×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Незажоволений пумбом
Шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Фрегат «потонув». Або тричі успішний пшик
Банк аби додати вимагає фото паперового рахунку (в XXI столітті з віртуальними картками та паспортом в Дії !) або квитанцію сплати через касу банка ПУМБ. Провайдер паперові не дає, але вислали реквізити SMS, і їх же можна побачити на їх сайті.
Банку так не підходить — треба «першоджерело».
Іду в касу, сплачую 25 грн комісії за поповнення на 100 грн! Надсилаю в банк. Минає доба — оплата неможлива. Звертаюсь до підтримки. Десь через пів години звітують — все додано.
Вводжу ЄДРПОУ — нема. Скаржусь.
Сьогодні лист — «можете сплачувати». Нема! Видалив і перевстановив додаток — нема такого ЄДРПОУ.
Шукаю за назвою — знаходить іншу юр особу з іншими реквізитами.
Отже питання — 1)нахіба було видаляти те що працювало і не змінювалося?!
2) коли це скінчиться?!
3) хто придумав, що офіційний сайт — не є першоджерелом?
Нам шкода, що дана ситуація склала у Вас негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та дізналися, що попередній шаблон було відключено у зв’язку зі зміною постачальника даного сервісу. На даний момент, у застосунку ПУМБ Online вказані коректні реквізити для оплати. Звертаємо Вашу увагу, що перевірити та порівняти реквізити Ви можете на сайті інтернет провайдеру: https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/
Коментарі (10)
Банк ПУМБ та купівля в інтернеті.
на позитивні сподівання все ж таки вдалося вскочити в халепу. Саме в цей
грудневий день мені вдалося знайти на сайті одного продавця те, що так
довго шукав. І ось виходить пощастило! На радощах швиденько розмістив
товар в кошик, заповнив замовлення, вказав форму оплати з банківської
картки і залишилось тільки почути в телефоні голос менеджера від продавця
для підтвердження серйозності моїх намірів. Після отримання необхідних
платіжних реквізитів вибрав для проведення операції банк ПУМБ. До речі,
хочу відмітити, що мені було б набагато зручніше якби цей банк працював у звичайному вебі. Але банк втік в андроїд, тобто у смартфон, який не хоче
сприймати моя душа за маленькі розміри, маленький екран і відсутність
нормальної клавіатури. Ну що зробиш, як кажуть деякі політики смартфон
так смартфон. Цим маленьким незручним гаджетом і доводиться
користуватись за відсутності іншого варіанту. Зайшов в банківський додаток,
заповнив номер картки продавця, необхідну суму. Дуже ретельно все
перевірив, щоб все було бездоганно, без помилок і натиснув кнопку
проплатити. Все чудово! Надіслав продавцю повідомлення на електронну
скриньку, що проплата відбулась. Вказав час проплати з точністю до хвилини, щоб легше було б шукати, якщо щось. Залишилось дочекатись
підтвердження відправки і номер ТТН. Несподівано під кінець робочого дня
пролунав телефонний дзвінок від продавця, з попередженням, що гроші не надійшли з проханням надіслати квитанцію про оплату товару. Якщо щось
пішло трохи не так як має йти, то треба реагувати одразу, це було б логічно.
Але продавець виходить проспав та схаменувся тільки під самісінький
кінець робочого дня. До закриття ПУМБ залишились лічені хвилини і я зрозумів, що в цей день я вже нічого не зможу з’ясувати. Знов захожу в банківський додаток і шукаю історію операцій. Але її там нема. Остання
відмічена операція була тиждень тому. Тільки з моєї картки не забули
списати суму проплати за товар, а куди вона пішла невідомо.
Наступного дня в суботу зранку звоню на гарячу лінію. Після ретельної
перевірки, що я саме той за кого себе видаю, пояснюю суть моєї проблеми.
Приємний чоловічий голос на тому кінці пообіцяв розібратись як найскорше.
Я мав нескромність спитати, чи вдасться з’ясувати до вечора суботи, але у
відповідь отримав, що проблема серйозна і в суботу її точно не вдасться
вирішити. На тому і розійшлися. Я з надією на скоре прояснення ситуації, на тому кінці з розумінням моєї проблеми. До кінця суботи нічого нового не сталося. У неділю біля другої години дня з гарячої лінії надійшло
повідомлення. Цитую повідомлення-
Очікуйте на результати розгляду за зверненням
202312−2003 протягом 3-х робочих днів.
