×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Мошенники
При знятті коштів з валютних карток у банкоматах ПУМБ конвертація відбувається за комерційним курсом банку. Під час використання банкоматів сторонніх банків конвертація здійснюється за курсом міжнародної платіжної системи, що обслуговує картку (Visa або MasterCard).
Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення дату та суму операцій, які Вас цікавлять, і ми надамо Вам детальніший розрахунок після перевірки.
Написати коментар
ПУМБ позбавив можливості лікування !
Ваші контактні дані передано у відповідний підрозділ банку, найближчим часом Вам зателефонують та нададуть консультацію.
Коментарі (7)
Предлагают услуги, которые реально не предоставляют
Дана послуга діє при оформленні карти для нових клієнтів. Так як Ви вже існуючий клієнт банку для оформлення віртуальної картки необхідно мати додаток ПУМБ онлайн, так як договір на підключення ПУМБ онлайн у Вас відсутній необхідно звертатися до відділення банку.
Коментарі (1)
Банк заблокував кредитку, заблокував можливість поповнення і нарахував відсотки…
Вимагаю негайно скасувати нараховані відсотки, оскільки ви заблокували мою картку та кошти, що були призначені для погашення. Тобто погасити заборгованість можливості не було.
Заблокувавши мої рахунки Ви позбавили мене можливості погасити картку — ця функція не працювала до 06.05.2022 про що я неодноразово повідомляв банк.
Також ви заблокували мої гроші без підстав. Ваші посилання на постанову НБУ та внутрішнє розпорядження безпідставне, оскільки постанова НБУ каже тільки про внесення готівкових сум від 400 000 грн та більше — разово. При цьому Ви були зобов’язані попередити мене про обмеження використання, що не було зроблено.
Більше того жодної копійки через касу мною не вносилось усі суми надходили на мій рахунок виключно з моїх рахунків у інших банках про що були надані мною док-ти (виписка).
Також мною було надано довідки про доходи, що підтверджують наявність таких сум, що надходили і завдяки цьому рахунки 06.05.2022 були розблоковані, що підтверджує безпідставність блокування.
Оскільки ви заблокували мої рахунки та використовували мої кошти для власних потреб вимагаю — компенсувати нараховані відсотки.
Оскільки ви заблокували мені можливість погасити кредитну карту, то нарахування відсотків неправомірне!
Також ваш банк навмисне затягнув розгляд моїх документів адже вони були подані ще 4.04.2022.
До того мною була подана заява на закриття рахунків та розірвання ділових відносин ще 20.04.2022 яку ви мали розглянути протягом 3 робочих днів та закрити рахунки із виплатою заблокованих коштів згідно закону України та згідно вашої відповіді №СУ2.50.4/59 від 14.04.2022 де зазначено, що згідно абзацу третього ч.1 ст. 15 Закону банк, у випадку ненадання документів про підтвердження походження коштів, зобов’язаний розірвати ділові стосунки та закрити рахунки з виплатою коштів на них клієнту.
Вимагаю негайно скасувати усі нараховані відсотки або нарахувати мені за використання моїх коштів банком протягом місяця компенсацію — відповідно до нарахованих відсотків на заборгованість, а саме 48% річних або 4% в місяць.
Ваше звернення прийнято до розгляду банком, надамо відповідь найближчим часом.
Написати коментар
На жалобу 8 рабочих дней не могут дать обратную связь. Так и не снизили % по кредитной картй
Щоб розібратися в ситуації, щодо Вашої скарги напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.
Банк робить все можливе щоб зменшити фінансове навантаження на клієнта.Ми не нараховуємо жодних штрафів та відсотків за несвоєчасне внесення планового платежу. Тому, хто може зробити своєчасне внесення платежу, ми вдячні. А того, хто не може, ми розуміємо.
Коментарі (9)
Заблокировали карту с деньгами
Тех поддержка по телефону ничего не говорит, а только грубят. В отделение тоже ничего не говорят, потому что не знают что будет.
