Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Sergey19861986
Sergey19861986
20 жовтня 2025, 15:54
Сергей
Был у вас депозит с 2022 года, буквально 15-20 дней назад пришло пуш уведомление, мол разрываем отношения. Статья отмывание и т.д. из за перевода с своей же карты (приват), на свою же карту (пумб) деньги поступили с казино слот сити, наш укр сайт. Почему не дали даже возможности объяснить перевод. А прийдя в отделение банка, сказали мы не имеем право вам вообще сообщать за что и т.д. точно блокируют счёт. Деньги щас у вас то выводу через кассу (дали добро) но я б хотел продолжать сотрудничество, а не так на ровном месте без объяснения причин рубить с горяча.
ПУМБ
Відповідь банку
20 жовтня 2025, 19:32
Вітаємо! Банк при розірванні Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (ДКБО) та обмеження у наданні послуг з обслуговування рахунку клієнта керується п.п. 4.2.7 п. 4.2 ДКБО та Статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».На жаль, після розірвання ділових відносин поновити рахунки не можливо.
Dzhuss
Dzhuss
2 вересня 2025, 19:01
Доброго дня прийшло повідомлення по заборгованості, але назви банку нема, лише номер 0800205205, це не ваш банк?
ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2025, 21:17
Вітаємо! Дякуємо за уважність. Даний номер не належить нашому банку.
Vyacheslav44
Vyacheslav44
1 вересня 2025, 9:34
Вячеслав
Добрый день, подскажите получил уведомление о блокировке карты и депозита в вайбере пуш уведомлением на основании этого закона хотим расторгнуть с вами договор на предоставление услуг
ст.15 Закона Украины №361-IX от 06.12.2019
есть ли возможность решить дистанционно этот вопрос по видео связи, почтой, электронной почтой (так как ехать до отделения 45км ближайшего), видел в отзывах что дистанционно через личные сообщения есть решенные вопросы тут в отзывах на сайте минфина.
это первый вопрос

имею ли я право по закону в данной ситуации конкретно вести общение с банком без личного посещения (то есть защищено ли это законом)
второй вопрос

как должна быть составлено у нотариуса доверенность на жену о предоставлении
полномочий на оказание услуг в банке по моим счетам, есть образец?

п.с. есть примерное понимание: но интересно услышать представителя самого банка
как на самом деле практика обслуживания в данном контексте

