Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Instosha 2 жовтня 2023, 10:54
Я вирішив зайти в ПУМБ з іншого пристрою, в мене щось не вийшло, пробував декілька раз, після чого заходжу і бачу -777777777, написав на пошту сказали що потрібно ідти у відділенні, у відділенні мені нічим не допомогли, я ще раз написав на пошту і сказали також ідти у відділення (ПУМБ по пошті тільки це і відповідать може) у відділенні мені сказали, що я шахрай і шо потрібно подавати заявку до СБ, і погрожували тим що заблокують всі мої рахунки, я подав заявку до СБ, мені перетелефонували і сказали що СБ не відповіла і що карту не розблокують, на картці лежить немаленька сума, ПУМБ, я вам довіряв, а ви зараз ганяєте мене з підтримки у відділення і кажете що не розблокуєте? Якщо це так далі і продовжиться то я буду подавати до суду
ПУМБ
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 11:55
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 6 жовтня 2023, 17:18
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після детальної перевірки ми виявили, що Ваш рахунок був заблокований Департаментом безпеки нашого банку.

Для розблокування рахунку, просимо Вас звернутись до будь-якого відділення нашого банку аби провести ідентифікацію Ваших особистих даних

З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Kalis 29 вересня 2023, 16:04
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
есть задолжность по карте
так они звонять по 5 раз на день и не понимають что им говоришь
уже просто нервов нету
ПУМБ
Відповідь банку
29 вересня 2023, 17:01
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 жовтня 2023, 15:52
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Iron123 29 вересня 2023, 0:00
Я так понимаю что у всех ситуация почти одинаковая. Помогите пожалуйста разобраться -77786000 а если придет ЗП?
+ К этому не входит в приложение.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2023, 10:01
Вітаємо!

Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 12:27
Вітаємо!

На даний момент, Ваші карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online розблоковані. Задля збереження банківської таємниці, деталі ми надали Вам у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Вікторія Чарута 28 вересня 2023, 22:14
Перестало работать приложение. Я ждала перевод. Пошла в банкомат, а там сумма минуса заглавная. 77786000. Получается я должна деньги банку не имея кредита… Мне плохо стало в прямом смысле этого слова… звонила в тех поддержку, а мне говорят что вродибы как использовала деньги банка, и типа мне нужно внести 290 гривен какого-то долга. Только в суд подавать!!! решать только через прокуратуру буду. Ужас!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2023, 10:00
Вітаємо!

Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-7777», це означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 14:43
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 вересня 2023, 22:32
Это не минус, это так обозначается блокировка счета
Проблема вирішена
Orbis 28 вересня 2023, 20:13
Мне зачислили 5000гр (в историй карты транзакций и следов перевода не было) Я подумал может долг вернут и приложение висит по этому нет в историй пополнения. Перевел на другую карту Пумба на одном щете. На следущий день щет заблокировали. В службе поддержки говорят что был сбой и заселение ошибочно.И для разблокировки надо 2156.56 гр чтоб разблокировали. Личных средств было около 2000 + требуют 2156.56 для разблокировки. В банк пойти не могу Я в ВСУ …выводы делайте сами.Но мой моё мнение банк мошенники и мой совет не связывайтесь с ними… Желаю здравия.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 вересня 2023, 20:22
Вітаємо!

В результаті технічного збою 27.09. на Ваш рахунок були помилково зараховані кошти. Після врегулювання проблеми, ми здійснили корегування у вигляді списання сум, які дорівнюють сумам помилкового зарахування. Залишок коштів на Вашому рахунку, при цьому, є коректним.

Такі операції не відображаються в Історії операції по рахунку в мобільному застосунку. Для того щоб переглянуту відображення помилково зарахованих та відповідно списаних коштів, необхідно у мобільному застосунку перейти до картки та натиснути «І», в меню обрати «Сформувати виписку» та обрати вересень 2023.

