Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Illja
Illja
12 травня 2024, 22:53
Illia, Рівне
Чи є можливість закрити один з рахунків дистанційно чи в програмі пумб?
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2024, 9:36
Вітаємо! Нині закриття рахунку можливе лише за зверненням у відділення банку за написанням письмової заяви. Проте, ми розробляємо можливість закриття рахунку дистанційно, відстежуйте оновлення у застосунку.
dianabutser
dianabutser
9 травня 2024, 10:01
Добрий день!
якщо я не клієнт банку, але мені потрібно покласти кошти в іноземній валюті на карту іншого банку. у вас це можливо? і яка комісія за послугу? дякую
ПУМБ
Відповідь банку
9 травня 2024, 11:17
Вітаємо!У нашому відділенні банку Ви можете відкрити валютний рахунок і покласти на нього кошти без комісії. Потім зробити переказ у застосунку на валютну картку іншого банку. Дана послуга має комісію 1%
Serj35
Serj35
26 квітня 2024, 10:28
Сергей, Киев
Как мне узнать номер и сvv виртуальной карты если приложение прости его ввести для того чтобы обновить код входа в Пумб онлайн
ПУМБ
Відповідь банку
28 квітня 2024, 16:33
Вітаємо! Радимо Вам зателефонувати на гарячу лінію нашого банку з фінансового номеру телефону. Фахівець відправить Вам нові дані для входу у застосунок ПУМБ Online. Номери телефонів: +380442907290 +380962907290 +380502907290 +380932907290
12021950lop
12021950lop
17 квітня 2024, 7:42
Доброго ранку, чи можна відкрити новий рахунок пенсії з оператором банку України онлайн?
ПУМБ
Відповідь банку
17 квітня 2024, 12:31
Вітаємо! Наразі, оформити соціальний рахунок для зарахування пенсійних виплат можливо лише у відділенні нашого банку.
1957nvIV
1957nvIV
16 квітня 2024, 11:05
Владимир, Харьков
коли чекати на відповідь Вашого банку по Заявці Приватбанку від 12.03.2024 № 15856924?
Клиент банку ПУМБ Володимир Карпенко
ПУМБ
Відповідь банку
16 квітня 2024, 16:41
Вітаємо! Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
ROMNET
ROMNET
5 квітня 2024, 20:24
Доброго дня. 05.04.2024 о 16,37 відправляв гроші з картки пумб на карту райффайзен банку. Гроші з карти пумб списало. Станом на 05.04.2024 20,21 гроші на карту Райффайзен банку не надійшли. Обидві картки мої. Пдкажіть що робити?
ПУМБ
Відповідь банку
6 квітня 2024, 9:27
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратись у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення Ваших даних.
Caduceus
Caduceus
23 березня 2024, 19:55
Шахраї використовують карту вашого банку
5355280011899679
Іншим користувачам, будьте обережні та не перераховуйте кошти на цю карту
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2024, 15:14
Вітаємо!Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.+38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Matts
Matts
19 березня 2024, 8:42
Matts, Рохан
Нужно зарегистрироваться в пумб банке онлайн, в приложении пишет, что нужно сделать фото документов.
Не указано как делать эти фото, как, и куда их отправлять?
Методом тыка пришли к выводу, что нужно делать 6-7 касаний по экрану, чтоб сделать фото.

Что делать дальше?
Автоматически открывается почта отправляю сообщение, и снова возврат на ту же станцу.
И так по кругу…
Объясните пожалуйста, что и как нужно делать с этой регистрацией ?!
Приложение ''дія '' не интересует.

К оператору дозвонится невозможно, в чате никто не отвечает, пока самый худший банк из всех возможных…
ПУМБ
Відповідь банку
19 березня 2024, 14:55
Вітаємо! Ми бажаємо розібратись у ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
yanapetrova
yanapetrova
8 березня 2024, 13:15
Yana
Добрий день!
Пенсіонер знаходиться на окупованій території України. Застосунку «Дія» не має. Чи є можливість пройти ідентифікацію в таких умовах (можливо, через відеозв'язок)?
Персональне відвідування банку не варіант, адже немає змоги виїхати.
ПУМБ
Відповідь банку
8 березня 2024, 14:22
Вітаємо! Відповідно до п. 4) ч. 2 ст. 8, п. 34) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку існуючих клієнтів, одним із заходів якої є забезпечення актуальності отриманих та існуючих документів, даних та інформації про клієнта. Тобто Банк зобов’язаний здійснювати заходи для підтвердження наявності або відсутності змін у документах, які надавалися клієнтом при його ідентифікації (наприклад, паспорт та ІПН). На даний момент, проходження переідентифікації можливе у застосунку ПУМБ online, при наявності документів у Дії (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку) або у відділенні нашого банку з оригіналами документів (паспорт та довідка про присвоєння ІПН).
Helga770
Ольга Дубинина
4 березня 2024, 12:29
Ольга, Александровка
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чому у відділені 1, що у м. Хмельницькому у голи пік є тільки 2 менеджери. Чи можна збільшити кількість менеджерів у годину пік з 12.00 до 14.00? Дякую
ПУМБ
Відповідь банку
5 березня 2024, 16:58
Вітаємо! Ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо збільшення кількості співробітників у відділенні. Вдячні за довіру та розуміння!
Yurij1951
Yurij1951
19 лютого 2024, 13:05
Юрiй
Добридень!
Довго не користувався банківською картою, думав що втратив. Але знайшлася.Но не можу поповнити мобільний, а так само перевести гроші зі своєї пенсійної картки, що робити?
Дякую!
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2024, 16:51
Вітаємо! Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
12tyty12
12tyty12
19 лютого 2024, 12:35
Ярослав
Доброго дня, можу я дізнатися чому не прийшли кошти через термінал на ось цей реквізит PUMB
IBAN: UA733348510000000026000235868
Одержувач: ФОП Горбачевський Остап Михайлович
Назва банку: АТ «ПУМБ»
Код ЄДРПОУ: 3806807351
Пройшло 3 дня гроші не прийшли.Сума 300 грн
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2024, 12:50
Вітаємо! Перекази, виконані через сторонні сервіси, зараховуються до 3-х робочих, тобто будніх днів. Для перевірки статусу платежу просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату та час відправлення коштів, а також, по можливості — назву терміналу.
12tyty12
12tyty12
18 лютого 2024, 15:46
Ярослав
Доброго дня, можу я дізнатися чому не прийшли кошти через термінал на ось цей реквізит PUMB
IBAN: UA733348510000000026000235868
Одержувач: ФОП Горбачевський Остап Михайлович
Назва банку: АТ «ПУМБ»
Код ЄДРПОУ: 3806807351
Сума 300 грн
ПУМБ
Відповідь банку
18 лютого 2024, 16:11
Вітаємо! Міжбанківські перекази можуть зараховуватись до 3-х робочих днів. Радимо Вам звернутись до отримувача для уточнення інформації про надходження платежу.
OlenaAzzheurova
Olena Azzheurova
12 лютого 2024, 14:05
Olena
Добрый день, проконсультируйте пожалуйста как можно первый раз зайти в пумб онлайн, если утерян временный пароль для первого входа в приложение, выданный оператором банка?
ПУМБ
Відповідь банку
12 лютого 2024, 18:21
Вітаємо! Ви можете самостійно відновити пароль для входу у застосунку ПУМБ Online, натиснувши кнопку «Забули/відновити пароль» та вказавши дані Вашої картки. Також, Ви можете зателефонувати на гарячу лінію нашого банку з фінансового номеру телефону, де фахівець відправить Вам нові дані для входу. Номери телефонів:+380442907290 +380962907290 +380502907290 +380932907290
VIKarabyts64
Вячеслав Карабиць
10 лютого 2024, 23:47
Вячеслав
Пробачте нштраф ні ПДВ, а ПДР (порушення правил дорожньго руху).
VIKarabyts64
Вячеслав Карабиць
10 лютого 2024, 23:44
Вячеслав
4 січня 24 р. я у відділенні номер 8 м.Львова сплачував штраф за порушення ПДВ на суму 340 грн. Оператор нібито провів цю операцію і видав мені квитанцію про сплату штрафу, однак до теперішнього часу (10.02.24) гроші за штраф не надійшли. У Дії пише що очікує сплати і сума штрафу вже 680 грн. Усі квітанції про сплату штрафу і касового собору в мене є. Що мені робити? Не думав що таке можливо. Краще сплатив би у якомусь іншому банку.
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2024, 17:13
Вітаємо! Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Yra63
Yra63
8 лютого 2024, 21:07
Юрій, Бердянськ
Вітаю! Я є клієнтом банку ПУМБ, як отримувач пенсії, але у минулому місяці мою картку обмежено у використанні, до відділення банку звернутись особисто не можу, оскільки перебуваю на ТОТ, як мені вирішити дане питання?
ПУМБ
Відповідь банку
9 лютого 2024, 12:09
Вітаємо! Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
agrishko89
agrishko89
6 лютого 2024, 22:29
Добрый вечер. Есть подтверждение мошенничества. Как банк может повлиять на это? Суммы не маленькие
5355 2800 2399 5788 номер карты мошенника
ПУМБ
Відповідь банку
7 лютого 2024, 16:54
Вітаємо! Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:+38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
adixnjme
adixnjme
26 січня 2024, 13:33
Вітаю! Підкажіть, будь ласка, графік роботи контакт центру, на сайті не побачила.
Дякую!
ПУМБ
Відповідь банку
26 січня 2024, 15:04
Вітаємо! Гаряча лінія банку для приватних клієнтів працює цілодобово.
polonynaKarpat
polonynaKarpat
23 січня 2024, 13:11
Доброго дня. По моїм рахункам банк встановий обмеження на видаткові операції, а також забловув мій профіль, тобто я не можу в нього зайти.
Знаходжусь за кордоном. Служба підтримки каже звернутися у відділення банку. Ніяк не можу прийти у відділення. Ніяк.
Я просто безпорадний в цій ситуації.
Гроші заблоковані, жити не має на що.
В мене стрес та паніка. Мені погано кожного дня.
Як розблокувати карту дистанційно? Благаю про допомогу.
ПУМБ
Відповідь банку
23 січня 2024, 19:30
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми вже передали Ваше звернення в роботу і надамо Вам зворотній зв'язок одразу після отримання результатів.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