Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dbk 16 вересня 2023, 8:23
ПУМБ не перестає дивувати проблемами, що виникають при його використанні. Після того, як двічі відбувався подвійний платіж у додатку (тобто коли ви відправляєте, наприклад 1000грн, а в реальності відбувається 2 платежі по 1000) і підтримка не може тобі при цьому нічим допомогти і радить звертатися до банку отримувача, здавалося, що мене вже нічим не здивуєш. Але ні, я помилявся.
Знаходжусь за кордоном. При спробі зробити платіж застосунок почав видавати помилку, щось на кшталт «Щось пішло не так». Після кількох спроб входу-виходу, перезавантаження телефону та оновлення програми, з’ясувалося, що моя дружина у своєму акаунті теж не може зробити платіж. Звернувся в підтримку. Там, як завжди в ПУМБ, ніхто нічого не знає, але припустили, що зарахування на мою карту хоч і є на балансі, але ще не зараховані і запропонували спробувати пізніше. Після моїх уточнень про те, що це триває вже більше години і що дружина має такі ж проблеми в акаунті, пообіцяли направити запит до технічного відділу. ОК, чекаємо ще кілька годин, пробуємо знову і результат той самий. Знову пишу на підтримку і мене «тішать» тим, що рахунок обмежений у діях на 30 днів. За рахунком дружини ті самі обмеження, але навіть термінів жодних не назвали. Скористатися карткою можна лише у торгових мережах та інтернет-магазинах в Україні та допомогти теж нічим не можуть, радять чекати. При цьому нікого не хвилює, що на рахунку зависла суттєва для мене сума.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 вересня 2023, 10:10
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального підрозділу. Після проведення перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SakhnoOlena 15 вересня 2023, 21:33
Шахрай викрав сторінку в Фейсбуці та Інстаграм, вимагав коштів з друзів
Надав їм інформіцію по карці 5355 2800 1989 3492, знаходиться в м.Дніпро чи поряд
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 вересня 2023, 21:44
Вітаємо!

Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
M3lnyk 15 вересня 2023, 15:11
Скористався послугами сервісу PayHub для оплати, отримав квитанцію про оплату. Через деякий час дізнаюсь, що кошти так і не надійшли до отримувача. Звернувся до служби підтримки, таку операцію взагалі не знайшли. Зробив заявку і на протязі двух тижнів розказували про те, що зімної зв’яжеться спеціаліст. Будь якого контакту від сервісу не було. Просто вкрали гроші
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 вересня 2023, 16:28
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати нам квитанцію про оплату на електронну пошту info@fuib.com. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 вересня 2023, 9:56
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
dp190797lsv 14 вересня 2023, 7:01
На мій номер телефону безкінечно йдуть звірки від цього банку з приводу боргів іншого клієнта. З тим клієнтом я ніяк не повʼязаний і його не знаю. Зводять вже років 7. 100500 разів казали «ой вибачте ми зафіксували що номер ваш і більше вам НІКОЛИ дзвінки не будуть надходити» але чомусь дзвінки йдуть і далі. Якщо ви навіть цю елементарну дію не можете зробити то навіщо ви взагалі існуєте на банківському ринку України? Ніколи не був і ніколи не стану вашим клієнтом.
Клієнт по якому телефонують: Штепа Наталія
Телефон 095*****83
Надіюсь ця скарга вплине на вас і ви «технологічний» банк візьмете і руцями видалите мій номер
ПУМБ
Відповідь банку
14 вересня 2023, 9:56
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратися в ситуації, для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Аби ми могли зафіксували Ваш запит та видалити Ваш номер з нашої бази. Після виконання робіт ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 вересня 2023, 9:27
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації. Просимо надіслати її у приватні повідомлення для проведення перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
orelyuliya 13 вересня 2023, 17:10
Мошенница на олх
Номер карты 5355 2802 0879 9146
Аккаунт Виктория
Краматорськ,
Донецька область
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 вересня 2023, 17:57
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Для того, щоб оперативно вжити необхідних заходів та отримати консультацію про подальші дії, просимо повідомити про інцидент службу безпеки банку, звернувшись на гарячу лінію за номерами:

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також Ви можете зробити безкоштовний інтернет-дзвінок з офіційного сайту банку pumb.ua, натиснувши на зелену кнопку «Зателефонувати Online» внизу сторінки.
Den365 13 вересня 2023, 12:00
Мав можливістю скористатись кредитною карткою Банку (Платінум) для оренди авто.
Як завжди це буває після повернення авто отримав підтвердження, що з машиною все окі думав що наступного дня отримаю свої гроші назад на карту.
Але як виявилось Банк вирішив скористатись 30 днями (в правилах платіжної системи) і тримати мої гроші у себе.
Вони звичайно можуть це робити по своїм правилам, але як на мене це не повага до клієнта. Ось такий преміальний сервіс в Банку. Тому не рекомендую цей Банк для таких операцій.

