Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Київ, вул. Андріївська, 4
Адреса:
Київ, вул. Андріївська, 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Виталий Власенко
29 жовтня 2024, 14:32
сколько их было, но этот поразил вообще, делают что вздумается. я добропорядочный гражданин, но меня выставили как мошенника без обьяснения причин. заблокировали карту, заблокировали телефон, что бы я не мог дозвониться, в отделение приходишь, не дают ни какую информацию, ни кто мне не звонит, только пишут свои письма — вы занимаетесь подозрительной деятельностью. все на этом точка, ничего не хотят слышать не видеть, все что яговорю и предоставляю — ответ не правдивая информация. я ничего не могу сделать ходил в банк 5 раз, оставили без средств существования. В начале угрожали что я занимаюсь криптой, потом что я др махинации, потом сказали что просто пришел отзыв денег назад, операции 2х месячной давности и вам надо таказать что вы не осел. воообщем заврались, не знают как отобрать у меня деньги и не отдавать. доказательст сведенний и информации не могу получить от них неделю полный мороз. достоверность моих слов — мой номер0963262159это просто скотское отношение к клиентам без извений, как так ни за что оставить человека без средств существования. ответ банка — это для нас норма до 45 дней живите как хотите, им плевать что у Вас дети семья аренда. Вот такие животные.
Коментарі (21)
Ответ банка
29 жовтня 2024, 15:05
Вітаємо!
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Хотів би подякувати Марині Стасенко, начальниці відділу на Андріївському узвозі, 4, за оперативне вирішення проблеми, яка виникла в липні через затримку відправлення банківського переказу. Усе було зроблено швидко та професійно.
Написати коментар
Ответ банка
30 серпня 2024, 9:47
Вітаємо! Щиро вдячні за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку!
Банк не правомірно та підступно усіма шахрайськими маніпуляціями стягує подвійну і хоче потрійну суму заборгованості (і це вже з урахуванням відсотків і інших платежів), заборгованості, що виникли по 2-ом договорам тільки після введення воєнного стану в країні, вимушеного закриття ФОП, втрати заробітку та вимушеному виїзду з країни. До війни мала ідеальну кредитну історію і жодного простроченого платежу. На жаль все змінилося для мене як і для багатьох українців, і досі не маючи роботи, якось вдалось позичити і оплатити більший по сумі договір № 1001999065901 — 82810 грн., по програмі прощення (з загальної суми без програми — 103,509.49 грн.,) по другому договору № 2001927168101 вже не мала ніде взяти кошти для повного погашення 58,946.18 грн, і погасила зазначену мінімальну суму, спочатку назвали 7000, погасила 7100, потім того ж місяця, ще витребували 3000 грн., заплатила і їх, потім звернулася за обіцяним гарантійним листом по погашеному договору, який мав закритися за 14 днів, але по факту і через місяць ніхто не підтвердив його закриття (як обіцяли в електронній переписці з банком). А по другому кредиту, навіть після спроби оплачувати частково, бо спершу це оператор банку на гарячій лінії повідомив, що хоча б по 2000 грн. мінімум треба вносити щомісяця, потім інший оператор через тиждень почав агресивно змушувати заплатити одразу всю зоставшуся суму, при чому дзвінки й досі йдуть кожного дня моїй мамі, бабусі та на мій номер, що не працює за кордоном. І названі суми операторами були різні, одні називали суму в 80 тисяч, потім, коли сама намагалася звʼязатися інші оператори підтверджували внесені мною суми і вже називали більш реалістичну суму залишку 40−50 тисяч, різні оператори різні суми називали, в додатку навіть інформації по договорам не має, і коли я попросила інформацію про договір і пояснення як нараховуються відсотки, мені відповіли, що інформація була надана з моменту заключення договору, тобто до війни (але всі папери і договори втрачені з початком війни і я їх не маю). Кожного місяця, з січня цього року починаючи я сплачувала ці мінімальні суми.
І зараз я отримала повідомлення по вже проведене скорочене засідання суду і прийняте рішення стягнення суми по вказаним вище договорам в повній сумі 156325 грн 12 коп. та витрати зі сплати судового збору в сумі 2147 грн 20 коп,.
Так, як начебто я і не платила нічого. Банк не правомірно, підло надав брехливу, як виявилось не узгоджену інформацію про програму прощення, стягнув майже 83 тисячі грн. що за даної складної ситуації навіть повернути родичам не можу, спочатку підтвердив, що кошти надійшли і договір буде закрито і що всі умови по конкретно цьому договору № 1001999065901 виконано, але обіцяного листа так і не надав. Також близько 20 тисяч гривень в сумі, відібрав на оплату іншого договору № 2001927168101. І тепер ще насильно через суд вимагає 158,5 тисяч грн,.
А також кожного дня телефонують і погрожують мамі і бабусі та вимагають ще стягнення, і телефонують не колектори, а сам банк.
On Fri, Jan 5, 2024 at 14:20 PUMB info wrote:
Добрий день, Тетяно Вікторівно!
По договору 1001999065901 кошти по пропозиції було зараховано 26.12. Процедура прощення триває 14 днів.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!