благодарю за ответ

ПУМБ
Відповідь банку
2 вересня 2025, 11:58
Вітаємо!Якщо Ви бажаєте дізнатися детальну причину про відмову у співпраці та можливості поновлення ділових відносин, то необхідно сформувати письмове звернення та надати його до будь-якого відділення банку або на пошту банку — info@fuib.com у відділ звернення громадян.Власні кошти будуть зберігатися на спеціальному рахунку банку до моменту Вашого (або Вашої довіреної особи) звернення у відділення.Довіреність можна видати за кордоном: у консульстві/посольстві України, з подальшою реєстрацією в Єдиному реєстрі довіреностей в Україні, або у місцевого нотаріуса з проставленням апостилю (або без апостилю, якщо між Україною та країною перебування укладено міжнародний договір про правову допомогу, яким врегульовано питання дійсності документів) та з засвідченим перекладом українською мовою.Для отримання зразку довіреності Ви можете зателефонувати на гарячу лінію за номерами Номери гарячої лінії:+38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону)+38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone)+38 096 290−7-290 (для абонентів Київстар)+38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell)Або здійсніть онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online), фахівці надішлють документ на анкетну електронну пошту.Або напишіть нам у соціальних мережах, ми надішлемо документ у чаті https://www.facebook.com/pumbua https://www.instagram.com/pumb.ua
zelencovleha
zelencovleha
25 серпня 2025, 0:53
Как восстановить доступ к приложению, мошенники поменяли номер я теперь не могу войти
ПУМБ
Відповідь банку
25 серпня 2025, 9:34
Вітаємо!Для зміни фінансового номера на актуальний та відновлення доступу до застосунку Вам необхідно звернутися у будь-яке відділення банку з документами (паспорт та ІПН).Додатково, для уникнення фінансових втрат, рекомендуємо зателефонувати на гарячу лінію для блокування облікового запису.Номери гарячої лінії:+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)Або здійсніть онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online)
dvv06082025
dvv06082025
6 серпня 2025, 9:45
Володимир, Самар
Добрий день.Чи можна у вашому відділенні вул. Гетьманська, 26, Самар (Новомосковськ) заплатити земельний податок з фізичних осіб, якщо так тоді, що потрібно при собі мати і до якого часу 17.00 чи 17.30 потрібно прийти? Дякую за відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
6 серпня 2025, 14:40
Вітаємо! Так, в касі можна провести дану операцію. При собі потрібно мати паспорт та ІПН. Графік роботи каси у даному відділенні: Пн-Пт 08:30-17:00 (без перерви) Cб-Нд: вихідний.
KostenkoOlga
KostenkoOlga
7 липня 2025, 16:52
Костенко Ольга, Дніпро
Доброго дня! Звертаюся до Вас вас за допомогою. Сподіваюся, Ви зможете допомогти або хоча б підказати, до кого звернутись у моїй ситуації. Пів року тому я відкрила розрахунковий рахунок ФОП у вашому відділенні банку. Я підприємець на 2-й групі, займаюся інтернет-продажами: запускаю рекламу через таргетинг у Facebook і закуповую товари на китайському сайті 1688 через Міст Чайну (вони також здійснюють доставку). Основні витрати — це: • реклама в Facebook (міжнародні витрати), • викуп товарів та логістика з Китаю (також міжнародні витрати). Перед відкриттям рахунку ми прозоро пояснили, чим займаємося, які в нас платежі та чому нам необхідно буде здійснювати міжнародні розрахунки. На той момент обмеження в 100 000 грн/міс на валютні платежі вже діяло, і нам порадили знімати кошти з рахунку та поповнювати доларову фізичну картку, з якої вже здійснювались оплати — за рекламу та закупки товару. На минулому тижні ми отримали повідомлення від фінансового моніторингу з вимогою надати пакет документів. Ми надали все, що запитували. У відповідь отримали повідомлення про розірвання договору, без додаткових пояснень, окрім того, що ми нібито є «ризикованими» через поповнення валютної картки та використання її для міжнародних оплат (що робилось відповідно до попередніх рекомендацій банку). Наразі у відділенні нове керівництво, яке, на жаль, не надає жодної допомоги, як і менеджер. Я не знаю, як діяти далі, і звертаюся до Вас із проханням: • Чи могли б Ви допомогти мені у цьому питанні? • Або хоча б порадити, до кого саме звернутися, щоб розібратись у ситуації і вирішити це питання? Буду дуже вдячна за будь-яку підтримку чи направлення. З повагою, ФОП Костенко О.В.
ПУМБ
Відповідь банку
7 липня 2025, 18:13
Вітаємо! Нам прикро, що Вас спіткала така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Aleksandr629
Aleksandr629
6 липня 2025, 12:54
Олександр
Доброго дня! В онлайн кабінет ПУМБ надійшло повідомлення — актуалізувати дані. Телефончик дуже старий і не вдалося це зробити, дуже мала швидкість інтернету. Встановив онлайн кабінет на новому телефоні. При спробі ввійти з нового телефону в онлайн кабінет ПУМБ, було надіслано повідомлення, що використання рахунків тимчасово обмежено через спробу входу з іншого пристрою. Вхід на новому телефоні відновив, пройшов успішно відеоверифікацію через відеоконференцію в онлайн кабінеті ПУМБ з нового телефону, особу підтверджено, але картки так і залишилися тимчасово заблоковані. Будь ласка, повідомте, як їх розблокувати. Знаходжусь на непідконтрольній Україні території і не маю змоги відвідати відділення банку.
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2025, 15:22
Вітаємо! Рекомендуємо звернутися на гарячу лінію банку для перевірки обмеження рахунків. +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Або Ви можете зателефонувати через наш сайт, прогорніть до низу та натисніть — «Зателефонувати Online»: https://about.pumb.ua/info
Dikuj
Dikuj
9 червня 2025, 8:24
5355280017501642. Який номер прив'язаний?
ПУМБ
Відповідь банку
9 червня 2025, 15:46
Вітаємо! Для отримання необхідної інформації рекомендуємо Вам звернутися до відділення банку з оригіналами документів, що посвідчують особу.Додатково радимо не вказувати номер картки в публічному просторі задля уникнення можливих шахрайських дій.
Angelina1995
Angelina1995
4 червня 2025, 0:03
Angelina
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка, з кількох питань:

