Жахливе обслуговування!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 3 червня 2024, 11:57
- #
Дия для слабаков? Идёшь в налоговую и за 15 минут получаешь новый
- +
- 0
- Андрій Абальмасов
- 3 червня 2024, 14:09
- #
Ну вже здогадуюсь хто це написав 😏
Забули доповнити, що треба ще взяти екземплярів 5 і пояснити, що в мене особливий банк і я не знаю з якою силою тиску їм сподобається печатка. А, можливо, треба буде тільки чорною фарбою, або ж тільки синьою… Абсурд.
Вже зайшов в інше відділення цього ж банку і все вирішив! Із тим самим кодом 😆
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 3 червня 2024, 16:15
- #
То есть лазить по разным отделениям время есть, а нормальный код получить нет? отделений штук 8 наверное на весь город. Стесняюсь спросить 5 экземпляров чего? Для получения кода нужен паспорт и прописка (если айди карта). Возможно сканер у них *** и не может нормально код отсканировать
- +
- +15
- Андрій Абальмасов
- 3 червня 2024, 17:57
- #
Ну взагалі то не ваша справа де я «лазію». Ви мені не мамуся.
Якщо уважно читаєте (сумніваюсь), я казав що не місцевий і не знаю де там ваші банки є. Навіть з картами Google їх ще треба пошукати.
І по-друге, я казав що треба взяти в ДПІ одразу 5 різних зразків коду, адже ніколи не знаєш який сподобається оператору ПУМБ.
До речі, сканер ні до чого. В іншому відділенні навіть нічого не сканували. Виявилось що копії не потрібні і вони в базі є. Треба було тільки додати фото з паспортом, так як я робив картку онлайн і його не було. Просто першому оператору в першу чергу треба було достібатися до документів і навіть не глянути в комп’ютер. Дуже не компетентна особа.
- +
- 0
- Андрій Абальмасов
- 3 червня 2024, 14:21
- #
Звернення до банку. Дякую, питання вирішене в іншому відділенні. Надали якісні послуги, відповіли на запитання, навіть видали нову картку саме тієї платіжної системи яку я просив. Оце справжній якісний сервіс! Висновки: саме відділення на майдані Конституції потребує вирішення великих питань в якості обслуговування. Якось так.
Вітаємо, Андрію!
Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
- +
- 0
- Андрій Абальмасов
- 10 червня 2024, 11:05
- #
Дякую. Приємно мати справу з тими, хто хоче ставати краще. Сподіваюсь, що так і буде.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!