Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ БАНК ШАХРАЙ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Polina2025 22 січня 2024, 14:53
Я користувалась послугами банку ПУМБ до 26.12.2023 року.
В цей день з кредитної картки ВСЕЗМОЖУ в ПУМБ в мене зняли гроші.
При зверненні у банк мені почали розповідати, що не можна віддавати свої реквізити іншим особам.
Хвилиночку, але всі покупки, які ми робимо через інтернет, ми розголошуємо дані.
То навіщо мені картка, яка не має захисту навіть кредитних грошей?
Є правило, якщо людина обратилась день у день та помилково відправила кошти то банк повертає гроші.
А тут банк не сприяє затриманню злочинців.
А сприяє шахраям в їх злочинних діях.
Повернути мені кошти не хотять розповідають про правила Мастеркарту при переписуванні з Майстеркартом мені повідомили, що проблем з поверненням коштів не має, але банк повинен звернутись до платіжної системи.
Банк не хоче звертатись й дійшов до абсурду ситуації, коли переслав мені, щоб я надала по своєму рахунку виписку, куди здійснювалась операція та дані шахраїв, які конєчно в мене не має бо я не здійснювала операцію по зняттю грошей.
Банк просто не справляється з функціями захисту своїх кредитних коштів.
Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк для тримання коштів.
Бо якщо Ви платите з сайту та здійснюєте електронні покупки банк не може захистити Вашу картку від дій шахраїв. А замість проведення банківського розслідування в грубій формі нехтують Кодексом комерційної етики банк ПУМБ.
Але він перераховує в статистиці скільки було здійснено за рік операцій та скільки надійшло на карточку без згоди клієнта. А це те ж порушення…
Також надсилає без згоди клієнта спам своїх не потрібних послуг.
Зараз банк збільшив ліміти здійснення операцій, але не говоре проте, що сприяє шахраям у виведенні коштів з Вашого кредитного рахунку.
Замість того, щоб сприяти затриманню шахраїв за розкриттю злочинів.
Банк нищить свою репутацію та нехтує своїми цінностями.
При наданні відповіді НБУ збрехав про правила, яких не існує в Mastercart.
Для банку головне кількість вкрадених грошей, а не клієнт та Закон про банківську діяльність.
Також всі відповіді банку надаються без підпису та без печатки.
Та не офіційно без зазначення реквізитів.
ПУМБ банк сприяє шахраям володіти грошима.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 січня 2024, 15:44
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість розібратися детальніше у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 25 січня 2024, 21:12
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідну інформацію. Просимо надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку.

