в ЧЕРГОВИЙ раз стикаюся з тим, що хвалений пумб діджітал НЕ ПРАЦЮЄ!!! і це як раз у той момент, коли потрібно терміново провести платежі. Відповідь як завжди одна — наші спеціалісти щось там роблять, а ви зачекайте, ми не знаємо, скільки часу це займе.
Проте коли потрібно було перевести користувачів на це дігітал — робили все і все обіцяли. Але нічго не змінюється…дуже, дуже прикро…
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
Адреса:
Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
7 серпня 2024, 18:18
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ответ банка
7 серпня 2024, 10:33
Вітаємо!
Приносимо щирі вибачення за такі незручності. На жаль, ми не можемо знати на перед, якщо трапиться збій у застосунку, ми від цього не застраховані. Але зі своєї сторони робимо все можливе для усунення проблем, що виникають у працездатності застосунку. Якщо помилка не усунута, і надалі з'являється, ми бажаємо вирішити дану проблему. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Приносимо щирі вибачення за такі незручності. На жаль, ми не можемо знати на перед, якщо трапиться збій у застосунку, ми від цього не застраховані. Але зі своєї сторони робимо все можливе для усунення проблем, що виникають у працездатності застосунку. Якщо помилка не усунута, і надалі з'являється, ми бажаємо вирішити дану проблему. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Добрий день. Я є діючим клієнтом вашого банку. В мене є іменна гривнева карта ВсеКарта. Виникла потреба у відкриті другої окремої карти, теж в гривні, з окремим рахунком. В колцентрі проконсультували, що відкрити можна, проте потрібно підійти на відділення, оскільки онлайн відкривається лише неіменна карта. Підійшла на відділення. Консультант відділення сказала, оскільки в мене вже є гривнева карта, то другу відкрити не може банк. Я розповіла, що сьогодні спілкувалась із колцентром і відповідь була, що можна, підходьте до відділення. Зателефонувала в колцентр і мені при співробітниці банку знов сказали, що можна. Я надала слухалку співробітнику. Вони розмовляли і в ітоге карту мені на відділенні так і не відкрили. Я попросила показати згідно якого нормативу діє співробітник, відповідь — такого нормативу немає, це внутрішнє положення банку. Підкажіть, будь ласка, хто дійсно володіє правильною інформацією? Чи дійсно банк немає можливості відкрити другу гривневу карту з іншим рахунком при наявності у клієнта діючої гривневої карти ВсеКарта?
Коментарі (2)
Ответ банка
12 січня 2024, 20:10
Вітаємо!
Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Останнім часом зачастили проблеми з корпоративним клієнтбанком. Постійні збої призводять до того, що наші підприємства (клієнти банку) не можуть своєчасно опрацювати платежі (вхідні та вихідні). Через це ми постійно несемо матеріальні та репутаційні збитки. Технічна служба банку уникає від дачі будь яких коментарів
Коментарі (8)
Ответ банка
14 листопада 2023, 16:23
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Отже ситуація наступна:
Я продав криптовалюту через р2р на біржі, що не є протиправними діями, я отримав гривню на картку, а покупець отримав крипто, тож ордер був виконаний.
Через 2 дні мені блокують картку, служба безпеки банку просить документи про походження коштів, я надав усі скріншоти і написав заяву в довільній формі і відніс до банку, також зробив заяву в кіберполіцію України.
Банк не хоче розблоковувати рахунок тому що інший банк вимагає повернення отриману суму назад, хоча зазначу ордер був виконаний, всі докази є.
Банк тягне справу, тримає гроші в себе і може розблокувати рахунок лише після того як я дам згоду на повернення коштів, хоча там досить чимала сума для України і в тому числі для мене.
Біржа також не надає ніяких данних по контрагенту.
Також з цим контрагентом я вже працював на рподаж крипто і він надсилав кошти з сервісу geopay, туди я також писав бо маю ID транзакції, після перевірки вони сказали, шо ця людина була заблокована оскльки від поліції надійшов запит на повернення коштів.
Як діяти в даній ситуації?