Приєднуйтесь до нас у Viber та Telegram!
.
З повагою,
Центр обслуговування клієнтів ПУМБ
+38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290−7-290 (для абонентів Киевстар)
+38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell)
info@fuib.com | www.pumb.ua | www.facebook.com/pumbua
Коментарі (10)
І зараз я отримала повідомлення по вже проведене скорочене засідання суду і прийняте рішення стягнення суми по вказаним вище договорам в повній сумі 156325 грн 12 коп. та витрати зі сплати судового збору в сумі 2147 грн 20 коп,.
Так, як начебто я і не платила нічого. Банк не правомірно, підло надав брехливу, як виявилось не узгоджену інформацію про програму прощення, стягнув майже 83 тисячі грн. що за даної складної ситуації навіть повернути родичам не можу, спочатку підтвердив, що кошти надійшли і договір буде закрито і що всі умови по конкретно цьому договору № 1001999065901 виконано, але обіцяного листа так і не надав. Також близько 20 тисяч гривень в сумі, відібрав на оплату іншого договору № 2001927168101. І тепер ще насильно через суд вимагає 158,5 тисяч грн,.
А також кожного дня телефонують і погрожують мамі і бабусі та вимагають ще стягнення, і телефонують не колектори, а сам банк.
On Fri, Jan 5, 2024 at 14:20 PUMB info
Добрий день, Тетяно Вікторівно!
По договору 1001999065901 кошти по пропозиції було зараховано 26.12. Процедура прощення триває 14 днів.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!
Приєднуйтесь до нас у Viber та Telegram!
.
З повагою,
Центр обслуговування клієнтів ПУМБ
+38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290−7-290 (для абонентів Киевстар)
+38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell)
info@fuib.com | www.pumb.ua | www.facebook.com/pumbua
Ответ банка
30 березня 2024, 10:25
Вітаємо!
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
ПУМБ заблокував ПУМБ онлайн, прийшло повідомлення на Вайбер. Шановний клієнте, по Вашим рахункам встановлені обмеження на здійснення видаткових операцій у зв`язку з підозрілими діями. Для вирішення питання зверніться до відділення Банку з паспортом. Дзвоню на гарячу лінію мене автоматичний голос посилає до банку.
1. Невже неможна зробити гарячу лінію, по телефону ПУМБ? Автоматичний голос ще знущаються, каже напишіть внутрішній номер менеджера. Звідки я його знаю, хто цей номер взагалі знає? По телефону я могла дізнатись інформацію швидше 100% бо ту інформацію що отримала була тупо на словах.
Я пішла в банк пумб, Васильківська 2. Мабуть в банках думають що я безробіття, і у мене є купа вільного час ходити туди сюди, і сидіти в черзі. Сидиш чергу, менеджер каже. — Ваш рахунок заблокований, зараз я спитаю у головного офісу в чому проблема, ідіть до дому я через годину з вами зв’яжуться. Кажу я тут почекаю, десь з пів години каже ваш рахунок було заморожено із за підозри в шахрайстві. Клієнт поскаржився що ви шахрай.🤦 Ну офігено. Кажу що за клієнт, на яку суму скарга, коли було надходження, витягніть з мого пумба онлайн інформацію, там є переказ. Каже ми не розголошуємо інформацію другим особам😵💫. Кажу яким другим, це мій ПУМБ онлайн, це моя транзакція, відкрийте його я сама витягну інформацію. Я хочу поскаржитись на цього клієнта, мене заблокували не законно🤬. Каже ми ніяких документів не показуємо 🤦. Я знов по другому кругу йому поясню що мені треба для розуміння хто це. Кажу надайте мені документ що мене заблокували, хоч якийсь документ, що така то така особа, на мене поскаржилась.Ні ми не надаємо ніякої інформації другим особам. 🤦🤦🤦 Кажу зробіть мені скрін, витріть конфіденційну інформацію, надайте мені хоч щось. Ні неможна 🤦🤦🤦. От що мені дав цей похід нічого…
Видавила з нього тільки що це було грошове надходження 2350.
2. Пункт мінусів ПУМБ, ви просто витрачаєте час в банку, ніяких документів про блокування ваших рахунків вам не надають. А ви на хвилиночку прийшли з своїм документом, ви їх клієнт, в них можливо лежать ваші депозити валютні та гривневі🤬🤬🤬. І ви третя особа🤬, вам не надають жодного документа🤬. Я вже до крайності дійшла навіть просила сфотографувати хоч щось, думаю може в них грошей на папір немає, кажу відправте мені на пошту, на вайбер 😔.
🤦🤦🤦🤦
Я вже співпрацюю з ним років 4, реально всім казала що в них і депозити гарні, правда додаток ПУМБ онлайн дно, мої батьки вже старі то їм треба на комп’ютері все, а не на малому телефоні.
Бо працював би ПУМБ онлайн, я б просто дізналась, чиє ім'я не співпадає з покупкою валюти на біржі 🤦, і через бінанс вирішила проблему. Ні ми 3 день робимо трагедію.
