Мінфін - Курси валют України

Встановити

Беззаконня

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Natvch 2 липня 2024, 16:41
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Сьогодні 2.07.2024 близько 10 ранку я намагалася зайти в свій мобільний додаток пумб онлайн, але вибило помилку: Невірний Пароль, я ще раз ввела — те саме. Помилитися не могла, всього 5 цифр. В мене на депозиті 100+ тисяч грн я спереживалася чи часом хтось не вліз і не вкрав мої кошти. Написала в тг в чатбот, там отримала відповідь, що потрібно авторизуватися в додатку, чого я не можу зробити. Потім я зайшла на їхній сайт і там здійснила онлайн дзвінок, відповіли — потрібно звертатися зі свого фінансового номера. Тоді я зателефонувала на службу підтримки зі свого мобільного, там нарешті сказали, що мої рахунки чомусь заблоковано, на питання чи кошти на місці, відповіли — вони не бачать.
Я в шоці. Тобто банк без всякого повідомлення просто заблокував мої рахунки та ще й обманює, ніби я ввожу неправильний пароль. І ще сказали, що треба йти у відділення. На відповідь, що я закордоном, порадили писати листа на info@fuib.com, що я і зробила проте відповіді, а вже скоро кінець робочого дня, немає. Короче не банк, а суцільне жахіття.

P. s. Можливо банк повідомить причину такої ситуації?
ПУМБ
Відповідь банку
2 липня 2024, 17:18
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 липня 2024, 18:21
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Коментарі - 14

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
2 липня 2024, 18:21
#
Корисний коментар
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
0
Natvch
Natvch
2 липня 2024, 18:35
#
Нічого не вирішено, все заблоковано. Знову обман.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
2 липня 2024, 18:54
#
Ми написали Вам у приватні повідомлення, просимо, будь ласка, ознайомитись з нашою відповіддю та виконати описані рекомендації, які були відправлені електронною поштою.
+
0
Natvch
Natvch
5 липня 2024, 10:24
#
3 доба очікування, ще скільки?
+
0
Natvch
Natvch
5 липня 2024, 14:26
#
Це капець, тільки на третій день після відправки по емейлу документів отримала відповідь від банку, що моє звернення розглядається.
+
0
Natvch
Natvch
8 липня 2024, 11:38
#
То скільки ще чекати?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
8 липня 2024, 12:36
#
Вітаємо! Ми надіслали Вам лист електронною поштою, просимо, будь ласка, переглянути та надати відповідь.
+
0
Natvch
Natvch
8 липня 2024, 12:41
#
Я не можу прийти у відділення,бо я в США. Вам надати фото мого закордонного паспорта?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
8 липня 2024, 12:44
#
Надіслали Вам рекомендації у приватні повідомлення.
+
+31
Валерка Котовский
Валерка Котовский
3 липня 2024, 9:26
#
В своём блоге я расписал как подать иск на банк через электронный суд, чтобы дело шло быстрее напишите пока в НБУ их ответ очень важен для суда, но они нифига не решают в банках.

Через суд можно стянуть с банка моральну шкоду за уклонение от возврата, не выполнение поручения клиента, а так же пеню 0,1% за каждый день сгидно ст 32 закону про платижн системы
+
0
Natvch
Natvch
8 липня 2024, 15:52
#
Потріпали нерви, але все розблокували.
+
+21
Валерка Котовский
Валерка Котовский
8 липня 2024, 17:05
#
Они боятся суда:)
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
8 липня 2024, 17:07
#
Вітаємо! Клієнт виконав необхідні рекомендації. При наданні банківських послуг ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства:)
+
+27
Валерка Котовский
Валерка Котовский
9 липня 2024, 7:16
#
Рекомендации или требования?:) рекомендации он может не выполнять, его воля:) а требования должны соответствовать закону:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку