Мінфін - Курси валют України

Встановити

Примусово став клієнтом ПУМБ - одні розчарування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
meag 28 листопада 2018, 11:34
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 41
1. Проблема з отриманням власних коштів.

Так сталось, що, відповідно до законодавства, для виплати коштів за викуп акцій у міноритарних акціонерів, було вибрано ваш банк.

Найближче відділення — у Луцьку, до того ж воно там єдине. У серпні звернувся, провів у відділенні увесь день, але кошти не отримав — виявляється, зі слів керівника філії, програмне забезпечення банку не працює з новим форматом українського паспорту (картка). Два місяці питання не вирішувалось, а на мої звернення керівник філії відповідав мені, що заявку на усунення проблеми вони відправили, та терміни її усунення не регламентовані.

Тоді поїхав у Львів в інше відділення ПУМБ, де без проблем отримав свої кошти.

Можливо це проблема саме волинського відділення? Але сьогодні отримав нову порцію розчарування…

2. Перерахунок продажу валюти за новим курсом заднім числом.

Вчора зранку, 27.11.2018, зробив оплату в інтернеті на суму 157.01$. Банк проконвертував мені цю суму в гривню по курсу 28.30 грн за долар, саме такий курс продажу на той час був у банку і списав відповідно 4443.38 грн. Про це мені прийшло СМС-повідомлення, та відповідна транзакція відображена в інтернет-банку.

Сьогодні 28.11.2018 в 11:00 мені прийшло ще одне СМС-повідомлення про конвертацію 157.01$ за курсом 28.60 грн за долар, та списано вже 4490.49 грн. Зайшовши в інтернет-банк — переконався, що з мене списано ще більше коштів.

Якщо завтра курс продажу долара зміниться, мені знову перерахують цю суму? Чи відповідає це правилам роботи банку?

Якби я знав, що банк так поступає з клієнтами, я б однозначно оплачував з іншої своєї картки. Скажімо у Приватбанку на той час курс продажу через картку становив 28.25 грн за долар.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 листопада 2018, 13:12
Доброго дня. Нам дуже прикро, що Вам завдано стільки клопоту. Дозвольте нам допомогти Вам. Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІНН, адреса відділення, куди Ви звернулись вперше, дата звернення.

Коментарі - 3

+
0
meag
meag
29 листопада 2018, 15:34
#
На мій відгук банк відповів, роз'яснивши, що дійсно, такі правила банку.

Та чомусь мені сьогодні, після залишеного мною відгуку, почали надходити дзвінки з номеру +380443907170. Коли знімаю трубку — з іншого боку кидають… Погуглив в інтернеті, там цей номер зв'язують з ПУМБ. До чого б це?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
30 листопада 2018, 13:34
#
Відправили запит нашим колегам, чи дійсно це наш номер і яка ціль дзвінку
+
0
kingcity
kingcity
30 листопада 2018, 12:40
#
У Вас 27.11 відбулось блокування суми, а 28.11 — списання. Операції здійснювались по поточному курсу долара.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Примусово став клієнтом ПУМБ - одні розчарування