Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Владислав Стриженко 13 листопада 2023, 13:02
Мне заблокировали карту, я пришёл в отделение, я сказал что занимался п2п переводами. на что мне отвечают «У вас жалоба на 18 000 гривен». Мне надали список документов, что нужно предоставить для разблокировки и спросил что будет если в случае я не смогу подтвердить что эти 18 000 были получены за криптовалюту. Мне сказали, в таком случае банк обрывает мое обслуживание и выводит остаток (6800 гривен) на карту другого банка. Я пришёл на следующий день в отделение и сказал что нет доступа к криптобирже, так как прошло около полугода с того момента. На что мне говорят что не могут вывести остаток денежный средств, и не объясняют причину. Банк вроде как и хороший, но не понимаю на каком праве они удерживают мои денежные средства!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 13:54
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН. Це дозволить нам з'ясувати причини та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 листопада 2023, 19:43
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Andrey2880 11 листопада 2023, 14:52
Являюсь клиентом банка уже много лет. Со стороны банка доверия к клиентам -1000% Сегодня пытался оформить оплату частями, без id карты не получится. Даже не пытайтесь. В поддержке предложили оформить обычный кредит.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 листопада 2023, 16:02
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливе при наявності ID-паспорту або закордонного паспорту нового зразку та застосунку Дія. Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту.

Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію щодо спрощення процедури оформлення продукту.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Полезный комментарий
PUMB 15 листопада 2023, 17:00
Вітаємо!

Ми розглянули Вашу пропозицію та хочемо повідомити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів. Бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема вирішена
Irina19900306 9 листопада 2023, 9:17
Доброго дня. Скажіть будь ласка, як карта єпідтримка може піти в мінус? Це не кредитка! З пустої карти були списані кошти, а тепер банк просить їх погасити, щоб користуватись кредиткою. Який зв’язок між кредиткою та картою підтримка?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 листопада 2023, 11:28
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів перевірки списання.
Полезный комментарий
PUMB 9 листопада 2023, 21:31
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
vitali21 3 листопада 2023, 19:14
Відділення за адресою: Суми, вул. Соборна, 32
В мобільному додатку надається інформація про борг і там зазначено «сума до повного погашення» 17000 грн та «Платіж пільгового періоду» 12000, при цьому було вказано «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.10.2023. я 29.10.2023 сплачую 12000. І в мене вже зазначається «сума до повного погашення» 5000 грн та «Платіж пільгового періоду» 5000 і вже зазначено «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.11.2023. На наступний деньсума до повного погашення починається збільшуватись. В бесіді з оператором з’ясовується, що якщо я хоча б 100 грн зняв з кредитної картки то щоб не нараховувались відсотки мені потрібно погасити весь борг в 5000 тисяч. При цьому в мобільному додатку не видно розділень, в історії обігу коштів зняття відсотків не видно, в інформації зазначено що загальний борг та пільговий борг 5000. Тобто ця інформація повністю не співпадає з словами оператора так як він повідомив, що сума пільгового періоду це лише кошти за які було оплачено товар чи послугу, а решта коштів не входять до пільгового періоду (в моєму випадку це близько 600 грн). Одже візуально в додатку я бачу, що вся сума боргу це «платіж пільгового періоду» з ствердженням, що якщо я оплачу цю суму з мене не буде стягнуто відсотків, а насправді це не так.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 листопада 2023, 20:28
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 листопада 2023, 16:50
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
MykhailoB 3 листопада 2023, 15:01
У звіті УБКІ фігурують дані про старий кредит. Кредит на даний момент має бути у статусі закритий, а він там у статусі — списаний. Це негативно впливає на мій кредитний рейтинг і висить як не закритий кредит. Звернувся на підтримку ПУМБ телефоном. Оператор не зміг допомогти та перевів на відділ проблемної заборгованості. Там мені теж не змогли допомогти, сказали, що не бачать рахунки. Знову переключили на першу лінію підтримки. Втретє пояснив ситуація, дали адресу пошти (borg) куди потрібно написати для вирішення проблеми. Отримав стандартну відписку:
Добрий день. Наразі Ви звертаєтесь у відділ простроченої заборгованості. На 03.10.23 у Вас відсутня прострочена заборгованість.
Рекомендуємо Вам звернутися на офіційну електронну адресу Банку info@fuib.com
Жодної адекватної реакції та бажання допомогти клієнту виправити помилку, яку припустився банк немає
Це, якщо я правильно зрозумів, номер, під яким зареєстровано звернення #823904
Прошу допомогти вирішити проблему, дати в УБКІ актуальну інформацію, що кредит закритий, а не списаний
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 листопада 2023, 16:26
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемося у ситуації та після отримання результатів перевірки надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2023, 18:31
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Danilich 1 листопада 2023, 18:26
Решил заиметь тут кредитку, т.к. всекартой пользуюсь много лет, онлайн открытие не работает для тех, у кого паспорт книжкой, какая-то дискриминация, Абанк и Глобус без проблем берут фото такого паспорта.
Ответил на обычный опросник в отделении для кредитки — квартира, машина, жена, дети, работа, доход и дошло, что от меня потребовали назвать 2 номера телефона кого-то из знакомых, чтоб их записали поручителями. Естественно банк был отшит, т.к. у меня есть кредитки привата с лимитом 100к и абанка 80к и никто там не требовал номера родственников. Нигде в рекламных листовках всеможу это не указано.
В общем по всекарте у пумба получилось хорошо. Кр. рейтинг в УБКИ 506.
всеможу — провальный бесполезный продукт
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 листопада 2023, 22:16
Вітаємо!

