Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Михаил Носенко 10 червня 2022, 17:27
Без основательно блокируют карты, никаких объяснений, ответ консультанта убил вообще, не нравиться валите, банков много.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 червня 2022, 14:16
Вітаємо! Ми хотіли б повністю дізнатись всі деталі ситуації, що виникла під час роботи з нашими спеціалістами команди підтримки, опишіть ситуацію в цілому на pr@sportbank.ua, вкажіть ПІБ, номер телефону та скрін вашого коментаря. Ми перевіримо і повернемося зі зворотнім зв'язком.
Проблема вирішена
tania04 10 червня 2022, 4:04
Оператори банку, не володіють достовірною інформацією про фінансову політику банку. Тим самим, надають не правдиву та не корректну інформацію клієнтам банку. Жахлива консультація. В результаті, чого клієнти несуть фінансові втрати. Особливо виділився оператор Аліна. На яку не одноразово було надано скаргу. Та на менеджера (адміністратора) Вікторія, яка буцімто вирішує проблеми і не вирішує. Єдині її аргументи були, що :«Вам не могла, Аліна надати таку інформацію. Вона в нас працює вже давно", «Чому Ви переживаєте? Ви не несете фінансові втрати, бо я дивлюся по системі, у Вас не має ні яких нарахуваннь відсотків чи списання». Це все стосується внесення коштів та витрат коштів кредитних карт, пільгового періоду та його нарахування. Чому я як клієнт банку зобов’язана виконувати обов’язки перед банком, а банк халатно відноситься до клієнта? Ігнорує. Не вирішує проблему. Невзмозі надати якісне навчання співробітникам. Яку кількість скарг потрібно, щоб співробітники банку зв’язалися з клієнтом САМІ для вирішення проблети?
Також, прошу надати розгорнуту відповідь про поняття «технічно не можливо», коли винна конфлікту не є зі сторони клієнта, а зі сторони оператора банка, який надав не правдиву інформації клієнту.
Постійні проблеми з попвненням карти. За останій місяць постійні технічні проблеми з банкінгом, на не відомий термін.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 червня 2022, 14:33
Вітаємо!
Ми ретельно розібралися у вашій ситуації. Інформація з боку нашої підтримки була надана коректна, але вбачаємо, що ви могли її невірно трактувати.
Пільговий платіж – це витрачена сума кредитного ліміту за попередні місяці користування.
У нас виникла наступна ситуація ви внесли платіж на певну суму за травень і хотіли ще внести суму наперед, щоб в червні сплатити менше і лишатися у пільговому періоді.
Важливо! Якщо клієнт вносить певну суму у травні, то пільговий платіж у червні був менше на внесену суму, але за умови, що він не витрачає нічого у травні. Про те, що плануються витрати у травні з вашого боку ви не сказали операторові, тому інформацію вона подала вірно.
Сподіваємося на ваше розуміння!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bivancek 8 червня 2022, 15:31
Пошел немного сбой по оплате кредитки и думал, что беда, но оказалось, что еще в льготном и в поддержке все доступно мне пояснили. Хотя честно скажу, раньше не особо любил их поддержку в спортбанке. А тут, прямо удивили, то ли война так влияет, то не знаю что. Но спасибо, честно!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 9 червня 2022, 16:27
Вітаємо!
Дякуємо вам за відгук.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
mobl 8 червня 2022, 0:29
депозит заканчивался 04.06.22 (суббота)
во вторник 31.05.22 мне звонил менеджер банка и спрашивал буду ли я снимать депозит через кассу. я ответил что решу 4го. на что мне сообщили что я могу написать о своем решении в чат либо перезвонить на горячую линию.
03.06.22 за день до окончания депозита я написал в чат что буду снимать депозит через кассу и попросил сообщить куда и когда мне можно прийти. на что получил стандартный ответ что мой запрос передан в профильный отдел.
04.06.22 мой депозит почему-то выплатили на карту.
так как были выходные то в понедельник 06.06.22 я снова обратился в поддержку с вопросом когда я могу прийти за депозитом в кассу. на что получил вот такой ответ: «дата закриття депозиту випадала на вихідний день, в такому випадку немає можливості зняти його у касі. При знятті пізніше буде нараховуватися комісія згідно тарифів 2% від суми операції від 50000 грн.»

