×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банку наплювати на звернення клієнта
Тогож дня встановив застосунок банка і оформив картку. Обрав кешбек і 31 липня пару раз скористався метро, оплатив карткою і отримав 50% кешбек на проїзд. Але вже 1 серпня скористатися акцією вже не зміг, тому що в категорії де треба оберати кешбек, цієї акції в додатку не було. (акція триває до кінця серпня, так вказано в рекламі). Написав в телеграм бот підтримки, там моє звернення зафіксували, потім ще зателефонував на гарячу лінію, там теж запевнили що передали мою проблему в технічний відділ. І запевнили, що мені зателефонують в найближчий час. Зараз вже 6 серпня. З банку ніхто зі мною не звязався, проблему не вирішено.
Досить дивне відношення банка до нових клієнтів.
Тому я напевно не буду нікому рекомендувати співпрацювати з sportbank.
Ми мали технічні труднощі, які наразі усунуті. Можете перевірити ваш застосунок просто зараз і продовжувати користуватися кешбеком на метро.
Написати коментар
Уважно читайте умови кредитки!
Дійсно, у зв'язку з тим, що кошти можуть зараховуватись не миттєво, а, наприклад через добу — ми рекомендуємо вносити пільговий платіж до 25-го числа.
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Коментарі (3)
Валютний контроль
Отримали інформацію, що вам надійшли кошти від юридичної особи. У зв'язку з цим ми попросили вас надати деякі уточнення щодо платежу. Наразі уточнення на перевірці. Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (5)
Кредит в Спортбанке достойный внимания
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Написати коментар
якісна кредитна картка, та для того щоб отримати ліміт, треба заморочитись
Рішення по кожному клієнту щодо видачі кредитного ліміту приймається індивідуально і ґрунтується на комплексі чинників (рейтинг БКІ, рівень доходу клієнта тощо).
Дякуємо за ваш відгук та високу оцінку!
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Не возвращают средства.
Відмова в підтриманні ділових відносин з вами керується частиною першою статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX.
Варто зазначити, що банк залишає за собою право розірвання договору без пояснень.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (2)
Про затримку додатка
Якщо довго не користуватись додатком, то в цілях безпеки рахунку клієнта пін-код блокується і для його відновлення необхідно звернутись до підтримки, щоб пройти ідентифікацію (це займає до 5 хвилин) і далі встановити новий пін-код.
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Написати коментар
Дуже лояльні умови депозиту
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Коментарі (12)
найкращий депозит на ринку!!!
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Коментарі (1)
Два месяца без процентов
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Коментарі (1)
Неповернення коштів з інтернет- магазину
Я вже декілька років користуюся спортбанком питань не було. Але тепер, коли особисто з цим зіштовхнувся. Дуже розчарований. Мені необхідно гроші чим пошвидше, я хочу повернути кошти.
Якщо ви спочатку здійснили успішну покупку, у вас відбулось списання, а потім оформили в магазині повернення, то кошти мають зарахуватись до 3-х робочих днів від моменту здійснення повернення.
А якщо ви виконали предавторизацію і кошти не встигли списатись (заблокувались до моменту списання), то тоді дійсно вони стануть доступними для користування на 34-й день.
Щоб перевірити інформацію по вашій ситуації, будь ласка, напишіть на нашу пошту скарг та пропозицій pr@sportbank.ua та вкажіть на цей відгук, щоб ми змогли ідентифікувати вас. Ми зв'яжемось з вами та допоможемо в вашому питанні.
Заздалегідь дякуємо!
Написати коментар
Приятно, когда лояльность клиента ценится! О тарифах черной карты!
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Написати коментар
Все що має бути в депозиті є в спортбанк
Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Обман по відсотках
Андрію, команда підтримки неодноразово спілкувались з вами в чаті та додатково вам телефонували з відділу претензійних питань. Ми проінформували вас, що у вас у додатку технічна трудність з відображенням, що задача була передана до технічного відділу і що фактично у вас діє тариф 10%, а не 7%.
Перепрошуємо за незручності.
Очікуйте на зворотний зв'язок.
Коментарі (6)
Странная ситуация, но помогли
Перекази виконані на сторонніх сервісах (у вашому випадку prom.ua) тарифікуються наступним чином:
За рахунок власних коштів:
до 5000 грн (за одну операцію) — 2% від суми операції + 5 грн;
від 5000 грн (за одну операцію) — 0,5% (min 100 грн).
За рахунок кредитних коштів: утримується комісія 4,9% від суми операції.
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
как и на ОЛХ
це вибір прома та ОЛХ які хочуть бути лише посередниками в операції тому проводять її як перерахування коштів
Коментарі (2)
Коли буде можливість реструктуризації у мобільному застосунку?!
Дякуємо за високу оцінку!
Поки у нас немає функціоналу реструктуризації
Реструктуризація — це окремий продукт, який потребує розробки та впровадження.
Наразі цей продукт у нас технічно не реалізований. Але ми працюємо над розвитком спектру продуктів та послуг, доступних нашим клієнтам.
Звертаємо увагу, що такий інструмент врегулювання заборгованості є саме правом банку, а не обов'язком та залежить від можливостей банку та/або оцінки платоспроможності клієнта.
Якщо реструктуризація у нас з'явиться та буде доступною для вас, ми обов'язково вас проінформуємо.
На сьогодні рекомендуємо виконувати зобов'язання за договором в строки та відповідно до його умов.
