×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Начисление процентов и требование в военное время
Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН, дату і номер телефону коли був здійснений дзвінок.Ми перевіримо дані та надамо відповідь.
Коментарі (3)
Увага Шахрай
Дякуємо за інформацію, дані передано до відповідного підрозділу банку.
Коментарі (1)
Сотрудники банка никчёмные!
И каждый раз сталкиваюсь с проблемой не подходящих купюр именно в банке, Пумб"
Вечно им не нравятся купюры что долларов, что эвро.
То цвет не такой, то подмята.
Вы банк или обменник с обочины!??
Надоело это обращение.
И толком не объясняют, что не так!
г. Южный Одесская обл.
Коментарі (1)
Банк Пумб после предоставлений всех документов не разблокирует счет. Отзыв о Банке Пумб.
Краткое описание взаимодействий с банком.
1) 19−05−2022 Примерная дата блокировки счета
2) 31−05−2022 Предоставление всех документов и разъяснение сути всех операций (3 документа+пояснение).
3) 28−06−2022 «Договір продажу авто не є підтвердження походження грошових коштів.».
4) 1−07−2022 ответ «Доброго дня. Розблокування рахунку не погоджено.»
— Есть ряд вопросов к банку:
1) Почему все ответы нужно прям вытребовать из банка? Нужно долбить по всем телефонам почтам, чтоб хоть что-то получить в ответ.
2) Почему вы не принимаете договор купли-продажи автомобиля, со ссылкой на действующее законодательство?
3) Ответ банка: «Доброго дня. Розблокування рахунку не погоджено.».
Ответ банка не ведет к урегулированию этой, мягко говоря, не приятной ситуации. Разъясните, что не так и почему?
4) Почему ваш банк не хочет быстро и четко решить эту проблему?
Кто будет пользоваться вашим банком с таким подходом к решению вопросов ваших клиентов?
Кто будет доверять вам деньги? Это только безумцы…
Отношение людей, компаний, сервисов познается в сложных ситуациях — банк ПУМБ провалил полностью свое доверие.
Это мой отзыв о банке Пумб. Ваш Клиент с 2018 года.
Может еще найдется в этом банке человек, который заинтересован в своих Клиентах…
Ваші документи прийняті в роботу та знаходяться на розгляді.
Після перевірки з Вами зв'яжуться співробітники банку.
Коментарі (1)
Работники мошенники
Уточніть будь ласка адресу відділення де саме сталася дана ситуація та дату. Ми розберемось в даній ситуації.
Коментарі (2)
Заблокуйте карту 5355 2802 0106 5875
Коментарі (1)
Рекомендую саме це відділення!
Коментарі (1)
Скарга
Моя мета: повнiстю розрвхуватися з забов’язаннями перед банком PUMB та отримати довiдки про вiдсутнiсть заборгованостi перед банком. Зважаючи на незрозумiлiсть та непрозорiсть спiвпрацi зi мною як клiэнтом — прошу надати довiдку про повне закриття моiх рахункiв у банку PUMB.
Станом на 27.06. у видачi довiдок менi вiдмовлено, кредити у базi даних не погашенi.
Квiтанцii про оплату рекомендованих сум маю.
Працівники ж відділення Вам говорили суму до повного погашення. Це сума всієї Вашої заборгованості. Відповідно, вона відрізняється від суми акційної пропозиції.
У видачі довідки про закриття Вам відмовили, бо кредит залишається діючим.
Коментарі (10)
Скарга
Скарга
Щодо дій працівників банку АТ ПУМБ
Я, будучи клієнтом банку ПУМБ, вважаю порушеним моє конституційне право на власність. Звертаюсь з вимогою виправлення неточної, неповної інформації про себе, також із проханням про визнання за собою відповідного статусу та прав, з метою уникнення негативних наслідків.
За часом у моїй ситуації є простий вихід від сьогодні 27 червня по 29 червня 2022 року, згідно моїх фактичних домовленостей та дій із 8-ма представниками банку ПУМБ (від операторів гарячої лінії до директора Департаменту банку), які здійснені 16, 17, 20 та 22 червня п.р. З іншої сторони фактично заважають неправомірні дії у період з 14:50 20 червня по 21 червня п.р. відносно моїх відносин із банком невідомого мені 1-го працівника, який змінив інформацію у внутрішньобанківських операціях, всупереч дій інших працівників ПУМБ.
Як наслідок, дії цього працівника чи працівників банку ПУМБ мають ознаки омани мене як клієнта банку. При цьому, за можливими наслідками дій працівника чи працівників банку ПУМБ я матиму порушення права власності у розмірі 14 тысяч гривень станом на сьогодні, або у розмірі 30 тысяч гривень на кінець дії кредитного договору у 2023 році.
Внаслідок домовленостей із працівниками банка ПУМБ, мною у період з 16 по 22 червня п.р. здійснено певні дії та зібрано 30 тыс. 200 грн для сплати ПУМБ за оговореними та зафіксованими умовами погашення кредитного договору № із повним його закриттям.
Використовую власні права згідно законів України Про звернення громадян та Про доступ до публічної інформації.
