Доброго дня!
13.09.2019 р. у мене при проведення транзакції було заблоковано кошти 1700,00 грн., з невідомих причин.
Неодноразово звертався на гарячу лінію:
19.09.19 в 10год.35хв., розмова тривала 8 хв., де отримав відповідь, що через 10 днів розблокується автоматично.
24.09.19 в 14год48хв.- розмова тривала 9 хв. отримав відповідь, що вияснять і передзвонять. Не передзвонили.
30.09.19 в 9год.15 хв.- розмова тривала 12 хв. — отримав відповідь — зверніться у своє відділення.
30.09.19 звернувся у своє відділення.Зі слів начальника відділення вона звернулась з листом до технічної підтримки, але сьогодні вже 01.10.2019 р. і результату немає. Кошти заблоковані
Звернення у відділення результату не принесло. Ходьба по кругу ( перекидають з одного відділу на інший, шукають причину заблокування, а результату немає ),
З 30.09.19 р. по кругу ходимо разом з відділенням №102, відмінність тільки в тому, що тепер шукають причину — чому не розблокували кошти, але результат той самий.
Кошти заблоковані, працівник не може ними скористатись.
В нас залишилось два шляхи:
1. Суд
2. Розголоси телебачення.
Якщо знаєте третій шлях, будь ласка, підкажіть.
Сподіваюсь на розуміння і допомогу.
Курс валютв Таскомбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Всі курси банку |
Відділення Таскомбанку: Львів, вул. Низинна, 2
Адреса:
Львів, вул. Низинна, 2
Телефон:
+38 (032) 232-83-52, +38 (067) 638-87-28
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва "плаваюча"), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
6 лютого 2020, 11:11
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Ответ банка
2 жовтня 2019, 20:16
Доброго вечора!
Відповіли в Особисті повідомлення.
Відповіли в Особисті повідомлення.
Працівники не хочуть вникати в потреби клієнта, не бажають надати квіліфіковану пораду, недбале ставлення до клієнта. Вважають, що клієнт має бути компетентний у всіх нюансах банківської справи. Кажуть: дзвоніть на гарячу лінію, якщо вам щось не зрозуміло.