Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Роберт Нєщадін-Шевцов 15 грудня 2023, 10:46
Регулярно сами слетают пароли, блокируется карточка. И тогда, когда необходимо осуществить платеж.

В итоге, «благодаря» ПУМБу не имею возможности использовать свои же деньги.

Вынужден использовать карточки других банков, платя из-за ПУМБа незапланированную комиссию. А иногда и вовсе не имею возможности совершить платеж.

Когда окажусь в пределах досягаемости отделения банка, переведу деньги в другой банк и закрою счёт. Такие «услуги» не нужны, надоело.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 грудня 2023, 11:13
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо з'ясувати причини блокування, про яке Ви повідомили, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли ідентифікувати Вас та провести перевірку. Після з'ясування причин ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 18 грудня 2023, 15:55
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Людмила Фролова 14 грудня 2023, 14:33
Карточка банку ПУМБ 5355 2802 1619 9784 шахрайська. На фейсбуці https://www.facebook.com/Cordazel-110697465068142/?ref=pages_you_manage отримує від людей кошти за товар і нічого не надсилає. Тисячі ошуканих. Я також серед них. Сторінка діє з 2022 року. Невже немає на них управи? Чи є якісь методи щоб повернути свої кошти.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 грудня 2023, 14:52
Вітаємо, Людмило!

Нам шкода, якщо Ви постраждали від шахрайських дій. Будь ласка, повідомте про цей випадок нашу службу безпеки за номерами нижче. Це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів та надати Вам детальну консультацію про подальші дії та повернення коштів.

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
Проблема вирішена
6F2VN22A 14 грудня 2023, 12:14
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Поповнювала свою картку 11.12.2023 в термінали у відделенні Пумб, гроші на сьогоднішній день не зарахувалися. Дзвоню, ходжу до них кожного дня і кожного дня мені брешуть що гроші зарахуються меня протягом доби. Що робити не знаю…Потім сказали що 45 днів треба очікувати…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 грудня 2023, 14:32
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком після уточнення деталей.
innapcholko 14 грудня 2023, 9:59
Пользуюсь, вроде все нормально, но сейчас начали делать ревизию платежей и задолженностей по коммуналкам.
Все было хорошо, кроме платежей за газ. Все реквизиты были указаны верно, но в результате более 3х месяцев сумма задолженности не отображалась корректно в приложении.
Будьте внимательны пользуяс приложением ПУМБ, при оплате коммуналки!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 грудня 2023, 11:01
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також назву і ЄДРПОУ постачальника. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nameL 11 грудня 2023, 17:11
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Вже неодноразово проблеми із зарахуванням коштів. Під час війни це знущання з людей ‼️😡
1) Вперше мені не було зараховано кошти за оплату комунальних послуг. Відповідно заборгованість і 14 днів «біганини» щоб зняли борг
2). Через цей банк поповнили мобільний і до вечора виясняли чому оператор не отримав кошти.
3) Знову не зараховані кошти, цього разу Інтернет провайдеру. Вже добу чекаю‼️
Скільки ви можете знущатися з людей під час війни? Ваші аргументи що кошти надходять протягом 3-х днів смішні, оскільки в інших банках протягом 20 хв.є зарахуванням. Я є клієнтом декількох банків, тому знаю що там проблем немає.
Чому під час війни ви як інші банки не робите все можливо аби людина мала зв’язок і не мала проблем?
Чому у вас не компетентні оператори?😡 Один говорить одне, інший його слова заперечує!
ПУМБ
Відповідь банку
11 грудня 2023, 20:46
Вітаємо!

Нам шкода, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alyo 10 грудня 2023, 13:07
Як таз виходить, що в цьому банку самі шахраї?
Будьте обережні! Власники цієї картки взламують аккаунт і під виглядом ваших друзів просять скинути грошей!

5355086022335805 — ШАХРАЇ!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 грудня 2023, 13:22
Вітаємо!

Дана картка відсутня у нашій системі і не була випущена нашим банком. Просимо перевірити коректність номеру картки. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, радимо Вам звернутися до банку-відправника коштів для фіксації випадку шахрайства та написати заяву на сайті Кіберполіції.
YuriiRit 8 грудня 2023, 11:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
Доброго дня
Шановне керівництво Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Я досить довгий час являють клієнтом банку, активно користуюсь багатьма продуктами, маю хорошу платіжку дисципліну та репутації серед клієнтів. За весь час роботи з банком в мене вперше виникла проблема катастрофічного масштабу, прошу допомогти в її вирішенні врегулюванні у вас.
Я маю кредитну карту з лімітом 47 тис.грн іноді користуюсь при потребі але все вчасно сплачую. Станом на 05.12.2023 року по карті був доступний ліміт 47 тис.грн абсолютно без заборгованості по ній. В цей день зранку коли я відпочивав із 5:57 до 6:01 були здійснені 4 успішних транзакції на списання коштів в іноземній валюті по курсу 0,25 грн, за послуги Пасажирських залізничних перевезень від продавців SUICA MOBILE PAYMENT SIBUYAKU JP, а також PASMO TOKIO JP на загальну суму 12 216 грн 87 коп. помітив я це пізніше так як PUSH повідомлення приходять та зникають. Після цього заблокував можливість розрахунків в інтернеті та карту. Дані про карту 3 — м особам не розголошував! ШАХРАЇ МЕНЕ ОБІКРАЛИ!
Я звернувся до банку заповнив необхідну форму в онлайні для розслідування даних операцій, прибув до відділення ПУМБ в ТРЦ Район додатково проговорив ситуацію менеджеру надав всю необхідну інформацію довідки про подання заяви в поліцію, в поліції написав заяву на розслідування правоохоронними органами я так розумію КІБЕР ПОЛІЦІЄЮ все детально описав та надав. В банку мені повідомили що розгляд заяви по формі до 45 днів, а в поліції до 30 днів! Зі свого боку зробив все що міг та зараз чекаю рішення. Чекаю але борг висить на кредитному рахунку і можливо на нього нарахуються %. Я ніколи в житті не потрапляв в подібні ситуації, я прошу вас про допомогу проконтролюйте даний процес з боку банку та допоможіть в його вирішенні. Я готовий надати всю необхідну додаткову інформацію тільки би вирішилась проблема. Я не планую виплачувати цей борг так як ці гроші в мене вкрали, якщо питання не вирішиться я буду підіймати його на найвищі рівні, До Національного Банку України, Прем'єра Міністрів, а до Президента України. Банк та Правоохоронні органи мають розслідувати та вирішити дану ситуацію, а не почепити цей борг на людину яка його не брала!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 грудня 2023, 11:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для розслідування зазначених списань. Після завершення вичерпної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 13 грудня 2023, 15:33
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
vesontrax 8 грудня 2023, 1:24
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Привокзальна, 4
Пользовался услугами банка почти 7 лет (зарплата, международные переводы, снятие валюты и просто обычная оплата как в интернете так и просто в магазинах), все в принципе было неплохо (иногда тупящее приложение и постоянные очереди в банки не в счет).В общем 1 числа получил сообщение в вайбере что мой счет ограничен по причине подозритльных действий, начинаю звонить в службу поддержки и тут мне отвечают что я не могу им позвонить со своего финансового номера, ок набираю с другого номера-спустя минут 15 общения с 3 специалистами обрисовываю свою ситуацию, мне выдают что меня пытались взломать и вводили неверную пару логин и пароль, пригласили в отделение в понедельник.Причем за 10 минут до бана мне пришло 2 гривны на счет с пополнения Монобанка.
В первый рабочий день недели посещаю отделение ПУМБа, специалист внимательно меня выслушала и выдает что по сообщению их службы безопасности, меня не взламывали, а на меня кинули жалобу, что я мошенник или еще что-то:)На вопрос кто мне прислал 2 гривны ответ убил-мы не видим кто это вам прислал.Просят предоставить информацию о входящих переводах 1 числа (у меня было 3 ввода на общую сумму 50к гривен, и покупка валюты на месячный лимит, переводы были от моих хороших знакомых)я пишу объяснительную, в которой предоставляю квитанцию к каждому переводу с ФИО и данными отправителя (пришлось попросить каждого присласть мне квитанцию во время посещения банка).Спустя минут 20 ожидания мне отвечает служба безопасности, что увы с вами принято разовать деловые отношения.
В общем в течении 3 дней я все-таки смог забрать все свои сбережения и накопления по картам и попрощаться.Вопросов к работникам никах нет, в процессе ожидания предлагали даже кофе:), все отлично, приветливые хорошие люди, но увы в общей сложности не рекомендую на данный момент.В условиях развития банковской системы в стране не вижу смысла цепляться за данный банк.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 грудня 2023, 10:13
Вітаємо!

