Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Users 21 липня 2022, 14:31
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 122
29.06.2022 надо было срочно перевести средства через приложение, но при попытки войти в него оказалось что меня заблокировали. Позвонил на горячую и мне ответили только то что мне надо прийти в отделения банка при ответе что нет такой возможности снова повторили надо прийти в отделение банка. После чего написал на электронный адрес банка через сайт, но к сожаление до сих пор нет ответа. Прийти в отделение банка нет возможностей так как в данном населённом пункте нет отделения, а поехать в другой нет возможностей неопределённое время.
ПУМБ
Відповідь банку
21 липня 2022, 17:37
Вітаємо!
Василь Васильович, якщо відсутня можливості звернутися особисто до відділення банку, зателефонуйте до банку через наш сайт. Кнопка «Зателефонувати online»
Olegol 20 липня 2022, 12:37
Банк нарушает закон. Во время военного положения передаёт информацию в УБКИ о просроченном обязательном платеже. Тем самым портит кредитную историю.
Колл центр бросает трубки. Один уникум вообще как робот по бумажке читает. «банк ничего не передаёт, обращайтесь в УБКИ». На любой вопрос ответ «я информацию предоставил».
Такого хамства как от Пумб я ещё не видел ни в одном банке. С банком сотрудничаю 7 лет. Но теперь «прощайте»!
Будет написана жалоба в НБУ, пусть разбираются.
ПУМБ
Відповідь банку
20 липня 2022, 16:17
Вітаємо!
Уточніть будь ласка Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону на який Вам телефонували та дату коли був здійснений дзвінок. Перевіримо інформацію щодо даного питання.
Проблема вирішена
kosylia 19 липня 2022, 23:15
Користувався банком всього кілька місяців, на початку червня перевів зі свого рахунку іншого банку на свій рахунок ПУМБа 7к грн і дізнався, що він заблокований. На запитання чому і як воно пустило кошти на заблокований рахунок у відділенні отримав лише мовчання. Подавав відповідні документи на розблокування тричі і слухав обіцянки, що процедура займає до 3х робочих днів (ахаха ну тааак). Окрім безпомічних співробітників банку, в тому числі, ділився своіми проблемами дзвінками на гарячу лінію банку.Безрезультатно (. І ось, через півтори місяці з початку цієї неймовірної історії зі мною зв’язалась людина з того самого чарівного відділу, який займається розглядом моїх документів, та повідомила мені, що мої документи вже розглянено, все що від мене потрібно, це лише лист на ім'я директора банку, у вільній формі, де я маю вказати свої майбутні цілі на використання рахунку. Я не вірив, що це нарешті відбулось, через годинку відправив його все туди ж, на пошту банку. Але пройшов ще тиждень і ніякої відповіді я так і не отримав, рахунки заблоковані(. В цілому, банк категорично не рекомендую!
ПУМБ
Відповідь банку
20 липня 2022, 9:24
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, електронну адресу з якої відправляли лист та дату відправки.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dariia Bondarenko 19 липня 2022, 14:23
Пользуюсь данным банком давно, проблем никогда не возникало. Был у них вип-клиентом с персональным менеджером с пакетом вип-персона, очень нравилось отношение и подход к клиенту. Но в последнее время банк испортился, начали вводиться дополнительные комисии на зачисление, например по евровому счету, а недавно вообще заблокировали счета с требованием предоствавить документы. Документы предоставил, ни ответа, ни привета. Также на данный момент осталась задолженность по кредитной карте, которую не могу погасить из-за того, что банк заблокировал счета и мобильное приложение, а проценты продолжает начислять.
ПУМБ
Відповідь банку
19 липня 2022, 17:07
Вітаємо! Наразі Ваші документи знаходяться на розгляді у відповідному підрозділі Банку. Зараз розблокування рахунків у роботі.
