Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
TataAda
TataAda
9 березня 2023, 13:03
Вітаю! Підкажіть, як можна до вас зателефонувати з-за кордону? Все, що є на сайті та знайдене в пошуку в інтернеті, не працює, номери просто скидаються. Довго не проходить платіж з мого рахунку на мою ж картку.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 15:30
Вітаємо! Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Derkach5819
Derkach5819
6 березня 2023, 18:45
Ярослава
Добрий день. Думаю у цей важкий час для українців отримувати декілька звінків та смс про сплату заборгованості, погрозу колекторами можна заробити інфаркт. До 24,02,2022 платила вчасно. Наразі плачу скільки можу. Людяність для банку не аргумент. А вихід який або продовжувати оплату по мірі можливостей аба обявляти процес банкрутства. Підкажіть правильне рішення для банку і для мене. Офіційного листа відправлю в офіс.
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2023, 22:07
Вітаємо! Ми не нараховуємо штрафи та підвищені відсотки за прострочену заборгованість у період дії воєнного стану та у 30-денний строк після дня його припинення. По можливості просимо оплачувати платежі вчасно, щоб зменшити фінансове навантаження у майбутньому.
Vadossssss
Vadossssss
2 березня 2023, 9:37
Черкассы
Шановні скажіть будь ласка, який ліміт на зняття готівки і на поповнення у вашого внутрішнього фінмону?
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2023, 17:25
Вітаємо! Ліміт на внесення готівки складає 400 000 грн накопичувально за календарний місяць. Ліміт на зняття готівки складає еквівалент 100 000 грн на добу для зняття готівки в межах України, та 12 500 грн на тиждень (з понеділка по неділю) — для зняття за кордоном.
Ludmila1957H
Ludmila1957H
24 лютого 2023, 15:55
Приехала в Польшу с оккупированной территории, нет доступа к пумб онлайн, как открыть доступ расчета картой заграницей
ПУМБ
Відповідь банку
25 лютого 2023, 9:16
Вітаємо! З міркувань безпеки, доступ для розрахунків за кордоном можна активувати в ПУМБ Online, або звернувшись на нашу гарячу лінію. Для розблокування додатку ПУМБ Online слід натиснути «Не пам'ятаю код-пароль» при вході, або звернутися на гарячу лінію за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
fyyf18102010
fyyf18102010
22 лютого 2023, 15:49
Наталья, Holysov
Доброго дня! коли закінчується депозит у гривнях я можу з картки зняти не в гривнях, а в доларах? що для цього требо?
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2023, 16:46
Вітаємо!Ви можете зняти кошти в гривні, та при наявності валюти в касі обміняти гривню на доллар.
Vladimir26K
Vladimir26K
20 лютого 2023, 18:31
Владимир , Никополь
Добрий вечір!
Не зрозуміло як працює ваша система, в мене за весь час ніколи не було жодної прострочки, відкрита лише 1 кредитна карта, без заборгованості! Є офіційний дохід, але все це не має значення чомусь… Вирішивши купити товар хотів скористатись послугою сплата частинами, але чомусь банк відмовив. Дивно
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2023, 17:56
Вітаємо!Рішення щодо видачі кредиту складає банківську таємницю та не розголошується. Ви можете спробувати оформити дану послугу пізніже.
alionaarisova
Альона Арісова
17 лютого 2023, 13:17
Доброго дня! Звертаюся з питанням закриття заборгованості по картці. Карта моєї мами. Вона проживає на окупованій території, тому самостійго зв'язатися з вами не може. Їй надійшло повідомлення, що при сплаті деякої суми, основний борг буде закритий. Чи дійсно це так? Маю можливість сплатити. В мене є номер рахунку, але лише його недостатньо, має бути ім'я одержувача та його код ЄДРПОУ. Допоможіть, будь ласка.
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2023, 15:47
Вітаємо!Ми пропонуємо прощення з повним закриттям кредиту за умови погашення суми, яка зазначена у Вашому повідомленні. Для участі слід надати доступну поштову адресу, на яку Банк надішле листа про прощення боргу Укрпоштою. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером 044-290-84-84. При виконанні зазначених умов, впродовж 14 днів банк здійснить прощення та надішле на вказану Вами адресу поштове повідомлення про прощення боргу та закриття кредиту.При погашенні у якості ЄДРПОУ вказується ІПН позичальника, на якого оформлено кредитний договір.