Коментарі - 59

+
+15
Lolik1837
Lolik1837
22 січня 2024, 15:19
#
Так, а банка то вина в чем в краже денег ?
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:31
#
У банка є функції одна з них безпечність кредитних вкладів. Банк винен в тому, що порушує корпоративний кодекс. Також його відповіді на скаргу виглядає, як дитячий садок без статей, номер правил та абзаців по Закону. Відписка від клієнта. Й ще випадок случився 26.12 а банк перевів гроші 29.12. Про це свідчить виписка. Тобто на момент звернення банк міг все повернути. Тепер до Вас питання чи є вина банку? Якщо не має оперативного втручання у процес.
+
+30
kingcity
kingcity
22 січня 2024, 15:54
#
Що, на фішинговому сайті дані картки засвітили ?
+
0
ccc2013
ccc2013
22 січня 2024, 15:59
#
Скоріше за все… Тепер вам до поліції (на жаль);((((
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:34
#
Який би не був сайт, банк винен блокувати платежі ліміт у них був 500 грн. для блокировки. Дані не дані, але це робота банку Пумб. В них є повноваження не проводити сумнівні операції, так вони дзвонять, якщо знімають 1000 грн. А тут не дзвінка нічого.
+
+15
kingcity
kingcity
29 січня 2024, 12:16
#
Про який ліміт у 500 грн. йдеться ? Може про ліміт на оплати через Apple/Google Pay без введення ПІН-коду ? До карткових переказів цей ліміт стосунку немає.
«Дані не дані, але це робота банку Пумб.» — тобто Ви вважаєте, що Ви можете «світити» дані картки де завгодно, а у випадку чого винен буде банк ? Цікава думка…
+
0
Polina2025
Polina2025
31 січня 2024, 18:38
#
Взагалі то,якщо я оплачую товар карткою на свічу даними. Банк винен забезпечувати безпеку платежам таким. Кредитний ліміт, коли платиш карткою завжди запрошуєтся пін. В даному випадку піну не було.
+
+15
kingcity
kingcity
31 січня 2024, 19:53
#
ПІН використовується при знятті готівки у банкоматі чи касі банку та при розрахунках у торговій мережі (через термінал). Не застосовується для інтернет платежів та карткових переказів.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
22 січня 2024, 23:38
#
Выключайте оплату в интернете. Это работает и не даёт списать деньги. А теперь по сути — если вы не подтверждали оплату и не переходили сами по ссылкам и не вводили данные куда попало с подтверждением непонятных оплат начинайте чарджбек. Если вы подтвердили оплату кодом из с сили приложения (3ds), вы прошли по ссылке и слили данные карты которые потом добавили в гугл пей и оплатили мошенники вам технически не могут веруть деньги это правила платёжной системы.
+
+1
Pumbovik
Pumbovik
23 січня 2024, 8:34
#
Клиенты оспаривали транзакции на алиэкспресс с 3ds за неотправленный или контрафактный товар, и оплаты через пейпал, так что чарджбэк работает, зависит от того как, банк подаст его в платежную систему. Банки всеми силами пытаются отмазаться и уговаривать клиента что эта операция необратимая
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:25
#
Банк в цьому випадку відмазується, що не може, так як йому ліньки подати заяву на повернення.
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:26
#
Можуть все вернути, конкретно банк не хоче подавати заявку на повернення. В правилах цього не має підключила чарджбек)
+
0
Polina2025
Polina2025
31 січня 2024, 18:41
#
Чарджбек подавала.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
22 січня 2024, 23:40
#
При оплате все равно это личные ваши деньги или кредитный лимит. Кстати был отзыв не помню в каком банке тоже украли 40к кредитного лимита с карты и вернуть их невозможно так как человек сам перешёл по ссылке ввел данные и подтвердил действие не посмотрев что он пожтверждает
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:23
#
Це не так. Банк говоре, що не може. Але у нього не має конкретної отсилки до правил абзац та пункт. А в правилах на які вони ссилаються не має не повернення. Коли людина звертається з заявою й предоставляє факти, то банк забов’язаний повернути гроші. Просто зараз війна в Україні й банки користуються панікою людей.
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:12
#
Доброго, справа в тому, що у платіжній системі не має такого правила, це повинен ініціювати банк. Перевірила вже. Повернення здійснюється написано в правилах за заявою банку. Тут конкретно банк не хоче повертати гроші. Не хоче подавати заяву на повернення.
+
0
Polina2025
Polina2025
24 січня 2024, 9:39
#
Вибачте, але Ви не можете з цією ситуацією справитись. Бо у Вас не має безпеки платіжної картки в банку. Відповіді,які надходять з банку не мають ні правил назви, ні абзацу ні номеру, також не має підтвердження Законів. А при уточненні даного питання у платіжних системах повернення не ініціював банк по ЧБ ми повертаємо гроші. То Ваш банк ненадійний й я НЕ РЕКОМЕНДУЮ ваш банк клієнтам. З цього року Ваш додаток й система надсилання повідомлень потребує корегувань, як й система безпеки.
+
+15
Dmitrik7
Dmitrik7
24 січня 2024, 13:40
#
Если Вы сами ввели подтверждающую СМС, таким образом авторизовав транзакцию, то даже полиция не поможет. И чарджбек также не поможет, так как будет разбирательство. И всё выяснится, «оно само» или «вы сами».

Более того, возможно вы в сговоре с теми людьми, что «на другом конце» и таким мошенническим путем пытаетесь кинуть банк на деньги (а таких случаев предостаточно)

