Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lolik1837 16 жовтня 2022, 9:30
В принципе ПУМБ меня вполне устраивает. И кешбэк насчитывают., и обслуживание карты бесплатно, и проценты на остаток средств начисляют, и снятие наличных (даже кредитных средств) бесплатно, и богатый выбор депозитов с разными условиями и сроками, и пополнение карты дебитной и кредитной бесплатно и другие удобства

НО…
Ребята, уже несколько лет вас просят как-то наладить и упорядочить возможность оплаты ЖКХ. Я раньше не очень охотно платил услуги ЖКХ через вас, а сейчас заманил кешбэк при оплате коммунальных. И как несколько лет назад так и сейчас проблемы те же — шаблоны постоянно «слетают». Оформишь все шаблоны на оплату, а они бах … и половина слетела на следующую же оплату. Давай бери оформляй по новой.
Данные по оплате одни могут обновиться, а другие остаются двухмесячной давности.
ПОЛНЫЙ КАВАРДАК.

Приходиться брать данные с «Привата» (там с данными всегда ОК) и переносить их в шаблоны ПУМБа и так практически каждый раз.

В службу поддержки обращался — а там одна и та же песня — «пришлите номера ваших лицевых и скрины и мы разберемся «Ребята, я еще ДВА ГОДА НАЗАД вам присылал и скрины и лицевые, и месяц назад присылал. НО ВОЗ И НЫНЕ ТАМ.

Но если у вас такие криворукие программисты- возьмите и просто «передерите» прогу и шаблоны по оплате ЖКХ у того же «Привата». У них это очень удачно реализовано. Практически не бывает багов
ПУМБ
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 10:02
Вітаємо! Дякуємо за відгук!
Перепрошуємо за можливі незручності. Наші спеціалісти постійно працюють над удосконаленням додатку, регулярно випускаючи його оновлені версії, виправляючи помилки та покращуючи продуктивність.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kitay777 14 жовтня 2022, 21:56
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 36
В общем пользовался, услугами данного банка, около полтора года, из-за этого что удобно перевода с карты на карту- отсутствия комиссии- пользовался своими, личными средствами — не кредитными, и тут в один прекрасный, момент они мне блокируют, карту, и говорят что у вас оборот денег большой — типа их интересует происхождение средств, самое интересное -у налоговой ко мне нету вопросов, нету каких либо решений суда, о блокировке счета, и вообще банк — какое право имеет выяснять происхождение средств! Вы кто проверяющий орган? На каком основании, я должен предоставлять информацию о своих сбережениях! возникает вопрос какая вам разница, о моих деньгах -я их заработал, на стройке, мне их подарили, я их одолжил -на то это и есть мои личные средства, ну самое интересное я предоставил сотруднице около 15 договоров микро финансовых организаций-у которых я брал кредиты и отдавал им их используя свою карту -на что мне сказала это не доказывает происхождение средств
! В общем сути не меняет, спросил если закрыть счет отдадут деньги — в ответ мороз — 45! И суть не в сумме она всего лишь 3500грн суть у отношении к клиенту, в общем что я хочу сказать не связывайтесь с этими у***и!!! Слава Украине!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 жовтня 2022, 9:17
Вітаємо!

Банк має право вимагати документи на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо у банку виникає підозра про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідної операції/операцій.

Фінансовий моніторинг здійснюється на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 жовтня 2022, 18:23
Отзыв не засчитан (на 17.10.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Kitsya 13 жовтня 2022, 19:01
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 102
В суботу 08.10 перебувала за кордоном, відповідно робила розрахунки картою ПУМБ і знімала готівку.Мало того що банк конвертував по різному курсу операції розрахунку (по курсу 7.66) а операції зняття по (7.80), то ще й по курсу попереднього дня-п'ятниці. При зверненні, нічого конкретно не пояснили, натомість засипали купою замудрених термінів.
ПУМБ
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 13:51
Вітаємо!

