Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Rtrm50
Rtrm50
2 квітня 2025, 20:06
Роман
Здравствуйте, был международный перевод на валютную дебетовую карту 400$, на карте появился баланс 400 долл, я их обменял на гривну в приложении, деньги снял на свои расходы. Спустя примерно десять дней на валютной карте появляется минус 398 долларов, обратился на горячую линию, посмотрели и создали запрос в какой-то отдел на рассмотрение, сказали не переживвйте разберемся)) спустя 3-4 дня перезвонили из банка и сказали что подтверждение перевода не пришло и я слишком быстро успел воспользоваться СВОИМИ деньгами. Сказали что я должен покрыть минус. Я связался с человеком который перевел мне 400 долл, он мне показал что перевод успешный в его банке. Значит деньги из его банка ушли но ПУМБ их не обработал не зачислил на мой счет, у меня в приложении по операциям по карте написано
Надходження 400 долл
Спысання 300
Спысання 100

И на карте баланс минус 398.

Что мне с этим делать не знаю, переводить деньги на любую карту теперь рисковано так как они могут пропасть опять. В банк прийти не могу нахожусь в другой стране. Какие мои дальнейшие действия должны быть? Спасибо за ответ.
ПУМБ
Відповідь банку
2 квітня 2025, 21:29
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Daradur
Daradur
24 березня 2025, 12:14
Daradur
Здравствуйте подскажите как получить смс подтверждение на Вайбер сим карта была утеряна либо отключить смс подтверждения
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2025, 15:04
Вітаємо! Уточніть, чи раніше був підключений Viber до фінансового номеру?
Buxoy
Олег Сауляк
18 березня 2025, 18:21
Олег, Ямпіль
Здравствуйте, производил р2р транзакцию 06.03.2025 на сумму 26700(USDT to UAH) на криптобирже Bybit. В течении часа заблокировали счёт. Пришёл в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить доказательства сделки. Я предоставил выписку из криптобиржи, все данные. Через несколько дней позвонили и сказали, что единственный вариант — вернуть средства человеку(которого я даже не знаю). Прошу помочь мне разобраться. Хочу разорвать отношения с банком и вернуть все свои деньги
ПУМБ
Відповідь банку
18 березня 2025, 19:58
Вітаємо! Радимо звернутись до відділення банку та дотримуватись рекомендацій, що вказали фахівці для вирішення даної ситуації.
Buxoy
Олег Сауляк
18 березня 2025, 14:36
Олег, Ямпіль
Здравствуйте, производил р2р транзакцию 06.03.2025 на сумму 26700(USDT to UAH) на криптобирже Bybit. В течении часа заблокировали счёт. Пришёл в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить доказательства сделки. Я предоставил выписку из криптобиржи, все данные. Через несколько дней позвонили и сказали, что единственный вариант — вернуть средства человеку(которого я даже не знаю). Прошу помочь мне разобраться.
ПУМБ
Відповідь банку
18 березня 2025, 15:00
Вітаємо! Для вирішення даного питання, ми радимо дотримуватися рекомендацій наданих у відділенні банку.
lonfor
Дмитро Претько
14 березня 2025, 19:06
Дмитро, Киев
Являюсь клиентом банка около 7 лет. Недавно производил p2p транзакцию(USDT to UAH) на криптобирже Bybit. В течении суток заблокировали счёт. Пришёл в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить доказательства сделки. Я предоставил выписку из криптобиржи, все данные. Через несколько дней позвонили и сказали, что единственный вариант — вернуть средства человеку(которого я даже не знаю). Прошу помочь мне разобраться.
ПУМБ
Відповідь банку
16 березня 2025, 9:12
Вітаємо! Ми бажаємо перевірити ситуацію, після чого надамо Вам зворотній зв’язок.
Malboro36
Malboro36
12 березня 2025, 16:31
Одесса
Здравствуйте. Заморозил карту, каникулы на 3 месяцев. Вопрос можно снять заморозку раньше времени?
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2025, 16:38
Вітаємо! Дострокове завершення кредитних канікул не передбачено договором, укладеного з банком.
michael1953
Michael Kozhemiachenko
2 березня 2025, 17:45
Michael
Я би хотіла отримати офіційну відповідь на такі питання:
1. Чи можу я по пошті отримати банківську картку та пін-код до неї.
2. Чи можу я онлайн оформити в банку електронний підпис.
Дякую за відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
3 березня 2025, 17:16
Вітаємо!1. Так, у застосунку Ви можете здійснити замовлення пластикової картки з доставкою Новою Поштою. Для цього на «Головній» зробіть свайп вправо (проведіть пальцем), оберіть потрібний рахунок — «Нова картка до рахунку» — «Пластикова», натисніть на країну доставки, ознайомтесь з умовами натиснувши «Продовжити» для успішного здійснення замовлення.2. На жаль, ні. Оформлення КЕП відбувається у відділенні.
