Відділення Радабанка: Дніпро, пр-т П. Орлика, 16
Адреса:
Дніпро, пр-т П. Орлика, 16
Телефон:
0 800-500-999, +38 (095) 0500-999, (098)-0500-999, (073)-0500-999
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Приїхавши у відділення, виявилося, що оскільки я відкривала карту і депозит в іншому, потрібно пройти переідентифікацію. Ну, ок. Зробили копію паспорта, ІПН (хоча, ну я ж є в системі, документи -оригінали з собою, ну то таке, треба так треба). Саме цікаве починається потім. Співробітниця Радабанку прочинає телефонувати на відділення, де мені видали карту, тому що необхідно, щоб саме з цього відділення дали згоду на перевипуск моєї карти. Але ця жіночка дуже зайнята и 40 (!!!) хвилин і цю саму згоду надати мені не може, ну не до мене їй зараз, а може вийшла десь, а може поїсти сіла, клієнт же ж може зачекати. На завершення мені сказали, що треба ще 15 хвилин зачекати. В мене не було вільної години (!) часу на перевипуск карти, так я і пішла не з чим.
Чесно, я ні в якому банку такого не бачила. Що мені, діючому клієнту треба підтверджувати??? Чому немає єдиної бази на всі відділення? Чому треба чекати, щоб якась тьотя щось підтвердила, маючи на руках оригінали паспорту, ІПН, діючий депозит в банку. Я ж свої гроші вам принесла. А не кредит чи позику у вас прошу…
Не планую продовжувати співробітництво після закінчення депозиту, але звертаюсь до відповідальних осіб банку: перевипустіть мою карту, бажано так, щоб я приїхала і забрала її в тому відділенні м. Дніпра, яке ви назвете, бо чекати вас годинами змоги не маю.