×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
НЕ ВОЗВРАЩАЮТ СРЕДСТВА
Месяц назад пумб заблокировал мою карту, на карте отображается -777 сразу же на следующий день после блокировки, я обратилась в банк, на что мне сотрудники банка ответили то что увы мы не знаем причину блокировки придите завтра, на следующий день сотрудник банка мне заявляет то что мне нужно предъявить квитанцию или какую-либо информацию о платежи на сумму 9000 грн. Я предоставила все имеющиеся у меня информация. (диалог с отправителям средств pdf)
Через день, сотрудники сказали данный информация не подходит и мы хотим разорвать с вами деловые отношения, для того чтобы забрать свои деньги придите пожалуйста в понедельник. В понедельник мне в Viber приходит сообщение о том что пумб прекращает со мной Деловые отношения. Но самое интересное началось не тут, а началось тогда когда через день приходит сообщение о том что мои документы прошли проверку и банк разблокировал мою карту. Я сразу же зашла в приложение и попыталась перевести свои средства, у меня не получилось, но зато снять на другую карту банк у меня получилось ну не всю сумму, а именно 19999 грн. после этого мою карту заблокировали с суммой 11800 грн. и выбило уже ошибка 999. Хотелось бы отметить То что в данном банке сотрудники ничего не знают, технической поддержки онлайн нормальный нет так как если у тебя заблокированный доступ до личного кабинета ты не можешь обратиться напрямую в техническую поддержку, ну, а на горячей линии ничего не могут сказать, так как они ничего не знают. Сейчас такое время, в стране война, и лишний раз из дома выходить бывает порой опасно.
Но Пумбу видимо на это всё равно, у них такое отношение клиентам.)
Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування та коректності наданої консультації. Для цього просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату та час звернення на гарячу лінію. Після проведення перевірки ми обов'язково повернемося та надамо Вам зворотній зв'язок щодо правомірності рішення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (8)
Блокування аккаунта
Розписувати всі «прелисти» роботи цього банку, я думаю, тут не має жодного сенсу.
Як НБУ не помічає цих порушень?
Але це риторичне питання.
У мене питання щодо блокування акаунту в ПУМБ-онлайн.
Якщо навіть банк побачив проблеми з карткою (введено неправильний пін або помилковий код зі смс і т.д.), чому блокують весь аккаунт, а не конкретну карту.
А тому, припустимо, що обліковий запис має розрахунковий рахунок на який приходить пенсія, причому приходить своєчасно, щомісяця, як по годинах.
Але її можна не віддавати пенсіонеру, бо він перебуває на ТОТ і природно для ідентифікації сам у відділення банку, яке знаходиться на території України, не зможе приїхати.
Легкі гроші, друзі.
Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що ми дотримуємося законодавства України та виконуємо всі постанови НБУ.
Зауважимо, що при введенні декілька разів неправильного коду-паролю або коду-підтвердження система безпеки блокує вхід до застосунку ПУМБ Online задля протидії шахрайським діям. При цьому, блокується лише вхід до застосунку, а не усі рахунки клієнта, тому Ви зможете розрахуватися карткою у магазинах чи зняти готівку у банкоматі. Розблокувати обліковий запис можливо самостійно за допомогою даних Вашої картки, при дзвінку на гарячу лінію нашого банку або у найближчому відділенні.
Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування Вашого облікового запису, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення перевірки ми залюбки підкажемо спосіб розблокування.
Коментарі (9)
Постійні проблеми з банком!
2) Необізнані оператори, тут відповіли що можна отримати квитанцію лише за конкретні послуги, на «гарячій лінії» відповіли що ні — виписку можна зробити лише за ввесь день
3) Не має доступу через мережу Інтернет у свій банкінг, і це проблема оскільки щоб роздрукувати квитанції потрібно перекинути з телефона на комп’ютер.
з ПЛЮСІВ цього банку лише те що немає комісії на переказ коштів на звичайний рахунок і є кешбек, але він є і в інших банках
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення дату та суми здійснених платежів, а також вказати дату та час звернення на гарячу лінію для перевірки коректності консультації. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (1)
Заставляет Банк ждать.
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.
