Відділення ПУМБ: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Адреса:
Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
andreytkachuk
24 березня 2024, 17:33
Хочу перевести с фоп карты на другой свой счет фоп уже 5 час в обработке платеж почему? вы по выходных не проводите платеджи мне надо поставщику оплату сделать
Коментарі (2)
Ответ банка
24 березня 2024, 18:12
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно розберемось детальніше та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно розберемось детальніше та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Завел фоп в пумб думал класно можно вести бизнес, но первый транш и уже 5 часов деньги в обработке, 400 грн просто заблокировались в холде, остальное не выводят, какой же отвратительный этот банк никому не рекомендую тут делать фоп пожалеете
Коментарі (1)
Ответ банка
6 березня 2024, 16:04
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та ІПН у приватні повідомлення аби у нас була можливість розібратися у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Нам шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та ІПН у приватні повідомлення аби у нас була можливість розібратися у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Доброго дня. Мене звати Грижук Степан Георгійовича я є клієнтом банку ПУМБ.
В грудні місяці відділом фін моніторингу була заблокована моя картка з грошима на рахунку в розмірі 80000 грн (банк надіслав мені смс про блокування ніби «за підозрілі фінансові операції»).
На вимогу банку я надав повний перелік документів, що підтверджують законність походження коштів: довідки з податкової ОК 5 (ОК 7), довідки про отримані зарплати, декларації дружини як члена сім'ї, також надала документи, що підтверджують родинні зв, язки, також чеки по письмові пояснення куди та для чого була зняти готівка за кордоном. Також надані договора оренди приміщення, які є вже на протязі довгого часу здаю в оренду.
Кожного разу людина, яка мені відписує по електронній почті знаходить все кумедніші відговорки на мою вимогу розблокувати рахунок, так як я надав повний перелік документів.
Далі вже мій терпець увірвався та я написав заяву на закриття рахунку та повернення коштів, на що мені надана відмова в закритті рахунку та поверненні коштів.
Звертаюся до Вас з проханням посприяти у вирішенні мого питання та повернення моїх особистих коштів. Враховуючи даний важкий час кожна гривня допомагає мені прожити дану важку життєву ситуацію. Натомість банк ПУМБ користається моїм безпомічним становищем в даній ситуації та свідомо затягує вирішення даного питання. Мотивуючи це тим, що ніби кошти будуть розблоковані «коли закінчиться військовий стан». Хоча я точно знаю, що весь необхідний перелік документів, що банк від мене вимагав, я надав повністю.
Звертаюся до Міністерства фінансів, як до контролюючого органу з проханням посприяти у вирішенні даного питання.
Коментарі (2)
В грудні місяці відділом фін моніторингу була заблокована моя картка з грошима на рахунку в розмірі 80000 грн (банк надіслав мені смс про блокування ніби «за підозрілі фінансові операції»).
На вимогу банку я надав повний перелік документів, що підтверджують законність походження коштів: довідки з податкової ОК 5 (ОК 7), довідки про отримані зарплати, декларації дружини як члена сім'ї, також надала документи, що підтверджують родинні зв, язки, також чеки по письмові пояснення куди та для чого була зняти готівка за кордоном. Також надані договора оренди приміщення, які є вже на протязі довгого часу здаю в оренду.
Кожного разу людина, яка мені відписує по електронній почті знаходить все кумедніші відговорки на мою вимогу розблокувати рахунок, так як я надав повний перелік документів.
Далі вже мій терпець увірвався та я написав заяву на закриття рахунку та повернення коштів, на що мені надана відмова в закритті рахунку та поверненні коштів.
Звертаюся до Вас з проханням посприяти у вирішенні мого питання та повернення моїх особистих коштів. Враховуючи даний важкий час кожна гривня допомагає мені прожити дану важку життєву ситуацію. Натомість банк ПУМБ користається моїм безпомічним становищем в даній ситуації та свідомо затягує вирішення даного питання. Мотивуючи це тим, що ніби кошти будуть розблоковані «коли закінчиться військовий стан». Хоча я точно знаю, що весь необхідний перелік документів, що банк від мене вимагав, я надав повністю.