Щиро жалкуємо, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому передали Ваше звернення в роботу профільного відділу. Це дозволить врахувати Ваш досвід для покращення наших процесів.
Полезный комментарий
PUMB 11 грудня 2023, 15:08
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Motylop 7 грудня 2023, 8:03
Расстроена данным банком!!! снимала деньги в банкомате 4200 грн и с карты они списались, а на руки не получила!!! ответов внятных нет по этому поводу, денег до сих не вернули, а они очень нужны!!(
Почему ждать 90 дней??? а жить за что эти 90 дней?!
ПУМБ
Відповідь банку
7 грудня 2023, 13:33
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
valeriya1301 6 грудня 2023, 14:19
Банк мошенник, захожу в приложение чтобы перевести деньги, пишет недостаточно средств, хотя деньги на счету есть. Позвонила на горячую линию, ответ вам надо пройти идентификацию обратитесь в банк. Какая еще идентификация? Где это указано? В приложении никаких уведомлений не было
ПУМБ
Відповідь банку
6 грудня 2023, 16:05
Вітаємо!

Так як Ваша реєстрація відбувалась у застосунку ПУМБ Online за допомогою BankID, то згідно вимог Національного банку України, така ідентифікація не є повноцінною та не надає банку достатньо інформації, тому рахунки мають обмеження щодо лімити на внесення коштів на рахунок. Саме тому, Ваші рахунки були заблоковані у зв'язку з перелімітом. Для розблокування рахунків необхідно пройти переідентифікацію у відділенні нашого банку ПУМБ.

На жаль, на сьогодні, провести переідентифікацію дистанційно(за паспортом книжкою) немає можливості.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Проблема вирішена
bvy 5 грудня 2023, 11:06
Вирішив спробувати налаштувати родинний зв’язок у додатку для переказу валюти між батьками та собою. Додаток пропонує вказати фінансовий номер члена родини та зробити фото свідоцтва про народження. Все робиться надзвичайно легко. Через декілька днів у додаток мені та моєму батьку прийшло повідомлення, що родинний зв’язок підверджено. Далі почалися проблеми. Дуже дивно, що переказати кошти може лише та особа, що ініціювала процес вставнолення рідства, тобто я можу переказати кошти батьку, а він мені ні. У підтримці сказали, що якщо батько хоче переказати кошти мені, то потрібно йому також ініціювати процес встановлення родинних відносин. При цьому йому потрібно зробити фото мого свідоцтва про нарождення!!! додати файл зображення не можливо. На запит як йому це зробити, кажуть передайте оригінали свідоцтва про народження батьку, щоб він їх сфотографував через додаток. Навіщо підтверджувати родинний зв’язок з обох сторін, якщо він вже підтверджений? Як можна вирішити цю проблему? Документи передати фізично неможливо
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 грудня 2023, 15:40
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Хочемо зазначити, що при встановленні родинного зв'язку немає потреби іншому родичу надавати документи, щоб зробити переказ у валюті. Ми бажаємо перевірити коректність консультації нашими фахівцями та після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
somemnfnlogin12 4 грудня 2023, 14:30
Активировал категорию кешбека на магазин Maudau в этом месяце.
Ранее оплачивал покупки с Пумба — всё было ок.

В этом месяце оплатил две покупки по 800 грн — ни за одну не получил кешбек.
В поддержке, как обычно, ничего не знают и маринуют три дня одним и тем же ответом, самой стандартной отпиской по типу: «Передали в соответствующий отдел, ждите»

По факту, просто нарушили условия.
(Нет, мне, конечно, на третье обращение написали, мол «Кешбек может выплачиваться 10 дней», но это такая чушь, боже. В том плане — кто-то когда-нибудь видел, чтобы кешбек выплачивался 10 дней? Если покупка сделана и соблюдены условия — деньги зачисляются. Всё)

Учитывая, какой банк колхозный и как любят в поддержке уже даже после того, как с ними попрощаешься, начать навязывать тебе миллиард ненужного тебе мусора, не удивлюсь, если это просто мошенничество
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 грудня 2023, 15:09
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
somemnfnlogin12 7 грудня 2023, 18:53
Проблема решена. Кешбек таки зачислили. Спустя четыре дня.
2XL 3 грудня 2023, 18:14
Зразу скажу що не рекомендую нікому користуватися цією послугою саме від банку ПУМБ, бо її оформлення — це якийсь сюр.
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.

До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.

Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 грудня 2023, 19:28
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».
Полезный комментарий
PUMB 8 грудня 2023, 16:45
Вітаємо! Відповіли Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
dianatkachuk12 1 грудня 2023, 17:24
Добрий вечір.
Щойно відкрила кредитну карту. Чому на карті вказано рядок «використано» і після цього величезна сума? Я ще нічого не використовувала, лише відкрила карту.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 грудня 2023, 17:44
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
sasha1312 1 грудня 2023, 13:07
заблокировали карту и говорят обратится в отделение с паспортом, я в данный момент нахожусь за границей, вопрос — как?
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2023, 13:21
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 4 грудня 2023, 15:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Torpid 30 листопада 2023, 19:45
Я являлся клиентом банка ПУМБ меньше двух недель. По началу я был доволен услугами банка, но недавно со мной произошел инцидент, который полностью изменил мое мнение о ПУМБ.
Сегодня я хотел оплатить покупку в онлайн магазине, захожу в приложение и вижу -777 миллионов, начинаю гуглить и понимаю, что счет мне заблокировали. Я сразу же написал в поддержку банка, там ничего не сообщили о причинах.
Я точно знаю, что причин для блокировки нет, на карте около десятка транзакций, 3 оплаты в онлайн магазине (суммы до 5 долларов), пара покупок оффлайн, 3−4 пополнения с моей карты монобанка. Дня 4 по счетам вообще не было движений. Регистрацию проходил через bankid.
Я не мог поверить, что банк может так поступить со своим клиентом. Абсолютно нулевая работа техподдержки. У меня есть счета в привате, абанке и моно никогда ничего подобного не было. Хотя сумма остатка небольшая, все же очень не приятно. Не знаю когда я попаду в отделение банка.
Я рекомендую всем потенциальным клиентам банка ПУМБ очень внимательно подумать, прежде чем открывать счет в этом банке.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 22:55
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам з'ясувати причини блокування та надати Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Teide 30 листопада 2023, 17:17
Для того, щоб поповнити власну картку в банкоматі, потрібно вводити спочатку номер телефону, потім код з смс, потім номер картки. Це дуже незручно!
Зручно вставити картку в банкомат, ввести пін і поповнити її. Якщо потрібно поповнити іншу картку, то тоді вже дійсно потрібно ввести її номер. Саме так працюює поповнення карток в тому ж Приваті.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 18:18
Вітаємо!

Поповнення картки в терміналі самообслуговування вимагає введення її номеру після авторизації за номером телефону.

Шкодуємо, що наш сервіс виявився незручним у користуванні для Вас. Ми зафіксували Ваш відгук для того, щоб врахувати його для покращення роботи наших терміналів в подальшому.
Teide 30 листопада 2023, 16:58
Завжди вважав, що автопролонгація потрібна клієнту, щоб продовжити депозит на первинних умовах. Виявляється, у ПУМБі це так не працює і банк змінює відсотки, що є головною умовою депозиту. Причому ніде в депозитному договорі це не написано. Буду шукати банки, де ми однаково розуміємо умови автопролонгації.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 17:58
Вітаємо!

Автопролонгація депозитного договору відбувається з процентною ставкою, яка діє на момент пролонгації вклада.

При оформленні першого рахунку в банку клієнт підписує заяву про приєднання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО), яке визначає умови співпраці банку та клієнта. Згідно пункту 8.14.1. ДКБО, «процентна ставка на кожний новий строк розміщення Вкладу встановлюється у розмірі, що визначений Банком на дату початку кожного нового строку розміщення Вкладу для вкладів фізичних осіб з аналогічними умовами розміщення».

Ознайомитися з текстом ДКБО можна у будь-якому відділенні ПУМБ та на нашому офіційному сайті pumb.ua («Звернення та безпека» — «Документи» — «Публічна пропозиція АТ „ПУМБ“ на укладання договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб»).
Проблема вирішена
Vladr 30 листопада 2023, 16:07
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Левка Лук'яненка, 33
28.11.2023 получил в приложении сообщение о блокировке денег в сумме 354 грн. После общения со службой поддержки пришло письмо с требованием закрыть счет.
Сразу же поехал в банк. Сотрудники сказали, что закрыть счет почему-то смогут только после 01 декабря и мне нужно ждать звонка.

Сегодня в приложении приходит сообщение с требованием актуализировать паспортные данные. Задал вопрос по е-мейл по поводу 354 грн. В ответ получил это: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для уточнення можливості отримання коштів необхідно звернутись до відділення Банку з оригіналами документів, паспорт та ІПН.»

Так я ж позавчера обращался с документами, они никому нафиг не нужны были и сотрудница сказала, что деньги вернут. А из процитированного выше ответа следует, что деньги могут и не вернуть.

ПУМБ — у вас все настолько плохо, что начали мелочь по карманам тырить и деньги просто так крысить?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 17:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
Vladr 4 грудня 2023, 21:42
Вернули деньги :)
VLAD140606 30 листопада 2023, 16:00
Компетентность сотрудников 13 отделения ПУМБ в г. Днепр мягко говоря слабенькая.
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 17:26
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