Я зрозумів, що гаряча лінія в реальності виявляється не дуже то й гарячою. Мабуть багато проблем
виникають у громадян, що не вдається швидко їх вирішувати. Треба ще чекати.
В понеділок зранку іду в головний офіс ПУМБ. І що? Не пощастило і цого
разу. Ні, в цей чудовий день банк працював, але злетів вражий літак і звучить
сирена. Реалії — банк працює, відвідувачі стоять біля входу і на щось
сподіваються. Але чого чекати, коли тривога може тривати кілька годин?
Повертаюсь ні з чим. В понеділок о третій годині отримав особисте
повідомлення від ПУМБ. Цитую повідомлення-
Перевірка виявила, що операція від
22.12.2023 р. в розмірі ХХХ грн була успішно виконана. Просимо звернутись
до отримувача коштів для уточнення отримання платежу.
Звернувся до продавця, відправивши повідомлення від ПУМБ. І отримав відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня, Товар Вам був відправлений як ви і писали — перевізник ХХХ.
Оплати від Вас не побачили тому товар повернули назад.
Пришліть квитанцію про оплату.
У вівторок 26 грудня знову іду в головний офіс ПУМБ. Пощастило — сирена не гуде, банк працює. Що вдалось з’ясувати. Саме в цей злощасний день 22
грудня 2023 року в банку ПУМБ пройшов збій. Глюкнуло програмне
забезпечення. Воно виявилося м’яко кажучи трохи не стійким. Мені завжди
здавалось, що коли йдеться про щось дуже серйозне, то конче необхідна
система дублювання. Система відстежуючи параллельно події дозволяє в разі чого відновити втрачену інформації. Бо йдеться не про якісь пацанячі
забавки, а про гоші людей. Але сталося трохи не так. Вердикт банку —
відновити історію операцій в моєму смартфоні не вдастся. Банк надіслав на мою пошту дві виписка про операцію, щоб я мав якісь аргументи на свою
користь. І це максимум, що можна вижати з моєї ситуації. Чи буде достатньо
такої моєї аргументації для продавця? У виписках вказано куди надійшли
кошти, але тільки останні чотири цифри картки продавця. Банк береже
таємницю вкладника і не надає сторонній особі повний номер картки. По дорозі додому зайшов ще в один відомий банк і спитав як у них пройшла
злощасна п’ятниця 22 грудня. І у відповідь отримав — Чудово як і завжди без
збоїв і прикрих пригод. То тільки ПУМБу так не пощастило в цей
найкоротший день у році.
Відправляю отриману інформацію продавцеві. Цитую повідомлення —
Надсилаю вам квитанцію про оплату. Отримав у відділенні банку ПУМБ.
Стовідсотково переконують, що гроші ви отримали. Перевірте в своїй історії
операцій. Час операції я вам надавав. Якщо нічого не знайдете банк радить
вам звернутись на гарячу лінію і переконатись, що гроші в сумі ХХХ грн. на вашу картку поступили.
І 27 грудня отримав відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня,
квитанцію про оплату Вашу отримали, оплату — перевіряємо. Ваше
замовлення було відправлено Вам та згодом повернуто у зв’язку з
відсутністю оплати. При підтвердженні Вашої оплати — відправимо Вам
замовлення.
Знову затримка. Менеджер, який займався моїм замовленням пішов у
відгул на три дні. Замінити нема ким. Доведеться чекати коли повернеться.
Нічого не залишилось, як вгамувати нерви, заспокоїтись і зустріти Новий Рік!
4 січня вже нового року пишу продавцеві нове повідомлення. Цитую —
Ось я і питаю — гроші від мене за товар ви отримали? Відповідь, що не надійшли не приймається. Якщо менеджер дивиться в
історію операцій на смартфоні і хоче там побачити надходження від мене
ХХХ грн., розчарую і повторю в черговий раз — 22 грудня в банку ПУМБ був
збій в системі. Програмісти банку не можуть відновити на картках клієнтів
втрачену інформацію. В моєму смартфоні так само немає інформації про рух
грошей за 22 грудня. І вона там не з’явиться, нема чого чекати. Я прийшов в банк і отримав наступну інформацію, яку надсилаю.
