×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
небезпечно. закрив рахунок.
Коментарі (5)
Блокування рахунку
Коментарі (3)
Блокування, бо хтось їм повідомив, що це була шахрайська операція
Як і всім тут з такими типами відгуків, заблокували рахунки (розрахункові, депозитні) без попередження, одразу в спортбанку та ізі. Дізнався випадково, коли намагався оплатити покупку в магазині.
Мало того, що підтримка після 21:00 вже не працює, так вони ще й не можуть дати нормальну відповідь.
А відповідь проста «ми заблокували ваші рахунки, бо хтось сказав, що ви шахрай», кажу ну ок, на парканах багато чого пишуть, давайте я документи які треба скину і владнаємо цю проблему. Підтримка спортбанку пише — ні, нічого не треба просто очікуйте, питаю скільки, відповідають — ми вже вам вище відповіли. Пишу, а може там заява від поліції чи інших державних органів до вас прийшла? Спортбанк — ні.
От скільки випадків, коли там люди випадково кошти пересилають чи реальним шахраєм, то банки відповідають просто — звертайтесь в поліцію. А тут від якогось аноніма блокують. Ідіотизм.
Вибачте, це якийсь маразм: блокувати на невизначений термін рахунки, ще й одразу в 2х банках.
Вирішиться це і одразу виведу всі кошти від них.
Для довідки: вирішив звернутися до їхнього СЕО — Дениса Саприкіна в особисті на ФБ, щоб пришвидшити розгляд, а він відписав, сорямба, я до спорбанку немаю ніякого відношення з 1 червня 2023 року.
Мені здається, там очевидні проблеми з ліквідністю, і вони от таким блокуванням хоч якось утримують кошти в банку, захмарні % ставлять на депо та економлять на підтримці. Якщо СЕО валить, який це все з нуля запускав, то клієнтам тип паче треба йти з цих недобанків.
Зі своєї сторони надіслав скаргу в НБУ з усіма цими переписками, це просто знущання над клієнтами «бо банк так вирішив».
Коментарі (1)
Банк заскамив на 5000грн
Слава Україні!
Написати коментар
Целые сутки нет доступа к деньгам в связи с их «поломкой»
Это уже какой-то бред начинается. Нет доступа к деньгам, перевести нельзя, снять нельзя
Написати коментар
Блокировка счета со всеми средствами
После блокировки никакой информации в приложении небыло, в поддержке радостно сообщили и предложили написать объяснения и предоставить справку с пенсионного фонда
После предоставления сами придумали о исчеслении срока с дня подачи документов.
После того как сроки прошли, придумали что только сейчас пришел ответ с основного банка и все индивидуально.
В итоге поддержка отлично отвечает, но результата ноль.
Средства недоступны, нет возможности даже внутри банка ими распоряжаться.
Очень пожалел что связался и перевел личные сбережения с другого банка, где проценты не начисляются.
Рекомендую всем кто хочет заблокировать свои личные деньги на неопределенный срок
Коментарі (5)
Банк шахрай
Написав заяву в поліцію і НБУ.
Тепер думайте варто довіряти цьому шахрайському банку, чи ні.
Коментарі (2)
Аферисты ((
Коментарі (8)
Заблокировали деньги просто так
И тут пытаюсь перевести деньги на физ карту другого банка что бы снять их, пишет ошибку
В поддержке сказали идет проверка моих денег, написал лист объяснения откуда деньги, предоставил справку ок5 и ок7
Результата 0
Когда я сказал что не хочу быть клиентом из банка и что бы вернули деньги, сказали что деньги вернут после проверки.
В моно банке была схожая ситуация, деньги вернули в тот же день.
Требую от банка вернуть мои деньги, я остался без еды, за аренду платить надо, кормить животных
Приходится занимать деньги у знакомых из-за ваших проверок бессмысленных
Коментарі (5)
УТРИМАННЯ КОШТІВ
5 жовтня надала усі документи, реєстрацію ФОП, декларацію та заяву. Сьогодні 24 жовтня, майже місяць очікування. Підтримка ухиляється від чітких відповідей і відповідають на ті питання, які їм зручні.
Подала запит на закриття рахунку, мені повідомили, що зможу отримати кошти, лише, після фін моніторингу. В моно банку і приват, можливо забрати кошти одразу, якщо закривати рахунок.
Запитувала, чи може перевірка бути рік, відповіді не отримала. Це утримання власних коштів. Не розумію, чому я взагалі, повинна очікувати, поки перевірять мої власні збереження, коли я відмовляюсь від обслуговуванні у банку, є ФОП і надала усі документи.
Коментарі (9)
Блокировка карты
Коментарі (2)
Пишите жалобы в НБУ! Нада закрыть этот гадюшник
Никаких сомнительных операций не проводил!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (4)
Мошенники! Блокируют счет без причины
Коментарі (2)
Не рекомендую зв’язуватися з цим банком
Коментарі (2)
Постоянно блокируют счет и подолгу не дают использовать свои средства. Поддержка ужасная
Коментарі (5)
Не повертають кошти! ПЕРЕВІРКА ТРИВАЄ ВЖЕ БІЛЬШЕ 2 тижнів
Коментарі (4)
Заблокували картку
Коментарі (3)
Абсолютна неклієнторієнтованість
Ситуація виникала не один раз. Банк пропонує партнерський кешбек. Інколи значний. При купівлі товарів він не спрацьовує, хоча всі умови виконано. При зверненні у підтримку співробітник каже, що або мсс не вірний, або партнер забув передати їм мсс, або там термінал не такий. У всіх випадках це не моя проблема. При ДУЖЕ наполегливих вимогах оформити звернення та наданні чеків заявку все-таки оформлювали та згодом нараховували. Але не було майже жодного разу, коли цей партнерський кешбек працював нормально. Тільки через звернення приходилось вибивати та МЕНІ доводити оператору хто тут правий.
На даний момент припинив свої відносини з банком. Можете подякувати за це оператору, який оформлював звернення 51055.
Не раджу нікому бути їх клієнтом
Коментарі (1)
СпортБанк утримує кошти на рахунку
Зняти готівку чи перерахувати кошти на другу картку немає можливості.
Банк блокує мої дії.
Підтримка відповідає що робить все можливе, але на цьому все і закінчується
Коментарі (5)
Тугий банк
Зазвичай після того, як ви надали банку пояснення щодо походження коштів, перевірка триває близько 10 робочих днів.
Ми можемо в пріоритеті розглянути ваш запит, якщо ви надасте ваші контактні дані задля ідентифікації вас як клієнта на нашу пошту pr@sportbank.ua.
Фахівець з відділу претензійних питань передасть ваше звернення в пріоритеті.
З повагою, команда sportbank!
Коментарі (7)