Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
VMVarga
VMVarga
15 липня 2022, 22:05
Володимир
В своїх відповідях клієнтам щодо випадків блокування рахунків ви регулярно пишете, що «з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. У разі перевищення ліміту відбувається обмеження видаткових операцій.»

В той же час офіційний представник банку на іншому форумі 01.07.2022 надав таку інформацію:

" З 1.07.2022 року ми спрощуємо цю процедуру, відтепер банком контролюється внесення готівкових коштів на рахунки клієнтів на суму 400 тис. грн та вище протягом місяця.
Якщо банк має підозри у ризиковій діяльності клієнта, то рахунок блокується до моменту отримання всіх документів від клієнта та спростування підозр. Якщо це блокування, які здійснюються на підставі законодавства, прийнятого після початку війни, то заблокованими залишаться кошти внесені особисто клієнтом в касу банку на суму більше ніж 400 тис. грн. без підтверджених джерел, а ті клієнти, у яких було накопичення готівкових внесень, з сьогоднішнього дня не блокуються, а із заблокованими максимально швидко плануємо закрити це питання."
https://forum.finance.ua/viewtopic.php?p=5453690&sid=3de66ab576c71c1ad01c772cdb361a64#p5453690

Власне, питання: хто з вас надає достовірну інформацію, а хто, відповідно — недостовірну?
ПУМБ
Відповідь банку
18 липня 2022, 10:52
Вітаємо! Наразі діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. У разі перевищення суми 400 тис.грн або еквівалент в іноземній валюті, за готівковими поповненнями, будуть обмежені видаткові операції за Вашими рахунками. Для того щоб зняти обмеження з рахунків необхідно документально підтвердити походження коштів. Банк буде аналізувати кожне поповнення окремо, за результатами перевірки буде сформовано перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення.
oksyom
oksyom
13 липня 2022, 14:58
Добрий день. Маю картку для виплат в іноземній валюті. Мешкаю в м.Охтирка, у відділенні ПУМБ Банку каса відсутня. Прошу надати контакти стаціонарних відделень (діючих) у м.Суми, що здійснюють касове обслуговування клієнтів, щоб зняти частину коштів.
ПУМБ
Відповідь банку
13 липня 2022, 15:21
Вітаємо! У м.Суми є відділення з касовим обслуговуванням за наступними адресами:
— вул. Петропавлівська, 91;
— вул. Соборна, 32.
Отримати валюту можна у межах ліміту купленої банком готівкової валюти, та з урахуванням наявності такої в касі. Тобто, потрібно уточнювати на місці.
tatyana1961
tatyana1961
12 липня 2022, 10:23
Лиза1961, Лубны
12- 13 апреля 2022г. вела с вашим банком в личном кабинете переписку по поводу смерти клиента(17.02.2022), у которого была задолженность по кредитной линии. Сообщила личные данные и дату смерти. Ответили, что принято к исполнению. 24.06. получила СМС, что покойному добавлена сумма 3128,79UAH и просьба погасить задолженность до 30.06, а затем до 30.07. Откуда задолженность и кто ее будет погашать?
ПУМБ
Відповідь банку
12 липня 2022, 13:09
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію.
ALEKSA197
ALEKSA197
4 липня 2022, 17:27
Александр
Увага ШАХРАЙ!

Заблокуйте картку 5355 2802 1238 4059, шахрай збирає кошти в телеграм каналах @oleg_zakordon! Вирішує питання, як волонтер по перетину кордону! 27.06 шахрайським маніпуляціями виманив 17500грн.
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 17:05
Вітаємо!

Дякуємо за інформацію, дані передано до відповідного підрозділу банку.
12521501
Елена Яворская
1 липня 2022, 7:31
Яворская Елена Алексеевна, Киев
Добрый день. Сегодня 1 июля. 6500 так и нет. Заявка и карта подтверждены 28 марта. Ну уж очень не 10 дней. Как быть?
ПУМБ
Відповідь банку
1 липня 2022, 17:03
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН, ми перевіримо надходження коштів.
Дякуємо.
Vladclient1
Yelena Klenina
27 червня 2022, 11:02
Vlad
Пенсионерка. Нахожусь за границей. Срок действия карточки истек. Возможности приехать в Украину нет. Пенсия — единственный доход. Приходит на карточный счет. Снять средства не могу. Вопрос. Может ли моя дочь по доверенности получить в Украине мою карточку. Например, во Львовском отделении?
ПУМБ
Відповідь банку
27 червня 2022, 12:42
Вітаємо! Термін дії всіх карток ПУМБ подовжується автоматично до кінця року.
Kristinel
Kristinel
22 червня 2022, 9:54
Здравствуйте! Как закрыть договор кредита после погашения?
ПУМБ
Відповідь банку
24 червня 2022, 10:10
Вітаємо!

