ПУМБ гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Банк заблокировал мои счета еще в АВГУСТЕ этого года и попросил предоставить документы предоставляющие подтверждение моего дохода, документы отправил на почту, спустя примерно неделю мне наконец-то ответили и сказали, что нужно предоставить дополнительные документы — прислал и их, спустя еще примерно ДВАДВЦАТЬ дней мне пришло оповещение, что Банк закрывает мои счета и мне нужно обратиться в отделение, чтобы получить свои оставшиеся деньги на карту другого Банка. Обращался в отделение в городе Одесса, ул. Генуэзская 3-В, обслуживала меня Кутузаки Ольга, сперва она вовсе мне сказала, что я должен заново проводить все процедуры, которые делал онлайн и ждал ответа месяц, аргументируя это тем, что у нее эта информация не отображается))) после долгого спора, если можно так выразиться, мы все же пришли к тому, что я просто пишу заявление на закрытие счетов и все. Заявление было написано 27.09, мне так же Ольга сообщила, что нужно будет предоставить реквизиты для перевода средств (дала свой рабочий эмейл) и что якобы она будет держать меня в курсе) Реквизиты отправил 01.10, после чего Ольга позвонила мне и сказала, что эти реквизиты не подходят (хотя с ними было все в порядке, это карта моего другого Банка, где была указана вся необходимая информация) и что я должен идти в отделение своего Банка, брать реквизиты там и принести лично ей) Реквизиты я принес в отделение Банка 4.10, после этого никаких звонков или сообщений от уважаемой Ольги мне не поступало (так как я работаю и не могу каждый день ходить в отделение, которое работает всего до 16:30 я писал ей на почту которую она дала на протяжении 3 дней — 0 ответа). Сегодня мне наконец то удалось сходить в отделение и Ольга сообщила мне, что как выяснилось, то Банк еще не закрыл мои счета (хотя при моем первом визите мы якобы сделали это и я просто должен был принести реквизиты), на мой вопрос почему так получилось и сколько ждать, сперва я услышал «неизвестно сколько», а потом 30 дней) Жду Вашего от
Коментарі (1)
Банк заблокував рахунки, в тому числі кредитну карту без пояснення причин, зі слів співробітників :«підозрілі дії»
Направили у відділення фізично і не надають інформації по телефону.
Я перебуваю за кордоном в даний час, тому фізично звернутись не можу.
Родич, похилого віку, за моїм дорученням, виділивши свій час, прибула до відділення фізично з офіційно діючою генеральною довіреністю і документами, щоб повністю погасити кредитну карту і здійснити закриття відповідних рахунків.
Натомість у відділені взяли копії даних і сказали очікувати декілька днів на розблокування рахунків і очікувати зворотній зв’язок, що вкрай створює незручність і невизначеність.
Прошу розібратись в даній ситуаціі різкого обмеження права клієнта і надати реалізувати законну можливість на закриття рахунків з повним погашенням кредитної карти безпосередньо у відділенні в день звернення.
Надіюсь, почути конкретну дієву відповідь банку з даного приводу.
Коментарі (6)
Написати коментар
Написати коментар
Підскажить, будь ласка, залишок по карті номер 4314 1400 0043 6896.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Вчора 31 серпня не вніс частину суми, щоб повернутися у пільговий період, бо сплутався з датами, хотів це зробити сьогодні. А мені вже нарахували відсотки за користування кредитом, причому не лише на ту суму, якою я користувався у липні, але й у серпні, пільговий період щодо якої ще не минув
На гарячій лінії мені пояснили, що такі умови нарахування відсотків, але дуже прошу переглянути їх щодо мене як постійного клієнта, що вже багато років користується послугами вашого банку, застосувати якусь акцію чи програму лояльності, бо це справді сталося не по моїй вині, що я сплутав дати внесення суми, закрутився.
Прошу задовольнити моє прохання, щоб не залишився осадок від співпраці з Пумбом, бо інакше мені доведеться відмовитися від послуг банку, чого мені дуже б не хотілося, бо я раніше усім був задоволений
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Дуже-дуже потрібно заборонити DCC по картці або по усім карткам аккаунта.
Підтримка каже «неможливо».
Чи це дійсно так?
Саме з ПУМБом маю таку проблему — натисне продавець оплату в UAH\USD не питаючи і не показуючи термінал, чи ні.
В привата та моно хоч захист від цього є
Написати коментар