Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Алексей Т 7 квітня 2023, 18:32
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 104
В мае 2022 года Пумб заблокировал карту, на которой около 100 тыс грн.
После обращения в банк, сотрудник предоставила информацию, что при открытии военных облигаций не нужно предоставлять никакие документы и мы открыли военные облигации. После окончания срока военных облигаций сотрудник заявил, что все равно нужны документы, подтверждающие доход. После этого были предоставлены справки о доходах всей семьи. Рассматривали их долго, объясняли, что дохода не хватает для разблокировки, предоставьте ещё что-то. Наши доводы о том, что 100 тыс грн, которые пополнены/сняты 10 раз не превратятся в миллион, не были услышаны и восприняты.
После многочисленных жалоб мужа, его счёт разблокировали и перевели деньги на счёт в другом банке, прекратив дальнейшее сотрудничество. А по моему счету вопрос повис в воздухе ещё на несколько месяцев. Прошу разблокировать мои деньги, прекратить сотрудничество и закрыть мой счет навсегда!!!

5355280207936939

Вендаловская Наталья
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 квітня 2023, 21:01
Вітаємо, Наталю! В цілях захисту Вашої конфіденційної інформації рекомендуємо не залишати у відкритому доступі персональні дані. Ми надали зворотній з'язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.
Обслуговування клієнтів на висоті, персонал підбираєте дуже круто :)
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 квітня 2023, 19:16
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Проблема вирішена
Олександр Кравченко 6 квітня 2023, 16:03
1. Відразу після отримання карти змінив пін-код в банкоматі, але через декілька днв, коли не зміг ввести його при розрухунку, виявилося що він знову змігився на початковий.
2. В налаштуваннях карти відкриті інтернет- платежі але пр цьому банк на власний розсуд заблокував транзакцію. Встановлення дозволу на інтернет-платіж через голосове меню — квест, який я не осилив.
3. Пільговий період за використання кредитних коштів мав би рахуватися з першого іх використання, натомість банк почав рахувати період з дебетної операції (зарахування власних коштів без використання кредитного ліміту).
І це тільки за два тижні користування. Якщо прогресія збережеться — доведеться відмовлятися від їх послуг. Об'єктивно альтернативи є.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 квітня 2023, 16:45
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашою кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у описаній ситуації детальніше, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 6 квітня 2023, 1:19
По окончанию валютного депозита доллары зачислились на валютную карту, но снять в кассе не смог, потребовали комиссию 1%, а касир мне заявляет, что доллары должны ещё месяц на карточке пролежать, чтобы потом без процентов снять. Несмотря на то что в договоре указано что депозит по окончанию возвращают без процентов.
Пришлось через оператора оформлять квитанцию, чтобы забрать в касе $.
А у меня ещё один депозит на подходе, у оператора уточнил как мне быть, сразу оформлять квитанцию, нет говорит оператор, вы с начало попробуйте в касе снять, а потом к оператору.
Да нужно забрать последний депозит и всё больше не связываться.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 квітня 2023, 9:18
Вітаємо! Згідно поточних тарифів банку, зняття готівки з доларового рахунку у касі відбувається без комісії, якщо сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в USD у період з 1-го числа по передостанній робочий день календарного місяця щоденно знаходилось не менше 500 USD. За дотримання цієї умови клієнт може без комісії зняти готівку у касі двічі за місяць на загальну суму менше 500 000,01 грн в еквіваленті. В іншому випадку зняття готівки відбувається з комісією 1%.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Светлана Неволина 5 квітня 2023, 16:23
Дополняю свой отзыв! Сегодня мне позвонили 3 раза с требованиями оплатить просроченную на месяц рассрочку! Это не банк, это коллекторская контора! Мой номер телефона был куда-то слит, в нарушение Закона Украины «О защите персональных данных», поскольку мне стали писать всевозможные конторки с предложениями взять у них кредит, к которым я никогда не обращалась, и мой номер им взять было негде. Особенно подозрительно, то, что пишут они мне одновременно с ПУМБ. Бегите от этого банка, нн связывайтесь!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 квітня 2023, 19:29
Вітаємо, Світлано! Ми вже передали Ваше звернення на розгляд уповноваженого відділу і неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів розслідування.
Проблема вирішена
kutta55 5 квітня 2023, 15:28
6 марта снимал 4600 грн в банкомате Приват Банка на Гната Хоткевича (Киев). Банкомат начал отсчет купюр, но в итоге заглючил и выключился. Соответственно никаких наличных денег выдано не было, но с карты деньги были успешно списаны. В этот же день подал заявку в Пумб, сказали ждать до месяца рассмотрения, т.к. нужно подать запрос в Приват и ждать инкассации. 14 марта деньги какбыл вернулись на счет, но пользоваться ими нельзя до 45 дней :)) Как сказали в колл-центре — такие правила, а вдруг Приват захочет оспорить операцию) На вопрос оператору — Так Приват передал Вам информацию, что деньги действительно небыли выданы, вы же мне их вернули, зачем им оспаривать операцию? Ответ оператора — Такие правила. По состоянию на 05.04 — мои деньги так и небыли разблокированы. Поэтому оставляю отзыв с предупреждением для всех пользователей Пумба — в ситуации, если банкомат не выдаст Вам деньги, но спишет их с карты, знайте, ждать полноценного возврата Вам нужно будет до 1.5 месяца так точно.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 квітня 2023, 19:14
Вітаємо!

