Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: вул. Андріївська, 4, Київ

Адреса:
Київ, вул. Андріївська, 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
8 листопада 2025, 13:29
Завжди був незадоволений тим, як працює офлайн ПУМБ, але завдяки зручному мобільному застосунку взаємодія з офлайн банком зведена майже до нуля, це безумовно плюс.
Тепер про мінуси:
— перевипуск фізичної карти 150грн за будь якої причини перевипуску;
— валюта в касі є, але її відмовляються видавати без замовлення, навіть 100 євро. і це в центрі Києва;
— процесінг наче зроблений на колінці, нічого не можна виконати в проміжок між 23:00—01:00, перекази зависають або обриваються на півшляху;
— присилають акції, які не працюють;
— було таке, що повністю пропали шаблони комуналки.

Останній раз прийшла акція: перекажи 3000+грн на карту іноземного банку і отримай винагороду 300грн. Наче все зрозуміло, виконав переказ, а гроші не прийшли. Технічно цей переказ відбувається як заявка на валютообмін + автоматичний переказ валюти. Дивлюся в виписку, гроші зараховані на дебетовий рахунок в євро і залишилися в ПУМБ. Пишу в підтримку, кажуть ви не переказували на іншу карту, ви замовляли валютообмін. Роблять з мене дурня, наче це не у них зламалося, а я помилився і замість номеру карти я десь відкопав IBAN дебетового рахунку в євро.

Виконав таку саму операцію другий раз, записав відео як я це роблю. В цей раз виконано валютообмін (як і перший раз) + одразу виникло списання на карту іноземного банку = я виконав умови акції, мало б бути зараховано винагороду.
Винагороду не зараховано, на питання чому — чекайте 3 робочі дні, хтось там має подивитися.

Процесінг відстійний, але найбільший провал — це комунікація, тобі не кажуть «у нас не вийшло, ми виправимося», помилкові операції списують на твою неуважність.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
18 листопада 2025, 9:38
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися таким розгорнутим відгуком.
Нам прикро, що у Вас склалися подібні враження та виникли незручності під час користування послугами.
Маємо зауважити, що перевипуск картки коштує 150 грн лише у випадку її втрати або механічного пошкодження. Якщо ж термін дії картки завершився або вона має виробничий брак, її заміна відбувається безкоштовно.
Також хочемо зазначити, що отримати готівку можна у будь-якій касі банку без попереднього замовлення. Водночас у межах вимог НБУ за добу дозволено зняти суму в еквіваленті до 100 000 грн. Рекомендуємо за можливості робити попереднє замовлення готівки, аби точно отримати потрібну суму.
Додатково повідомляємо, що технічні обмеження вночі стосуються лише кредитних рахунків, оскільки в цей період відбуваються регламентні процедури. Це може тимчасово впливати на роботу кредитної картки в застосунку, але ніяк не обмежує користування дебетовою.
Просимо також уточнити в особистих повідомленнях, чи відновилися Ваші шаблони. Якщо ні — ми перевіримо інформацію та зробимо все можливе, аби допомогти Вам у вирішенні цього питання.
Щодо бонусу за умовами акції — Ваше звернення було передано до відповідального підрозділу і перебуває в роботі. Як тільки перевірку буде завершено, Ви отримаєте зворотний зв’язок.
Ми дуже цінуємо Ваш відгук, адже він допомагає нам виявляти слабкі місця та ставати кращими.Вітаємо!
5
2 листопада 2025, 0:12
Хочу поділитися радісною новиною
Тиждень тому я попалася на шахрайську схему і втратила 18к. Але я не збиралася це так лишати, бо вважаю, що кожне шахрайство має бути покаране і подала заяву в Департамент Кіберполіції. В той же час звернулася у свій банк (ПУМБ), щоб дізнатися як вчинити в даному випадку. І так, як я являюся ВІП-клієнтом, в моєму пакеті послуг була страховка на випадок шахрайств, про яку я не памʼятала, але мій менеджер нагадала і запропонувала подати форму на відшкодування.
Я надала весь пакет документів для цього і
чекала на результат розгляду, який мав тривати до 10 робочих днів. Сьогодні, на 5 день від дня подачі заяви я отримала відшкодування. Хочу подякувати своєму менеджеру Сніжані,
котра відповідає мені на будь-які мої питання
24/7 i взагалі ПУМБу за клієнтоорієнтований підхід. Ви найкращий банк❤️‍🔥
Коментарі (11)
Ответ банка
ПУМБ
2 листопада 2025, 15:55
Вітаємо!
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми дуже раді, що ситуація вирішилась швидко та на Вашу користь!
Обов’язково передамо Ваші слова подяки Сніжані!
3
4 вересня 2025, 18:27
банк Пумб это — сколько время? ответ — мы не курим)) это уже второй мой случай неодекватности ответов от банка, такое подозрение что отвечают не операторы даже не чат ДЖИПити, а какой то неодекватный бот. первый раз — пумбы перевернули все жертву сделали мошенником, а **" жертвой разбирались неделю, ни чего не помогло на все доказательства полный игнор … второй случай — я пишу заявление предоставляю доказательства что меня киданули на олх — можно что-то сделать? вернуть деньги или карту заблокировать мошеннику. внимание ответа банка — вы ввели для входа в аккаунт все правильно)) ваша операция проведена успешно))). я звоню оператору говорю что банк болен и уже при втором серьезном случаи моего обращния вижу неодекатность — ответ — це ИИ, обращайтесь с жалобой. и так уже года два … но посравнению с укрсиб банком это еще пойдет, вот когда открыл карту в укрсиб — там вообще такая чехарда началась, что нерв не хватило, закрыл через месяц и сказа чур меня больше связываться … Пумб впринцыпе хороший банк пока у вас что-то не случилось, потом все, вы уже лишний вразумительного ответа и действий вы не дождетесь, я так понял что не хватка или кадров или система построена на автоматизме ботах типа ИИ, так песонально вам профи ни кто париться не будет с вами ради трех копеек… или у них аутсорс — тогда понятно весь этот пинг понг в одни ворота… обращение в банк номер — 202507−2472 от 07 07 2025 Власенко Виталий В
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
4 вересня 2025, 19:39
Вітаємо!
Вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації, що склалася.
1
16 липня 2025, 16:18
Зніміть обмеження з рахунків. 08.07.2025 року по дорученні отримано вашим банком від приватного виконанця постанову, але ходжу кругами, Банк морозиться, нібито не отримував постанови. Надсилаю номер трека 0601166644759 А це підтвердження отримання 0601166644759
Укрпошта
08 ЛИП. 4 днів in transit
11:48

м. Київ, Україна, 04070

Вручено за довіреністю

07 лип.
• М. Київ, Україна, 04070
4
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
16 липня 2025, 17:21
Вітаємо! Прикро, що у вас склалось негативне враження. Ми бажаємо в усьому розібратись, саме тому написали в приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації.
1
29 жовтня 2024, 14:32
сколько их было, но этот поразил вообще, делают что вздумается. я добропорядочный гражданин, но меня выставили как мошенника без обьяснения причин. заблокировали карту, заблокировали телефон, что бы я не мог дозвониться, в отделение приходишь, не дают ни какую информацию, ни кто мне не звонит, только пишут свои письма — вы занимаетесь подозрительной деятельностью. все на этом точка, ничего не хотят слышать не видеть, все что яговорю и предоставляю — ответ не правдивая информация. я ничего не могу сделать ходил в банк 5 раз, оставили без средств существования. В начале угрожали что я занимаюсь криптой, потом что я др махинации, потом сказали что просто пришел отзыв денег назад, операции 2х месячной давности и вам надо таказать что вы не осел. воообщем заврались, не знают как отобрать у меня деньги и не отдавать. доказательст сведенний и информации не могу получить от них неделю полный мороз. достоверность моих слов — мой номер0963262159это просто скотское отношение к клиентам без извений, как так ни за что оставить человека без средств существования. ответ банка — это для нас норма до 45 дней живите как хотите, им плевать что у Вас дети семья аренда. Вот такие животные.
Коментарі (21)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
29 жовтня 2024, 15:05
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
5 не зарахована
30 серпня 2024, 7:21
Хотів би подякувати Марині Стасенко, начальниці відділу на Андріївському узвозі, 4, за оперативне вирішення проблеми, яка виникла в липні через затримку відправлення банківського переказу. Усе було зроблено швидко та професійно.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
30 серпня 2024, 9:47
Вітаємо! Щиро вдячні за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку!
1
30 березня 2024, 8:43
Банк не правомірно та підступно усіма шахрайськими маніпуляціями стягує подвійну і хоче потрійну суму заборгованості (і це вже з урахуванням відсотків і інших платежів), заборгованості, що виникли по 2-ом договорам тільки після введення воєнного стану в країні, вимушеного закриття ФОП, втрати заробітку та вимушеному виїзду з країни. До війни мала ідеальну кредитну історію і жодного простроченого платежу. На жаль все змінилося для мене як і для багатьох українців, і досі не маючи роботи, якось вдалось позичити і оплатити більший по сумі договір № 1001999065901 — 82810 грн., по програмі прощення (з загальної суми без програми — 103,509.49 грн.,) по другому договору № 2001927168101 вже не мала ніде взяти кошти для повного погашення 58,946.18 грн, і погасила зазначену мінімальну суму, спочатку назвали 7000, погасила 7100, потім того ж місяця, ще витребували 3000 грн., заплатила і їх, потім звернулася за обіцяним гарантійним листом по погашеному договору, який мав закритися за 14 днів, але по факту і через місяць ніхто не підтвердив його закриття (як обіцяли в електронній переписці з банком). А по другому кредиту, навіть після спроби оплачувати частково, бо спершу це оператор банку на гарячій лінії повідомив, що хоча б по 2000 грн. мінімум треба вносити щомісяця, потім інший оператор через тиждень почав агресивно змушувати заплатити одразу всю зоставшуся суму, при чому дзвінки й досі йдуть кожного дня моїй мамі, бабусі та на мій номер, що не працює за кордоном. І названі суми операторами були різні, одні називали суму в 80 тисяч, потім, коли сама намагалася звʼязатися інші оператори підтверджували внесені мною суми і вже називали більш реалістичну суму залишку 40−50 тисяч, різні оператори різні суми називали, в додатку навіть інформації по договорам не має, і коли я попросила інформацію про договір і пояснення як нараховуються відсотки, мені відповіли, що інформація була надана з моменту заключення договору, тобто до війни (але всі папери і договори втрачені з початком війни і я їх не маю). Кожного місяця, з січня цього року починаючи я сплачувала ці мінімальні суми.
І зараз я отримала повідомлення по вже проведене скорочене засідання суду і прийняте рішення стягнення суми по вказаним вище договорам в повній сумі 156325 грн 12 коп. та витрати зі сплати судового збору в сумі 2147 грн 20 коп,.
Так, як начебто я і не платила нічого. Банк не правомірно, підло надав брехливу, як виявилось не узгоджену інформацію про програму прощення, стягнув майже 83 тисячі грн. що за даної складної ситуації навіть повернути родичам не можу, спочатку підтвердив, що кошти надійшли і договір буде закрито і що всі умови по конкретно цьому договору № 1001999065901 виконано, але обіцяного листа так і не надав. Також близько 20 тисяч гривень в сумі, відібрав на оплату іншого договору № 2001927168101. І тепер ще насильно через суд вимагає 158,5 тисяч грн,.
А також кожного дня телефонують і погрожують мамі і бабусі та вимагають ще стягнення, і телефонують не колектори, а сам банк.

On Fri, Jan 5, 2024 at 14:20 PUMB info wrote:
Добрий день, Тетяно Вікторівно!

По договору 1001999065901 кошти по пропозиції було зараховано 26.12. Процедура прощення триває 14 днів.

Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!

Приєднуйтесь до нас у Viber та Telegram!
.
З повагою,
Центр обслуговування клієнтів ПУМБ
+38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290−7-290 (для абонентів Киевстар)
+38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell)
info@fuib.com | www.pumb.ua | www.facebook.com/pumbua
Коментарі (10)
Ответ банка
ПУМБ
30 березня 2024, 10:25
Вітаємо!

Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
2
17 січня 2024, 7:04
ПУМБ заблокував ПУМБ онлайн, прийшло повідомлення на Вайбер. Шановний клієнте, по Вашим рахункам встановлені обмеження на здійснення видаткових операцій у зв`язку з підозрілими діями. Для вирішення питання зверніться до відділення Банку з паспортом. Дзвоню на гарячу лінію мене автоматичний голос посилає до банку.
1. Невже неможна зробити гарячу лінію, по телефону ПУМБ? Автоматичний голос ще знущаються, каже напишіть внутрішній номер менеджера. Звідки я його знаю, хто цей номер взагалі знає? По телефону я могла дізнатись інформацію швидше 100% бо ту інформацію що отримала була тупо на словах.

Я пішла в банк пумб, Васильківська 2. Мабуть в банках думають що я безробіття, і у мене є купа вільного час ходити туди сюди, і сидіти в черзі. Сидиш чергу, менеджер каже. — Ваш рахунок заблокований, зараз я спитаю у головного офісу в чому проблема, ідіть до дому я через годину з вами зв’яжуться. Кажу я тут почекаю, десь з пів години каже ваш рахунок було заморожено із за підозри в шахрайстві. Клієнт поскаржився що ви шахрай.🤦 Ну офігено. Кажу що за клієнт, на яку суму скарга, коли було надходження, витягніть з мого пумба онлайн інформацію, там є переказ. Каже ми не розголошуємо інформацію другим особам😵‍💫. Кажу яким другим, це мій ПУМБ онлайн, це моя транзакція, відкрийте його я сама витягну інформацію. Я хочу поскаржитись на цього клієнта, мене заблокували не законно🤬. Каже ми ніяких документів не показуємо 🤦. Я знов по другому кругу йому поясню що мені треба для розуміння хто це. Кажу надайте мені документ що мене заблокували, хоч якийсь документ, що така то така особа, на мене поскаржилась.Ні ми не надаємо ніякої інформації другим особам. 🤦🤦🤦 Кажу зробіть мені скрін, витріть конфіденційну інформацію, надайте мені хоч щось. Ні неможна 🤦🤦🤦. От що мені дав цей похід нічого…
Видавила з нього тільки що це було грошове надходження 2350.

2. Пункт мінусів ПУМБ, ви просто витрачаєте час в банку, ніяких документів про блокування ваших рахунків вам не надають. А ви на хвилиночку прийшли з своїм документом, ви їх клієнт, в них можливо лежать ваші депозити валютні та гривневі🤬🤬🤬. І ви третя особа🤬, вам не надають жодного документа🤬. Я вже до крайності дійшла навіть просила сфотографувати хоч щось, думаю може в них грошей на папір немає, кажу відправте мені на пошту, на вайбер 😔.
🤦🤦🤦🤦

Я вже співпрацюю з ним років 4, реально всім казала що в них і депозити гарні, правда додаток ПУМБ онлайн дно, мої батьки вже старі то їм треба на комп’ютері все, а не на малому телефоні.
Бо працював би ПУМБ онлайн, я б просто дізналась, чиє ім'я не співпадає з покупкою валюти на біржі 🤦, і через бінанс вирішила проблему. Ні ми 3 день робимо трагедію.

Я прийшла додому зв’язалась з бінанс вони надали виписку про транзакції. Я знов пішла в банк 🤣, бо я ж не можу онлайн надати виписку банку. Я знов відсиділа чергу, довгу бо клієнт робив кредитку 🥲.
Передала виписку з бінанс менеджера по пошті. Пішла до дому.

Дзвінок десь біля шостої, каже ім'я не співпадає з випискою. Каже розблочять вас якщо доведете що то шахрай, треба підтвердження з бінансу що це шахрайські дії.

Лізу в бінанс, дивлюсь, а я вже не одна, нас вже два л**а які потрапили під цей акаунт, і ми обоє пумб 🤣
Пишу в групу підтримки бінанс. В 3 поясню ситуацію. Вони кажуть, так схоже це шахрай, ми можемо його заблочити якщо ви надасте нам хто саме перевів вам кошти, на цю суму 2350. І доведіть нам що це не ви шахрай, доведіть що у вас заблокований рахунок 🤣🤣🤣
Кажу як? ПУМБ онлайн не надає мені ніяких документів, що я заблокована, показую тільки скрін з вайбера 🤣. Кажуть дістаньте з власного кабінету хто надіслав гроші, а як ПУМБ онлайн закрив мій рахунок і додаток ПУМБ онлайн 🤣🤣🤣. Я б і самостійно це дістала, і вже б прищючила це па**о. І перенесла в ПУМБ докази що то шахрай, але ні ПУМБ онлайн не шукає легких шляхів.
Бінанс кажуть всі банки мають вам надати причину блокування і хто подав скаргу. Ага прям всі, всі крім ПУМБ, бо ПУМБ походу забули що я їх кліент і в них мої гроші, бо поваги 0.