Звертаюся до Міністерства фінансів, як до контролюючого органу з проханням посприяти у вирішенні даного питання.
Ответ банка
20 березня 2023, 18:15
Вітаємо!
Нам прикро, що користування нашим банком залишило у Вас негативні емоції. Ми хочемо детальніше розібратися у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок у приватні повідомлення.
Нам прикро, що користування нашим банком залишило у Вас негативні емоції. Ми хочемо детальніше розібратися у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок у приватні повідомлення.
Самый ужасный банк, из всех существующих.
Превысил лимит, и сразу заблокировали, без предупреждения. Все банки дают предупреждение, и время на предоставление документов — этот нет.
Пришел в отделение, хотел закрыть счет, и перевести деньги на карту другого банка (эта функция есть во всех банках, и по закону обязаны это сделать). Но мне сказали что пока война, деньги не отдадут. Полнейшей бред
Деньги до сих пор мне никто не отдал.
Никому не советую связываться с этим банком, а то в один момент можете просто потерять свои деньги!
Коментарі (2)
Превысил лимит, и сразу заблокировали, без предупреждения. Все банки дают предупреждение, и время на предоставление документов — этот нет.
Пришел в отделение, хотел закрыть счет, и перевести деньги на карту другого банка (эта функция есть во всех банках, и по закону обязаны это сделать). Но мне сказали что пока война, деньги не отдадут. Полнейшей бред
Деньги до сих пор мне никто не отдал.
Никому не советую связываться с этим банком, а то в один момент можете просто потерять свои деньги!
Ответ банка
17 січня 2023, 13:46
Вітаємо! У разі перевищення суми ліміту, відбувається обмеження видаткових операцій за Вашими рахунками. Для того щоб зняти обмеження з рахунків необхідно документально підтвердити походження коштів. Ви можете зробити це дистанційно, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
25 жовтня по техніним проблемам банка було списано 400.11 грн. два раза, сразу звернувся в с.п. банка по телефону, на слідуючий день написав заяву в відділенні банка, там сказали що будуть розбиратись 30 днів з 26.10. по 06.12. пройшло вже більше 30 днів і ніякої відповіді немає. Це що? Така двойна транзакція у цього банка не поодинокій випадок, чув що і у других клієнтів така сама проблема і банк просто ігнорує свої негаразди перед клієнтами. Щось мене угораздило зв’язатися с цією конторою, з банками працюю вже з годов так 1997 -98 но такого безпардонно пофігізму щось не було …
Написати коментар
Ответ банка
7 грудня 2022, 12:27
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми перевіримо статус розгляду заявки та розберемося в ситуації.
Добрый вечер!
Считаю ПУМБ очень удобным, клиентоориентированным банком.
Немного розачарована функцией добавления поставщика коммунальных услуг. После подачи заявки прошло почти две недели, но ни положительного, ни отрицательного ответа я так и не получила. Оплатила услуги через другой банк, который берет меньшую комиссию.
Коментарі (2)
Считаю ПУМБ очень удобным, клиентоориентированным банком.
Немного розачарована функцией добавления поставщика коммунальных услуг. После подачи заявки прошло почти две недели, но ни положительного, ни отрицательного ответа я так и не получила. Оплатила услуги через другой банк, который берет меньшую комиссию.
Ответ банка
10 листопада 2022, 15:28
Вітаємо!
Уточніть будь ласка, де та коли Ви подавали заявку?
Уточніть будь ласка, де та коли Ви подавали заявку?
Вчора заблокували усі рахунки. Поліна нічого не пояснила та відправила у відділення. У відділенні сьогодні розповідали нісенітниці — мовляв, заблокувала податкова, ніяких документів для фін.моніторингу їм (відділенню) нести не потрібно — вони їх не не приймають (доречі документи в мене були з собою). Потім розповіли казку, що я перевищів 400тис. гривень, а це безумовне блокування згідно неіснуючої якоїсь постанови — номер і текст назвати не змогли. На моє зауваження, що усі кошти надходили безготівково і з моїх рахунків з інших банків — сказал, що це їх не цікавить оскільки я порушив неіснуючий закон придуманий банком.