Під час проведення операції сума блокується по курсу, встановленому на цю дату. Протягом 2-х робочих днів відбувається безготівковий розрахунок між країнами. Якщо за цей період курс змінюється, сума в гривневому еквіваленті буде списана більше або менше заблокованої в день проведення операції.
viacheslav1312 13 жовтня 2022, 13:45
Користуюсь банком вже 6−7 років, переказував гроші із-за кордону багато разів, оформлював депозити, все влаштовувало. Приблизно в травні 2022 дізнався що мій рахунок заблоковано, надав всі документи, які є в наявності (контракти, розрахунки з.п. та суми всіх сплачених податків закордоном, так як на протязі 5 років не являвся податковим резидентом України і офіційно був працевлаштованим в іншій країні) на що банк мені надав відповідь, що ці документи не підходять.
Прошу переглянути моє прохання на розблокування мого рахунку, так як планую і надалі користуватися послугами цього банку. Сервіс банку мені подобається, раніше всі питання вирішувались швидко.
ПУМБ
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 16:03
Вітаємо!

Надайте необхідний пакет документів та банк зможе розглянути можливість розблокування рахунків. Інформацію надіслали в особисті повідомлення.
Leo20222022 12 жовтня 2022, 22:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генуезька, 3-Б, прим. 4
Хочу оставить отзыв и описать свою ситуацию, предостеречь тем самым других пользователей от утраты денег. Пользовался этим банком несколько месяцев, до того момента пока внезапно мой счёт оказался заблокирован. Тех поддержка на телефон не отвечает, точнее на звонок с моего конкретного номера. Удалось дозвонится с другого номера, оператор сказала обратится в отделение. В отделении ⭕️ ПУМБ ⭕️ пообещали что деньги 💴 вернут, но вот когда не знают!!! Попросили наведываться к ним или звонить на отделение с периодичностью чтоб узнавать о возможности забрать СВОИ средства. Охарактеризовать эту контору могу просто как, негодяи которые присваивают чужие средства и пользуются ими. Всего вам самого плохого.
ПУМБ
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 15:57
Вітаємо!

Щойно з'явиться можливість закрити рахунки і забрати кошти Вас проінформують.
Valerya1 12 жовтня 2022, 16:49
Була гарної жумки про цей банк! Але 7 жовтня 2022 р. з оператором банку домовились про внесення гарантійних платежів по кредитній карті та кредиту. Мене запевнили, що якщо я внесу ці платежі то зможу доплатити за прострочками до кінця жовтня на кредитну карту та оформити рефінансування кредиту. Свою частину домовленості я виконала, але банк, нажаль, НІ. Після внесення мною коштів дзвінки стали активнішими з приводу погашення заборгованості по кредитці, та неможливість оформлення рефіннсування. Звернулась на гарачу лінію, дали номер кредитного відділу в який просто неможливо додзвонитися. Тауим чином роблю висновок, що оператори банку для досягнення своїх цілей вводять в оману клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 13:55
Доброго дня!

Напишіть нам в особисті повідомлення коли саме Вам телефонували та з якого номера ми перевіримо інформацію.
expero 11 жовтня 2022, 15:20
Користувався кредитною картою банку багато років. Не маю простроченої заборгованості. В цілому був задоволений, хоча рівень сервісу міг би бути кращим. Тим не менш рекомендував друзям користуватися послугами банку. Зараз мобілізований, подав документи про мобілізацію, і з’ясувалося, що банк заблокував мені кредитний ліміт, хоча про це ніде не попереджають перед подачею документів. Жоден інший банк такого не зробив. Нажаль таке відношення сильно розчоровуло. Маю намір розірвати всі відносини з цим банком і в майбутньому буду всім рекомендувати не мати жодних відносин з ПУМБом.
ПУМБ
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 15:51
Умовою обслуговування кредитних угод військовослужбовців при підключенні пільгових умов є встановлення холду на суму кредитного ліміту після отримання документів, що підтверджують право на пільги.
Після встановлення статусу «Військовослужбовець» кредитні кошти не доступні для використання згідно Рішення Банку.
NevskayaAsya 10 жовтня 2022, 19:17
Спасибо большое вашему банку, за то что во время войны вошли в мое положение) Спасибо за хорошую и конкретную помощь ваших операторов)
К сожалению карту закрыли из-за списания банком долга. Надеюсь вскоре с могу с вами опять сотрудничать)
ПУМБ
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 9:31
Вітаємо! Дякуємо за Ваш відгук! Сподіваємося на подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий __ 7 жовтня 2022, 10:51
Не, это не банк, это абсолютная помойка. Проводил платёж по IBAN через их мобильное приложение. Оно зависло, потом сообщило «Не удалось связаться с сервером, попробуйте ещё раз». Повторил оплату, прошла сразу, и конечно же деньги списались дважды. А теперь самое весёлое. На горячей линии говорят ехать в отделение, писать какое то заявление. Тоесть глючит их кривое приложение, а ты потом найди время поехать куда то и вернуть свои деньги, которые они списали из-за криворукости разработчиков приложения? Шикарный сервис, ПУМБ прямо превзошёл сам себя.
ПУМБ
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 10:29
Вітаємо! Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Артём Абовян 6 жовтня 2022, 18:11
24-ого сентября совершал продажу в интернете, получил оплаты на мою карту ПриватБанка в общей сумме 80.000 грн от клиентов банка Пумб. Эти деньги давно уже израсходовал, на карте был небольшой баланс, но 30-го сентября обнаружил что у меня минус 77.000!!!
29-ого сентября оказывается приват списал деньги с моей карты якобы по запросу банка Пумб, с которого мне оплатили товар. Как такое вообще возможно?