Суми помилкових зарахувань будуть відображені з призначенням платежу- andromeda's transaction

Суми списань будуть відображені з призначенням платежу — Корегув.помил.зарахув….(корегування помилкових зарахувань)

Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість перевірити деталі по рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 13:36
Вітаємо! Бажаємо повідомити, що Ваші карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online розблоковані. Деталі повідомили Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Діана Мель 28 вересня 2023, 13:59
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 28
Всем доброго времени суток, расскажу я вам о своей истории с этим банком. наверное один из самых худших банков исходят из отзывов ниже, у меня так же заблокировали средства на карте, но давайте более подробней.
Месяц назад я не смогла зайти в свое приложение, я сразу обратилась отделение банка, узнать причину и мне говорят ваша карта бала заблокирована, причину мы ещё не знаем, прийдите на следущий день мы всем выясним и скажем вам, нормально так, сотрудники отделение банка не знают причину, на следущий день меня попросили предоставить документы по платежу в 7800 грн, (это была продажа феатного актива на биржи куна) я предоставила все скрины с покупателям, по итогу банк принял и сказал обратиться через неделю, пошла неделя, я бегом в банк, и как вы думаете что банк попросил? Предоставить скрины моего баржевого акаунта, ну конечно же я приставила, сказали ожидайте ещё 3 дня, через три дня я снова в банк, и тут самое интересное, сотрудник банка заявляет что все придрставеные мной документы не подходят и они хотят какой-то файл сделки, на вопрос где его мне взять если на этой биржи такого нету сотрудница просто развела руками, по другому мы вам не чем не поможем. Я обратилась к покупателю и попросила чтоб он обратился в банк видь от него было минимум 2 перевода в один и тот же день, моно банк по которому пришёл возврат сказал, что не кого возврата нету. И вот вывод банк просто не хочет возвращать мои средства, как вам такое?)
А то что нужно бегать в отделение четы бы не каждый день я уже молчу, видь где это видано что сотрудники банка не знают не причин не регламента!

По итогу банк не хочет не закрывать мой счёт не объяснять ту причину почему возврат пришёл только по одной сумме из двух, хотя моно говорит что не кого возврата они не делали.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 вересня 2023, 16:19
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність обслуговування у відділенні нашого банку. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 21:31
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:

— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.

Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.

Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Alekseeva56792 27 вересня 2023, 14:05
Маю ФОП в іншому банку. Користувалась пумбом дуже довго, приблизно 4 роки. В жовті мала міняти картку. Але непріємна історія вже почалась з вересня, 11.09 я сплатила замовлення на рушник ФОП кошти продавцю так і не зайшли. Пумб створив заявку на розшук платежу і зник. Дзвонила, залишала заявки, кожен оператор казав іншу інформацію то заявку не прийняли, то платіж успішний, то вони його шукають то звертатись в Приват.
І через тиждень мені блокують рахунок після переводу зі СВОЄЇ картки Моно на карту ПУМБ. Між своїми рахунками!!!
Пишу оператору, причину блокування мені не сказали. Взяли електрону адресу і сказали чекати 5 робочів днів. Ні номер звернення нічого не дали!
Вранці дзвоню на горячу лінію, мені кажуть приїхати у відділення і подати заявку на разблокування. Також я хотіла закрити рахунок в цьому банку, нащо мені відповів оператор що я можу це зробити. (по НБУ кошти більше 5 робочих днів не можуть буду заблоковані, також нікто не має право мені не дати подати заявку на закриття рахунку,) приїхавши в відділення меня а) не дали написати заявку на закриття рахунку б) не сказали причину блокування. Більш іншого сказали відповідь причини очікувати до 30 днів!!! До цього моменту, я не можу вивести свої кошти, закрити рахунок в) я повідомила що я ФОП та приїхали зі всіма документами та виписками. Документи ніхто навіть не дивився.

Не рекомендую цей банк! Заблокували мої кошти і не хочуть їх віддавати! Сума 5000 грн, блокування було через переказ 1500 грн ЗІ СВОЄЇ картки! Це просто маячня.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 вересня 2023, 15:41
Вітаємо!

