Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
pase4nikraa
pase4nikraa
19 травня 2022, 17:23
Ruslan
Доброго дня! Прошу допомоги в розблокуванні рахунку, який незаконно заблоковано 16.05.

Підстав для блокування не має, обороти 20000грн?
ПУМБ
Відповідь банку
21 травня 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
pase4niked
pase4niked
18 травня 2022, 15:45
Доброго дня, допоможіть вирішити питання!

Не можу в додатку відправити кошти і поповнити рахунок телефону?
ПУМБ
Відповідь банку
18 травня 2022, 16:14
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, та скріншот з помилкою для перевірки.
Rmbodnar
Rmbodnar
12 травня 2022, 15:20
Roman
Добрый день.

В пресс-релизе от 05.05.2022 Фонда гарантирования вкладов указано, что АТ «ПУМБ» предоставляет возможность получения гарантированных выплат удалено, без посещения банка, через систему «Інтернет-банкінг».

12.05.2022 была подана заявка на дистанционную выплату гарантированного возмещения по вкладам клиентов банков, которые ликвидируются, через систему «Інтернет-банкінг» — ПУМБ online. В ответ получено сообщение от банка о невозможности выплаты онлайн и необходимости обращения в отделение ПУМБ.
Просьба прокомментировать ситуацию, т. к. посещение отделений ПУМБ не представляется возможным.
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 12:19
Вітаємо!

Банк дійсно надає дану послугу, щоб розібратися в ситуації чому Ви отримали дане повідомлення і не змогли здійснити виплату напишіть нам в особисті повідомлення Ваш ІПН та ПІБ.

Дякуємо.
dearcj
dearcj
11 травня 2022, 19:40
Дорогий Юрій Миколайович, Киев
Не пришли SWIFT переводы на сумму $20,000

после войны перестали приходить SWIFT переводы, содействия от ПУМБа 0. по всей видимости какой-то из банков посредников (по всей видимости Barclay US) стал блочить переводы. ПУМБ трейс нормальный сделать не могут, который обычно длится несколько дней. Вместо этого отзваниваются через 10 минут и шаблонно говорят, проблема не на нашей стороне, никаких переводов мы не видели.
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 15:21
Вітаємо!

Щоб ми могли розібратися в ситуації з платежами, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дані по платежам які не надійшли сума, дата, банк відправник.

Дякуємо.
Enova1975
Enova1975
11 травня 2022, 13:28
Доброго дня. Зараз перебуваю за кордоном. Термін карти спливає 11/22. Чи є можливість продовжити термін дії карти? Чи потрібно приїжджати до відділення банку в Україні?
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 13:48
Вітаємо!