2024 год на дворе, а финансово малограмотных людей почему-то становится всё больше. Парадокс.
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 11:20
#
Парадокс в іншому у нас війна, а коменти все ще російською мовою. Нажаль з Вашого коментарю можна зробити висновок, що Ви працюєте в банку. Та мабуть не зрозуміли, що написано українською…
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 11:49
#
Ну, а про звинувачення про зговір, то у Вас багата фантазія. Це легко перевірити в поліції.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
25 січня 2024, 21:12
#
Корисний коментар
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідну інформацію. Просимо надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку.
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 11:24
#
Вам надала всі документи на Вашу пошту особисто. Також надала рекомендації для не повторення таких ситуацій. Але в принципі з інших відгуків зрозуміло, що то банк так працює. Збої системи, переведення грошей не понятно куди, незакриття кредитів. Вам треба перевірити своїх співробітників.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
29 січня 2024, 12:41
#
Вітаємо! На жаль, ми не можемо ідентифікувати Вас без персональних даних на цьому форумі. Просимо відповісти на наше повідомлення у приватних повідомленнях.
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 14:52
#
Надала свої дані з ким веду переписку те ж.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
29 січня 2024, 13:55
#
Не понятно. Автор типа хочет решить проблему, но скрывает свои данные. А как он хочет , что бы разобрали его дело? Мутный тип
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 14:52
#
По перші всі дані я передала особисто в Банк я не вина тут писати, хто я в коментарях. Також з банком маю переписку. Все відкрито. По друге, я живу в Україні, то будь ласка коменти на українській.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
29 січня 2024, 17:54
#
«По перші всі дані я передала особисто в Банк я не вина тут писати, хто я в коментарях.»

???
Вы вообще правильно воспринимаете правила этого сайта? Вы хоть поняли что вам банк ответил?

Вам надо было НА ЭТОМ САЙТЕ написать в ЛИЧКУ банку свои данные . Не здесь, не в этом отзыве, в комментариях , а в ЛИЧКУ банку
И уж тем более не на электронную почту. Каким по вашему образом банк идентифицирует автора этого отзыва ? Отзыв вы пишите здесь , а свои данные в эл.почте. Ну и как связать, что автор отзыва и автор письма в эл. почте один и тот же человек?

П. С. Чем дальше тем больше убеждаюсь, что автор крайне мутный тип . И тем меньше верится в правдивость его слов

«По друге, я живу в Україні, то будь ласка коменти на українській.»

Почитайте ст10 и ст 24 Конституции Украины и угомонитесь. Я буду говорить здесь на том языке, на котором сочту нужным, тем более с такими вралями как вы
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 18:03
#
Мені банк відповів що розбирається з моїм питанням. Та надіслав номер. Все ок. Те ж почитайте Конституцію у нас державна мова українська.
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 18:10
#
Якщо Ви не знаєте у скарг є номер й вони закріплюються за поштою. Й надається банку номер скарги. Там є всі дані, номер рахунку й ПІП. Кожна
+
0
Polina2025
Polina2025
29 січня 2024, 18:20
#
Дякую за хєйт. Здебільшого Ваші коментарі майже під всіма скаргами банку ПУМБ. Ви або там працюєте, або Вам платять, щоб хейтити людей, які звертаються за допомогою. Або діляться своєю проблемою, щоб інші не попали в таку ж ситуацію.
+
+15
Lolik1837
Lolik1837
29 січня 2024, 18:26
#
Кстати, господа!

Что бы вы имели представление о персоне автора отзыва и о его «правдивости» я процитирую его коммент в другом отзыве о ПУМБе , где это чудо рассказывает о кешбеке за оплату ЖКХ в «других» банках

«Взагалі то з інших банків все доходить вчасно. Кєшбек в інших від 10−20%. Тут треба звернутись в банк.»

https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/353252/#com4587855

Естественно, никакими доказательствами ссылками на «другие» банки где платят ОТ 10−20 кешбека за оплату ЖКХ это чудо не подтвердило

В общем то этого достаточно, что бы понимать с кем имеем дело.
+
+15
kingcity
kingcity
29 січня 2024, 18:42
#
Тут так само пише про якийсь ліміт у 500 грн.для блокування платежу. Фантазія бурхлива…
+
0
Polina2025
Polina2025
31 січня 2024, 18:43
#
Взагалі картка витребує пін коли тратиш більше 500 грн. Кредитна Пумб.
+
0
kingcity
kingcity
31 січня 2024, 19:43
#
Це не блокування платежу, це підтвердження платежу ПІН-кодом. Застосовується при знятті готівки або при розрахунку у торговій мережі (через термінал). Не використовується для інтернет-платежів.
+
0
Gazzbut
Gazzbut
8 березня 2024, 15:40
#
Ну в привате есть лимит на оплуту в интернете, которій можно віставить и все об єтом думаю знают
+
0
Polina2025
Polina2025
31 січня 2024, 18:49
#
По перше я не вина читати всі коментарі під усіма постами. Мені як Вам за це не платять. По друге,дякую, що я диво. Ну, а по третє, Взагалі то була акція на отримання картки конкретно у банку 10−20% кєшбеку. Якщо Вам так цікаво. Пумб надає лише 2%, Інші 1% Або 0,7%. Тема закрита. Пумб — шахрай. Та до цього банку повертатись я точно не буду.
+
+30
Dmitrik7
Dmitrik7
30 січня 2024, 13:19
#
Топикстартеру ответ на все претензии (including requirements for communication in ukrainian language)