Sifi
Sifi
26 лютого 2025, 19:25
Здравствуйте.
Не могу зайти в апликацию.присылают код на укр.симку, а я не помню где она
ПУМБ
Відповідь банку
27 лютого 2025, 9:24
Вітаємо!Отримати тимчасовий код-пароль для входу у застосунок можливо лише на фінансовий номер телефону. Якщо доступ до нього відсутній — рекомендуємо Вам звернутися у будь-яке відділення нашого банку для зміни номера на актуальний. Якщо Ви перебуваєте за кордоном та не можете особисто звернутися у відділення, то це може зробити Ваша довірена особа з наявною довіреністю, в якій така можливість буде зазначена.
Vadya666
Vadya666
10 лютого 2025, 9:13
Вадим, Жт
Допоможіть змінити фінансовий номер телефону
ПУМБ
Відповідь банку
10 лютого 2025, 11:09
Вітаємо! Якщо Ви зареєстровані через застосунок «Дія» і з моменту реєстрації минуло 30 днів, змінити фінансовий номер телефону можливо у застосунку «ПУМБ», на «Головній» натисніть на свій профіль, оберіть «Особисті дані», далі «Телефон» та введіть новий номер. В іншому випадку Вам необхідно звернутися до відділення банку для зміни номера.
zstanislavaf
zstanislavaf
9 лютого 2025, 20:18
Доброго вечора. Прошу заблокувати карточку номер 5355 2800 4024 0507. Це шахраї. Вони обманним шляхом витягнули кошти. І зв'язок з ними обірвався. Прошу надати відомості про них. В разі відмови буду звертатися в управління банку, та кіберполіцію, щоб повернути кошти.
ПУМБ
Відповідь банку
10 лютого 2025, 11:06
Вітаємо! Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.+38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Надавати персональну інформацію, що є банківською таємницею заборонено. Радимо Вам звертатися до кіберполіції для написання відповідної заяви, щодо факту шахрайства.
Mariupol2025
Mariupol2025
9 лютого 2025, 7:46
Олексій
Не могу войти в Пумб онлайн на телефоне, после обновления, нахожусь за границей… Регистрація через Дію непроходит. Но банк не подтверждает

ПУМБ
Відповідь банку
9 лютого 2025, 11:58
Вітаємо!Написали Вам у приватні повідомленні для уточнення інформації.
avizba44
Людмила Авизба
19 січня 2025, 20:43
Вітаю.17.02.25 відправила кошти між своїми рахунками з Привату на Пумб.
В ту ж хвилину перевірити не змогла.
Акаунт і всі чатботи заблоковані. За день до того все працювало.
Впевнена, дії шахраїв.
При вході в застосунок написали що логін (N телефону) і пароль не підходять. З'ясувалося, все скрізь заблоковано. Без пояснень
Я за кордоном і з'явитися у відділення банку, а також подзвонити не можу
Як мені розблокувати акаунт?
ПУМБ
Відповідь банку
19 січня 2025, 22:24
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
dd15
dd15 dd1511
2 січня 2025, 12:06
dd15, Днепр (Днепропетровск)
Ще хочу поділитися враженням! Після того як зарахували із затримкою на декілька годин платіж та списали відсотк 5 тис. Ще виставили просрочку на ПБКІ списав все з мене. Тепер в іншому банку мені лімім онулювали. Я якось це переживу. Але банк все роби із затриманням або спеціально це робе щоб після цієї жалоби напакастить. Ніякої просрочкі взагалі не було, а вони в ПБКІ дані вілправили. В НБУ буду жалобу писати!
ПУМБ
Відповідь банку
2 січня 2025, 15:30
Вітаємо! Ми діємо згідно чинних законів та правил НБУ. Ваш платіж зарахувався 31.12.24. Відповідно, відсотки нарахувались згідно ДКБО, з яким Ви ознайомлювались на момент відкриття кредитного продукту. За нормами кредитної діяльності банк зобов'язаний вносити історію користування кредитним продуктом до УБКІ. Це не навмисна дія, а повністю автоматизована схема в разі не своєчасного внесення платежу клієнтом. Тому просимо заздалегідь робити зарахування до пільгової дати, аби уникнути подібної ситуації, адже не завжди переказ з іншого банку чи сервісу надходить в той же день. Будемо вдячні за розуміння!
dd15
dd15 dd1511
31 грудня 2024, 17:25
dd15, Днепр (Днепропетровск)
В моєму випадку затримали на де-кілька годин щоб з мене списати відсотки величезні. Не рекомендую ПУМБ!
