Як зникає довіра і чому заощаджувати гроші треба не в ПУМБ.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Тупо скопировано из ФБ?
А GDPR для весомости и красоты упомянут?
А GDPR для весомости и красоты упомянут?
- +
- 0
- AnnaSadova
- 21 лютого 2020, 13:25
- #
Так, мій відгук я також розмістила у ФБ.
Дані хтось дізнався (в тому числі кодове слово), а це значить, що безпека персональних даних під питанням і саме з боку співробітників банку.
Есть основания полагать что утечка произошла именно в банке, а не у вас? Кодовое слово было девичья фамилия матери?
К слову GDPR не регулирует вопрос охраны паролей и кодовых слов. Банковская тайна — это тоже не GDPR.
К слову GDPR не регулирует вопрос охраны паролей и кодовых слов. Банковская тайна — это тоже не GDPR.
- +
- 0
- AnnaSadova
- 21 лютого 2020, 19:31
- #
Прецеденти, які сталися зі мною і моїми колегами, дають право так думати.
- +
- 0
- kovalchuk86
- 29 лютого 2020, 6:50
- #
Я с вами согласна, плохо работает безопасность. Им это только на руку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Я заблокувала карту, подала в поліцію заяву про кримінальне провадження. У відділенні Банку написала заяву в довільній формі, описала ситуацію, і доклала талон-повідомлення про прийняття заяви Поліцією.
По закінченню трьох робочих днів Банк відмовив мені в повернені моїх коштів, виправдовуючи це тим, що хтось пройшов ідентифікацію (тобто назвав якісь мої дані) і просто направив кудись усі кошти.
#ПУМБ, мені хочется звернутися до Вас, і зазначити, що у 21 сторіччі неможливо нехтувати зверненнями громадян, тому що або Ви маєте жахливі проблеми з внутрішніми засобами безпеки й Ваші співробітники цим користуються, або ще більші проблеми з захистом персональних даних (#GDPR), але у будь-якому випадку, таким чином знищується репутація. #ПУМБ напевно не знає, що коштує вона дуже дорого, бо навіть не став розбиратися і швидко надав відмову.
#ПУМБ не може гарантувати надійність і збереження коштів своїх клієнтів.
Будьте уважні й не потрапляйте у таку халепу.
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.