Написав заяву про закриття рахунків з поверненням моїх коштів або з внесенням невиданих коштів на позабалансовий рахунок, пізніше подзвонили та сказали, що є відповідь для мене — завтра заберу и буду писати скаргу в НБУ про порушення законів та ділових відносин банком.
З їх слів по постанові НБУ, якщо перевищив 400К, то безумовне блокування рахунків під час військового стану і розслідування буде проводитись тільки після закінчення війни і, мовляв, вони про це попереджали, а якщо и не попереджали, то потрібно було дзвонити в банк і питати… Повна маячня коротше…
До речі по постанові НБУ блокуються кошти якщо їх занести готівкою у сумі 400тис і більше. Всі кошти, що заходять безготівково не підлягають фін. моніторінгу, адже вони такий пройшли у банках контрагентах.
Коментарі (4)
Написав заяву про закриття рахунків з поверненням моїх коштів або з внесенням невиданих коштів на позабалансовий рахунок, пізніше подзвонили та сказали, що є відповідь для мене — завтра заберу и буду писати скаргу в НБУ про порушення законів та ділових відносин банком.
З їх слів по постанові НБУ, якщо перевищив 400К, то безумовне блокування рахунків під час військового стану і розслідування буде проводитись тільки після закінчення війни і, мовляв, вони про це попереджали, а якщо и не попереджали, то потрібно було дзвонити в банк і питати… Повна маячня коротше…
До речі по постанові НБУ блокуються кошти якщо їх занести готівкою у сумі 400тис і більше. Всі кошти, що заходять безготівково не підлягають фін. моніторінгу, адже вони такий пройшли у банках контрагентах.
Ответ банка
7 квітня 2022, 15:52
Вітаємо!
Відповідь було надано на іншому форумі.
Відповідь було надано на іншому форумі.
Увидев рекламу банке о возможностях кредитной карты «Все можу» я решил её приобрести.Позвонив на гарячую линию ПУМБ банка я уточнил все вопросы и дальше мне предложили подойти в их отделение для того, чтобы получить карточку.Взял все документы я пошел туда, отсидел очередь, потом прошел проверку на все вопросы сотрудника банка и в итоге мне тут же сказали, что выдача карты мне отказана. Странно, ведь я оф.трудоустроеный человек, долгов и судимости нету. Дальше мне сообщили, что я могу повторно подать заявку на получение карты через 2-3 месяца. На вопрос почему мне сейчас не могут выдать — ответ шаблоном. Говорят, что банк не оглашает причины отказа.Это выходит додумай и сочиняй сам. Через некоторое время я снова решился позвонить и пойти в отделение ПУМБ банка. У меня не было никаких изменений в жизни, прописка та же, работу не менял и т.д И снова просидев очередь и убив время, мне отказали! Меня это конечно задело, но сотрудники банка меня «успокоили» тем, что такое бывает и не я один с такой проблемкой. После этого случая идти туда за картой желания не возникло. Спустя несколько месяцев или больше мне позвонил сотрудник ПУМБ банка с Киева и снова предложил взять у них кредитку с очень выгодными условиями. Я ему рассказал всю ситуацию с предыдущими двумя случаями с их банком. Он ответил, что на этот раз таки я её получу, а раньше там была ошибочка. Мне назначили конкретний день, чтобы я пришел забрать карту и я отпросился с работы снова. В отделении банка было много народу и я сказал, что не могу тут долго сидеть из за работы. Так как я спешил, то сотрудница банка сразу ксеронула все мои документы и дала мне в запечатаном конверте карту «Все можу» и сказала, что мне скоро перезвонят и я могу уже идти на работу. Не успел я зайти на свое рабочее место как мне звонит сотрудница банка (которая мне дала карту) и сообщает, что мне СНОВА(!!!) отзакали и тот конверт я могу спокойно выкинуть в мусор ибо карта заблокирована. Ответ банален — банк не обязан говорить