надокучання в рекламі сервісів банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
Я клієнт ПУМБа 18 років. Мені теж інколи подзвонюють, але не занадто часто. Спілкуюсь ввічливо, але коли мені пробують нав`язати непотрібні послуги — вмію сказати «ні». Якогось тиску чи надмірної настирливості не проявляють, то я і не скаржусь. Зрештою, робота у них така — їм треба плани виконувати.
Я також вмію казати «ні» і воно було сказано неодноразово. І справа як раз в тому, що це не допомогло і вони настирливо продовжували «діалог».
Напевне Вам якісь більш настирні консультанти дзвонять, ніж дзвонили мені :). Хоча мали б розуміти, що зайва настирливість лише відштовхне клієнта.
- +
- 0
- SergeyNina
- 18 жовтня 2023, 0:53
- #
При оформлении карты всегда звонят и предлагают услуги. Диалог до 10 минут
Кратко — диалог бессмысленный нужен банку чтобы понять что вы реальный клиент, а не зек на зоне на которого оформили карту и не инвалид которого заставили оформить карту на себя. Это сразу видно при звонке. Просто поговорите с сотрудником.
Очень часто оформляют карты для крипты на инвалидов или пенсионеров. Цель звонка первичный диалог с клиентом для выявления таких случаев. Извините что раскрыл ваш секрет. Пумб вы лучшие
Цікава думка! Проте я маю великий цифровий відбиток, в тому числі і в банківській сфері - є клієнтом ще двох банків. З моєї сторони бездоганна банківська репутація — всі розстрочки погашені в строк, всі кредити закриті в пільговий період без сплати відсотків.
Телефонували саме для того, щоб продати ще один продукт — валютну картку. І мета була розкрутити клієнта на згоду, а не на те, щоб підтвердити дійсні ділові наміри.
Телефонували саме для того, щоб продати ще один продукт — валютну картку. І мета була розкрутити клієнта на згоду, а не на те, щоб підтвердити дійсні ділові наміри.
Кому цікаво, після розміщення скарги банк прислав смс: ми прийняли до уваги вашу відмову від отримання пропозицій ПУМБ, просимо вибачення за незручності.
Вітаємо!
Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Як тільки відкрив картку, мені зателефонували з банку та кріпко присіли на вуха: у нас є таке, є таке, а тут так. І здається, нічого поганого в цьому нема, скажете ви. Певним чином, так. Але не в тому випадку, коли клієнт каже прямо відкритим текстом: мені це не цікаво, я не хочу. У відповідь оператор колцентру лише каже «а чому?».
Виглядало це так:
— мені не цікавий цей продукт.
— а чому?
— я маю всі необхідні карти та рахунки для моїх потреб.
— а тут вигідна ставка, яку зараз можна зафіксувати (брехня, банк маже змінювати умови договору в одностороньому порядку — від автора), може давайте відкриємо?
— ні.
— а чому?
І так вони будуть вас ганяти по алгоритму продажів, поки ви не скинете дзвінок або не погодитесь на ЇХ умови. Третього не дано. І це сумно. Як я зробив? скористався скидом дзвінка та додав номер у чорний список. Але сьогодні моїй дружині, яка також стала клієнтом ПУМБу так само подзвонили і почалося… Після 7 хвилин нецікавої, відриваючої, дратуючої бесіди, прийшлося взяти телефон та сказати оператору той тезис, що я викладаю тут — цініть клієнта і не докучайте. Є певна межа, дотримання якої є балансом між бажанням продати послугу і не роздратувати клієнта — і ПУМБ цю межу ставить не правильно. Тож, менеджери, маркетологи та інші причасні — зверніть увагу на мій допис, він дійсно вартий того, щоб виправити ситуацію. В перспективі ви заробите на задоволеному клієнті більше, ніж на роздратованому сьогодні.
Без цього негативного досвіду оцінка банку була би на рівні 4 з 5, а так лише 2.
Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, а також дату і час дзвінку нашого оператора. Ми бажаємо перевірити коректність консультації та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!