Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ByuiLop784
ByuiLop784
10 листопада 2024, 12:25
Яка комісія за відправку та отримання SWIFT платежів онлайн?
ПУМБ
Відповідь банку
10 листопада 2024, 12:43
Вітаємо!Комісія за відправлення SWIFT платежів онлайн становить 10 доларів в еквіваленті за курсом НБУ на дату здійснення операції.Комісія банку-кореспондента у гривні становить(списується з гривневого дебетового рахунку):USD 150 грнPLN 200 грнEUR 450 грнGBP 800 грнСума, що зараховується на рахунок отримувача залежить від типу комісії, що обрав відправник. При типі комісії «Оплата комісії відправником», на рахунок отримувача зараховується вся сума, що йому надіслали, якщо ж інший тип («Оплата комісії отримувачем» або «Спільна оплата комісії»), то сума переказу буде зменшена на суму комісії банку.Також додамо, що ми не нараховуємо комісію на зарахування.
Sedcv
Владислав Цуцулов
9 листопада 2024, 14:38
Здравствуйте хотел узнать как я могу восстановить свою карту ибо потерял сим карту по которой заходил и не могу теперь войти на свою карту?
ПУМБ
Відповідь банку
9 листопада 2024, 16:31
Вітаємо!В такому випадку Вам необхідно звернутися у відділення для зміни фінансового номера на актуальний.
karinag1538as
karinag1538as
6 листопада 2024, 21:31
Як мені зайти в мобільний застосунок єслі немає карточки
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2024, 14:44
Вітаємо! Оновити пароль від особистого кабінету ПУМБ, Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:+38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
stychinskiy
Андрей Стычинский
11 жовтня 2024, 17:42
Андрей, Одесса
Закрытие счетов.
Банк заблокировал мои счета еще в АВГУСТЕ этого года и попросил предоставить документы предоставляющие подтверждение моего дохода, документы отправил на почту, спустя примерно неделю мне наконец-то ответили и сказали, что нужно предоставить дополнительные документы — прислал и их, спустя еще примерно ДВАДВЦАТЬ дней мне пришло оповещение, что Банк закрывает мои счета и мне нужно обратиться в отделение, чтобы получить свои оставшиеся деньги на карту другого Банка. Обращался в отделение в городе Одесса, ул. Генуэзская 3-В, обслуживала меня Кутузаки Ольга, сперва она вовсе мне сказала, что я должен заново проводить все процедуры, которые делал онлайн и ждал ответа месяц, аргументируя это тем, что у нее эта информация не отображается))) после долгого спора, если можно так выразиться, мы все же пришли к тому, что я просто пишу заявление на закрытие счетов и все. Заявление было написано 27.09, мне так же Ольга сообщила, что нужно будет предоставить реквизиты для перевода средств (дала свой рабочий эмейл) и что якобы она будет держать меня в курсе) Реквизиты отправил 01.10, после чего Ольга позвонила мне и сказала, что эти реквизиты не подходят (хотя с ними было все в порядке, это карта моего другого Банка, где была указана вся необходимая информация) и что я должен идти в отделение своего Банка, брать реквизиты там и принести лично ей) Реквизиты я принес в отделение Банка 4.10, после этого никаких звонков или сообщений от уважаемой Ольги мне не поступало (так как я работаю и не могу каждый день ходить в отделение, которое работает всего до 16:30 я писал ей на почту которую она дала на протяжении 3 дней — 0 ответа). Сегодня мне наконец то удалось сходить в отделение и Ольга сообщила мне, что как выяснилось, то Банк еще не закрыл мои счета (хотя при моем первом визите мы якобы сделали это и я просто должен был принести реквизиты), на мой вопрос почему так получилось и сколько ждать, сперва я услышал «неизвестно сколько», а потом 30 дней) Жду Вашего от
ПУМБ
Відповідь банку
11 жовтня 2024, 19:32
Вітаємо!Ваше звернення вже знаходиться в роботі відповідального підрозділа. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після проведення перевірки!
Oleh4405
Олег Григорович
10 жовтня 2024, 10:53
Олег, Ивано-Франковск
Вітаю!
Банк заблокував рахунки, в тому числі кредитну карту без пояснення причин, зі слів співробітників :«підозрілі дії»
Направили у відділення фізично і не надають інформації по телефону.
Я перебуваю за кордоном в даний час, тому фізично звернутись не можу.
Родич, похилого віку, за моїм дорученням, виділивши свій час, прибула до відділення фізично з офіційно діючою генеральною довіреністю і документами, щоб повністю погасити кредитну карту і здійснити закриття відповідних рахунків.
Натомість у відділені взяли копії даних і сказали очікувати декілька днів на розблокування рахунків і очікувати зворотній зв’язок, що вкрай створює незручність і невизначеність.
Прошу розібратись в даній ситуаціі різкого обмеження права клієнта і надати реалізувати законну можливість на закриття рахунків з повним погашенням кредитної карти безпосередньо у відділенні в день звернення.
Надіюсь, почути конкретну дієву відповідь банку з даного приводу.
