Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 15 серпня 2022, 19:40
Продолжение моего отзыва: https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/296512/
таки опытным (3 дня попыток) путем выяснилось, что видео-верификация перестает сразу проваливаться — если снять очки — но какие указания видео-верификация делает — понять нет возможности — зрение не позволяет.

Банк Пумб таким образом просто дискриминирует плохо видящих людей.
ПУМБ
Відповідь банку
16 серпня 2022, 10:26
Вітаємо! Банк ПУМБ не намагається нікого ніяким чином дискримінувати. Якщо Вам не вдається самостійно виконати відео-верифікацію через поганий зір, рекоменуємо звернутися до наших спеціалістів на відділення. Вони люб'язно допоможуть Вам.
Лев Меренков 15 серпня 2022, 16:45
З 15-го серпня банк вирішив відмовитися від підтримки можливості проведення платежів у веб-версії свого інтернет-банкінгу, посилаючись на те, що це можливо робити у мобільному застосунку. Але мабуть не усі ті, хто приймали це, відверто кажучи, спірне рішення, пробували скопіювати реквізити платежу з вайберу й заповнити їми форму платежу у мобільному додатку. У зв’язку з волонтерскою діяльністю, мені треба робити таких платежів десятки на день. Тому сприймаю це рішення просто як недбалість до клієнтів та елементарну зневагу до їх вимог щодо зручності та комфорту користування послугами банка.
ПУМБ
Відповідь банку
15 серпня 2022, 17:16
Як альтернативний майданчик для здійснення оплат, ми можемо запропонувати Вам сайт PayHub. У пошуковику браузера введіть запит PayHub, або натисніть на банер, який буде відображатись на Головній сторінці веб-версії.
dg2022 15 серпня 2022, 10:18
Сегодня заметил в выписке списание на 0.95 грн (больше не было на счету) с комментарием «Погашення заборгованості за користування овердрафтом по картковому рахунку», однако кредитный лимит у меня отключен с 24.02.2022. Так же были похожие списания 10.07 и 8.07. Возможно, было бы списано больше, но есть пару моментов:

1. Я дебетовой картой с которой списало не пользовался вообще, только как хаб для перекидывания на кредитку\депозиты\карту другого банка. т. е. операций покупки с конвертацией (откуда и мог взятся «технический» овердрафт) не было, только переводы гривна-гривна.

2. Так же у меня есть кредитка, на которую я иногда перекидываю личные средства и пользуюсь как обычной дебетовой картой, чтобы не светить «основную» карту (кредитный лимит мне выставили в ноль 24.02). По этой карте были операции покупки, но только в торговых сетях Украины, гривной.

Вопрос, откуда мог взяться овердрафт?

Звонил на горячую линию, сказали «неверно рассчитали проценты при досрочном расторжении депозита „Cвободный“, деньги должны вернуть», однако спустя месяц все такие же странные операции повторяются и деньги мне, естественно, никто не вернул.
ПУМБ
Відповідь банку
15 серпня 2022, 10:40
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanyabelyh 15 серпня 2022, 8:46
Хуже банка я ещё не встречала… Не смотря на военное время оплачиваю кредит. При этом насчитали 750грн процентов не понятно за что. По телефону информацию не предоставили, в онлайн приложении тоже нет информации. Просто +750 к кредиту. Не рекомендую связываться с этим банком!!!
ПУМБ
Відповідь банку
15 серпня 2022, 10:18
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 серпня 2022, 15:50
Отзыв не засчитан (на 17.08.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Serge2008 14 серпня 2022, 18:14
Что у вас с мобильным приложением? Почему при переводе с моно банка в пумб отображается фамилия имя отправителя, а при переводе с пумба на пумб «Online MOB KYIV…» Как такое возможно при переводах внутри одного банка? Почему после отправки средств невозможно посмотреть квитанцию о переводе? Как удостовериться, что деньги отправлены именно на ту карту? Сегодня вообще перевод не пришел один с монобанка. Жесть (
ПУМБ
Відповідь банку
15 серпня 2022, 10:38
Вітаємо! При переказі коштів на рахунок у ПУМБ, ПІБ отримувача вказується. Можливо у Вас не вібдулося відображення. Спробуйте оновити додаток, або ж перевстановити його. Історію операції Ви можете переглянути, натиснувши на карту, або ж замовити виписку на електронну пошту. Якщо Вам не прийшов переказ з Моно, рекомендуємо звернутися на підтримку даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 11 серпня 2022, 17:02
Таки да, я со своим смартфоном и освещением в комнате без проблем прошел ДИЯ подпись и отослал документы в банк, но вот само приложение валит видео регистрацию меньше чем за секунду. И после нескольких неудач — килькисть спроб вычерпано!