Sonvik75
Sonvik75
9 лютого 2023, 18:12
Наталія, Запоріжжя
Рішенням суду 15 січня 2020 року справа № 331/86/2019 в якому у задоволені позову Публічного акціонерного товариства «Перший Український Міжнародний Банк» про стягнення заборгованості відмовити повністю. Апеляційна скарга на рішення суду не подавалась. Натепер існує необхідність отримати зарплатну картку в ПУМБ чи буде відбуватися автоматичне списання при надходжені коштів? З цим питанням звернулася до відділення банку, пройшло два тижні відповіді немає.
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2023, 21:21
Вітаємо!Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
savako
Вячеслав Ол
8 лютого 2023, 6:01
Вячеслав
Якщо банк повідомив про розрив з клієнтом відносини 04.10.2022 року
Зараз вже 04.02.2023.
Я маю право закрити рахунки та перерахувати кошти в інший банк?
І як це мені зробити?
У відділенні кажуть чекати.
Поясніть будь лазка як повернути кошти
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2023, 21:19
Вітаємо!Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
Valerij46
Валерій Чорний
27 січня 2023, 20:19
Валерій
Доброго дня! Я користувався послугами банку ПУМБ більше 20 років, у мене є проблема з моєї картою я не можу з неї зняти особисті мої гроші. Особистий кабінет ПУМБ Онлайн ви теж не можете мені допомогти створити. Я знаходжусь на окупованій території України, виїхати не можу. Одного разу пробував попав під обстріл, повернувся слава Богу додому живим. Чому не можна вирішити моє питання дистанційно по відеодзвонка, електронною поштою або іншим способом? У мене є паспорт, картка, ІНН, фінансовий номер. Чому моєму товаришу у другому банку змогли вирішити подібне питання, а в вашому це неможливо?
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 10:00
Вітаємо! Перевірили інформацію. Ваш рахунок та картка не заблоковані. Ви можете користуватися власними коштами.Уточніть, будь ласка, яку операцію Ви намагалися виконати з карткою? Зняття готівки з банкомату? Якщо у Вас немає можливості зайти в ПУМБ Онлайн, ми можемо запропонувати Вам альтернативні майданчики для здійснення оплат – сайт PayHub, або сайт ПУМБ. На жаль, для реєстрації в ПУМБ Онлайн потрібно звернутися на відділення.
savako
Вячеслав Ол
9 січня 2023, 9:31
Вячеслав
Якщо банк розриває з клієнтом відносини та заблокував карти. Клієнт має депозит без дострокового розірвання. Чи може банк цей депозит розірвати, щоб закрити рахунки і повернули гроші клієнту
ПУМБ
Відповідь банку
9 січня 2023, 12:34
Вітаємо! Якщо депозит без можливості дострокового розірвання, то переказати кошти на рахунок в іншому банку та закрити рахунок, що прив’язаний до депозиту, можливо лише після завершення строку дії депозиту. Обов’язково потрібно вимикнути функцію автолонгації, якщо така функція увімкнена.
Parti
Parti
5 січня 2023, 11:10
Вітаю! Підкажіть будь ласка, чому кілька днів тому назад на вході у відділення банку ПУМБ закрили табло з курсом валют?
ПУМБ
Відповідь банку
5 січня 2023, 16:30
Вітаємо!Була ласка, підкажіть в якому місті та о котрій годині сталася дана ситуація. Ми хочемо розібратися
anatol222
anatol222
5 січня 2023, 10:38
BankID ще працює в ПУМБ? Намагаюсь зайти на потрібний мені ресурс за допомогою BankID. Відбувається перехід на сторінку id.gov.ua де обираю ПУМБ. Далі відкривається apiext.pumb.ua… з qr-кодом. Сканую його, з’являється посилання на mobile-app.pumb.ua/… При переході по цьому посиланню відкривається сторінка з написом 403 Forbidden. І все…
ПУМБ
Відповідь банку
5 січня 2023, 16:23
Вітаємо!Уточніть будь ласка через який ресур ви хотіли увійти, ми перевіримо інформацію по даному запиту.
zig4free
zig4free
3 січня 2023, 22:22
Владимир, Одеса
Почему банк находится в списке лучших в «Інтернет-банкінг» со своим приложением ПУМБ online — при не рабочей дистанционной видео верификации? Купили место за сало?

Мой отзыв — который я подкрепил отчетом из приложения ПУМБ-Онлайн — был проигнорирован. На повторный отзыв не было должной реакции. Служба поддержки не захотела разбираться с сабжем — мол инфа утеряна… Как вы там работаете вообще — работаете за еду чтоли?

