Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Oleg09
Oleg09
9 грудня 2023, 15:24
Олег
Добрий день не можу ні перевисти ні зняти кошти вибиває помилка недостатньо коштів
ПУМБ
Відповідь банку
9 грудня 2023, 20:23
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Alekc58
Alekc58
4 грудня 2023, 19:41
Alekc58, Николаев
Добрый день! Хочу оплатить долг по решению суда. Зашла на сайт банка, ввела в форму номер счета кредитного договора и свой ИНН. Получила ответ-клиент не найден. Т.е. я не клиент банка? Как мне заплатить долг на правильные реквизиты?
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2023, 11:10
Вітаємо! Відповіли Вам у приватних повідомленнях.
Mark1961
Mark1961
1 грудня 2023, 16:45
Марк Меселевский , Еннис Ирландия
Здравствуйте! В 2022 году закрыл кредит по процедуре ,, прощения« и оплатил налог с ,, тела». Справка банка о закрытии на руках. В ,, Дiе«» видно исполнительное производство по этому кредиту. Как его убрать в ,, Дiе"?
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2023, 17:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це допоможе нам детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
kapsikam
kapsikam
25 листопада 2023, 11:29
Добрый день.Возможно получить клиенту банка эцп онлайн?
ПУМБ
Відповідь банку
25 листопада 2023, 20:23
Вітаємо! Клієнти-фізичні особи можуть отримати кваліфікований цифровий підпис (КЕП) виключно при особистому зверненні до відділення банку.
1957nvIV
1957nvIV
23 листопада 2023, 12:49
Владимир, Харьков
Добрый день!
Прошу помочь мне решить вопрос возврата личных средств в сумме 5 700,00 (пять тысяч семьсот) грн, которые я ошибочно перечислил на карту Вашего банка номер 5355 2802 1018 8130 в 08:44 18.11.2023г., со своей карты в ПБ 4731 2196 5074 4323, квитанция № Р24А1966301393Д7892, запрос ПБ 15830583 от 21.11.2023г.
С уважением, Владимир Карпенко, инд. № 2115701291, тел. 050 364 66 54, 068 450 37 06.
ПУМБ
Відповідь банку
23 листопада 2023, 13:38
Вітаємо, Володимире! Для оскарження платежу Вам необхідно звертатися до банку-відправника коштів. Після отримання офіційного запиту на оскарження від банка-відправника ми зможемо розпочати процедуру повернення коштів.
Ivan0705
Иван Тамась
20 листопада 2023, 1:32
Добрий день. Я не користувався картою пумб 2 роки, чи можуть мені переслати гроші на цю карту? Чи вона вже не дійсна ( заблокована)?
ПУМБ
Відповідь банку
20 листопада 2023, 13:48
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях
Sanyok77
Александр Агафонов
13 листопада 2023, 15:13
Александр, Николаев
Доброго дня!
Чи можна у відділенні ПУМБа отримати миттєву картку (коли закінчиться термін дії основної) і потім пізніше до неї окремо за 150 грн випустити іменну?
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:50
Вітаємо, Олександре! Так, Ви можете отримати миттєву картку та додатково замовити іменні за умови сплати комісії згідно тарифів, передбачених Вашим картковим пакетом.
ggbnnvv
Владислав Стриженко
13 листопада 2023, 13:07
Влад, Кривой Рог
Мне заблокировали карту, я пришёл в отделение, я сказал что занимался п2п переводами. на что мне отвечают «У вас жалоба на 18 000 гривен». Мне надали список документов, что нужно предоставить для разблокировки и спросил что будет если в случае я не смогу подтвердить что эти 18 000 были получены за криптовалюту. Мне сказали, в таком случае банк обрывает мое обслуживание и выводит остаток (6800 гривен) на карту другого банка. Я пришёл на следующий день в отделение и сказал что нет доступа к криптобирже, так как прошло около полугода с того момента. На что мне говорят что не могут вывести остаток денежный средств, и не объясняют причину. Банк вроде как и хороший, но не понимаю на каком праве они удерживают мои денежные средства!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:53
Вітаємо, Владе! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо повідомити нам в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок щодо причин блокування.
Vklad4ik
Vklad4ik
13 листопада 2023, 12:07
Вітаю! Мені потрібно актуалізувати особисті дані, але фізично з'явитися до відділення зараз не можу. В додатку Пумб-онлайн мені пропонується така функція через Дію, але вона не працює! Що з цим робити, який ще є вихід? Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 21:51
Вітаємо! Просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також описати, які саме труднощі виникають у мобільному додатку.
zm31968
Мария Больбот
9 листопада 2023, 14:40
Мария
У меня заблокирована пенсионная картка. Я нахожусь за границей. Дозвониться на горячую линию банка не могу. Причину блокировки не знаю. И как ее разблокировать?
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2023, 17:09
Вітаємо! Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Yana19961996
Яна Арсенович
2 листопада 2023, 12:17
Яна Арсенович, Київ
Доброго дня. Мені на протязі вже довгого часу телефонують колектори за борг, називають імʼя іншої людини. Я пояснюю, що за цим номером такої людини немає. Я кучу разів телефонувала на гарячу лінію пумб, писала заяву у відділенні для уточнення даних. За моїм номером тепер закріплена я, але колектори з вашого банку всерівно телефонують мені і питають іншу людину, бо вона вказала мій номер, як додатковий. Чому так відбувається? Ви можете вже з цим розібратися? Я вже задовбалалася вам телефонувати і ходити в банк писати заяви.