Фуфло ваши программисты.
ПУМБ
Відповідь банку
12 серпня 2022, 11:46
Вітаємо!

Помилка могла виникнути в зв'язку з перенавантаженням системи, рекомендуємо спробувати повторно.Якщо помилка виникає знову потрусіть телефоном і у вас відкриється можливість відправити лист у технічну підтримку та наші спеціалісти розберуться в чому проблема.
Проблема вирішена
Максим Кособукин 11 серпня 2022, 10:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Житомирська, 8/14
В январе 2022 банк добавил в мобильное приложение поставщика коммунальных услуг. Сделал два шаблона для оплат со счётчиком и без. По факту в шаблоне без счетчиков (квартплата) были неверные ОКПО и IBAN получателя. В итоге 20.02.2022 два платежа ушли не по адресу. Про долг узнал от своего ЖЭКа через пару месяцев. Обратился в банк, чтобы вернули платежи. Там сказали пишите заявление в отделении. Я нахожусь за границей на лечении, ни в какое отделение в неопределенном будущем не смогу прийти или приехать. Предложил банку связаться с получателем платежа (тоже их клиентом) и попросить по моему заявлению вернуть ошибочно полученные деньги. Банк пальцем не пошевелил и не собирается. Пишет 4 месяца одни отписки. Последнее обращение было 16.07 где ответ должен был быть 3−5 дней. Ответа нет, дважды «сообщили информацию в соотвествующее подразделение». Попросил у них контакты получателя, чтобы самому связаться — тоже не дают. Только заявление на спорную транзакцию. Во время войны стараются осложнить и без того не простую жизнь.
Жалею что повторно открыл здесь счёт.
ПУМБ он и в Африке — ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
11 серпня 2022, 13:30
Вітаємо, Максим Юрійович!

Повідомляємо, що, на жаль, повернення коштів, неможливе, так як Ви самостійно ініціювали проведення операції з введенням реквізитів картки та коду підтвердження. Для повернення коштів рекомендуємо звернутися до установи, що обслуговує отримувача.
Nataliia6219 11 серпня 2022, 6:45
Якщо Ви думаєте співпрацювати з цим банком, краще ідіть до другого! Ніколи не мала проблем доки не прийшла до вашого банку. Хамовите ставлення до клієнтів, ніхто нічого не знає та не може нормально відповісти на питанння. Як у вас можуть працювати люди які навіть на знають скільки відсотків по кредиту бере ваш банк. «Ви самі можете подивитись./ Ви самі знаєте» Це нормальна відповідь для людини 60 років, яка не розуміє як користуватись онлайн банкігом? Я закрила кредит та заблокувала картку, бо не маю змоги прийти зараз та фізично її закрити у банку. Оператор запевнила мене що ніяких списань з картки не буде, ба більше я нею не користуюся взагалі, і сьогодні зранку в мене вже -700 грн з моїх власних коштів? Як це називається? Я закрила кредит і залишила більшу суму ніж потрібно, а сьогодні вже -700? За що? Нащо у вас оператори праціюють, якщо вони ніякого відношення до баньківської справи не мають. Це не банк, це просто вулична контора. Обходьте всі його десятою дорогою
ПУМБ
Відповідь банку
11 серпня 2022, 10:16
Вітаємо, Наталія Віталіївна!

