Мінфін - Курси валют України

Встановити

надокучання в рекламі сервісів банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ataik 17 жовтня 2023, 14:26
Нічого не маю проти ПУМБу, тим більше, що колись забирав від них гроші від збанкрутілого Фідобанку. Так що первинне враження було непоганим. А в серпні вирішив відкрити картку та подивитись на продукти: трохи більший кешбек, трохи вищі ставки по депозитам.
Як тільки відкрив картку, мені зателефонували з банку та кріпко присіли на вуха: у нас є таке, є таке, а тут так. І здається, нічого поганого в цьому нема, скажете ви. Певним чином, так. Але не в тому випадку, коли клієнт каже прямо відкритим текстом: мені це не цікаво, я не хочу. У відповідь оператор колцентру лише каже «а чому?».
Виглядало це так:
— мені не цікавий цей продукт.
— а чому?
— я маю всі необхідні карти та рахунки для моїх потреб.
— а тут вигідна ставка, яку зараз можна зафіксувати (брехня, банк маже змінювати умови договору в одностороньому порядку — від автора), може давайте відкриємо?
— ні.
— а чому?

І так вони будуть вас ганяти по алгоритму продажів, поки ви не скинете дзвінок або не погодитесь на ЇХ умови. Третього не дано. І це сумно. Як я зробив? скористався скидом дзвінка та додав номер у чорний список. Але сьогодні моїй дружині, яка також стала клієнтом ПУМБу так само подзвонили і почалося… Після 7 хвилин нецікавої, відриваючої, дратуючої бесіди, прийшлося взяти телефон та сказати оператору той тезис, що я викладаю тут — цініть клієнта і не докучайте. Є певна межа, дотримання якої є балансом між бажанням продати послугу і не роздратувати клієнта — і ПУМБ цю межу ставить не правильно. Тож, менеджери, маркетологи та інші причасні — зверніть увагу на мій допис, він дійсно вартий того, щоб виправити ситуацію. В перспективі ви заробите на задоволеному клієнті більше, ніж на роздратованому сьогодні.
Без цього негативного досвіду оцінка банку була би на рівні 4 з 5, а так лише 2.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 жовтня 2023, 14:55
Вітаємо!

Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, а також дату і час дзвінку нашого оператора. Ми бажаємо перевірити коректність консультації та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2023, 16:58
Вітаємо!

Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!

Коментарі - 9

+
0
kingcity
kingcity
17 жовтня 2023, 16:44
#
Я клієнт ПУМБа 18 років. Мені теж інколи подзвонюють, але не занадто часто. Спілкуюсь ввічливо, але коли мені пробують нав`язати непотрібні послуги — вмію сказати «ні». Якогось тиску чи надмірної настирливості не проявляють, то я і не скаржусь. Зрештою, робота у них така — їм треба плани виконувати.
+
0
ataik
ataik
17 жовтня 2023, 17:12
#
Я також вмію казати «ні» і воно було сказано неодноразово. І справа як раз в тому, що це не допомогло і вони настирливо продовжували «діалог».
+
+5
kingcity
kingcity
17 жовтня 2023, 17:46
#
Напевне Вам якісь більш настирні консультанти дзвонять, ніж дзвонили мені :). Хоча мали б розуміти, що зайва настирливість лише відштовхне клієнта.
+
0
kingcity
kingcity
18 жовтня 2023, 9:28
#
А 1-у картку я у них відкривав у 2004 чи у 2005 році. Тоді ще такої практики надзвону не було.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
18 жовтня 2023, 0:53
#
При оформлении карты всегда звонят и предлагают услуги. Диалог до 10 минут Кратко — диалог бессмысленный нужен банку чтобы понять что вы реальный клиент, а не зек на зоне на которого оформили карту и не инвалид которого заставили оформить карту на себя. Это сразу видно при звонке. Просто поговорите с сотрудником. Очень часто оформляют карты для крипты на инвалидов или пенсионеров. Цель звонка первичный диалог с клиентом для выявления таких случаев. Извините что раскрыл ваш секрет. Пумб вы лучшие
+
0
ataik
ataik
18 жовтня 2023, 10:01
#
Цікава думка! Проте я маю великий цифровий відбиток, в тому числі і в банківській сфері - є клієнтом ще двох банків. З моєї сторони бездоганна банківська репутація — всі розстрочки погашені в строк, всі кредити закриті в пільговий період без сплати відсотків.
Телефонували саме для того, щоб продати ще один продукт — валютну картку. І мета була розкрутити клієнта на згоду, а не на те, щоб підтвердити дійсні ділові наміри.
+
0
kingcity
kingcity
18 жовтня 2023, 10:17
#
Само собою. Банк зацікавлений у тому, щоб якомога більшу кількість своїх продуктів продати клієнту. Для цього і дзвонять.
+
+15
ataik
ataik
18 жовтня 2023, 10:04
#
Кому цікаво, після розміщення скарги банк прислав смс: ми прийняли до уваги вашу відмову від отримання пропозицій ПУМБ, просимо вибачення за незручності.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
21 жовтня 2023, 16:58
#
Корисний коментар
Вітаємо!

Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / надокучання в рекламі сервісів банку