3. Мінус це блокують не тільки ваші рахунки в і ваш ПУМБ онлайн, де вся ваша інформацію

От як отримати в документах причину блокування свої рахунків, і ким була подана скарга? Як провчити шахрая, якщо сам ПУМБ тобі не сприяє в цьому? 🤬🤬🤬🤬

В бінансі що б ви розуміли сказали заблокуємо в надамо все що треба. Дайте лише розуміння.

Були б в мене документи (як сказали в бінанс хоча б фото, про те що мене заблочили ПУМБ) де написано хто та за що скарга.
То тоді б в бінансі, за арештували би рахунки шахрая, мені б повернули біткоїни 🤣, Якщо людина з чого рахунку були тіпа вкрадені кошти, що мало імовірно 🤣, я б йому кошти прислала, з тих що бінанс мені надіслав би. Ну логічно ж 🤣🤣🤣🤣🤣 жартую.

Бінанс просто заморозить рахунки шахраїв, і надасть необхідні документи мені, а я передам банку ПУМБ. Всього то треба мені документи що підтверджують мою особу, що є постраждалою.

ПУМБ як виріши проблему жепідтвердженя мого блокування не на словах?

Я б хотіла залишитись клієнтом цього банку, але з таким відношенням, треба шукати інший банк. Бо я так розумію тільки закриття рахунків мені світить. Бо ПУМБ не іде мені на зустріч у надані допомоги 🙄.