Щоб розібратися в ситуації будь ласка уточніть дату внесення платежу та де і коли Ви дізнавалися суму до повного погашення.
Kateryna314 10 серпня 2022, 9:43
Мала нещастя оформити кредитну карту в цьому банку, тепер це тупо боргова яма, і їх не цікавить, що людина безробітна, вони всерівно вимагають шалені суми, які, навіть при сплаті, щоразу ростуть! Через війну кредитних канікул, як у решти нормальних банків, тут не було і про них навіть походу не чули! Коли я все ж додзвонилася до оператора, мені повідомили, що я повинна сплатити усі відсотки за кредитні канікули, + якісь страхові платежі, + тіло кредиту і ця сума просто вражає своїми об'ємами, це 50 відсотків самого кредиту. 3-й місяць прошу реструктуризацію боргу, мені тупо відмовляють. Обходьте цей недобанк 10-ю дорогою.
ПУМБ
Відповідь банку
10 серпня 2022, 10:23
Вітаємо! Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
Також ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі, ніж вони розраховані зараз (сплачувати тіло кредиту).
Оскільки у Вас оформлена страховка, то до суми щомісячного внеску також входить страховий платіж.
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану клієнтів у період війни, банк розробив програми реструктуризації заборгованості. При включенні до такої програми, Ви отримаєте відповідне повідомлення.
Natalia250550 9 серпня 2022, 13:17
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 12
25.07.2022 обратилась в отделение для закрытия депозита, сотрудник отлеления выдал карту, не активировав ее, сумма депозита не зачислена на карту, без согласия клиента сделана пролангация суммы депозита на 6 месяцев. При повторном обращении в отделение 08.08.2022 руководитель отделения не разрешил ситуацию, сославшись, что ему некогда этим заниматься. Клиенту 72 года, а начальник отделения рассказывает, что можно самостоятельно делать операции в пумб он лайн. Никакого уважения ни к возрасту, ни к обстоятельствам, по которым клиент, как временный переселенец оказался в другом городе (под попечением инвалид 1 группы)
Так в банке заботятся об интересах клиентов. «Все для людей».
Руководителям соответствующих подразделений нужно обратить внимание на компетентность и квалификацию ответственных сотрудников.
Прошу немедленного разрешения вопроса возврата суммы депозита и наказания виновных должностных лиц.
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2022, 14:01
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми перевірили інформацію. Також уточніть приблизний час, коли клієнт звертався у відділення.
Dennis Lypovetsky 8 серпня 2022, 18:49
Выводил деньги с биржи через p2p, 900 грн всего. И видимо с той стороны попался любитель наживы — сразу после перевода, получив крипту, он запросил chargeback. Типа, ошибся.

Реакция банка: блок моей карточки, блок моего счёт, блок доступа в приложение. И 0 попыток связаться со мной и поставить в курс дела.

Как я об этом вообще узнал? Когда я попытался зайти в приложение, мне выбило ошибку: неверный пароль. Что невозможно — у меня фейс-анлок. Ну ладно. Я подождал до утра, мало ли, сбой системы. Утром позвонил в банк. Ничего такого про блокировку я не узнал! Но узнал, что помочь они не могут и надо в отделение. И только в отделении я услышал в свой адрес слово «мошенник». Вау. Вы заблокировали все мои деньги не сообщив, а в мой адрес «мошенник»?

И в отделении подтвердили. Любой может отправить 10 грн, а потом поломать жизнь на 45 дней разбирательств, если запросит chargeback. И это ещё хорошо, я в ПУМБе держал относительно небольшую сумму. А если бы у меня там лежал миллион? Вы бы меня тоже без уведомления заблочили, ничего не сообщив? В отделении сказали, что да.

