Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як зникає довіра і чому заощаджувати гроші треба не в ПУМБ.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
AnnaSadova 20 лютого 2020, 22:26
Співпраця з банком почалася на зорі 2019 року, незважаючи на чисельні зауваження моїх знайомих, котрі мали нагоду вже бути обібраними цією установою, я все ж таки довіряла банку, але дарма. Не пройшло й року з початку нашої співпраці, як я виявила, що з моєї банківської карти ПУМБ зникла істотна кількість грошей.
Я заблокувала карту, подала в поліцію заяву про кримінальне провадження. У відділенні Банку написала заяву в довільній формі, описала ситуацію, і доклала талон-повідомлення про прийняття заяви Поліцією.
По закінченню трьох робочих днів Банк відмовив мені в повернені моїх коштів, виправдовуючи це тим, що хтось пройшов ідентифікацію (тобто назвав якісь мої дані) і просто направив кудись усі кошти.

#ПУМБ, мені хочется звернутися до Вас, і зазначити, що у 21 сторіччі неможливо нехтувати зверненнями громадян, тому що або Ви маєте жахливі проблеми з внутрішніми засобами безпеки й Ваші співробітники цим користуються, або ще більші проблеми з захистом персональних даних (#GDPR), але у будь-якому випадку, таким чином знищується репутація. #ПУМБ напевно не знає, що коштує вона дуже дорого, бо навіть не став розбиратися і швидко надав відмову.

#ПУМБ не може гарантувати надійність і збереження коштів своїх клієнтів.
Будьте уважні й не потрапляйте у таку халепу.
ПУМБ
Відповідь банку
21 лютого 2020, 10:14
Анна, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми вже зафіксували звернення по даній ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 лютого 2020, 13:08
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 21.02.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 5

+
0
Італій .
Італій .
21 лютого 2020, 0:20
#
Тупо скопировано из ФБ?

А GDPR для весомости и красоты упомянут?
+
0
AnnaSadova
AnnaSadova
21 лютого 2020, 13:25
#
Так, мій відгук я також розмістила у ФБ. Дані хтось дізнався (в тому числі кодове слово), а це значить, що безпека персональних даних під питанням і саме з боку співробітників банку.
+
0
Італій .
Італій .
21 лютого 2020, 14:22
#
Есть основания полагать что утечка произошла именно в банке, а не у вас? Кодовое слово было девичья фамилия матери?

К слову GDPR не регулирует вопрос охраны паролей и кодовых слов. Банковская тайна — это тоже не GDPR.
+
0
AnnaSadova
AnnaSadova
21 лютого 2020, 19:31
#
Прецеденти, які сталися зі мною і моїми колегами, дають право так думати.
+
0
kovalchuk86
kovalchuk86
29 лютого 2020, 6:50
#
Я с вами согласна, плохо работает безопасность. Им это только на руку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.8 10.3
USD 40.5 40.99
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.8 10.3
USD 40.5 40.99
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Як зникає довіра і чому заощаджувати гроші треба не в ПУМБ.