Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
eldnur
eldnur
29 квітня 2022, 17:35
Блокировка счетовБанк заблокировал мои счета 24.02 со ссылкой на Постановление НБУ 18 от 24.02.22 на основании моего резидентства в РБ как гражданина РБ на момент открытия счетов. Сейчас я проживаю в Польше и являюсь резидентом Польши, 29.04.22 мной были предоставлены подтверждения проживания (прописка) и мой налоговый идентификатор в Польше. Не смотря на это банк отказывает в разблокировке, требуя личного посещения отделения банка и предоставления ПАСПОРТА ГРАЖДАНИНА Польши. Специалисты банка не компентенты и не различают ГРАЖДАНСТВО и РЕЗИДЕНТСТВО, не понимают значения содержания постановления НБУ. На каких основаниях банк продолжает считать меня резидентом РБ? Когда можно будет получить КВАЛИФИЦИРОВАННУЮ помощь по моему вопросу?
ПУМБ
Відповідь банку
30 квітня 2022, 12:00
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
aleksandra75
aleksandra75
29 квітня 2022, 15:32
Александра, Киев
Добрый день. В данный момент я нахожусь в Норвегии и мне нужно перевести свою пенсионную карту, которая на вашем банке, в онлайн режим чтобы я могла расплачиваться за коммунальные услуги в Украине и делать онлайнпереводы с карты на карту. Подскажите пожалуйста как это сделать?
ПУМБ
Відповідь банку
29 квітня 2022, 17:03
Вітаємо. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону та ПІБ, щоб ми могли перевірити чи відкритий у Вас договір ПУМБ онлайн.
asint884
Ihor Rakhubovskyi
27 квітня 2022, 0:18
Ihor, Токмак
Добрый день. Мне ПУМБ заблокировал все счета, на счетах только мои деньги полученные в качестве зарплаты. Позвонил в банк, мне предложили лично обратиться в отделение банка для разблокировки счетов. Но это сделать невозможно, я нахожусь в Польше и пересечь и вернуться обратно нет никакой возможности, меня обратно в Польшу на границе не пустят. У меня семья в Польше, снята квартира. Т.е. банк предлагает мне заведомо невыполнимые условия, по сути лишая меня возможности к существованию. Мой город оккупирован россиянами, вернуться некуда, и ловлю ещё один «подарок»в виде блокировки счетов. Предлагал операторам прислать доверенного человека в Украину с моей нотариально заверенной в Польше доверенностью. Говорят нет, нужно личное присутствие, а это невозможно. Замкнутый круг, просто кошмар какой-то. Зачем вам мое личное присутствие, отпечатки пальцев будете брать или анализ крови ?!!! Как решить проблему?
ПУМБ
Відповідь банку
27 квітня 2022, 9:27
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
Polez
Polez
25 квітня 2022, 17:16
Как узнать пароль и логин для входа в пумб онлайн, не обращаясь в банк?
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 17:39
Вітаємо!

Логін для входу в особистий кабінет — це Ваш фінансовий номер телефону, що вказували у відділенні банку, при відкритті рахунку.

Пароль Ви можете відновити самостійно. Перед входом в особистий кабінет, під полем вводу паролю є напис«Забув пароль», натискаєте на нього і слідуєте підказкам додатку.

Polez
Polez
25 квітня 2022, 17:14
Как выполнить перевод с карты пусть не имея доступа к номеру телефона?
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 17:43
Вітаємо!