ПУМБ
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 11:07
Вітаємо!Ми написали в приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити дану ситуацію. Після розгляду надамо Вам зворотний зв'язок.
Vladyslav257
Vladyslav257
5 жовтня 2024, 19:52
Владислав
Здравствуйте, у моей банковской карты закончился срок действия и у меня нет доступа к приложению пумб так как мой привязаный номер был потерян. Я нахожусь за границей и у меня нет возможности приехать в Украину. Что мне нужно сделать чтобы получить новую банковскую карту за границу и войти в свой кабинет пумб в моих текущих условиях?
ПУМБ
Відповідь банку
6 жовтня 2024, 9:28
Вітаємо!Для зміни фінансового номера Вам необхідно звернутися у відділення, оскільки попередній було втрачено. Якщо Ви перебуваєте за кордоном, номер може змінити відповідальна особа з наявним дорученням. Після чого, картку за кордон можливо буде замовити у застосунку.Також повідомляємо, що термін дії карток ПУМБ, що вийшов після 24.02.22 подовжено до кінця воєнного стану.Карткою можна користуватися, як раніше – знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.Звертаємо Вашу увагу, що після закінчення терміну, вказаному на пластику, картка не буде працювати під час оплат на сторонніх інтернет сервісах, не ПУМБ, тобто Ви не зможете використовувати картку на сервісах, де потрібно буде ввести термін дії картки.
Daria0712
Дарʼя Посмашна
25 вересня 2024, 18:54
Дарʼя, Харьков
Доброго вечора, зіткнулась з проблемою, не можу зайти в додаток у свій кабінет, так як потрібно ввести данні картки, для відновлення код-паролю. Але в мене дебетова картка тільки та я не памʼятаю номеру та CCV. Телефонувала на гарячу лінію, ніхто не відповідає
ПУМБ
Відповідь банку
25 вересня 2024, 20:03
Вітаємо! Якщо не пам'ятаєте дані по картці, то радимо зателефонувати на гарячу лінію банку з фінансового номера телефону, щоб отримати тимчасовий код-пароль для входу. +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
HeSuO
HeSuO
21 вересня 2024, 12:25
Тетяна Антонова, Київ
Добридень.
Підскажить, будь ласка, залишок по карті номер 4314 1400 0043 6896.
ПУМБ
Відповідь банку
21 вересня 2024, 13:19
Вітаємо! Для отримання інформації зверніться, будь ласка, у технічну підтримку банку.Номери гарячої лінії:044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Також Ви можете написати нам у Telegram або Viber. Для цього в застосунку ПУМБ обираєте розділ «Більше» — «Написати в чат».
avtocool2015
avtocool2015
18 вересня 2024, 23:52
Анатолий
Подскажите пожалуйста при использовании Вайбер бота: Мої продукти-Дебітова карта, открывается моя Социальная карта но баланс по карте -999999982715.02002 и куда делись мои личные средства со счета и я не могу снять их в банкомате!?
ПУМБ
Відповідь банку
19 вересня 2024, 11:02
Вітаємо!Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Oksanagerman
Oksanagerman
10 вересня 2024, 14:38
Чи можна обміняти металеві гроші на бумажні на Вадима Гетьмана 1?
ПУМБ
Відповідь банку
10 вересня 2024, 16:21
Вітаємо! Здійснити обмін монет на банкноти Ви можете у будь-якому відділенні нашого банку. Виключенням є те, що такий обмін можливо здійснити лише у валюті гривня.
MachOleg29
MachOleg29
31 серпня 2024, 12:10
Олег, Івано-Франківськ
Добрий день!
Вчора 31 серпня не вніс частину суми, щоб повернутися у пільговий період, бо сплутався з датами, хотів це зробити сьогодні. А мені вже нарахували відсотки за користування кредитом, причому не лише на ту суму, якою я користувався у липні, але й у серпні, пільговий період щодо якої ще не минув
На гарячій лінії мені пояснили, що такі умови нарахування відсотків, але дуже прошу переглянути їх щодо мене як постійного клієнта, що вже багато років користується послугами вашого банку, застосувати якусь акцію чи програму лояльності, бо це справді сталося не по моїй вині, що я сплутав дати внесення суми, закрутився.
Прошу задовольнити моє прохання, щоб не залишився осадок від співпраці з Пумбом, бо інакше мені доведеться відмовитися від послуг банку, чого мені дуже б не хотілося, бо я раніше усім був задоволений
ПУМБ
Відповідь банку
31 серпня 2024, 13:10
Вітаємо! Щиро дякуємо, що Ви користуєтеся послугами нашого банку вже протягом тривалого часу. Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація, проте згідно з умовами кредитної картки після виходу з пільгового періоду відсотки нараховуються на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом.Хочемо зазначити, що після внесення суми до повного погашення Ви знову зможете користуватися пільговим періодом та перевагами нашої кредитної картки.Ми цінуємо кожного клієнта, будемо вдячні, якщо залишитеся з нами!
aleksbor
aleksbor
14 серпня 2024, 11:40
Алексей
Не можу пройти відео верифікацію. Після заповнення анкети — повідомлення: є проблеми з сервером. Спробуйте пізніше. Техпідтримка заявила про неможливість вирішити проблему. З'явитися в банк не маю можливості. Як вирішити проблему?