Да уж неуважительный стиль обращения к банку — ну сами виноваты — сначала игнорируете обращение + я старался помочь банку решить проблему — но банк профакал мое обращение + потом в отделении банка профакал час времени.

Думайте вам нужны клиенты и репутация — или тупо н массу и еду работать дальше будете?
ПУМБ
Відповідь банку
5 січня 2023, 11:17
Вітаємо! Ми активно розвиваємо мобільний додаток і цінуємо зворотній зв'язок від наших клієнтів. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату відправки звітів та електронну адресу, з якої вони були відправлені. Ми обов'язково все перевіримо та в усьому розберемося.
71688037
Александр Рыженков
28 грудня 2022, 18:31
Александр
Пишу от имени своей родственницы, т.к у неё самой нет такой возможности.
Добрый вечер. Обращаюсь к Вам в связи со сложившимися обстоятельствами невозможности погашения кредита. До февраля 2022 года я исправно перечисляла суммы, необходимые для погашения кредита. По причине произошедших событий 24 февраля 2022 г. для меня исключилась возможность продолжать погашение. В настоящее время я проживаю в г. Донецке Донецкой обл. От Вашего банка было получено предложение погасить определенную сумму, чтобы закрыть этот вопрос. Произведя попытку оплаты, увидела другую сумму. Разъясните, пожалуйста, как поступать в этой ситуации.
С уважением и надеждой в помощи в решении вопроса.
ПУМБ
Відповідь банку
2 січня 2023, 12:11
Вітаємо! Актуальну суму можна уточнити, зателефонувавши на гарячу лінію.
Alex19561956
Alex19561956
17 грудня 2022, 11:35
Александр, Энергодар
Как открыть онлайн депозит,, Стальной,, с карты ПУМБ .? На,, старом Пумб-онлайне,, установленном на планшете депозит уже не устанавливается. Новое приложение с Плей маркет не устанавливается на мой планшет. Что делать?
ПУМБ
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:10
Вітаємо! Спробуйте зайти в останню версію ПУМБ Онлайн з мобільного пристрою.Даний депозит можна відкрити до 30 грудня 2022 року.
invest123
invest123
13 грудня 2022, 7:40
invest 123, Донецк
В декабре 2022г закончился депозит. Через мобильное приложение попытался открыть новый. Для входа запрашивается номер карты и cvv-код. Карта закончилась в июне 2021г. Ввел данные этой карты -ответ неверные данные. Пожалуйста, поясните что мне делать. Можно ли продлить действие этой карты. Посетить отделение не могу по возрасту и военных действий.
ПУМБ
Відповідь банку
13 грудня 2022, 14:15
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
invest123
invest123
13 грудня 2022, 7:24
invest 123, Донецк
Если карта закончилась в июне 2021г. Действительна ли она в декабре 2022г.
ПУМБ
Відповідь банку
13 грудня 2022, 12:13
Вітаємо! Ні. Вам потрібно оновити картку.
nazarka52
nazarka52
11 грудня 2022, 22:36
nazar
Скажіть будь ласка донька пересилає матері кожен місяць по 100тис грн(вона за них сплачує податки).так як живе в Миколаїві та знімає житло і нема можливості зберігати ці кошти.Матері повідомили що її картка заблокована.треба підтвердити звідки гроші і для чого будуть використовуватись.У матері і доньки однакові прізвище.це в департаменті фінмоніторінга не можуть розібратися… може треба свідотство про народження.
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:40
Добрий день! У такому випадку потрібно надати документальне підтвердження походження коштів на пошту Банку info@fuib.com.Крім того, на цю пошту можна написати для уточнення, які саме необхідні документи, а також, щоб перевірити статус заявки на розблокування рахунків.
Papigon
Papigon
5 грудня 2022, 15:43
Сергей, Киев
Подскажите пожалуйста, если оформлять пластиковую карту «Всекарта» через приложение, сколько стоит оформление карты, как она высылается пользователю — на почтовое отделение или на почтомат? Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 17:00
Вітаємо! Пластикову картку можна замовити онлайн та забрати у відділенні Банку або у відділенні/поштоматі Нової пошти. Оформлення додаткової картки є безкоштовним. Приблизна вартість доставки — 50 грн.Детальніша інформація у додатку ПУМБ Онлайн, або за посиланням: https://www.pumb.ua/card_bank/vsekarta

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