Закреслив те, що не обов’язково знати стороннім людям. Червоними
пташками підкреслені дві важливі речі. Це час операції з точністю до секунд і
куди пішли гроші з моєї картки (останні чотири цифри вашої картки).
Враження таке, що ви зовсім не вмієте працювати в нестандартній ситуації,
коли треба докласти певних зусиль, щоб швидко вирішити виникаючі
питання. З 22 грудня ви нічого не зробили окрім очікування чогось.
Констатую — шалено втрачаєте репутацію. Витратіть одну годину, підіть до найближчого відділення банку і отримайте інформацію, про надходження від
мене оплати за товар. Не тягніть гуму, з’ясуйте і без затримок відправляйте
мені товар.
І отримав від продавця люб’язну відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня!
Завтра буде Ваш менеджер, обов'язково вирішить це питання.
Його звати Ігор — ось його контакт.
Дякуємо
!
Наступного дня Ігор подзвонив. Сказав, що ходив до банку ПУМБ, де йому
підтвердили, що дійсно 22 грудня в банку був збій і гроші які зазвичай
розкладають по поличках внаслідок збою скинули в одну купу. Довелось
продавцю перевірити надходження грошей в цей день по всіх замовленнях, і
пересвідчитись, що гроші від мене отримано. Тут виникає просте запитання, а цю роботу раніше ніяк не можна було зробити? Звичайно, набагато простіше
мордувати покупця і вимагати переконливі докази, замість того щоб і самому
проявити ініціативу спробувати внести ясність в ситуацію.
Замовивши товар ще 22 грудня минулого року, 6 січня вже наступного після
стількох митарств і нервів я все-таки його отримав.
Банк ПУМБ можливо і непоганий банк, але якщо все добре. Але якщо щось,
то можна отримати проблеми на всю голову, як під новий рік і сталося зі
мною. Мені лишається тільки філософськи побажати людям, ЩОБ ВСЕ Ж ТАКИ У ЖИТТІ ЩАСТИЛО!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. 22.12.2023р. у нас дійсно були деякі проблеми у роботі застосунку, тому історія платежів могла не відображатися за цей період. Проте, Ваш переказ був успішний, що і було зазначено у виписці по рахунку.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (3)
Банк отказывается возвращать мне деньги и закрывать счет
Шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість розібратися детальніше та перевірити всі деталі. Після отримання уточнюючої інформації та проведення нашої перевірки ми обов'язково повернемося до Вас з вичерпною відповіддю.
Коментарі (2)
Банк отказывается возвращать мои деньги
Я приехала, написала заявление на возврат средств, мне сказали ожидать ещё час-два, и мне нужно погулять. Но все произошло быстрее, и уже через 40 минут мне позвонили и сказали придти в отделение, чтобы закончить оформление возврата. Я ожидала того, что будет как в других банках, с которыми был опыт возврата средств, то есть пришла — написала заявление, оставила счёт на который вернутся деньги, ожидаю 1−3 дня и все готово.
Но не в этом случае. В банке сообщили, что отказываются вернуть мои деньги, и есть два варианта. Первый — отдать мои деньги мошенникам, и второй — написать заявление в киберполицию, и взять документ на бирже о том, что я не мошенница, что мой аккаунт чист, и за мной нет никаких подозрительных действий. И все это было бы не проблема, но 1) На бирже Бинанс отсутствует такая форма документа, ее не существует в природе. Поэтому взять этот документ невозможно.
2) Заявление в киберполицию я не могу написать, так как я не знаю ФИО человека, на которого мне нужно жаловаться. Банк так же ФИО мошенника не сообщает.
Итого, банк просит от меня невыполнимого. Единственное, сотрудник поддержки бинанс сообщил мне в чате поддержки, что мой профиль активен, подозрительных действий за мной нет, со мной все в порядке. Но этого для банка мало.