Шкодуємо, що процедура оформлення кредиту залишила у Вас негативні враження про наш банк.

Власники ID-картки можуть оформити продукт дистанційно з використанням додатку «Дія», тоді як власники паперового паспорта мають надати оригінал паспорта та ІПН у точці оформлення кредиту.

Ми бажаємо врахувати Ваш досвід для того, щоб зробити наші процедури комфортнішими для кожного з наших клієнтів. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію.
Проблема вирішена
Наталя Волкова 1 листопада 2023, 7:31
Добрый день. Без предупреждения, без сообщения — просто так (даже не знаю когда) у меня заблокировали счет. Узнала об этом случайно 19.10.2023 при попытке платежа с карты. Была в шоке.
Писала в техподдержку, звонила на горячую линию, писала на info@fuib.com. Никакого результата и НИКАКОЙ информации за две недели. Операторы вежливы, но помощи никакой — все из серии «ждите подключения, ваша заявка наверно рассматривается, ответ наверно вот-вот будет.»
За что заблокировали — неизвестно.
Когда я получу доступ к своим деньгам — тоже неизвестно. В отделение приехать не могу — мои часы работы и выходные полностью совпадают с графиком работы отделений. Да и по словам операторов чатов и горячей линии смысл минимален — те же «напишите заявления, ответ через 30 дней»
Это зарплатная карта! Мне кушать хочется!
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2023, 11:23
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Саме тому, ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Після отримання вичерпної інформації щодо рахунку ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 8 листопада 2023, 16:26
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Віктор Демченко 31 жовтня 2023, 11:40
Це єдиний банк який дає кредитний ліміт 50 тисяч грн і для оформлення оплати частинами створив умови через сервіс «дія», для того щоб клієнти не користувалися такими послугами в їхньому банку, а користувалися у їх конкурентів Сенс і Моно.
Співробітники з квітня 2023 реєструють скарги і ігнорують вирішення проблем. У Моно і Сенс офомлення оплати частинами відбувається без «дії», а ПУМБ навмисно потратив свій час, матеріальні і людські ресурси, доробив застосунок для того, щоб клієнти користувалися такими послугами в інших банках. В усьому світі до цього часу усі топ-менеджери створюють умови, щоб їх послугами могли скористатися якомога більше клієнтів, у ПУМБ навпаки. Крім того, ПУМБ навіть інвестує свої ресурси проти своїх клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 16:09
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативна думка про наш банк.

Проте, маємо зауважити, що згідно умов продукту «Сплачуйте частинами» ми використовуємо застосунок «Дія» для ідентифікації клієнта і актуалізації даних для розгляду кредитного ліміту клієнту.