Для перевірки просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, та дати звернення на гарячу лінію. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вас зворотній зв'язок.
Kris99 26 вересня 2023, 22:22
Довгий час користувалася цим банком та не було ніяких проблем, але раптом мені закрили рахунок, на рахунку залишилось 23850 гривень, на всі мої питання «як вивести кошти» запросили документ пояснення що це за кошти та їх надходження, це пояснення я відправила на сайт, втрата будинка, та батька, збори коштів, перееїзд, і тут вони блокують мій рахунок на який робили збір коштів, та мало того ще і не віддають кошти!!! І в додатку написано мінус 99999999, кажуть ідіть у відділення для закриття рахунку, мені дорога буду коштувати більше ніж ті 23 тисячі гривень які мені не віддають 😞👍
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 вересня 2023, 7:41
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування
Проблема вирішена
AllaS1 26 вересня 2023, 11:15
23.09.2023 р. Закрила заборгованість за кредитною карткою, та хотіла закрити картку та отримати довідку про закриття і відсутність заборгованості перед банком. Проте як виявилося в 21 ст. Закрити картку та отримати довідку дистанційно це щось нереальне. При зверненні до чат онлайн підтримки повідомляють що можливо отримати лише в відділенні. Відправити листа за адресою прописки також не можуть. Дистанційно закрити страхування пропонували відправила листа, проте ОС не отримала.Виходить якщо в тебе не має змоги звернутися до відділення то впринципі тобі нічим не допоможуть. На мою скаргу відповіли що прийняли до уваги пропозицію…та в сенсі, яка пропозиція? Це мінімальні процеси які мали бути реалізовані давно (дуже не задоволена, наврядче скористаюсь ще раз послугами банку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 вересня 2023, 16:29
Вітаємо! В цілях береження конфіденційної інформації клієнтів та задля протидії шазрайству, повне закриття рахунків наразі відбувається лише у відділенні банку. Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Полезный комментарий
PUMB 6 жовтня 2023, 15:53
Вітаємо!

Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).

Хочемо зазначити, що ми сформували довідку про відсутність заборгованості по Вашому картковому рахунку. Довідка буде направлена Укрпоштою з повідомленням за адресою реєстрації.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
A228 25 вересня 2023, 21:07
Хотілось би, щоб банк хоча б на одне звернення відповів по суті з посиланням на нормативні документи або хоча б на пункти договору з клієнтами. На зараз ми маємо лише «нам прикро…» і далі виходять боти, які починають переводити все в русло війни. ПУМБ, ау?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 вересня 2023, 21:20
Вітаємо!

Як зазначали попередньо, Ваше звернення зареєстроване та направлене в роботу відповідального відділу. Ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення повної перевірки на предмет блокування рахунку.
Olga7823 25 вересня 2023, 16:49
Маючи кредит у Пумб, мені телефонують треті особи, представляються співробітниками банку, при цьому мають всю інформацію стосовно мене: що, де, скільки, а також сплачую чи не сплачую заборгованості. Також телефонують по усім номерам телефонів, які поповнювалися через данний банк, та передають інформацію стосовно мене та моїх домовленостей (договірних) з банком.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 вересня 2023, 21:24
Вітаємо!

Для перевірки ситуації просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, номери, на які надійшли дзвінки, номери, з яких вони на дійшли, а також дату і час їх отримання (по можливості). Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати Вам відповідь за результатами перевірки.
taibadp 25 вересня 2023, 10:23
В Серпні 2023 вступили в силу оновлення законодавства що підсилили контроль за рухом готівки, в тому числі з’явилась вимога авторизації кристувача при поповненні картки через термінал.
Банк ПУМБ за якимось дивом встановив партнерським терміналам (City24, EasyPay) обмеження на денне поповнення у сумі 4999,99 грн, хоча ані в чинному «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні», ані в чинному «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» таких обмежень немає, але ж ми пам’ятаємо, що подібне було до вересня 2021, коли поміняли статтю 14 закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню)…»