ПриватБанк объясняет это тем что им пришел запрос от банка Пумб и они обработали.
Свяжитесь со мной для разъяснения ситуации и возврата средств на мою карту.

0976955688
armfaf92@gmail.com
ПУМБ
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 10:38
Вітаємо!

З даного питання необхідно подавати офіційний запит з Приват Банку.
RickSanchez 6 жовтня 2022, 11:41
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам’янецька, 67
Обслуговування не можна назвати поганим, тому що воно просто відсутнє. З минулого тижня мені не можуть просто прив’язати електронну пошту. Підтримка на гарячій лінії відправляє заповнити бланк у відділенні банку, у відділенні вже 2 рази відмовляються, кажучи, що такої функції взагалі немає. До речі, питання так і не вирішилося з набутого за час співпраці з банком ПУМБ: затримки на роботі, проблеми в сім'ї, мої перші штраф і неустойка, нервовий тик і ненависть до всього, що має корінь «банк». З втраченого: час, сили, фінанси та 3 причепи нервів. Раджу лише екстремалам, чи збоченцям
ПУМБ
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:04
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в особиті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення куди ви звертались.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
universal79 3 жовтня 2022, 17:41
Будь ласка, представник банку, надайте відповідь по суті з посиланням на Закон України.
Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника.
ПУМБ
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 11:23
Вітаємо! При заведені заявки необхідно вказати 1-2 контактних особи, які мають підтвердити особистість клієнта. Заповнюється ПІБ, телефон та відносини (родич/колега/знайомий).
Це обо'язкова умова для отримання кредиту у багатьох банках.
Проблема вирішена
NicholasW 2 жовтня 2022, 18:32
Користувався цим банком із-за того що немає комісії на відправку коштів на картки інших банків, сьогодні карту було заблоковано! На підтримці *** сидить нічого не пояснює, все тільки через відділення каже вирішуйте, взагалі не рекомендую цей банк, заблокують вам карту по любій причині і будуть морочить голову! Бажаю цьому банку як найшвидше збанкрутувати! Дякую за увагу!
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 12:17
Вітаємо! Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки. Вам необхідно звернутися у відділення для вирішення даного питання.
universal79 2 жовтня 2022, 14:26
1жовтня 2022р звернувся у відділення банку м. Васильків, вул. Грушевського 8 для оформлення кредитної картки (дебітову маю, отже я вже є клієнтом банку), надавши паспорт та інд. код, а також повідомив місце роботи і робочий телефон мого керівника (представник банку знайшла на офіційному сайті установи), в мене вимагали надати ПІБ та мобільний номер телефону, що є персональними данними, будь кого з моїх знайомих, родичів тощо.
Я повідомив, що надання перс. данних без згоди фізичної особи є прямим порушенням закону, отримав відмову в отриманні послуг банку (отримання кредитної картки).
Після того як я надав «будь кого…» — номер телефону і ПІБ голови Нац. банку (з відкритих джерел), з’явилась нова вимога- довідка про доходи за 6 міс. Я пішов з відділення.
На гарячій лінії повідомили, що справку не повинні були вимагати при кредиті до 300 тис грн (кредитна картка до 30тис.грн).
Низька кваліфікація співробітників банку, а також юридичного відділу які приймають внутрішні постанови, що суперечать законам України не спонукають клієнтоорієнтованості до цього банку в цілому.
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 12:16