Я уже написал в банк, и, конечно, закрою этот неприятный инцидент. Но банком я тоже, пожалуй, пользоваться не буду.
ПУМБ
Відповідь банку
9 серпня 2022, 10:37
Вітаємо! Банк не стверджує, що Ви шахрай. Блокування відбулося через підозру в шахрайстві. Розблокування можливе тільки через відділення.
Якщо Ви вже дотрималися усіх умов розблокування, то, будь ласка, очікуйте: Ваш рахунок стане доступним найближчим часом.
TMUkraine 8 серпня 2022, 14:43
З великим здивуванням для себе виявив що банк ПУМБ під час бомбардувань подає інформацію до УБКІ щодо заборгованості, плюндруючи Кредитну історію клієнтів.
Але більшим здивуванням було те, як працівники банку спілкуючись по телефону ображають та переходять на особистості. Наразі була зафіксована та записана розмова 8 серпня 2022 о 13:53. Працівник банку Дмитро образив мене. Після такого спілкування хочу підкреслити. Що будь які питання щодо заборгованості по кредитній картці, з якою ніколи не було проблем до війни і зараз немає, будуть вирішуватись з цього моменту через правове поле згідно чинного Законодавства. Ніяких внесків не буде.
ПУМБ
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:46
Добрий день! Напишіть, будь ласка, нам у особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми перевірили інформацію. Також уточніть номер телефону, з якого Ви телефонували на гарячу лінію.
Проблема вирішена
Arturo 5 серпня 2022, 11:16
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 6
В принципе претезий до банка не было. Вежливые сотрудники, приятное обслуживание.
Своевременные выплаты по деозитам.
Сегодня снимал в кассе отделения банка деньги с карточки. Депозит. После снятия обнаружилось, что банк получил от меня «подарок» на сумму 750 грн. Как оказалось, что за снятие более 2-х раз в месяц — комиссия. Кассир меня об этом не предупредил!!! Я бы отказался.
С учетом ограничений по выдаче, по любому при большой сумме надо обращаться в кассу и в любом случае попадаешь на комиссию банка.
Очень удобный заработок, особенно во время войны.
Заберу весь депозит и закрою счет.
Артур.
ПУМБ
Відповідь банку
5 серпня 2022, 11:50
Вітаємо, Артуре! При знятті коштів у касі банку без картки, комісія складає 1,5% від суми. При знятті коштів у касі банку з карткою «Всекарта», комісія складає: 0 грн — 2 зняття/міс. до 500 тис. грн.; далі — 1,5% від суми. Дана інформація вказана на нашому сайті та в умовах обслуговування пакету послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shara72 4 серпня 2022, 17:56
за время войны долг по кредитной карте увеличился на 5000 гр колцентр грубит
ПУМБ
Відповідь банку
5 серпня 2022, 10:46
Вітаємо! Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ФІО, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію. Також, уточніть коли і з яким питанням Ви зверталися на ГЛ, і що наш спеціаліст Вам відповів?
Проблема вирішена
Reaper19 4 серпня 2022, 8:17
Наверное для начала предыстория. Есть у банка прикольный сервис оплата частями на 3 месяца. Приобрел себе технику по такому принципу в январе, наверное потому что магазин партнёр, то разбило на 12 или 24 месяца как кредит с процентами, но первые 3 месяца без процентные. В марте месяце немного переместившись в другой город нужно было посетить банк, заодно решил узнать, что сейчас с рассрочкой от банка. У девушки в банке уточнил по поводу рассрочки, что с ней во время военного положения. Она сказала, что рассрочка продлится на 3 месяца, я уточнил у нее, что можно считать, что она на 6 месяцев, она сказала да. Я специально ещё раза 3 уточнил, на что получил ответ Да. И в апреле получил списание по счету в виде процентов каких то, сумма не маленькая, но сразу не заметил, в мае произошло тоже самое, та же сумма в тот же день. Я закрыл рассрочку и начал разбираться, что это было за списание и узнал, что оказывается это были проценты. Будучи уверенным, что рассрочка продлилась до 6 месяцев и в ввиду войны я не стал закрывать ее за 3 месяца, а закрыл спустя 4 месяца и 2 дня с момента покупки. Так как меня ввела сотрудница банка в заблуждение, я оставил жалобу по горячей линии 23 или 24 мая, ответа все не получал и поэтому попутно оставлял жалобы на обратную связь, но и ее не получал., Спустя 2 месяца мне перезвонила девушка и ответила на мою жалобу, НО к удивлению она дала ответ совсем не на тот вопрос, который я задавал, о чем ей и сообщил. Она выслушала претензию и сказала, что передаст ее в кредитный отдел. Я сразу уточнил, через сколько ждать обратную связь, на что получил ответ 5 раб. Дней. Не получив ответ в течении 11 дней, я оставил опять жалобу на обратную связь (сказали в течении 3 раб. Дней со мной свяжутся), но опять меня игнорируют, оставил ещё 1 жалобу.
Как итог — колл центр приятный и все принимает, но по факту никто ничем не занимается и никак не решает вопросы. Полный игнор. Отношение к клиенту на уровне плинтуса, если пытаетесь решить какой то чуть менее не стандартный вопрос. Можно сделать вывод, что менеджеры в отделении банка плохо обучены и не владеют информацией, вследствии чего клиенты страдают и попадают на деньги.
ПУМБ
Відповідь банку
4 серпня 2022, 14:18
Вітаємо! Перевірили інформацію. По вашому зверненню створена заявка щодо відшкодування. І наразі наші спеціалісти очікують погодження. З Вами мають зв'язатися в найближчі дні.
Проблема вирішена
Ігор Рубіс 3 серпня 2022, 14:21
Подав заявку на відшкодування депозиту з Мегабанку через мобільний застосунок 26.07. Заявка має бути опрацьована протягом 3 робочих днів. Зараз вже 3.08 — відповіді від банка немає, на гарячій лінії не знають статус заявки, не зʼєднують з кимось хто знає, не дають взагалі ніякої інформації по заявці. На спробу щось зʼясувати єдина відповідь «подавайте заявку ще раз і знову чекайте три дні».
Спілкувався з оператором Валерія (6200). Не отримав жодної корисної інформації щодо розʼязання свого питання.
Не рекомендую користуватись функцією повернення вкладів через ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
3 серпня 2022, 17:16
Вітаємо!
В процесі обробки заявки стався технічний, щоб отримати виплату подайте заявку повторно або зверніться до найближчого відділення ПУМБ.
Полезный комментарий
PUMB 8 серпня 2022, 17:55