Після цього вже брав в оренду авто за допомогою картки Монобанк і вже отримав свої гроші назад, а ось ПУМБ і досі не повертає.

P. S. Підтримка і звернення до Банку не допомогли. А відповіді на звернення вже не має більше 2х тижнів
ПУМБ
Відповідь банку
13 вересня 2023, 13:34
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оксана Остафійчук 11 вересня 2023, 21:47
Власник карти 5355−2800−1963−7386 Шахраї!!! Не скидайте на цю карту ніколи ніяких грошей! Взламують інтернет акаунти людей і виманюють у їхніх знайомих кошти!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 вересня 2023, 9:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку. Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
alexpavliuk 11 вересня 2023, 15:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 15-А
Доброго дня. З травня місяця намагаюсь повернути заблоковані на карті кошти: неодноразово звертався особисто у відділення, по телефону, через Вайбер, результату немає. Навідь писав скаргу у Нацбанк, після цього прийшло повідомлення у додаток, що кошти повернуть, але на рахунку вони не з`явились навідь через місяць, як обіцяли у банку ПУМБ. Коли пройшов місяць, то (увага: не очікуванний результат!!!) кошти СПИСАЛИ ЩЕ РАЗ! Написав у Вайбер…, відповідь: чекайте 45 днів, на оскарження операції.
П. С. Ви маєте бажання довіряти такому банку?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 вересня 2023, 16:22
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Ми уже зафіксували Ваш запит та передали його в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок та пояснимо причини повторного списання коштів.
Полезный комментарий
PUMB 12 вересня 2023, 17:12
Вітаємо!

Надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
ShilovaOlga333 11 вересня 2023, 14:28
Добрий день, хочу залишити свій відгук про банк ПУМБ який знаходиться в місті Обухів. Працівники банку дуже привітливі дівчата, завжди зустрічають з усмішкою, завжди допоможуть вирішити любу проблему.Окрема подяка касиру Михайлюк Ірині, вона АС своєї справи, мила, привітлива, з усмішкою на лиці, завжди швидке та якісне обслуговування, дуже красиво розповіла про ювелірні монети, захотілося купити всі від разу. ДЯКУЮ Вам Ірино, обов’язково ще завітаю до Вас в банк.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 вересня 2023, 15:05
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням у відділенні нашого банку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anatoii 10 вересня 2023, 23:57
Добрый день, пользуюсь банком очень давно, больше 2 лет, активно пользовался кредитной картой, ложил на неё, попросил поднять с 3 тыс, до 10 тыс,. Оператор сказал что это решает система автоматически, и она не сможет мне подсказать очень расстроен.Банк который не имеет лояльности к своим клиентам таким решением хотел приобрести телефон
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 вересня 2023, 10:13
Вітаємо!

Відповідно до умов ДКБО п.4.3.6.4, «Банк має право змінити (зменшити, збільшити) розмір наданого кредитного ліміту або закрити кредитний ліміт взагалі за умови інформування клієнта шляхом направлення SMS-повідомлення на номер мобільного телефону. В SMS-повідомленні про зміну розміру кредитного ліміту банк повідомляє клієнту новий розмір кредитного ліміту». Хочемо зазначити, що якщо банком буде прийнято рішення про збільшення кредитного ліміту по Вашому картковому рахунку, то Вас буде проінформовано про це у вигляді текстового повідомлення.