На електронні листи з вимогою надати нормативне обґрунтування приходять відповіді, що не відповідають по суті:
«У відповідь на Ваше звернення, щодо обмеження суми на поповнення в партнерських терміналах повідомляємо, що ліміт на зарахування на картку в терміналі-партнері EasyPay 4 999,99 грн., це ліміт встановлений Банком.»
«Клієнт може здійснювати поповнення Карткового рахунку особисто або через інших осіб способами, що не суперечать законодавству України та відповідають встановленому режиму рахунку, у валюті Карткового рахунку в готівковій та/або в безготівковій формах.»
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 вересня 2023, 11:17
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми проведемо перевірку та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 10 жовтня 2023, 17:44
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.

Перекази коштів, що ініціюються в готівковій формі без відкриття рахунку в межах України на суму, що дорівнює чи перевищує 5000 гривень або суму, еквівалентну зазначеній сумі, в тому числі в іноземній валюті повинні супроводжуватись інформацією про платника та отримувача відповідно до вимог частини першої статті 14 Закону з проведенням її верифікації відповідно до вимог частини другої статті 14 Закону.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 4.2.6. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право встановити Щоденні ліміти/ Щомісячні ліміти/ Щоквартальні ліміти по Картці або Картковому рахунку, а саме: регламентувати кількість та суми операцій, що здійснюються по Картковому рахунку або за допомогою Картки та/або її реквізитів за визначений період (без додаткового повідомлення Клієнта).
Полезный комментарий
PUMB 13 листопада 2023, 13:51
Вітаємо!

Хочемо зауважити, що відповідно до пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) вимоги цієї статті не поширюються, зокрема, на здійснення платіжної операції готівкою в межах України на суму, що не перевищує 5 тисяч гривень, за відсутності ознак пов’язаності такої фінансової операції з іншими фінансовими операціями, що в сумі перевищують 5 тисяч гривень.

ПТКС АТ «ПУМБ» налаштовані таким чином, що платіжна операція готівкою, яка не перевищує 5 тисяч гривень, здійснюється без верифікації платника (ініціатора) в частині отримання даних, наведених у пункті 1 частини першої статті 14 Закону.

Водночас, у АТ «ПУМБ» є договори на приймання платежів з деякими фінансовими компаніями, що включені до Реєстру платіжної інфраструктури та мають ліцензію на надання фінансових платіжних послуг (послуги з переказу коштів без відкриття рахунку).