«Життя пройде, немов вода, і відцвіте, немов вишнева гілка… в житті одна помилка — не біда, біда, коли усе життя — помилка»
;)
+
+15
kingcity
kingcity
30 січня 2024, 13:48
#
Гарно сказано… Хто автор ?
+
+15
Dmitrik7
Dmitrik7
30 січня 2024, 14:31
#
Ліна Костенко
+
0
kingcity
kingcity
30 січня 2024, 14:45
#
+15
+
0
Polina2025
Polina2025
31 січня 2024, 18:29
#
Дякую за підтвердження, що Ви отримуєте гроші за коменти. Цікаво,що саме мій коментар набрав більше всього коментарів.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
30 січня 2024, 16:51
#
+30
+
0
Polina2025
Polina2025
31 січня 2024, 18:58
#
До речі,якщо сталась така ситуація,як зі мною, то банк дуже тягне резину для отримання відсотків від кредиту. На картку набігли до речі великі проценти. Тому як не крути банк все одно шахрай Мало того,що не забезпечив безпеку грошів, їх вивели, то й нарахував відсотки. Тому,щоб хто тут не писав. Банк все одно не надійний.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
31 січня 2024, 19:10
#
Вітаємо! Ми все ще очікуємо від Вас додаткову інформацію, за допомогою якої у нас буде можливість Вас ідентифікувати. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ і фінансовий номер телефону або електронну пошту, з якої Ви здійснювали листування чи номер Вашого звернення.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
1 лютого 2024, 5:23
#
«Вітаємо! Ми все ще очікуємо від Вас додаткову інформацію, за допомогою якої у нас буде можливість Вас ідентифікувати. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ і фінансовий номер телефону або електронну пошту, з якої Ви здійснювали листування чи номер Вашого звернення.»

Я фигею. То есть , автор ДО СИХ ПОР не дала в личку банку свои данные , но зато на три тома возмущений своих напечатала .