У меня есть все доказательства моей правоты, а у мошенника таких доказательств нет. Запрашивал ли банк доказательства того, что я обманула его? Нет, иначе меня бы не блокировали, за неимением доказательств.
У меня все доказательства на руках, наш ордер был завершён успешно, я перевела ему криптоактив, а так же сообщение от службы поддержки бинанс что мой аккаунт чист.
Дозвониться на горячую линию я не могу, так как мой аккаунт заблокирован. Робот просит внутренний номер сотрудника, которого я не знаю, и узнать нигде не могу. Чат бот мне недоступен по той же причине, в ответе на почте меня направляют в отделение банка, а в самом отделении банка у меня просят несуществующие документы, и этот круговорот пинаний бесконечен.
Итог: Банк заблокировал мой счёт по жалобе мошенника у которого нет доказательств, я, имея все доказательства, разблокировать счёт и получить свои деньги не могу.
Банк мне не оставляет выбора, кроме как собрать все доказательства, распечатать их, вызвать в отделение банка полицию, писать заявление и обращаться в суд. Другого способом забрать свои деньги я не вижу.
Ми вже передали надану Вами інформацію у роботу відповідального підрозділу. Після з'ясування всіх обставин ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім з'язком щодо даної ситуації.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Коментарі (1)
ID паспорт не документ для ПУМБ
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після отримання додаткової інформації та завершення нашої перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (4)
Банк только для избранных?
Возник вопрос, у нас что, все настолько богатые, что могут позволить себе покупать Айфон или Смартфон? Может я где-то пропустил пункт, что при открытии счета в банке, выдаётся как минимум старенький смартфон? На сколько я понимаю, ПУМБ решил обогнать ДЕРЖАВУ и стать «ПУМБ в смартфоне», с лозунгом: «Дай нам заработать — возьми у нас кредит и купи себе смартфон, либо откатывайся назад — в прошлое, и ходи с „наличной“ ибо Тебе с нами не по пути.»
Т. к. воспользоваться интернет-банкингом ни на компьютере, планшете, ноутбуке (любой браузер) — НЕВОЗМОЖНО!!! Самое интересное, что в Договоре не указано, что Банк по своему хотению, в одностороннем порядке и на своих условиях может навязывать использование только одного вида банкинга (ТОЛЬКО МОБИЛЬНЫЙ) таким образом ограничивая мои права, как Клиента.
Ми зробили нашим пріоритетом розвиток мобільного додатку ПУМБ Online як найдинамічнішого каналу зв'язку з клієнтами, що дозволяє нам оперативно запроваджувати новаторські рішення, пропонуючи нашим користувачам сучасний сервіс. Нам дуже шкода, що відсутність веб-версії спричинила для Вас незручності. Просимо надіслати Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення, щоб ми могли зареєструвати Ваш відгук та врахувати його для покращення роботи наших сервісів.
Коментарі (10)
Банк ШАХРАЙ
При цьому повідомляють, що передають документи до виконавчої служби. Жодній людині не раджу ставати клієнтом банку.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону на який Ви отримуєте дзвінки. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Коментарі (4)
«Радість»
продублюю і тут)
Перед новим роком співробітник навішав лапші на вуха моїй сестрі, що якщо вона повністю закриє кредитку, то їй випустять нову і вона зможе користуватися кредитними коштами надалі. Як тільки це було зроблено — їй повідомили, що, нажаль, кредитку їй поки видати не можуть т. як в неї були прострочки колись… Майте на увазі, що вас можуть надурити і ввести в оману, щоб отримати гарні показники по закриттю. Дуже «щасливий» т.як доводиться перекривати її борги щоб все не полетіло шкереберть. І кого надурили? Багатодітню матір-бюджетницю… Звичайно, бажаю вам пекла і мук, відтоку клієнтів і банкруцтва…))
Хочемо зазначити, що при закритті старого кредитного договору, ми не можемо гарантувати успішне оформлення нового кредитного договору. Фінальне рішення щодо погодження кредитної заявки приймається з використанням статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення.
Просимо Вашу сестру звернутись до нашої підтримки самостійно, аби ми мали можливість перевірити коретність консультації фахівця у відділенні нашого банку.
Після проведення перевірки та отримання результатів, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок Вашій сестрі!
