×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Банк просто заблокував рахунок
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (2)
Жахливе обслуговування!
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
Коментарі (7)
Льотный период с нюансами
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30 вересня.
Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Ознайомитись з умовами можна у ПУМБ Online, розділ «Більше» — «Тарифи» — всеМОЖУ Online.
Коментарі (15)
Банк дезінфоиатор
раніше оплачував і все було гаразд
зараз 31 число день зарплати і виявляється я ще порушник не заплатив вчасно і плати 2000 грн відсотків
Шановний Пумб якщо у Вас в тарифі до 62 днів
то яким чином період з 1 квітня по 30 травня став 62 дні ??? чому 31 травня це вже день порушення? навіщо писати міфічні 62 дні якщо ви самі порушуєте цей період. В інших банках 62 теж і вони рахують адекватно останній день місяця Ви ж ставите 30 інформуєте на початку місяця не інформуючи 30 додатково зо заплатіть у вас останній день. Це обурливо і не коректно. Виправляйте свій тариф, додатково інформуйте клієнта. В даній ситуації Банк порушує права споживача Ваші відсотки я заплачу але бажання після такого користуватись вашим банком відсутне повністю. Як кажуть вдавіться!
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу операцію 31 червня, і в наступних двох місяцях кількість днів також 31, тоді кошти потрібно буде внести до 18:00 30.08.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять протягом місяця декілька пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Коментарі (4)
Заблокували карту і не дають зворотнього звʼязку
Зайти у застосунок я не можу і звʼязатися з банком також, мене просто ІГНОРУЮТЬ. Там знаходяться мої власні кошти, за які я харчуюся. От питання, що мені робити? Чому банк не попросив навіть ніяких доказів, квитанцій і т.д. Тим паче зараз в країні йде війна, не в кожного є можливість звернутися у відділення, ПУМБ увійдіть у становище людей, ви вчиняєте просто жалюгідно!!!
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
Заблокировали счет
В отделение банка пойти нет возможности, вместе с этим заблокировали мои денежные средства к которым я не могу получить доступ
Нет никакой связи с банком, чтобы решить эту ситуацию
Карта 4314140209353025
Вопрос к пумбу, зачем вы загоняете своих клиентов в тупик и обрезаете все способы связи и не помогаете решить вопрос?
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (1)
Зникли шаблони
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Ми перевірили інформацію та виявили, що шаблон було видалено під час технічних робт у нашому застосунку. Наразі, шаблон вже є активним та доступним до використання. Просимо Вас додати шаблон ще раз. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на Ваше розуміння!
Коментарі (1)
5355 2800 2645 6127 — Шахрай, який видає себе за іншу особу
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Блокировка карты
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (18)
Найжахливіший банк який з пустого слова блокує рахунки
Нам прикро, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (8)
Увага, шахрай!
Номер картки 5355280028369468
До самого банку претензій не маю, надіюсь що ви відреагуєте.
Дякуємо, що проінформували про ситуацію. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (1)
Повідомлення про шахраїв.
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (1)
Бездоганний сервіс:)
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування у відділенні! Вдячні, що так високо оцінили роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Коментарі (1)
Отказали в обслуживании без наличия на то причин!
Использовал карту, только для пополнения и пополнения азартный игор, казино, имеющие украинскую лицензию КРАИЛ!
Неделю назад обращался в поддержку банка в Телеграм, где уточнил являются ли подобные транзакции, такими, которые имеют высокий риск для банка, получил ответ что нет!
Возобновите обслуживание!
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
Шахрайка Войтович Анастасія
Шкодуємо, що Ви зіткнулись з шахрайськими діями, проте дана картка не належить нашому банку ПУМБ. Просимо звернутись до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Коментарі (1)
Банк Мошенник
Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (5)
Шахрайство
Нам шкода, що в Вас склалась така ситуація. Проте, так як номер карти вказано неповністю, то ми не маємо змогу перевірити приналежність цих карток до нашого банку. Просимо звернутись до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Коментарі (3)
Нечего не хотят делать
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Бачимо, що зараз у нас немає масових технічних проблем. Ми вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Написати коментар
Єдинний кредитний ліміт
Прикро, що склалось негативне враження про наш банк. Фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. Якщо Вам поступила відмова, Ви можете подати повторну заявку через 30 календарних днів з моменту відмови.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Написати коментар
ПУМБ банк
Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар