Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Михаил Маваши 22 березня 2025, 17:18
Я надавав ПУМБУ інформацію про походження коштів, контракт, зарплатну виписку, але їх не влаштовувало, що документи англійською мовою тому вони запросили від мене переклад всіх документів сертифікованим перекладачем на українську. Я не спішив шукати перекладача бо ПУМБ не є моїм основним рахунком та через декілька тижнів банк вирішив розірвати відносини. В мене залишився невеликий залишок в районі 1800 гривень який я хочу перевести на рахунок в іншому банку, але вони кажуть, що це можливо зробити лише особисто у відділені або через довіреність. Обидва варіанти не працюють для мене, так як я живу закордоном, громадянин іншої країни та в Україну повертатися найближчим часом не планую. Не знаю чи допоможе відгук тут, але хоча б інші потенційні користувачі побачать з якими проблемами можна зіткнутись користуючись цим банком.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 березня 2025, 18:06
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 24 березня 2025, 17:16

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надіслали Вам у приватні повідомлення!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
orest frank 20 березня 2025, 20:36
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генуезька, 3-Б, прим. 4
Після декількох інцидентів у мене та колег пов’язаних і з закриттям рахунків та карток без попереднього повідомлення та належного інформаційного забезпечення, колєга мав нагоду спілкування з абсолютно неадекватною в сенсі обізнаності, компетенцій та взагалі логіки сприйняття службою підтримки Банку ПУМБ — а саме особами Юлєю та Вікою — 6670 та 8584 відповідно.
Навіть після того, як той п’ять разів поспіль навів підстави з чинного законодавства (Інструкції про порядок закриття рахунків), навівши приклад ДКБО ПриватБанку — і!!! ДКБО самого Банку ПУМБ і!!! — навіть те, що Банк сам визнав (дивно аби було навпаки!) що має таки інформувати Клієнтів — ну не може Банк по тихому так собі закрити рахунок — ці славетні дівчата до кінця так і не побороли себе стверджуючи що все цілком гаразд і торочачи те, що мовляв 12 місяців без руху Банк рахунок закрив, крапка.
І скільки ми, товариство, не намагалися отримати інформацію про те чи знають оператори базові поняття законності та законодавства про порядок закриття рахунків — дівчата тільки копіпастили один і той же пункт ДКБО — і все 😂😂😂.
Нажаль, змушений констатувати — з моменту спроби укладання договору на банківське обслуговування з 2020 року в даному розділі нічого не змінилося.
Компетенції даних працівників не те що залишають бажати кращого — вони відсутні від слова зовсім і слова геть!
Як доказ — договір не вдалося підписати, а ні з першої а ні з другої спроби в одному зі столичних відділень, а відкриття відбулося зовсім в іншому обласному центрі України!
Відкриття валютних рахунків та мультивалютного — з поверненням в столицю довелося робити взагалі в двох інших відділеннях, бо пані не всюди розуміли про що в них запитували.
Конкретно приклад — коли сказав що як покласти валюту на депозит через додаток — викликало просто шок і допомоги змогла тільки керівник відділення особисто!
Ну я не знаю чому за п’ять років майже нічого не змінилося — це питання лишається відкритим.
Стосовно закриття рахунку без належного повідомлення — Банк порушив не тільки Інструкції, але і власний ДКБО.
Тому мусить виправити ситуацію сам, а не змушує Клієнтів відкривати рахунки та картки по новій.
Наполягаю — якщо б було принаймні смс — можна було б зробити одну транзакцію і ніхто не мав би з тим всім клопоту.
Отак буває, коли один пункт договору Банк реалізує, а про інший забуває.
До речі — а ні ПриватБанк, а ні Моно, а ні А Банк — таких «чудєс» своїм правильним і не дуже Клієнтам — не роблять.
Тому ПУМБу не завадить зробити висновки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 березня 2025, 11:36
Вітаємо!
Перепрошуємо, це дійсно була наша помилка, адже через збій повідомлення не надійшли на початку місяця. Ми розуміємо, що це Вас обурило, але правила банку для всіх клієнтів рівні і затверджені. Рахунок закрився відповідно нормам. Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб відкрити новий рахунок та отримати пластикову картку.
Полезный комментарий
PUMB 24 березня 2025, 18:43
Вітаємо!

Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках: ­
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.

Вдячні за розуміння!
KristinaSasha 18 березня 2025, 19:23
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Жахливе обслуговування! Після закриття рахунку в банку, через місяць заблокували картки моєї дочки з далеко немалими сумами на залишку. Отримати гроші можна невідомо коли. Надані всі офіційні документи про надходження коштів та витрати, але це теж не задовільнило так званий відділ фінансового моніторингу банку, які вважають, що мають повноваження вищі, чим статті податкового кодексу України. Повне розчарування! ні на гарячій лінії, ні в так званого відділу VIP, відповідей адекватних немає.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 березня 2025, 20:50
Вітаємо!
Нам прикро, що маєте негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації, що склалась у Вашої доньки, тому просимо, аби Вона особисто звернулась у наші канали зв'язку для отримання допомоги. Ми обов'язково все перевіримо та надамо інформацію для вирішення питання. Будемо вдячні за розуміння!
orest frank 18 березня 2025, 18:22
Понад п’ять років Клієнт банку.
Кудись він однозначно рухається/котиться не в той бік.
Банк ПУМБ, шановний — Ви плануєте/планували повідомляти своїх Клієнтів перед тим як закривати рахунки та картки у валютах євро та долар США?
І будь ласка, не пишіть про прикрощі, прикро досвід та ДБКО.
Бо це вам абсолютно не личить.
Відповідь чітко — так, маємо повідомлення давати перед тим.
Ні, не маємо.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 березня 2025, 19:56
Вітаємо!
Дякуємо, що сповістили нас про це. Ми вже зафіксували та розглядаємо Вашу пропозицію. Невдовзі повернемось зі зворотним зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 20 березня 2025, 10:21
Вітаємо!
В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені. Перепрошуємо за даний інцидент. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно. Будемо вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
usat111 18 березня 2025, 14:22
являюсь військовослужбовцем, прошу розблокувати мою зарплатну карту.
Відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», військовослужбовцям, призваним під час мобілізації, не можуть нараховуватися пені, штрафні санкції або відсотки за користування кредитом протягом дії воєнного стану та шести місяців після його завершення.
Звертаюсь до банку з вимогою списати ці нарахування за період дії мобілізації та призупинити їх подальше нарахування згідно закону.
На мої звернення, листи банк не відповідає, а по телефону говорять що заблокували зарплатну карту видану в військові частині через припис приватного виконавця. Зарплата списується до нуля. За що жити?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 березня 2025, 15:11
Вітаємо!

Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 березня 2025, 10:01
Вітаємо! Дякуємо за очікування. Перевірка показала, що у Вас відсутні діючі арешти по рахунках в нашому банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аня Пилипчук 18 березня 2025, 8:27
Постійно обманює людей в фейсбук під іншими іменами. Гроші надходять шахрайськими діями типу продажам дитячих речей, які людям не надходять і блокує після отримання коштів на рахунку. 4314 1402 1156 5814 Аргіров О.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 березня 2025, 9:42
Вітаємо! Дякуємо, що сповістили про даний випадок. Ми вже передали дані нашого клієнта до відділу протидії шахрайству. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції та зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 16 березня 2025, 14:24
Сегодня открыла депозит, на емейл пришло письмо информ характера без скана или электр версии документов. Обращение в поддержку ситуацию не прояснило. Получить договор в электронном виде несмотря на настройки не реально. Проблема с проездом также не решается. Пользуюсь другой картой
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 березня 2025, 20:27
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 березня 2025, 13:29
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надіслали Вам у приватні повідомлення!
natashaGra 15 березня 2025, 10:05
4е сутки не могу расплатиться дебетной картой в транспорте (киевпастранс). Служба поддержки транспортного предприятия кивает на банк, а банк на киевпастранс. Было несколько обращений в службу поддержки- результат 0. Операторы путают номер карт (в одном из ответов вообще не мой номер карты был). Уже просто интересно когда ж в транспорте карта заработает. В магазинах карта после неудачных попыток работает
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 березня 2025, 13:25
Вітаємо!
Бажаємо перевірити дану ситуацію, тому написали в приватні повідомлення для уточнення. Після перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 березня 2025, 19:52
Вітаємо! Ми детально перевірили надану у відгуку інформацію та хочемо повідомити, що за вказаною Вами карткою відсутні спроби провести операцію у транспорті. Таким чином, можемо припустити, що картка заблокована на боці сервісу.
Дмитро Претько 14 березня 2025, 18:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Михайла Гришка, 6-А
Являюсь клиентом банка уже на протяжении 6−7 лет. Недавно, как обычно, производил p2p сделку (обмен usdt на гривны на криптобирже Bybit), в течении суток заблокировали счёт. Обратился в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить данные о сделке, я предоставил. Позвонили через несколько дней и сказали, что данные не подходят и один выход — вернуть средства человеку (якобы мошенничество). Банк абсолютно игнорирует мои доказательства и заставляет вернуть средства человеку, которого я даже не знаю.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2025, 20:00
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо перевірити ситуацію, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 18 березня 2025, 14:36
Вітаємо! Дякуємо за очікування. Ми надали відповідь на Вашу анкетну електронну пошту, прохання перевірити. Дякуємо за звернення.
Osyn1954 14 березня 2025, 14:33
Неможливо поповнити свою картку ПУМБ зі своєї картки іншого банку. Картка евро. Хотів перерахувати теж евро. ПУМБ відказує в транзакції.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2025, 16:01
Вітаємо!
Написали у приватні повідомлення для уточнення деталей операції. Після цього надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 березня 2025, 21:13
Вітаємо!
За результатами перевірки виявлено, що операція зарахування неуспішна, оскільки валюта зарахування не збігається з валютою рахунку. А саме на картку ПУМБ у валюті євро Ви намагаєтеся зарахувати кошти у валюті гривня.
l6556686ghth654 14 березня 2025, 11:34
Заблокували ПУМБ, гаряча лінія дзвінки не приймає, у відділенні кажуть чекайте смс з новим паролем, смс так і немає, потім дзвонять з банку, і питають про якість обслуговування, радять звернутись на гарячу лінію, яка дзвінки не приймає і треба звернутись в відділення банку, а у відділенні кажуть чекайте смс, якого так і немає
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2025, 14:08
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склались такі враження про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації та ретельно все перевірити. Неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 березня 2025, 13:21
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкету електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marinka19999 13 березня 2025, 17:57
Добрий день. Прохання звернути увагу на клієнта вашого банку, власника картки 4314 1402 0927 6630, який являється шахраєм. На рахунки цього клієнта незаконним шляхом були перерахування сум в розмірі від 10000 грн до 15000 за минулий місяць.
Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 березня 2025, 21:29
Вітаємо! Дякуємо, що сповістили про даний випадок. Ми вже передали дані нашого клієнта до відділу протидії шахрайству. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції та зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
vipf1help 13 березня 2025, 17:21
Обслуговуюся як ФОП у ПУМБ і маю картку фізичної особи вже понад 8 років. Колись це був чудовий банк, але цього року змушений закривати всі рахунки та припиняти співпрацю, адже ПУМБ перетворився на ПриватБанк 2.0.

Рік розпочався з несподіваного блокування мого особистого рахунку, хоча рахунки ФОП я також веду в цьому банку вже багато років. Розблокування зайняло місяць і стало можливим лише після надання форми ОК-7 для підтвердження доходів.

Остаточною краплею стало введення необґрунтованих обмежень на P2P-перекази. Надання всіх необхідних документів виявилося недостатнім для збільшення ліміту — банк просто відмовив, пояснивши це власним рішенням. Очевидно, що ці обмеження не мають жодного відношення до боротьби з фінансовими махінаціями, а є лише способом змусити клієнтів користуватися переказами через IBAN, за які банк отримує комісію.

Таким чином, ПУМБ перетворив Меморандум на інструмент примусу до використання комісійних послуг, а не на механізм захисту доброчесних клієнтів. Це позбавляє людей можливості вільно користуватися своїми ж коштами, навіть коли їхнє походження підтверджене документально. І, згідно з тим самим Меморандумом, подібних обмежень не мало б бути.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 березня 2025, 21:27
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склались негативні враження про наш банк. Ми бажаємо перевірити дану ситуацію, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Очікуємо на відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 17 березня 2025, 15:19
Вітаємо! Дякуємо за очікування. За результатами перевірки, хочемо повідомити, що Банк встановив ліміт використовуючи власний ризик-орієнтований підхід, банк встановив ліміт на р2р- перекази в рамках постанови НБУ № 102 на суму до 150 000 грн. Ви маєте можливість збільшити ліміт переказів по IBAN в рамках наданих документів, які підтверджують фінансовий стан за попередній та поточний рік.
Kostiant 13 березня 2025, 13:10
Змішані відчуття від користування банком. З одного боку, бувають реально вигідні пропозиції та умови, розстрочки, кешбеки і т.д., застосунок відносно зручний. З іншого боку, підтримка зовсім «дерев'яна», часом мені здається, що вони самі не розуміють що пишуть (це результат спостережень протягом 1.5 років, не разова ситуація). До того ж, деякі опції виглядають дуже дивно (наприклад, заборона зняття готівки з кредитки на касах без адекватного пояснення, неможливість скасування помилкових канікул та інше). Загалом, має право на існування, з деякими застереженнями. Нажаль клієнтоорієнтованих банків взагалі немає зараз, деякий час це був Моно, але вже ні.
ПУМБ
Відповідь банку
13 березня 2025, 14:31
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склались такі враження про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації та ретельно все перевірити, тому звернулися до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fastov08 13 березня 2025, 13:07
блокирует счета и не возвращает деньги!
прислали сообщение, что нужно прийти лично в банк. При том что открывали счет онлайн, а для закрытия по ихней же инициативе и по выдуманным ими же причинам, онлайн они не возвращают деньги и не закрывают счет.
То есть банк все сделал что бы вы как *** поверили им, положили в него свои деньги и благополучно банк их украл)))
ПУМБ
Відповідь банку
13 березня 2025, 13:44
Вітаємо!

Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації та все детально перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Дмитро Євсєєв 10 березня 2025, 23:17
Це, мабуть, найгірший банк, котрим я колись користувався.

Якщо вам дадуть кредитний ліміт, то, МОЖЛИВО, ви зможете користуватися кредитними грошима.
Навіть якщо на вашій кредитній карті є достатній кредитний ліміт для оформлення покупки на виплат, це взагалі не означає, що ви можете використати цей ліміт. Банк щоразу щось там перевіряє і може дуже просто відмовити в оформленні розстрочки, бо йому здається, що щось із вами не так. Тому користуватися кредитними коштами ви можете тільки здійснюючи прямі операції — ніякої розстрочки.
Я намагався продовжувати користуватися цією картою, думаючи, що, можливо, щось зміниться, можливо, потрібен більший ліміт. Але, на жаль, пройшов час, і все стало ще гірше.
З якоїсь дуже класної причини банк дозволяє збільшувати кредитний ліміт, але ви буквально не можете взяти розстрочку навіть на 2000 гривень… І це тривало дуже довгий час. При цьому інші банки видають розстрочку на будь-яку суму в межах ліміту. Ну окей, мабуть, не велика проблема, але ж цей «недоліміт» впливає на кредитну історію.

Закриття рахунку — тільки через відділення
Оскільки описана вище ситуація з кредитною лінією перестала мене влаштовувати взагалі, я зменшив кредитний ліміт до 0, закрив карту, але кредитний рахунок можна закрити тільки через відділення.

Платежі
Мені треба було перевести гроші з одного банку на карту пумб. Я це зробив, але гроші не прийшли на карту пумб, а сума була немаленька. Я одразу написав у підтримку банку, з якого відправляв кошти. Вони підтвердили, що кошти були успішно відправлені і що з їхнього боку проблем немає.
Я вирішив відправити кілька гривень на ту ж карту, куди відправив основну суму. Вони прийшли, і все було окей. Я звернувся в підтримку пумб, щоб дізнатися, де мої гроші, на що мені відповіли: «Почекай до завтра»…
Що трохи, мабуть, радує — гроші дійсно прийшли через день.

Мобільний застосунок
— Постійне завантаження контенту, який можна і не оновлювати, коли я просто перемикаюся між вкладками.
— Контент, який варто було б оновлювати, не оновлюється одразу. Мабуть, це дуже складно.
— Це не зовсім про застосунок, і, можливо, не баг, а фіча. Є можливість завести карту в овердрафт самостійно, бо щось десь не оновилося вчасно…

Мабуть, я б написав тут набагато більше, але моя пам’ять, на щастя, стирає досвід користування банком пумб.

Якщо ваша ціль — страждання, то банк пумб — ваш вибір.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 березня 2025, 11:10
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук і що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що користування нашими послугами не виправдало Ваших очікувань.

Дозвольте пояснити деякі моменти, про які Ви згадали:
1. Оформлення розстрочки та використання кредитного ліміту.
Дійсно, банк проводить додаткові перевірки перед наданням розстрочки. Це робиться для захисту як клієнтів, так і банку, оскільки ситуація може змінюватися (фінансове навантаження, кредитна історія тощо). Важливо зазначити, що кожен банк має власні критерії оцінки платоспроможності, і наша система може тимчасово обмежити можливість оформлення розстрочки, навіть якщо загальний кредитний ліміт є достатнім. Також, хочемо додати, що рішення про надання кредитного продукту для кожного клієнта здійснюється індивідуально та автоматично на основі проведення комплексної оцінки інформації. За результатами цієї оцінки клієнту пропонують чи відмовляють в наданні продукту.
2. Закриття кредитного рахунку.
Ми розуміємо, що візит у відділення може бути незручним. Закриття кредитного рахунку через відділення пов’язане з тим, що це фінансово-юридична операція, яка вимагає підтвердження особи та остаточного врегулювання всіх питань. Але, хочемо запевнити, що наші технічні команди вже працюють над впровадженням дистанційного закриття і кредитних рахунків також. На цей момент ми вже реалізували дистанційне закриття карток та дебетових рахунків, включаючи єПідтримка, Національний кешбек тощо.
3. Зарахування коштів.
Нам прикро, що Ви зіткнулися із затримкою надходження грошей. У більшості випадків такі ситуації залежать не тільки від ПУМБ, а й від банку-відправника та міжбанківських розрахунків. Згідно з законом України «Про платіжні системи та переказ грошових коштів в Україні», ст. 8. міжбанківський переказ проходить до 3-х робочих днів.
4. Робота мобільного застосунку.
Дякуємо за Ваші зауваження! Ми постійно працюємо над покращенням стабільності, зручності та доступності застосунку. Ми обов’язково врахуємо Ваші коментарі та передамо інформацію технічним командам для аналізу.
Ми цінуємо Ваш зворотний зв’язок і розуміємо, що кожен клієнт має власні очікування від банку.
Дякуємо, що поділилися досвідом!
brulik 10 березня 2025, 21:37
Имел «счастье» оформить карты нац.кэшбек в ПУМБе на себя и жену.
во-первых глючный сервис, подтягивает что попало куда попало.
Во-вторых невозможно найти куда платить… в поиске вводишь нужное, а выпадает все что есть в стране, найти нереально

просто с карты оплатить их комунальные адреса невозможно, заганяют в ПейХаб
пропадут денежки (((

реализовано на «от…сь»
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 березня 2025, 10:18
Вітаємо!
Ми щиро вдячні, що Ви обрали банк ПУМБ для отримання державної допомоги у рамках програм «Національний кешбек» та «Зимова підтримка».
Для того, щоб використати отримані кошти для оплати комунальних послуг чи поповнення рахунку мобільного телефону ми радимо скористатись нашим зручним сервісом PayHub, де Ви можете витратити кошти з державної програми на відповідні послуги.
Також, використати кошти можна дистанційно із зазначенням реквізитів картки, на яку зараховано допомогу, безпосередньо на сторінці надавача комунальних послуг та, мобільного оператора або на сторінці продавця товару чи послуги.
Нагадаємо, що кошти державної підтримки ви можете витратити на ліки, транспорт, освіту, страхування, підтримку ЗСУ, благодійність та інші дозволені постановою КМУ категорії.
Vitalii78 9 березня 2025, 21:48
Для припинення нарахування відсотків за кредитом керуються постановою КМУ № 413 від 20 серпня 2014 р., А не ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»
Вимагають довідку про участь в АТО\ООС

Враховуючи, що Закон має вищу юридичну силу, і в ньому встановлений перелік документів:

Для скасування нарахування відсотків військовослужбовцям, достатньо надати нам один із документів:
— військовий квиток (для сержантського та старшинського складу);
— посвідчення офіцера — книжечка з відмітками про військову службу (для офіцерського складу);
— Довідка форми № 5;
— заяву від СБУ про проходження служби;
— тимчасове посвідчення, але обов’язково з довідкою від ВЧ, в якій зазначено дату мобілізації та демобілізації.

Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», Вам як військовослужбовцю, призупинено нарахування % за користування кредитними коштами з моменту мобілізації та до моменту демобілізації.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 березня 2025, 10:20
Вітаємо!
Ми бажаємо розібратися в ситуації та все детально перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 10 березня 2025, 14:38
Ми детально перевірили інформацію та хочемо повідомити, що для встановлення статусу необхідно надати наступні документи: якщо клієнт мобілізований, достатньо довідки про мобілізацію або військовий квиток з вказаною датою мобілізації. Якщо форма служби контракт або клієнт військовослужбовець до 2022р., необхідний військовий квиток з датою початку служби та довідка про безпосередню участь в бойових діях. Посвідчення УБД, на жаль, не підходить. Необхідно надати саме довідку, що підтверджує учать в бойових діях та захисті суверенітету України./АТО/ООС.
Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ич СЭС 7 березня 2025, 16:09
5355 2802 2060 5289
Пумб банк
Хоменко Максим Васильевич!
придумали кучу мошеннических схем и везде дают вот эти реквизиты.
начиная вызов врача на дом, заканчивая резервацией фейковых отелей через куарКоды! приймите меры!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 березня 2025, 16:39
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили про даний випадок. Ми вже передали дані нашого клієнта до відділу протидії шахрайству. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції та зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Лілія Олійник 5 березня 2025, 21:46
Якщо є виконавче провадження, реагування цього банку дуже повільне. Блокують усі рахунки навіть соціальні — відповідь яку мені надали: що в банку Пумб немає соціальних рахунків.
Щоб зняти арешт з рахунків -це ще той квест…
На жаль такий банк я б нікому не рекомендувала, навіть ворогам.
Некомпетентність працівників в тому що на протязі 14 днів на звернення я чула безліч відповідей, але на превеликий жаль не вирішене питання.
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2025, 9:51
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково Вам надамо зворотний звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 10 березня 2025, 13:47
Вітаємо!
В АТ «ПУМБ», відсутній продукт, як відкриття і обслуговування «зарплатних/пенсійних/соціальних» рахунків. На поточні рахунки фізичних осіб, на котрі може перераховуватись заробітна плата/пенсія/соціальна допомога, можуть надходити також і інші грошові кошти, відслідковувати котрі із них є заробітна плата/пенсія/соціальна допомога, неможливо. Арешти накладаються на всі рахунки клієнта що зазначені в постанові, згідно чинного законодавства.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