Ігор, ми детально розібралися в ситуації, що склалася.
Бачимо, що Ви надіслали заявку на відшкодування коштів з банку, що ліквідовано понад 3 роки тому. Зазвичай клієнтам таких банків необхідно актуалізувати персональні дані безпосередньо в Фонді Гарантування Вкладів.
Але проаналізувавши Вашу заявку, ми вирішили внести зміни та покращити процес здійснення виплат по Online-заявкам, зробити здійснення виплат відшкодувань там, де це можливо без актуалізації в ФГВФО, навіть якщо у клієнта є виплата і по банку, перед отриманням якої спочатку потрібно звертатись до Фонду. Виплата по Вашій заявці вже зарахована на Ваш рахунок.
Крім того, ми виявили технічну помилку, через яку Ви не отримали своєчасно сповіщення про статус розгляду Вашої заявки. Зазвичай наші клієнти отримують інформацію про статус протягом 1−2 днів. Наразі над цим питанням ми працюємо та технічна помилка буде виправлена на цьому тижні. Щиро дякуємо, що звернули нашу увагу це!
Проблема вирішена
Артем Виноградов 2 серпня 2022, 22:48
Имею в банке зарплатную карту и имею деньги на «свободном» депозите. Когда надо, вывожу оттуда на карту и потом перевожу куда надо. На карте откуда-то всегда был ещё и кредитный лимит в 500 грн. Так вот с 31 июля они взяли привычку списывать с меня по 7 грн. (а на следующий день ещё и проценты сразу брать за задолженность), за что, не ясно. Видимо, они считают, что я перевожу кредитные средства, а не свои, но это вообще не так, ведь я сколько со Свободного депозита вывел, столько и перевёл дальше куда надо, эти кредитные вообще не трогаю никогда ни копейки.
Поддержки нормальной у них нет, писать некуда, а в телефонном режиме вообще настолько некомпетентны, что грустно.
ПУМБ
Відповідь банку
3 серпня 2022, 16:47
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація, дійсно списання відбулося помилково сьогодні кошти повернуть на Ваш рахунок.
Костянтин Р 2 серпня 2022, 17:19
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Вирішив обміняти валюту за звернувся до відділення цього банку у Вінниці (по вул Миколи Оводова 38).
У черзі було достатньо багато людей, десь на 30−40 хв очікування. Але я простояв в черзі цілих 2(!!!) години! Серед наявних двох кас працювала лише одна (при тому, що функціональна можливість працювати обом касам була, так як вони почергово то закривались, то відкривались). Обслуговування дуже повільне, касир нікуди не поспішає. Жіночка, яка робла пропалту за реквізитами, витратила на зе практично 20 хвилин, хоча нічого особливого та складного в цій операції немає.
У відділенні було багато молодиків, які робили якісь махінації з купівлею-продажем валюти: закупали валюту, потім знову займали чергу і так по кругу. Тут, звісно, до банку претензій 0, але мене вбив той факт, що касир погоджувалась продавати валюту лише за умови купівлі колекційних монет! Поки я стояв в черзі, то цих монет продали цим молодикам, напевно, штук 40!
Наступний незрозумілий момент — навіщо питати та підтверджувати мій номер телефону при такій операції, як звичайний обмін валют? Збираєте базу потенційних клієнтів та будете мене спамити? Вперше зтикаюсь з подібним, жоден банк ще не вимагав в мене номера телефону.

