Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1997YO 5 жовтня 2024, 1:17
Непоганий застосунок, гарне обслуговування 24/7. Нарікань не маю
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wadik 24 квітня 2024, 17:30
Списують кошти з рахунка «в рахунок тіла кредиту», але саме «тіло», по факту, не зменшується. Незрозумілі транзакції, кошти то поступать, то зникають.
Злодії, одним слоаом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Matrasszvir 20 квітня 2024, 13:24
Дуже любив цей банк, простий і зручний додаток, непогані кешбеки, зручна служба підтримки, невисокі відсотки по кредитній картці. Тепер з необанків тільки Моно, який вже набрид та Ізібанк. Перейшов зі Спортбанку в Таском — повне свинство
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vala52 19 квітня 2024, 0:30
Ты был лучший банк.Дизайн, кешбек, депо, рюкзак.В тебе все было прекрасно.
Мелкие погрешности не в счёт.
Щира подяка тобі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksandr Shmelev 17 квітня 2024, 20:03
Шановний Sport’е, буду за тобою сумувати!
Я був з тобою ще з часів Оксі.
Ти був приємним з технічної точки, вигідним з фінансової та зручним з тарифної.
Шкода що ти покидаєш цей ринок!
V0lodymyr 17 квітня 2024, 11:37
Банк не дотримується умов акцій, які обіцяє.
Банк обіцяє 10% кешбеку при умові розміщення депозиту від 30000 грн на строк від 3 місяців. При цьому може відміняти цей кешбек коли йому захочеться.
Окремо хочеться відмітити різницю між курсом купівлі — продажу долара, зараз вона складає 1.5 грн, іноді була більше 2 грн. При поверненні коштів за купівлю товарів в валюті, кошти повертаються по курсу покупки.
Клвєнтоорієнтованість банку та підтримки на нульовому рівні.
Alex9695 14 квітня 2024, 15:38
Я став жертвою шахраїв. Згодом надав всі документи банку і звернувся до правоохоронних органів. Просив Спортбанк надіслати претензію протест по операції. У результаті банк відмовився надсилати опротестування операції. Інші банки це легко і швидко роблять. Уже тиждень пройшов, а банк ніяк не відреагував на моє звернення. Основний банк Таскомбанк також не допоміг в складній ситуації.
ukrx 22 березня 2024, 10:32
Через Дию оплачивал военные облигации. На этапе оплаты не выводили сообщения о комиссии. После оплаты — списали комисии, примерно 45% годовых. Иными словами, наживаются на помощи.
В чате поддержки отказали возвращать комисси, чуть ил не послали.
Алексей З 12 березня 2024, 11:38
Якось богато пропозицій від цього банку по кешбеку. У найпопулярніших категоріях можно обрати тільки 2. А різні квіти, ліки безлічь і можно обирати без обмежень. Якось вибрав в одному магазині, кешбек не спрацював. Написав у підтримку. Відповіли, що мій запит у відповідньому відділі, очікуйте. Ну думаю добре, бувають помилки в системі. Сьогодні замовив знов у іншій компанії і знов кешбек не спрацював. Знов звернувся у підтримку. Альо «шановні» ви взагалі тестуєте систему перед тим як пропонувати рекламу? Я доходжу висновку, що розрахунок їде на те, що це не має ніякої відповідальності з сторони банку. Горяча лінія приймає такі запити без проблем. Але їх робота на цьому і закінчується. Ні кешбеку ні грошей не повернути, просто купив товар як і завжди. Розрахунок на те, що людина не буде втрачати дорогоцінний час на відслідковування вирішення питання? Схоже на т. е. Тому всі ваші запрапоновані компанії як для отримання кешбеку можуть не працювати. Як це перевіряти перед купівлею і як повертати гроші автоматично якщо кешбек не спрацьовує немає ніде інформації. Це навмисно? Добре що є такі сайти Мінфін і можно сповістити про це інших клієнтів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fantomas2020 5 березня 2024, 10:19
Являюсь клиентом sportbanka. Его условия обслуживания и депозитная программа (рюкзак) меня полностью устраивали. Вчера на сайте: https://dev.ua/news/dbr-sportbank-1709558028 сообщили о проведении обысков в офисе банка. Чтобы не рисковать, был вынужден вывести все деньги со счёта на другой банк. Нужен комментарий банка по поводу распространённой информации, не является ли она фейковой.
Влад Секрет 29 лютого 2024, 12:53
Заблокировали карту и через пару дней только дали все причины, после дали решения для разблокирования карты, и сами бесконечно тянут решения и пишут * Робимо все можливе, як тільки отримаємо додаткову інформацію надамо вам до цього чату.*
Никому не рекомендую связываться с этим банком, зависли деньги на карте на всегда в их пользование, в других банках были звонки и предложения как разблокировать, а здесь нереально
Микола Глоба 28 лютого 2024, 16:19
Дуже зручний додаток, служба підтримки працює на вищому рівні. Зараз проблем ніяких не бачу, все влаштовує. Далі будем бачити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmytro1234 27 лютого 2024, 23:35
Інформація по відсоткам «формується в ручному режимі» звіт не надали. В додатку немає цієї інформації. Також тіло кредиту і інформація по залишку кредиту в додатку відрізняється.