Не рекомендую банк більше нікому, буду 10 своїм друзям та родичям казати уходити з пумбу
Коментарі (8)
Ответ банка
ПУМБ
17 січня 2024, 10:19
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
3
4 січня 2024, 6:48
28.12.2024 року ПУМБ зненацька заблокував мені усі рахунки, на яких були усі мої гроші. При цьому, до мене ніхто не зателефонував з ПУМБ-у і не повідомив, що мої рахунки заблоковано. Я поїхав у супермаркет, закупив дві валізи продуктів, на касі все вийшло на 12000 грн., ціла гора продуктів, бо мав бути Новий Рік, приїхати мали гості. В результаті, коли діло дійшло до оплати продуктів, то виявилося, що вона не можлива, бо ПУМБ заблокував мені карту. Для мене це був шок. Крім того, уявіть собі, як матюкалися на касі, адже їм прийшлось усі ті дві валізи продуктів розносити по полицям назад. Повний облом! Беру далі і їду в саме головне відділення ПУМБ по Україні — м. Київ, вул. Андріївська, 4. Там співробітниці банку починають перевіряти мою ситуацію і кажуть, що служба безпеки банку заблокувала мої рахунки і що, можливо, сталася якась помилка. Я запитую їх, по якій причині? Мені працівники банку ПУМБ на головному відділенні відповідають, що вони не знають причину, що це потрібно звертатися їм у службу безпеки ПУМБ. Сьогодні вже 04 січня 2024 року. Новий Рік просидів без грошей, без святкового столу, без гостей. Всі гроші заблоковані, не маю за що купити хліб в магазині. Звертався в поліцію, в кіберполіцію. Там сказали, що до мене у них питань не має, і що не має ніяких судових рішень, які могли б заблокувати мій рахунок. Самі поліцейські телефонували в ПУМБ, щоб дізнатися причину блокування — їм не говорять. Звернувся до адвоката. Адвокат каже, що потрібно знати причину блокування, щоб ПУМБ дав офіційну відповідь, написав звернення письмове, буду очікувати 30 днів щоб просто взнати відповідь, чому мене заблокували? Хотів закрити рахунки — написав заяву про закриття рахунків в ПУМБ. Вони мені відмовили закривати рахунки по причині що служба безпеки ПУМБ їх заблокувала. Хоч це не законно, адже не можна закривати рахунок ТІЛЬКИ якщо він заблокований рішенням суду.
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
Коментарі (64)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
4 січня 2024, 9:26
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
2 не зарахована
20 грудня 2023, 19:30
Шановні представники Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Даний відгук я вже пишу в третє тому що банк не вирішив мою проблему, а повісив на мене борг якого я не брав!
В першому відгуку 08.12.2023 описана ситуація на сайті та присвоєна заявка з номером 72842 — в якій все максимально детально як на мене описано!
Розповідаю більш детальніше що відбувалося за цей час з моменту подання заяви — 12 днів
З боку Поліції по заяві яку я писав — відкрито кримінальне провадження присвоєний номер, маю витяг, призначена слідча по справі, сьогодні мене проінформовано що близько 30 днів буде глибша по справі.
З боку банку мною була описана ситуація, подана заява про розслідування та оскарження на відділенні найближчого банку від мого дому. Буквально через тиждень була надана відповідь не листом не дзвінком, а звичайним смс на телефон цитую: відмовляємо в даній заявці у зв’язку із тим що дані прив’язані до електронного гаманця Google Pay в моєму випадку — тобто я так розумію ми не маємо права підв'язувати картки до Google Pay всесвітньої програми яку придумали для зручності розрахунків телефоном через NFC дивно де це прописано при відкриті карткового рахунку це вказано не було … компанія Google теж напевно не в курсі за ПУМБ.(інноваційність)