Коментарі (1)
Я продав криптовалюту через р2р на біржі, що не є протиправними діями, я отримав гривню на картку, а покупець отримав крипто, тож ордер був виконаний.
Через 2 дні мені блокують картку, служба безпеки банку просить документи про походження коштів, я надав усі скріншоти і написав заяву в довільній формі і відніс до банку, також зробив заяву в кіберполіцію України.
Банк не хоче розблоковувати рахунок тому що інший банк вимагає повернення отриману суму назад, хоча зазначу ордер був виконаний, всі докази є.
Банк тягне справу, тримає гроші в себе і може розблокувати рахунок лише після того як я дам згоду на повернення коштів, хоча там досить чимала сума для України і в тому числі для мене.
Біржа також не надає ніяких данних по контрагенту.
Також з цим контрагентом я вже працював на рподаж крипто і він надсилав кошти з сервісу geopay, туди я також писав бо маю ID транзакції, після перевірки вони сказали, шо ця людина була заблокована оскльки від поліції надійшов запит на повернення коштів.
Як діяти в даній ситуації?
Ответ банка
26 грудня 2022, 13:47
Вітаємо!
Зверніться до відділення банку Вам нададуть консультацую з даного питання.
Зверніться до відділення банку Вам нададуть консультацую з даного питання.
Такой агонии, как в ПУМБе я не ожидал: заблокировали все лимиты, потом уменьшили лимит до остатка, потом разблокировали, но снять и перевести деньги нельзя. В конце у меня пропала часть денег: по выписке ничего не отображается, третий оператор после звонка всё-таки ответил что это списались %. Представьте ты едешь в ближайший город за продуктами и в аптеку, а там 🖕. Второе это кредиты наличными: отсрочка тела на 3 месяца, а ежемесячная комиссия начисляется от изначальной суммы кредита! Если война будет например год, то мой кредит только по процентам увеличится на 36% (70000*0.36=25200). Честно не ожидал такого от банка самого богатого человека Украины, ведь большинство ребят уже пошли защищать родину и не имеют статьи дохода. А они будут начислять нам ярмо!!! 😡 И третье попрошу ботов банка в ЛЕС.
Коментарі (6)
Ответ банка
16 березня 2022, 14:51
Доброго дня!
Користування кредитним лімітом на сьогодні відновлено для активних клієнтів. Ліміти розраховано індивідуально.
Кредитний ліміт доступний для розрахунків у торговельних мережах, інтернет-магазинах та при оплаті послуг у застосунку ПУМБ Online. Зняття готівки з кредитних карт доступне клієнтам, у яких є доступний ліміт та статус рахунку Normal (Активний).
Якщо бажаєте перевірити інфомацію, щодо списань по кредитній карті — просимо вказати в особисті повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону та дату за яку цікавить інформація.
Щодо кредитів, то були надані кредитні канікули з подовженням строку договору на умовах:
-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.
Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нараховуємо за всіма кредитами.
Користування кредитним лімітом на сьогодні відновлено для активних клієнтів. Ліміти розраховано індивідуально.
Кредитний ліміт доступний для розрахунків у торговельних мережах, інтернет-магазинах та при оплаті послуг у застосунку ПУМБ Online. Зняття готівки з кредитних карт доступне клієнтам, у яких є доступний ліміт та статус рахунку Normal (Активний).
Якщо бажаєте перевірити інфомацію, щодо списань по кредитній карті — просимо вказати в особисті повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону та дату за яку цікавить інформація.
Щодо кредитів, то були надані кредитні канікули з подовженням строку договору на умовах:
-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.
Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нараховуємо за всіма кредитами.
Более дибильной организации чем ПУМБ, я в жизни не видел. Если верить в то, что человечество достойно на своё последующее существование, то эта псевдоорганизация рушит эту веру до её основания.
Три месяца, я чувствую себя работником этого банка. Потому что, появляюсь там каждую вторую неделю, и слегка изучил повадки его сотрудников. (отделение на улице Сечевых Стрельцов)
Мне довелось работать в одной организации, в которой настойчиво советовали получать зарплату в этом явно не швейцарском банке. Уже два года как истек срок действия карты, но у меня появился долг, за пользования счётом. Который, я погасил, написал заявление на закрытие счета. И умело забыл. Глупый ОЛЕГ!