Переказ коштів, з Вашої карти, можливо здійснити звернувшись до нашого спеціаліста у відділенні банку ПУМБ, з паспортом та ідентифікаційним кодом. Там же є можливість зміни номера телефону на той, до якого у Вас є доступ.
За данним посиланням можете ознайомитись з актуальним списком відділень, які працюють та їх графіком роботи https://about.pumb.ua/ru/map
Lolik1837
Lolik1837
24 квітня 2022, 17:39
Не пора ли вернуть 5% кешбека при оплате услуг ЖКХ с ПУМБ онлайн? У вас шаблоны по оплате ЖКХ сделаны через жо… пу, постоянно «выпадает » как ни один шаблон, так другой. И каждый новый месяц приходиться оформлять заново как ни шаблон на отопление, так на энергию, как ни на энергию, так на воду. И только 5 % кешбека останавливало меня от отказа пользоваться ПУМБ онлайн при оплате услуг ЖКХ. Только умоляю вас — не предлагайте мне опять присылать фото лицевых счетов, данные, и т.д. Все это я уже делал в течении года. Толку нет и не было
ПУМБ
Відповідь банку
24 квітня 2022, 18:11
Вітаємо!
Надали відповідь під відгуком.
skerp
grey wolf
22 квітня 2022, 13:14
grey
Щоб зняти з карти готівку у євро в касі банку, треба щоб сума була заокруглена? Як наприклад в Приватбанку кратна 50
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2022, 17:16
Вітаємо!

В Банку відсутні такі вимоги та потрібно враховувати, що кошти будуть видані за наявності валюти в касі.
Parti
Parti
20 квітня 2022, 10:32
Здравствуйте. Я открыл в веб версии пумб онлайн депозит свободный на 6 месяцев. В условиях договора этого депозита указано что он с автопролонгацией. Объясните пожалуйста почему депозит закрылся, когда срок закончился?
ПУМБ
Відповідь банку
20 квітня 2022, 11:04
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, Ваш фінанасовий номер та ПІБ, щоб ми могли переглянути нформацію.
Poshnyy
Виталий Пошный
13 квітня 2022, 18:21
Виталий
Добрый день. По непонятным причинам 06.04.2022 банк заблокировал все счета с описанием внутренний финмониторинг без уведомления. При обращении в отделение банка предоставил все документы и справку о доходах за последние 12 месяцев. Через день позвонила сотрудница и попросила приехать для того что бы написать заявление на закрытие моих счетов. В банке есть гривневый, валютный счет и депозит. На каком основании я должен закрывать счета мне не объяснили. Так же оставлял жалобу на сайте банка, обратную связь мне не предоставили, сроков никаких не озвучили. Кто может мне помочь в решении и разъяснении проблемы?
ПУМБ
Відповідь банку
14 квітня 2022, 18:29
Вітаємо, Віталій!

Ваше звернення прийнято в роботу, відповідь буде надана найближчим часом.
clientofpumb
clientofpumb
13 квітня 2022, 10:35
Клиент
Доброго дня! Банк испытывает проблемы с ликвидностью? Задержки в выполнении платежей доходят до суток. Постоянные звонки менеджера банка с навязчивыми предложениями разбить платежи как по сумме так и по времени. Пора выводить средства или уже поздно?
ПУМБ
Відповідь банку
13 квітня 2022, 15:13
Вітаємо!

Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Всі відділення ПУМБ, де не має загрози життю співробітників та клієнтів, працюють. Ми продовжуємо здійснювати безготівкові розрахунки без обмежень і підкріплюємо банкомати готівкою.

За 30 років роботи на банківському ринку України ПУМБ жодного разу не затримав виплат депозитів та інших виплат.

Сьогодні, попри війну, банк продовжує виконувати усі зобов’язання перед клієнтами у повному обсязі.

Розкажіть нам, будь ласка, детальніше з якими операціями у Вас виникли складнощі? Також будемо вдячні, якщо надішлете Ваші ПІБ та номер телефону, аби ми могли провести ідентифікацію та перевірити коректність роботи менеджера, що з Вами спілкувався.
Anton999
Anton999
12 квітня 2022, 17:15
Антон
Как добиться реструктуризации кредита по карте, можно ли электронным письмом, так как нет возможности не посетить отделение непозвонить в банк? или какие варинты предлагает банк?
ПУМБ
Відповідь банку
13 квітня 2022, 9:48
Вітаємо!

На разі банк не здійснює реструктцризацію.