1. Планую надсилати мамі SWIFT-перекази в доларах з картки ПриватБанку на картку вашого банку (суми приблизно 1–2 тисячі доларів). Кошти — з доходу, за який уже сплачені податки як ФОП. Чи не призведе це до блокування її картки?

2. Також планую надсилати їй гривні з ПриватБанку на картку вашого банку (суми близько 40–80 тисяч гривень). Кошти також оподатковані як дохід ФОП. Чи не стане це причиною блокування картки?

Заздалегідь дякую за відповідь!
ПУМБ
Відповідь банку
9 червня 2025, 15:47
Вітаємо!Щомісячний ліміт на зарахування коштів складає 399999,99 грн. Проте, Банк може зробити запит документів, що підтверджують джерело надходження коштів на будь-яку суму, якщо виникне така необхідність.
Roma3345
Roma3345
26 травня 2025, 22:34
Рома
Здравствуйте, мне заблокировали карту, там было 3-4 перевода мне перевели деньги за то что я продал игровую валюту в игре человеку
Я никак етого человека не смогу найти так как ето было в игре, я не понимаю почему мне заблокировали карту, надеюсь что мы разберемся
ПУМБ
Відповідь банку
27 травня 2025, 11:38
Вітаємо!Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Roma232
Roma232
26 травня 2025, 20:34
Рома
Почему мне заблокировали карту за, подозрительные действия, мне на карту перевели 4раза деньги, и на сколько могут максимум заблокировать?
ПУМБ
Відповідь банку
26 травня 2025, 20:48
Вітаємо!Ми бажаємо перевірити інформацію, вказану у відгуку, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Verba4442
Віктор Антонюк
19 травня 2025, 12:43
Віктор, Ровно
Доброго дня. Допоможіть банк заблокував карту. Допоможіть вирішити
ПУМБ
Відповідь банку
19 травня 2025, 15:56
Вітаємо! Напишіть нам у приватні повідомлення, для уточнення даних та деталей блокування.
Dianakosenko
Dianakosenko
15 травня 2025, 18:34
Діана, Суми
Здравствуйте, случилась проблема что от банка пришло письмо что договор со мной росторгнут и мне не отдают деньги в банке которіе остались у меня на счету. Прошу выйти со мной на связь
ПУМБ
Відповідь банку
15 травня 2025, 19:38
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомленні для уточнення інформації.
Dianakosenko
Dianakosenko
14 квітня 2025, 23:27
Діана, Суми
Доброго дня, я займалась Р2Р переказами, в мене трапилась проблема, що на одну з пʼятдесяти транзакцій подали скаргу на повернення коштів, я прийшла у відділення і мені співробітник сказала, що якщо я зроблю повернення я зможу забрати свої інші кошти з рахунку. Я роблю повернення коштів на суму 2177ГРН, потім мені просто кажуть, що я повинна ще чекати дві неделі або навіть місяць щоб забрати свої кошти, але я все зробила як мені сказали співробітники банку. Чому я маю ще довгий час чекати свої кошти коли більше по транзакціям у мене немає скарг і там все добре. Чому співробітники банку обманюють мене, що якщо я зроблю повернення коштів, то я зможу забрати свої власні кошти які залишилися на рахунку банка.
Прошу, будь ласка, Вас, розібратися з цією проблемою і повернути мені мої власні кошти!!!
ПУМБ
Відповідь банку
15 квітня 2025, 9:04
Вітаємо!Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Rtrm50
Rtrm50
2 квітня 2025, 20:06
Роман
Здравствуйте, был международный перевод на валютную дебетовую карту 400$, на карте появился баланс 400 долл, я их обменял на гривну в приложении, деньги снял на свои расходы. Спустя примерно десять дней на валютной карте появляется минус 398 долларов, обратился на горячую линию, посмотрели и создали запрос в какой-то отдел на рассмотрение, сказали не переживвйте разберемся)) спустя 3-4 дня перезвонили из банка и сказали что подтверждение перевода не пришло и я слишком быстро успел воспользоваться СВОИМИ деньгами. Сказали что я должен покрыть минус. Я связался с человеком который перевел мне 400 долл, он мне показал что перевод успешный в его банке. Значит деньги из его банка ушли но ПУМБ их не обработал не зачислил на мой счет, у меня в приложении по операциям по карте написано
Надходження 400 долл
Спысання 300
Спысання 100