Рекомендую ставити одиницю спортбанку в Гугл плей, app store. Так як їх додаток скачують саме там. Також можете поставити флажок «вміст не відповідає рейтингу» оскільки банк накручує відгуки, як там так і на Мінфін.
Dmytro1234 27 лютого 2024, 16:54
По прихованим умовам за кредитом готівкою.

Незважаючи на кабальні ставки до 0.81% В ДЕНЬ, банк дозволяє платежі по кредитам лише в срок щомісячного платежу, тобто ви не зможете погасити половину й не платити відсотки.

В договорі є умова, про дострокове часткове погашення. Але угадайте, що? Її не виконують, там є термін 6 днів з моменту написання заяви, зразок заяви і куди надсилати банк не надає, просто брешуть.
Це все при кабальних до 0.81% в день. Краще беріть в мікрокредитній організації зі скидкою, якщо більше ніде не дають

По спілкуванні з підтримкою.
Відповідають швидко, але брешуть. Наприклад, мені сказали, що кошти підуть в тіло кредиту за три дні, а потім після звернення через три дні сказали, що можна гасити лише в щомісячний платіж. Незважаючи на пункт в договорі про дострокове погашення.

Не витрачайте час на підтримку, пишіть звернення до НБУ, щоб в подальшому банк залишили без ліцензії. Умови ГІРШІ НІЖ ЗА МФО.
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
Rich12345 14 лютого 2024, 18:36
Заблокували на карті 1001 грн, до цього було 3 транзакції по 3+к і все =))))). Зараз написали на них у НБУ, вже просто була справа, бігали потім вибачалися переді мною. В даний момент принципово розриватиму банк через суд, поки не закриємо йому ліцензію!!! До речі, сума копійки, тому є час купа вермені. Саме заплатимо за судовий збір ці 1к. Тут 2 варіанти або штраф 1млн. гривень банку або мінус ліцензія та в Таскомбанку в тому числі. А зараз коли в нас будуть супер події у владі, як же буде смачно все це дивитися)))) Сюди написала для того, щоб люди читали і розуміли що з себе воно представляє.
clientOfBank1 12 лютого 2024, 13:17
Оформив депозит з можливістю дострокового розірвання, відсотки менші ніж без такого, оформлення в додатку зроблено таким чином, щоб ввести в оману споживача, що так як є дострокове розірвання відсотки менші і все, а не вказано, що буде перерахунок відсотків під 0,01% в разі дострокового розірвання. Довести співробітники банку не можуть, що це прописано в договорі, оскільки договір в момент оформлення на електронну пошту чи будь яким іншим чином вони не надали. По факту розірвання договору присилають договір, в якому написано, що в разі дострокового розірвання буде перерахунок під 0,01%. На момент оформлення договору наявність чи відсутність цього пункту в договорі перевірити немає можливості. Виходячи з цієї інформації банк вводить в оману своїх клієнтів, не даючи повної достовірної інформації під час оформлення депозиту, максимально інформацію приховує, та обманює клієнтів на відсотках. На пропозицію перерахувати відсотки які були вже нараховані за депозитом відмовили. Написав скаргу до НБУ. Категорично не рекомендую цю «контору» — організацію, яка називає себе банком.
rostik152 7 лютого 2024, 11:43
Не раджу користуватись банком! Заблокували кошти за шахрайство без жодного доказу що я шахрай, та присвоїли собі кошти.
Денис Відміцький 5 лютого 2024, 11:59
Доброго дня. Погасив свою кредитну картку в розмірі 10.000грн+нарухування пині, відсотків, але ж то… Перекидую суму з однієї картки іншого банку на карту SPORBANK і пише шось типу транзакція не пройдена. Звернувся в чат-бот, відповіла Вікторія та надала транзитний IBAN рахунок для погашення кредиту. Перекинув, вроді як все добре, але кошти не зайшли на картку. Мене це дуже бентежить. Запитавши знову в чат-бот, Вікторія відповіла «регламент зарахування коштів по номеру рахунку Iban до трьох робочих днів, будь ласка, очікуйте на оновлення інформації.» Наскільки це правда і чи чекати переведення коштів?