Я прийшла додому зв’язалась з бінанс вони надали виписку про транзакції. Я знов пішла в банк 🤣, бо я ж не можу онлайн надати виписку банку. Я знов відсиділа чергу, довгу бо клієнт робив кредитку 🥲.
Передала виписку з бінанс менеджера по пошті. Пішла до дому.
Дзвінок десь біля шостої, каже ім'я не співпадає з випискою. Каже розблочять вас якщо доведете що то шахрай, треба підтвердження з бінансу що це шахрайські дії.
Лізу в бінанс, дивлюсь, а я вже не одна, нас вже два л**а які потрапили під цей акаунт, і ми обоє пумб 🤣
Пишу в групу підтримки бінанс. В 3 поясню ситуацію. Вони кажуть, так схоже це шахрай, ми можемо його заблочити якщо ви надасте нам хто саме перевів вам кошти, на цю суму 2350. І доведіть нам що це не ви шахрай, доведіть що у вас заблокований рахунок 🤣🤣🤣
Кажу як? ПУМБ онлайн не надає мені ніяких документів, що я заблокована, показую тільки скрін з вайбера 🤣. Кажуть дістаньте з власного кабінету хто надіслав гроші, а як ПУМБ онлайн закрив мій рахунок і додаток ПУМБ онлайн 🤣🤣🤣. Я б і самостійно це дістала, і вже б прищючила це па**о. І перенесла в ПУМБ докази що то шахрай, але ні ПУМБ онлайн не шукає легких шляхів.
Бінанс кажуть всі банки мають вам надати причину блокування і хто подав скаргу. Ага прям всі, всі крім ПУМБ, бо ПУМБ походу забули що я їх кліент і в них мої гроші, бо поваги 0.
3. Мінус це блокують не тільки ваші рахунки в і ваш ПУМБ онлайн, де вся ваша інформацію
От як отримати в документах причину блокування свої рахунків, і ким була подана скарга? Як провчити шахрая, якщо сам ПУМБ тобі не сприяє в цьому? 🤬🤬🤬🤬
В бінансі що б ви розуміли сказали заблокуємо в надамо все що треба. Дайте лише розуміння.
Були б в мене документи (як сказали в бінанс хоча б фото, про те що мене заблочили ПУМБ) де написано хто та за що скарга.
То тоді б в бінансі, за арештували би рахунки шахрая, мені б повернули біткоїни 🤣, Якщо людина з чого рахунку були тіпа вкрадені кошти, що мало імовірно 🤣, я б йому кошти прислала, з тих що бінанс мені надіслав би. Ну логічно ж 🤣🤣🤣🤣🤣 жартую.
Бінанс просто заморозить рахунки шахраїв, і надасть необхідні документи мені, а я передам банку ПУМБ. Всього то треба мені документи що підтверджують мою особу, що є постраждалою.
ПУМБ як виріши проблему жепідтвердженя мого блокування не на словах?
Я б хотіла залишитись клієнтом цього банку, але з таким відношенням, треба шукати інший банк. Бо я так розумію тільки закриття рахунків мені світить. Бо ПУМБ не іде мені на зустріч у надані допомоги 🙄.
Не рекомендую банк більше нікому, буду 10 своїм друзям та родичям казати уходити з пумбу
Коментарі (7)
1. Невже неможна зробити гарячу лінію, по телефону ПУМБ? Автоматичний голос ще знущаються, каже напишіть внутрішній номер менеджера. Звідки я його знаю, хто цей номер взагалі знає? По телефону я могла дізнатись інформацію швидше 100% бо ту інформацію що отримала була тупо на словах.
Я пішла в банк пумб, Васильківська 2. Мабуть в банках думають що я безробіття, і у мене є купа вільного час ходити туди сюди, і сидіти в черзі. Сидиш чергу, менеджер каже. — Ваш рахунок заблокований, зараз я спитаю у головного офісу в чому проблема, ідіть до дому я через годину з вами зв’яжуться. Кажу я тут почекаю, десь з пів години каже ваш рахунок було заморожено із за підозри в шахрайстві. Клієнт поскаржився що ви шахрай.🤦 Ну офігено. Кажу що за клієнт, на яку суму скарга, коли було надходження, витягніть з мого пумба онлайн інформацію, там є переказ. Каже ми не розголошуємо інформацію другим особам😵💫. Кажу яким другим, це мій ПУМБ онлайн, це моя транзакція, відкрийте його я сама витягну інформацію. Я хочу поскаржитись на цього клієнта, мене заблокували не законно🤬. Каже ми ніяких документів не показуємо 🤦. Я знов по другому кругу йому поясню що мені треба для розуміння хто це. Кажу надайте мені документ що мене заблокували, хоч якийсь документ, що така то така особа, на мене поскаржилась.Ні ми не надаємо ніякої інформації другим особам. 🤦🤦🤦 Кажу зробіть мені скрін, витріть конфіденційну інформацію, надайте мені хоч щось. Ні неможна 🤦🤦🤦. От що мені дав цей похід нічого…
Видавила з нього тільки що це було грошове надходження 2350.
