Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ministrof
ministrof
10 січня 2024, 15:19
Доброго дня!
Що відбувається з банківським рахунком, якщо активація картки не була здійснена за 60 календарних днів з дати отримання картки? Закривається він автоматично чи необхідно для цього відвідувати відділення банку?
ПУМБ
Відповідь банку
11 січня 2024, 18:49
Вітаємо! У разі неактивації картки рахунок залишається активним. Для повного закриття банківського рахунку слід звернутися до найближчого відділення ПУМБ.
bvnm
bvnm
27 грудня 2023, 19:09
Я давній клієнт банку. Є дебетна та кредитна картки. Неодноразово користувався оплатою частинами. Прострочених платежів за кредиткою немає. Все було гаразд. Сьогодні при спробі оформити товар у магазині оплатою частинами надійшло повідомлення, що банк відмовив у цій послузі з відпискою — відмова, активно користуйтеся далі послугами банку, щоб отримати схвалення потім. Почитавши відгуки на Мінфіні зрозумів, що з недавніх пір банк змінив правила гри без будь-яких попереджень і зараз обов'язково потрібно мати паспорт у Дії. Чи так це? Якщо так, то напевно настав час задуматися про зміну банку, тим більше що термін дії картки скоро закінчується і за новою потрібно їхати в сусіднє місто у відділення. Це коли решта банків без проблем надсилає нові картки Новою поштою. З Дією це взагалі якись абсурд, я ще розумію для ідентифікації нових клієнтів, але не для старих — з яких хіба що аналізи тільки не брали під час оформлення карток у відділенні банку.
ПУМБ
Відповідь банку
27 грудня 2023, 19:27
Вітаємо! Оформлення послуги «Сплачуйте частинами» відбувається за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online, з підтвердження за допомогою Дії. Хочемо звернути Вашу увагу, що для замовлення доставки пластикової карти Новою Поштою достатньо натиснути на кнопку «Нова картка» у головному меню застосунку- «Пластикова»- вибрати рахунок і заповнити дані для доставки. При цьому, не потрібно надавати документи з Дії.
Moettke
Недорого Отзывы
23 грудня 2023, 10:48
Дмитрий
Почему приложение не принимает документы из банк айди?
ПУМБ
Відповідь банку
23 грудня 2023, 11:04
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, у приватні повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, який Ви вводили при реєстрації, ми переглянемо деталі.
ArnymagLviv5473
ArnymagLviv5473
22 грудня 2023, 18:55
Виктор
Утром 22 декабря 2023 г. на моей карточке была определённая сумма денег. Днём перевёл необходимую сумму продавцу за товар. С моей карточки эта сумма списалась, но на карточку продавца не поступила. В истории моих операций эта сделка не зафиксирована
ПУМБ
Відповідь банку
23 грудня 2023, 11:06
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
nataximchenko
nataximchenko
22 грудня 2023, 9:11
Наталія
Доброго дня!
Банк заблокував кошти. В службі підтримки сказали, що потрібно підійти у відділення банку. Дистанційно вирішувати питання відмовились. Я знаходжусь за кордоном. Є підозра, що цей банк шахрай і хоче заволодіти моїми коштами.
Я хочу повернути свої гроші. Як це мені зробити дистанційно?
ПУМБ
Відповідь банку
22 грудня 2023, 9:39
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Alekc58
Alekc58
18 грудня 2023, 18:13
Alekc58, Николаев
4 декабря я обращалась за помощью-надо было оплатить долг по решению суда. Мне прислали номер счета — UA093348510000029090012886462. Сделала на этот счет три платежа в сумме -6150,00 грн. Сегодня плачу последний платеж- 3570,00 грн. Мне деньги возвращаются назад по причине того, что не верный счет. Как это объяснить?
ПУМБ
Відповідь банку
18 грудня 2023, 18:47
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в осбисті повідомлення ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також повні реквізити, які Ви вводили при оплаті та назву сервісу, через який намагалися виконати платіж. Це допоможе нам детальніше розглянути причину відмови та надати Вам відповідь.
I3bO
Олег Козак
11 грудня 2023, 16:06
Олег, Жидачов
Добрий день!!! Мені заблокували рахунок як пройти переіндифікацію? в мому місті віділень банку нема… чи можна пройти переідифікацію онлайн… по телефону здзвонитись?
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2023, 16:39
Вітаємо! Ви можете зателефонувати на гарячу лінію за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
Oleg09
Oleg09
9 грудня 2023, 15:24
Олег
Добрий день не можу ні перевисти ні зняти кошти вибиває помилка недостатньо коштів
ПУМБ
Відповідь банку
9 грудня 2023, 20:23
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Alekc58
Alekc58
4 грудня 2023, 19:41
Alekc58, Николаев
Добрый день! Хочу оплатить долг по решению суда. Зашла на сайт банка, ввела в форму номер счета кредитного договора и свой ИНН. Получила ответ-клиент не найден. Т.е. я не клиент банка? Как мне заплатить долг на правильные реквизиты?
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2023, 11:10
Вітаємо! Відповіли Вам у приватних повідомленнях.
Mark1961
Mark1961
1 грудня 2023, 16:45
Марк Меселевский , Еннис Ирландия
Здравствуйте! В 2022 году закрыл кредит по процедуре ,, прощения« и оплатил налог с ,, тела». Справка банка о закрытии на руках. В ,, Дiе«» видно исполнительное производство по этому кредиту. Как его убрать в ,, Дiе"?