ПУМБ
Відповідь банку
2 листопада 2023, 18:26
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та після перевірки надамо Вам зворотній зв'язок.
Rts5
Rts5
27 жовтня 2023, 16:56
Доброго дня. Після закриття кредиту бане пообіцяв вислати поштою лист про закриття кредитного рахунку і картки, але листа не вислав. Оператор повідомив що наразі листа можна отримати лише особисто у відділенні, інших варіантів немає. Підкажіть, а чому працівник банку не може просто направити мені цього листа на електронну адресу, так як я знаходжуся за кордоном і фізично не зможу з'явитися до відділення банку, а цей лист тут терміново потрібен?
ПУМБ
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 18:00
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити.
YNYKet
YNYKet
18 жовтня 2023, 13:35
Киев
Доброго дня! від банка надійшов запит на уточнення реквізітів за платежем. Питання: — як звязатися за цим запитом із банком
ПУМБ
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 19:33
Вітаємо! Для надання коректних реквізитів можна звернутися до найближчого відділення банку
Vladysuk1
Vladysuk1
14 жовтня 2023, 23:05
Влад, Киев
Здравствуйте, смотрите, я отправил 300 грн не на ту карту, можно как-то вернуть эти деньги, с моно банка на карту 5355086021726376 эту, я Лемешко Владислав Николаевич, и хочу вернуть деньги можно пожалуйста?
ПУМБ
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 9:33
Вітаємо, Владиславе! Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Ihor1965
Игорь Иванюк
2 жовтня 2023, 20:54
Игорь
Уважаемые работники банка. Слава Украине. Будьте так добры и войдите в наше положение. Я моряк. Счёт в вашем банке на мою жену. В апреле 2022 мы выехали из Мариуполя. В данный момент проживаем за границей. 8 сентября этого года банк заблокировал счёт так как сумма превысила 400.000 грн. У меня зарплата 9000 $ в месяц. Моё крюинговое агентство не выплачивает мне полную сумму за месяц. В итоге за пять месяцев собирается приличная сумма. Все требуемые банком документы о «джерело надходження коштів „мы отослали. В течении 5 дней обещали дать информацию. Но прошло уже 10 дней. Пожалуйста помогите нам. Это единственный источник дохода.
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 14:23
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Marianpollo
Marianpollo
30 вересня 2023, 23:29
Марян, Стрий
Доброго вечора потрібна ваша допомога хочу зайти до себе в додаток я є клієнт вашого банку але не маю номера телефону щоб підтвердити яким ще способом можна увійти в додаток?
ПУМБ
Відповідь банку
1 жовтня 2023, 17:02
Вітаємо! Ви можете спробувати увійти в ПУМБ Online через відеоверифікацію. Для цього про вході в додаток слід натиснути на «Не пам'ятаю код-пароль»
spq85
Oleksandr Porovai
29 вересня 2023, 0:51
Oleksandr, Полтава
Поки непоняття з помилковими зарахуваннями та блокуванням облікових записів та карт, чи можна якось зняти готівку з депозиту «Вільний», звернувшись до відділення?
ПУМБ
Відповідь банку
30 вересня 2023, 11:24
Вітаємо!Зняти кошти з депозиту «Вільний» можливо лише після зняття блокування по рахунках.
Aram2727
Ляля Кузнецова
10 вересня 2023, 20:04
Ляля, Украинка
Я не могу обратиться в отделение банка потому что я нахожусь в Германии
ПУМБ
Відповідь банку
13 вересня 2023, 17:59
Вітаємо! Перебуваючи за кордоном, клієнт може змінити фінансовий номер телефону через довірену особу. Для цього довірена особа може звернутися до найближчого відділення ПУМБ з довіреністю, завіреною українським нотаріатом.
Aram2727
Ляля Кузнецова
10 вересня 2023, 19:47
Ляля, Украинка
Я бы хотел бы поменять финансовый номер зато я старый потеряла
ПУМБ
Відповідь банку
10 вересня 2023, 19:52
Вітаємо! При втраті фінансового номеру телефону, змінити його можливо у найближчого відділенні нашого банку.
Sergeykiv74
Sergey Kivirenko
9 вересня 2023, 11:30
Sergey
Ви написаи мені у повідомлені що поки що Вам доступні лише покупки у торговельно-сервісній мережі та інтернет-магазині. На жаль, орієнтовні терміни та деталі щодо обмежень відсутні, проте Вас буде обов’язково проінформовано як тільки будуть зняті дані обмеження.
Але це не правда. Я не можу здійснюівати покупки у торговельно-сервісній мережі та інтернет-магазині. Ця можливість в мене заблокована, як і всі інші операції в банкінгу.
Чуму в мене повне блокування? І чому банк надає неправдиву інформацію?
ПУМБ
Відповідь банку
9 вересня 2023, 12:13
Вітаємо! Відповіли в особистих повідомленнях

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 44.9
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 44.9
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