Тобто люди які користуються Apple/Google Pay знайте якщо вас пограбують то ви будете винні через те що користуєтесь технологіями 21 століття. Дивно? — дуже дивно!
На мою думку це не відповідь висококваліфікованого банку та заступника начальника управління! Є можливість для роздумів…як думаєте
Сьогодні я прибув до відділення та мені вже надали таку ж відповідь але на офіційному фірмовому бланку, в якому констатація фактів та знову за те що відмовлено в зв’язку із прикріпленням до електронного гаманця… можливо представники подумали що я гляну на бланк і погоджусь бо гарно написано ну ні не аргумент не вирішено проблему. не пройшло. Керівник відділення відразу дала відповідь що ми за тебе борг не закриємо ми тобі розіб'ємо на розстрочку плати… тобто плати за кого за шахраїв!..
Скажіть мені будь ласка це ж шахраї придумали схему списання через електронний гаманець, не я, звідки я знав яка в них схема звідки цеж шахраї. тим паче як підтвердилось списання без підтвердження отп чи смс пароля, питання до безпеки та верефікації?.. як могли списатись кошти через Google Pay якщо це відбувалося із 5:57 до 6:02 телефон був зі мною та я відпочивав рано? І взагалі мій номер телефону підкріплений до паспорта та інн його не зламаєш, питань багато відповідей мало.
Керівник ще додала що перед цим за декілька днів я із даної карти поповнював ігровий рахунок на космолот, можливо і поповнював але заборгованості по даній картці не було в день шахрайства!
Та і сам по собі космолот це велика компанія Юридична особа яка працює офіційно та сплачує всі податки, ми бачимо рекламу цього сайту скрізь погодьтесь, це не якийсь не зрозумілий сайт. Додала мов що політикою банку це заборонено. стоп якщо це так тоді є декілька запитань:
1. Чому банк не зробив будь яке інформування для клієнтів по типу мене, що заборонено із їхніх карт поповнювати рахунок на космолоті?? чи ми це собі знаємо, а людям не скажемо — нехай здогадаються ідеотизм!
2. Чому банк на даний чи схожі сайти не заблокував — заборонив можливість поповнення — внесення коштів як це зробили інші нормальні банки теж питання?
3. Чому можливість поповнити із карти та вивести кошти на карту є, чому вона не заборонена?
Клієнти самостійно мають за це все здогадатись???
Проінформувати про це задньою датою так не піде це не вихід, це проблему не вирішує.
Тому я надіюсь що я пишу в останнє відгук і дуже вірю в те що банк піде на зустріч та врегулює дану проблему, знайде разом
із поліцією винних та анулює борг! Тому що я впевнений що я не перший і не останній в Пумбі із такою ситуацією!
Прошу Міністерства Фінансів як високий орган повпливати на це.
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
20 грудня 2023, 20:59
Вітаємо!

Згідно з правилами Міжнародної платіжної системи та Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб не підлягають оскарженню операції, здійснені із застосуванням платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця.

Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Сторінки: 12345