Блокування картки через звичайний переказ: повна відсутність логіки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Я одразу надав квитанцію, ПІБ та РНОКПП відправника, пояснення, але фінмоніторинг ПУМБ уже кілька днів відповідає шаблонними фразами. Конкретного переліку документів не надають, рахунок заблокований. Типу шось дайте.
Що дати, нотаріальний документ від 2500 грн оформлення, серйозно?
Таке ставлення до клієнтів — неприпустиме.
На гарячі лінії дівчатка-зумери, які толком нічого не знають, і посилають на переписку по мейлу, а там вже шаблоні відповіді фіг знає від кого, ніхто там не представлється, ні ПІБ, ні посади. Навіть домен мейла відрізняється від офіційного домену банку — info@fuib.com.
Замість діалогу — формальні відписки і посилання на внутрішні пункти договору.
Якщо навіть звичайний приватний переказ між людьми визнається «підозрілим», то користуватися банком стає неможливо.
Не рекомендую ПУМБ: замість сервісу — бюрократія, замість допомоги — блокування доступу до власних грошей.
Очевидно, що наступним кроком буде «припинення ділових відносин».
Можна сказати одне — для банків ми всі «бандіти», поки не докажемо зворотнє=)