×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.5 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Пумб требует видеоверификации без очков для слабовидящих!
таки опытным (3 дня попыток) путем выяснилось, что видео-верификация перестает сразу проваливаться — если снять очки — но какие указания видео-верификация делает — понять нет возможности — зрение не позволяет.
Банк Пумб таким образом просто дискриминирует плохо видящих людей.
Коментарі (6)
Відмова від інтернет-банкінгу онлайн
Коментарі (6)
Овердрафт при отключеном кредитном лимите? (Вопрос решен 15.08.2022)
1. Я дебетовой картой с которой списало не пользовался вообще, только как хаб для перекидывания на кредитку\депозиты\карту другого банка. т. е. операций покупки с конвертацией (откуда и мог взятся «технический» овердрафт) не было, только переводы гривна-гривна.
2. Так же у меня есть кредитка, на которую я иногда перекидываю личные средства и пользуюсь как обычной дебетовой картой, чтобы не светить «основную» карту (кредитный лимит мне выставили в ноль 24.02). По этой карте были операции покупки, но только в торговых сетях Украины, гривной.
Вопрос, откуда мог взяться овердрафт?
Звонил на горячую линию, сказали «неверно рассчитали проценты при досрочном расторжении депозита „Cвободный“, деньги должны вернуть», однако спустя месяц все такие же странные операции повторяются и деньги мне, естественно, никто не вернул.
Коментарі (2)
Погашение кредита
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Ужасное мобильное приложение
Коментарі (4)
Пумб онлайн видео-регистрация — фуфло!
Фуфло ваши программисты.
Помилка могла виникнути в зв'язку з перенавантаженням системи, рекомендуємо спробувати повторно.Якщо помилка виникає знову потрусіть телефоном і у вас відкриється можливість відправити лист у технічну підтримку та наші спеціалісти розберуться в чому проблема.
Коментарі (5)
Отправили деньги другому получателю
Жалею что повторно открыл здесь счёт.
ПУМБ он и в Африке — ПУМБ.
Повідомляємо, що, на жаль, повернення коштів, неможливе, так як Ви самостійно ініціювали проведення операції з введенням реквізитів картки та коду підтвердження. Для повернення коштів рекомендуємо звернутися до установи, що обслуговує отримувача.
Коментарі (12)
Найгірший банк в Україні
Щоб розібратися в ситуації будь ласка уточніть дату внесення платежу та де і коли Ви дізнавалися суму до повного погашення.
Коментарі (2)
Шахрайська контора
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
Також ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі, ніж вони розраховані зараз (сплачувати тіло кредиту).
Оскільки у Вас оформлена страховка, то до суми щомісячного внеску також входить страховий платіж.
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану клієнтів у період війни, банк розробив програми реструктуризації заборгованості. При включенні до такої програми, Ви отримаєте відповідне повідомлення.
Коментарі (7)
Жалоба
Так в банке заботятся об интересах клиентов. «Все для людей».
Руководителям соответствующих подразделений нужно обратить внимание на компетентность и квалификацию ответственных сотрудников.
Прошу немедленного разрешения вопроса возврата суммы депозита и наказания виновных должностных лиц.
Написати коментар
Блокировка приложения / треугольник / chargeback
Реакция банка: блок моей карточки, блок моего счёт, блок доступа в приложение. И 0 попыток связаться со мной и поставить в курс дела.
Как я об этом вообще узнал? Когда я попытался зайти в приложение, мне выбило ошибку: неверный пароль. Что невозможно — у меня фейс-анлок. Ну ладно. Я подождал до утра, мало ли, сбой системы. Утром позвонил в банк. Ничего такого про блокировку я не узнал! Но узнал, что помочь они не могут и надо в отделение. И только в отделении я услышал в свой адрес слово «мошенник». Вау. Вы заблокировали все мои деньги не сообщив, а в мой адрес «мошенник»?
И в отделении подтвердили. Любой может отправить 10 грн, а потом поломать жизнь на 45 дней разбирательств, если запросит chargeback. И это ещё хорошо, я в ПУМБе держал относительно небольшую сумму. А если бы у меня там лежал миллион? Вы бы меня тоже без уведомления заблочили, ничего не сообщив? В отделении сказали, что да.
Я уже написал в банк, и, конечно, закрою этот неприятный инцидент. Но банком я тоже, пожалуй, пользоваться не буду.
Якщо Ви вже дотрималися усіх умов розблокування, то, будь ласка, очікуйте: Ваш рахунок стане доступним найближчим часом.
Коментарі (19)
Робота оператора ПУМБ 08.08.2022 13:53
Але більшим здивуванням було те, як працівники банку спілкуючись по телефону ображають та переходять на особистості. Наразі була зафіксована та записана розмова 8 серпня 2022 о 13:53. Працівник банку Дмитро образив мене. Після такого спілкування хочу підкреслити. Що будь які питання щодо заборгованості по кредитній картці, з якою ніколи не було проблем до війни і зараз немає, будуть вирішуватись з цього моменту через правове поле згідно чинного Законодавства. Ніяких внесків не буде.