Вітаємо! Співробітник заводить дані клієнтів. А програма вже розраховує, які продукти Банк може їм запропонувати. У Вашому випадку, для отримання кредитки на 30 тис. грн. необхідно надати довідку про доходи.
Довідка про доходи є обов'язковою при кредиті від 200 тис. грн., але її можуть запитати навіть при 10 тис. грн. Дані для надання визначаються індивідуально.
Вячеслав Климович 1 жовтня 2022, 20:40
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 33
Я звонил три раза! Уточнял! У меня по карте был минус 1500 и минимальный платежь 1300! Я спрашивал и уточнял если я плачу 3000 я выхожу из минуса! Ответили да конечно! Сразу защитается минус, а потом минимальный! Тоесть должно быть +200 я понял и оплатил в итоге минус 30! Это как так можно обманывать! Или у вас это в правилах! Где 200 и что за скрытые! Как можно уверять одно, а на деле совсем другое! И что кодовое слово вы сами его ставите! У меня четыре банка и везде девичья фамилия матери и друго го я ни когда не ставил! Что это вообще за бред! Так издеваться нравится? Что с кодовым словом!!! Какое вы поставили! Или мне на костылях ехать 30 км. А что слова сами стасите это офигеть! Я ни когда не ставил другие слова пото му что забуду такая привычка! И кто авам разрешил ставить свои слова еще и без подсказки! Явно ваш интузиазм! Почему сколько я с вами это не первая ложь? Люди!!! НИ КОГДА НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ МЕРЗКИМ БАНКОМ! ОДНА ЛЕЖЬ И ВРАНЬЕ!!! МИНУС НА КАРТЬЕ ЭТО ВАШЕ ПОЖИЗНЕННОЕ ЯРМО И ВСЕ БУДЕТ СДЕЛАНО ЧТО БЫ ТАК И БЫЛО! ТАКОГО ЛЖИВОГО БАНКА НЕТ! Я СОТРУДНИЧАЮ С ЧЕТЕРЬМЯ! ПРОБЛЕМЫ ВСЕ ВРЕМЯ СКОЛЬКО Я В ЭТОМ БАНКЕ ПОСТОЯННО!!!
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 11:57
Вітаємо! Кодове слово клієнти вигадують самостійно на етапі підписання договору. Працівники банку цього не роблять.
Щодо Вашої кредитної картки, то у Вас підключена страховка. Відтак, сума, яка Вас цікавить, пішла на оплату страхового платежу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SerLev 1 жовтня 2022, 9:30
Краще оберіть інший банк. Я є клієнтом декількох банків. Пумб є самим незручним банком.
Додаток — дно
Підтримка — дно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2022, 12:32
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, суть проблеми та дату і канал звернення, щоб ми отримати можливість перевірити якість обслуговування.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 жовтня 2022, 17:50
Відгук не зарахований (на 03.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Kanashov 1 жовтня 2022, 9:14
Как заблокировать счет, так они быстро. Как принимать деньги на заблокированную карту так тоже. А как дать ответ, отдел финмониторинга обрабатывает запрос месяцами. Сотрудники банка в целом не компетентны и не могут внятно ответить на вопрос, а в поддержке говорят идите с паспортом и кодом в отделение!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2022, 9:25
Вітаємо! Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату та канал звернення до банку. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотній з'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ekstador 29 вересня 2022, 18:57
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Шептицького, 20
Раніше я вже писав про те що банк мені заблокував рахунок з усіма моїми коштами
https://minfin.com.ua/company/pumb/review/297352/#com4359898
За цей час для існування я взяв позики у друзів тому що думав що цей процес не затянеться надовго (як в будь якому нормальному банку). Рахунок був заблокований 18 серпня, 25 серпня прийшов лист про те що «Банком прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин з Вами.