то есть если дата окончания вашего депозита выпадает на выходной то снять его через кассу таскомбанка вы не сможете. ни в одном другом банке такого идиотизма я не встречал. везде после окончания депозита деньги сохраняются до снятия. тем более что мне звонила сама поддержка заранее и все уточняла как я буду снимать. и я говорил что собираюсь снимать через кассу. все последующие мои запросы были опять переданы в профильный отдел и на них до сих пор не получено никаких ответов.

поддержка совершенно некомпетентна. я попросил выдержку из договора о том что где написано что если выходной то дата снятия не переносится на рабочий день. ничего не получил.

деньги мне нужны были в виде наличных на покупку. теперь же я их не могу снять и не могу получить ответ от банка. не советую связываться с ними. ваши деньги вам просто не отдадут. будете снимать их с 2% комиссией и лимитом в виде 100 тыс в месяц.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 9 червня 2022, 16:21
Георгію, вітаємо!
Ми вже отримали від вас лист на пошті і зв’язалися. Наразі тут також зафіксуємо, що перевірили усі наші комунікації і бачимо, що ви мали прийти у відділення у суботу за депозитом. Відповідно до п. 4.3. Угоди, якщо дата повернення вкладу припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до чинного законодавства України, то виплата вкладу здійснюється в такий вихідний, святковий або інший неробочий день.
Таким чином, враховуючи, що 04.06.2022 року ви не з’явились до каси банку за отриманням суми вкладу готівкою, банк правомірно перерахував суму вкладу на ваш поточний рахунок.
Додатково надаємо посилання на Публічну пропозицію Банку, для докладного ознайомлення: https://sportbank.ua/oferts_list-tas
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Vladik192 7 червня 2022, 17:35
Заблокували гроші на картці, власні гроші, не кредитні, кредит у спортбанку не мав та не користувався. На разі встановлено обмеження вирішення мого питання займає час скільки часу ніхто не знає, профільний відділ не виконує свою роботу. Банк робить перевірку рахунку коли йому замкнеться. Хоче блокує кошти хоче ні. Кормит обіцянками. Склалось враження що це не банк, а просто коол центр який призначений для обману і надання неправдивої безглуздої обіцянки.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 7 червня 2022, 17:49
Вітаємо, Владиславе!

Ми отримали ваш запит на пошту і з вами вже спілкувався наш менеджер. Ми розуміємо ваше невдоволення, та блокування пов'язано з тим, що ми припиняємо співпрацю з банком емітентом ОКСІ банк.

Раніше у вас була картка випущена під ліцензією ОКСІ банк, наразі ви здійснили міграцію та отримали картку від банку емітента ТАСКОМБАНК. При переході було здійснено рефінансування (перенесення залишку з рахунку під ліцензією ОКСІ банк на рахунок ТАСКОМБАНК).

На сьогодні профільний відділ проводить перевірку даних у системі, яка не займе багато часу (перевірка пов'язана із сумою перенесення балансу з одного банку до іншого).

Сподіваємось на ваше розуміння!
olesya227 6 червня 2022, 10:01
Порівняно з 2020 роком мобільний банк сильно змінився. Це відчувається в усьому. Зручний та зрозумілий інтерфейс, все працює без глюків та зависань. Є звичайно куди рости, але я думаю, що навіть війна не стане на заваді.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 6 червня 2022, 12:00
Вітаємо!
Дякуємо за відгук.
Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 червня 2022, 11:19
Відгук зарахований (на 06.06.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
michael12 3 червня 2022, 13:51
На мою особисту думку, sportbank вводить в оману своїх користувачів. Чого варта їх колаборація з конторою Binance, RunUkraine та Stepn! Коротко по суті: sportbank пропонує людям які активно займаються бігом чи ходьбою «заробити» на своєму хоббі, ніби за твою активність будуть платити криптовалютою. По факту треба виконати, на мою думку, шахрайські умови: пройти реєстрацію на Binance, відправивши купу особистих данних (фото з паспортом, купу особистих документів), та зробивши депозит на 1000 грн. Потім вже є можливість скачати STEPN для «заробітку», заробяти можливо коли придбаєш NFT кросівки (віртуальний непотріб), увага, найдешевші коштують $600. Ніяких деталей, щодо обчислень заробітку за твою активність немає. Я вважаю, що мета цієї компанії від sportbank, Binance, RunUkraine, STEPN є розвод лохів на гроші. Криптовалюта і NFT резиковані капітали і вони це добре знають.

Щоб відмовитись від використання послуг sportbank, потрібно від руки писати заяву на відміну від monobank або ПриватБанк де це можна зробити декількома кліками.