2. Пункт мінусів ПУМБ, ви просто витрачаєте час в банку, ніяких документів про блокування ваших рахунків вам не надають. А ви на хвилиночку прийшли з своїм документом, ви їх клієнт, в них можливо лежать ваші депозити валютні та гривневі🤬🤬🤬. І ви третя особа🤬, вам не надають жодного документа🤬. Я вже до крайності дійшла навіть просила сфотографувати хоч щось, думаю може в них грошей на папір немає, кажу відправте мені на пошту, на вайбер 😔.
🤦🤦🤦🤦
Я вже співпрацюю з ним років 4, реально всім казала що в них і депозити гарні, правда додаток ПУМБ онлайн дно, мої батьки вже старі то їм треба на комп’ютері все, а не на малому телефоні.
Бо працював би ПУМБ онлайн, я б просто дізналась, чиє ім'я не співпадає з покупкою валюти на біржі 🤦, і через бінанс вирішила проблему. Ні ми 3 день робимо трагедію.
Я прийшла додому зв’язалась з бінанс вони надали виписку про транзакції. Я знов пішла в банк 🤣, бо я ж не можу онлайн надати виписку банку. Я знов відсиділа чергу, довгу бо клієнт робив кредитку 🥲.
Передала виписку з бінанс менеджера по пошті. Пішла до дому.
Дзвінок десь біля шостої, каже ім'я не співпадає з випискою. Каже розблочять вас якщо доведете що то шахрай, треба підтвердження з бінансу що це шахрайські дії.
Лізу в бінанс, дивлюсь, а я вже не одна, нас вже два л**а які потрапили під цей акаунт, і ми обоє пумб 🤣
Пишу в групу підтримки бінанс. В 3 поясню ситуацію. Вони кажуть, так схоже це шахрай, ми можемо його заблочити якщо ви надасте нам хто саме перевів вам кошти, на цю суму 2350. І доведіть нам що це не ви шахрай, доведіть що у вас заблокований рахунок 🤣🤣🤣
Кажу як? ПУМБ онлайн не надає мені ніяких документів, що я заблокована, показую тільки скрін з вайбера 🤣. Кажуть дістаньте з власного кабінету хто надіслав гроші, а як ПУМБ онлайн закрив мій рахунок і додаток ПУМБ онлайн 🤣🤣🤣. Я б і самостійно це дістала, і вже б прищючила це па**о. І перенесла в ПУМБ докази що то шахрай, але ні ПУМБ онлайн не шукає легких шляхів.
Бінанс кажуть всі банки мають вам надати причину блокування і хто подав скаргу. Ага прям всі, всі крім ПУМБ, бо ПУМБ походу забули що я їх кліент і в них мої гроші, бо поваги 0.
3. Мінус це блокують не тільки ваші рахунки в і ваш ПУМБ онлайн, де вся ваша інформацію
От як отримати в документах причину блокування свої рахунків, і ким була подана скарга? Як провчити шахрая, якщо сам ПУМБ тобі не сприяє в цьому? 🤬🤬🤬🤬
В бінансі що б ви розуміли сказали заблокуємо в надамо все що треба. Дайте лише розуміння.
Були б в мене документи (як сказали в бінанс хоча б фото, про те що мене заблочили ПУМБ) де написано хто та за що скарга.
То тоді б в бінансі, за арештували би рахунки шахрая, мені б повернули біткоїни 🤣, Якщо людина з чого рахунку були тіпа вкрадені кошти, що мало імовірно 🤣, я б йому кошти прислала, з тих що бінанс мені надіслав би. Ну логічно ж 🤣🤣🤣🤣🤣 жартую.
Бінанс просто заморозить рахунки шахраїв, і надасть необхідні документи мені, а я передам банку ПУМБ. Всього то треба мені документи що підтверджують мою особу, що є постраждалою.
ПУМБ як виріши проблему жепідтвердженя мого блокування не на словах?
Я б хотіла залишитись клієнтом цього банку, але з таким відношенням, треба шукати інший банк. Бо я так розумію тільки закриття рахунків мені світить. Бо ПУМБ не іде мені на зустріч у надані допомоги 🙄.