Кредит закривається автоматично після повного погашення. Щоб перевірити стан Вашого кредиту напишіть нам в особисті повідомленні ПІБ, ІПН та номер договору який Вас цікавить.
VMVarga
VMVarga
20 червня 2022, 16:18
Володимир
Зателефонував сьогодні на гарячу лінію, щоб дізнатись, які операції враховуються в так званий «накопичувальний ліміт 400 000 з 17.03», і чи не наближаюсь я до цього ліміту.

Оператор повідомила, що враховуються абсолютно ВСІ надходження на рахунок, як готівкові, так і безготівкові, і озвучила мою суму, яка при подальшому перерахунку дійсно включає усі надходження на рахунок, в тому числі виплату процентів по депозиту і виплату тіла депозиту по закінченню терміну.

В той же час представник Банку на цьому форумі надає інформацію, що «з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані спеціалістом РБ Заява на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.» Тобто мова йде суто про готівкові операції.

Прошу роз'яснити дану невідповідність і вжити заходів щодо надання достовірної інформації клієнтам банку.
ПУМБ
Відповідь банку
20 червня 2022, 17:31
Вітаємо! Даний накопичувальний ліміт стосується готівкових надходжень.
002aleks
002aleks
20 червня 2022, 14:13
Можно мне заказать квитанцию об последней транзакции по карте?
ПУМБ
Відповідь банку
20 червня 2022, 15:18
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Уточніть, що це була за транзакція, на яку суму і на яку пошту Ви хочете отримати виписку?
Barsikk
Barsikk
17 червня 2022, 11:11
Barsikk.
Добрый день.
Подскажите пож.
Пришло на вайбер такое сообщение.
Это означает ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ от банка, что я подхожу к порогу 400тыс.грн. или это обычная информация от банка, что существуют такие правила в банке про порог в 400тыс.грн., согласно постановы НБУ?

Повідомляємо ❕
💰 Якщо Ви плануєте внести на рахунок сукупно від 17.03.2022 готівкові кошти в розмірі від 400 тис. грн (або еквівалент 💵),
📃 необхідно надати банку документи, які підтверджують джерела походження цих готівкових коштів.

⚖️ Даний порядок застосовується відповідно до пункту 9 розділу Х Закону України № 361-ІХ від 06.12.2019 (із змінами відповідно до Закону України № 2120-IX від 15.03.2022) та пунктів 1−1¹ Постанови Правління НБУ № 60 від 23.03.2022
ПУМБ
Відповідь банку
17 червня 2022, 16:21
Вітаємо! Дане повідомлення було відправлено нашим клієнтам з метою інформування про дане правило. Ви можете написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили скільки Ви сукупно внесли коштів на рахунок.
80823982
CC CC
10 червня 2022, 11:35
CC, Николаев
В зв'язку з чим, ваше відділеня в м. Миколаєві, за адресою пр-т Центральный (Ленина), 71/2 відмовляє в обслуговуванні без наявності паспорту, хоча у мене є «ДіЯ» в якій є паспорт національний та закордоний, у т.ч є індефікаційний код?
Це єдинний банк такий!
Самарець В.І.
ПУМБ
Відповідь банку
10 червня 2022, 11:59
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення детальніше про цю ситуацію, щоб ми вирішили дане питання: в якій операції Вам відмовили, коли це відбулося? Також, прохання надати Ваш ІПН або номер телефону.
kolvah61
kolvah61
9 червня 2022, 11:23
При покупке военных облигаций по 1000 $ за 1 на 13000 $ приобрёл только 12 облигаций, а списали со счёта 12042.36 $
Обясните пожалуйста причину. Списание произошло 31.05.2022
ПУМБ
Відповідь банку
9 червня 2022, 11:38
Вітаємо!
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та фінансовий номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
goodbadugly
goodbadugly
6 червня 2022, 19:09
Василий, Харьков
С началом войны переехали с семьей в Испанию. У жены позавчера украли карточки и телефон, она позвонила заблокировать карточки, ей предложили заблокировать ПУМБ онлайн, она согласилась и ей заблокировали онлайн банк. Полиция поймала вора и вернула телефон и банковские карточки. Сегодня супруга позвонила в поддержку ПУМБа, чтобы разблокировать онлайн банкинг, на что ей сказали, что нужно прийти в отделение в Украине. Это шутка такая? Во-первых, никто не предупредил перед блокировкой, что его нельзя будет удаленно разблокировать, во-вторых почему можно удаленно перепривязать телефонный номер водафона к новой eSim, но нельзя удаленно разблокировать онлайн банк в Пумбе?