И на карте баланс минус 398.

Что мне с этим делать не знаю, переводить деньги на любую карту теперь рисковано так как они могут пропасть опять. В банк прийти не могу нахожусь в другой стране. Какие мои дальнейшие действия должны быть? Спасибо за ответ.
ПУМБ
Відповідь банку
2 квітня 2025, 21:29
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Daradur
Daradur
24 березня 2025, 12:14
Daradur
Здравствуйте подскажите как получить смс подтверждение на Вайбер сим карта была утеряна либо отключить смс подтверждения
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2025, 15:04
Вітаємо! Уточніть, чи раніше був підключений Viber до фінансового номеру?
Buxoy
Олег Сауляк
18 березня 2025, 18:21
Олег, Ямпіль
Здравствуйте, производил р2р транзакцию 06.03.2025 на сумму 26700(USDT to UAH) на криптобирже Bybit. В течении часа заблокировали счёт. Пришёл в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить доказательства сделки. Я предоставил выписку из криптобиржи, все данные. Через несколько дней позвонили и сказали, что единственный вариант — вернуть средства человеку(которого я даже не знаю). Прошу помочь мне разобраться. Хочу разорвать отношения с банком и вернуть все свои деньги
ПУМБ
Відповідь банку
18 березня 2025, 19:58
Вітаємо! Радимо звернутись до відділення банку та дотримуватись рекомендацій, що вказали фахівці для вирішення даної ситуації.
Buxoy
Олег Сауляк
18 березня 2025, 14:36
Олег, Ямпіль
Здравствуйте, производил р2р транзакцию 06.03.2025 на сумму 26700(USDT to UAH) на криптобирже Bybit. В течении часа заблокировали счёт. Пришёл в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить доказательства сделки. Я предоставил выписку из криптобиржи, все данные. Через несколько дней позвонили и сказали, что единственный вариант — вернуть средства человеку(которого я даже не знаю). Прошу помочь мне разобраться.
ПУМБ
Відповідь банку
18 березня 2025, 15:00
Вітаємо! Для вирішення даного питання, ми радимо дотримуватися рекомендацій наданих у відділенні банку.
lonfor
Дмитро Претько
14 березня 2025, 19:06
Дмитро, Киев
Являюсь клиентом банка около 7 лет. Недавно производил p2p транзакцию(USDT to UAH) на криптобирже Bybit. В течении суток заблокировали счёт. Пришёл в отделение — сказали, что подозрение в мошенничестве, нужно предоставить доказательства сделки. Я предоставил выписку из криптобиржи, все данные. Через несколько дней позвонили и сказали, что единственный вариант — вернуть средства человеку(которого я даже не знаю). Прошу помочь мне разобраться.
ПУМБ
Відповідь банку
16 березня 2025, 9:12
Вітаємо! Ми бажаємо перевірити ситуацію, після чого надамо Вам зворотній зв’язок.
Malboro36
Malboro36
12 березня 2025, 16:31
Одесса
Здравствуйте. Заморозил карту, каникулы на 3 месяцев. Вопрос можно снять заморозку раньше времени?
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2025, 16:38
Вітаємо! Дострокове завершення кредитних канікул не передбачено договором, укладеного з банком.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Всі курси банку