Каждый месяц, а это уже 4-й, мне приходит долг за пользование овердрафтом. И уже трижды я писал заявление, и трижды гасил долг.
Всё логичное, рухнуло, как система. ПУМБ надеюсь, в аду есть котёл из которого вас не выпустят, пока вы не закроете свой счёт.
Коментарі (2)
Три месяца, я чувствую себя работником этого банка. Потому что, появляюсь там каждую вторую неделю, и слегка изучил повадки его сотрудников. (отделение на улице Сечевых Стрельцов)
Мне довелось работать в одной организации, в которой настойчиво советовали получать зарплату в этом явно не швейцарском банке. Уже два года как истек срок действия карты, но у меня появился долг, за пользования счётом. Который, я погасил, написал заявление на закрытие счета. И умело забыл. Глупый ОЛЕГ!
Каждый месяц, а это уже 4-й, мне приходит долг за пользование овердрафтом. И уже трижды я писал заявление, и трижды гасил долг.
Всё логичное, рухнуло, как система. ПУМБ надеюсь, в аду есть котёл из которого вас не выпустят, пока вы не закроете свой счёт.
Ответ банка
16 лютого 2018, 15:54
Добрый день! Приносим извинения за доставленные неудобства. Будем благодарны если вы уточните ваш ИНН в личные сообщения, а также примерные даты обращения. Разберемся и постараемся помочь. Спасибо за обратную связь!
По потребительскому кредиту «120 днів без переплати» брал товар. Платил все через ПУМБ онлайн. Последний платеж заплатил на 3 три дня позже графика. Затем проверил состояние кредита, увидел комиссию 320 грн. Ладно, заплатил (думал штраф за опоздание). В онлайне остаток кредита — 0 грн!!! В следующем месяце опять та же комиссия!!! Заплатил и пошел в банк закрыть все карточки и счета. К моему удивлению мне сказали, что я должен еще 600 с мелочью грн. На вопрос объяснить мне откуда взялась эта сумма мне ничего сказать не смогли, кроме того, что онлайн банк не показывает всю информацию, в частности штрафы. В общем переплата по беспроцентному кредиту на сумму 11256 грн составила: 1500 грн — расширенная «обязательная» гарантия, 1300 грн каких-то штрафов, комиссий за 3 дня просрочки последнего платежа, итого — 2800 грн или 25%.
Больше я в этот банк ни ногой. А остальным могу посоветовать ОЧЕНЬ внимательно перечитывать якобы стандартные договора, последний платеж ОБЯЗАТЕЛЬНО платить в отделении банка и писать заявление о закрытии счета.
Написати коментар
Больше я в этот банк ни ногой. А остальным могу посоветовать ОЧЕНЬ внимательно перечитывать якобы стандартные договора, последний платеж ОБЯЗАТЕЛЬНО платить в отделении банка и писать заявление о закрытии счета.
Ответ банка
7 лютого 2017, 16:41
Добрый день! Приносим извинения за доставленные неудобства. В «ПУМБ online» всегда отображается актуальная информация по состоянию счета, истории зачисления платежей, информация по депозитам и многое другое, однако, комиссия за несвоевременную уплату в системе не рассчитывается. Рекомендуем оставить свой запрос для получения объяснений по начислениям в форме обратной связи у нас на сайте: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Коллеги проведут расследование и свяжутся с вами.
Коллеги проведут расследование и свяжутся с вами.
В июле 2015 года был опыт возврата потерянной в ходе выполнения транзакции в банкомате 1 тыс. гривен.