Слідкуйте за оновленням інформації на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
MerzhaSergii
MerzhaSergii
12 квітня 2022, 15:21
Сергей, Киев
Добрый день. Я оформил 6500 грн через Дию 31.03.2022.Уже прошло 10 банковских дней. Выплат нету. Напишите пожалуйста, когда ждать выплату.
ПУМБ
Відповідь банку
12 квітня 2022, 15:28
Вітаємо!

Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти. Рекомендуємо очікувати.

Все буде Україна!
tatyana1961
tatyana1961
11 квітня 2022, 18:13
Лиза1961, Лубны
Добрый день. Каким образом сообщить банку о смерти клиента (дата смерти 17.02.2022), у которого имеется кредитная задолженость в вашем банке? В нашем городе отделения ПУМБ нет.
ПУМБ
Відповідь банку
12 квітня 2022, 10:05
Вітаємо!
Напишіть, будь ласка:
— прізвище, ім'я, по-батькові клієнта;
— ІПН клієнта;
— фінансовий номер телефону клієнта;
— номер телефону контактної особи.
Ми зафіксуємо дану інформацію.
lud0507
lud0507
11 квітня 2022, 10:55
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Спасибо за ответ. Но я не совсем согласна с ним. Т.к. суммы снятия наличных и перевода на другие карты я погасила до 24.02.20022г 15000грн.
Очень прошу(!)
предоставить информацию по снятию и переводам с датами и суммами за последние три месяца, т.к. из того, что вижу я, ваша информация ошибочна.
Надеюсь мы разберемся и придём к правильному ответу.
Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
12 квітня 2022, 10:33
Людмила Віталіївна, вітаємо!

Ви можете відправити нам на електрону адресу запит info@fuib.com або ж напишіть свою електрону адресу, щоб ми могли відправити Вам документ. Оскільки тут немає можлвості прикріпляти документи.
lud0507
lud0507
8 квітня 2022, 14:34
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Прошу прощения к своему письму написанному ниже хочу добавить важное уточнение:

Здравствуйте.
Я обращалась к вам 05, 07 апреля 2022г с вопросом.
Вы снова ответили, и я благодарю вас за это.
Но вопрос остался открытым. На 24.02.2022г %ы на снятия наличных и переводы -не насчитывались. 21, 22, 23 февраля я переводила деньги через терминал(ПОПОЛНЯЛА! КРЕДИТНУЮ КАРТУ), каждый день по 5тысяч — всего 15000грн. После этого я не снимала деньги и не переводила на др. карты.
Еще раз хочу отметить, что в феврале мне не насчитывались % за пользование наличными. Но с марта вдруг пошли начисления.
С 24.02.2022г я ВООБЩЕ(!) не пользовалась картой.
Прошу объясните на какую сумму(конкретно цифра, а не просто общие фразы) и за какой период вы стали насчитывать дополнительные %
Очень прошу вас разобраться, т.к. здесь явная ошибка.
Спасибо.

«21, 22, 23 февраля я переводила деньги через терминал(ПОПОЛНЯЛА! КРЕДИТНУЮ КАРТУ), каждый день по 5тысяч — всего 15000грн.
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 17:44
Людмила, повідомляємо. Якщо Ви не погашаєте суму по усім операціям здійсненним в лютому місяці, то на операції в торгівельних мережах, інтернет та при оплаті послугу ПУМБ Online, буде нараховуватися відсоток за користування згідно умов договору.

Обов’язковий платіж складається лише з нарахованих відсотків, у разі їх наявності. Тіло кредиту можна оплачувати по можливості.

Саме за Вашою картою сума до повного погашення — 19 645,24 грн.
Із них 6 126,61 грн — це операції покупок;
11 811,58 грн — операції зняття готівки.
На даний момент на всю суму заборгованості нараховуються відсотки, оскільки закінчився пільговий період.
Сума мінімального платежу складає 1 542,33=547,46(%за операції покупок)+994,87(%за операції зняття готівки)
lud0507
lud0507
8 квітня 2022, 14:27
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Я обращалась к вам 05, 07 апреля 2022г с вопросом.
Вы снова ответили, и я благодарю вас за это.
Но вопрос остался открытым. На 24.02.2022г %ы на снятия наличных и переводы -не насчитывались. 21, 22, 23 февраля я переводила деньги через терминал, каждый день по 5тысяч — всего 15000грн. После этого я не снимала деньги и не переводила на др. карты.
Еще раз хочу отметить, что в феврале мне не насчитывались % за пользование наличными. Но с марта вдруг пошли начисления.
С 24.02.2022г я ВООБЩЕ(!) не пользовалась картой.
Прошу объясните на какую сумму(конкретно цифра, а не просто общие фразы) и за какой период вы стали насчитывать дополнительные %
Очень прошу вас разобраться, т.к. здесь явная ошибка.
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 17:45
Надали відповідь у дописі вище.
Olgaolgaolga1
Olgaolgaolga1
8 квітня 2022, 4:11
Подскажите пожалуйста, будут ли сегодня зачисления денег «Епідтримка»… 11 рабочих дней прошло «Рабочих»…
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 9:29
Вітаємо!
Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти.
lud0507
lud0507
7 квітня 2022, 18:04
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
lud0507
И снова здравствуйте.
Я обращалась к вам 05 апреля 2022г с вопросом: «почему так странно насчитываются %» они не соответствуют правильному расчету. Вы ответили, спасибо.
Но ответ привел к новым вопросам. О том, что % начинает насчитываться с первого дня снятия наличных с кредитной карты — это я отлично знаю, поэтому если мне приходилось снимать наличные(что случалось крайне редко) я в ближайшее время возвращала их обратно. Я за этим всегда очень четко следила. Вы пишете, что 542,33грн. это за снятие наличных, а я вам говорю, что этого НИКАК НЕ МОЖЕТ БЫТЬ!!! Я вас очень(!) прошу пересчитайте по правильному. Кроме того банк продолжает ежедневно увеличивать сумму процентов за наличные, которые я не снимала!
Полностью согласна с nadin БЕСЧЕЛОВЕЧНО!!! снимать % в такое сложное время.
Не разумная политика банка приведет к тому, что люди не только перестанут выплачивать %, но и вносить обязательные платежи.
P.S.(это не относиться к простым работникам банка, делающим свою работу)
«Сытый голодного не поймет» Руководство!
— где брать деньги в это время, если их негде взять?! Бог есть, и он все видит.
Извините за эмоции, но я очень прошу- пересмотрите насчитываемые %
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 14:00
Вітаємо, Людмила!