Також, просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію щодо спрощення процедури оформлення продукту.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andrejviplast 25 жовтня 2023, 18:49
Банк вимушений припинити ділові відносини через виявлену підозрілу діяльність по Вашим рахункам. Будь ласка, зверніться до відділення протягом 5 днів для отримання відмови в обслуговуванні та подання заяви на закриття рахунків.

До цього я не користувався картою 2 тижні
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 жовтня 2023, 23:00
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН. Це дозволить нам з'ясувати причини та надати Вам зворотній зв'язок.
Simp 25 жовтня 2023, 17:32
До сегодня считал банк одним из лучших. Подробности описывать не буду, потому как каждый кто заходит сюда сталкивался с плюс минус похожими вопросами и проблемами. Пумб застал меня в очень сложный период моей жизни, прям вот все навалилось в один момент. Пумб — Вышка тотального неуважения к клиенту. За мои же (не кредитные деньги) устроили аттракцион изощренного издевательства, складывалось впечатление «А что еще он может сделать, чтобы вернуть свои деньги»? Деньги мне действительно были очень нужны как никогда, но Вчера. Теперь кто-то возможно из СБ получит благодарность и с гордой походкой отправиться к близким домой. Возможно кто-то усомниться в своих действиях, кто-то и не вспомнит завтра. Мы все своими поступками запускаем цепочку действий, которые рано или поздно повлияют на нашу жизнь. Вы на мою уже повлияли, уверен все получат свое.
Деньги — это всего лишь бумага или цифровой код.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 жовтня 2023, 22:58
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження про спрівпрацю з нами. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону для перевірки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 27 жовтня 2023, 19:54
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідні дані для проведення перевірки. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lyba070966 23 жовтня 2023, 10:07
Шахрай з олх вимагає передплату 500грн. для відправки не існуючого товару.

Олександр, номер телефону +380997424197 (0997424197)

5355086024583451/ 5355 0860 2458 3451
і
5355177040876597 / 5355 1770 4087 6597
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 жовтня 2023, 10:30
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що дані картки не були видані нашим банком ПУМБ. Просимо звернутися до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Проблема вирішена
zaikkas130808 21 жовтня 2023, 22:58
Без основательно разорвали договор, без разъяснения причины и без разбирательства разорвали договор
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 жовтня 2023, 11:05
Вітаємо!

Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Після отримання вичерпної інформації щодо рахунку ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 27 жовтня 2023, 17:41
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
motherf 20 жовтня 2023, 22:21
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
Всім привіт, хочу розповісти про мій досвід користування послугами банку Пумб. Я людина 30 років, з 16 років користувач послуг приватбанку та монобанку з 2017) тобто в цілому розумію бізнес процеси у різних банках.

На ПУМБ я вийшов через рекламу у різних рітейлерів що можна вигідно оформити розстрочку на техніку Apple. Було не складно оформити анкету через додаток Дія, у інтерфейсі було трохи навʼязливо зроблено оформлення карток, хотів одну, а дозволяло відкрити лише одразу дві (дебетна та кредитна). Маючи один з найкращих та розкручених кредитних рейтингів у країні банк мені видав лише 25000грн ліміту))) Нажаль як є, можливо акція лише для постійних клієнтів банку, з таким лімітом особливо нічого купити і не можливо з техніки Apple))

Ну картка вже є, банк до речі любить доволі агресивно спамити рекламою та усякими пропозиціями (мінімум 2 небажаних повідомлення на день), то я вирішив почати її використовувати, думаю може банк подивиться на мої покупки та трохи додасть кредитного ліміту))) Закинув на картку додаткових грошей, пішов додавати картку у PayPal щоб почати купляти закордоном, і що ви думаєте))) ЦЕ ЗАБОРОНЕНО БАНКОМ)) додаю я картку у PayPal, він намагається списати $1.95 щоб верфікувати картку, а мені приходить пуш що перевищено ліміт НБУ на сплату закордоном (а це був моя перша спроба щось зробити у закордонному мерчанті), думаю ну всяке буває, напишу у підтримку))