Перевірили, що дійсно у 8 ранку зарахували 31.12 замість 30.12 та виставили комісію 5 тис тому що пільговий період закінчився 30.12, а зарахування на де-кілька годин пізніше пройшло. Не з вини кліжнта так точно! Лояльності 0 грн. Аби прибуток був!
ПУМБ
Відповідь банку
31 грудня 2024, 17:36
Вітаємо! Ми вже перевірили зарахування та бачимо, що до банку кошти надійшли саме 31.12.24. Нагадуємо про терміни міжбанківських переказів згідно з законом — до 3-х робочих днів. Радимо вносити завчасно платіж, якщо операція буде здійснена з іншого банку. Вплинути на швидкість зарахування ми не можемо.
dd15
dd15 dd1511
31 грудня 2024, 11:39
dd15, Днепр (Днепропетровск)
Доброго дня. Я оплатила платіж за кредит 30, а ПУМБ зарахував 31 у 8 ранку та нарахув процентів на 5 тис. На горячій лініі відповіли, що мають право зараховувати 4 дні.
ПУМБ
Відповідь банку
31 грудня 2024, 12:50
Вітаємо! Ми написали в приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити дану ситуацію. Після розгляду надамо Вам зворотний зв'язок.
Kolia387
Kolia387
23 грудня 2024, 12:05
Kolia
На мою дівчину взяли кредит, але вона зараз за кордоном і під час взяття кредиту також була за кордоном, сума кредиту нам не відома, але маємо деякі докази що це не вона його брала, як вирішити цю проблему?
ПУМБ
Відповідь банку
23 грудня 2024, 12:58
Вітаємо! Для отримання деталей за рахунками та блокування облікового запису рекомендуємо власнику звернутися на гарячу лінію банку за номерами: 044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Надіслати листа на пошту info@fuib.com або звернутися в чат-підтримку — в застосунку ПУМБ на «Головній» в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю — «Написати в чат».Також Ви можете зателефонувати із сайту банку, прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online: https://www.pumb.ua/Додатково рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
ivantegin
ivantegin
12 грудня 2024, 13:33
Иван Тегин, Лозовая
Добрый день! Нахожусь за границей пол года, по началу картой пользовался все было хорошо. Но спустя пару месяцев карту заблокировали, причина в приложении банка не пишется. Говорят обратится в отделение, но в данный момент я нахожусь за границей, переводил деньги с Чехии на карту, так же продавал крипто валюту, помогите пожалуйста
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2024, 19:36
Вітаємо! Ми детально перевіримо причину блокування та надамо Вам відповідь щодо вирішення ситуації.
Caha
Caha
11 грудня 2024, 19:57
Олександр, Запорізька область , м. Бердянськ
Я знаходжусь на ТОТ, при вході в застосунок мені запропонували ідентифікацію, я з допомогою дії пройшоа, але підписати договір не можу оскільки звязку не має і вайбер не встановлениий на фінансовий номер, що робити?
ПУМБ
Відповідь банку
11 грудня 2024, 21:26
Вітаємо! Нам дуже прикро, що в Вас склалась така ситуація, проте, отримати тимчасовий код для підтвердження будь-якої транзакції, можливо лише на фінансовий номер телефону. Також процедуру ідентифікації можливо пройти у відділенні.
Fr1ska
Fr1ska
10 грудня 2024, 10:52
Пришли транзакция в гривнах, но написано что конвертация запрещена, денег на счету прибавилось естественно, куда ушли деньги?
ПУМБ
Відповідь банку
10 грудня 2024, 12:42
Вітаємо!Помилка «Конвертація заборонена» виникає в разі, коли валюта рахунку відрізняється від валюти переказу та операція неуспішна. Кошти залишаються на рахунку відправника. Для уточнення інформації Ви можете звернутися на гарячу лінію за номерами:044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Або звернутися в чат-підтримку — в застосунку ПУМБ на «Головній» в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю — «Написати в чат».Або Ви можете зателефонувати із сайту банку, прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online: https://www.pumb.ua/
Efestereva
Efestereva
1 грудня 2024, 15:36
Доброго дня
Скажіть будь ласка як це в вашому застосунку нема служби підтримки?
Я наприклад знаходжусь за кордоном і хотіла вирішити свої питання через застосунок як це роблять в 21 столітті, не через телефон
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2024, 21:57
Вітаємо! В застосунку на головній сторінці натисніть зверху на власні налаштування і потім «Написати у чат». Таким чином Ви зможете написати у підтримку банку. Очікуємо на Ваше звернення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 46.6 47.6
PLN 10.75 11.15
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 46.6 47.6
PLN 10.75 11.15
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