×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Всі курси банку |
Хватит издеваться над людьми!!!
После обращения в банк, сотрудник предоставила информацию, что при открытии военных облигаций не нужно предоставлять никакие документы и мы открыли военные облигации. После окончания срока военных облигаций сотрудник заявил, что все равно нужны документы, подтверждающие доход. После этого были предоставлены справки о доходах всей семьи. Рассматривали их долго, объясняли, что дохода не хватает для разблокировки, предоставьте ещё что-то. Наши доводы о том, что 100 тыс грн, которые пополнены/сняты 10 раз не превратятся в миллион, не были услышаны и восприняты.
После многочисленных жалоб мужа, его счёт разблокировали и перевели деньги на счёт в другом банке, прекратив дальнейшее сотрудничество. А по моему счету вопрос повис в воздухе ещё на несколько месяцев. Прошу разблокировать мои деньги, прекратить сотрудничество и закрыть мой счет навсегда!!!
5355280207936939
Вендаловская Наталья
Коментарі (3)
Чудовий банк з відношеням до клієнтів 10/10
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Написати коментар
Багато недоліків по сервісу.
2. В налаштуваннях карти відкриті інтернет- платежі але пр цьому банк на власний розсуд заблокував транзакцію. Встановлення дозволу на інтернет-платіж через голосове меню — квест, який я не осилив.
3. Пільговий період за використання кредитних коштів мав би рахуватися з першого іх використання, натомість банк почав рахувати період з дебетної операції (зарахування власних коштів без використання кредитного ліміту).
І це тільки за два тижні користування. Якщо прогресія збережеться — доведеться відмовлятися від їх послуг. Об'єктивно альтернативи є.
Нам прикро, що користування нашою кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у описаній ситуації детальніше, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Валютный депозит
Пришлось через оператора оформлять квитанцию, чтобы забрать в касе $.
А у меня ещё один депозит на подходе, у оператора уточнил как мне быть, сразу оформлять квитанцию, нет говорит оператор, вы с начало попробуйте в касе снять, а потом к оператору.
Да нужно забрать последний депозит и всё больше не связываться.
Коментарі (6)
Банк с коллекторами
Коментарі (1)
Пумб как резервный банк неплох, но только до проблемного момента
Оскарження операцій відбувається в два етапи. Після початкового етапу розслідування тривалістю 45 календарних днів, кошти повертаються на баланс власника та блокуються на ньому на додаткові 45 днів. Даний термін встановлений для того, щоб захистити право іншої сторони оскаржити примусове повернення коштів, якщо вона вважає його неправомірним та може надати відповідні підтвердження. У разі, якщо заявка клієнта на оскарження операції задовольняється, заблоковані на балансі кошти стають доступними для використання через 45 днів з моменту повернення та блокування суми на рахунку. Ми передали Ваше звернення у роботу відповідного відділу та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (2)
Банк дно
Написати коментар
ПУМБ збільшує тіло кредита і незрозумілі відсотки
Нам прикро, що користування кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та надати Вам роз'яснення стосовно нарахування відсотків за користування кредитними коштами. Напишіть будь ласка нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми переглянемо деталі по Вашій анкеті.
Коментарі (11)
Ну и что, что война, верните срочно деньги
Ми розуміємо складність ситуації і робимо все можливе для зменшення фінансового навантаження клієнтам. Так з березня по серпень 2022 року ми автоматично підключали кредитні канікули всім клієнтам. На даний момент ми не нараховуємо штрафні санкції у випадку простроченого платежу, таким чином можна оплатити цю суму пізніше без додаткових переплат (штрафів, пені, підвищеної відсоткової ставки).
Проте, у випадку наявності прострочених платежів, до Вас можуть телефонувати наші фахівці з нагадуванням про оплату, щоб не накопичувати борг.
Ми обов’язково проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи наших колег та дзвінків до Вас зокрема. Надішліть будь ласка нам у приватні повідомлення дату та час дзвінків від наших фахівців.
Коментарі (3)
Банк Пумб мошенники
Написати коментар
Мош***ики!
Написати коментар
Ждите письма из налоговой
Відповідно до програми прощення кредиту, клієнт вносить частину суми до повного погашення, а іншу частину закриває банк.
Згідно абзацу д) пп.164.2.17 Податкового Кодексу України сума боргу по тілу кредиту платника податку, анульованого кредитором по його самостійному рішенню, підлягає обкладанню податком з доходів фізичних осіб та військовим збором.
Інформація про це вказана в листі, який ми надсилаємо в листі про прощення боргу.
Коментарі (2)
Код-пароль и проблемы
Банк, вам ЗАНЯТЬСЯ БОЛЬШЕ НЕЧЕМ, кроме как создавать проблемы своим клиентам, навязывая им какие-то «пароли», потом самостоятельно их СБРАСЫВАЯ так что человек не может войти в приложение, и НЕ ВЫСЫЛАЯ новый временный пароль???
У вас больше вопросов нет никаких в самом банке, что вы играетесь с «безопасностью» (заменяя втихаря ранее установленные личные пароли на «5-значный набор» какой-то дебильный, который, если что, намного легче подбирается в случае чего)???
Я не хочу пользоваться этими 5-знаками!!! Вы хоть чем-то думали перед этим, как согнать на них?
Теперь у меня он НЕ ДЕЙСТВУЕТ, зайти не могу, новый пароль не приходит и соответственно не меняется на свой!