Мне страшно — что я продал свой товар — а деньги за него у меня отняли. Я не понимаю почему спрашивать с меня за происхождение средств — а не с человека которых их мне отправил. Я то в чем виноват?
Надали Вам відповідь у особистих повідомленнях.
До Банку надійшло оскарження переказу від відправника, тому Вам необхідно надати Банку документи, що зможуть підтвердити походження коштів.
Ми продовжуємо працювати над Вашим запитом, аби ситуація якнайшвидше розв'язалася.
Дякуємо за розуміння!
Коментарі (7)
Обман, скрытые комиссии
9.05 в 9 утра мы с женой решили снять деньги заграницей. Поговорив с оператором и узнав курс и комиссию мы решили снять деньги (евро). Итак, что пошло не так:
1. После снятия денег с карты жены мы не досчитались около 90 евро (гривны было снято больше со счета)
2. На следующий день нам пришли уведомления 'счастья' о пересчете курса (+ 1.27 грн на каждом евро, что меня явно не устраевает.) Так-же изменились данные в приложении банка по операциям. Тем не менее, скриншот курса в день снятия (операции) у меня есть.
3. Никто не может внятно объяснить почему было снято денег больше чем нужно — 'возмож/типа' оно потом выровняется и минус уйдет, аж смешно от таких слов
В дополнение — сотрудники банка отказываются открывать дебетовую карту без страховки!
Не советую сотрудничество с данным банком!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш Банк.
Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ і ІПН. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок щодо конвертації валюти при знятті за кордоном.
У відділенні, при оформленні, дебетової картки, Ви можете відмотивитися від оформлення страховки. Це не є обов'язковою умовою. Надішліть, будь ласка, в особисті повідомлення адресу відділення та дату, коли його вівідували, аби ми могли перевірити коректність наданої Вам консультації нашими співробітниками.
Коментарі (1)
Обман, скрытые комиссии
Являюсь клиентом банка уже не первый год, пользовался кредитными продуктами, сейчас есть дебетная и кредитная карты. Вроде всё было нормально, условия соответствовали зявленным, до посленей ситуации.
Итак, 05.05 возникла необходимость в переводе личных средств на две карты, открытые владельцами в монобанке. Так как я пользуюсь услугами банка ПУМБ, решил сделать это с его помощью.
05.05 позвонил на горячую линию для уточнения условий и комиссии. Оператор сообщил, что для совершения операции мне необходимо посетить отделение, поднять лимит на пополнение карты и на переводы с неё, и на вопрос о комиссиях ответил что операции производятся без них.
06.06 в отделении банка от сотрудников получил ту же информацию, а именно что операции производятся без комисиий. А также, что для совершения перевода на сумму более 25 тыс. грн. необходимо переводить на номер счёта IBAN, а не по номеру карты.
После этого был совершён перевод личных средств (не кредитные средства) по номеру IBAN на сумму 150 тыс. грн. через приложение ПУМБ-онлайн. При переводе программа указала «Сумма перевода 150000, комиссия 0». Я сделал скриншот из программы чтобы отправить его получателю, там чётко указана нулевая комиссия.
08.06 заметил, что сумма остатка личных средств меньше чем была на сумму 2255 грн. После звонка на горячую линию в 12.28, мне пообещали дать обратную связь о причинах разницы в течении 20−30 минут, но никто не перезвонил. В ходе второго звонка в 13.08 девушка оператор заверила меня, что это комиссия, которая списана ошибочно, и будет возвращена мне на счёт в течении 3 банковских дней. Записи разговоров у меня есть, дабы ПУМБ не отказался от слов своих сотрудников.
09.06 решил уточнить по поводу возврата средств, и вот тут меня ждал сюрприз — оператор как заклиненная начала нести какую то ахинею про где-то прописанные комиссии в 1,5% при переводе на счёт, при этом никак не реагируя на вопросы о причинах предоставления мне другой информации ранее, и указания в системе ПУМБ-онлайн «Комиссия 0 грн.»