Я молчу про то, что поддержка ПУМБа сказала, что чтобы оспорить транзакции по украденной карте, нужно опять таки прийти в отделение ПУМБа. Почему-то Revolut достаточно фотокопий police report из испанской полиции
ПУМБ
Відповідь банку
7 червня 2022, 11:51
Вітаємо!
Будь ласка, щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ, ІПН та фінансовий номер телефону. Також уточніть дату коли та з якого номеру телефонували до банку.
Dasha905
Dasha905
2 червня 2022, 22:17
Дарья, Одесса
Сегодня 2.06.22 была заблокирована моя карта с приличной суммой денег. Вижу не я одна обращаюсь с этим, в отделении банка сказали что был привышен лимит, операторы гарячей линии а так же операторы отделения не компетентны. Каждый разглашаете разную информацию, ввели меня в Оману, кому верить неизвестно. По поводу блокировки карты никто не предупредил. Прошу расмотреть мой вопрос, так как из за некомпетенции сотрудников я пострадала. Хочу снять свои личные деньги с карты.
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2022, 11:23
Вітаємо!

Згідно закону від 17.03.22 рахунок блокується у разі досягнення та/чи перевищення накопичувального ліміту 400 000 грн при готівкового поповненні рахунку всіма можливими способами.

Окрім того, рахунок може бути тимчасово заблокований у разі, якщо вказана сума ліміту не досягнута, проте банк має підозру, що зараховані кошти є активами, пов'язаними з територизмом або його фінансуванням, чи розповсюдженням зброї масового знищення чи його фінансуванням.
Ihor300
Ihor300
2 червня 2022, 21:05
Ihor
Добрий день. Хочу стати клієнтом Вашого банку (цікавить продукт всеКАРТА), проте прочитавши останні відгуки на цьому сайті, зрозумів про часті випадки блокування рахунків банком. У відділені банку пояснили, що блокування можливе тільки після здійснення підозрілих операцій, або при перевищенні ліміту поповнення карти більше ніж на 400000грн. від моменту відкриття рахунку. Велике прохання надати вичерпну відповідь, а саме: ліміт поповнення в 400000грн. стосується виключно готівкового поповнення згідно постанови НБУ, чи у цей ліміт також включаються і безготівкові поповнення з власних рахунків в інших банках (наприклад перерахування доходу ФОП). Буду вдячний за Вашу відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2022, 11:18
Вітаємо!

З 17.03.22 рахунок блокується у разі досягнення/перевищення накопичувального ліміту 400 000 грн на готівкове поповнення рахунку.

Також рахунок може бути тимчасово заблокований у випадку підозри, що зараховані кошти пов'язанимі з територизмом або його фінансуванням, чи розповсюдженням зброї масового знищення чи його фінансуванням.
Kibalen
Роман Кібаленко
2 червня 2022, 10:43
Роман, Бахмут (Артёмовск)
Можливо поцікавитися усі вже получили 6500 з єпідтримка або знову є ті на кого не хватило фінансування?
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2022, 11:21
Вітаємо!

Ми забезпечуємо лише технічний аспект, проводячи нараховану державою виплату на Ваш рахунок після того, як кошти відправлені міністерством на Ваше ім'я.

Для перевірки факту надходження коштів до банку просимо відправити нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
kia1955
kia1955
30 травня 2022, 14:22
Олексій, Київ
25.05.2022 року на вашу електронну адресу info@fuib.com мною було відправлено звернення від kia-96@ukr.net
Чому на сьогодні, 30.05.2022 р. воно не зареєстровано і мені не надано вхідний номер?
І чому ви постійно порушуєте Закон України «Про звернення громадян»?
ПУМБ
Відповідь банку
30 травня 2022, 17:38
Вітаємо!

Ми перевіримо статус Вашого запиту та надамо відповідь в особистих повідомленнях.
Marta1901
Marta1901
25 травня 2022, 22:30
Прошу повідомити, чому перш ніж блокувати картку банк не надає інформації щодо підозрілості, на його думку, операції та не просить надати підтвердження походження коштів на проведення операцій на суму більше 400 тис.
Без жодного інформування було заблоковано картку та відібрано можливість вчасного погашення кредиту в вашому ж банку!
ПУМБ
Відповідь банку
26 травня 2022, 11:14
Вітаємо!

Рахунки клієнта блокуються у разі виникнення підозри, що внесені або отримані ним кошти є активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування.

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та назву або номер рахунку, який Вас цікавить.
pasechniked
pasechniked
19 травня 2022, 17:49
Екатерина
Доброго дня. Прошу допомоги в розблокуванні не законно заблокованого рахунку?
ПУМБ
Відповідь банку
21 травня 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
pase4nikraa
pase4nikraa
19 травня 2022, 17:23
Ruslan
Доброго дня! Прошу допомоги в розблокуванні рахунку, який незаконно заблоковано 16.05.

Підстав для блокування не має, обороти 20000грн?
ПУМБ
Відповідь банку
21 травня 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