Такими договорами визначаються, зокрема, ліміти на переказ. На разі, контрагенти здійснюють заходи щодо оновлення договірних правовідносин, у тому числі з питань актуалізації лімітів з рахуванням вимог пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Андрей Шабанов 23 вересня 2023, 23:43
Пока я находился в Мариуполе на окупированной территории мне заблокировали все счета и карты, сейчас выехал в Германию, получилось позвонить в банк, но какое же было удивление, когда сказали чтобы снять блокировку нужно прийти в отделение лично! Какое отделение ПУМБ в Германии я смогу найти? Верните мне мои честно заработанные деньги, такое ощущение что работает команда мошенников, запутывают, постоянно переключают с одной тех поддержки на другую и дурят голову, а потом говорят мы помочь ничем не можем, но не переживайте ваши деньги никуда не пропадут, вы только приезжайте. Ужасное отношение к клиентам, тем более когда идет война и каждая копейка на счету. Я буду добиваться правды и искать защиты у европейских юристов, это нарушение моих конституционных прав и завладение моим имуществом под видом каких то «проверок». Думаю многие люди пострадали по такому же поводу и не могут добиться правды, можно попробовать составить коллективное письмо о мошеннических действиях банка по отношению к клиентам.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 вересня 2023, 10:06
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 5 жовтня 2023, 15:20
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Hesoyam 23 вересня 2023, 7:29
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 18
Никогда не подумал бы что такое возможно. 12.09 Поменял на bybit р2р криптовалюту на гривны, мне человек оплатил 11000 грн на пумб и я перевел ему крипту. Через сутки захожу в приложение — невозможно, смотрю что и карта с епл пей заблокирована. Оказалось что мне заблокировали банк, потому что отправитель пожаловался на меня и требует вернуть ему деньги, 11000 грн (которые он получил успешно в криптовалюте) Я пошел в банк, чтобы решить эту проблему, показал все скриншоты и дал всю информацию что криптовалюту я перевел сразу когда получил эти деньги и очевидно не буду ничего возвращать (дарить). На что я получил ответ, что мне разблокируют банк только тогда когда я подарю эти 11000 отправителю. Выходит что вот так просто можно кидать людей, покупаешь крипту, потом звонишь в пумб и тебе деньги назад возвращают, огонь пумб, вы мечта для мошенников!
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 вересня 2023, 9:48
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 жовтня 2023, 16:11
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
amaksymovych 22 вересня 2023, 23:13
Проживая заграницей, всегда хранил свои активы в крипте на бирже. Мне понадобилось вывести определенную сумму денег на карту, для того, чтобы перевести деньги родным. P. s. Часто пользовался до этого картой и все было хорошо. В этот раз, зная о том, что почему-то многим моим знакомым этот банк ввел ограничения, решил уточнить у поддержки, нормально ли отреагирует банк на вывод средств с бирж, на что мне дали ответ, что они абсолютно хорошо к этому относятся и попросили соблюдать лимиты. (до этого ни разу не превышал лимиты). После вывода денег, при попытке отправить родным, мне выбило ошибку о том, что мой аккаунт ограничен и попросили связаться с поддержкой. Сделал абсолютно все, на что получил ответ, что на протяжении 30 дней ввели ограничения на переводы, снятие наличных и рассчет заграницей (напоминаю, что живу именно заграницей) и сказали, что пользоваться картой могу только в пределах Украины. После чего, сказали, что можно обратиться на почту для предоставления объяснений по операциям за 30 дней. Я предоставил абсолютно все официальные квитанции по каждому ордеру, которые лично мне предоставила биржа Binance для решение подобных ситуаций. В банке молчат. Тех поддержка работает сугубо по скриптам, чем самым провоцируют применять плохие слова в сторону них и самого банка. Куда бы я не писал, везде одно и тоже кроме действительно решения проблемы. В банке совершенно отсутствует клиентоориентированность. Такое впечатления, что банк начал замораживать на счету деньги потому, что им это выгодно. Сами подумайте, банкам выгодно, когда деньги остаются в банке. И да, я уже знаю что ответит банк на этот комментарий — НИЧЕГО НОВОГО. Они будут вешать лапшу на уши, но не будут решать возникшую проблему. СОВЕРШЕННО НЕ СОВЕТУЮ ЭТОТ БАНК, если вы бережете свои средства, потому что они эгоисты и портят людям жизнь. Лично я начинаю работу в соц. сетях для распространения данной массовой проблемы, которую в скором времени мы увидим и в новостях. Приятного просмотра.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 вересня 2023, 9:44
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 6 жовтня 2023, 16:02
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Ми провели перевірку та з’ясували, що обмеження на певні типи операцій за Вашими рахунками було встановлено Банком в автоматичному режимі у зв’язку з підозрілою активністю по рахунках.

Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 1.1.20 пункту 1.1. частини 1 розділу ІІ Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Банк має право відмовитись від здійснення видаткових операцій за Картковим рахунком Клієнта, зокрема, при наявності підозри, що Клієнт використовує Банк для проведення незаконних операцій або інших підозр чи підстав згідно законодавства з питань фінансового моніторингу.

