Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nataliias19 3 червня 2024, 19:47
Рахунок був просто заблокований, в додаток теж не можу увійти. Прислали повідомлення, що потрібно звернутися у відділення. Ледь додзвонилася до оператора який довго питав особисті дані, а потом перемкнув на другого який робив теж саме. Потім просто каже, що діють якісь обмеження і потрібно звернутися до відділення банку. На мої аргументи, що я знаходжусь за кордоном, сказала пишіть на пошту. Що це все було, так і не зрозуміло.
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2024, 21:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Проблема вирішена
Андрій Абальмасов 3 червня 2024, 10:31
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 21/2
Жахливе відділення в місті Харків на площі Конституції!
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2024, 12:35
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 10 червня 2024, 11:00
Вітаємо, Андрію!

Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
innapcholko 31 травня 2024, 13:37
По кредитке ВсеМожу вроде есть льготный период даже до 62 дней. Но как говориться с нюансами, обязательный платеж нужно в этом месяце вносить 30 числа, а не как у нормальных банков — если льготный период до 62 дней, то в этом месяце вносить его нужно 31 числа!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 травня 2024, 14:34
Вітаємо!

Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30 вересня.

Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.

Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.

Ознайомитись з умовами можна у ПУМБ Online, розділ «Більше» — «Тарифи» — всеМОЖУ Online.
Alexcorv 31 травня 2024, 10:23
Оформив карту все можу
раніше оплачував і все було гаразд
зараз 31 число день зарплати і виявляється я ще порушник не заплатив вчасно і плати 2000 грн відсотків
Шановний Пумб якщо у Вас в тарифі до 62 днів
то яким чином період з 1 квітня по 30 травня став 62 дні ??? чому 31 травня це вже день порушення? навіщо писати міфічні 62 дні якщо ви самі порушуєте цей період. В інших банках 62 теж і вони рахують адекватно останній день місяця Ви ж ставите 30 інформуєте на початку місяця не інформуючи 30 додатково зо заплатіть у вас останній день. Це обурливо і не коректно. Виправляйте свій тариф, додатково інформуйте клієнта. В даній ситуації Банк порушує права споживача Ваші відсотки я заплачу але бажання після такого користуватись вашим банком відсутне повністю. Як кажуть вдавіться!
ПУМБ
Відповідь банку
31 травня 2024, 11:44
Вітаємо!

Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу операцію 31 червня, і в наступних двох місяцях кількість днів також 31, тоді кошти потрібно буде внести до 18:00 30.08.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів.

Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.

Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять протягом місяця декілька пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Проблема вирішена
Tyt45S5 31 травня 2024, 0:26
30.05.2024 мені обмежили карту сказавши, щоб я зверталася у банк з паспортом, можливості зараз потрапити в банк в мене немає…
Зайти у застосунок я не можу і звʼязатися з банком також, мене просто ІГНОРУЮТЬ. Там знаходяться мої власні кошти, за які я харчуюся. От питання, що мені робити? Чому банк не попросив навіть ніяких доказів, квитанцій і т.д. Тим паче зараз в країні йде війна, не в кожного є можливість звернутися у відділення, ПУМБ увійдіть у становище людей, ви вчиняєте просто жалюгідно!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 травня 2024, 9:16
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 травня 2024, 17:09
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Новиков 30 травня 2024, 18:38
28.05.2024 заблокировали счет в банке, из-за подозрительных действий которые я не совершал…Связаться с банком не получается, потому что номер тоже заблокирован и отвечает бот, который приглашает меня в отделение банка…
В отделение банка пойти нет возможности, вместе с этим заблокировали мои денежные средства к которым я не могу получить доступ
Нет никакой связи с банком, чтобы решить эту ситуацию
Карта 4314140209353025

Вопрос к пумбу, зачем вы загоняете своих клиентов в тупик и обрезаете все способы связи и не помогаете решить вопрос?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 травня 2024, 19:29
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Проблема вирішена
Arrow186 30 травня 2024, 18:30
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Виникла проблема, зник шаблон, хоча ще 13 числа робив оплату (дві адреси). Сьогодні шаблону немає ні тут ні тут.
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 травня 2024, 19:15
Вітаємо!

Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 3 червня 2024, 10:12
Вітаємо!