Не рекомендую банк більше нікому, буду 10 своїм друзям та родичям казати уходити з пумбу
Ответ банка
17 січня 2024, 10:19
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
28.12.2024 року ПУМБ зненацька заблокував мені усі рахунки, на яких були усі мої гроші. При цьому, до мене ніхто не зателефонував з ПУМБ-у і не повідомив, що мої рахунки заблоковано. Я поїхав у супермаркет, закупив дві валізи продуктів, на касі все вийшло на 12000 грн., ціла гора продуктів, бо мав бути Новий Рік, приїхати мали гості. В результаті, коли діло дійшло до оплати продуктів, то виявилося, що вона не можлива, бо ПУМБ заблокував мені карту. Для мене це був шок. Крім того, уявіть собі, як матюкалися на касі, адже їм прийшлось усі ті дві валізи продуктів розносити по полицям назад. Повний облом! Беру далі і їду в саме головне відділення ПУМБ по Україні — м. Київ, вул. Андріївська, 4. Там співробітниці банку починають перевіряти мою ситуацію і кажуть, що служба безпеки банку заблокувала мої рахунки і що, можливо, сталася якась помилка. Я запитую їх, по якій причині? Мені працівники банку ПУМБ на головному відділенні відповідають, що вони не знають причину, що це потрібно звертатися їм у службу безпеки ПУМБ. Сьогодні вже 04 січня 2024 року. Новий Рік просидів без грошей, без святкового столу, без гостей. Всі гроші заблоковані, не маю за що купити хліб в магазині. Звертався в поліцію, в кіберполіцію. Там сказали, що до мене у них питань не має, і що не має ніяких судових рішень, які могли б заблокувати мій рахунок. Самі поліцейські телефонували в ПУМБ, щоб дізнатися причину блокування — їм не говорять. Звернувся до адвоката. Адвокат каже, що потрібно знати причину блокування, щоб ПУМБ дав офіційну відповідь, написав звернення письмове, буду очікувати 30 днів щоб просто взнати відповідь, чому мене заблокували? Хотів закрити рахунки — написав заяву про закриття рахунків в ПУМБ. Вони мені відмовили закривати рахунки по причині що служба безпеки ПУМБ їх заблокувала. Хоч це не законно, адже не можна закривати рахунок ТІЛЬКИ якщо він заблокований рішенням суду.
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
Коментарі (64)
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
Ответ банка
4 січня 2024, 9:26
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Шановні представники Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Даний відгук я вже пишу в третє тому що банк не вирішив мою проблему, а повісив на мене борг якого я не брав!
В першому відгуку 08.12.2023 описана ситуація на сайті та присвоєна заявка з номером 72842 — в якій все максимально детально як на мене описано!
Розповідаю більш детальніше що відбувалося за цей час з моменту подання заяви — 12 днів
З боку Поліції по заяві яку я писав — відкрито кримінальне провадження присвоєний номер, маю витяг, призначена слідча по справі, сьогодні мене проінформовано що близько 30 днів буде глибша по справі.
З боку банку мною була описана ситуація, подана заява про розслідування та оскарження на відділенні найближчого банку від мого дому. Буквально через тиждень була надана відповідь не листом не дзвінком, а звичайним смс на телефон цитую: відмовляємо в даній заявці у зв’язку із тим що дані прив’язані до електронного гаманця Google Pay в моєму випадку — тобто я так розумію ми не маємо права підв'язувати картки до Google Pay всесвітньої програми яку придумали для зручності розрахунків телефоном через NFC дивно де це прописано при відкриті карткового рахунку це вказано не було … компанія Google теж напевно не в курсі за ПУМБ.(інноваційність)
Тобто люди які користуються Apple/Google Pay знайте якщо вас пограбують то ви будете винні через те що користуєтесь технологіями 21 століття. Дивно? — дуже дивно!
На мою думку це не відповідь висококваліфікованого банку та заступника начальника управління! Є можливість для роздумів…як думаєте
Сьогодні я прибув до відділення та мені вже надали таку ж відповідь але на офіційному фірмовому бланку, в якому констатація фактів та знову за те що відмовлено в зв’язку із прикріпленням до електронного гаманця… можливо представники подумали що я гляну на бланк і погоджусь бо гарно написано ну ні не аргумент не вирішено проблему. не пройшло. Керівник відділення відразу дала відповідь що ми за тебе борг не закриємо ми тобі розіб'ємо на розстрочку плати… тобто плати за кого за шахраїв!..
Скажіть мені будь ласка це ж шахраї придумали схему списання через електронний гаманець, не я, звідки я знав яка в них схема звідки цеж шахраї. тим паче як підтвердилось списання без підтвердження отп чи смс пароля, питання до безпеки та верефікації?.. як могли списатись кошти через Google Pay якщо це відбувалося із 5:57 до 6:02 телефон був зі мною та я відпочивав рано? І взагалі мій номер телефону підкріплений до паспорта та інн його не зламаєш, питань багато відповідей мало.
Керівник ще додала що перед цим за декілька днів я із даної карти поповнював ігровий рахунок на космолот, можливо і поповнював але заборгованості по даній картці не було в день шахрайства!
Та і сам по собі космолот це велика компанія Юридична особа яка працює офіційно та сплачує всі податки, ми бачимо рекламу цього сайту скрізь погодьтесь, це не якийсь не зрозумілий сайт. Додала мов що політикою банку це заборонено. стоп якщо це так тоді є декілька запитань:
1. Чому банк не зробив будь яке інформування для клієнтів по типу мене, що заборонено із їхніх карт поповнювати рахунок на космолоті?? чи ми це собі знаємо, а людям не скажемо — нехай здогадаються ідеотизм!
2. Чому банк на даний чи схожі сайти не заблокував — заборонив можливість поповнення — внесення коштів як це зробили інші нормальні банки теж питання?
3. Чому можливість поповнити із карти та вивести кошти на карту є, чому вона не заборонена?