Моє резюме: обслуговування — повний 0, не дивлячись на концепцію «сучасного» банку. Бажання повертатись немає, а клієнтом даного банку я точно не стану ніколи.
ПУМБ
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:34
Вітаємо!
Уточніть будь ласка дату та приблизний час відвідування відділення. Ми хочемо розібратися в ситуації.
Загалом роботою банку була задоволення, поки з моєї карти не списали 210грн., пояснюючи це тим, що раніше помилково зарахували два рази цю суму.Хоча такого зарахування не було.Дуже неприємна ситуація, просимо повернути гроші на карту! Не було ніяких помилкових зарахувань, не обманюйте людей!
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2022, 16:06
Вітаємо!
Уточніть будь ласка коли відбулося спивання?
Katerina0512 1 серпня 2022, 21:22
Мои карты были заблокированы без предупреждения. Я являюсь клиентом банка большой промежуток времени и всегда соблюдала все правила и обязательства. На протяжении четырёх недель я предоставляю дополнительную информацию о транзакциях на моих счетах, но так и не добилась никаких результатов. Все ответы на письма я предоставляю своевременно, также являюсь частным предпринимателем, что подтверждает высланная мною декларация. В процессе общения со службой поддержки создаётся впечатление абсолютного нежелания решения возникшей проблемы, сотрудники банка дают вялые ответы раз в неделю, не проявляют никакой инициативы и это всё происходит в такое ужасное время, банк не заинтересован в поддержке меня как гражданина Украины и плательщика налогов. Мне необходимо иметь доступ к моим денежным средствам для того чтобы жить.
Прошу Вас любыми способами решить возникшую проблему, посодействовать и ускорить разблокировку моих личных карт!
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2022, 13:00
Вітаємо, Катерина Валеріївна!

Сьогодні нададуть звортній зв'язок за Вашим запитом.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.5
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.5
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