Відповідь підтримки просто вбила)) Дана операція проходить під забороненим МСС кодом, тому не може бути успішною, зверніться до отримувача щоб він змінив MCC))) Тобто у світі є такий банк що не знає про існування платіжної системи PayPal та блокує додавання своїх карток туди)) Надаю вам назву банку: Перший Український Міжнародний Банк

Звичайно розумію що на цьому пора закінчувати свою співпрацю з банком, якщо є проблеми на такому рівні, то уявіть які таракани банку прийдеться бачити при подальшому користуванням послугами банку. Само собою закриття карток лише через відділення банку, Дія тут лише на вхід але не на вихід)

Само собою вивів гроші назад до іншого банку (комісія до речі десь 30 грн+ за 1000грн переказу)

Ось такий мій досвід користування банком) Та і ось причина такого заголовку) На мій власний погляд за більш менш адекватним застосунком, залишається старий легасі банк що залишається у своєму 2004 році))
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 жовтня 2023, 9:10
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас залишилося негативна враження про наші сервіси. Ми зафіксували Ваше звернення та передали його на розгляд відповідальних фахівців. Після перевірки інформацію ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2023, 12:51
Вітаємо!

Сума кредитного ліміту розраховується статистичною моделлю та враховує безліч факторів. Звертаємо Вашу увагу, що при активному користуванні кредитною карткою Банк може підняти Вам суму з часом. Про підвищення кредитного ліміту Ви будете обов’язково проінформовані.

Ми провели перевірку та дізналися, що в даному випадку спрацювали обмеження, згідно з якими заборонено здійснення з усіх рахунків фізичної особи — клієнта банку, розрахунків з використанням електронних платіжних засобів, для оплати операцій з активами, які безпосередньо конвертуються (обмінюються) на грошові кошти та відповідно до правил та/або інших внутрішніх документів міжнародних платіжних систем належать до операцій «квазікеш». МСС 8999 в якому Ви намагалися здійснити оплату, віднесено до сервісів, що займаються операціями «квазікеш».

Хочемо зазначити, що відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, Ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Valentin99 20 жовтня 2023, 18:47
Ситуація:
у продовж 5 місяців я знівам кошти з ФОПу та не отримував надходжень.
у п’ятницю отримую перше надходження за 6 місяців на ФОП.
у вечері о 17:40 намагаюсь зайти до ФОП аккаунту (https://www.digital.pumb.ua/login)
отримую відповідь «Ваш акаунт заблоковано. Зверніться, будь ласка, до Вашого персонального менеджера»
телефоную до підтримки (0 800 501 275)
мені кажуть ми працюємо до 18:00 спробуємо щось зробити, як що не встигнемо то у понеділок
А мені тепер доведеться займати грощі та вглядати дурнем через «юзер френдлі» ставлення до клієнтів у Пумб. Я навіть не знаю чому мій ак заблокували. Та я не знаю чи перевели мені всю суму за мою працю.
Переваги:
* новий дизайн сайту та додатку значно краще
* служба підтримки працює та відповіда майже одразу у робочі години
Недоліки
* служба підтримки працює та відповіда майже одразу у робочі години
* немає сповіщення про блокування аккаунту ФОП
* інколи можно натрапити на старі ресурси (сайта) які ще й з багами
* знімання коштів з ФОПу може тривати 2 год, а у віхідні ця функція не працює
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 жовтня 2023, 20:29
Вітаємо!

Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про спрівпрацю з нами. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону для перевірки. Ми розберемося в ситуації детальніше та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2023, 14:13
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідні дані для перевірки. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН у приватні повідомлення.
Микола Ященко 20 жовтня 2023, 16:05
Доброго дня, я не користувався карткою ПУМБ майже 7 тижнів, але було зарахування 1000 грн. 25-го вересня та списання 15-го жовтня. Сьогодні заходжу в додаток і бачу на рахунку -1 999 99… Звернувся у технічну підтримку в телеграмі, запитав що з картою, на що відповіли «Банк вимушений припинитиділові відносини через виявлену підозрілу діяльність за Вашими рахунками. Будь ласка, зверніться до відділення протягом 5 днів для отримання відмови в обслуговуванні та подання заяви на закриття рахунків.» Мене ніхто не попереджав про блокування картки та припинення ділових відносин, ніхто з банку мені не зателефонував і не попередив, я сам про це випадково дізнався. Технічна підтримка банку не може нічого пояснити, що трапилося з карткою.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 жовтня 2023, 18:45
Вітаємо, Миколо!