У меня лично окончательно утвердилось мнение, что автор выдумал или переврал свою историю
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:50
#
Я надала дані. А Ви слідкуйте за своїми словами.
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:42
#
Я надала Вам інформацію. Надала номер скарги, про яку Ви просили. Та сьогодні Ви дзвонили з номеру +380443544331 два рази. Не треба писати, що я Вам не надаю дані. Бо це велика лошь!
+
+30
kingcity
kingcity
31 січня 2024, 20:27
#
Для клієнтів, які нехтують правилами платіжної безпеки, може й ненадійний…
Я є клієнтом ПУМБа з 2005р. — поки що ще нічого у мене не пропало.
+
+30
kingcity
kingcity
31 січня 2024, 20:24
#
Думаю, можна підвести невеликий підсумок.Скоріш за все, автор знехтувала елементарними правилами безпеки і десь «засвітила» дані своєї картки.Або сама по необережності повідомила їх шахраям.Може повідомила код підтвердження — важко сказати, автор не описала яким саме чином було списано кошти.Тепер пробує «перекласти з хворої голови на здорову», тобто покласти відповідальність за втрату коштів на банк.При цьому є далекою від розуміння законодавства та загальних принципів роботи платіжних систем.Звинувачує банк у тому, що у своїх листах він не наводить ніяких посилань на конкретні статті законів.Але й у своїх твердженнях на жодну статтю законодавства не посилається.Ну і «по старій добрій традиції» називає коментарі своїх опонентів проплаченими.Каже, шо не збирається більше користуватись послугами ПУМБ — не думаю, що банк від цього багато втратить.
Автор, Ви можете звинувачувати кого завгодно й у чому завгодно, але якщо Ви не навчитесь грамотно користуватись платіжними інструментами, не засвоїте елементарних правил безпеки при роботі з картками — у Вас у майбутньому з`явиться не один привід для подібного відгуку.І це може бути картка будь-якого банку.
P. S. Українська, якою Ви вимагаєте спілкуватись від інших учасників форуму, у Вас самої «шкутильгає». Не завадило б трошки підтягнути, перш ніж іншим дорікати…
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:48
#
Дякую, за комплемент про українську, вона в мене відміна. Також є цікаві правила безпеки в інших банках з кредитними картками. У них не має наприклад коду з іншого боку картки. Ти можеш переводити гроші, але з твоєї картки крім тебе ніхто не може зняти гроші. Так банк захистив свої гроші. А тут Ви, як представники банку пишете бред. Банк є сервісна організація. Яка має функції. Й зі своєю функцією він не справляється.
+
+15
kingcity
kingcity
2 лютого 2024, 20:27
#
«КомплЕментів» я нікому не говорю, бо навіть не знаю що це таке.Хотів би зробити Вам комплІмент щодо Вашої української, але на жаль, не можу, трохи вона на компліменти не дотягує. Вона у Вас дійсно «відміНа», як і Ваші знання в області платіжних систем та банківського законодавства. Але точно не відміННа, як і Ваші знання… Щодо 3-значного коду на зворотній стороні картки — у Mastercard він називається CVC (Card Verification Code), у VISA — CVV (Card Verification Value).Не зрозумів, які у Вас претензії щодо цього коду, бо сказане більше нагадує просто якийсь набір речень і розбиратись у ньому я не маю бажання, як і напевне, хтось інший.Тому краще не пишіть усяку маячню (чи на Вашій мові - «бред»).
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:38
#
Про те, як працює банк. Відповідь банку: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в ДКБО є пункт : 2.26. Особливості використання Мобільних платіжних додатків. 2.26.4. Клієнт/ Держатель Картки, укладаючи цей Договір підтверджує своє розуміння того, що проведення операцій за Картковим рахунком з використанням мобільного платіжного додатку допускається Банком лише за умови використання ліцензійних програмних засобів та мобільних платіжних додатків, а також типу карток прямо визначених Банком на сайті Банку, та операції*, здійснені з використанням токенізованої картки шляхом перевірки* відбитку пальця, введення паролю (графічного або числового) та іншим шляхом, передбаченим відповідним портативним пристроєм або технічним засобом, і в такому випадку всі операції, здійснені таким чином, вважаються проведеними безпосередньо клієнтом та не можуть бути оскаржені як несанкціоновані клієнтом. Далі я пишу, так що оскардженню не підлягає нічого. Банк знову пересилає це. Тоді я питаю у банку,а якщо це помилково отправлені кошти, тоді банк мені відповідає: Надаємо відповідь стосовно Вашого звернення щодо помилково перерахованих коштів. Рекомендуємо Вам написати заяву у відділенні банку ПУМБ на оскарження,в якій Ви вкажете,що помилилися в цифрах карти отримувача. Тепер питання, Ви говорите, що не повертаєте кошти в першому повідомленні, так навіщо до Вас звертатись, якщо існує договір. Проте існує Закон України про Платіжні системи в яких банк повертає кошти.
+
0
kingcity
kingcity
2 лютого 2024, 20:33
#
Так Ви ж визначтесь, кошти у Вас вкрадені, чи помилково «отправлені» (Ви, напевне, хотіли сказати — помилково відправлені)?
Також хотілось би почути, згідно якої статті і пункту Закону про платіжні системи банк зобов`язаний повернути Вам кошти ?
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:40
#
А якщо так написано двояко, то яка може бути довіра до банку. А підписані ці два листа. Користуйтесь усіма перевагами мобільного банкінгу в застосунку ПУМБ Online! З повагою, Центр обслуговування клієнтів ПУМБ +38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону) +38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone) +38 096 290−7-290 (для абонентів Київстар) +38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell) info@fuib.com | www.pumb.ua | www.facebook.com/pumbua Тобто реквізитами банку
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:40
#
Тому банк є шахраєм.
+
+15
kingcity
kingcity
2 лютого 2024, 20:33
#
Вирок остаточний і оскарженню не підлягає ! :)))
+
0
Polina2025
Polina2025
2 лютого 2024, 19:57
#
Нажаль правила сайту не дають змогу показати скріншоти переписки з банком.
+
0
kingcity
kingcity
2 лютого 2024, 20:40
#
Якщо маєте таке бажання, скористайтесь якимось хостингом зображень і вставте у коментар посилання на нього. Наприклад, сервісом postpic.net.
+
+15
kingcity
kingcity
2 лютого 2024, 21:20
#
Також непоганий хостинг зображень:

https://uk.imgbb.com/
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку