Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4

Адреса:
Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-20:00, (перерва: 12:00-12:30, 15:30-16:00), Сб-Нд: 10:00-19:00 (перерва: 12:00-12:30, 15:30-16:00)
Відгуки про відділення:

Тільке касове обслуговування

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
4 грудня 2024, 18:56
У мене виникла проблема з деякими своїми транзакціями, і мені не допомагають вирішити проблему, що склалася, і навіть не йдуть на контакт останнім часом, а коли виходили на контакт, то грубили і відмовляли в будь-якій інформації.

Про мене:
Я працюю у сфері надання послуг, а саме просуваю товар/бренд, збільшую охоплення для персональних сторінок та блогів за допомогою запуску реклами через Google ADS та Facebook. Якщо з першим нарікань немає і все працює стабільно, то з другим часом виникають проблеми, деякі виникають з моєї вини (не підтвердив спосіб оплати, не вистачає грошей, зламав рекламну кампанію), деякі ні (вибори, підвисання).

При цьому сервіс не завжди йде назустріч, інколи ж просто ігнорує. Все, що доводиться робити — відпускати ситуацію і жити далі, втративши свої вкладення за часом та фінансами. Ось і зі мною вкотре сталося таке.

Проблема:
Я написав на підтримку банку із проханням допомогти мені. Facebook не йшов на контакт у вирішенні проблеми надання послуг. Він списав із мене досить велику суму, при цьому так і не відкрутивши рекламу. Обліковий запис було заблоковано, як завжди, без пояснень. Відповідей я не одержав від них.

Пояснив усю ситуацію у підтримці банку, навів докази та слізно просив допомогти. Співробітники цього банку не хочуть займатися нічим, що займало б їх час під час роботи. Я просив попросити повернення коштів за процедурою чарджбека, бо іншого виходу для мене не було.

Протягом усього діалогу підтримка не хотіла мені допомагати, переконувала мене, що вони такого не роблять. Потім вони сказали, що можуть, але слід очікувати: вони зроблять запит до якогось відділу, щоб дізнатися, чи це можна зробити. Я чекав тиждень, довелося писати самому, бо мені не написали (хоча обіцяли 3−5 днів, що напишуть). Мені сказали, що можна, я ще раз дав усе, що є у цій справі (доказова база на рівні Гаазького суду).

Мені сказали, що напишуть упродовж тижня, знову брехали — не написали. Я написав знову і вони відповіли, що подали заявку і сказали чекати 90 днів. З цього моменту нічого, крім цього, я більше не чув. Я подавав заявку у серпні, вже грудень. Гроші мені не повернули, ніякої роботи, зважаючи на все, не ведеться. А якщо й ведеться, то повернулися гроші лише до гаманця співробітників банку. Тому що весь цей час мені говорили, що інформація є конфіденційною, хоча це мої гроші і вони там зникли, і я просив допомоги, я можу знати що з ними? Мені здається можу, я заслуговую хочу знати що дійсно ведеться якась робота, зате мені нещодавно відмовили в обслуговуванні тому що мабуть я дуже часто цікавлюся своєю заявкою, і весь цей час грубо відповідають і пишуть по скрипту «Ваша заявка подана, чекайте. Термін розгляду — 45−90 днів» хоча цей термін вже вийшов вони продовжують це писати, на питання Чому? Чому так довго? Що із заявкою? мені відповідають що ми зробимо запит у цей відділ, але за весь цей час мені звідти відповідей не надійшло, хоча говорили що термін відповіді з того відділу до 5 днів робітників, за цей час ніхто в підтримці так і не працював з мого питання.