Ми перевірили інформацію та виявили, що шаблон було видалено під час технічних робт у нашому застосунку. Наразі, шаблон вже є активним та доступним до використання. Просимо Вас додати шаблон ще раз. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на Ваше розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vannores 30 травня 2024, 9:41
До банку претензій ніяких не має, прохання зосередити увагу на власника картки В. А. Рудковський 5355280026456127. Бере передплату на торговій площадки OLX, після цього починає ігнорувати, після спроби з'єднатись за номером телефону 0660732420 надає інформацію, що номер телефону був продан інший особі — Ю. Сухареву 0934187154, надалі просто кидає в чс, в тому числі і в месенджерах.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 травня 2024, 10:13
Вітаємо!

Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Tolik2508 28 травня 2024, 18:39
Пумб мошенническая организация, блокируют карты по беспределу и и не возвращают деньги, видно мало зарабатывают, надо открыть для них фонд нуждающим.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 травня 2024, 19:34
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 29 травня 2024, 17:29
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Login1990 24 травня 2024, 11:19
Самий найгірший банк який я можу собі представити. Банк стоїть на стороні не клієнта. Я користуюся банком більше 3 років активно. І все було б ні чого, як би банк не заблокував рахунок. Мене заблокували і ВСІ МОЇ КОШТИ просто тому що хтось свідомо відправив мені кошти за продаж криптовалюти, надіслав квитанцію про оплату. А потім сказав що я шахрайка і вимагає кошти назад. При зверненні в банк я надала абсолютно всі докази про операцію по картці, також додала заяву щодо звернення в поліцію. На що банк відповів щоб повертала кошти бо рахунок все одно не розблокують. Коли задаєш банку питання при яких обставинах інша людина переказала мені кошти: відповіді не має. Хоча зі своєї сторони я надала всі докази щодо отримання цих коштів. Жахливий банк, банк який ні коли не буде на стороні споживача і клієнта баку який постійно користується послугами.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 травня 2024, 11:58
Вітаємо!

Нам прикро, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 24 травня 2024, 13:48
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dygovil 23 травня 2024, 16:50
Дана людина шахрайськими діями завдала матеріальної шкоди. Виманив гроші, після оплати зник.
Номер картки 5355280028369468
До самого банку претензій не маю, надіюсь що ви відреагуєте.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 травня 2024, 17:23
Вітаємо!

Дякуємо, що проінформували про ситуацію. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sofia1882 21 травня 2024, 14:06
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
УВАГА!!! Номер карточки 5355 2800 2860 7784 належить шахраям.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 травня 2024, 14:41
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
sashapavlychuk 21 травня 2024, 13:05
Я являюся Клієнтом Вашого банку з 2019року. За весь період співпраці при зверненні отримую бездоганний сервіс під час обслуговування. І сьогодні 21.05.2024 під час заміни зарплатної карти менеджер, що мене обслуговування (Мороз Ольга) уважно мене вислухала, детально все пояснила, коментувала свої дії і швидко вирішила мої питання. Під час обслуговування повз проходила керуюча відділення (Снєгур Таміла) і поцікавилася, як в мене справи чи може мені допомогти. Мені дуже приємно, що багаторічна співпраця з кожним роком стає більш плідною і досить дружньою. Я дуже задоволений програмним забезпеченням і особливо те, що банк не стоїть на місці, а стрімко розвивається в цьому напрямку. Мене приємно вразив калькулятор по валютообміну та сповіщення про зміну курса.Вже дуже доступно, зрозуміло та легко, навіть мені- людині пенсійного віку (а це дійсно для мене дуже важливо).Із свого досвіду співпраці з ПУМБ я рекомендую вас, як банк своїм рідним, друзям та знайомим. Дякую за вашу роботу. Позитивні емоції та задоволення мене переповнюють під час візиту у відділення.Прошу відзначити відділення і виразити подяку керівнику даного відділення -СНЄГУР ТАМІЛІ ПЕТРІВНІ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 травня 2024, 13:34
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування у відділенні! Вдячні, що так високо оцінили роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Monomah9 21 травня 2024, 12:15
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 208
Разорвали договор, я никаких подозрительных транзакций не проводил!
Использовал карту, только для пополнения и пополнения азартный игор, казино, имеющие украинскую лицензию КРАИЛ!
Неделю назад обращался в поддержку банка в Телеграм, где уточнил являются ли подобные транзакции, такими, которые имеют высокий риск для банка, получил ответ что нет!
Возобновите обслуживание!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 травня 2024, 12:51
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 травня 2024, 16:22
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katerina11 20 травня 2024, 22:12
Володарка цієї картки 5355 1611 6331 7357, Войтович Анастасія шахрайка. Виставляє товари в інстаграмі, просить оплату, потім кожен день щось стається та відправлення буде завтра або повернення коштів. Ані товарів, ані коштів звісно немає. На повідомлення не відповідає, далі виставляє товари по мінімальних цінах, а так як товари дитячі, то багато матусь на це ведуться. Розберіться якось з цим, повинні ж бути якісь фін моніторинги. Суми не великі, але ж хто знає скількох вона вже надурила.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 травня 2024, 9:22
Вітаємо!