Почитайте відгуки про Binance. Як після цього можна довіряти sportbank?
sportbank
Відповідь банку
sportbank 9 червня 2022, 16:26
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук. Насправді якщо ви прочитаєте уважно умови такої співпраці, то освітній онлайн-проєкт. Тобто тут розмова суто про навчання, щодо реєстрації і подальшого знайомства з криптовалютою технічно, то це вже на розсуд кожної окремої людини.
Бережіть себе!
Николай Орлов 2 червня 2022, 18:30
Вот не думал, что основа увижу кешбэк в приложении))) Но бинго и это случилось. В мае оплачивал коммунальные платежи в приложении и реально банк насчитывает 5% кешбэка. В такое время это прям респект и уважение вам!!!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 2 червня 2022, 19:11
Вітаємо, Миколаю!
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2022, 18:04
Отзыв засчитан (на 03.06.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
ysmina957 1 червня 2022, 8:25
Через терминал ibox пополнила вчера в 21:11 карту Спортбанк, деньги не пришли.А в приложении Спортбанк пришло уведомление что пополнение айбокс -відмова. Где деньги не известно.Когда будут тоже.В чем проблема, это Спортбанк логает или айбокс? потом вечером пополнила спортбанк через другой терминал не айбокс, деньги пришли как обычно мгновенно.Давайте решайте эту проблему!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 1 червня 2022, 15:01
Вітаємо!
Надайте, будь ласка, свої особисті дані ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли з вами зв'язатися щодо цієї ситуації.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Anastasya2110 31 травня 2022, 19:46
Добрий вечір! Я залишилась без роботи.
Банк не хоче іти мені на зустріч.
Відмовляє мені в реструктиризації.
І замість цього, дзвонять співробітники банку та кричать на мене, щоб я терміново повернула кредит.
Малого того, що ви здираєте бешені відсотки та ще й погрожуєте судом і це під час воєнного стану.
Щоб налагодити відносини, я прошу надати мені реструктиризацію.
Бо після вчьорашньої розмови з вашими співробітниками, ви мене дуже разочарували.Не заставляйте мене просити реструктиризацію в Національного банку.
Дякую.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 1 червня 2022, 14:56
Вітаємо, Анастасіє!
Перепрошуємо за таку ситуацію. Наш менеджер з вами зв'язався та надав усю вичерпну інформацію.
Бережіть себе!
ruvex 31 травня 2022, 15:02
Невозможно пройти верификацию через фото паспорта и ИНН, как указано на сайте в шаге № 3 (т.к. не у всех есть Дия, да и ЗП). Но возможно по факту работа только через Дию.
В итоге потраченное время.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 1 червня 2022, 15:01
Вітаємо!
Надайте, будь ласка, свої особисті дані ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли з вами зв'язатися щодо цієї ситуації.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
dimitrio 30 травня 2022, 21:44
Поповнив картку Спортбанк через термінал ibox. Гроші на картку не зарахували.
На підтримці кажуть що треба до 3 діб.
Що зараз є проблеми з зарахуванням.
Запропонували гроші завести на Монобанк за 1 годину.
Я погодився.
Пройшла година — гроші на Монобанк також не надійшли.
Отже якщо бажаєте проблеми та погани сюрпризи то користуйтеся ibox та Спортбанк.
Підтримка Спортбанк та IBOX нічого не допомагала.
Гроші так і не отримав…
sportbank
Відповідь банку
sportbank 31 травня 2022, 11:28
Дмитро, вітаємо!
Спробуємо якнайшвидше розібратися у вашому питанні.
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasya2110 30 травня 2022, 18:23
Добрий вечір! Сьогодні ввечері подзвонили два різних номери.
Представились співробітниками банку.
Почали вимагати, щоб я терміново погасила кредит.Погрожували.
Коли я почала казати, що воєнний стан і мені не платять зарплатню.
Співробітники почали на мене кричати і ображати останніми словами.
Таке допустиме по відношенню до клієнтів?
sportbank
Відповідь банку
sportbank 31 травня 2022, 11:26
Вітаємо, Анастасіє!
Могли б ви надати ваші особисті дані ПІБ та номер телефону на офіційну пошту pr@sportbank.ua, аби ми могли розібратися у ситуації.
Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2022, 9:37
Відгук не зарахований (на 03.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Юрій Микитович 30 травня 2022, 10:05
Подобається програма тим, що швидко відкривається, швидка оплата. Але я погано бачу мені не дуже зручний дрібний шрифт. І пошук функій забирає трохи часу. Навіть якщо знайшов, то це ж час. Занадто багато пушів і завжди гублюся, де шукати потрібну інфо щодо тарифів. Думаю потрібне доопрацювання.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:00
Вітаємо, Юрію!
Дякуємо за ваш відгук. Візьмемо вашу пропозицію до уваги.
Бережіть себе!
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 травня 2022, 10:59
Відгук зарахований (на 30.05.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Проблема вирішена
Oleg M 29 травня 2022, 16:35
Вимушений поділитися негативним досвідом обслуговування та роботи «Sportbank».