Также 09.06 решил получить эту информацию от сотрудников отделения, для дальнейшего обращения о скрытых комиссиях в НБУ. Тут уже сотрудники отделения резко отказались от своих слов, заявили что уведомляли меня о комиссии (это не так, и может быть подтверждено записями с камер банка за 06.05). На вопросы о том, почему в программе было указано что операция производится без комиссии, а она списалась, сотрудники отвечают что они не несут ответственности за ошибки в приложении ПУМБ-онлайн, и что это сбой программы (данные слова подтверждаются сделанными мной видео и аудиозаписями разговора в отделении банка).
Итак, что по факту:
1. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена от операторов горячей линии.
2. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена от сотрудников отделения.
3. До совершения операции информация о отсутствии комиссии получена в системе ПУМБ-онлайн (это уж точно оферта) Если бы мне была предоставлена информация о комиссии до совершения операции — я бы её не совершал, но чётко указали — комиссия 0 грн. (подтверждается скриншотами ПУМБ-онлайн).
4. 08.06 сотрудник горячей линии подтвердила что операция проводилась без комиссии, она списана ошибочно и будет возвращена.
Вот и получается, что сотрудники ПУМБ будут в силу низкой компетентности, или выполняя указания банка, предоставляют ложную информацию, которая дублируется системой онлайн банкинга, а после списания средств обманным путём будут только разводить руками, и кивать друг на друга, предлагая мне самостоятельно найти виновного сотрудника (не как представителя банка, а «какая именно девочка вам такое сказала?», как будто сотрудники банка могут самовольно выдумывать условия для клиентов, а не действовать в рамках инструкций организации).
ПУМБ, можете не напрягаться и не придумывать где я должен был дополнительно ознакомиться со скрытыми комиссиями, в стиле «У нас в туалете отделения на баллоне освежителя в нижней строчке эти комиссии указаны».
Я получил чёткую информацию про отсутствие комиссии по данной операции из нескольких источников, они указаны выше. Подтверждения этому у меня есть, а то что сотрудники пытаются оправдать свой обман, обман через приложение мобильного банкинга, и свалить вину на клиента — меня не интересует, и я не буду тратить время на изучение ваших отписок.
В данный момент готовится заявление о скрытых комиссиях, нарушении права на достоверную информацию о продукте, и введении в заблуждение, в НБУ. Также, в силу занятия журналистской деятельностью, оставляю за собой право осветить данный случай в СМИ.
Надеюсь, что те сотрудники ПУМБ, которые отвечают за эту схему, и которым так не хватало 2255 грн., уже удовлетворятся произошедшим, и приобретут себе хоть каплю честности, ну или направят данные средства на повышение компетенции сотрудников — в данный момент он оставляет желать лучшего, и они все дают противоречивую информацию, а не факты и варианты решения ситуации.
Всем желаю не попадаться на такие схемы в данном банке, и максимально фиксировать всю информацию полученную от его сотрудников — как показала практика, они не отвечают за то что говорят, и просто врут напропалую. Я вот не ожидал от ПУМБа такого и попался. Выводы сделаны, меры принимаются. Всем хорошего дня.
Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, а також номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінки до контакт-центру Банку, аби ми могли перевірити коректність наданої Вам консультації. Також уточніть адресу відділення, до якого зверталися, та дату, коли було здійснено візит.
Дякуємо.
Коментарі (1)
Є-Підтримка та зарахування коштів для ВПО
Ми забезпечуємо лише технічний аспект зарахування, проводячи передану державним фондом виплату на рахунок клієнта. У зв'язку з цим банк не впливає на швидкість нарахування коштів та можливі затримки з боку держави.