У травні 2022 року мені по телефону від працівника ПУМБ надійшла пропозиція скористатися акцією щодо часткового прощення по двох кредитних договорах за умовами оплати визначених сум, із наступним повним закриттям кредитів. Акція за схемою 70/30.
16 червня 2022 року (четвер) я за телефоном на сайті ПУМБ звернувся та уточнив, чи діє акція щодо часткового прощення стосовно мене. Оператор відповіла, що акція відносно мене діє. Пропонувала зафіксувати дату, до якої я зобов’язуюсь сплати за акційними умовами, крайній термін пропонувався 23 червня п.р. Оператор попередила, що акція діє ще кілька днів та має скоро закінчитися. Маючи таку інформацію, я взяв час обдумати та спланувати свої дії щодо підготовки коштів для сплати за акцією.
Наступного дня 17 червня п.р. (п'ятниця) я зателефонував до ПУМБ з метою домовитися про оплату. Перший оператор сказав, що акція відносно мене не діє. Як згодом я дізнався, за телефонами відповідає або певна інформаційна підтримка банку, яка не має повної інформації й не може повідомити додаткову інформацію, або служба гарячої лінії банку ПУМБ, яка має більше інформації та може її повідомити клієнту. Я перетелефонував за наступним телефоном з сайту ПУМБ, і другий оператор повідомила що акція відносно мене ще діє. На моє питання, що акція могла відносно мене закінчитися — оператор повідомила, що відносно індивідуальних клієнтів ПУМБ акція все ще діє та запропонувала зафіксувати кінцеву дату для погашення двох кредитів за акцією 70/30. Ми зафіксували дату 24 червня п.р.
При цьому, я планував сплатити 20 червня п.р. у одному близькому до мого проживання у м. Києві відділенні ПУМБ перший кредит (кредитна картка ВСЕ МОЖУ), де саме я картку оформлював. Також інформую, що у цей же день після погашення першого кредиту у банку та все ще очікуючи надходження гарантійного листа, я відвідував із неповнолітньою дитиною дитячу поліклініку (є запис у медкартці та у додатку HELSI). Другий свій кредит (кредит готівкою 40.000 грн) я планував погасити вже 21 чи 22 червня п.р. в іншому відділенні м. Києва в іншому районі, де я його отримував, попередньо зв’язавшись із тим менеджером ПУМБ, яка мені цей кредит й оформлювала.
20 червня 2022 року у відділені ПУМБ звернувся з метою оплати першого кредиту (кредитна картка), а у процесі оформлення маючи нову для мене інформацію щодо практики отримання гарантійних листів — також забажав їх отримати. Працівник відділення для вирішення питання оплати першого кредиту, а також щодо з’ясування доступних мені як клієнту можливостей погашення за другим кредитом, мала зв’язуватися із працівниками гарячої лінії ПУМБ, при цьому перший телефонний оператор ПУМБ мені детально роз’яснила, що акція відносно мене все ще діє, повідомила номери рахунків IBAN за обома кредитами для їх сплати, підтвердила строк дії домовленості до 24 червня п.р., щодо мого плану сплатити перший кредит сьогодні 20 червня, а другий кредит 21 чи 22 червня, — оператор ніяким чином мене не попередила про неможливість їх сплатити за вказаними наступними датами. Оскільки я завершив розмову, працівник відділення ПУМБ повторно телефонувала один чи два рази на гарячу лінію ПУМБ, оператори підтвердили дію акції відносно мене та акційні суми до сплати 22 тыс. 500 грн та 30 тыс. 200 грн відповідно за кредитами.
До 12:45 20 червня п.р. я здійснив внесення готівки на картковий рахунок у розмірі 22 тыс. 500 грн за першим кредитом, отримав квитанцію. Також, на електронну пошту я отримав на своє ім'я Гарантійний лист від 20.06.2022 року за підписом Директора Департаменту стягнення кредитів про часткове прощення за умови сплати 22 500 грн у строк до 29.06.2022 року з повним закриттям кредиту. У супровідному до Гарантійного листа зі службової адреси ПУМБ …@pumb.ua містився текст: «Добрий день. Гарантійний лист у вкладенні. Також пропозиція часткового прощення діє по договору 1002083625401. Гарного дня. С повагою ПУМБ».
Близько 17:00 21 червня 2022 року (вівторок) я телефонував менеджеру відділення ПУМБ, яка мені оформлювала другий кредит, про візит наступного дня для погашення кредиту, у менеджера був неробочий день, на середу робочий. Потім я здійснив два телефонні дзвінки по телефонах на сайті ПУМБ, оператори повідомили, що бачать зафіксований відносно мене розмір 30 тыс. 200 грн та строк до 24.06.2022 року для його погашення, але уточнюючи інформацію за внутрішніми запитами, — не змогли повідомити що акція часткового прощення мені доступна станом на 21.06.2022 року.
22 червня 2022 року (середа) я офіційно звернувся до відділення банку ПУМБ з метою сплатити другий кредит, але не зміг це зробити, подав на відділенні заяву вх. № від 22.06.2022 року про надання такої можливості за умовами акції та домовленостями із банком ПУМБ.