Термін дії всіх карток ПУМБ подовжується автоматично. Бережіть себе!
54087494
54087494
6 травня 2022, 12:47
ОСГК «Мрия», Бердянск
ОСГК «Мрия» клиент банку ПУМБ Мы хотели бы перечислить депозит на Приватбанк у нас не подключена программа клиент-банк. Как ее можно установить
ПУМБ
Відповідь банку
6 травня 2022, 15:05
Вітаємо! Зареєструвати особистий кабінет «ПУМБ Digital» для юридичних осіб можна, звернувшись до персонального менеджера. У випадку, якщо Ви вже зареєстрували кабінет, ним можна скористатися за посиланням: https://www.digital.pumb.ua/home
eldnur
eldnur
29 квітня 2022, 17:35
Блокировка счетовБанк заблокировал мои счета 24.02 со ссылкой на Постановление НБУ 18 от 24.02.22 на основании моего резидентства в РБ как гражданина РБ на момент открытия счетов. Сейчас я проживаю в Польше и являюсь резидентом Польши, 29.04.22 мной были предоставлены подтверждения проживания (прописка) и мой налоговый идентификатор в Польше. Не смотря на это банк отказывает в разблокировке, требуя личного посещения отделения банка и предоставления ПАСПОРТА ГРАЖДАНИНА Польши. Специалисты банка не компентенты и не различают ГРАЖДАНСТВО и РЕЗИДЕНТСТВО, не понимают значения содержания постановления НБУ. На каких основаниях банк продолжает считать меня резидентом РБ? Когда можно будет получить КВАЛИФИЦИРОВАННУЮ помощь по моему вопросу?
ПУМБ
Відповідь банку
30 квітня 2022, 12:00
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
aleksandra75
aleksandra75
29 квітня 2022, 15:32
Александра, Киев
Добрый день. В данный момент я нахожусь в Норвегии и мне нужно перевести свою пенсионную карту, которая на вашем банке, в онлайн режим чтобы я могла расплачиваться за коммунальные услуги в Украине и делать онлайнпереводы с карты на карту. Подскажите пожалуйста как это сделать?
ПУМБ
Відповідь банку
29 квітня 2022, 17:03
Вітаємо. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону та ПІБ, щоб ми могли перевірити чи відкритий у Вас договір ПУМБ онлайн.
asint884
Ihor Rakhubovskyi
27 квітня 2022, 0:18
Ihor, Токмак
Добрый день. Мне ПУМБ заблокировал все счета, на счетах только мои деньги полученные в качестве зарплаты. Позвонил в банк, мне предложили лично обратиться в отделение банка для разблокировки счетов. Но это сделать невозможно, я нахожусь в Польше и пересечь и вернуться обратно нет никакой возможности, меня обратно в Польшу на границе не пустят. У меня семья в Польше, снята квартира. Т.е. банк предлагает мне заведомо невыполнимые условия, по сути лишая меня возможности к существованию. Мой город оккупирован россиянами, вернуться некуда, и ловлю ещё один «подарок»в виде блокировки счетов. Предлагал операторам прислать доверенного человека в Украину с моей нотариально заверенной в Польше доверенностью. Говорят нет, нужно личное присутствие, а это невозможно. Замкнутый круг, просто кошмар какой-то. Зачем вам мое личное присутствие, отпечатки пальцев будете брать или анализ крови ?!!! Как решить проблему?
ПУМБ
Відповідь банку
27 квітня 2022, 9:27
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
Polez
Polez
25 квітня 2022, 17:16
Как узнать пароль и логин для входа в пумб онлайн, не обращаясь в банк?
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 17:39
Вітаємо!

Логін для входу в особистий кабінет — це Ваш фінансовий номер телефону, що вказували у відділенні банку, при відкритті рахунку.

Пароль Ви можете відновити самостійно. Перед входом в особистий кабінет, під полем вводу паролю є напис«Забув пароль», натискаєте на нього і слідуєте підказкам додатку.

Polez
Polez
25 квітня 2022, 17:14
Как выполнить перевод с карты пусть не имея доступа к номеру телефона?
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 17:43
Вітаємо!

Переказ коштів, з Вашої карти, можливо здійснити звернувшись до нашого спеціаліста у відділенні банку ПУМБ, з паспортом та ідентифікаційним кодом. Там же є можливість зміни номера телефону на той, до якого у Вас є доступ.
За данним посиланням можете ознайомитись з актуальним списком відділень, які працюють та їх графіком роботи https://about.pumb.ua/ru/map
Lolik1837
Lolik1837
24 квітня 2022, 17:39
Не пора ли вернуть 5% кешбека при оплате услуг ЖКХ с ПУМБ онлайн? У вас шаблоны по оплате ЖКХ сделаны через жо… пу, постоянно «выпадает » как ни один шаблон, так другой. И каждый новый месяц приходиться оформлять заново как ни шаблон на отопление, так на энергию, как ни на энергию, так на воду. И только 5 % кешбека останавливало меня от отказа пользоваться ПУМБ онлайн при оплате услуг ЖКХ. Только умоляю вас — не предлагайте мне опять присылать фото лицевых счетов, данные, и т.д. Все это я уже делал в течении года. Толку нет и не было
ПУМБ
Відповідь банку
24 квітня 2022, 18:11
Вітаємо!
Надали відповідь під відгуком.
skerp
grey wolf
22 квітня 2022, 13:14
grey
Щоб зняти з карти готівку у євро в касі банку, треба щоб сума була заокруглена? Як наприклад в Приватбанку кратна 50
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2022, 17:16
Вітаємо!

