Про компанію
СК «Прем'єр Альянс», раніше відома під брендом One Click — українська страхова компанія, що працює з 1995 року. До 2003-го компанія набивалась «Саламандра-Лтава», далі після зміни власника на її базі було засновано СК «Саламандра-Україна». У квітні 2019-го відбулася офіційна зміна назви на One Click (Ван Клік). З 27.09.2022 року компанія отримала діючу назву — ПрАТ «Страхова Компанія «Прем'єр Альянс».
Код ЄГРПОУ: 13934129
Свідоцтво про реєстрацію: СТ № 336 від 28.08.2004
Акціонери з великими частками:
ПАТ «Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «Фронтлайн» — 56.1604%,
Піталово Лімітед (Pitalovo Limited, Кіпр) — 24.98%
Розмір статутного фонду: 25 000 000 грн
Керівник: Пиж Надія Михайлівна
ПрАТ «Страхова Компанія «Прем'єр Альянс» є членом Моторного Транспортного Страхового Бюро України (МТСБУ).
Ліцензія: компанія мала 8 ліцензій по обов`язковим видам страхування і 13 по добровільним видам страхування.
Види діяльності по КВЕД:
65.12 Інші види страхування, крім страхування життя
Источники информации: сайт СК, https://kis.bank.gov.ua/,http://www.mtsbu.ua/,https://opendatabot.ua/,https://youcontrol.com.ua/
Виплати на 31 грудня 2023
Відгуки про компанію — 38
Одну зірочку знімаю за дивну комунікацію через Viber.
27.10.2022 р. сталася ДТП.
01.11.2022 р. було відправлено повідомлення СТРАХОВИКУ про настання страхового випадку разом з відповідним пакетом документів
18.11.2022 р. було надіслано письмовий запит до СТРАХОВИКА щодо надання мені висновків експерта, проте протягом місяця я не отримав жодного висновку, або пояснення з цього приводу
Додаткового ще 5 разів надсилав текстові повідомлення СТРАХОВИКУ у мережі вайбер за номером страхової компанії з проханням надати експертні висновки (19.12.22 р., 22.12.22 р., 23.12.22 р., 26.12.22 р.) не отримав жодної відповіді, або пояснення.
26.12.22 р. отримав відповідь від СТРАХОВИКА у вайбері – «уточнюємо», що фактично є свідчення про ухилення СТРАХОВИКА від виконання своїх обовʼязків.
Я вимушений був запросити експерта, який надіслав поштою до ПрАТ «СК «Прем’єр Альянс» повідомлення з проханням направити представника для участі у експертному огляді. Копію цього повідомлення я продублював на офіційну електронну скриньку страхової компанії 25.11.2022 р.
Експертний огляд який відбувся 1.12.2022 р. представник СТРАХОВИКА не з’явився.
Експертом було проведено огляд та сформовано відповідний пакет документів. Я оплатив вартість експертної оцінки та вартість ремонтних робіт
17.01.23 р. відправив рекомендаційний лист з заявою про відшкодування за справою згідно з експертною оцінкою. До заяви додано копію експертної оцінки та інших документів. Жодного відшкодування я не отримав.
СТРАХОВИК ігнорує законодавство, ігнорує спілкування зі мною як потерпілою особою.
Тримайтеся якомога далі від так званого СТРАХОВИКА, який не зважаючи на погані відгуки від споживачів, не виконання своїх обов'язків залишається без показання з боку державного регулятора та збирає гроші з довірливих споживачів.
страховий випадок ДТП з вини їх клієнта. Після узгодження
суми я написав заяву на виплату компенсації 22.12.2021 р.
Сказали чекати до 90 днів. Сьогодні 9.06.2022 року — минуло 168 днів
і тиша. Правда сказали, що можуть виплати 35% від загальної узгодженої суми.
Банда 90-х. Їм нічого не турбує- ні Закони України, ні вказівки Нац.Банку…
Прикриваються війною, хоча ніяких обмежень для виплат немає.НЕ користуйтесь послугами цїєї компанії, бо будете мучатись. Читайте відгуки про них в інеті і все зрозумієте. Одна контора — Саламандра, Дім страхування
Банальне ДТП, є КАСКО від СК «Саламандра». Отримав вилпату на 8-й день після ДТП!!!
Перше ДТП в житті ( сподіваюсь останнє ) не знав що робити, руки трясло, в очах все пливе, що робити?
Набрав в страхову, все зрозуміло розповіли, заспокоїли, аварійного коміссара викликали і заплатили за нього. Тиждень я відходив від стресу, вже почав думати що робити далі, як мені прийшло смс за виплату!
Дуже вдячний СК «Саламандра»!!!
Коли побачив відгуик на мін фін, чесно був у шоці.
Деякі люди навіть не розуміють шо у страхової є сроки виплати, сумму виплатити вирішує не страхова а НЕЗАЛЕЖНИЙ аварійний коміссар.
Не розумію які можуть бути притензії до страхової яка справді ПЛАТИТЬ!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.