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Yurij124 18 липня 2022, 13:32
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Надали до Банку пояснённая про джерело походження коштів, також додали Договір фін.позики із фізичною особою яка близька подруга та є підприємцем у якої займали кошти, у підтвердження що кошти зароблені офіційно надали декларації ФОП за 20 та 21 рік. Банк дав відповідь що потрібно одружитись щоб прийняли таке пояснення, що за нісенітниця…
ПУМБ
Відповідь банку
18 липня 2022, 14:15
Вітаємо! Для зняття обмеження з рахунку Вам необхідно документально підтвердити походження коштів. Такими документами може бути: податкова декларація, Е-декларації, декларація про майновий стан і доходи, тощо. Банк аналізує кожне поповнення окремо, за результатами перевірки формує перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення.
Вам мали зателефонувати й проінформувати про такий перелік документів. Або є Ви можете уточнити цю інформацію, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Якщо Банк не прийняв надані Вами документи, це значить, що вони не задовольняють певні вимоги, або ж від Вас очікують інший перелік документів.
yanki1704 15 липня 2022, 21:46
Я достатньо давно є клієнтом банку ПУМБ.
Певна сума коштів останні 4 місяці зберігалися на моїх рахунках в банку ПУМБ. Вони перетікали з депозиту «Вільний» на «Ювілейний», потім знову на «Вільний», на короткий термін під 3%, потім переоформив під 6%, після підняття відсоткових ставок. В цьому місяці знімав частинами. На рахунку залишалася деяка сума коштів, частину з яких я планував використати на погашення боргу по кредитній карті за минулий місяць.

Несподівано для себе кілька днів тому з’ясував, що мої рахунки заблоковані без жодного інформування по електронній пошті, СМС.
По телефону у відділенні мені заявили, що порахували оборот по рахунках за 6 місяців!!!
Це при тому, що останніх 4 місяці рахунок практично не поповнювався і кошти переміщувалися між депозитними рахунками через карту для виплат.

Що ніяк не в’яжеться з тим, що на фінансовому форумі
писав представник банку. Цитую:

«З 1.07.2022 року банком контролюється внесення готівкових коштів на рахунки клієнтів на суму 400 тис. грн та вище протягом місяця»

В цьому місяці з мого рахунку не знімалась подібна сума коштів, і не клалась на рахунок.
ПУМБ
Відповідь банку
16 липня 2022, 14:53
Вітаємо, Павло Віталійович!
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
По рахунку були регулярні надходження та зняття. Потрібно пояснити операції, що проводяться і підтвердити джерела походження коштів.
З Вами зв'яжеться відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataliiaY 15 липня 2022, 19:34
ПУМБ банк ассоциирует себя как банк-агент, который дистанционно проводит выплаты Фонда гарантирования вкладов. Как показывает практика, это не так!!! Они принимают заявку на получение средств он-лайн и на этом всё прекращается. Три недели назад я оформила заявку на получение выплат и карту в этом банке, и так не могу получить ни денег, ни ответа. Фонд гарантирования вкладов подтверждает выплаты! Обращения на горячую линию не приносят результата, максимум уточняют данные, фиксирует обращение и просят подождать то 2, то 3, по 5 дней и так уже практически месяц. Обратной связи с банком нет! Из всех многочисленных обращений был только один ответ. Не рекомендую банк!!! Надеюсь, мой отзыв будет увиден сотрудниками и потенциальными клиентами!
ПУМБ
Відповідь банку
16 липня 2022, 12:59
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Kosthvfg 14 липня 2022, 14:48
Була зарплата 07.07.2022 банк Пумб списав 75% дякую що не все. Запитання навіщо так робити? Не можна хоч половину списати. Я розумію, що всі повинні! Але чи не можна було ваші величезні відсотки перекинути на кінець загального тіла кредиту? Вам дивлюся взагалі *** на людей. У мене зарплата впала, через вас мене виганяють із сім'єю на вулицю, Через вас я тепер в повній дупі. Розраховував спочатку друзям борг віддати тепер не знаю як. Потім повністю переключитися на вас для розрахунку мого боргу Але вам походу *** ! Ну нічого, розбиремося с орками, а потім і з вами.
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2022, 15:20
Вітаємо, Костянтин Миколайович!
