Відділення Таскомбанку: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 52
Адреса:
Хмельницький, вул. Кам'янецька, 52
Телефон:
+38 (0382) 73-20-62, +38 (0382) 73-20-63, +38 (0382) 73-20-64, +38 (067) 564-68-46
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва "плаваюча"), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
25 серпня 2022, 11:16
Доброго дня.
Дійсно, касиром було відмовлено здійснити розрахунок за курсом НБУ — дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Дійсно, касиром було відмовлено здійснити розрахунок за курсом НБУ — дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Маю депозит та ощадний рахунок на пристойну суму. Зареєструвався в TAS2U. Все ОК. Не можу подивитися по ним інформацію. В call центрі довго звіряли всі мої дані і видали геніальну відповідь, що я не можу побачити інформацію по депозитах бо не маю кредитної картки їхнього банку. На мою відповідь, що в старої закінчився термін, а нової я не потребую бо картками не користуюся отримав відповідь: «нічим не можемо допомогти». Це що таке now how банку для підвищення кількості карток у клієнтів для якогось рейтингу?
Коментарі (1)
Ответ банка
26 червня 2019, 12:36
Доброго дня.
Так, справді, щоб можна було переглядати інформацію по розміщеним депозитам необхідно пройти ідентифікацію в системі TAS2U, а для цього потрібно ввести номер активної картки.
Дякуємо за розуміння.
Так, справді, щоб можна було переглядати інформацію по розміщеним депозитам необхідно пройти ідентифікацію в системі TAS2U, а для цього потрібно ввести номер активної картки.
Дякуємо за розуміння.
Мой отец является клиентом банка больше года. Есть кредитная карта-пользовался время-от времени. Обратился в Хмельницкое отделение для повышение лимита и сразу сказал, что нужна кредитная карта без страховки, специалист понял. Кредитный лимит подняли-пришел для подписание документов-договор со страховкой. Ладно, понятно что у человека планы и тд., попросил написать заявление на отказ от страховки. Не работает программа для данной услуги. Подали заявку наново. Опять вроде как подняли лимит. На вопрос «Когда будет доступна сумма?» ответ «Когда в Киеве решат». Отделение работает до 20:00, но говорят ходить до 18:00. Человек работающий, времени потратил для повышение лимита уйму, отпрашиваясь с работы. Никогда не писала негативное отзывы ни про одну организацию, но это обслуживание и отношение просто ненормальное!!!
Коментарі (1)
По -перше, касир в українському банку, ПОВИНЕН розмовляти літературною УКРАЇНСЬКОЮ мовою. (Це є обличчя Вашого банку). По-друге, неважливо наскільки я молодша за неї, вона на роботі та зобов’язана до ВСІХ клієнтів звертатись на ВИ.
Пізніше я зайшла в декілька банків України та запитала кур долара, євро за курсом Нацбанку України і всі мені дали відповідь
Отже, вона знала. Просто їй було лінь, це робити.
Зверніть будь ласка, на це увагу. Як не як, це Ваша репутація.