Клієнти самостійно мають за це все здогадатись???
Проінформувати про це задньою датою так не піде це не вихід, це проблему не вирішує.
Тому я надіюсь що я пишу в останнє відгук і дуже вірю в те що банк піде на зустріч та врегулює дану проблему, знайде разом
із поліцією винних та анулює борг! Тому що я впевнений що я не перший і не останній в Пумбі із такою ситуацією!
Прошу Міністерства Фінансів як високий орган повпливати на це.
Коментарі (5)
Даний відгук я вже пишу в третє тому що банк не вирішив мою проблему, а повісив на мене борг якого я не брав!
В першому відгуку 08.12.2023 описана ситуація на сайті та присвоєна заявка з номером 72842 — в якій все максимально детально як на мене описано!
Розповідаю більш детальніше що відбувалося за цей час з моменту подання заяви — 12 днів
З боку Поліції по заяві яку я писав — відкрито кримінальне провадження присвоєний номер, маю витяг, призначена слідча по справі, сьогодні мене проінформовано що близько 30 днів буде глибша по справі.
З боку банку мною була описана ситуація, подана заява про розслідування та оскарження на відділенні найближчого банку від мого дому. Буквально через тиждень була надана відповідь не листом не дзвінком, а звичайним смс на телефон цитую: відмовляємо в даній заявці у зв’язку із тим що дані прив’язані до електронного гаманця Google Pay в моєму випадку — тобто я так розумію ми не маємо права підв'язувати картки до Google Pay всесвітньої програми яку придумали для зручності розрахунків телефоном через NFC дивно де це прописано при відкриті карткового рахунку це вказано не було … компанія Google теж напевно не в курсі за ПУМБ.(інноваційність)
Тобто люди які користуються Apple/Google Pay знайте якщо вас пограбують то ви будете винні через те що користуєтесь технологіями 21 століття. Дивно? — дуже дивно!
На мою думку це не відповідь висококваліфікованого банку та заступника начальника управління! Є можливість для роздумів…як думаєте
Сьогодні я прибув до відділення та мені вже надали таку ж відповідь але на офіційному фірмовому бланку, в якому констатація фактів та знову за те що відмовлено в зв’язку із прикріпленням до електронного гаманця… можливо представники подумали що я гляну на бланк і погоджусь бо гарно написано ну ні не аргумент не вирішено проблему. не пройшло. Керівник відділення відразу дала відповідь що ми за тебе борг не закриємо ми тобі розіб'ємо на розстрочку плати… тобто плати за кого за шахраїв!..
Скажіть мені будь ласка це ж шахраї придумали схему списання через електронний гаманець, не я, звідки я знав яка в них схема звідки цеж шахраї. тим паче як підтвердилось списання без підтвердження отп чи смс пароля, питання до безпеки та верефікації?.. як могли списатись кошти через Google Pay якщо це відбувалося із 5:57 до 6:02 телефон був зі мною та я відпочивав рано? І взагалі мій номер телефону підкріплений до паспорта та інн його не зламаєш, питань багато відповідей мало.
Керівник ще додала що перед цим за декілька днів я із даної карти поповнював ігровий рахунок на космолот, можливо і поповнював але заборгованості по даній картці не було в день шахрайства!
Та і сам по собі космолот це велика компанія Юридична особа яка працює офіційно та сплачує всі податки, ми бачимо рекламу цього сайту скрізь погодьтесь, це не якийсь не зрозумілий сайт. Додала мов що політикою банку це заборонено. стоп якщо це так тоді є декілька запитань:
1. Чому банк не зробив будь яке інформування для клієнтів по типу мене, що заборонено із їхніх карт поповнювати рахунок на космолоті?? чи ми це собі знаємо, а людям не скажемо — нехай здогадаються ідеотизм!
2. Чому банк на даний чи схожі сайти не заблокував — заборонив можливість поповнення — внесення коштів як це зробили інші нормальні банки теж питання?
3. Чому можливість поповнити із карти та вивести кошти на карту є, чому вона не заборонена?
Клієнти самостійно мають за це все здогадатись???
Проінформувати про це задньою датою так не піде це не вихід, це проблему не вирішує.
Тому я надіюсь що я пишу в останнє відгук і дуже вірю в те що банк піде на зустріч та врегулює дану проблему, знайде разом
із поліцією винних та анулює борг! Тому що я впевнений що я не перший і не останній в Пумбі із такою ситуацією!
Прошу Міністерства Фінансів як високий орган повпливати на це.
Ответ банка
20 грудня 2023, 20:59
Вітаємо!
Згідно з правилами Міжнародної платіжної системи та Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб не підлягають оскарженню операції, здійснені із застосуванням платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Згідно з правилами Міжнародної платіжної системи та Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб не підлягають оскарженню операції, здійснені із застосуванням платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Група Компаній відкрила рахунки у ПУМБ. Маємо систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк. В наш час це сама примітивна функція системи дистанційного обслуговування. Жодний банк з яким працювали не має таких проблем. Ганьба!!! Змініть технічну службу.