Також варто зазначити, що наразі банк не нараховує штраф або пеню за несплату.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Написати коментар
Хто шукає вигідні депозити — пригляніться на спортбанк!
Дякуємо за високу оцінку та відгук! 🧡🤝
Коментарі (2)
Спорт банк
Коментарі (1)
Мошеннический банк
Було здійснено кілька покупок на сайті ebay, після цього ebay зробив повернення на мій рахунок.
Це не сподобалося банку. Він попросив пояснити що це таке. Причина: підозрілі операції. Була надана вся детальна інформація зі скріншотами. Після чого банк сказав, що хоче завершити співпрацю зі мною без пояснення причин. Банк повністю ігнорує будь-які питання. Спроби поговорити з відповідальною людиною не дають. Повний ігнор.
Банк заморозив мій позитивний залишок на рахунку. Сказав, що дасть доступ тільки після того, як я напишу заяву на закриття рахунку за своїм бажанням. Мого бажання в цьому немає. Я просив їх закрити рахунок за їхньою ініціативою і повернути мої гроші. Вони сказали що у них немає іншої заяви і я повинен закривати рахунок за своєю ініціативою або вони не повернуть мої гроші.
Фактично банк насильно змусив написати мене фіктивну заяву на закриття рахунку.
Банк ігнорує будь-які питання! При цьому каже, що на всі питання було дано відповідь))))
НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЯ З ЦИМ БАНКОМ: Izibank, ТАСКОМБАНК, Sportbank
Наразі банк здійснює моніторинг по операціях повернення товару на ресурсі PAYPAL* EBAY.
Отримано інформацію з офіційних джерел, що ви замовили товар на PAYPAL* EBAY, потім покупка була скасована, кошти було вам повернуто, але товар все одно отримано (макбук, навушники тощо).
При цьому за запитом пояснити суть операцій із повернення товару на ресурсі PAYPAL* EBAY, надати чеки про оплату замовлення, переписку із торговцем щодо невідповідності товару/причин повернення, копію заявки на повернення товару, ТТН про відправлення товару торговцю, на жаль, не отримали від вас жодних належних пояснень.
Тому ми припиняємо відносини з вами та з тими клієнтами, які вчинили дані махінації на сервісі EBAY та Амазон, а також будемо приймати відповідні міри.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Коментарі (1)
Згаяний час на банк, ще й просять залишити відгук
Сьогодні ж, 17.07 мені телефонує дівчина та вимагає внести на кредит ще якихось 136 грн — чому та за що відповіді немає. Звернулась самостійно до підтримки, якщо чесно склалося враження, то там операторі й самі не знають за що я маю сплатити. Надала усі скриншоти того, що кредит не відображається більше, що погасила я його того ж дня. Отримала відповідь вже після спілкування з 3ма операторами, що у додатку погашення було 12.06, ще й о 5ій ранку, а не того ж дня (скриншоти погашення 11.05 маються!). Якийсь збій, мабуть, за який я маю заплатити 136 грн.
У додатку кредитні угоди відсутні взагалі, реквізитів/кнопки для погашення немає. Пояснити чому мені нарахувалися відсотки — ніхто не може, замість договору пропонують зайти в додаток, де відображені лише базові умови.
Цілий день я на телефоні спілкуюсь наче різними мовами з операторами, вони тричі запитують чи вирішене моє питання. На відповідь, що моє питання не вирішене — вони пропонують залишити відгук! Просили — залишаю!
Якщо ви бажаєте бути ошуканим, не отримати договору, бути проконсультованим аби як — оформлюйте кредит у цьому банку.
До самого банку є багато питань:
1. Чому телефонуєте лише сьогодні? Пройшло 2 місяці.
2. Чому коли я погасила через кнопку «Погасити повністю» кредит не погашений?
3. Чому ви не бачите, що я погашала того ж дня, я вам навіть надала скриншот?
4. Чому не надаєте договір за кредитом?
5. Чому договір пропав із застосунку?
6. Звідки 136 грн і чому я маю їх сплачувати? І як я мала знати, що цей надуманий вами борг взагалі є?
Видаліть Ваш додаток з AppStore та не ошукуйте людей.
11.05 ви оформили кеш-кредит на 1000 грн — це означає, що ваша розрахункова дата 11 число. Відповідно до умов кеш-кредиту з наступного дня після його оформлення мають нараховуватись відсотки за кожен день.
11.05 ваш борг становив 1000 грн і близько о 22:00 ви натиснули кнопку для здійснення повного погашення кредиту. Оскільки це вже був не операційний час, то кошти зарахувались на транзитний рахунок кеш-кредиту і чекали свого планового платежу 11.06. Звісно ж, за умовами, вам за травень нарахувались відсотки.
Якби 12.05 чи 11.05 ви додатково внесли на транзитний рахунок суму відсотків нарахованих за 12.05, то ваш кредит закрився б достроково.
Але ви внесли рівно 1000 грн і вже 12.05 окрім цієї суми був борг по відсоткам за цей 1 день.
Розуміємо, що така ситуація доставила вам певні незручності, тому після вашого звернення ми взяли це питання на доопрацювання! Перепрошуємо за незручності.
Отже, 11.06 1000 грн, які лежали на транзитному рахунку планово списались і лишився борг внаслідок того, що протягом червня вам нараховувались відсотки.
Додатково зв'язались з вами в телефонному режимі та вирішили питання на вашу користь!
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Коментарі (11)