11.07 мені заблокували картку, 12.07 я прийшла до відділення і мені сказали що перевищено ліміт по карті за минулий місяць, і сказали чекати понеділка і сказали або вони відмовляються зі мною працювати і виводять кошти мені або розблокують рахунок (15.07). Я прийшла до відділення знову, і мені вже кажуть що по переказу скарга. Я отримала ці кошти за продаж криптовалюти. Я показала оператору докази (ордер, квитанція від покупця, скарга на біржі). Мені сказали ще писати заяву до киберполіції, я відмовилась, бо бачу в цьому сенсу, це мої кошти, і на біржі немає жодної верефикації. Це біржа в телеграмі (Гаманець). Після чого оператор сказала що, не розуміє що це і відмовилась використати це як доказ. Мені сказали що відмовлять в співпраці і виведуть кошти, але я це за минулі 5 днів так і не отримала, не розумію чому банку не цікаво вирішити питання. Прошу закрити питання і вивести мої особисті гроші як мені і обіцяв банк.
Банк працює добре, я задоволена банком, але саме в цьому питанні він не зацікавлен в праці. Я розумію що будуть коментарі «крипта це не законно», але в Україні немає жодного закону який забороняв би це робити, всі біржі мають ліцензію на р2р торгівлю з участью нашої валюти
Прошу як найшвидше вирішити питання, бо це на першому місці мої особисті кошти якими я не можу користуватися.
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Кропивницький (Кіровоград), вул. Велика Перспективна, 12
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Велика Перспективна, 12
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб: 10:00-14:00 (каса: 10:00-13:30), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
19 липня 2024, 12:53
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження. Вашу ситуацію ми вже розглянули. Діємо згідно чинних законів та відповідно правилам головного регулятора НБУ. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження. Вашу ситуацію ми вже розглянули. Діємо згідно чинних законів та відповідно правилам головного регулятора НБУ. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Ответ банка
15 липня 2024, 19:36
Вітаємо!
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Сьогодні 15.01.2024, зачинили двері приміщення коли я був в середині, на прохання відкрити, я почув лише що у них інкасація і це ваші проблеми, і ти повинен 10−15 хвилин, незавжаючи ні на що сидіти замкненим у відділені, навіть без туалету для відвідувачів. Це вже не перший раз коли я попадаю на таке, працівники прямо порушують конституційні права людини, а саме статтю 33 Конституції України. До того ж у банку постійні зміни у процесі зняття готівки, то слід замовляти, то можна по наявності. Але після замовлення готівки у цьому відділенні на тому тижні, бо в наявності не було, приїхавши у встановлений час (після 11:00), і прочекавши чергу, нам відповіли що приходьте після 15:00, хоча каса працює до 16.30. Тобто грошей так і не вдалось зняти, оскільки це знов неповага до людей, тому що є багато варіантів як проінформувати людей, про затримку. Також у працівників немає поваги о клієнтів, а от коли один раз мені замість зняття зробили нарахування, я пішов на зустріч і приїхав в той же день для іншої операції, щоб у них зійшлася каса.
Коментарі (3)
Ответ банка
15 січня 2024, 17:32
Вітаємо!
Шкодуємо, що Ви не отримали належного обслуговування та залишилися з негативними враженнями про співпрацю. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Шкодуємо, що Ви не отримали належного обслуговування та залишилися з негативними враженнями про співпрацю. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Обмежили доступ до акаунту. Без пояснень. На мої питання не відповідають
Коментарі (16)
Ответ банка
7 січня 2024, 14:00
Вітаємо!
Для з'ясування ситуації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також сервіс, через який зверталися до банку, і дату звернення. Це дозволить нам детальніше розібратися в причинах блокування та надати Вам зворотній зв'язок.
Для з'ясування ситуації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також сервіс, через який зверталися до банку, і дату звернення. Це дозволить нам детальніше розібратися в причинах блокування та надати Вам зворотній зв'язок.
20 листопада, заблокували рахунок. Не було змоги написати в підтримку, тому що заблокували додаток. Всі способи комунікації обрізали. Через пошту сказали, звертатись до відділення. Звернулись до відділення, нам вказали транзакцію на яку була скарга в усному вигляді. Всі докази, що оплата була вірно зарахована надали спеціалісту. Потім прийшла відповідь повертати кошти або закривати рахунок. Для повернення коштів, потрібно надати біржі скаргу, яка надійшла на банк. Банк дану скаргу не може надати в жодному вигляді. Таке враження, що банк допомогає шахраю!!!
Коментарі (15)
Ответ банка
23 листопада 2023, 15:08
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми перевіримо всі деталі та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми перевіримо всі деталі та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Працівники обманюють, оформлював гроші в кредит, одразу не звернув увагу, а співробітниця скористалася наявністю та без згоди оформила ще й якусь страховку. На картку зарахувалося 15 тис, а кредит виявився 17 тис. Куди поділися 2 тис? В карман співробітниці?
Коментарі (4)
Ответ банка
10 червня 2023, 12:57
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
И после чего они мне говорят что деньги там пожизненно пока я не верну сумму жалобы, хотя на меня никто не заявлял в полиции или в киберполицию, 0 доказательств, но банк думает обратным путем. Мои личные деньги вернуть отказывается, у меня есть ордера где я на свои деньги покупала эту криптовалюту
Интересно получаеться, деньги мои у банка, заявление на мен никто не писал, покупатель с помощью цифровой валюты хочет себе вернуть средства которые были отправлены за эту же цифровую валюту, а без денег остаюсь крайней я?