Для перевірки лімітів та обмежень на рахунку «єПідтримка» просимо надіслати Ваші ПІБ та ІПН в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Банк продолжает снимать деньги с кредитной карты загоняя ее в минуса.
Відсоток по кредитних картках нараховується згідно стандартних умов договору. Для зменшення фінансового навантаження на клієнтів ми запровадили кредитні канікули, протягом дії яких платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Дана програма дозволяє відтермінувати погашення тіла кредиту.
Окрім того, у разі виникнення протермінованої заборгованості штрафна пеня або відсотки не нараховуються, заборгованість не впливає на кредитну історію. Для зменшення фінансового навантаження в майбутньому, ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі, ніж вони розраховані зараз. Якщо ж фінансова ситуація не дозволяє сплачувати щомісячні платежі, клієнт зможе погасити утворену заборгованість пізніше без переплати штрафних санкцій за період дії воєнного стану.
Коментарі (4)
Якісне обслуговування
Щиро дякуємо за відгук. Будемо раді бачити Вас знову.
Написати коментар
Пумб заблокував рахунок
Зі мною вперше така ситуація.
На рахунку стало писатися-9999999999, колл-центр відправив до відділення. Відділення сказали, що блокування пройшло через те, що були транзакції за декілька днів на суму 101 тис поповнень-виводу легального сайту Бінанас, який з16 березня 2022 на території України вважається легальним.Тобто я не робив поповнення якогось сумнівного терористичного чи пов’язаного з забороненими речами сайту. Я вчився поповнювати, виводити і працювати з цим сайтом. Ліміт в 100 тис перевищив так як мав 2 картки Пумб і не знав що це рахується як один рахунок.+ я чув тільки, що про перевищення понад 400тис грн, мають баки право запитувати.
Сказали Для розблокування потрібно справку про походження коштів.
На разі я не працюю, як і багато інших людей. Я надав і написав 2 заяви пояснення, про те, що у виписці самого банку чітко видно назву ресурсу і суми поповнень в середньому по 5000 грн кожна, та те, що відбувалося спочатку списання коштів, а потім ТІЛЬКИ надходження приблизно тієї ж самої суми. Тобто ніяких 100тис ДОХОДУ, про джерело надходження яких запитує відділ фін.моніторингу банку на мій рахунок НЕ НАДХОДИЛО це тільки оборот коштів виник через поповнення — вивід ТУДИ-СЮДИ.
Початкова транзакція, це кошти в розмірі 4000 грн з яких я робив поповнення сайту, мені перевела мама на карту. Остання транзакція 4999грн це взагалі кошти з моєї картки іншого банку, які я перевів з особистого рахунку на уже (як виявилося потім) заблоковану карткуПУМБ.
Пояснень роз’яснень -заяв банку недостатньо.
Таким чином на карті в мене зависло 10 тис грн, частину яких я маю повернути назад, а частина мені вкрай була потрібна.Вони зависли і мені прийшлося припинити важливе лікування через це (
Ця ситуація в мене вкрай розчарувала і рівень патріотизму значно впав. За кого ми зараз воюємо, за кого волонтеримо!!!:(Щоб свої такі *** забирали у простих людей останні кошти в цей час! «Вора» вони спіймали крупного називається…, коли Ахметови мільярди крутять ворочають по схемах!
Шкода що закони придумують, але інструмент, та трактування їх використання недосконалий і страждають невинні люди. Я користувався банком декілька років, привів багато людей туди, А тепер всі в мене запитають: Ну що тобі повернули кошти ці!!!
Телефонував до Нацбанку, там сказали дочекатися письмової відповіді від банку офіційної,і якщо я з нею не погоджуюсь, то подавати скаргу -заяву на банк до нацбанку.
Перевірка джерел походження коштів здійснюється відповідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Даний закон зобов'язує банк здійснювати перевірку фінансових операцій клієнта щодо їх відповідності наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик. Банк має право вимагати документи при проведенні переказу на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо вони викликають підозру про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідних операцій.
Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату складення заяв у відділенні банку. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (31)
Не віддають власні кошти
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Коментарі (17)
Після війни втратили роботу. Зараз колекторська служба погрожує. Ми не відмовляємось платити борги але дайте спочатку роботу! Або виплати.
Уточніть будь ласка нам коли саме телефонували, ми перевіримо запис розмови.
Дякуємо
Коментарі (1)
Жахливий колл-центр
Написати коментар
Рабство під час війни
Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.
Протягом дії кредитних канікул обов’язкові платежі будуть складатися лише з відсотків та щомісячної комісії за кредитом. А погашення платежів по тілу кредиту відтерміновується та сплачується протягом періоду, на який буде подовжено строк дії кредитного договору.
Умови надання кредитних канікул з подовженням строку договору:
-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.
Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не буде вважатись простроченою.
Щодо кредитних карт, то банк встановив для всіх кредитних карток «кредитні канікули», які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.
Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Банк постійно працює над тим щоб запропонувати клієнтам нові рішення в такий скрутний час, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
Коментарі (12)
Відсутній зворотній зв’язок по скаргах
Я не отримав відповідь на свої чотири (!) скарги:
1245572350 від 25.02.2022
1151814951 від 09.03.2022
491670 від 13.04.2022
491686 від 13.04.2022.
Суть скарги наступна:
25.02.2022 мною була виконана покупка в продавця Binance (далі Продавець) віртуальної криптовалюти у розмірі 1000 USDT з карти ПУМБ (далі Банк) 4314 **** **** **70. Продавець зазначив суму платежу по покупці у розмірі 31519,4 грн, з урахуванням комісії Продавця (зобр.1). Дата та час на чеку у форматі UTC+1.
Натомість від заявленої продавцем суми Банк списав з картки 4314 **** **** **70 суму у розмірі 37030 грн.
Спершу я подумав що сталася помилка, та Продавець списав з мене більше, ніж вказав у чеку. Звернувшись до техпідтримки Продавця я отримав відповідь, що ним отримана саме та сума, що була вказана у чеку, а саме 31519,4 грн. Було рекомендовано звернутися в Банк для уточнення причини.
Я зателефонував у підтримку Банку 25.02.22 у 18:16, та детально пояснив усю ситуацію оператору Максиму. Протягом 20 хвилин Максим уточнював інформацію, попросив ще додатковий час, та сказав що перетелефонує коли все вияснить. О 18:43 Максим зателефонував, та сказав що зараз відбувається масовий збій стосовно таких операцій. Він зафіксував скаргу стосовно цієї ситуації, сказав що мають повернути кошти, та розглянути скаргу протягом п’яти робочих днів. О 18:52 мені надійшов лист про оформлення звернення під номером 1245572350. І я почав чекати відповіді від Банку.
Прочекавши до 09.03.22, тобто сім робочих днів, замість п’ятьох, та не отримавши жодної відповіді на своє звернення о 10:34 я повторно зателефонував до підтримки Банку. Оператор Юлія відповіла мені що зараз, у зв’язку з високим навантаженням розгляд скарг виконується не п’ять робочих днів, а десять, і сказала що треба ще почекати. Та запропонувала оформити скаргу про відсутність зворотного зв’язку на свою попередню скаргу. Я погодився на це, і Юлія оформила звернення під номером. Я продовжив чекати на відповідь від Банку.
Не отримавши відповідь на жодну зі своїх скарг 16.03.22 о 10:46 я знову зателефонував у підтримку Банку. Оператор Анастасія відповіла мені, цитую «З двадцять четвертого лютого НБУ зафіксував курс на відмітці тридцять п’ять гривень за долар. Саме по цьому курсу у Вас і були списані кошти».
Ця інформація не відповідає дійсності, тому що по-перше, на сайті https://about.pumb.ua/info/currency_converter станом на 25.02.2022 вказано курс продажу 30.85 гривень за долар.