Оскарження операцій відбувається в два етапи. Після початкового етапу розслідування тривалістю 45 календарних днів, кошти повертаються на баланс власника та блокуються на ньому на додаткові 45 днів. Даний термін встановлений для того, щоб захистити право іншої сторони оскаржити примусове повернення коштів, якщо вона вважає його неправомірним та може надати відповідні підтвердження. У разі, якщо заявка клієнта на оскарження операції задовольняється, заблоковані на балансі кошти стають доступними для використання через 45 днів з моменту повернення та блокування суми на рахунку. Ми передали Ваше звернення у роботу відповідного відділу та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0683602503 3 квітня 2023, 23:18
Я являюсь клиентом банка и Вийсковым надав форму 5 но банк уже 3 месяца миня игнорирует и дальше продолжает начислять проценты по кредитной карте не однократно я звонил операторам оставлял заявку хто я и отом щто являюсь Вийсково соужбовець, но банк всячески миня как би принимает маё зверненя, но в итоге не чиво не делает проценты как начисляли так и дальше продолжают.Я то не отказываюсь заплатить тело кредита, но не проценты какие били мне начислены не законо.Я никому не советую связываться с ПУМБ банком ветом банке нет ни законов ни поваги до Вийсковых
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 квітня 2023, 16:13
Вітаємо! Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Natalie87 3 квітня 2023, 13:16
Тим, хто роздумує чи оформляти кредитну карту у цьому банку- не раджу! Минулого місяця не мала фінансової можливості рознести мінімальні платежі по кредиткам через відсутність доходу (я ФОП). Монобанк та IZI порахували проценти не збільшуючи тіло кредиту, а ПУМБ несплачені проценти заніс у тіло кредиту тим самим збільшивши його. На кінець місяця моя заборгованість була майже 30 тисяч, 3.99%*30000=1197 грн процент розрахунково, а мені нарахували 1958 грн і збільшили тіло кредиту до 31958,75 грн. Національний банк України відмовився прийняти скаргу на ПУМБ тож вони можуть нараховувати, що їм заманеться. Уже зараз вони мені пишуть щоб закрити кредит я маю внести 34543 грн, така математика від банку ПУМБ- не зв’язуйтеся!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 квітня 2023, 13:51
Вітаємо!

Нам прикро, що користування кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та надати Вам роз'яснення стосовно нарахування відсотків за користування кредитними коштами. Напишіть будь ласка нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми переглянемо деталі по Вашій анкеті.
Полезный комментарий
Natalie87 6 квітня 2023, 0:18
До мене дійшло накінець-то, ПУМБ все вірно нараховував, і мій відгук-це мій прорахунок, бо я була впевнена, що мій ліміт 30 тисяч, уже пригадала, що у мене ліміт встановлено 32 тисячі. Дуже перепрошую у банку ПУМБ і працівників які мені намагались донести,що тіло кредиту вірне, мій відгук абсолютно не відповідає дійсності і всі нарахування вірні. Ще раз приношу свої вибачення, охопила мене паніка і вже холодний розсудок повернувся лиш коли закрила кредит і знову намагалась порахувати звідки та 1960грн понад 30тис взялася, і тоді вже зрозуміла що ліміт і не 30 був, а 32, і використано не 29, а 31
Светлана Неволина 3 квітня 2023, 13:07
Меня удивляет работа банка. Перед войной я взяла кредит на холодильник, исправно его выплачивала, а потом… а потом мой Мариуполь уничтожили. Но я все равно продолжала отдавать кредит, за вещь, которой пользоваться не могу, потому что города нет. Каково же было мое удивление, когда однажды, не заплатив за 1 месяц вовремя (потому что была на больничном), ПУМБ начал забрасывать меня смс, звонить и отчитывать, как нашкодившую школьницу. Я сказала, что в ближайшее время я оплачу долг.(900 грн, не 9 миллионов) Но до сотрудников ПУМБ это не дошло. Через день они снова мне написали, снова позвонили. Пусть война, пусть люди потеряли имущество, город, пусть человек сейчас болеет, а вы верните срочно деньги, целых 900 грн, а то банк развалится! У меня нет слов! В банке работают не люди! Это роботы, в которых нет ничего человеческого!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 квітня 2023, 14:32
Вітаємо, Світлано!