Звертаємо Вашу увагу, що наша дебетова картка «ВсеКАРТА» повністю безкоштовна при оформленні та обслуговуванні. Зняття готівки безкомісійне у будь-якому банкоматі на території України. Зробити валютообмін за допомогою нашого застосунку «ПУМБ Online» Ви можете без комісії по більш вигідному курсу аніж в касі банку.
Відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку – 1%.
Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24
Ми раді надавати нашим клієнтам найбільш комфортні умови для користування та постійно покращуємо наші послуги.
Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Коментарі (4)
обслуживание
Нам шкода, що Ви отримали негативні емоції під час візиту до нашого відділення. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і час Вашого візиту аби ми могли розібратися в ситуації та все виправити.
Коментарі (2)
Якщо скучно то в пумб
Почав розбиратися і розказали мені таку схему, гроші забрав пумб — але винен іншому банку (якого вже нема) — треба дзвонить колекторам і через них все робить. Схема огонь робить кредит в банку якого нема через колекторів.
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми неодмінно розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
скарга
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-99999», це означає блокування рахунку, а не від'ємний баланс. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (17)
НЕДОЛІКИ ЦЬОГО БАНКУ!
2) Не можливо єдиним чеком роздрувати кватинцію за комунальні послуги, підтягує квитанцію за ввесь день, тобто якщо потрібно принести квитанцію у держустанову, то вони побачать що людина купувати їсти/пити і т.д. Якщо окремо друкувати, то навіщо людині 7 чеків кожного місяця? Не зручно
Хочемо зазначити, що банком було прийнято рішення про припинення підтримки сервісів у веб-версії. Тому ми пропонуємо мобільний застосунок ПУМБ Online як більш зручну альтернативу для здійснення платежів, керування власними рахунками на вигідніших умовах з безліччю інших можливостей. Ми постійно розширюємо функціонал додатку та працюємо над його покращенням.
При потребі у квитанції за оплату комунальних послуг, Ви можете її отримати у застосунку ПУМБ Online: 4 кнопка знизу «Платежі»- Кнопка «Історія платежів» у верхньому правому куті екрану- вибираєте необхідний період оплати та бажану для Вас оплату. Таким чином, Ви отримаєте квитанцію про оплату лише за конкретну послугу.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (1)
Обманщики
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції під час візиту до відділення нашого банку. Проте, хочемо зазначити, що наш банк ПУМБ здійснює обмін та видачу готівкової іноземної валюти у відділеннях банку, відповідно до оновлених вимог згідно постанови НБУ №75 від 20.06.2023р., тобто це можуть бути купюри будь якого року емісії(випуску) та номіналу, за винятком значно зношених чи пошкоджених купюр.
Якщо Ви не бажаєте отримувати пропозиції від нашого банку, просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для відміни інформування щодо них у телефонному режимі.
Коментарі (2)
Мошенничество
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком одразу після закінчення перевірки.
Після перевірки було виявлено, що несанкціоновані операції знаходяться ще в стані оскарження. Ми рекомендуємо дочекатись фінального рішення, Вас буде проінформовано окремим листом.
Більш детально з процесом оскарження операцій клієнтів АТ «ПУМБ» в обладнанні/ сервісах інших банків Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/info/dspt
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Коментарі (1)
Абсолютно некомпетентный персонал в отделении.
Ми шкодуємо, що у Вас залишилося негативне враження про співпрацю з нами через цей випадок. Ми вже передали Ваше звернення відповідальному спеціалісту та надамо зворотній зв'язок після перевірки наданої консультації на предмет коректності.
Ми провели перевірку консультації фахівцем у відділенні нашого банку та дізналися, що він надав некоректну інформацію і з ним уже була проведена пояснювальна бесіда. Перепрошуємо за дану ситуацію та впевнені, що в майбутньому Ви будете отримувати лише якісне обслуговування від нашого банку ПУМБ.
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з картою до 2 разів на місяць без комісії, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку — 1%
Коментарі (4)
ВЕРНИТЕ МОИ ДЕНЬГИ
И тут хочу перевести деньги другу, приходит смс что на месяц у меня ограничения, не могу не снять деньги, не сделать переводы. Только расплачиваться в магазинах. По телефону не сказали подробностей, решения не предоставили, сказали только ждать.