По-друге, на офіційному сайті НБУ https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.02.2022&period=daily станом на 25.02.2022 вказано курс 29.2549 гривень за долар.
Та по-третє, Банк відправив на користь Продавця саме суму, розраховану по курсу 30.85 гривень за долар, яка, як я писав вище, дорівнює 31519,4 грн.
Виходячи з усього вище вказаного, Банк додатково стягнув з мене суму у розмірі 5 510,6 гривень.
Приносимо вибачення за очікування, ми шкодуємо що склалася дана ситуація. Наші колеги вже зв'язалися з Вами і продовжують розбиратися в ситуації, як тільки буде прийтято рішення з Вами зв'яжуться.
Дякуємо.
Коментарі (6)
Мошенники и воры
Через 3 дня деньги были зачислены. Но каково же было мое удивление, что вместо 50 отправленных евро я получил лишь 44.03! Звонок с претензией в колл-центр банка показал, что банк на самом деле взимает очень большие и сложные в расчете проценты. Итого банк берет 1% от суммы перевода, но не менее 5евро, плюс 30 грн. Но об этом расчете «специалист», к которому я обращался с консультацией по поводу Swift перевода «случайно» умолчал, сообщив мне заведомо неправдивую информацию, что комиссия за такие переводы отсутствует.
Но это еще не все. Истратив кучу времени и нервов на эти разборки и по итогу закрыв счет в банке, я решил еще раз набрать оператора колл-центра по номеру +38096−290−72−90. И что вы думаете? Оператор сообщила мне, что комиссии за Swift перевод на карту банка в евро не существует!
Итого. Это мошеннический банк, который откровенно лживой информацией пытается заработать денег. Но в принципе ничего удивительного, если принять в расчет, то, — является собственником этой мошеннической финансовой структуры.
Безготівкове поповнення поточного рахунку, у тому числі зарахування SWIFT платежів, для EUR становить 1% від суми, мін. екв. 5 EUR + 30 UAH, для інших валют — плата не встановлюється.
За зарахування коштів на рахунки ПУМБ у гривні відсутня будь-яка комісія.
Інформація про тарифи є відкритою та розміщена на нашому сайті: https://retail.pumb.ua/service/swift
Ми є приватним банком, що з 1991 року працює на українському фінансовому ринку.
ПУМБ входить до складу SCM – найбільшої інвестиційної групи України, яка працює по всьому світу. Детальніше про структуру власності можна почитати на нашому сайті: https://about.pumb.ua/management/bank_property
Підкажіть нам, будь ласка, дату Вашого дзвінку на гарячу лінію та номер, з якого Ви телефонували, щоб ми перевірили коректність консультації зі сторони наших колег.
Коментарі (1)
Комиссия за неактивную карту
Но у нас сначала приключилась короноистерия вылившася в тотальную блокировку поездок, как следствие большинство валютных карты легли на полку. А потом ещё и приступ натофобии побудил бункерного гнома начать войну, а НБУ испугавшись паники заблокировал возможность пополнять валютные карты и вообще покупать валюту. После конечно же были сделаны послабления, но комиссию банк взимал даже когда были самые строгие ограничения.
В теории можно расплачиваться картой в Украине и так сделать её активной, но что делать когда на карте остались какие-то жалкие десятки центов? И ведь даже обменять обратно на гривну нельзя — надо чтобы остаток был больше единицы.
Сумма самой комиссии смешная — 10 гривен. Но то что банк её берет в ситуации когда клиент не может ни потратить остатки денег, ни пополнить счёт — негативный опыт. Придётся закрыть карту, а открывать её опять — желание врядли возникнет.
Коментарі (6)
Проблему так и не решили, из-за войны нет возможности посетить вашу шарагу
На території росії та Білорусі наші банківські картки не обслуговуються.
Коментарі (3)