Придется с таким отношением прекратить с вами всякое сотрудничество в ближайшее же время, иду в отделение и адью вам.
Нам дуже шкода, що в Вас склалось саме таке враження про наш банк.
Проте, перехід на 5-цифровий код-пароль відбувся, щоб забезпечити достатній рівень безпеки авторизації. Можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID, або за відбитком пальця (TouchID).
Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку, натиснувши на «Не пам’ятаю код-пароль(Забули пароль)» у додатку або у будь якому відділенні банку.
Написати коментар
😐
Підтримка банку як і «іт-спеціалісти» працюють погано. Проблеми Якщо і вирішуються то не з першого звернення, і на вирішення потрібно чекати не один тиждень.
Через ПУМБ хіба що комунальні платити, дає кешбек 2% хоч і там є нюанси ((
Нам шкода, що обслуговування нашого банку залишило у Вас негативні емоції.
Відкрити рахунок та оформити кредитний продукт Ви можете за допомогою додатку «Дія» за умови, що в Вас є ID-картка чи біометричний закордонній паспорт та ІПН.
Отримати 1 карту в межах пакету Ви можете безкоштовно, проте друга картка вже буде платна — 150 грн.
При виведенні винагороди(кешбеку) утримується податок у розмірі 19,5%
Коментарі (10)
Всем мариупольцам, которых я знаю в ПУМБе заблокировали деньги на счетах
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (7)
Розблокуваня рахунку фін моніторингом
В грудні місяці відділом фін моніторингу була заблокована моя картка з грошима на рахунку в розмірі 80000 грн (банк надіслав мені смс про блокування ніби «за підозрілі фінансові операції»).
На вимогу банку я надав повний перелік документів, що підтверджують законність походження коштів: довідки з податкової ОК 5 (ОК 7), довідки про отримані зарплати, декларації дружини як члена сім'ї, також надала документи, що підтверджують родинні зв, язки, також чеки по письмові пояснення куди та для чого була зняти готівка за кордоном. Також надані договора оренди приміщення, які є вже на протязі довгого часу здаю в оренду.
Кожного разу людина, яка мені відписує по електронній почті знаходить все кумедніші відговорки на мою вимогу розблокувати рахунок, так як я надав повний перелік документів.
Далі вже мій терпець увірвався та я написав заяву на закриття рахунку та повернення коштів, на що мені надана відмова в закритті рахунку та поверненні коштів.
Звертаюся до Вас з проханням посприяти у вирішенні мого питання та повернення моїх особистих коштів. Враховуючи даний важкий час кожна гривня допомагає мені прожити дану важку життєву ситуацію. Натомість банк ПУМБ користається моїм безпомічним становищем в даній ситуації та свідомо затягує вирішення даного питання. Мотивуючи це тим, що ніби кошти будуть розблоковані «коли закінчиться військовий стан». Хоча я точно знаю, що весь необхідний перелік документів, що банк від мене вимагав, я надав повністю.
Звертаюся до Міністерства фінансів, як до контролюючого органу з проханням посприяти у вирішенні даного питання.
Нам прикро, що користування нашим банком залишило у Вас негативні емоції. Ми хочемо детальніше розібратися у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок у приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Виписки по картці
До речі, у виписці в мобільному додатку некоректно вказані суми списання або зарахування коштів
Нам шкода, що обслуговування нашого банку залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше у цій ситуації, тому просимо Вас надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Написати коментар
Банк Г
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. З березня по серпень ми автоматично надавали кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору всім власникам кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Автоматично були підключені кредитні канікули для кредитних карток. Увесь цей час обов’язковий платіж складався з відсотків, щомісячної комісії та зменшеного тіла кредиту. Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Будь ласка, підкажіть нам в приватних піводомленнях Ваші контакти, щоб ми могли розібратися з ситуацією.
Коментарі (2)
Отличный банк, но есть свои нюансы
Первый банк в котором я видел снятие и пополнение без комисии.
Удобное приложение, красвиое, не навязчивое.
Из минусов это хамовитость и ЧСВ-ность сотрудников в отделении банка и на гарячей линии. Люди не замотивированы помочь клиенту в случае какой-либо проблемы.
Я оставлял жалобу месяц назад, мне сказали ждать 5 рабочих дней, и мне перезвонят, но этого к сожалению не произошло. Звоню до сих пор на гарячуюю линию, оставляю жалобы, говорят всё тоже самое: «на поротяжении 5 рабочих дней вам дадут ответ». Это не много портит впечателние о банке. Надеюсь получить обратную связь от банка здесь.
Мне так же не совсем понятно почему валюту с карт снимать можно только после 18, когда абсолютно во всех других банках таких загонов нет.
Ми хочемо розібратися в ситуації, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, на якому каналі звернення Ви лишали скаргу та коли. Обмеження щодо часу при отриманні валюти у Банку відсутні, уточніть до якого відділення Ви зверталися.
Написати коментар
Кредит
Висновок: банк ПУМБ дурить людей, не зважаючи на війну в державі. Замість підтримати тих, хто продовжує сплачувати кошти, заганяють у борги. Дуже сподіваюся, що наші хлопці спочатку надеруть зад рашці, а потім прийдуть за тими, хто продовжує дурити простий народ і посадять на пляшку!
Нам шкода, що Вам не вдалося зв'язатися з оператором. Ми хочемо допомогти розібратися у Вашому питанні, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Коментарі (2)