Звертаємо Вашу увагу, що придбати техніку можливо за допомогою розстрочки «Сплачуйте частинами», звернувшись до магазинів-партерів нашого банку. Дізнатися детальніше щодо даної послуги можна на нашому сайті https://www.pumb.ua/mahazyny-partnery-rozstrochky.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
beniabenin 10 вересня 2023, 8:37
в серпні місяці 2023 отримав повідомлення, що нараховані відсотки за використання кредитної карти за липень в сумі більше ніж 900 грн.(при звернені на ГЛ це підтвердили
АЛЕ
при розборах польотів, а по іншому таку «роботу» пумб назвати неможливо оператор не змогла знайти причину такого нарахування посилаючись на інформацію від технічного відділу…що характерно використана сума за липень була то приблизно 15 т. то 18 т., але ж зглянтеся-ні з 15 т. ні з 18 т. ну ніяк не виходить 900грн. за майже 4% від згаданих сум ((((
тим більше, що погашення використаних коштів було зроблено в строки встановлені пумб, хоча і в неповному обсязі(десь може гривень 200 нехватило) завдяки відсутності технічної можливості при поповнені рахунку через термінали які вказує банк (обмеження суми поповнення до 4999грн. в добу???)
далі ще краще…
я звернувся в відділення банку у м.Києві, проспект Перемоги106/2(досі «Перемоги»???((((() і менеджерка, можливо сама молодша по віку та недостатньо обізнана своїй спеціальності, хвилин з 10 уточнювала ситуацію, потім покликала ще одну, нічого не зрозуміло, потім покликали ще одну і ніяк не змогли пояснити звідки взагалі
виникли відсотки, а і чому саме така сума ((((
що характерно
на момент початку знов таки «розбору польотів» у відділенні була керівник, але нажаль в процесі залучення додаткових спеціалістів вона десь зникла…як пояснили менеджерки в неї обідня перерва, але з якого часу і до якого невідомо, тому, що перерва ця обідня в неї ненормована…і взагалі керівник їм не звітується…ну чи або не пояснює, що, де, коли, як та інше під час робочого часу з нею виникає з загадковими переміщеннями з робочого місця…
закінчилося тим, що мені пообіцяли зворотній зв’язок телефонним дзвінком і я його отримав від менеджерки яка займалася вирішенням питання з самого початку, але я почув те саме, що вони нічого не можуть пояснити (((
на мою пропозицію повідомити керівнику відділення все-таки зв’язатися зі мною з метою вирішення цієї ситуації вона пообіцяла все передати, але…чи не передала чи керівник досі на обіді і це вже тиждень…
відсотки ці, свавільно нараховані та головне відчислені з карти начебто і не великі, але я краще їх додатково переведу як донат для ЗСУ ніж подарую їх цій фінустанові…
#пумб_обкрадає_клієнтів
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 вересня 2023, 9:04
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону і дату звернення до відділення. Це дозволить нам детальніше розглянути описаний випадок та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 жовтня 2023, 13:03
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після перевірки інформації, було виявлено, що відсотки були нараховані згідно умов продукту, а саме за непогашення заборгованності під час пільгового періоду за червень-липень 2023 р. Вам буде назначена зустріч з фахівцем відділення для більш детального пояснення щодо нарахування відсотків та надання виписки за Вашим кредитним рахунком.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Petman 8 вересня 2023, 21:21
Відділення за адресою: Львів, вул. Мирослава Скорика, 17
Суть проблеми, якщо коротко: 07.09.2023р. я звернувся в одне із відділення банку ПУМБ, щоб відкрити там кредитну картку «Все можу онлайн», з кредитним лімітом до 30 тис грн (для початку вибрав такий ліміт собі), на сайті банку вказано що до 30 тис грн. відкривають кредитну лінію без проблем (не потрібно довідок про доходи і ТД… Ну і відмовили без вагомої на це причини в відкритті кредитної картки, хоча я вказав їм свій дохід до 15 тис грн плюс в мене рахунки в інших банках є(який в рази перевищує їхній кредитний ліміт), але це не суть…Я спитав оператора який відкривав кредитну картку причину відмови в оформленні на що відповіли що в мене борги якісь видумані ними, низький кредитний рейтинг і все в цьому руслі, просто не захотіли чи ще щось, це явно якась не компетентність працівників цього відділення, оператор ще казала банк має право відмовити в обслуговуванні без причини, на цю репліку я відповів ну скажіть хоч одну причину щоб не відкривати кредитну картку мені, відповідь оператора це банківська таємниця і повторяла мені це ще раза два на мої питання про причини відмови, такого я ще ніде не бачив в інших банках без проблем мені відкривали кредитні картки з лімітами 50−75к, а тут відмовили в 30к (мінімальна сума по кредитній картці «все можу»), плюс ще питали моб.номер керуючого компанії де я працюю, це взагалі то приватний номер людини який розголошувати я не маю права стороннім особам, одним словом задавали питання не по темі плюс так і не видали мені кредиту, напевне треба було просити 500 гривень кредитного ліміту, і сказали аж через місяць звернутися повторно, я все розумію банки страхуються і так далі, але хоча б причину називайте в відмові відкритті кредитної картки, а не просто типу фраз: це банківська таємниця, ми вправі вам її не говорити, або яка мінімальна сума кредитного ліміту у вас по картці могли б повідомити у відділенні на місці
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 вересня 2023, 9:27
Вітаємо!