Підсумок
Нікому не рекомендую користуватися цим банком, тим більше намагатись побудувати свій бізнес, втратите нерви, сили, волосся, гроші, а головний час. Вносити якісь вклади в цей банк не рекомендую тому що чим далі кар'єрними сходами співробітники від консультантів тим менш привітні і добрі, тим більше їм все одно на вас і ваші проблеми, за ваші гроші тут ніхто не переживатиме, тим більше намагатиметься їх повернути у скрутну хвилину якщо їх списали без вашого підтвердження. Відділ який я вказав не має сюди відношення, я писав про співробітників підтримки та той самий відділ, даже працьовитий
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
4 грудня 2024, 21:26
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
1 не зарахована
21 травня 2024, 14:06
УВАГА!!! Номер карточки 5355 2800 2860 7784 належить шахраям.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
21 травня 2024, 14:41
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
1
28 лютого 2024, 1:38
В ПУМБ не має кешбеку за комунальні.

Для того, щоб його отримати, треба було сплатити рахунок за комунальні послуги у додатку PUMB online, обравши рахунок контрагента з запропонованих у додатку. Але в цьому додатку підтягуються старі рахунки контрагентів, якими ніхто вже не користується. І це вже сталося тільки в мене в друге.

Але саме погане те, що вони витрачають ваш час, фіксують звернення, запевнюють, що виправлять рахунок на актуальний з квитанції, ви довго чекаєте, знову звертаєтесь до служби підтримки, а вони говорять, що в них вказаний вірний номер рахунку і вони виправляти нічого не будуть. Це якийсь жах!

А саме «приємне» — це спілкування з оператором Андрієм, який вам не тільки продемонструє максимально хамський стиль співбесіди, але й озвучить, що після багатого часу очікування виправляти ніхто нічого не буде та й ще обірве чат.

Ось такий сервіс у банку ПУМБ.

Підсумок: багато витраченого часу, нервів, хамське відношення і ніякої послуги «Кешбек за комунальні» не отримано і отримано не буде.
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
28 лютого 2024, 10:59
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
3
29 вересня 2023, 16:04
есть задолжность по карте
так они звонять по 5 раз на день и не понимають что им говоришь
уже просто нервов нету
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
29 вересня 2023, 17:01
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
3
27 жовтня 2021, 7:09
Блокируют карту на основании звонка чужого человека, каторый Типа нашел карту и просто назвал ее номер, не звонят владельцу карты проверить так это или нет!!! Пумб вы сами мошенники!
Я была мягко говоря говоря в шоке когда мне пришло смс в Вайбер мы по Вашей просьбе замете Не по Моей заблакировали карту!
Пумб так любой человек который вам позвонит с потолка называет номер карты Пумб банка и вы на честном слове что нашел блок??? а позвонить? Нет?? Вы там что вообще с головой не дружите?
Коментарі (6)
Ответ банка
ПУМБ
27 жовтня 2021, 10:54
Добрый день! Понимаем что ситуация не приятная. Хотим обратить Ваше внимание на то, что согласно договору ДКБО, а именно часть 2 «Правила користування, умови випуску та обслуговування Карток », пункт 2.16 «Банк має право вилучити або Зупинити (блокувати) дію Картки, а також обмежити використання зареєстрованих в Мобільному платіжному додатку Карток, при наявності обставин, які свідчать про несанкціоноване/ неправомірне використання Картки або її реквізитів або при виникненні у Банку підозри щодо імовірної загрози незаконного використання Картки або її реквізитів.»  А также, пункт 2.4 «про дзвінки/SMS–повідомлення від третіх осіб щодо намагання отримати інформацію, яка дає змогу ініціювати Платіжні операції, та вчинити невідкладні дії для Зупинення (блокування) дії Картки і блокування Системи «Інтернет-банкінг»».

Рекомендуем Вам в ближайшее время обратиться на безопасный канал связи горячей линии и сообщить о случившемся. Кроме того, на основе Ваши данных, который Вы оставили в заявке, мы обязательно проверим всю информацию и предоставим Вам ответ в личных сообщениях.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Києві 🏦 / Відділення ПУМБ: бул. Вацлава Гавела, 4, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Київ, бул. Вацлава Гавела, 4. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Київ, бул. Вацлава Гавела, 4- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.