Коментарі (2)
Внимание комиссия!
Своевременные выплаты по деозитам.
Сегодня снимал в кассе отделения банка деньги с карточки. Депозит. После снятия обнаружилось, что банк получил от меня «подарок» на сумму 750 грн. Как оказалось, что за снятие более 2-х раз в месяц — комиссия. Кассир меня об этом не предупредил!!! Я бы отказался.
С учетом ограничений по выдаче, по любому при большой сумме надо обращаться в кассу и в любом случае попадаешь на комиссию банка.
Очень удобный заработок, особенно во время войны.
Заберу весь депозит и закрою счет.
Артур.
Коментарі (9)
пану ахметаву нехватает явно денег
Коментарі (3)
Обслуживание топ или добейся ответа от банка
Как итог — колл центр приятный и все принимает, но по факту никто ничем не занимается и никак не решает вопросы. Полный игнор. Отношение к клиенту на уровне плинтуса, если пытаетесь решить какой то чуть менее не стандартный вопрос. Можно сделать вывод, что менеджеры в отделении банка плохо обучены и не владеют информацией, вследствии чего клиенты страдают и попадают на деньги.
Коментарі (1)
Немає відповіді по заявці на відшкодування через фонд гарантування вкладів
Спілкувався з оператором Валерія (6200). Не отримав жодної корисної інформації щодо розʼязання свого питання.
Не рекомендую користуватись функцією повернення вкладів через ПУМБ.
В процесі обробки заявки стався технічний, щоб отримати виплату подайте заявку повторно або зверніться до найближчого відділення ПУМБ.
Ігор, ми детально розібралися в ситуації, що склалася.
Бачимо, що Ви надіслали заявку на відшкодування коштів з банку, що ліквідовано понад 3 роки тому. Зазвичай клієнтам таких банків необхідно актуалізувати персональні дані безпосередньо в Фонді Гарантування Вкладів.
Але проаналізувавши Вашу заявку, ми вирішили внести зміни та покращити процес здійснення виплат по Online-заявкам, зробити здійснення виплат відшкодувань там, де це можливо без актуалізації в ФГВФО, навіть якщо у клієнта є виплата і по банку, перед отриманням якої спочатку потрібно звертатись до Фонду. Виплата по Вашій заявці вже зарахована на Ваш рахунок.
Крім того, ми виявили технічну помилку, через яку Ви не отримали своєчасно сповіщення про статус розгляду Вашої заявки. Зазвичай наші клієнти отримують інформацію про статус протягом 1−2 днів. Наразі над цим питанням ми працюємо та технічна помилка буде виправлена на цьому тижні. Щиро дякуємо, що звернули нашу увагу це!
Коментарі (13)
Непонятные списания
Поддержки нормальной у них нет, писать некуда, а в телефонном режиме вообще настолько некомпетентны, что грустно.
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація, дійсно списання відбулося помилково сьогодні кошти повернуть на Ваш рахунок.
Коментарі (2)
Найгірший банк, який я зустрічав за останній час
У черзі було достатньо багато людей, десь на 30−40 хв очікування. Але я простояв в черзі цілих 2(!!!) години! Серед наявних двох кас працювала лише одна (при тому, що функціональна можливість працювати обом касам була, так як вони почергово то закривались, то відкривались). Обслуговування дуже повільне, касир нікуди не поспішає. Жіночка, яка робла пропалту за реквізитами, витратила на зе практично 20 хвилин, хоча нічого особливого та складного в цій операції немає.
У відділенні було багато молодиків, які робили якісь махінації з купівлею-продажем валюти: закупали валюту, потім знову займали чергу і так по кругу. Тут, звісно, до банку претензій 0, але мене вбив той факт, що касир погоджувалась продавати валюту лише за умови купівлі колекційних монет! Поки я стояв в черзі, то цих монет продали цим молодикам, напевно, штук 40!
Наступний незрозумілий момент — навіщо питати та підтверджувати мій номер телефону при такій операції, як звичайний обмін валют? Збираєте базу потенційних клієнтів та будете мене спамити? Вперше зтикаюсь з подібним, жоден банк ще не вимагав в мене номера телефону.
Моє резюме: обслуговування — повний 0, не дивлячись на концепцію «сучасного» банку. Бажання повертатись немає, а клієнтом даного банку я точно не стану ніколи.
Уточніть будь ласка дату та приблизний час відвідування відділення. Ми хочемо розібратися в ситуації.
Коментарі (7)
Неприємна ситуація
Уточніть будь ласка коли відбулося спивання?
Коментарі (4)
Заблокировали карты без причины!
Прошу Вас любыми способами решить возникшую проблему, посодействовать и ускорить разблокировку моих личных карт!
Сьогодні нададуть звортній зв'язок за Вашим запитом.
Коментарі (2)