Відділення Таскомбанку: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Адреса:
Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Телефон:
+38 (067) 638-46-80, +38 (044) 229-47-34, +38 (044) 229-47-35, +38 (044) 229-47-36
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва «плаваюча»), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Djus
21 вересня 2023, 10:41
В понедельник заканчивается долларовый депозит. Позвонил в отделение заказать валюту. Заявку не приняли, сказали что в кассе есть только доллары 1996 г. и другими купюрами банк возвращать депозит отказывается. Наверное, специально насобирали разный хлам, который никто брать не хочет.Когда размещал депозит, сотрудники уверяли, что никаких проблем с возвратом депозита не возникнет. Такое вот отношение к клиентам.
Коментарі (1)
Ответ банка
22 вересня 2023, 14:01
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
Добрий день.
Враховуючи коливання курсу вирішив відкрити рахунок в банку під конвертаційні депозити та короткострокові депозити.
24.08.2023
1. Заповнив заявку онлайн, почав чекати підтвердження.
2. Прийшло сповіщення, що моє фото не підходить — сфотографувався повторно.
3. Оскільки зараз досить нестабільний курс, вирішив заїхати у відділення щоб пришвидшити реєстрацію. Сказали, що мене бачать в системі, все ок, потрібно почекати декілька годин.
4. Через 10 хвилин як я вийшов з банку, мені телефонує працівник банку і пропонує оформити кредит. Відмовляюсь, бо не цікаво.
5. Потім отримую сповіщення підписати картку. Підписую, чекаю.
6. Отримую сповіщення, що я не пройшов внутрішні перевірки банку і банк не може мене обслуговувати.
7. Телефоную на ГЛ, мені не можуть назвати причини відмови, але кажуть що є підозра у підписі, зареєстрували моє звернення.
25.08.2023:
1. Телефонує працівник банку, каже що я не пройшов внутрішні перевірки банку. Причини відмови банк НЕ надає і обслуговувати мене не буде.
2. Порекомендували спробувати (!) повторну реєстрацію через МІСЯЦЬ.
Питання: кому потрібні (і не факт що погодять реєстрацію) послуги банку через МІСЯЦЬ?
Висновки:
1. Працівники банку не можуть надати нагальну інформацію клієнту при реєстрації.
2. Працівники банку абсолютно не зацікавлені в нових клієнтах.
3. Чи є бажання продовжувати вести будь-які справи з банком? Ні.
4. Чи буду я рекомендувати знайомим цей банк? Ні. Буду відмовляти, бо з таким відношенням є відчуття що і кошти потім не забереш.
Коротко про себе: офіційно працевлаштований, доходи білі, сплачую податки, ніколи проблем із законом чи банками не було. Є навіть відкриті рахунки за кордоном.
Написати коментар
Враховуючи коливання курсу вирішив відкрити рахунок в банку під конвертаційні депозити та короткострокові депозити.
24.08.2023
1. Заповнив заявку онлайн, почав чекати підтвердження.
2. Прийшло сповіщення, що моє фото не підходить — сфотографувався повторно.
3. Оскільки зараз досить нестабільний курс, вирішив заїхати у відділення щоб пришвидшити реєстрацію. Сказали, що мене бачать в системі, все ок, потрібно почекати декілька годин.
4. Через 10 хвилин як я вийшов з банку, мені телефонує працівник банку і пропонує оформити кредит. Відмовляюсь, бо не цікаво.
5. Потім отримую сповіщення підписати картку. Підписую, чекаю.
6. Отримую сповіщення, що я не пройшов внутрішні перевірки банку і банк не може мене обслуговувати.
7. Телефоную на ГЛ, мені не можуть назвати причини відмови, але кажуть що є підозра у підписі, зареєстрували моє звернення.
25.08.2023:
1. Телефонує працівник банку, каже що я не пройшов внутрішні перевірки банку. Причини відмови банк НЕ надає і обслуговувати мене не буде.
2. Порекомендували спробувати (!) повторну реєстрацію через МІСЯЦЬ.
Питання: кому потрібні (і не факт що погодять реєстрацію) послуги банку через МІСЯЦЬ?
Висновки:
1. Працівники банку не можуть надати нагальну інформацію клієнту при реєстрації.
2. Працівники банку абсолютно не зацікавлені в нових клієнтах.
3. Чи є бажання продовжувати вести будь-які справи з банком? Ні.
4. Чи буду я рекомендувати знайомим цей банк? Ні. Буду відмовляти, бо з таким відношенням є відчуття що і кошти потім не забереш.
Коротко про себе: офіційно працевлаштований, доходи білі, сплачую податки, ніколи проблем із законом чи банками не було. Є навіть відкриті рахунки за кордоном.
Ответ банка
7 вересня 2023, 17:39
Добрий день.
Інформуємо, що Ваше звернення було передано до відповідного підрозділу Банку для перевірки.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що наразі Вам було відмовлено в відкритті рахунку.
Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що дійсно, причину відмови відкриття рахунку, Банк може не повідомляти, відповідно до діючого законодавства та внутрішніх правил Банку.
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість повторно подати запит до Банку на відкриття рахунку через 30 календарних днів.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Інформуємо, що Ваше звернення було передано до відповідного підрозділу Банку для перевірки.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що наразі Вам було відмовлено в відкритті рахунку.
Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що дійсно, причину відмови відкриття рахунку, Банк може не повідомляти, відповідно до діючого законодавства та внутрішніх правил Банку.