Просимо звернутися у будь-яке відділення банку ПУМБ для закриття рахунків та зняття власних коштів. «. Я подумав що це кінець історії і ПУМБ НОРМАЛЬНИЙ БАНК І ВИРІШИВ ПОСТУПИТИ ПО ЗАКОНУ. Я написав 25 серпня заяву на закриття рахунку та зняття коштів, 29 вересня рахунок не закритий, статус ВР не присвоїно, при мені телефонували в фін департамент банку по внутрішній лінії і казали що не можуть сказати навіть приблизно скільки ще чекати ~ ПРОСТО ЧЕКАЙТЕ ЧУДА.
Вся кумедність в тому, що людину яку заблокував ПУМБ 1 вересня у якої був залишок в 100грн, їй присвоїли ще 20 вересня вр і дали зняти кошти. А в мене лежить 80тисяч, тому банк напевно вирішив що можна цими коштами користуватись до кінця військового стану :)
Цитую відповідь менеджера (ім‘я не буду називати щоб людина не постраждала).
У вас цікава ситуація, лист про закриття вас надіслали і сказали що зняти кошти можете, але без ВР ви цього не зробите, тому один лист порушує правило другого листа, замкнутий круг :)
Як тільки мою проблему вирішуть я відпишу в цій темі та зміню свою оцінку, поки буду жебракувати завдяки такому чудовому Банку.
ПУМБ
Відповідь банку
30 вересня 2022, 16:30
Вітаємо, Станіслав Вікторович!
Заява на закриття знаходиться в обробці і найближчим часом буде опрацьована.
Seclar 29 вересня 2022, 7:19
Користуюся послугами банка з 2011 року, коли був ще зарплатний проект. У 2020 році відкрив у Київській області рахунок для власних потреб та користувався. Ніяких зауважень не було.У вересні 2022 року у банку виникло питання звідки і чому з 2020 року я поповнював рахунок, чому люди поповнювали рахунок, зажадав від мене довідки про мої доходи та майно, на що я відповів відмовою звісно. У вересні 2022 року треба було батьку лягати до лікарні та поповнив картку на 76000 грн. Шляхом переказів з ощадбанк24, але банк отримавши кошти заблокував мій рахунок. У лікарні я не зміг розрахуватися карткою. Звернувся до відділення працівник вказала ми не бачимо причину блокування, а співробітник що поставив блок за кордоном. Написав заяву про закриття рахунку. Вказали що 45 днів будуть розглядати і можуть не віддати гроші. Скажу честно більше 10 років користувався банком, але з початком війни у них щось сталось і тепер крадуть гроші! Нічого буду звертатись до поліції суду національного банку але свої гроші заберу! Порада обходьте цей банк стороною.
ПУМБ
Відповідь банку
29 вересня 2022, 12:06
Вітаємо, Андрій Андрійович!

Банк надав Вам офіційний запит з проханням надати документи щодо натходження коштів, Ви відмовились. Уточніть будь ласка у якому відділенні писали заяву на закриття?
Дякуємо.
Оксана Масюткіна 28 вересня 2022, 14:03
Добрый день. Несколько дней назад перестало работать мобильное предложение на телефоне. Сообщение, что нужно обратиться в отделение банка. Вчера звонила и мне объяснили, что так как я закрыла кредитную карту, под которую было приложение, то я уже не могу пользоваться этим сервисом, несмотря на то, что у меня карта VISA Platinum, на которой есть деньги и я нею пользуюсь. На мой вопрос, могу ли я под эту карту открыть онлайн приложение ПУМБ, потому что хочу видеть движение средств, мне ответили, что только при личном посещении вашего отделения. То что мое отделение в Новой Каховке и территория оккупирована, а я сейчас в Англии — был ответ: извините, эта услуга только при личном посещении банка. Это правда? Нет никаких вариантов?

Вопрос 2. Мне тоже приходило предложение обновить ключ электронной подписи онлайн, но я так и не поняла, как это делать? есть где-то более подробная инструкция?
ПУМБ
Відповідь банку
28 вересня 2022, 18:11
Вітаємо, Оксана Сергіївна!
ПУМБ онлайн був підключений до кредитної картки саме тому після закриття картки закрився і ПУМБ онлайн. Для його відкриття потрібно звернутись до найближчого відділення банкую
Інформацію щодо Клієнт Банку та інструкції можна знайти на сайті https://www.digital.pumb.ua/home

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