Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alekc58
Alekc58
18 грудня 2023, 18:13
Alekc58, Николаев
4 декабря я обращалась за помощью-надо было оплатить долг по решению суда. Мне прислали номер счета — UA093348510000029090012886462. Сделала на этот счет три платежа в сумме -6150,00 грн. Сегодня плачу последний платеж- 3570,00 грн. Мне деньги возвращаются назад по причине того, что не верный счет. Как это объяснить?
ПУМБ
Відповідь банку
18 грудня 2023, 18:47
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в осбисті повідомлення ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також повні реквізити, які Ви вводили при оплаті та назву сервісу, через який намагалися виконати платіж. Це допоможе нам детальніше розглянути причину відмови та надати Вам відповідь.
I3bO
Олег Козак
11 грудня 2023, 16:06
Олег, Жидачов
Добрий день!!! Мені заблокували рахунок як пройти переіндифікацію? в мому місті віділень банку нема… чи можна пройти переідифікацію онлайн… по телефону здзвонитись?
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2023, 16:39
Вітаємо! Ви можете зателефонувати на гарячу лінію за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
Oleg09
Oleg09
9 грудня 2023, 15:24
Олег
Добрий день не можу ні перевисти ні зняти кошти вибиває помилка недостатньо коштів
ПУМБ
Відповідь банку
9 грудня 2023, 20:23
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Alekc58
Alekc58
4 грудня 2023, 19:41
Alekc58, Николаев
Добрый день! Хочу оплатить долг по решению суда. Зашла на сайт банка, ввела в форму номер счета кредитного договора и свой ИНН. Получила ответ-клиент не найден. Т.е. я не клиент банка? Как мне заплатить долг на правильные реквизиты?
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2023, 11:10
Вітаємо! Відповіли Вам у приватних повідомленнях.
Mark1961
Mark1961
1 грудня 2023, 16:45
Марк Меселевский , Еннис Ирландия
Здравствуйте! В 2022 году закрыл кредит по процедуре ,, прощения« и оплатил налог с ,, тела». Справка банка о закрытии на руках. В ,, Дiе«» видно исполнительное производство по этому кредиту. Как его убрать в ,, Дiе"?
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2023, 17:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це допоможе нам детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
kapsikam
kapsikam
25 листопада 2023, 11:29
Добрый день.Возможно получить клиенту банка эцп онлайн?
ПУМБ
Відповідь банку
25 листопада 2023, 20:23
Вітаємо! Клієнти-фізичні особи можуть отримати кваліфікований цифровий підпис (КЕП) виключно при особистому зверненні до відділення банку.
1957nvIV
1957nvIV
23 листопада 2023, 12:49
Владимир, Харьков
Добрый день!
Прошу помочь мне решить вопрос возврата личных средств в сумме 5 700,00 (пять тысяч семьсот) грн, которые я ошибочно перечислил на карту Вашего банка номер 5355 2802 1018 8130 в 08:44 18.11.2023г., со своей карты в ПБ 4731 2196 5074 4323, квитанция № Р24А1966301393Д7892, запрос ПБ 15830583 от 21.11.2023г.
С уважением, Владимир Карпенко, инд. № 2115701291, тел. 050 364 66 54, 068 450 37 06.
ПУМБ
Відповідь банку
23 листопада 2023, 13:38
Вітаємо, Володимире! Для оскарження платежу Вам необхідно звертатися до банку-відправника коштів. Після отримання офіційного запиту на оскарження від банка-відправника ми зможемо розпочати процедуру повернення коштів.
Ivan0705
Иван Тамась
20 листопада 2023, 1:32
Добрий день. Я не користувався картою пумб 2 роки, чи можуть мені переслати гроші на цю карту? Чи вона вже не дійсна ( заблокована)?
ПУМБ
Відповідь банку
20 листопада 2023, 13:48
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях
Sanyok77
Александр Агафонов
13 листопада 2023, 15:13
Александр, Николаев
Доброго дня!
Чи можна у відділенні ПУМБа отримати миттєву картку (коли закінчиться термін дії основної) і потім пізніше до неї окремо за 150 грн випустити іменну?
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:50
Вітаємо, Олександре! Так, Ви можете отримати миттєву картку та додатково замовити іменні за умови сплати комісії згідно тарифів, передбачених Вашим картковим пакетом.
ggbnnvv
Владислав Стриженко
13 листопада 2023, 13:07
Влад, Кривой Рог
Мне заблокировали карту, я пришёл в отделение, я сказал что занимался п2п переводами. на что мне отвечают «У вас жалоба на 18 000 гривен». Мне надали список документов, что нужно предоставить для разблокировки и спросил что будет если в случае я не смогу подтвердить что эти 18 000 были получены за криптовалюту. Мне сказали, в таком случае банк обрывает мое обслуживание и выводит остаток (6800 гривен) на карту другого банка. Я пришёл на следующий день в отделение и сказал что нет доступа к криптобирже, так как прошло около полугода с того момента. На что мне говорят что не могут вывести остаток денежный средств, и не объясняют причину. Банк вроде как и хороший, но не понимаю на каком праве они удерживают мои денежные средства!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:53
Вітаємо, Владе! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо повідомити нам в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок щодо причин блокування.