ПУМБ
Відповідь банку
14 серпня 2024, 14:43
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Illja
Illja
12 серпня 2024, 15:41
Illia, Рівне
Користувався рахунком і карткою пумб. Зараз не користуюся. Як віддалено можна закрити рахунок?
ПУМБ
Відповідь банку
13 серпня 2024, 10:20
Вітаємо! Закрити рахунок можливо лише за зверненням у відділення банку.Але якщо Ви не будете користуватися рахунком протягом 12 місяців, він буде закритий автоматично через неактивність. Комісія за неактивність списується лише за наявності власних коштів на рахунку. Тому рекомендуємо вивести залишок коштів з рахунку.
Toshik1978
Антон Бражененко
28 липня 2024, 17:17
Нахожусь за границей. Банк заблокировал счёт и просит обновить данные. Приложение тоже перестало работать. На счёте деньги для алиментов. Из документов имею только загранпаспорт. Заехать в Украину нет возможности из-за войны. Что делать? Зачем во время войны такое с клиентами творить?
ПУМБ
Відповідь банку
29 липня 2024, 9:41
Вітаємо!Нам прикро, що у Вас склалась дана ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
milafialka007
milafialka007
24 липня 2024, 18:01
Доброго вечора! Які документи необхідно надати, щоб оформити пільги по кредиту(як дружина мобілізованого згідно нового Закону про мобілізацію від 18.04.2024р).Чи можливо це зробити онлайн і куди надіслати документи?
ПУМБ
Відповідь банку
24 липня 2024, 22:24
Вітаємо! Надати документи для встановлення/актуалізації статусу «Військовослужбовець» можна через наступні канали:у відділенні (з фізичною присутністю);через пошту info@fuib.com (віддалено);через сайт Банку (віддалено) https://retail.pumb.ua/credit/approvedocuments
Maarkuss
Maarkuss
24 липня 2024, 14:49
Скажіть будь ласка увійти у свій аккаунт у пумбі в мобільному додатку якщо зміниться номер телефону на який ця карта зареєстрована
ПУМБ
Відповідь банку
24 липня 2024, 17:37
Вітаємо! Можна зробити вхід лише за фінансовим номером телефону. Якщо Ви маєте до нього доступ, то оберіть розділ «Більше» та натисніть на шестерню зверху праворуч, потім — «Змінити номер телефону». У випадку, якщо взагалі номер втрачений або немає до нього доступу, то змінити його можна лише у відділенні банку.
Maarkuss
Maarkuss
24 липня 2024, 14:48
Скажите пожалуйста войти в свой акаунт в пумбе в мобильном приложении если сменися номер телефона на который эта карта зарегистрирована
ПУМБ
Відповідь банку
24 липня 2024, 17:38
Вітаємо! Можна зробити вхід лише за фінансовим номером телефону. Якщо Ви маєте до нього доступ, то оберіть розділ «Більше» та натисніть на шестерню зверху праворуч, потім — «Змінити номер телефону». У випадку, якщо взагалі номер втрачений або немає до нього доступу, то змінити його можна лише у відділенні банку.
Nika1608
Тетяна Буряк
24 липня 2024, 11:14
Тетяна, Коростышев
Доброго дня! В мене на даний час немає коштів заплатити кредит.Як мені домовитися з банком про реструктуризацію долгу.
ПУМБ
Відповідь банку
24 липня 2024, 12:07
Вітаємо! Для уточнення даного питання необхідно звернутись до Відділу по роботі з простроченою заборгованістю за номерами:📞 +380442908484📞 +380962908484📞 +380952908484📞 +380932908484Або у чат: Viber http://pumb.ua/fb, Telegram t.me/pumb_debt_bot
Lesialazariuk
Lesialazariuk
23 липня 2024, 21:35
Ганна, Чернівці
Як відновити чи отримати нову карту не відвідуючи відділення?
ПУМБ
Відповідь банку
24 липня 2024, 9:13
Вітаємо!Замовити додаткову пластикову картку можна через застосунок ПУМБ Online. Для цього на «Головній сторінці» прогорніть вправо, на екрані «Картки та рахунки» натисніть «Нова картка до рахунку», далі — «Пластикова» та дійте відповідно до інструкцій.
Joined28
Joined28
15 липня 2024, 13:22
Добрий день
Дуже-дуже потрібно заборонити DCC по картці або по усім карткам аккаунта.
Підтримка каже «неможливо».
Чи це дійсно так?

Саме з ПУМБом маю таку проблему — натисне продавець оплату в UAH\USD не питаючи і не показуючи термінал, чи ні.
В привата та моно хоч захист від цього є
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2024, 21:44
Вітаємо! На жаль, наразі налаштувати подвійну конвертацію в мобільному застосунку немає можливості. Проте, наші фахівці щоденно працюють над розширенння функціоналу застосунку. Слідкуйте за нашими оновленнями за допомогою офіційних каналів зв'язку!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