причину. Я был просто повергнут в шок от такого неуважения этого банка к людям. На следующий день я звоню на гарячую линию ПУМБ и прошу связать меня с тем сотрудником, который тогда мне гарантировал получение карты «Все можу». После нескольких переключений с одного оператора на другого я таки попал на него. По его реакции я понял, что ему со мной теперь очень не удобно разговаривать. Никакой конкретики я не услышал, а только то, что банк не разглашает такую информацию и он не отвечает за подобные действия руководства. В итоге я решил больше никогда не связываться с ПУМБ банком и никому его не советовать. Спустя несколько месяцев мне позвонила девушка и представилась консультантом ПУМБ банка… на что я ответил, что никаких бесед с их сотрудниками вести не буду. Как итог — буквально на неделе знакомому дали кредитку от ПУМБа сразу после того, как он явился в отделение. Скажите это вообще нормально выглядит со стороны? Вот мне приятно, что я убил столько время и ничего не получил взамен? Дело ваше, но я не при каких обстоятельствах больше не буду идти в ПУМБ за чем либо. Мне вот сейчас кредитку дали с «привата» даже при том, что я сейчас стою на бирже труда.А в вашем «хорошем» банке не давали даже когда я офиц.работал! Вы клиентов за людей не считаете, потому так!
Коментарі (2)
Ответ банка
4 лютого 2019, 12:44
Добрый день!
Сожалеем, что Вы так и не стали владельцем кредитной карты нашего банка. Сотрудники правы, причины отказа никому не сообщаются, Вы можете пробовать подавать заявку позднее.
Чтобы мы могли проверить информацию касательно корректная ли была консультацией коллегой, «Он ответил, что на этот раз таки я её получу, а раньше там была ошибочка.....», укажите, пожалуйста, нам в личные сообщения Ваши ФИО/ИНН, Ваш номер телефона и примерную дату входящего звонка, это поможет улучшить качество обслуживания и избегать негатива клиентам. Заранее благодарны за ответ.
Сожалеем, что Вы так и не стали владельцем кредитной карты нашего банка. Сотрудники правы, причины отказа никому не сообщаются, Вы можете пробовать подавать заявку позднее.
Чтобы мы могли проверить информацию касательно корректная ли была консультацией коллегой, «Он ответил, что на этот раз таки я её получу, а раньше там была ошибочка.....», укажите, пожалуйста, нам в личные сообщения Ваши ФИО/ИНН, Ваш номер телефона и примерную дату входящего звонка, это поможет улучшить качество обслуживания и избегать негатива клиентам. Заранее благодарны за ответ.
Сегодня, мне позвонил сотрудник вашего банка и предложил оформить кредитную карту. Проверив по предварительной заявке, сказал что кредит одобрен. Я переселенка, два года живу в другом городе, не выезжаю и работаю официально все это время и на одном и том же месте. Я ТРИ раза переспросила о своем статусе, на что мне было клятвенно заверено, что кредит одобрен и мое появление в отделение всего лишь формальность. Отделение от меня находится довольно далеко и оно единственное в городе. Когда я туда пришла то мне было ОТКАЗАНО!!! Объясните, почему ваши сотрудники позволяют себе такое отношение. Вам хочется лишний раз унизить человека? Так в таком случае, я могу подать в суд (разговор у меня записан) за дискриминацию переселенцев. Закон такой имеется. И потребовать компенсацию за моральный ущерб. Ваши сотрудники колцентра НЕКОМПЕТЕНТНЫ!
Коментарі (1)
Ответ банка
31 травня 2017, 20:38
Добрый вечер. Приносим извинения за недоразумения. Такое поведение в работе наших сотрудников недопустимо. Просим изложить вашу информацию в такой форме на сайте банка: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint. Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и примут меры для исправления ситуации.