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2023, 17:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це допоможе нам детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
kapsikam
kapsikam
25 листопада 2023, 11:29
Добрый день.Возможно получить клиенту банка эцп онлайн?
ПУМБ
Відповідь банку
25 листопада 2023, 20:23
Вітаємо! Клієнти-фізичні особи можуть отримати кваліфікований цифровий підпис (КЕП) виключно при особистому зверненні до відділення банку.
1957nvIV
1957nvIV
23 листопада 2023, 12:49
Владимир, Харьков
Добрый день!
Прошу помочь мне решить вопрос возврата личных средств в сумме 5 700,00 (пять тысяч семьсот) грн, которые я ошибочно перечислил на карту Вашего банка номер 5355 2802 1018 8130 в 08:44 18.11.2023г., со своей карты в ПБ 4731 2196 5074 4323, квитанция № Р24А1966301393Д7892, запрос ПБ 15830583 от 21.11.2023г.
С уважением, Владимир Карпенко, инд. № 2115701291, тел. 050 364 66 54, 068 450 37 06.
ПУМБ
Відповідь банку
23 листопада 2023, 13:38
Вітаємо, Володимире! Для оскарження платежу Вам необхідно звертатися до банку-відправника коштів. Після отримання офіційного запиту на оскарження від банка-відправника ми зможемо розпочати процедуру повернення коштів.
Ivan0705
Иван Тамась
20 листопада 2023, 1:32
Добрий день. Я не користувався картою пумб 2 роки, чи можуть мені переслати гроші на цю карту? Чи вона вже не дійсна ( заблокована)?
ПУМБ
Відповідь банку
20 листопада 2023, 13:48
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях
Sanyok77
Александр Агафонов
13 листопада 2023, 15:13
Александр, Николаев
Доброго дня!
Чи можна у відділенні ПУМБа отримати миттєву картку (коли закінчиться термін дії основної) і потім пізніше до неї окремо за 150 грн випустити іменну?
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:50
Вітаємо, Олександре! Так, Ви можете отримати миттєву картку та додатково замовити іменні за умови сплати комісії згідно тарифів, передбачених Вашим картковим пакетом.
ggbnnvv
Владислав Стриженко
13 листопада 2023, 13:07
Влад, Кривой Рог
Мне заблокировали карту, я пришёл в отделение, я сказал что занимался п2п переводами. на что мне отвечают «У вас жалоба на 18 000 гривен». Мне надали список документов, что нужно предоставить для разблокировки и спросил что будет если в случае я не смогу подтвердить что эти 18 000 были получены за криптовалюту. Мне сказали, в таком случае банк обрывает мое обслуживание и выводит остаток (6800 гривен) на карту другого банка. Я пришёл на следующий день в отделение и сказал что нет доступа к криптобирже, так как прошло около полугода с того момента. На что мне говорят что не могут вывести остаток денежный средств, и не объясняют причину. Банк вроде как и хороший, но не понимаю на каком праве они удерживают мои денежные средства!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:53
Вітаємо, Владе! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо повідомити нам в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок щодо причин блокування.
Vklad4ik
Vklad4ik
13 листопада 2023, 12:07
Вітаю! Мені потрібно актуалізувати особисті дані, але фізично з'явитися до відділення зараз не можу. В додатку Пумб-онлайн мені пропонується така функція через Дію, але вона не працює! Що з цим робити, який ще є вихід? Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:51
Вітаємо! Просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також описати, які саме труднощі виникають у мобільному додатку.
zm31968
Мария Больбот
9 листопада 2023, 14:40
Мария
У меня заблокирована пенсионная картка. Я нахожусь за границей. Дозвониться на горячую линию банка не могу. Причину блокировки не знаю. И как ее разблокировать?
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2023, 17:09
Вітаємо! Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Yana19961996
Яна Арсенович
2 листопада 2023, 12:17
Яна Арсенович, Київ
Доброго дня. Мені на протязі вже довгого часу телефонують колектори за борг, називають імʼя іншої людини. Я пояснюю, що за цим номером такої людини немає. Я кучу разів телефонувала на гарячу лінію пумб, писала заяву у відділенні для уточнення даних. За моїм номером тепер закріплена я, але колектори з вашого банку всерівно телефонують мені і питають іншу людину, бо вона вказала мій номер, як додатковий. Чому так відбувається? Ви можете вже з цим розібратися? Я вже задовбалалася вам телефонувати і ходити в банк писати заяви.
ПУМБ
Відповідь банку
2 листопада 2023, 18:26
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та після перевірки надамо Вам зворотній зв'язок.
Rts5
Rts5
27 жовтня 2023, 16:56
Доброго дня. Після закриття кредиту бане пообіцяв вислати поштою лист про закриття кредитного рахунку і картки, але листа не вислав. Оператор повідомив що наразі листа можна отримати лише особисто у відділенні, інших варіантів немає. Підкажіть, а чому працівник банку не може просто направити мені цього листа на електронну адресу, так як я знаходжуся за кордоном і фізично не зможу з'явитися до відділення банку, а цей лист тут терміново потрібен?
ПУМБ
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 18:00
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити.
YNYKet
YNYKet
18 жовтня 2023, 13:35
Киев
Доброго дня! від банка надійшов запит на уточнення реквізітів за платежем. Питання: — як звязатися за цим запитом із банком
ПУМБ
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 19:33
Вітаємо! Для надання коректних реквізитів можна звернутися до найближчого відділення банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