Послуга оплати частинами від банку ПУМБ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.
До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.
Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».