Фігня
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
Змістовний відгук, маса корисної інформації.
Якщо автор такого відгуку не «рекомендіє» — значить ні ногою у цей банк.
Якщо автор такого відгуку не «рекомендіє» — значить ні ногою у цей банк.
«Поповнення карток в терміналі це плюс»…
Тепер немає і поповнення карток в нових терміналах Приватбанку. Вони не обслуговують картки ПУМБ, про що повідомляють власнику. Приватбанк це підтвердив при зверненні на гарячу лінію. У старих терміналах за поповнення береться плата. Банк ПУМБ ніяк не реагує на це, повідомляє, що він тут ні при чому, відсилає в Приватбанк, одним словом зайняв позицію «моя хата скраю» …
Що стосується того, що банк не відповідає ні на звернення, ні на скарги, я вже писав. Уже другий місяць не можу отримати відповіді на прості запитання в своїх зверненнях.
Хіба автор відгуку сказав, що мова йде власне про термінали Приватбанку?
Картки ПУМБа можна без комісії поповнювати у терміналах Easy Pay.Зарахування миттєве.
P. S. Здається і у City24, але з ними не радив би зв`язуватись — там платежі зараховуються за 2−3 дні.
Картки ПУМБа можна без комісії поповнювати у терміналах Easy Pay.Зарахування миттєве.
P. S. Здається і у City24, але з ними не радив би зв`язуватись — там платежі зараховуються за 2−3 дні.
Карты ПУМБ без комиссии пополняются и в терминалах iBox, но эта компания имеет ряд нерешенных проблем. Техподдержка практически не работает. Дозвониться просто нереально. Терминалы часто выходят из строя. Возврат денег при решении проблем выполняется в течение двух недель!!! У меня iBox принял купюру 500 грн. и не засчитал ее в общую сумму. Пришлось доказывать, что ты не слон. Писать заявление. Первая проверка ничего не обнаружила!!! И только после второй проверки они купюру все-таки нашли. Она, оказывается, прошла у них мимо приемника!!! Поэтому надежнее дело иметь все-таки с большим банком, чем с компаниями, которые самостоятельно даже инкассацию не выполняют и гордо об этом сообщают пользователю — мы тут ни при чем, это все банк неправильно инкассацию выполнил. А ты у этого банка даже спросить не имеешь права, где твои деньги…
Я через iBox поповнюю картки Монобанку і А-Банку, через Easy Pay — картки Альфа-банку і ПУМБа. Чи мені так везе, чи навпаки, Вам не везе — не знаю, але проблем з цими терміналами я ще не мав. А щодо «надійності» терміналів «великого банку» — ну почитайте гілку відгуків Привату, там регулярно з`являються відгуки, що термінал купюри прийняв, на рахунок не зарахував, а підтримка «морозиться» — спочатку обіцяють розібратись і кошти повернути, а потім заявляють, що «при інкасації зайвих купюр не виявлено». До речі, з моїм товаришем теж подібний випадок стався, його відгук теж там є.
«почитайте гілку відгуків Привату»…
Так я ж и не хвалю Приват, с ним тоже проблемы случались, когда, например, он принял купюру, половину положил на карту, а вторую «загнал» на счет МТС, с которым у меня контракт был и деньги просто улетели в космос… Я никого не хвалю и особо и ругать можно не за то, что плохо работают терминалы (любой технике свойственно ломаться), а за то, что последующие действия этих банков и компаний не лезут ни в какие ворота, когда они «не могут» провести проверку в течение 2-х недель или каким-то невероятным образом «не обнаруживают» купюры и показывают пальцем в сторону какого-то банка, который для них выполняет инкассацию, а ты с этим банком не имеешь по этому вопросу вообще никаких отношений!!! И говорю я о том, что сроки таких операций необоснованно завышены и от этого удобно только банкам и этим «ай-боксам», по вине которых у клиента проблема, а они преспокойно отдыхают по 2 дня в неделю и ни о чем не беспокоятся, потом говорят. что ничего не найдено, потом назначают новую проверку и снова предлагают ждать 2 недели!!! Я говорю о том, что у всех клиентов таких сервисов «поза» уж очень неудобная, в которую эти сервисы их ставят. И если уж так, то имеет смысл из нескольких зол выбирать наименьшее. А какое именно. сложно сказать…
Так я ж и не хвалю Приват, с ним тоже проблемы случались, когда, например, он принял купюру, половину положил на карту, а вторую «загнал» на счет МТС, с которым у меня контракт был и деньги просто улетели в космос… Я никого не хвалю и особо и ругать можно не за то, что плохо работают терминалы (любой технике свойственно ломаться), а за то, что последующие действия этих банков и компаний не лезут ни в какие ворота, когда они «не могут» провести проверку в течение 2-х недель или каким-то невероятным образом «не обнаруживают» купюры и показывают пальцем в сторону какого-то банка, который для них выполняет инкассацию, а ты с этим банком не имеешь по этому вопросу вообще никаких отношений!!! И говорю я о том, что сроки таких операций необоснованно завышены и от этого удобно только банкам и этим «ай-боксам», по вине которых у клиента проблема, а они преспокойно отдыхают по 2 дня в неделю и ни о чем не беспокоятся, потом говорят. что ничего не найдено, потом назначают новую проверку и снова предлагают ждать 2 недели!!! Я говорю о том, что у всех клиентов таких сервисов «поза» уж очень неудобная, в которую эти сервисы их ставят. И если уж так, то имеет смысл из нескольких зол выбирать наименьшее. А какое именно. сложно сказать…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Нам дуже прикро, що Ви залишились не задоволенні нашою роботою. А також, вдячні Вам що звернули нашу увагу на дану ситуацію. Будемо раді допомогти Вам у всьому розібратись. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення наступну інформацію: ПІБ, ІПН, адресу, приблизну дату і час звернення до відділення банку, а також, приблизну дату та час звернення на гарячу лінію. Ми обов'язково все перевіримо та зі всім розберемося.