Ми розуміємо складність ситуації і робимо все можливе для зменшення фінансового навантаження клієнтам. Так з березня по серпень 2022 року ми автоматично підключали кредитні канікули всім клієнтам. На даний момент ми не нараховуємо штрафні санкції у випадку простроченого платежу, таким чином можна оплатити цю суму пізніше без додаткових переплат (штрафів, пені, підвищеної відсоткової ставки).
Проте, у випадку наявності прострочених платежів, до Вас можуть телефонувати наші фахівці з нагадуванням про оплату, щоб не накопичувати борг.
Ми обов’язково проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи наших колег та дзвінків до Вас зокрема. Надішліть будь ласка нам у приватні повідомлення дату та час дзвінків від наших фахівців.
0675271771 31 березня 2023, 14:51
Я не являюсь клиентом банка Пумб и никогда не была. Мне названивают каждый день и требуют передать кому-то какую-то информацию. На мои требования прекратить звонить не реагируют. Это называется преследование и терроризм. Операторы хамки, повышают голос. Позорище, а не банк.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 березня 2023, 15:23
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розглянути ситуацію, про яку Ви повідомили. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номери телефону, на який та з якого надходять дзвінки, а також дату та час їх надходження. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Давыдов 30 березня 2023, 14:21
Этот банк является мошеннической организацией! Я не являясь их клиентом и никогда не являлся, взяли не понятно откуда мой номер и продали его коллекторам и эти коллектора, а точнее, так сказать робот, звонит по будням по 2−3 раза на день и требует денег, мол я должен деньги ПУМБ! ПУМБ соизволились мне позвонить и… хотят чтобы я сам позвонил этим коллекторам. Что??? А зачем было им давать мой номер?! Кто давал вам право это делать??? Если это не прекратится, то боюсь так и до суда не далеко!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 березня 2023, 9:28
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, на який Ви отримуєте дзвінки, а також дату і час дзвінків та номери телефону, з яких вони надходять.
0734046972 28 березня 2023, 14:43
В прошлом году Пусть банк сделал акцию, оплата части кредита и часть вам спишут.Оплатила списали 8000 но приходит письмо с налоговой явиться на проверку теперь я должна в налоговую заплатить 2000 гр.за списание кредита.Пожалуйста перед тем как люди вам оплачивают предупреждайте что вы теперь должны налоговой
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 березня 2023, 14:57
Вітаємо!

Відповідно до програми прощення кредиту, клієнт вносить частину суми до повного погашення, а іншу частину закриває банк.
Згідно абзацу д) пп.164.2.17 Податкового Кодексу України сума боргу по тілу кредиту платника податку, анульованого кредитором по його самостійному рішенню, підлягає обкладанню податком з доходів фізичних осіб та військовим збором.
Інформація про це вказана в листі, який ми надсилаємо в листі про прощення боргу.
LarSia 27 березня 2023, 16:45
Этот банк упорно не присылает новый код-пароль и соответственно заблокирован вход в моё предложение пумб-онлайн.
Банк, вам ЗАНЯТЬСЯ БОЛЬШЕ НЕЧЕМ, кроме как создавать проблемы своим клиентам, навязывая им какие-то «пароли», потом самостоятельно их СБРАСЫВАЯ так что человек не может войти в приложение, и НЕ ВЫСЫЛАЯ новый временный пароль???
У вас больше вопросов нет никаких в самом банке, что вы играетесь с «безопасностью» (заменяя втихаря ранее установленные личные пароли на «5-значный набор» какой-то дебильный, который, если что, намного легче подбирается в случае чего)???
Я не хочу пользоваться этими 5-знаками!!! Вы хоть чем-то думали перед этим, как согнать на них?
Теперь у меня он НЕ ДЕЙСТВУЕТ, зайти не могу, новый пароль не приходит и соответственно не меняется на свой!
Придется с таким отношением прекратить с вами всякое сотрудничество в ближайшее же время, иду в отделение и адью вам.
ПУМБ
Відповідь банку
27 березня 2023, 20:51
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що в Вас склалось саме таке враження про наш банк.
Проте, перехід на 5-цифровий код-пароль відбувся, щоб забезпечити достатній рівень безпеки авторизації. Можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID, або за відбитком пальця (TouchID).

Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку, натиснувши на «Не пам’ятаю код-пароль(Забули пароль)» у додатку або у будь якому відділенні банку.
Taras2323 21 березня 2023, 19:38
Банк дно. Верифікація чечез Дію не працює, як при реєстрації так і при отриманні кредитного ліміту, потрібно іти у відділення. Віртуальну карту можна закрити лише у відділенні! Чому не можна зробити цього у застосунку? Щоб отримати безкоштовну миттєву карту треба купити страховку за 200грн, іменну карту роблять до 14 днів, банк обіцяє повідомити вас коли карта буде готова. Три місяця моя карта лежала у відділенні, сповіщень повідомлень не отримував.
Підтримка банку як і «іт-спеціалісти» працюють погано. Проблеми Якщо і вирішуються то не з першого звернення, і на вирішення потрібно чекати не один тиждень.
Через ПУМБ хіба що комунальні платити, дає кешбек 2% хоч і там є нюанси ((
ПУМБ
Відповідь банку
21 березня 2023, 20:07
Вітаємо!

Нам шкода, що обслуговування нашого банку залишило у Вас негативні емоції.
Відкрити рахунок та оформити кредитний продукт Ви можете за допомогою додатку «Дія» за умови, що в Вас є ID-картка чи біометричний закордонній паспорт та ІПН.
Отримати 1 карту в межах пакету Ви можете безкоштовно, проте друга картка вже буде платна — 150 грн. 
При виведенні винагороди(кешбеку) утримується податок у розмірі 19,5%
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariupol2023 21 березня 2023, 16:22
Банк без объяснения причин заблокировал пенсионные карты, личные карты, счета ФОП всем мариупольцам. На обращения на официальную почту info@fuib.com говорят по причине финансового мониторинга. Какой может быть финансовый мониторинг, если я получаю пенсию на эту карту? Сказали приезжайте в Украину, все разблокируем. Приехала в Киев, счета не разблокировали, сказали не знаем какие документы от вас хотим, ждите окончания войны и тогда возможно разблокируем счета. Я знаю минимум 5 человек, которые оказались в такой же ситуации и у меня нет вариантов, кроме обращения в суд на действия ПУМБа и возмещения морального ущерба со стороны банка.
ПУМБ
Відповідь банку
21 березня 2023, 19:56
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Tetjana120179 20 березня 2023, 17:27
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Доброго дня. Мене звати Грижук Степан Георгійовича я є клієнтом банку ПУМБ.
В грудні місяці відділом фін моніторингу була заблокована моя картка з грошима на рахунку в розмірі 80000 грн (банк надіслав мені смс про блокування ніби «за підозрілі фінансові операції»).
На вимогу банку я надав повний перелік документів, що підтверджують законність походження коштів: довідки з податкової ОК 5 (ОК 7), довідки про отримані зарплати, декларації дружини як члена сім'ї, також надала документи, що підтверджують родинні зв, язки, також чеки по письмові пояснення куди та для чого була зняти готівка за кордоном. Також надані договора оренди приміщення, які є вже на протязі довгого часу здаю в оренду.
Кожного разу людина, яка мені відписує по електронній почті знаходить все кумедніші відговорки на мою вимогу розблокувати рахунок, так як я надав повний перелік документів.
Далі вже мій терпець увірвався та я написав заяву на закриття рахунку та повернення коштів, на що мені надана відмова в закритті рахунку та поверненні коштів.
Звертаюся до Вас з проханням посприяти у вирішенні мого питання та повернення моїх особистих коштів. Враховуючи даний важкий час кожна гривня допомагає мені прожити дану важку життєву ситуацію. Натомість банк ПУМБ користається моїм безпомічним становищем в даній ситуації та свідомо затягує вирішення даного питання. Мотивуючи це тим, що ніби кошти будуть розблоковані «коли закінчиться військовий стан». Хоча я точно знаю, що весь необхідний перелік документів, що банк від мене вимагав, я надав повністю.
Звертаюся до Міністерства фінансів, як до контролюючого органу з проханням посприяти у вирішенні даного питання.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 березня 2023, 18:15
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашим банком залишило у Вас негативні емоції. Ми хочемо детальніше розібратися у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ростислав Назарець 16 березня 2023, 12:48
Доброго дня.09.03 замовив деталізацію руху коштів по рахунку по картці в колл-центру. Чекаю до сьогоднішнього дня.
До речі, у виписці в мобільному додатку некоректно вказані суми списання або зарахування коштів
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 березня 2023, 13:36
Вітаємо!

Нам шкода, що обслуговування нашого банку залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше у цій ситуації, тому просимо Вас надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Lukk 15 березня 2023, 17:56
Єдиний банк для якого не існує війни в країні, і те що не усі можуть сплачувати у повному обсязі кредити його не хвилює. На прохання зробити рефінансування (реструктуризацію) відмовляють, продовжуючи заганяти в борги, це при тому що я кожного місяця вношу 2000−3000 грн.(це максимальна сума що я можу виділити), а сума боргу тільки росте. На письмовий запит про реструктуризацію, що я зробив в відділенні не відповідають уже другий місяць. В телефонній розмові тілько обіцянками годують що ця послуга в розробці (уже рік), при тому вже з погрозами змушують заплатити. Коли послугу рефінансування зроблять для таких клієнтів як я (якщо зроблять) невідомо і який борг банк накруте, страшно подумати. Не зв’язуйтесь з цим банком!
ПУМБ
Відповідь банку
16 березня 2023, 10:01
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. З березня по серпень ми автоматично надавали кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору всім власникам кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Автоматично були підключені кредитні канікули для кредитних карток. Увесь цей час обов’язковий платіж складався з відсотків, щомісячної комісії та зменшеного тіла кредиту. Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Будь ласка, підкажіть нам в приватних піводомленнях Ваші контакти, щоб ми могли розібратися з ситуацією.
Danylohoremykin 15 березня 2023, 13:22
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 1-Б
Меня зовут Данил, в последние 3 месяца активно пользуюсь банком и приложениям.
Первый банк в котором я видел снятие и пополнение без комисии.
Удобное приложение, красвиое, не навязчивое.
Из минусов это хамовитость и ЧСВ-ность сотрудников в отделении банка и на гарячей линии. Люди не замотивированы помочь клиенту в случае какой-либо проблемы.
Я оставлял жалобу месяц назад, мне сказали ждать 5 рабочих дней, и мне перезвонят, но этого к сожалению не произошло. Звоню до сих пор на гарячуюю линию, оставляю жалобы, говорят всё тоже самое: «на поротяжении 5 рабочих дней вам дадут ответ». Это не много портит впечателние о банке. Надеюсь получить обратную связь от банка здесь.
Мне так же не совсем понятно почему валюту с карт снимать можно только после 18, когда абсолютно во всех других банках таких загонов нет.
ПУМБ
Відповідь банку
16 березня 2023, 9:34
Вітаємо!

Ми хочемо розібратися в ситуації, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, на якому каналі звернення Ви лишали скаргу та коли. Обмеження щодо часу при отриманні валюти у Банку відсутні, уточніть до якого відділення Ви зверталися.
lenapalya 14 березня 2023, 20:20
Є в мене кредит в банку ПУМБ. Кожного місяця вношу для його погашення 1000 гривень. Останнім часом помітила, що сума залишку по кредиту чомусь змінилася. Я в черговий раз заплатила і записала собі, про всяк випадок, суму. Через місяць дивлюся, а вона чомусь не 10200, як була після сплати, а 10700. Тобто сама по собі збільшилася на 500 гривень. Але як це? Була ж залишкова сума після оплати 10200, звідки добавили 500? Я подзвонила оператору, вона не змогла відповісти і переключила на гарячу лінію, де мого питання не було і врешті дзвінок взагалі обірвався. Я зателефонувала знову. Відповів інший оператор, який також не зміг відповісти і запропонував переключити мене на гарячу лінію. Я дала згоду, але запитала, яку цифру мені натиснути, щоб дали відповідь на моє запитання, вона сказала «не знаю», дзвінок обірвався.
Висновок: банк ПУМБ дурить людей, не зважаючи на війну в державі. Замість підтримати тих, хто продовжує сплачувати кошти, заганяють у борги. Дуже сподіваюся, що наші хлопці спочатку надеруть зад рашці, а потім прийдуть за тими, хто продовжує дурити простий народ і посадять на пляшку!
ПУМБ
Відповідь банку
15 березня 2023, 10:36
Вітаємо!

Нам шкода, що Вам не вдалося зв'язатися з оператором. Ми хочемо допомогти розібратися у Вашому питанні, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