Нам шкода, що даний випадок залишив у Вас негативні враження. Остаточне рішення про схвалення кредитного ліміту приймає комп'ютерний алгоритм після автоматичного аналізу Ваших даних, поданих у заяві. На рішення впливає багато факторів. Інформація про причини відмови складає банківську таємницю та не розголошується. У разі відмови клієнт може подати наступну заявку на кредитування через 30 календарних днів.
Проблема вирішена
Power Mint 8 вересня 2023, 17:08
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 40
Иногда я провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet. Недавно я завершил сделку, в результате которой получил перевод от неизвестного мне покупателя на свой счет в ПУМБ и взамен отправил криптовалюту, эквивалентную стоимости входящей на мой счет транзакции. В итоге мой счет был заблокирован банком, и мне было рекомендовано обратиться в полицию.

Я обратился в полицию, и мне было сказано, что в моей сделке нет факта совершения преступления, по этому «на данный момент» у полиции нет конкретных оснований для дальнейшего расследования, так как нет пострадавшей стороны и нет факта мошенничества. Банк игнорирует мои доказательства сделки на p2p маркете и требует вернуть деньги!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 вересня 2023, 19:57
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 вересня 2023, 14:08
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Валерій Антюхов 4 вересня 2023, 22:42
Майже 2 роки користуюся послугами банку ПУМБ і мене все влаштовувало до недавнього часу. Проблема виникла 1 вересня під час спроби переказу власних коштів з карти ВСЕ карта на власну карту іншого банку. Після декількох вдалих спроб переказів залишився невеликий залишок, який я теж вирішив переказати на карту іншого банку, яка використовується для покупок в супермаркетах та продуктових магазинах бо там більший кешбек. І ось тут все й розпочалося. Під час формування переказу сума не перевищувала тієї, що фактично була на рахункуч але після спроби переказу з’явилося повідомлення про те що недостатньо коштів на рахунку. Сума була не велика і я запитав у підтримки про мінімальну суму переказу чи наявність якоїсь комісії, що могла б зашкодити переказу вказаної суми. Підтримка обох банків, ПУМБ насамперед відкинула цей варіант мовляв комісії немає і сума більша за мінімально можливу. Було прийняте звернення для вирішення цієї проблеми. Річ в тому, що ці кошти можна покласти на депозит вільний і можна їх зняти на карту, але переказати на карту іншого банку неможливо. Після 1твересня до сьогодні було 2 оновлення додатку, було декілька спроб знову переказати кошти з картия але всі вони невдалі. Сьогодні 4 вересня, через годину настане 5, а проблема досі не вирішена. Карта активнач але виходу коштів з неї немає. Також дізнався, що проблема не системна, але й вирішення їх досі немає. Для мене ПУМБ це дійсно розчарування 2023 року.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 вересня 2023, 9:23
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Ваш запит ще знаходиться у роботі відповідального підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 вересня 2023, 16:46
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми виявили технічну помилку при переказі коштів за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online. На даний момент помилка виправлена та Ви можете вільно переказувати кошти.