Коментарі (2)
Ответ банка
6 червня 2023, 16:51
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ответ банка
14 березня 2023, 14:06
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли можливість оцінити обслуговування у нашому відділенні.
Дякуємо, що знайшли можливість оцінити обслуговування у нашому відділенні.
09.09.2022р. ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» зверталось на гарячу лінію з питанням: «Коли буде розглянуто Заяву про закриття розрахункового рахунку?».
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цього приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
13.09.2022р. директору зателефонував менеджер Хмельницький Олександр Євгенович з приводу звернень на гарячу лінію 09.09.22р. та 12.09.22р. і повідомив, що нібито за рішенням Служби безпеки банку, Заява на закриття розрахункового рахунку не буде розглянута, але ознайомити з таким рішенням відмовився. Гаряча лінія не підтверджує наявність такого рішення.
На що Хмельницькому було повідомлено наступне: «В черговий раз повідомляємо вам, що підприємство не буде виконувати особисті бажання менеджера, але не відмовляється виконати законні вимоги банку, тож в черговий раз просимо надати офіційний лист або запит від банку на вчинення якихось дій або надання якихось документів для найскорішого розгляду Заяви на закриття розрахункового рахунку».
Менеджер Хмельницький відповів, що такий запит готується.
Звертаємо увагу на те, що цей офіційний запит, за словами Хмельницького, готують та узгоджують між собою фахівці юридичного та інших відділів банку з 06.09.2022р., але станом на 14.09.2022р. — «він ще не готовий, підготовка та узгодження на фінальному етапі, протягом тижня надамо».
13.09.2022р. представник за довіреністю від підприємства ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до відділення ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118 для того, щоб передати платіжне доручення на оплату податку на прибуток у паперовому вигляді, оскільки систему «ПУМБ Digital Business» підприємству було відключено, а розрахунковий рахунок ще не закрито. Менеджер вищезгаданого відділення ПУМБ Жилюк Марина Валентинівна з невідомих причин відмовилася прийняти платіжне доручення та порадила подати його обслуговуючому менеджеру Хмельницькому Олександру Євгеновичу.
На дії/бездіяльність менеджера Жилюк М. В. було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Після цього представник ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до обслуговуючого менеджера Хмельницького О.Є. у відділення ПУМБ за адресою пр.-т Оболонський, 22-В з проханням прийняти те саме платіжне доручення на оплату податку на прибуток. Менеджер Хмельницький О.Є. відмовився прийняти платіжне доручення з позначкою про отримання на другому примірнику та запропонував залишити його на столі, після чого сказав наступне: «я його відсканую та направлю до служби безпеки для подальшого розгляду, відповідь ви отримаєте протягом 30 днів».
На дивні дії менеджера Хмельницького було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Станом на 14.09.2022р. кошти не повернуті, розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку 25.08.2022р. лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена, банк не приймає платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:
1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
4) Чому саме менеджери банку Жилюк М. В. та Хмельницький О.Є. не приймають платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді?
Посилання на відгук 1
Посилання на відгук 2
Коментарі (4)
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цього приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
13.09.2022р. директору зателефонував менеджер Хмельницький Олександр Євгенович з приводу звернень на гарячу лінію 09.09.22р. та 12.09.22р. і повідомив, що нібито за рішенням Служби безпеки банку, Заява на закриття розрахункового рахунку не буде розглянута, але ознайомити з таким рішенням відмовився. Гаряча лінія не підтверджує наявність такого рішення.
На що Хмельницькому було повідомлено наступне: «В черговий раз повідомляємо вам, що підприємство не буде виконувати особисті бажання менеджера, але не відмовляється виконати законні вимоги банку, тож в черговий раз просимо надати офіційний лист або запит від банку на вчинення якихось дій або надання якихось документів для найскорішого розгляду Заяви на закриття розрахункового рахунку».
Менеджер Хмельницький відповів, що такий запит готується.
Звертаємо увагу на те, що цей офіційний запит, за словами Хмельницького, готують та узгоджують між собою фахівці юридичного та інших відділів банку з 06.09.2022р., але станом на 14.09.2022р. — «він ще не готовий, підготовка та узгодження на фінальному етапі, протягом тижня надамо».
13.09.2022р. представник за довіреністю від підприємства ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до відділення ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118 для того, щоб передати платіжне доручення на оплату податку на прибуток у паперовому вигляді, оскільки систему «ПУМБ Digital Business» підприємству було відключено, а розрахунковий рахунок ще не закрито. Менеджер вищезгаданого відділення ПУМБ Жилюк Марина Валентинівна з невідомих причин відмовилася прийняти платіжне доручення та порадила подати його обслуговуючому менеджеру Хмельницькому Олександру Євгеновичу.
На дії/бездіяльність менеджера Жилюк М. В. було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Після цього представник ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до обслуговуючого менеджера Хмельницького О.Є. у відділення ПУМБ за адресою пр.-т Оболонський, 22-В з проханням прийняти те саме платіжне доручення на оплату податку на прибуток. Менеджер Хмельницький О.Є. відмовився прийняти платіжне доручення з позначкою про отримання на другому примірнику та запропонував залишити його на столі, після чого сказав наступне: «я його відсканую та направлю до служби безпеки для подальшого розгляду, відповідь ви отримаєте протягом 30 днів».