Списання відбулося так як не був внесений щомісячний платіж. Як тільки з'явиться пропозиція щодо реструктуризації банк проінформує Вас.Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
NataliiaY 13 липня 2022, 16:51
Обратилась в банк-агент ПУМБ для выплат Фонда гарантирования вкладов. Открыла карточку, оформила заявку на получение средств и вот уже 3 неделю не могу получить выплаты!!! Фонд подтверждает выплаты! На горячей линии банка только уточняют информацию и предлагают ждать зачисления денежных средств то 2 для, то 3, то 5 дней и так уже 3 (три!) недели. Разочарована в банке, не рекомендую!!!
ПУМБ
Відповідь банку
13 липня 2022, 17:19
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jon 13 липня 2022, 14:42
Відділення за адресою: Суми, вул. Петропавлівська, 91
Я підприємець з 1993 р. У 2022 подзвонили з банку ПУМБ Запропонували відкрити в них рахунок Обіцяли гарні умови. І я Погодився. Приніс свої гроші поклав на рахунок розрахувався з постачальниками знову приніс поклав на рахунок і все. На цьому моє підприємницька діяльність закінчилася, бо ПУМБ заблокував мої гроші вимагаючи документи декларації. Надавши за останні два роки, банк запросив ще за п’ять, надавши їх, банк запросив доходи дружини.
Я розумію що банк просто заволодів моїми грошима та неохоче їх віддавати. Куди звертатися за допомогою в цій ситуації я не знаю. Тому й пишу тут щоб другі люди не робили такої помилки як зробив я коли намагався займатись бізнесом через банк ПУМБ і приніс свої гроші до банку.
ПУМБ
Відповідь банку
13 липня 2022, 15:02
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Apologet 12 липня 2022, 17:41
Проводив оплату в інтернеті по картці 5*******8834. Операція не пройшла, зателефонува о 17:15 з’ясувати причину… Мало того, що консультант некомпетентна (стверджувала довго, що «помилка на боці емітенту» означає помилку банка-отримувача і не хотіла й чути, що «емітент» це той, хто здійснив випуск (емісію) карти). Так щей за неспроможністю пояснити самовільно поклала слухавку… Загалом: замість з’ясування причини отримав неочікуване хамство…
ПУМБ
Відповідь банку
13 липня 2022, 10:24
Вітаємо! Ми перевірили інформацію. По Вашій операції дійсно була відмова банку-емітенту. Це означає відмову міжнародної платіжної системи.
Denis7122 12 липня 2022, 11:13
При регистрации счета все нормально, но потом банк постоянно ухудшает условия ставя пользователей перед фактом:
— были смс — лет 10 работали отлично, но нет придумали пуши и послали всех клиентов на них и пофиг на мнение клиентов
— была веб-версия — лет 10 работала отлично, но послали всех в приложение и пофиг
— качество приложения — ужасное (правильнее сказать оно ублюдочное), пишешь замечания по работе, но проблема не решается
В целом становясь клиентом готовьтесь к тому, что условия со временем будут все хуже и банк максимально будет подсовывать комфортные только для него условия
ПУМБ
Відповідь банку
12 липня 2022, 13:28
Вітаємо! Перехід на push-повідомлення та веб-версію додатку, був виконаний за рішенням Банку, для задоволення оновлених запитів наших клієнтів, та зважаючи на ряд причин, серед яких: посилення безпеки даних клієнтів, зручніть у використанні, покращення послуг підтримки, розширення спектру можливостей, технічне оновлення тощо.
Банк продовжує вносити покращення та зміни в роботу додатку, опираючись на потреби та рекомендації наших клієнтів, зокрема і Вас. Проте, аналіз, розробка та впровадження нового функціоналу потребує певного часу. І ми дякуємо Вам, за те, що Ви залишаєтеся з нами і надаєте цінні поради!
Не забувайте, будь ласка, також періодично оновлювати додаток, щоб внесені зміни відображалися і на Вашому телефоні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nasya 11 липня 2022, 17:18
В связи с тем, что нет возможности обратиться в банк, пишу здесь
Имея счета, карты и депозит, не могу пользоваться ими: снять, перевод, рассчитаться в торгово-сервисной сети.
До 1июля личные средства использовались меньше 100 т грн в месяц. Сейчас стоит блокировка по фин мониторингу, якобы я использовал
999999999999грн.