Підсумовуючи, до 20 червня п.р. включно були мої домовленості із банком ПУМБ про погашення другого кредиту за акційними умовами до 24.06.2022 р., а за аналогією по отриманому гарантійному листу — потенційно існує й граничний строк до 29.06.2022 року. Про що я сьогодні 27 червня 2022 року й аргументую в цій скарзі — надати мені можливість сплатити згідно попередніх домовленостей із банком. Наприклад, у період з 27.06.2022 по 29.06.2022 року, як я здійснив за першим кредитом та гарантійним листом від Директора Департаменту банку.
За переліком всеукраїнських акцій ПУМБ, запропонована мені акція як загальна на сайті відсутня, тобто застосовується для індивідуальних клієнтів ПУМБ. 17 червня п.р., при фіксації строку до 24.06.2022 року мені було повідомлено, що акція відносно мене як індивідуального клієнта все ще діє, незважаючи на термін 16 червня п.р. по цій акції.
За першим кредитом, де я сплатив 22 тыс. 500 грн та очікую його повного закриття за акцією, — я претензій до банку не маю.
За другим кредитом, де банком була зафіксована дата 24.06.2022 року та акційна сума погашення 30 тыс. 200 грн, — я своєчасно звернувся до відділення банку ПУМБ 22.06.2022 року, але не зміг здійснити домовленості, внаслідок дій невідомих мені працівника чи працівників банку або технічних процесів, чим порушено мої права, змінено статус.
Я є не лише приватним клієнтом ПУМБ, у цьому ж банку й лише в ньому я зареєстрував у 2018 році рахунки власного ТОВ, які також використовував тривалий час.
За законами України, я вимагаю:
1) виправити неточну, неповну інформацію про себе за кредитом по договору № 1002083625401;
2) поновити мої права на акційне (за схемою 70/30) погашення кредиту по договору № 1002083625401;
3) у разі неможливості задовільнити мою скаргу, надати мені інформацію щодо посади (посад), ПІБ працівника чи працівників банку ПУМБ, які з 20 по 21 червня п.р. змінили для мене умови погашення другого кредиту в розмірі 30 тыс. 200 грн до 24.06.2022 року;
4) у разі неможливості задовільнити мою скаргу, надати мені письмово підтверджуючий документ про фіксацію у банку ПУМБ строку 24 червня 2022 року для мене як клієнта для погашення другого кредиту № 1002083625401.
Я клопочу:
1) Розглянути дану скаргу терміново та повідомити мене у строк до 29 червня 2022 року з метою реалізації запропонованих у скарзі дій та згідно існуючих із банком ПУМБ домовленостей;
2) визнати за собою відповідний статус індивідуального клієнта та права на акційне погашення другого кредиту за схемою 70/30, як це було неодноразово домовлено зі мною з 16 по 20 червня п.р., реалізовано за першим кредитом 20 червня п.р. (з кінцевим строком до 29.06.2022), фактично порушено 22 червня п.р. за другим кредитом № 1002083625401 при умови надання з боку банку ПУМБ строку до 24.06.2022 року;
3) надати мені у строк до 29.06.2022 року можливість акційного (за схемою 70/30) погашення кредиту по договору № 1002083625401.
Додатки:
1) Гарантійний лист ПУМБ від 20.06.2022 року, на 1 арк.
2) Супровідний лист від ПУМБ із інформаційним повідомленням стосовно пропозиції часткового прощення по договору № 1002083625401, на 1 арк.
Коментарі (2)
Чудове дистанційне відшкодування вкладнику Мегабанка
Написати коментар
Имел неосторожность оплатить глово картой этого банка
Написати коментар
збій в системі
Дякуємо, що звернули нашу увагу на даний випадок. Інформація, залишена Вами у заявці, дозволяє нам розпочати перевірки. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Написати коментар
Нарахували відсотки у льготному періоді
У квітні не був внесений платіж, таким чином Ви вийшли з пільгового періоду. В зв'язку з цим банком були нараховані відсотки.
Коментарі (6)
Забрали полторы штуки баксов!!!
Че эт за сервис? де мои бабки? У меня какбы ФОП открыт и все законно, наркотой не торгую, че меня *хотя бы* не предупредили???
Крайне не рекомендую этот банк.
Сервис -99999 из 5.
Коментарі (1)
Скарга до Банку
Написати коментар
Розблокування картки
Картка № 5355***2492.
p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.
Коментарі (5)
Заблокировали вход в личный кабинет без основания. Произвол!
Коментарі (1)
Мониторинг
Необхідні документи передаються на СБУ і Банк чекає їхнього рішення про непідтвердження підозри.
Коментарі (7)
Благодарность
Написати коментар
Больше вопросов чем ответов
Наразі, термін дії всіх карток ПУМБ подовжено автоматично до кінця року. Потенційно можливе продовження дії карток на більший термін.
По закінченню військового стану, Ви зможете скористатися Вашими коштами навіть без діючої картки, скориставшись переказом з рахунку.
Коментарі (1)