В одном из банкоматов после вставки карточки в банкомат транзакция «зависла», выпало сообщение «нет связи с Вашим банком. Попробуйте чуть позже повторить транзакцию». При этом по смс банкингу пришла смс о том, что деньги списаны с карточки и в остатке меньше на указанную сумму. Спасибо банку, что все-таки вернул мне списанные деньги через 3 недели после моего запроса на выяснение. Единственная «ложка дегтя» в том, что дозвониться в отделение банка (Киев, ул, Дмитриевская) не просто, среди указанного списка телефонов трубку взял только менеджер, который обслуживает юр. клиентов. Менеджер сообщил, что не занимается физ.лицами и просил перезвонить по другим номерам. Вопрос в том, что в течении дня я звонила по этим телефонам и не могла дозвониться — пришлось ехать в отделение банка (и так несколько раз). Мне непонятно почему ни один из телефонов не отвечает весь день! Это такой новый клиентский подход?
Написати коментар
В одном из банкоматов после вставки карточки в банкомат транзакция «зависла», выпало сообщение «нет связи с Вашим банком. Попробуйте чуть позже повторить транзакцию». При этом по смс банкингу пришла смс о том, что деньги списаны с карточки и в остатке меньше на указанную сумму. Спасибо банку, что все-таки вернул мне списанные деньги через 3 недели после моего запроса на выяснение. Единственная «ложка дегтя» в том, что дозвониться в отделение банка (Киев, ул, Дмитриевская) не просто, среди указанного списка телефонов трубку взял только менеджер, который обслуживает юр. клиентов. Менеджер сообщил, что не занимается физ.лицами и просил перезвонить по другим номерам. Вопрос в том, что в течении дня я звонила по этим телефонам и не могла дозвониться — пришлось ехать в отделение банка (и так несколько раз). Мне непонятно почему ни один из телефонов не отвечает весь день! Это такой новый клиентский подход?
Ответ банка
30 липня 2015, 12:22
Добрый день! Благодарим вас за обратную связь. Позвонить в Call Center ПУМБ можно по номерам 0 800 500 490 для звонков по Украине, +38 044 290 93 29 для международных звонков). Специалисты работают в стандартном режиме и консультируют клиентов.
1. Персональний менеджер не вміє нічого, окрім як приймати інформацію, передавати десь там комусь і повертати якусь відповідь. Та й то не завжди.
2. Звертатися до служби підтримки не має жодного сенсу. Коли завис вхідний SWIFT, після дзвінка на гарячу лінію ще двічі доводилось приходити до відділення фізично.
3. Фінмоніторинг — окрема пісня. Перевіряльник, схоже, навіть не відкривав файл договору, де жирним виділено заголовок «Договір купівлі-продажу ААА», і вимагає надати якісь документи щодо БББ, яких і в природі не існує. Надана документація прикріплюється ну дуже вибірково. Тотальна неповага до клієнта і марне затягування часу. Це як депозит, тільки відсотки сплачувати не потрібно. Вашого права голосу з моменту обмеження рахунків більше не існує — не дадуть ані закрити, ані провести бюджетні платежі, ані викупити військові облігації, що б там ті закони не говорили. Не хочете обслуговувати? Та нема питань — згортаємо наше співробітництво та розбігаємося. Але ж ні, все блокується, справа лежить у чиїйсь довгій шухляді.
Підтвердження, що левова частка отриманих коштів йде на підтримку конкретних підрозділів армії країни у час воєнного стану, — взагалі не аргумент і ніяк не впливає на швидкість розгляду. І дійсно, а навіщо? Офісне життя, обід за розкладом, ніч у теплому ліжечку, два вихідні на тиждень у комфорті. Система забюрократизована і байдужа аж до втрати людського обличчя. Враження взаємодії з держустановою в системі неорадянського зразка, описаній на чернетках антиутопії.
4. Прокачані й невтомні телефонні спамери — працюють навіть у вихідні, напарюючи кредити/депозити і все таке інше. Швидких та дієвих механізмів відмови від отримання такого роду повідомлень не передбачено.
Із плюсів: у касі можна зняти не зачовгані долари нового зразка. Але й тут не без винятків: якось касир відділення цілком свідомо підсунула випрану куп’юру, яку потім ніхто й ніде приймати не хотів.
Ну, давайте, можна починати стандартне завчене: Нам прикро, що у вас склалось враження… бла-бла-бла…