Крім того, відповідно до підпункту 4.2.19. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право у випадках наявності фактів, що діяльність Клієнта та його фінансові операції містять індикатори підозрілості, встановлені Національним банком України встановити обмеження в наданні Клієнту банківських продуктів/послуг, включаючи блокування банківських карток, призупинення надання послуг через Дистанційні канали обслуговування. Такі обмеження можуть тривати до моменту спростування наявних підозр.
(продовження у наступному коментарі)
Проблема вирішена
A228 22 вересня 2023, 12:30
Сьогодні банк заблокував рахунок із сумою в 24 000 грн без пояснень причини
На прохання розпочати процедуру блокування та виведення моїх коштів на мій же рахунок в іншому банку, голос в слухавці відповів, що необхідна лише особиста присутність у відділенні банку, на що я повідомив, що знаходжусь за кордоном і не маю можливості прийти до відділення, але готовий на віртуальний дзвінок
Мені було відмовлено — фактично гроші мої викрадені, так як гарантії того, коли закінчиться війна і чи існуватиме на той час банк, який грабує відкрито людей, ніхто дать не може.
Для чого тоді всі технології, якщо ми не можем під час війни дистанційно вирішувати питання? Навіщо нам такі закони, де банк може легко пограбувати будь яку людину?
Ні в якому разі не довіряйте своїх коштів банку ПУМБ — Вас напевне буде пограбовано.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 вересня 2023, 12:59
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції щодо користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже направили Ваше звернення на розгляд відповідального фахівця і неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання повної інформації.
Полезный комментарий
PUMB 10 листопада 2023, 13:38
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
LIS82 21 вересня 2023, 19:20
в 21-м году оплатил решение суда, провадження закрито, в 23 году звонят и говорят шо есть задолженность!!! это как???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 вересня 2023, 20:34
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 вересня 2023, 9:58
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Андрій Макаренко 19 вересня 2023, 16:32
Заблокували обліковий записів без пояснення причини. Служба підтримки пропонує звернутися у відділення. Я знаходжусь за кордоном. Запропонували написати листа на пошту. Написав перший лист 21.08. Відповіді немає. Написав вдруге через тиждень. Відповіді немає. Зателефонував до служби підтримки, єдине що порадили — залишити скаргу на те, що служба підтримки не відповідає. Прийняли скаргу, прислали мені листа, що повідомлять коли скарга буде розглянута. Пройшло 10 днів, ніяких змін. Пишу в телеграм в службу підтримки, так взагалі кажуть, що скарга не зафіксована. Хоча мені на пошту прислали номер звернення. Взагалі враження, що підтримка не працює, бо за місяць навіть не вдалося узнать причину блокування. Навіть не уявляю скільки часу треба витрати, щоб розблокувати акаунт і повернути свої кошти.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 вересня 2023, 18:53
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 22 вересня 2023, 16:59
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення для збереження банківської таємниці.
Maslivbrid29 19 вересня 2023, 11:13
Звертався у відділення банку щоб оформити платіжну карту. Попросив повні умови, а у відповідь «У нас все безкоштовно», навіть смс.Я що кота в мішку беру? Не може банк працювати без комісії, бо буде в збитку.
ПУМБ
Відповідь банку
19 вересня 2023, 12:30
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.

Звертаємо Вашу увагу, що наша дебетова картка «ВсеКАРТА» повністю безкоштовна при оформленні та обслуговуванні. Оформити її можливо без обов'язкового страхування. Зняття готівки безкомісійне у будь-якому банкоматі на території України.

Хочемо додати, що за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online Ви зможете поповнити мобільний номер телефону, оплатити комунальні послуги та переказати кошти на картку іншого банку також без жодних комісій. Проте, маємо зауважити, що при переказі коштів за номером рахунку IBAN іншого банку стягується комісія 0,5% від суми переказу, мінімум 3 грн, максимум 500 грн. Плата за СМС-повідомлення чи користування особистим кабінетом ПУМБ Online не стягується.

Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у гривні Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/da32cc44-2047-4262-a5a6-10fcb46deb76

Ознайомитись з тарифами на обслуговування фізичних осіб Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/f2033042-7ac0-47d3-926a-a1b5eb71cc63

Ми раді надавати нашим клієнтам найбільш комфортні умови для користування та постійно покращуємо наші послуги.

Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viktorov77 16 вересня 2023, 18:53
Система заблокировала карточку, причину не знаю! Пользоваться не могу, а в понедельник уже на фронт!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 вересня 2023, 20:59
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 19 вересня 2023, 11:51
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