Все почалося з того, що волею долі опинився у Львові як ВПО і там відкрив депозит у Рада-банку під непоганий на той час відсоток.
Відкрили мені депозит, але без випуску карти. Зауважу, що я був клієнтом банку в м.Харкові і на момент присутності у Львові вже не користувався їхніми послугами. Але в додаток я довго зайти не міг, ні гаряча лінія, ні фахівці відділення, ні технічні фахівці допомогти не могли. Різні проблеми мене переслідуватимуть при співпраці з цим банком і далі.
Закінчився депозит, так вийшло, що доступу до відділення я не мав і тут побачив рекламу RadaBox — зберігайте ваші кошти з можливою використання в будь-який момент з нарахуванням відсотка, за схожим прикладом сейфа в сенсі-банку. Переклав я свою немалу суму в РадаБокс. Потім я переїхав до Києва і дістався до відділення. Мені кажуть, що для роботи з РадаБоксом необхідна карта, давайте відкриємо, 100 грн достатньо як мінімальна сума. Добре, починаємо відкривати. Я перекинув одну частину з Рада Бокс (близько 60 тис грн) і зайшов глянути в деталі платежу, і тут у мене заворушилося волосся, я побачив 600 грн комісії. Цей РадаБокс при відкритті прив’язався до депозитного рахунку (вкладний рахунок), я не надав цьому значення, як і умовам цього рахунку. А там виходило 1% від суми перекидання з Рада Боксу. Карту мені відкрили, але прив’язати її не міг, оскільки РадаБокс прив’язаний до іншого рахунку. Рахунок цей вважається поточним, в умовах відкриття Рада Боксу, як я вже прочитав, зазначено, що він може працювати з будь-яким поточним. Хоча у відділенні мене переконували, що РадаБокс працює тільки з картковим, у Харківському відділенні мені сказали те саме і ще що після мого звернення РадаБокс не може вже працювати з іншими рахунками, не знаю так це. Мені нічого не було, як переказати кошти і закрити цей злощасний РадаБокс. Проблеми всякого роду попутно були, у них постійна проблема з видимістю рахунків. Я клієнт різних банків, але таке бачу вперше. Доступ до рахунку одного клієнта при мені вони так і не отримали.
На цьому ще не закінчилося. Я виїхав, отримую повідомлення, що умови по карті змінюються (депозит на 100 грн закінчився і кошти перерахували на карту). Через 4 дні після повідомлення мої 100 грн. зникли. Взагалі, вони мали понад 300 грн забрати за умовами обслуговування недіючої картки. Карта під депозит відкривалася у січні, депозит закінчився у квітні, у травні вже забрали комісію.
Ось такий у мене сумний досвід співпраці з банком, єдиний банк з безлічі з яким я отримав стільки проблем і збитків.
Відділення Радабанка: Київ, пр-т В. Лобановського (Червонозоряний), 123
Адреса:
Київ, пр-т В. Лобановського (Червонозоряний), 123
Телефон:
0 800 500-999, +38 (095) 05-00-999, (098) 05-00-999, (073) 05-00-999
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:45), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Относительно прозрачная продажа монет. Да, есть не всё в продаже, но есть и смог купить. Это касается вновь вышедших монет. Колл-центр не компетентный и отвечает на вопрос не точно, что по факту получается по другому. Конкретика не точна. В банке очередей не наблюдал. Кассы работают.
Коментарі (1)
24/06/2022 мав негативний досвід оформлення депозиту якій тривав біля одного часу (!).
Подробиці: банк рекламує високу ставку по депозиту при цьому на оформленні Угод тільки один менеджер (другого відправили у відпуску зі слів керуючого відділення). Мої очкування біля 1 часу так і не призвели до оформлення тому що меня запропонували ще + получаса очікування «я постараюсь швидко, яле не гарантую»…
Висновок: шкода, що гарна акція від ЦО банку, не конвертується у результат на рівні відділення.
Коментарі (4)
Подробиці: банк рекламує високу ставку по депозиту при цьому на оформленні Угод тільки один менеджер (другого відправили у відпуску зі слів керуючого відділення). Мої очкування біля 1 часу так і не призвели до оформлення тому що меня запропонували ще + получаса очікування «я постараюсь швидко, яле не гарантую»…
Висновок: шкода, що гарна акція від ЦО банку, не конвертується у результат на рівні відділення.
Обманывают при приеме на работу обещали одну зарплату, а на самом деле минимальная. Руководство оскорбляет, бьет сотрудников. За обучение и чтобы не выгнали требуют деньги, оформить кредиты.
Написати коментар
Найшвидше підтвердження замовлень на монети. При купівлі монет швидко передзвонює оператор та каже коли можна забрати монету з обраного відділення. Зручно! Дякую!
Коментарі (1)
В конце июля удалось получить информацию в чате поддержки Монобанка — претензий к вам не имеем, официально первые не напишем, ответим на запрос Радабанка. Передал информацию Сергею Гербуту, начальнику отдела обслуживания физлиц отделения № 27 г. Киев. Сергей Гербут не ответил! Подождал неделю, продублировал. Результат тот же — Сергей Гербут не ответил! Выкроил время, подьехал распечатав все необходимые документы и переписки. Ответ Сергея Гербута был гениален — в нашем отделении эти вопросы не решаются!?, пишите на электронный адрес банка bank@radabank.com.ua
Радабанк, оперативно получив от меня полный комплект подтверждающих документов, 246 дней незаконно удерживает мои 16,000 гривен!