Шкодуємо, що Ви зіткнулись з шахрайськими діями, проте дана картка не належить нашому банку ПУМБ. Просимо звернутись до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Проблема вирішена
travolta777 16 травня 2024, 17:15
Более двух месяцев назад банк заблокировал мои карты. Без каких либо обьяснений. В приложение зайти не дает. Писал им письма на имейл, говорят приходите лично в отделении. Кучу раз им писал что я нахожусь за границей и возможности вернуться у меня нет, им все-равно. Хочу заметить что мои счета заблокированы уже более 60ти дней назад, что является нарушением договора! Если в ближайшее время моя карта не будет разблокирована, я буду обращаться в НБУ, киберполицию и суд. Это не банк, это просто мошенническая контора, иначе я их назвать не могу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 травня 2024, 18:21
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 20 травня 2024, 16:13
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IraRoz7474 15 травня 2024, 18:01
Никогда не пользовалась услугами Банка Пумб и не буду! В вашем Банке одно воровство! С моей личной карты Ощад банка было украдено и переведено на карты вашего Банка 7,5 тис. грн.!!! Весь номер карты к сожалению увидеть не могу, вот эти карты мошейников или работников вашего Банка 5355…6742 и 5355…5717
ПУМБ
Відповідь банку
15 травня 2024, 20:01
Вітаємо!

Нам шкода, що в Вас склалась така ситуація. Проте, так як номер карти вказано неповністю, то ми не маємо змогу перевірити приналежність цих карток до нашого банку. Просимо звернутись до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Roman345 15 травня 2024, 17:21
Не работает Пумб онлайн
ПУМБ
Відповідь банку
15 травня 2024, 18:22
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Бачимо, що зараз у нас немає масових технічних проблем. Ми вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir26K 15 травня 2024, 15:20
Взагалі не зрозумілі критерії в банку до клієнтів. З ПУМБ співпрацював й до війни, кредитний ліміт не встановлювали. Зараз зробили єдинний кредитний ліміт, задум цікавий, думав протестувати на опції сплачуй частинами, за купівлю лише на 2050 грн. Кредитний рейтинг високий, кредити раніше оформлював, прострочень ніколи в житті не було, та ще й в мене в ПУМБ депозит відкрито. А тут відмова! Звісно причина це банківська таємниця, але осад не приємний.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 травня 2024, 16:02
Вітаємо!

Прикро, що склалось негативне враження про наш банк. Фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. Якщо Вам поступила відмова, Ви можете подати повторну заявку через 30 календарних днів з моменту відмови.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natakor76 15 травня 2024, 14:23
Найгірший банк мабуть, що є в Україні. Треба було закрити кредит, це був ще той квест. Всі оператори називають різні суми залишку по кредиту, скинули реквізити за якими треба ще зрозуміти де що писати, дзвоню для пояснення, з четвертої спроби дізналася що і як. Оператори розмовляють з тобою в підвищеному тоні. Робить зауваження і чуєш відповідь:« Якби я почав кричати, то ви б вже відкючилися!». Слава богу що я не ваш клієнт. Вам не шановні працівники банку порада: «Навчіться розмовляти з повагою до ваших клієнтів, коли дзвоните то спочатку відкрийте клієнтську базу даних і уважно вивчіть інформацію яку ви гадаєте клієнту.» З таким відношенням до людей ви дуже швидко залишитеся без клієнтів. Успіхів не бажаю, бо нема за що.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 травня 2024, 15:09
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