Коментарі (2)
Не можу прийти у відділення пумб
Знаходжусь за кордоном. Служба підтримки каже звернутися у відділення банку. Ніяк не можу прийти у відділення. Ніяк.
Я просто безпорадний в цій ситуації.
Гроші заблоковані, жити не має на що.
В мене стрес та паніка. Мені погано кожного дня.
Як розблокувати карту дистанційно? Благаю про допомогу.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми вже передали Ваше звернення в роботу і надамо Вам зворотній зв'язок одразу після отримання результатів.
Після надання Вам всіх необхідник документів, що підтверджують джерела надходження коштів, по Вашим картковим рахункам було знято обмеження.
Радимо Вам уникати операцій по Вашим рахункам, які б могли містити ознаки шахрайських дій.
Коментарі (7)
Не надійшли кошти до отримувача!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Написати коментар
ПУМБ БАНК ШАХРАЙ
В цей день з кредитної картки ВСЕЗМОЖУ в ПУМБ в мене зняли гроші.
При зверненні у банк мені почали розповідати, що не можна віддавати свої реквізити іншим особам.
Хвилиночку, але всі покупки, які ми робимо через інтернет, ми розголошуємо дані.
То навіщо мені картка, яка не має захисту навіть кредитних грошей?
Є правило, якщо людина обратилась день у день та помилково відправила кошти то банк повертає гроші.
А тут банк не сприяє затриманню злочинців.
А сприяє шахраям в їх злочинних діях.
Повернути мені кошти не хотять розповідають про правила Мастеркарту при переписуванні з Майстеркартом мені повідомили, що проблем з поверненням коштів не має, але банк повинен звернутись до платіжної системи.
Банк не хоче звертатись й дійшов до абсурду ситуації, коли переслав мені, щоб я надала по своєму рахунку виписку, куди здійснювалась операція та дані шахраїв, які конєчно в мене не має бо я не здійснювала операцію по зняттю грошей.
Банк просто не справляється з функціями захисту своїх кредитних коштів.
Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк для тримання коштів.
Бо якщо Ви платите з сайту та здійснюєте електронні покупки банк не може захистити Вашу картку від дій шахраїв. А замість проведення банківського розслідування в грубій формі нехтують Кодексом комерційної етики банк ПУМБ.
Але він перераховує в статистиці скільки було здійснено за рік операцій та скільки надійшло на карточку без згоди клієнта. А це те ж порушення…
Також надсилає без згоди клієнта спам своїх не потрібних послуг.
Зараз банк збільшив ліміти здійснення операцій, але не говоре проте, що сприяє шахраям у виведенні коштів з Вашого кредитного рахунку.
Замість того, щоб сприяти затриманню шахраїв за розкриттю злочинів.
Банк нищить свою репутацію та нехтує своїми цінностями.
При наданні відповіді НБУ збрехав про правила, яких не існує в Mastercart.
Для банку головне кількість вкрадених грошей, а не клієнт та Закон про банківську діяльність.
Також всі відповіді банку надаються без підпису та без печатки.
Та не офіційно без зазначення реквізитів.
ПУМБ банк сприяє шахраям володіти грошима.
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість розібратися детальніше у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (59)
Банк який кладе болт на звернення клієнтів
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми бажаємо розібратися детальніше у даних ситуаціях, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після отримання додаткової інформації та завершення нашої перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (4)
Шахрайство
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Додатково радимо заблокувати Вашу картку у застосунку ПУМБ Online:
1) У головному меню натисніть на Вашу картку
2) У правому нижньому куті картки натисніть на кнопку налаштувань «Шестерня»
3) Змініть статус картки з «Активна» у «Заблокована»
Коментарі (4)
Шахрайство
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо при схожих ситуаціях у майбутньому зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Пумб заблокировали мои средства абсолютно несправедливо
мне дали почту, на которую я скинул все, что меня попросили. квитанции, ордера, переписку с поддержкой, более того, бинанс отправил мне подтверждение того, что это был п2п ордер и что с моей стороны все чисто.
я пообщался со своими знакомыми, товарищами и людьми, которые занимаются п2п и они мне подсказали, что это могут быть деньги украденные с других карт и поэтому мне заблокировали счет.