Відсотки великі, навіть якшо закривати обовязковим платежем кожен місяць. Минулий тиждень закинув обовязковий платіж, шоби не було відсотків, а в цьому місяці ще більша сума…капець
korolartemnexus 1 лютого 2024, 14:15
Неправильно рахують заборгованість, звонять погрожують. подають неправдиву інформацію то УБКІ. Щось схоже на Дельта-Банк.
Владислав Капишевский 31 січня 2024, 19:24
История моя началась еще в июне месяца. Суть всей истории началась с того я пополнил карту на протянежении 5ти дней на сумму ~34к. Последняя операция вывода была 10 июня. После чего я несколько дней не пользовался суммой которая у меня была на карте, и когда он мне потребовалось, мне начало писать о том что «операция не удалась обратитесь в службу поддержки». Далее был задан вопрос службе поддержке, я получил ответ что мне нужно предоставить все доказательство о операции. После предоставленных доказательств мне сообщили о том что на следующий день мне дадут ответ (13.06.2023). Далее мне начали отправлять регламент (который по закону меня касаться вообще не должен!!!). Но при этом не отвечая на мои вопросы. Аргументы по которым мне ограничили счет были разные, сначала мне говорили о том что мне не могут назвать причину моего ограничения средств, потом мне началам говорить о том что на операцию пожаловались (всего операций было 5 на разные суммы) однако на вопрос «какая именно операция подозревается в мощенничестве» мне сообщали о том что «мы не можем вам сообщать такую информацию». Ну да действительно я ведь всего лишь жертва и участник конфликта, кто я такой что бы мне объяснить и рассказать в чем суть проблемы… Мне просто говорили ожидайте проводится проверка, хотя в тот момент когда мне ограничили деньги, они мне очень были нужны (вплоть до того что у меня не было еды дома) но единственное что я слышал это то что «проверка проводится ожидайте». Так я слушал на протяжение месяца. После месяца «ПРОВЕРКИ». Мне сообщили о том что «НУЖНО САМОСТОЯТЕЛЬНО РАЗОБРАТЬСЯ С ЧЕЛОВЕКОМ КОТОРЫЙ НАПИСАЛ ЖАЛОБУ». На что я согласился, но так я не знал кто именно (напоминаю операций было 5). И попросил сообщить с кем именно мне надо связаться, мне сказали что они не могут сообщить такой информации поскольку у них «РЕГЛАМЕНТ». Хотя по закону они обязаны содействовать в таких ситуациях. Даже написания заявление в полицию о том что я не виноват их не ужолитворило и они сказали о том что когда дело будет закрыто, только тогда деньги оставшиесь на карте они мне вернут… Честно в тот момент я на них очень злился, потому что не получал никакого внятного ответа, прикрытия каким-то д*б*л***м регламентом, и для них их регламент выше закона. Нахождения тысячи и одной причины что бы ничего не делать (поскольку мне сказали что я сам должен разобраться с человеком который написал жалобу и будучи даже не зная кто это именно). Многие слова которые хотел сказать уже ушли в стену поскольку это началось 13.06 а закончилось 30.01.2024 я получил остаток своих денег на счет другого банка. Поэтому выводы делайте о банке. Но лично как по мне спорт банк хорош только в одном. Он лучше всех умеет испортить отношение к себе и испортить впечатление о финансовых структурах. Надеюсь мой отзыв кому-то поможет оттереться от сотрудничество с данным банком.
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про sportbank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.