В Банку відсутні такі вимоги та потрібно враховувати, що кошти будуть видані за наявності валюти в касі.
Parti
Parti
20 квітня 2022, 10:32
Здравствуйте. Я открыл в веб версии пумб онлайн депозит свободный на 6 месяцев. В условиях договора этого депозита указано что он с автопролонгацией. Объясните пожалуйста почему депозит закрылся, когда срок закончился?
ПУМБ
Відповідь банку
20 квітня 2022, 11:04
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, Ваш фінанасовий номер та ПІБ, щоб ми могли переглянути нформацію.
Poshnyy
Виталий Пошный
13 квітня 2022, 18:21
Виталий
Добрый день. По непонятным причинам 06.04.2022 банк заблокировал все счета с описанием внутренний финмониторинг без уведомления. При обращении в отделение банка предоставил все документы и справку о доходах за последние 12 месяцев. Через день позвонила сотрудница и попросила приехать для того что бы написать заявление на закрытие моих счетов. В банке есть гривневый, валютный счет и депозит. На каком основании я должен закрывать счета мне не объяснили. Так же оставлял жалобу на сайте банка, обратную связь мне не предоставили, сроков никаких не озвучили. Кто может мне помочь в решении и разъяснении проблемы?
ПУМБ
Відповідь банку
14 квітня 2022, 18:29
Вітаємо, Віталій!

Ваше звернення прийнято в роботу, відповідь буде надана найближчим часом.
clientofpumb
clientofpumb
13 квітня 2022, 10:35
Клиент
Доброго дня! Банк испытывает проблемы с ликвидностью? Задержки в выполнении платежей доходят до суток. Постоянные звонки менеджера банка с навязчивыми предложениями разбить платежи как по сумме так и по времени. Пора выводить средства или уже поздно?
ПУМБ
Відповідь банку
13 квітня 2022, 15:13
Вітаємо!

Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Всі відділення ПУМБ, де не має загрози життю співробітників та клієнтів, працюють. Ми продовжуємо здійснювати безготівкові розрахунки без обмежень і підкріплюємо банкомати готівкою.

За 30 років роботи на банківському ринку України ПУМБ жодного разу не затримав виплат депозитів та інших виплат.

Сьогодні, попри війну, банк продовжує виконувати усі зобов’язання перед клієнтами у повному обсязі.

Розкажіть нам, будь ласка, детальніше з якими операціями у Вас виникли складнощі? Також будемо вдячні, якщо надішлете Ваші ПІБ та номер телефону, аби ми могли провести ідентифікацію та перевірити коректність роботи менеджера, що з Вами спілкувався.
Anton999
Anton999
12 квітня 2022, 17:15
Антон
Как добиться реструктуризации кредита по карте, можно ли электронным письмом, так как нет возможности не посетить отделение непозвонить в банк? или какие варинты предлагает банк?
ПУМБ
Відповідь банку
13 квітня 2022, 9:48
Вітаємо!

На разі банк не здійснює реструктцризацію.

Слідкуйте за оновленням інформації на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
MerzhaSergii
MerzhaSergii
12 квітня 2022, 15:21
Сергей, Киев
Добрый день. Я оформил 6500 грн через Дию 31.03.2022.Уже прошло 10 банковских дней. Выплат нету. Напишите пожалуйста, когда ждать выплату.
ПУМБ
Відповідь банку
12 квітня 2022, 15:28
Вітаємо!

Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти. Рекомендуємо очікувати.

Все буде Україна!
tatyana1961
tatyana1961
11 квітня 2022, 18:13
Лиза1961, Лубны
Добрый день. Каким образом сообщить банку о смерти клиента (дата смерти 17.02.2022), у которого имеется кредитная задолженость в вашем банке? В нашем городе отделения ПУМБ нет.
ПУМБ
Відповідь банку
12 квітня 2022, 10:05
Вітаємо!
Напишіть, будь ласка:
— прізвище, ім'я, по-батькові клієнта;
— ІПН клієнта;
— фінансовий номер телефону клієнта;
— номер телефону контактної особи.
Ми зафіксуємо дану інформацію.
lud0507
lud0507
11 квітня 2022, 10:55
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Спасибо за ответ. Но я не совсем согласна с ним. Т.к. суммы снятия наличных и перевода на другие карты я погасила до 24.02.20022г 15000грн.
Очень прошу(!)
предоставить информацию по снятию и переводам с датами и суммами за последние три месяца, т.к. из того, что вижу я, ваша информация ошибочна.
Надеюсь мы разберемся и придём к правильному ответу.
Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
12 квітня 2022, 10:33
Людмила Віталіївна, вітаємо!

Ви можете відправити нам на електрону адресу запит info@fuib.com або ж напишіть свою електрону адресу, щоб ми могли відправити Вам документ. Оскільки тут немає можлвості прикріпляти документи.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