Інформація була надана вірно. Пільговий період не розповсюджується на зняття кредитних коштів у банкоматах або касах банків, грошові перекази з картки/рахунку на картку/рахунок. Тобто якщо в додатку Ви оплачуєте комунальні послуги через вкладку «Оплата послуг», то такі операції входять в пільговий період. Якщо ж оплата комунальних послуг здійснюється з допомогою вкладки «шаблон», тобто Ви переказуєте кошти на рахунок. То такі операції не входять в пільговий період.
nadiin
Надежда Єрмола
6 квітня 2022, 17:14
Надежда, Киев
Слава Україні! Доброго дня! Хочу почати свою розповідь із слів пісні: Двічі в одну річку не війдеш! Так і зі мною! Я є постійним клієнтом данного банку! Була у мене уже ситуація з кредитом, та Слава Богу, вирішилась. Та не довго музика грала. Я з тих родин, коли ранок 24 лютого, перевернув моє життя, і усіх наших жителів мирної неньки
України. Війна!… Біль та страх охопив душу. Зібравши діток і саме необхідне, за 7 хвилин, ми покидали привичне життя. В кармані 250 грн і куча думок, успіємо, чи вистачить топлива, чи уціліємо… 10.5 годин дороги, налякані оченята діток. Та Слава Отцю нашому Небесному, доїхали. Користувалась карточкою, так як жити не було як і за що. В надії, що все скінчиться, і всі ми будемо жити в мирі та злагоді. Почався період болячок та хвилювань, пройшли. Мама моєї дитини школярки, скидає мені кошти на харчі дітям, на карту пумб. Першого квітня. Смс Вам нараховано ВІДСОТКИ- у розмірі 1832грн., за користування кредитними коштами! Кошти які чужа людина скинула, зняло у відсотки. І не було за що хліба купити. Дивлюсь, а там мінусовий залишок. Шановні а це як? Кому війна а кому мати рідна!!! Я телефоную на гарячу лінію, мені СПІВРОБІТНИК БАНКУ КАЖЕ: ЦЕ НЕ ВЧАСНО ПОНОВЛЕНА ІНФОРМАЦІЯ, НІЯКИХ ВІДСОТКІВ ТА ПРОЦЕНТІВ БАНК НЕ НАРАХУВАВ. У ПОНЕДІЛОК ІНФОРМАЦІЯ ПОНОВИТЬСЯ, І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ. Чекаю понеділка, мінус не зникає, ну добре можливо іще часу потрібно, вівторок знову те ж саме. В середу 06.04.22 годину по тому звоню. А мені співробітник каже, у Вас проценти нараховуються, 3.99 кожного дня. На усю суму кредитних коштів, так як пільговий період закінчився. ЛЮДИ ДОБРІ, ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ КОЇТЬСЯ?????? Напередодні Ви кажете все добре, а зараз знову -відсотки. ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ, Я НЕ ПРАЦЮЮ, ЗАЛИШИЛА СВІЙ ДІМ, З ДІТКАМИ НА РУКАХ, БЕЗ ГРОШЕЙ, А ВИ ВІДСОТКИ?????? НАПИСАЛИ КАНІКУЛИ, ТО Ж ЯК ТАК МОЖНА? ЦЕ НЕ ЛЮДЯНІСТЬ, ЦЕ ПРОСТО ЖАХІТТЯ? ПОСТІЙНА ПРОБЛЕМА З НЕ ПРАВИЛЬНО НАДАНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. ЧОМУ ВИ ТАК РОБИТЕ? АНУЛЮЙТЕ ВІДСОТКИ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 9:49
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.

Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
lud0507
lud0507
5 квітня 2022, 16:22
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Моя ситуация: я оформляла кредит на 50000грн.(карта 5167.....7157)
Постепенно его выплачивала.
На 24.02.2022г общая сумма до полного погашения составляла 16300грн(округляю в сторону увеличения до 100грн) и сумма процентов 1083,05грн. 22,02.2022г с моей карточки списали сумму процентов. Теперь получается, что сумма долга должна составлять 17383грн. На сегодняшний день насчитали 1542,33грн процентов. Не могу понять это на какую сумму. Ведь даже в оставшейся сумме кредита, находится сумма льготного периода, на которую не насчитывается %. В феврале это было около 11000грн.
Так от куда такой %=1542,33грн?
На 05.04.2022г сумма моей задолженности составила 19574,64грн.
ПОЖАЛУЙСТА!!! пересмотрите начисления % по моей кредитной карте. т.к. ничего не сходится.
ОЧЕНЬ!!! тяжело выплачивать % в такое время(проблемы с работой), особенно если они так насчитываются.
Я понимаю вы тоже люди, вам тоже тяжело и человеческий фактор" никто не отменял, но я Вас очень прошу- разберитесь пожалуйста.
Жду вашего ответа. 095)124-89-19
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
5 квітня 2022, 17:40
Людмила, вітаємо!

Переглянули інформацію за Вашою кредитною картою.

Сума нарахованих відсотків 1542.33 = 547.46+997,87( складається з відсотків які були нарахованні за операції зняття готівки (на такі операції з першого дня відбувається нарахування відсотків, тобто ці операції не входять в пільговий період) — 547.46 грн.
997.87 грн — нараховані відсотки за покупки які вже вийшли з пільгового періоду.

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