Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Таскомбанку: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4

Адреса:
Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Телефон:
+38 (067) 638-46-80, +38 (044) 229-47-34, +38 (044) 229-47-35, +38 (044) 229-47-36
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва «плаваюча»), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
21 вересня 2023, 10:41
В понедельник заканчивается долларовый депозит. Позвонил в отделение заказать валюту. Заявку не приняли, сказали что в кассе есть только доллары 1996 г. и другими купюрами банк возвращать депозит отказывается. Наверное, специально насобирали разный хлам, который никто брать не хочет.Когда размещал депозит, сотрудники уверяли, что никаких проблем с возвратом депозита не возникнет. Такое вот отношение к клиентам.
Коментарі (1)
Ответ банка
Таскомбанк
22 вересня 2023, 14:01
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
3
25 серпня 2023, 13:09
Добрий день.
Враховуючи коливання курсу вирішив відкрити рахунок в банку під конвертаційні депозити та короткострокові депозити.

24.08.2023
1. Заповнив заявку онлайн, почав чекати підтвердження.
2. Прийшло сповіщення, що моє фото не підходить — сфотографувався повторно.
3. Оскільки зараз досить нестабільний курс, вирішив заїхати у відділення щоб пришвидшити реєстрацію. Сказали, що мене бачать в системі, все ок, потрібно почекати декілька годин.
4. Через 10 хвилин як я вийшов з банку, мені телефонує працівник банку і пропонує оформити кредит. Відмовляюсь, бо не цікаво.
5. Потім отримую сповіщення підписати картку. Підписую, чекаю.
6. Отримую сповіщення, що я не пройшов внутрішні перевірки банку і банк не може мене обслуговувати.
7. Телефоную на ГЛ, мені не можуть назвати причини відмови, але кажуть що є підозра у підписі, зареєстрували моє звернення.

25.08.2023:
1. Телефонує працівник банку, каже що я не пройшов внутрішні перевірки банку. Причини відмови банк НЕ надає і обслуговувати мене не буде.
2. Порекомендували спробувати (!) повторну реєстрацію через МІСЯЦЬ.

Питання: кому потрібні (і не факт що погодять реєстрацію) послуги банку через МІСЯЦЬ?

Висновки:
1. Працівники банку не можуть надати нагальну інформацію клієнту при реєстрації.
2. Працівники банку абсолютно не зацікавлені в нових клієнтах.
3. Чи є бажання продовжувати вести будь-які справи з банком? Ні.
4. Чи буду я рекомендувати знайомим цей банк? Ні. Буду відмовляти, бо з таким відношенням є відчуття що і кошти потім не забереш.

Коротко про себе: офіційно працевлаштований, доходи білі, сплачую податки, ніколи проблем із законом чи банками не було. Є навіть відкриті рахунки за кордоном.
Написати коментар
Ответ банка
Таскомбанк
7 вересня 2023, 17:39
Добрий день.

Інформуємо, що Ваше звернення було передано до відповідного підрозділу Банку для перевірки.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що наразі Вам було відмовлено в відкритті рахунку.
Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що дійсно, причину відмови відкриття рахунку, Банк може не повідомляти, відповідно до діючого законодавства та внутрішніх правил Банку.

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість повторно подати запит до Банку на відкриття рахунку через 30 календарних днів.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
2
26 жовтня 2021, 20:52
Побачив рекламу просто картки. Мене це зацікавило. Заповнив форму для отримання. Через деякий час подзвонили з банку для уточнення суми кредиту. Я попросив 20000 грн. Дівчина попросила зачекати поки вона все перевірить. Через пару хвилин вона повідомила, що ця сума мені одобрена і я можу під'їхати у відділення для отримання карти. У відділенні ще раз все перевірили і ми підписали договір з сумою кредиту 20000 грн. Після чого видали карту. Сказали що ПІН прийде в СМС. В цей день нічого не прийшло. На слідуючий день я подзвонив на гарячу лінію і мені вислали ПІН і активувати карту. Але коли я встановив додаток і перевірив залишок то там був 0. При зверненні в банк мені сказали, що мабуть безпека не пропустила. Мені незрозуміло навіщо була та возня з перевірками, з договором і видачею карти? У відділенні сказали, що вони до цього не мають відношення і сказали, що я можу закрити рахунок. Що я і зробив. Бардак повний. Співробітники некомпетентні. Дуже не рекомендую.
Коментарі (1)
Ответ банка
Таскомбанк
27 жовтня 2021, 13:08
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.

Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
4
15 січня 2020, 13:27
Добрый день. Мы являемся клиентом даного банка как юрлицо. Есть просьба следующего характера. Скажите пожалуйста кто может ответить нам на наши вопросы связаные с нашими счетами если колцентр и отделение которое за нами закреплено не может дать вменяемый ответ???? Заранее спасибо.
Коментарі (1)
Ответ банка
Таскомбанк
15 січня 2020, 14:13
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — код організації та номер телефону.
Дякуємо!
без оцінки
6 жовтня 2017, 0:21
В ТАС перешел из угробленного Платинума( вот к кому не было вопросов по обслуживанию). Все вроде б то ничего, даже онлайн банкинг открыл, но страница доступа построена таким образом типа как махлюют супермаркеты(цена написана одна, а на кассе оказывается совсем другая). Так и здесь возле строки вашего депозита стоит совсем другая дата, чем та которая указана в договоре.И в итоге депозит автоматически пролонгитровался. Если честно то такого подвоха от вроде б то нормального банка не ожидал. Зная что депозит заканчивается он был уже заранее распланирован. Но благодаря таким вот нечесностям банка, рассчитанным на доверчивость клиентов.пришлось влететь в копеечку занимая деньги у знакомых чтобы не быть нечестным перед строителями
( оплачивая выполненную ими работу). А как объяснить туристической компании что я не могу оплатить забронированный и частично оплаченный отдых через то что банк смахлевал и не отдает деньги.Им это как то по барабану. Окончательно свою циничность банк проявил еще и напоследок, После написания заявления на отмену автопролонгацию с указанием причин, через пару дней пригласили и попросили подписать напечатанное заявление без указания причин и через некоторое время сказать что мне отказано.
Видно у банка совсем плохо с клиентами, если они таким нечестным образом пытаются удержать деньги. Теперь точно не то что сам уйду из банка и уведу приведенных в банк своих знакомых, всем буду рассказывать как нечестно ведет себя банк. Народ будьте внимательны, банк МАХЛЮЕТ.
Коментарі (5)
без оцінки
14 травня 2017, 12:05
Добрый день! Прошел уже месяц, после моего обращения в отделение банка на Р.Окипной, г.Киев

Мне до сих пор не ответили и
не перезвонили.

Обращение: спорная транкзация.

Сумма 600 грн.была мною переведена через терминал Таскомбанка на заблокированую карту Приват банка.Написав заявление и приложив все необходимые ксерокопии моих документов, квитанции а так же ксерокопии запрошенных мною реквизитов из Приват банка, о смене номера карты, меня уверили что в ближайшее время со мною свяжутся и сообщат о результате! Почему прошел месяц и деньги до сих пор не переведены на указанный номер карты???? В чем сложность? Возможно мне необходимо потратить еще один день для похода в отделение чтобы наконец то получить свои деньги, за перевод которых Таскомбанк берет не маленький процент!!!

С уважением, Ульяна.
Написати коментар
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Таскомбанку за адресою Київ, вул. Раїси Окіпної, 4. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Таскомбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Таскомбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Раїси Окіпної, 4- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.