ПУМБ гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Коментарі (1)
(доступ до фін номеру відсутній — немає зв! язку українського, до Вайбер за цим номером теж немає доступу, є тільки ВатсАп). Контакт-центр направляє до відділення? Яким чином отримати доступ до своїх коштів?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (7)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Не зрозуміло як працює ваша система, в мене за весь час ніколи не було жодної прострочки, відкрита лише 1 кредитна карта, без заборгованості! Є офіційний дохід, але все це не має значення чомусь… Вирішивши купити товар хотів скористатись послугою сплата частинами, але чомусь банк відмовив. Дивно
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Зараз вже 04.02.2023.
Я маю право закрити рахунки та перерахувати кошти в інший банк?
І як це мені зробити?
У відділенні кажуть чекати.
Поясніть будь лазка як повернути кошти
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Мой отзыв — который я подкрепил отчетом из приложения ПУМБ-Онлайн — был проигнорирован. На повторный отзыв не было должной реакции. Служба поддержки не захотела разбираться с сабжем — мол инфа утеряна… Как вы там работаете вообще — работаете за еду чтоли?
Да уж неуважительный стиль обращения к банку — ну сами виноваты — сначала игнорируете обращение + я старался помочь банку решить проблему — но банк профакал мое обращение + потом в отделении банка профакал час времени.
Думайте вам нужны клиенты и репутация — или тупо н массу и еду работать дальше будете?
Написати коментар
Добрый вечер. Обращаюсь к Вам в связи со сложившимися обстоятельствами невозможности погашения кредита. До февраля 2022 года я исправно перечисляла суммы, необходимые для погашения кредита. По причине произошедших событий 24 февраля 2022 г. для меня исключилась возможность продолжать погашение. В настоящее время я проживаю в г. Донецке Донецкой обл. От Вашего банка было получено предложение погасить определенную сумму, чтобы закрыть этот вопрос. Произведя попытку оплаты, увидела другую сумму. Разъясните, пожалуйста, как поступать в этой ситуации.
С уважением и надеждой в помощи в решении вопроса.
Написати коментар