Примусово став клієнтом ПУМБ - одні розчарування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
На мій відгук банк відповів, роз'яснивши, що дійсно, такі правила банку.
Та чомусь мені сьогодні, після залишеного мною відгуку, почали надходити дзвінки з номеру +380443907170. Коли знімаю трубку — з іншого боку кидають… Погуглив в інтернеті, там цей номер зв'язують з ПУМБ. До чого б це?
Та чомусь мені сьогодні, після залишеного мною відгуку, почали надходити дзвінки з номеру +380443907170. Коли знімаю трубку — з іншого боку кидають… Погуглив в інтернеті, там цей номер зв'язують з ПУМБ. До чого б це?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Так сталось, що, відповідно до законодавства, для виплати коштів за викуп акцій у міноритарних акціонерів, було вибрано ваш банк.
Найближче відділення — у Луцьку, до того ж воно там єдине. У серпні звернувся, провів у відділенні увесь день, але кошти не отримав — виявляється, зі слів керівника філії, програмне забезпечення банку не працює з новим форматом українського паспорту (картка). Два місяці питання не вирішувалось, а на мої звернення керівник філії відповідав мені, що заявку на усунення проблеми вони відправили, та терміни її усунення не регламентовані.
Тоді поїхав у Львів в інше відділення ПУМБ, де без проблем отримав свої кошти.
Можливо це проблема саме волинського відділення? Але сьогодні отримав нову порцію розчарування…
2. Перерахунок продажу валюти за новим курсом заднім числом.
Вчора зранку, 27.11.2018, зробив оплату в інтернеті на суму 157.01$. Банк проконвертував мені цю суму в гривню по курсу 28.30 грн за долар, саме такий курс продажу на той час був у банку і списав відповідно 4443.38 грн. Про це мені прийшло СМС-повідомлення, та відповідна транзакція відображена в інтернет-банку.
Сьогодні 28.11.2018 в 11:00 мені прийшло ще одне СМС-повідомлення про конвертацію 157.01$ за курсом 28.60 грн за долар, та списано вже 4490.49 грн. Зайшовши в інтернет-банк — переконався, що з мене списано ще більше коштів.
Якщо завтра курс продажу долара зміниться, мені знову перерахують цю суму? Чи відповідає це правилам роботи банку?
Якби я знав, що банк так поступає з клієнтами, я б однозначно оплачував з іншої своєї картки. Скажімо у Приватбанку на той час курс продажу через картку становив 28.25 грн за долар.