Виникла необхідність придбати певний коштовний товар із закордону, який, нажаль, не було можливості купити в Україні в цей час. Купівлю планував здійснити на одній з великих площадок США із використанням картки «Sportbank», 1 травня 2022 року.
Після оформлення купівлі «Sportbank» відобразив у додатку зняття коштів з мого рахунку. Паралельно, площадка у США заблокувала цю купівлю. Не розуміючи причину відмови, я вирішив спробувати повторити купівлю з іншого великого державного українського банку й там мене спіткала та сама історія — у додатку було відображено зняття коштів, однак площадка у США відмінила купівлю.

Для того, аби розібратися з причиною відмови, я написав на підтримку площадки у США про те, що в мене банки зняли гроші, однак вони відмінили доставку товару. На своє питання отримав відповідь: «Ми знімаємо кошти лише після відправки товару, однак було прийнято рішення не продавати товари онлайн за вашим логіном. Тому всі купівлю онлайн будуть й надалі відмінятися» (оригінал — «Upon reviewing your concern I would like to inform you that we have not charged you for the orders as we only charge the customers, once the product is shipped. However it looks like there was a review completed of your purchase history with us. An email denying your request placing new order. This includes a business decision to restrict your shopping to in-store only, and any future online orders will continue to be cancelled. This business decision was made and the system limitations are in place, so there is no way for me to get around this»).

Тобто, фізичного зняття грошей з рахунку не було, однак кошти все рівно були заблоковані на «Sportbank» та іншому великому державному банку. Я вирішив почекати трохи часу, сподіваючись, що раз зняття коштів не відбулося, значить скоро кошти будуть розблоковані і я зможу ними користуватися. Однак, це не сталося. Тому, я написав на підтримку як «Sportbank», так й до державного великого банку.
«Sportbank» вказав, що купівля була успішною, а для скасування треба чекати 34 дні! Відповідь підтримки дослівно — «ми бачимо, ща за вашим рахунком операція успішна, якщо її скасовували, тоді потрібно очікувати повернення коштів. Повернення з інтернет-магазинів за регламентом триває до 34 днів».

З іншого боку, інший великий державний банк також потребував час на розблокування коштів, однак вже 12 травня, тобто через 12 днів, кошти було розблоковано і я зміг ними користуватися.

Потім, я був вимушений повторно звернутися до «Sportbank», так як мені було необхідно розблокувати ці кошти. Я вказав, що інший банк вже розблокував мої кошти. І що магазин також вказав, що кошти не були зняті. Більше того, мною було запропоновано надати всі підтвердження про те, що купівля одразу була відмінена магазином.
Але отримав ту саму історію — підтримка лише проінформувала про 34 дні та не намагалася якимось чином допомогти вирішити питання, пославшись на регламент платіжної системи: «Точної дати вказати не можемо, як правило, від моменту повернення сервісом до моменту фактичного зарахування проходить 30−34 днів, це зумовлено регламентом платіжної системи, саме за цей час кошти фактично списуються з банку відпрааника до банку отримувача». Мої аргументи стосовно того, що інший банк розблокував кошти значно швидше не були почуті взагалі. Водночас, в мене виникло риторичне питання — хіба це не та сама платіжна система?

Складається враження, що «Sportbank» за будь-якої можливості намагається заблокувати клієнтські кошти, аби ними користуватися якомога довше. Понад те, підтримка банку бажає кращого. Я прямо був вимушений проінформувати підтримку, що планую викласти цю історію на фінансових ресурсах країни, однак це жодним чином не вплинуло на бажання допомогти вирішити питання та розблокувати кошти.