Ми шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження від нашої співпраці. Ми неодмінно розберемося у причинах блокування, перевіримо всі деталі та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком пізніше
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2023, 10:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Kovalenko60 19 жовтня 2023, 20:02
Я, пенсионер, проживаю в г. Мариуполь
получаю пенсию в Пумб и у меня заблокировали сначала пумб онлайн около года назад, а теперь и карту пенсионную.
Нахожусь в г. Мариуполь, выехать на территорию подконтрольной Украине не могу. Пенсию мог снимать только через банкинг, а после его блокировки только обменник по терминалу.
Теперь мне ещё и заблокировали карту, банк Пумб, которому я доверял лишил меня последнего.
Во всех банках есть онлайн верификации, и помощь своим клиентам при звонках на горячую линию. Мне же Пумб предлагает приехать, за что я приеду и как.
Прошу помощь в доступе хотя-бы к моей карте, или отдать деньги на расчётный счёт в банке Приват.
Помогите, мы пенсионеры, нам больше некому помочь. Почему так поступает банк, которому я доверял.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 жовтня 2023, 21:53
Вітаємо!

Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 жовтня 2023, 13:27
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення для збереження банківської таємниці.
43ct 18 жовтня 2023, 7:41
Здравствуйте.Банк больше 3х месяцев как заблокировал мне счёт.Пошел в отделение там мне сказали что нужно предоставить подтверждения платежей, я предоставил, дополнительные данные у меня не запросили.Через неделю мне перезвонил специалист и сказал что банк разрывает с мной сотрудничество и остаток средств можно будет перевести через месяц.Идёт уже 4й месяц.В колл-центре говорят что бы я шел в отделение, а отделение говорят что они нечего не знают, ждите.Вот такое кольцо абсурда.Некто не чего не знает.Зачем вы держите «специалистов» в отделении, если они по факту нечего не решают.Сумма на счету не большая, тут скорее дело принципа!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 жовтня 2023, 10:22
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася така ситуація. Ми неодмінно розберемося у причинах блокування, перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 жовтня 2023, 16:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
ataik 17 жовтня 2023, 14:26
Нічого не маю проти ПУМБу, тим більше, що колись забирав від них гроші від збанкрутілого Фідобанку. Так що первинне враження було непоганим. А в серпні вирішив відкрити картку та подивитись на продукти: трохи більший кешбек, трохи вищі ставки по депозитам.
Як тільки відкрив картку, мені зателефонували з банку та кріпко присіли на вуха: у нас є таке, є таке, а тут так. І здається, нічого поганого в цьому нема, скажете ви. Певним чином, так. Але не в тому випадку, коли клієнт каже прямо відкритим текстом: мені це не цікаво, я не хочу. У відповідь оператор колцентру лише каже «а чому?».
Виглядало це так:
— мені не цікавий цей продукт.
— а чому?
— я маю всі необхідні карти та рахунки для моїх потреб.
— а тут вигідна ставка, яку зараз можна зафіксувати (брехня, банк маже змінювати умови договору в одностороньому порядку — від автора), може давайте відкриємо?
— ні.
— а чому?

І так вони будуть вас ганяти по алгоритму продажів, поки ви не скинете дзвінок або не погодитесь на ЇХ умови. Третього не дано. І це сумно. Як я зробив? скористався скидом дзвінка та додав номер у чорний список. Але сьогодні моїй дружині, яка також стала клієнтом ПУМБу так само подзвонили і почалося… Після 7 хвилин нецікавої, відриваючої, дратуючої бесіди, прийшлося взяти телефон та сказати оператору той тезис, що я викладаю тут — цініть клієнта і не докучайте. Є певна межа, дотримання якої є балансом між бажанням продати послугу і не роздратувати клієнта — і ПУМБ цю межу ставить не правильно. Тож, менеджери, маркетологи та інші причасні — зверніть увагу на мій допис, він дійсно вартий того, щоб виправити ситуацію. В перспективі ви заробите на задоволеному клієнті більше, ніж на роздратованому сьогодні.
Без цього негативного досвіду оцінка банку була би на рівні 4 з 5, а так лише 2.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 жовтня 2023, 14:55
Вітаємо!

Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, а також дату і час дзвінку нашого оператора. Ми бажаємо перевірити коректність консультації та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2023, 16:58
Вітаємо!

Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Vika4688 16 жовтня 2023, 1:16
Всем доброго времени суток. Хотелось бы поделиться своим личным опытом работы с этим банком. Увы мой опыт негативный, об этом банке как и о технической поддержки.
Месяц назад пумб заблокировал мою карту, на карте отображается -777 сразу же на следующий день после блокировки, я обратилась в банк, на что мне сотрудники банка ответили то что увы мы не знаем причину блокировки придите завтра, на следующий день сотрудник банка мне заявляет то что мне нужно предъявить квитанцию или какую-либо информацию о платежи на сумму 9000 грн. Я предоставила все имеющиеся у меня информация. (диалог с отправителям средств pdf)
Через день, сотрудники сказали данный информация не подходит и мы хотим разорвать с вами деловые отношения, для того чтобы забрать свои деньги придите пожалуйста в понедельник. В понедельник мне в Viber приходит сообщение о том что пумб прекращает со мной Деловые отношения. Но самое интересное началось не тут, а началось тогда когда через день приходит сообщение о том что мои документы прошли проверку и банк разблокировал мою карту. Я сразу же зашла в приложение и попыталась перевести свои средства, у меня не получилось, но зато снять на другую карту банк у меня получилось ну не всю сумму, а именно 19999 грн. после этого мою карту заблокировали с суммой 11800 грн. и выбило уже ошибка 999. Хотелось бы отметить То что в данном банке сотрудники ничего не знают, технической поддержки онлайн нормальный нет так как если у тебя заблокированный доступ до личного кабинета ты не можешь обратиться напрямую в техническую поддержку, ну, а на горячей линии ничего не могут сказать, так как они ничего не знают. Сейчас такое время, в стране война, и лишний раз из дома выходить бывает порой опасно.
Но Пумбу видимо на это всё равно, у них такое отношение клиентам.)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 жовтня 2023, 10:25
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування та коректності наданої консультації. Для цього просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату та час звернення на гарячу лінію. Після проведення перевірки ми обов'язково повернемося та надамо Вам зворотній зв'язок щодо правомірності рішення.
Полезный комментарий
PUMB 23 жовтня 2023, 12:24
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 жовтня 2023, 14:17
Відгук зарахований (на 16.10.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Doni 15 жовтня 2023, 20:50
Вітаю.
Розписувати всі «прелисти» роботи цього банку, я думаю, тут не має жодного сенсу.
Як НБУ не помічає цих порушень?
Але це риторичне питання.
У мене питання щодо блокування акаунту в ПУМБ-онлайн.
Якщо навіть банк побачив проблеми з карткою (введено неправильний пін або помилковий код зі смс і т.д.), чому блокують весь аккаунт, а не конкретну карту.
А тому, припустимо, що обліковий запис має розрахунковий рахунок на який приходить пенсія, причому приходить своєчасно, щомісяця, як по годинах.
Але її можна не віддавати пенсіонеру, бо він перебуває на ТОТ і природно для ідентифікації сам у відділення банку, яке знаходиться на території України, не зможе приїхати.
Легкі гроші, друзі.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 жовтня 2023, 21:42
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що ми дотримуємося законодавства України та виконуємо всі постанови НБУ.

Зауважимо, що при введенні декілька разів неправильного коду-паролю або коду-підтвердження система безпеки блокує вхід до застосунку ПУМБ Online задля протидії шахрайським діям. При цьому, блокується лише вхід до застосунку, а не усі рахунки клієнта, тому Ви зможете розрахуватися карткою у магазинах чи зняти готівку у банкоматі. Розблокувати обліковий запис можливо самостійно за допомогою даних Вашої картки, при дзвінку на гарячу лінію нашого банку або у найближчому відділенні.

Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування Вашого облікового запису, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення перевірки ми залюбки підкажемо спосіб розблокування.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