Дякуємо, що звернули нашу увагу, адже саме так ми зможемо покращувати наші послуги та робити їх ще комфортнішими для користування. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Павло Скібіцький 3 вересня 2023, 12:05
Не рекомендую банк. Склалася ситуація, я вивів кошти з крипти для оплати навчання. Банк обмежив всі перекази, я телефонував на гарячу лінію, де мені сказали, що я можу розраховуватись тільки в торгівельній мережі. Вони не змогли сказати, коли я зможу знову робити перекази. Що це взагалі таке? Мені потрібно оплатити навчання, а я не можу використовувати свої гроші. Завтра буду закривати рахунок, якщо відмовлять, то буду подавати іск до суду.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2023, 15:07
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо додатково надіслати в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію. Це дозволить нам детальніше розглянути описаний випадок та надати Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 6 вересня 2023, 16:13
Вітаємо! Надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Михаил Ульман 1 вересня 2023, 9:32
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 12
Добрый день. У меня по карте прошло 1550 операций и банк требует подтверждения каждой общая сумма за год 2 ляма операции не больше 5к и жалоб 0. Я согла ен расторгнуть договор и получить свои деньг. Которые на карте, но банк опять говорит что это 3 месяца ждать. Можно ли ускорить процес и закрыть и получить деньги быстрей? Я не нарушил не один закон.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 вересня 2023, 16:15
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 12 вересня 2023, 14:38
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Sergey Kivirenko 30 серпня 2023, 15:16
з 24.08 я не можу проводити ніяких операцій по моїй картці, ні розплачуватися в магазині, ні переводити кошти. Я звернувся у підтримку в телеграммі і мені сказали що картка в мене активна, але вони написали що запит зафіксовано і вони надуть відповідь по моїй ситуації через добу. На гарячій лінії такак ж історія. Звісно ж через добу мені ніхто не надав відповідь і ніхто не звязувався. Через 5 днів я написав у чат підтримку і на гарячу лінію, і все понової, типу моя картка активна. Про мій попердній запит вони нічого не знають. Знову зробили запит. Сьогодні 30.08 все заново по тому ж сценарію. День сурка)
В мене на моїй картці більш ніж 28000 грн, і користуватися я ними не маю можливості. Чому так-ніхто мені не може відповісти
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 серпня 2023, 15:57
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 вересня 2023, 16:38
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
ukrx 30 серпня 2023, 10:37
Слабая техническая поддержка у банке. Перестал работать обновление коммунальных платежей. Поддержка бесполезна.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 серпня 2023, 11:01
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у проблемі та перевірити коректність роботи наших фахівців. Просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви спілкувалися з підтримкою. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 вересня 2023, 13:10
Вітаємо, Дмитре!

Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.

Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.

Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Во Лі 29 серпня 2023, 15:35
Я розчарована роботою банку Пумб. При відкритті зарплатної картки мені надали безкоштовно кредитну карту, яку я фактично не потребувала. Тепер при онлайн-оплаті в мобільному застосунку Пумб постійно вилазить ця кредитна карта. Відповідно оплати відбуваються з кредитної карти, хоча я її не обираю. Вже заблокувала кредитну карту, аби вона була неактивна. Проте кошти асе одно надсилаються з кредитної карти при спробах здійснити грошовий переказ онлайн. І кошти переводяться на мою зарплатну карту. І МОМЕНТ — коли я повертаю ці кошти з зарплатної карти назад на кредитну утворюється КОМІСІЯ.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 серпня 2023, 17:28
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого застосунку ПУМБ Online. Ми бажаємо розібратися детальніше і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.

Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до тарифів кредитної картки «ВсеМожу Online», при переказі коштів (кредитних чи власних) нараховується комісія за переказ 2,99% від суми переказу. Переглянути детальніше щодо «ВсеМожу Online» можна на нашому сайті https://www.pumb.ua/credit/can-all-online. Зауважимо, що переказ коштів у застосунку ПУМБ Online по номеру картки з «ВсеКарти» (дебетова картка) відбувається без комісії на картку будь-якого українського банку.

Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 серпня 2023, 15:56
Вітаємо! Просимо переглянути приватні повідомлення для уточнення деталей.
Хочу всіх попередити про розвод від ПУМБ. Отримала пропозицію у додатку — отримуйте на картку міжнародні переводи і ми вам виплатимо 200 грн. Якраз мала получити такий перевод, тому вирішила скористатись пропозицією. Винагороду виплатили. Але не 200 грн, а 160, тому що податок 19,5% був утриманий одразу) Наступного дня прийшла в банк і спробувала зняти свій переказ, і опа — виявилось, що зняття переказу Western Union коштує 1% від суми. Якщо б я його отримала у касі без того зарахування, на яке мене заманили винагородою, то було б безкоштовно. Таким чином ПУМБ здер з мене суму, яка навіть не перекрилась тою «винагородою». Не ведіться на пропозиції від ПУМБу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 серпня 2023, 15:21
Вітаємо!

Винагорода за участь у викликах підлягає оподаткуванню в сумі 18% податку на доходи фізичних осіб та 1,5% воєнного збору згідно вимог законодавства. Для того, щоб ми перевірили коректність нарахування комісії в касі, просимо надати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату отримання переказу у відділенні. Це дозволить нам перевірити вказану Вами інформацію та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 серпня 2023, 15:59
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