Тому як висновок — якщо виникає бажання розрахуватися онлайн, краще не використовувати для цього картку «Sportbank». І взагалі, обходити стороную цю надбудову на ліцензії Таскомбанку. Я можу собі дозволити знайти інші грошові ресурси для покриття непередбачуваних витрат, однак не певен, що така можливість є у всіх. А «Sportbank» може надовго заблокувати ваші кошти, якими ви не зможете користуватися.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:08
Вітаємо, Олег!
Перепрошуємо за таку ситуацію. Спробуємо у найкоротший строк розібратися з вашим питанням.
Бережіть себе!
Olavka 27 травня 2022, 15:54
Не советую этот банк. Мало того что берут комиссию за снятие или перевод денег, так ещё и потом при закрытие карты вылазит процент за то что были снятия или переводы. Дерут процент по полному. В стране война, а они наживабтся на людях. Не советую. Обходит мимо этот лохотрон😠😠😠
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:09
Вітаємо!
Будь ласка, напишіть ваші особисті дані — ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли вирішити ваше питання.
Бережіть себе!
Goodok 27 травня 2022, 13:30
Я установил приложение SB, ответил на все вопросы, прошел регистрацию, получил номер карты, перевел туда деньги со своей карты из другого банка. И все было здорово пока я не попытался отправить свои деньги дальше. Не успев зарегистрировать меня как нового пользователя, SB заблокировал мой счет. Формулировка такая:

Ви сьогодні відкрили рахунок у sportbank. У вас є наявність ФОП, скоріше, завтра о другій половині дня обмеження будуть зняті. Ця дія відбувається автоматично, разово після реєстрації, без участі банку.

или такая:

Транзакції по вашому рахунку тимчасово обмежені, це пов’язано з тим, що банк повинен перевірити додаткову інформацію щодо наданих вами даних. Очікуйте, будь ласка, закінчення перевірки, це не триватиме багато часу, Орієнтовний час перевірки 1−3 робочі дні.

прошло уже 4 дня, а деньги так и заблокированы на счету…

У меня счета во многих Украинских банках, но с таким я столкнулся впервые. Если банк позволяет себе такое в этом вопросе, значит могут быть проблемы и в других.

Кстати, в тот же день я открыл счет в еще одном банке, и благополучно пользуюсь им со дня открытия. Никаких проблем с ФОПом или налоговой там не возникло.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:11
Вітаємо!
Перепрошуємо за таку ситуацію. Будь ласка, напишіть ваші особисті дані — ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли вирішити ваше питання якнайшвидше.
Бережіть себе!
Iren11 27 травня 2022, 11:54
Приложение банка хорошее. Все понятно. Логично. Но расстраивает комиссия за перевод денег с карты на карту другого банка. Такого уже мало встретишь в других банках. А забирать деньги через кассу в такое-то время как-то не ок и все равно комиссия. Может пересмотрите вопрос о комиссии.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 27 травня 2022, 16:07
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук. Наразі перегляду комісії не плануємо, але ми візьмемо до уваги вашу пропозицію.
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MarinaD2 26 травня 2022, 10:08
Пользуюсь услугами банка уже около полугода. Сейчас требуется обновить приложение, а у меня не обновляется, и не открывается приложение. УЖЕ СУТКИ!!! Подскажите что мне делать! Как мне платить за кредит, если я не могу зайти в приложение.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:25
Вітаємо!
Перепрошуємо за таку ситуацію, сподіваємося ви залишилися задоволеними вирішенням вашого питання.
Бережіть себе!
Полезный комментарий
MarinaD2 30 травня 2022, 13:56
Предоставили мне реквизиты IBAN для погашения долга и сообщили точную сумму долга. Также параллельно передали мой запрос в техотдел, после чего помогли мне войти в приложение. Благодарна за оперативность решения моей проблемы!
Проблема вирішена
andbakun 25 травня 2022, 18:40
Если у вас есть несчастье иметь задолженность по кредитному лимиту на карте в военное время, то вам получите только 1 месяц кредитных каникул, а потом вам будет начисляться 0,22 процента в день, значит 6,6 процента в месяц!!! В военное время!!!
Забудьте про этот банк!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 30 травня 2022, 12:17
Вітаємо!
Нам шкода, що ви потрапили у таку ситуацію.
Ми завжди наголошуємо на тому, що необхідно ознайомитися з договором та тарифами перед початком нашої співпраці. У тарифах ми нічого не приховуємо і там є пункт, де йдеться про перекази між рахунками. Так у разі переказу коштів на картку за межами нашого банку на суму переказу щоденно нараховується 0,22%. Це відкрита інформація.
Бережіть себе!
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