На дивні дії менеджера Хмельницького було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Станом на 14.09.2022р. кошти не повернуті, розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку 25.08.2022р. лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена, банк не приймає платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:
1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
4) Чому саме менеджери банку Жилюк М. В. та Хмельницький О.Є. не приймають платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді?
Посилання на відгук 1
Посилання на відгук 2
Ответ банка
16 вересня 2022, 16:01
Вітаємо!
Хочемо звернути Вашу увагу, що АТ «ПУМБ» здійснює свою діяльність виключно у правовому полі і неухильно дотримується вимог законодавства.
Згідно правил збереження банківської таємниці, ми не можемо розголошувати деталі щодо нашої роботи у відкритих джерелах.
Лист з офіційною відповіддю було надіслано на юридичну адресу вашої компанії 15.09, про що проінформовано контактну особу в телефонному режимі.
Хочемо звернути Вашу увагу, що АТ «ПУМБ» здійснює свою діяльність виключно у правовому полі і неухильно дотримується вимог законодавства.
Згідно правил збереження банківської таємниці, ми не можемо розголошувати деталі щодо нашої роботи у відкритих джерелах.
Лист з офіційною відповіддю було надіслано на юридичну адресу вашої компанії 15.09, про що проінформовано контактну особу в телефонному режимі.
В зв’язку з ненаданням відповідей на заяви про закриття рахунків,
цю вимогу направлено до банку у встановленому законом порядку
«25» серпня 2022 року від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» надійшов лист, в якому повідомлялось про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та необхідністю подання заяви на закриття поточних рахунків.
«31» серпня 2022 року, ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» було подано в паперовому вигляді у відділення № 21 АТ «ПУМБ» в м.Києві (вул. Велика Васильківська, 118, м.Київ) Заяву про закриття рахунків UA…, UA… та перерахування залишку коштів за відповідними реквізитами (вхідний № 120/84/07.8 від 31.08.2022р.).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 1075 Цивільного кодексу України, Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Згідно ч. 3 ст. 1075 Цивільного кодексу України, залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
В зв’язку з тим, що умовами Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, який було укладено між ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», не встановлено строк виконання зобов’язання щодо перерахування залишку коштів на рахунку, який закривається за заявою Клієнта, таке зобов’язання, відповідно до положень ч.2 ст. 530 Цивільного кодексу України повинно бути виконано Банком протягом 7 (семи) днів від дня пред’явлення вимоги.
Враховуючи, що Заява про закриття рахунків та перерахування залишку коштів була подана ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» 31.08.2022 року, Банк зобов’язаний виконати відповідні зобов’язання до 07.09.2022 року (включно).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо до 07.09.2022 року (включно), закрити рахунки UA … (залишок коштів 3522602,20 грн.),
UA … (залишок коштів 0,00 грн.) та перерахувати залишок коштів в розмірі 3522602,20 грн за наступними реквізитами:
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», ЄДРПОУ 44423140,
IBAN UA… в АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957.
У випадку незадоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до господарського суду за захистом наших прав з відповідними позовними вимогами.
Коментарі (6)
цю вимогу направлено до банку у встановленому законом порядку
«25» серпня 2022 року від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» надійшов лист, в якому повідомлялось про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та необхідністю подання заяви на закриття поточних рахунків.
«31» серпня 2022 року, ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» було подано в паперовому вигляді у відділення № 21 АТ «ПУМБ» в м.Києві (вул. Велика Васильківська, 118, м.Київ) Заяву про закриття рахунків UA…, UA… та перерахування залишку коштів за відповідними реквізитами (вхідний № 120/84/07.8 від 31.08.2022р.).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 1075 Цивільного кодексу України, Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Згідно ч. 3 ст. 1075 Цивільного кодексу України, залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
В зв’язку з тим, що умовами Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, який було укладено між ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», не встановлено строк виконання зобов’язання щодо перерахування залишку коштів на рахунку, який закривається за заявою Клієнта, таке зобов’язання, відповідно до положень ч.2 ст. 530 Цивільного кодексу України повинно бути виконано Банком протягом 7 (семи) днів від дня пред’явлення вимоги.
Враховуючи, що Заява про закриття рахунків та перерахування залишку коштів була подана ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» 31.08.2022 року, Банк зобов’язаний виконати відповідні зобов’язання до 07.09.2022 року (включно).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо до 07.09.2022 року (включно), закрити рахунки UA … (залишок коштів 3522602,20 грн.),
UA … (залишок коштів 0,00 грн.) та перерахувати залишок коштів в розмірі 3522602,20 грн за наступними реквізитами:
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», ЄДРПОУ 44423140,
IBAN UA… в АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957.
У випадку незадоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до господарського суду за захистом наших прав з відповідними позовними вимогами.
Ответ банка
7 вересня 2022, 17:54
Вітаємо! Відповідь була надана до Вашого попереднього звернення.