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість повторно подати запит до Банку на відкриття рахунку через 30 календарних днів.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Побачив рекламу просто картки. Мене це зацікавило. Заповнив форму для отримання. Через деякий час подзвонили з банку для уточнення суми кредиту. Я попросив 20000 грн. Дівчина попросила зачекати поки вона все перевірить. Через пару хвилин вона повідомила, що ця сума мені одобрена і я можу під'їхати у відділення для отримання карти. У відділенні ще раз все перевірили і ми підписали договір з сумою кредиту 20000 грн. Після чого видали карту. Сказали що ПІН прийде в СМС. В цей день нічого не прийшло. На слідуючий день я подзвонив на гарячу лінію і мені вислали ПІН і активувати карту. Але коли я встановив додаток і перевірив залишок то там був 0. При зверненні в банк мені сказали, що мабуть безпека не пропустила. Мені незрозуміло навіщо була та возня з перевірками, з договором і видачею карти? У відділенні сказали, що вони до цього не мають відношення і сказали, що я можу закрити рахунок. Що я і зробив. Бардак повний. Співробітники некомпетентні. Дуже не рекомендую.
Коментарі (1)
Ответ банка
27 жовтня 2021, 13:08
Доброго дня!
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Добрый день. Мы являемся клиентом даного банка как юрлицо. Есть просьба следующего характера. Скажите пожалуйста кто может ответить нам на наши вопросы связаные с нашими счетами если колцентр и отделение которое за нами закреплено не может дать вменяемый ответ???? Заранее спасибо.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 січня 2020, 14:13
Доброго дня.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — код організації та номер телефону.
Дякуємо!
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — код організації та номер телефону.
Дякуємо!
В ТАС перешел из угробленного Платинума( вот к кому не было вопросов по обслуживанию). Все вроде б то ничего, даже онлайн банкинг открыл, но страница доступа построена таким образом типа как махлюют супермаркеты(цена написана одна, а на кассе оказывается совсем другая). Так и здесь возле строки вашего депозита стоит совсем другая дата, чем та которая указана в договоре.И в итоге депозит автоматически пролонгитровался. Если честно то такого подвоха от вроде б то нормального банка не ожидал. Зная что депозит заканчивается он был уже заранее распланирован. Но благодаря таким вот нечесностям банка, рассчитанным на доверчивость клиентов.пришлось влететь в копеечку занимая деньги у знакомых чтобы не быть нечестным перед строителями
( оплачивая выполненную ими работу). А как объяснить туристической компании что я не могу оплатить забронированный и частично оплаченный отдых через то что банк смахлевал и не отдает деньги.Им это как то по барабану. Окончательно свою циничность банк проявил еще и напоследок, После написания заявления на отмену автопролонгацию с указанием причин, через пару дней пригласили и попросили подписать напечатанное заявление без указания причин и через некоторое время сказать что мне отказано.
Видно у банка совсем плохо с клиентами, если они таким нечестным образом пытаются удержать деньги. Теперь точно не то что сам уйду из банка и уведу приведенных в банк своих знакомых, всем буду рассказывать как нечестно ведет себя банк. Народ будьте внимательны, банк МАХЛЮЕТ.
Коментарі (5)
( оплачивая выполненную ими работу). А как объяснить туристической компании что я не могу оплатить забронированный и частично оплаченный отдых через то что банк смахлевал и не отдает деньги.Им это как то по барабану. Окончательно свою циничность банк проявил еще и напоследок, После написания заявления на отмену автопролонгацию с указанием причин, через пару дней пригласили и попросили подписать напечатанное заявление без указания причин и через некоторое время сказать что мне отказано.
Видно у банка совсем плохо с клиентами, если они таким нечестным образом пытаются удержать деньги. Теперь точно не то что сам уйду из банка и уведу приведенных в банк своих знакомых, всем буду рассказывать как нечестно ведет себя банк. Народ будьте внимательны, банк МАХЛЮЕТ.
Добрый день! Прошел уже месяц, после моего обращения в отделение банка на Р.Окипной, г.Киев
Мне до сих пор не ответили и
не перезвонили.
Обращение: спорная транкзация.
Сумма 600 грн.была мною переведена через терминал Таскомбанка на заблокированую карту Приват банка.Написав заявление и приложив все необходимые ксерокопии моих документов, квитанции а так же ксерокопии запрошенных мною реквизитов из Приват банка, о смене номера карты, меня уверили что в ближайшее время со мною свяжутся и сообщат о результате! Почему прошел месяц и деньги до сих пор не переведены на указанный номер карты???? В чем сложность? Возможно мне необходимо потратить еще один день для похода в отделение чтобы наконец то получить свои деньги, за перевод которых Таскомбанк берет не маленький процент!!!
С уважением, Ульяна.
Написати коментар
Мне до сих пор не ответили и
не перезвонили.
Обращение: спорная транкзация.
Сумма 600 грн.была мною переведена через терминал Таскомбанка на заблокированую карту Приват банка.Написав заявление и приложив все необходимые ксерокопии моих документов, квитанции а так же ксерокопии запрошенных мною реквизитов из Приват банка, о смене номера карты, меня уверили что в ближайшее время со мною свяжутся и сообщат о результате! Почему прошел месяц и деньги до сих пор не переведены на указанный номер карты???? В чем сложность? Возможно мне необходимо потратить еще один день для похода в отделение чтобы наконец то получить свои деньги, за перевод которых Таскомбанк берет не маленький процент!!!
С уважением, Ульяна.