Банк, банки і 360 гривень
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Пару разів я робила такі платежі з зарплатної картки Приватбанку і все було добре.
7 листопада сплатила з картки ПУМБ. І почалося. 8 листопада мені зателефонували з банку і повідомили, що мій рахунок буде обмежено, якщо я не надам їм РНОКПП та дату народження «особи учасника операції». У мене немає цих даних. Через деякий час я подзвонила на гарячу лінію банку, там все перевіряли десь 15 хвилин, сказали, що все добре, ніяких проблем немає і нічого ніхто обмежувати не буде, а особа, яка зі мною звʼязувалася — то взагалі не їх працівник, у них таких немає. Але вчора, 16 листопада, в суботу, картку таки заблокували. На картці близько 7000 гривень — практично всі мої засоби до існування. І пенсія теж зараховується на цю картку. Я звернулася в чат підтримки. Там підтвердили, що картку справді обмежили за цю транзакцію на 360 гривень. І повідомили, що я повинна надати ІПН та дату народження учасника операції на електронну пошту банку. Я написала пояснення на електронну пошту, але хто ж буде розбиратися на вихідні? Я була лояльним клієнтом банку ПУМБ декілька років, все було добре, і тут таке. Станом на зараз картка все ще заблокована.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вашу електронну адресу.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.