Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 29
Адреса:
Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 29
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Fighter76
30 квітня 2024, 8:03
Шахраї вкрали гроші з карток. Миттєво звернувся до банку і попросив відмінити шахрайські транзакції. Зробив все згідно алгоритму дій, наданому як банком, так і Нацбанком. Написав дві заяви до банку. Отримав відмову. Заява в кіберполіцію, дві заяви в Нацбанк — також ніякої допомоги. Тоді склав міцну позовну заяву до суду з посиланнями на закони, моральну шкоду і пеню. Самі подзвонили і запропонували мирову угоду, щоб не платити пеню за кожен день неповернення коштів і моральну шкоду. Вірно складена позовна заява дорогого коштує! Як в прямому, так і в переносному сенсі.
Коментарі (3)
Ответ банка
30 квітня 2024, 9:31
Вітаємо!
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та все перевірити. Просимо надати в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, аби у нас була можливість ідентифікувати Вас, як клієнта Банку. Після проведення перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та все перевірити. Просимо надати в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, аби у нас була можливість ідентифікувати Вас, як клієнта Банку. Після проведення перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 11:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Компетентность сотрудников 13 отделения ПУМБ в г. Днепр мягко говоря слабенькая.
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
Коментарі (1)
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
Ответ банка
30 листопада 2023, 17:26
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Маю ФОП в іншому банку. Користувалась пумбом дуже довго, приблизно 4 роки. В жовті мала міняти картку. Але непріємна історія вже почалась з вересня, 11.09 я сплатила замовлення на рушник ФОП кошти продавцю так і не зайшли. Пумб створив заявку на розшук платежу і зник. Дзвонила, залишала заявки, кожен оператор казав іншу інформацію то заявку не прийняли, то платіж успішний, то вони його шукають то звертатись в Приват.
І через тиждень мені блокують рахунок після переводу зі СВОЄЇ картки Моно на карту ПУМБ. Між своїми рахунками!!!
Пишу оператору, причину блокування мені не сказали. Взяли електрону адресу і сказали чекати 5 робочів днів. Ні номер звернення нічого не дали!
Вранці дзвоню на горячу лінію, мені кажуть приїхати у відділення і подати заявку на разблокування. Також я хотіла закрити рахунок в цьому банку, нащо мені відповів оператор що я можу це зробити. (по НБУ кошти більше 5 робочих днів не можуть буду заблоковані, також нікто не має право мені не дати подати заявку на закриття рахунку,) приїхавши в відділення меня а) не дали написати заявку на закриття рахунку б) не сказали причину блокування. Більш іншого сказали відповідь причини очікувати до 30 днів!!! До цього моменту, я не можу вивести свої кошти, закрити рахунок в) я повідомила що я ФОП та приїхали зі всіма документами та виписками. Документи ніхто навіть не дивився.
Не рекомендую цей банк! Заблокували мої кошти і не хочуть їх віддавати! Сума 5000 грн, блокування було через переказ 1500 грн ЗІ СВОЄЇ картки! Це просто маячня.
Написати коментар
І через тиждень мені блокують рахунок після переводу зі СВОЄЇ картки Моно на карту ПУМБ. Між своїми рахунками!!!
Пишу оператору, причину блокування мені не сказали. Взяли електрону адресу і сказали чекати 5 робочів днів. Ні номер звернення нічого не дали!
Вранці дзвоню на горячу лінію, мені кажуть приїхати у відділення і подати заявку на разблокування. Також я хотіла закрити рахунок в цьому банку, нащо мені відповів оператор що я можу це зробити. (по НБУ кошти більше 5 робочих днів не можуть буду заблоковані, також нікто не має право мені не дати подати заявку на закриття рахунку,) приїхавши в відділення меня а) не дали написати заявку на закриття рахунку б) не сказали причину блокування. Більш іншого сказали відповідь причини очікувати до 30 днів!!! До цього моменту, я не можу вивести свої кошти, закрити рахунок в) я повідомила що я ФОП та приїхали зі всіма документами та виписками. Документи ніхто навіть не дивився.
Не рекомендую цей банк! Заблокували мої кошти і не хочуть їх віддавати! Сума 5000 грн, блокування було через переказ 1500 грн ЗІ СВОЄЇ картки! Це просто маячня.
Ответ банка
27 вересня 2023, 15:41
Вітаємо!
Для перевірки просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, та дати звернення на гарячу лінію. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вас зворотній зв'язок.
Для перевірки просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, та дати звернення на гарячу лінію. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вас зворотній зв'язок.