я предоставил все, что от меня надо было и все о чем меня попросили.
15 минут назад мне звонят из банка и говорят, что единственный выбор, который у меня есть-оплатить все возвраты, а если быть точнее то 27 000 грн.
как мне быть, если я ничего плохого не совершал, ни у кого деньги не крал. в данной ситуации я оказался жертвой и с меня требуют 27 000 грн.
Сотрудник был некомпетентен, сначала говорит одно, а потом другое.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Коментарі (4)
Заблокировали счет, деньги отдавать не хотят.
Вчера человек по ошибке перечислил мне 6500грн, о чем человек написал в службу поддержки банка, ему ответили, что вернуть смогут с моего согласия или через суд.
Я написал в службу поддержки, что я согласен, чтоб человеку вернули деньги на его счет — ответ: ПРИХОДИТЕ в банк.
Это адекватно вообще, бездоказательно человеку, который никаких законов Украины не нарушал блокировать счет??? Так еще и деньги не возвращать.
ПУМБ — очнись! Перечитайте статью 1066 Г К Украины. Уже были судебные прецеденты блокирования счетов клиентов без доказательств, и суд (https://reyestr.court.gov.ua/Review/49375070) на стороне клиентов.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (12)
Доручення
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Коментарі (6)
Блокування карти ПУМБ. ПУМБ не надає жодного документи о причині блокування, все на словах.
1. Невже неможна зробити гарячу лінію, по телефону ПУМБ? Автоматичний голос ще знущаються, каже напишіть внутрішній номер менеджера. Звідки я його знаю, хто цей номер взагалі знає? По телефону я могла дізнатись інформацію швидше 100% бо ту інформацію що отримала була тупо на словах.
Я пішла в банк пумб, Васильківська 2. Мабуть в банках думають що я безробіття, і у мене є купа вільного час ходити туди сюди, і сидіти в черзі. Сидиш чергу, менеджер каже. — Ваш рахунок заблокований, зараз я спитаю у головного офісу в чому проблема, ідіть до дому я через годину з вами зв’яжуться. Кажу я тут почекаю, десь з пів години каже ваш рахунок було заморожено із за підозри в шахрайстві. Клієнт поскаржився що ви шахрай.🤦 Ну офігено. Кажу що за клієнт, на яку суму скарга, коли було надходження, витягніть з мого пумба онлайн інформацію, там є переказ. Каже ми не розголошуємо інформацію другим особам😵💫. Кажу яким другим, це мій ПУМБ онлайн, це моя транзакція, відкрийте його я сама витягну інформацію. Я хочу поскаржитись на цього клієнта, мене заблокували не законно🤬. Каже ми ніяких документів не показуємо 🤦. Я знов по другому кругу йому поясню що мені треба для розуміння хто це. Кажу надайте мені документ що мене заблокували, хоч якийсь документ, що така то така особа, на мене поскаржилась.Ні ми не надаємо ніякої інформації другим особам. 🤦🤦🤦 Кажу зробіть мені скрін, витріть конфіденційну інформацію, надайте мені хоч щось. Ні неможна 🤦🤦🤦. От що мені дав цей похід нічого…
Видавила з нього тільки що це було грошове надходження 2350.
2. Пункт мінусів ПУМБ, ви просто витрачаєте час в банку, ніяких документів про блокування ваших рахунків вам не надають. А ви на хвилиночку прийшли з своїм документом, ви їх клієнт, в них можливо лежать ваші депозити валютні та гривневі🤬🤬🤬. І ви третя особа🤬, вам не надають жодного документа🤬. Я вже до крайності дійшла навіть просила сфотографувати хоч щось, думаю може в них грошей на папір немає, кажу відправте мені на пошту, на вайбер 😔.
🤦🤦🤦🤦
Я вже співпрацюю з ним років 4, реально всім казала що в них і депозити гарні, правда додаток ПУМБ онлайн дно, мої батьки вже старі то їм треба на комп’ютері все, а не на малому телефоні.
Бо працював би ПУМБ онлайн, я б просто дізналась, чиє ім'я не співпадає з покупкою валюти на біржі 🤦, і через бінанс вирішила проблему. Ні ми 3 день робимо трагедію.
