ПУМБ гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46.6 | 47.6 |
PLN | 10.75 | 11.15 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Надходження 400 долл
Спысання 300
Спысання 100
И на карте баланс минус 398.
Что мне с этим делать не знаю, переводить деньги на любую карту теперь рисковано так как они могут пропасть опять. В банк прийти не могу нахожусь в другой стране. Какие мои дальнейшие действия должны быть? Спасибо за ответ.
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
1. Чи можу я по пошті отримати банківську картку та пін-код до неї.
2. Чи можу я онлайн оформити в банку електронний підпис.
Дякую за відповідь.
Написати коментар
Не могу зайти в апликацию.присылают код на укр.симку, а я не помню где она
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
В ту ж хвилину перевірити не змогла.
Акаунт і всі чатботи заблоковані. За день до того все працювало.
Впевнена, дії шахраїв.
При вході в застосунок написали що логін (N телефону) і пароль не підходять. З'ясувалося, все скрізь заблоковано. Без пояснень
Я за кордоном і з'явитися у відділення банку, а також подзвонити не можу
Як мені розблокувати акаунт?
Написати коментар
Написати коментар
Перевірили, що дійсно у 8 ранку зарахували 31.12 замість 30.12 та виставили комісію 5 тис тому що пільговий період закінчився 30.12, а зарахування на де-кілька годин пізніше пройшло. Не з вини кліжнта так точно! Лояльності 0 грн. Аби прибуток був!
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Скажіть будь ласка як це в вашому застосунку нема служби підтримки?
Я наприклад знаходжусь за кордоном і хотіла вирішити свої питання через застосунок як це роблять в 21 столітті, не через телефон
Написати коментар