Vklad4ik
Vklad4ik
13 листопада 2023, 12:07
Вітаю! Мені потрібно актуалізувати особисті дані, але фізично з'явитися до відділення зараз не можу. В додатку Пумб-онлайн мені пропонується така функція через Дію, але вона не працює! Що з цим робити, який ще є вихід? Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:51
Вітаємо! Просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також описати, які саме труднощі виникають у мобільному додатку.
zm31968
Мария Больбот
9 листопада 2023, 14:40
Мария
У меня заблокирована пенсионная картка. Я нахожусь за границей. Дозвониться на горячую линию банка не могу. Причину блокировки не знаю. И как ее разблокировать?
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2023, 17:09
Вітаємо! Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Yana19961996
Яна Арсенович
2 листопада 2023, 12:17
Яна Арсенович, Київ
Доброго дня. Мені на протязі вже довгого часу телефонують колектори за борг, називають імʼя іншої людини. Я пояснюю, що за цим номером такої людини немає. Я кучу разів телефонувала на гарячу лінію пумб, писала заяву у відділенні для уточнення даних. За моїм номером тепер закріплена я, але колектори з вашого банку всерівно телефонують мені і питають іншу людину, бо вона вказала мій номер, як додатковий. Чому так відбувається? Ви можете вже з цим розібратися? Я вже задовбалалася вам телефонувати і ходити в банк писати заяви.
ПУМБ
Відповідь банку
2 листопада 2023, 18:26
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та після перевірки надамо Вам зворотній зв'язок.
Rts5
Rts5
27 жовтня 2023, 16:56
Доброго дня. Після закриття кредиту бане пообіцяв вислати поштою лист про закриття кредитного рахунку і картки, але листа не вислав. Оператор повідомив що наразі листа можна отримати лише особисто у відділенні, інших варіантів немає. Підкажіть, а чому працівник банку не може просто направити мені цього листа на електронну адресу, так як я знаходжуся за кордоном і фізично не зможу з'явитися до відділення банку, а цей лист тут терміново потрібен?
ПУМБ
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 18:00
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити.
YNYKet
YNYKet
18 жовтня 2023, 13:35
Киев
Доброго дня! від банка надійшов запит на уточнення реквізітів за платежем. Питання: — як звязатися за цим запитом із банком
ПУМБ
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 19:33
Вітаємо! Для надання коректних реквізитів можна звернутися до найближчого відділення банку
Vladysuk1
Vladysuk1
14 жовтня 2023, 23:05
Влад, Киев
Здравствуйте, смотрите, я отправил 300 грн не на ту карту, можно как-то вернуть эти деньги, с моно банка на карту 5355086021726376 эту, я Лемешко Владислав Николаевич, и хочу вернуть деньги можно пожалуйста?
ПУМБ
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 9:33
Вітаємо, Владиславе! Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Ihor1965
Игорь Иванюк
2 жовтня 2023, 20:54
Игорь
Уважаемые работники банка. Слава Украине. Будьте так добры и войдите в наше положение. Я моряк. Счёт в вашем банке на мою жену. В апреле 2022 мы выехали из Мариуполя. В данный момент проживаем за границей. 8 сентября этого года банк заблокировал счёт так как сумма превысила 400.000 грн. У меня зарплата 9000 $ в месяц. Моё крюинговое агентство не выплачивает мне полную сумму за месяц. В итоге за пять месяцев собирается приличная сумма. Все требуемые банком документы о «джерело надходження коштів „мы отослали. В течении 5 дней обещали дать информацию. Но прошло уже 10 дней. Пожалуйста помогите нам. Это единственный источник дохода.
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 14:23
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Marianpollo
Marianpollo
30 вересня 2023, 23:29
Марян, Стрий
Доброго вечора потрібна ваша допомога хочу зайти до себе в додаток я є клієнт вашого банку але не маю номера телефону щоб підтвердити яким ще способом можна увійти в додаток?
ПУМБ
Відповідь банку
1 жовтня 2023, 17:02
Вітаємо! Ви можете спробувати увійти в ПУМБ Online через відеоверифікацію. Для цього про вході в додаток слід натиснути на «Не пам'ятаю код-пароль»
spq85
Oleksandr Porovai
29 вересня 2023, 0:51
Oleksandr, Полтава
Поки непоняття з помилковими зарахуваннями та блокуванням облікових записів та карт, чи можна якось зняти готівку з депозиту «Вільний», звернувшись до відділення?
ПУМБ
Відповідь банку
30 вересня 2023, 11:24
Вітаємо!Зняти кошти з депозиту «Вільний» можливо лише після зняття блокування по рахунках.
Aram2727
Ляля Кузнецова
10 вересня 2023, 20:04
Ляля, Украинка
Я не могу обратиться в отделение банка потому что я нахожусь в Германии
ПУМБ
Відповідь банку
13 вересня 2023, 17:59
Вітаємо! Перебуваючи за кордоном, клієнт може змінити фінансовий номер телефону через довірену особу. Для цього довірена особа може звернутися до найближчого відділення ПУМБ з довіреністю, завіреною українським нотаріатом.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