И как мне жить без моих личных денег (23000)
Не снять деньги что бы поехать на работу, не оплатить аренду квартиры
Прошу в срочном порядке разблокировать мне деньги.
Я больше не хочу быть клиентом банка, деньги не вернут сказали если я откажусь от услуг пумба
Банк не рекомендую никому.
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. На жаль, у нашій базі не знайдений клієнт за даними, який Ви вказали у заявці. Просимо Вас надіслати в особисті повідомлення ІПН чи коректний фінансовий номер телефону. Це дозволить нам ідентифікувати Ваш рахунок та провести перевірку. Після цього ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (12)
ЗАКОН НЕ ДЛЯ ПУМБА
Це як взагалі? Звернулась до Нацбанку, сказали мені відсканувати долари і відправити скаргу…Яку, звичайно, ніхто не розгляне.
При прийманні готівки касовий працівник самостійно здійснює власну експертну оцінку платіжності та справжності банкнот та приймає відповідне рішення. Так як касовий працівник Банку є матеріально-відповідальною особою і несе повну матеріальну відповідальність за цінності, з якими він працює, то йому надано право оцінювати ступень ризику та приймати остаточне рішення щодо можливості перебування банкноти в подальшому готівковому обігу без зміни категорії.
Ми рекомендуємо Вам звернутись в касу відділення для проведення повторної експертної оцінки та додаткової консультації з іншими фахівцями. У разі позитивного рішення банкноти можуть бути прийняті для проведення валютно-обмінної операції.
Сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Коментарі (3)
Пумб банк с первой тройки в Украине.опустился на уровень Гондураса
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (3)
Отвратительный банк
С Пумба сняло, на моно не поступало.
Служба поддержки отвечает шаблонами, типо ждите и всё.
Итого:
Деньги заморожены, доступа к ним нет, служба поддержки бесполезна!
Пожалуй это худший из всех украинских банков
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Мошенник с картой банка ПУМБ
Банк ПУМБ, номер карты 5355 2800 0899 4426
Выступал как Петров Руслан
Выставляет объявления на Olx и обманивает людей. Взял предоплату 200грн и исчез сразу.
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про даний випадок, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Жаль, невозможно поставить отрицательную оценку за обслуживание
Как узнать, какую сумму я могу снять со своей долларовой карты в иностранном банкомате? Мне назвали сумму эквивалент 12500 грн в неделю, 50000 грн в месяц. Погодите, но это же лимиты НБУ для снятия денег с гривневой карты?
В чем проблема? Вы наплевали на распоряжения НБУ и реально ограничили снятие денег с валютных карт так же, как и с гривневых, или ваши «специалисты» не в курсе, что ограничения для снятия денег с валютных карт — эквивалент 400000 грн в день?
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Ми бажаємо перевірити коректність консультації наших фахівців, тому просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв’язок.
Хочемо звернути Вашу увагу, що ліміт на зняття готівки з валютних рахунків протягом одного дня складає до 100000 гривень в еквіваленті, але не більше 600000 гривень в еквіваленті в місяць.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного вечора!
Коментарі (2)
Заблокували бізнес аккаунт
При спробі дозвонитись до персонального менеджера по декількам телефонам отримував то зайняту лінію, то відсутність відповіді, або ще краще — скидання мого виклику. Вся ця ситуація в спробі дозвонитись до менеджера тривала півтори години безрезультатно.
Являюсь клієнтом банку з 2017 року і вперше зіштовхнувся з проблемою і необхідністю звернутись до служби підтримки. При цьому отримую повне ігнорування.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (1)
Усе що вам треба від банку — платне
Закрити рахунок ФОП — 300 грн.
Якщо немає ключа — довідка що рахунок в ПУМБ в мене є — 450 грн за день, або 150 грн за 3 дні.
Відношення менеджера жахливе.
Кабінет працює як заманеться, не можна бути впевненим що ви зможете сьогодні з нього зняти гроші.
Як ФОП з трьохрічною активністю категорично не рекомендую мати тут рахунки. Усе що вам необхідно від банку — платне.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Ми неодмінно розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Не приходять смс з кодом
Прошу розібратися в чому проблема. Чому я не можу зайти в програму?
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону і дату та орієнтовний час, коли Ви очікували на повідомлення. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (1)