Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обслуговування у відділенні банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
NK1961 8 травня 2024, 11:28
Вчора 07,05,2024р. я зайшла у відділення банку зробити операцію в касі. До закриття каси залишалось 2хвилини. Працівниця відділення (не касир) в грубій формі, причому на російській мові, почала закликати своїх колег «захистити» касира. Вона побігла до зав. відділенням із криками, що робочий день закінчився та треба стати на захист касира. Віддаючи належне касиру (спокійна працівниця), ми поспілкувались з нею 20секунд. Я не вирішила свого питання (не по вині касира), та поспішила залишити приміщення банку. Я пенсіонер 63роки, без зброї, від кого треба «захищати» касира, чому треба кричати, грубити. хамити. Одна працівниця відділення зробила все, щоб відштовхнути клієнта та думку про банк помножити на «0». Добре те, що вибір банків у нас у країні є. Тому повертатись в цей банк за послугами я більше не буду і раджу іншим клієнтам, якщо є вибір, скористайтесь ним не на користь ПУМБ,
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 травня 2024, 12:38
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наше обслуговування у відділенні банку. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 9 травня 2024, 13:42
Вітаємо!

Ми детально розібрали ситуацію, що склалась у Вас у нашому відділенні для проведення касових операцій. Зробивши перевірку бачимо, що підійшовши до іншої каси, вже настав час закриття 17:32, про що фахівець попередив. Дійсно, манера спілкування була не тактовною у Вашу сторону, про що дуже вибачаємось. Ми провели розмову зі співробітниками відділення щодо лояльності і чемності в обслуговуванні, щоб таких ситуацій більше не повторювалось.

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація і щиро перепрошуємо. Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Бажаємо гарного дня!

Коментарі - 1

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
9 травня 2024, 13:42
#
Корисний коментар
Вітаємо!

Ми детально розібрали ситуацію, що склалась у Вас у нашому відділенні для проведення касових операцій. Зробивши перевірку бачимо, що підійшовши до іншої каси, вже настав час закриття 17:32, про що фахівець попередив. Дійсно, манера спілкування була не тактовною у Вашу сторону, про що дуже вибачаємось. Ми провели розмову зі співробітниками відділення щодо лояльності і чемності в обслуговуванні, щоб таких ситуацій більше не повторювалось.

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація і щиро перепрошуємо. Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Бажаємо гарного дня!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Обслуговування у відділенні банка