Помогите решить вопрос с фин мониторингом, чтобы я в дальнейшем мог использовать свои карты, счета, депозиты.
ПУМБ
Відповідь банку
12 липня 2022, 10:10
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. У разі перевищення ліміту відбувається обмеження видаткових операцій.
З Вами має зв'язатися відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
dg2022 11 липня 2022, 13:55
Сегодня заметил в выписке 2 странные операции «Погашення заборгованості за користування овердрафтом по картковому рахунку «от 10.07 и «Погашення заборгованості за відсотками за користування овердрафтом по картковому рахунку», 8.07.22. Общая сумма мизерная, суммарно 6 гривен, однако, напрягло два момента:

1. Я дебетной картой с которой списало не пользовался вообще, только как хаб для перекидывания на кредитку\депозиты\карту другого банка. т. е. операций покупки не было, только переводы гривна-гривна.

2. Так же у меня есть кредитка, на которую я иногда перекидываю личные средства и пользуюсь как обычной дебетовой картой, чтобы не светить «основную» карту (кредитный лимит мне выставили в ноль 24.02, ну он мне и не нужен особо). По этой карте были операции покупки, но только в торговых сетях Украины, гривной.

Вопрос, откуда мог взяться овердрафт? Раннее было такое, по большей части из-за коррекции курса при списании, сейчас операций в валюте не было.
ПУМБ
Відповідь банку
11 липня 2022, 14:28
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію по Вашому запиту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
argumentexpert 10 липня 2022, 20:51
Утром в приложении нажал кнопку «выдать», днем сумма вощмещения пришла на счет.
Так званый льготный период его практически не было, все равно все высчитывали проценты.Оплатила полностью кредит с переплатой, через день пришло что должна 120 грн. Не рекомендую!!!
А я надеялась тут оформить мед страховку, но теперь передумала связываться с этим банком.Банк не надёжный.Операторы абсолютно некомпетентные, не на один вопрос не могут ответить.Приват банк не самый лучший, но на три головы выше.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 липня 2022, 14:40
Вітаємо!

Ваша заявка містить необхідну для перевірки інформацію. Ми розберемося в даній ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
LiudmilaSL 8 липня 2022, 16:12
Це не банк — це зібрання повних ледарів і не професіоналів. Наполегливо раджу всім, хто ще не відкрив рахунок в цьому банку — ніколи не робіть цього. Робота банку ПУМБ — повний когнітивний дисонанс! Ніби то досить привабливі умови для співпраці, приємні і чемні співробітники в відділеннях, непогана репутація засновника (як ніяк, найбагатша людина в Україні), а на справді — повний непрофесіоналізм, байдужість і халатність. А головна біда-бідуща — додатки Didgital ПУМБ для бізнесу, та, особливо — ПУМБ онлайн для фізосіб. В Didgital ПУМБ — звичайна річ, одну і теж платіжку провести клієнту двічі і повний безлад з рухом коштів по рахунку. Не «царська» це справа — вести нормальний облік руху коштів по рахункам для співробітників банку ПУМБ. Вам це треба, ви і розбирайтесь, чому у вас по рахунку двічі проводиться один й той самий платіж і не співпадають обороти. Але верх відсутності компетенцій, сервісу і простого розуміння сутності процесів обліку за рухом коштів по рахунку чекає на вас в системі ПУМБ онлайн. Тут можливо все!!! У вас, наприклад, 3 червня, може пройти одна операція тричі, хоча на справді, ви її здійснили лише раз. Ви залишаєте звернення на лінію підтримки з проханням перевірити баланс. На ваше прохання в банку — нікому немає жодного діла. Це не їх робота- контролювати рух коштів по рахунку. Ви можете писати, дзвонити, залишати звернення — байдуже. Не потрібні банку ПУМБ клієнти. Ви можете звернутись до відділення. Зареєструвати звернення — туди ж — ноль реакцій. Проблеми з відображенням руху коштів у клієнта — це не проблема «дівчаток», що працюють в банку. І взагалі — кому потрібні ці питання від клієнта. Треба ж кави, чи чогось ще там ще попити, посидіти з розумним видом за планшетом,
і додому.Воно якось там та й буде. Але чекайте — 1 липня в онлайн додатку з’явиться платіж від 03 червня, з інформацією про списання з гривневого рахунка коштів в євро, операція про зняття коштів зі зміною балансу по рахунку відобразитись декілька лишніх разів, при тому що ви цих операцій не робили, і ваш баланс, протягом 3 днів змінитися від 15000 до 61000, але не в вашу користь. Кошти з вашу рахунку зникнуть і вам ніхто не дасть відповіді — як це можливо? Що відбувається? Перевірити баланс за рахунком, перевірити коректність його відображення в системі — ви мрієте таке зробити!!! І не мрійте! Це — з області фантастики. Ну не працюють в банку люди з інтелектом. Категорична раджу — в жодному разі НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ до служби *** (в нормальних банках — лінія підтримки). Це просто зібрання людей, які взагалі не уявляють, хто вони і навіщо вони ходять на роботу. Звернення ви їм можете лишати кожний день протягом місяця, що дня. Якщо ви думаєте, що на них хоча б хтось прореагує — ви наївні. Не для того цей банк існує, щоб звертати увагу на клієнтів. Це банк, який з високої гори плює на вимоги своїх клієнтів, уявлення немає про те, що таке система обліку і коректна робота онлайн додатку
ПУМБ
Відповідь банку
8 липня 2022, 17:27
Уточніть, будь ласка, з чим у Вас виникла проблема: з відображенням операції в додатку чи з помилковим списанням? Напишіть нам конкретно суть Вашого питання. Також напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Sim4enko 8 липня 2022, 14:21
В банке ПУМБ закончилась война в стране! Можно позволить себе с 1 июля отбирать у пенсионеров социальные выплаты, расчитанные на оплату коммунальных услуг, пенсию.И при этом оставлять пенсионеров без средств к существованию! Списывается субсидия, списывается пенсия, а война продолжается! Браво вам за такой метод уничтожения пенсионеров!
ПУМБ
Відповідь банку
8 липня 2022, 15:27
Вітаємо! Із самого початку війни, усі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Ми робимо все можливе, щоб тримати ситуацію під контролем. Ми відновили кредитні ліміти актвиним клієнтам, виплачуємо відсотки за депозитами, розробили кредитні канікули та підтримуємо нашу армію. У жодному випадку ми безпідставно не відбираємо кошти наших клієнтів.
Уточніть, будь ласка, детальніше суть Вашого звернення. І напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ІПН, ПІБ або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Проблема вирішена
Микита Ба 8 липня 2022, 13:04
В отличи от большинства банков которые списываю деньги сразу по курсу валют текущему, снимают уже на момент поднятия курса. Сделал транзакций на около 500у.е по 32.7 начиная с 6 июля. Сегодня начали приходить пересчеты по новому курсу банка 34.7, в итоге сумма увеличилась на лишнюю 1тыс. Спасибо пумб и до досвидания. Опыт пользования банком составил 2дня это рекорд среди банков
ПУМБ
Відповідь банку
8 липня 2022, 13:42
Вітаємо! Комерційний курс складає 34.70
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили деталі виконаної Вами операції.
Lizabeth3333 7 липня 2022, 22:43
Добрый день, хочу оставить негативный отзыв о работе банка в период войны.
Получив долгожданную зарплату, которая и так не большая, по факту получаешь ноль. Спасибо Пумб!!! Списать все под ноль, не оставив вообще ничего это полный капец. Как человеку дальше то жить и гасить долг, если вы его оставляете без возможности на существование и возможность купить еды. Отличная поддержка людей во время войны!!! Один из самых ужасных банков и ещё и полное начисление процентов с начала войны.
ПУМБ
Відповідь банку
8 липня 2022, 10:07
Вітаємо! Ви тривалий час не вносили обов'язкові мінімальні платежі по кредиту та кредитній карті. Відтак, у Вас виникла прострочена заборгованість. У зв'язку з цим, 07.07.2022 було виконано автоматичне списання коштів з Вашої ЗП карти на погашення частини простроченої заборгованості.
На початку війни Вам були підключені кредитні канікули, проте в обов’язкові щомісячні платежі все ще входили прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