Я прийшла додому зв’язалась з бінанс вони надали виписку про транзакції. Я знов пішла в банк 🤣, бо я ж не можу онлайн надати виписку банку. Я знов відсиділа чергу, довгу бо клієнт робив кредитку 🥲.
Передала виписку з бінанс менеджера по пошті. Пішла до дому.
Дзвінок десь біля шостої, каже ім'я не співпадає з випискою. Каже розблочять вас якщо доведете що то шахрай, треба підтвердження з бінансу що це шахрайські дії.
Лізу в бінанс, дивлюсь, а я вже не одна, нас вже два л**а які потрапили під цей акаунт, і ми обоє пумб 🤣
Пишу в групу підтримки бінанс. В 3 поясню ситуацію. Вони кажуть, так схоже це шахрай, ми можемо його заблочити якщо ви надасте нам хто саме перевів вам кошти, на цю суму 2350. І доведіть нам що це не ви шахрай, доведіть що у вас заблокований рахунок 🤣🤣🤣
Кажу як? ПУМБ онлайн не надає мені ніяких документів, що я заблокована, показую тільки скрін з вайбера 🤣. Кажуть дістаньте з власного кабінету хто надіслав гроші, а як ПУМБ онлайн закрив мій рахунок і додаток ПУМБ онлайн 🤣🤣🤣. Я б і самостійно це дістала, і вже б прищючила це па**о. І перенесла в ПУМБ докази що то шахрай, але ні ПУМБ онлайн не шукає легких шляхів.
Бінанс кажуть всі банки мають вам надати причину блокування і хто подав скаргу. Ага прям всі, всі крім ПУМБ, бо ПУМБ походу забули що я їх кліент і в них мої гроші, бо поваги 0.
3. Мінус це блокують не тільки ваші рахунки в і ваш ПУМБ онлайн, де вся ваша інформацію
От як отримати в документах причину блокування свої рахунків, і ким була подана скарга? Як провчити шахрая, якщо сам ПУМБ тобі не сприяє в цьому? 🤬🤬🤬🤬
В бінансі що б ви розуміли сказали заблокуємо в надамо все що треба. Дайте лише розуміння.
Були б в мене документи (як сказали в бінанс хоча б фото, про те що мене заблочили ПУМБ) де написано хто та за що скарга.
То тоді б в бінансі, за арештували би рахунки шахрая, мені б повернули біткоїни 🤣, Якщо людина з чого рахунку були тіпа вкрадені кошти, що мало імовірно 🤣, я б йому кошти прислала, з тих що бінанс мені надіслав би. Ну логічно ж 🤣🤣🤣🤣🤣 жартую.
Бінанс просто заморозить рахунки шахраїв, і надасть необхідні документи мені, а я передам банку ПУМБ. Всього то треба мені документи що підтверджують мою особу, що є постраждалою.
ПУМБ як виріши проблему жепідтвердженя мого блокування не на словах?
Я б хотіла залишитись клієнтом цього банку, але з таким відношенням, треба шукати інший банк. Бо я так розумію тільки закриття рахунків мені світить. Бо ПУМБ не іде мені на зустріч у надані допомоги 🙄.
Не рекомендую банк більше нікому, буду 10 своїм друзям та родичям казати уходити з пумбу
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Коментарі (7)
Мені дуже сподобалось. ПУМБ як завжди на висоті
За 10 хвилин (з 17:50 до 18:00) мені видали обидві картки. Також співробітниця розказала про послугу «5000 грн на три місяці без комісії» (розстрочка з мінімальною комісією, десь біля 1 грн за 3 місяці). Мене чомусь здивувало те, що на картках написано OLYEKSANDR (по правилам має бути OLEKSANDR). Мабуть банк вважає, що мене звати ОЛЄКСАНДР. Хоча ладно, це не смертельно і не сильно критично.
Картки запаковані в конвертах, на дотик якість пластику непогана і приємна.
А в підсумку як завжди — я задоволений. ПУМБ знову на висоті.
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Також, маємо зазначити, що для заміни карти з правильною транслітерацією, Вам необхідно звернутись до відділення нашого банку.
Написати коментар