Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: пр-т Миру, 28, Чернігів

Адреса:
Чернігів, пр-т Миру, 28
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
10 січня 2025, 15:50
На початку літа мені заблокували рахунок в ПУМБ банку, за те що продав на п2п крипту в розмірі 4 000 грн на цей платіж надійшла скарга, найближче відділення від мене знаходиться в 100 км, я приїхав в відділення банку, мені сказали треба подати заяву в кібер поліцію на відправника, та надати всю інформацію із крипто біржі, продаж криптовалюти був в крипто боті, там не має KYC, тому я вибрав 1 варіант повернути кошти відправнику, як мені сказав співробітник банку що треба поповнити мою карту на 4 к та надати квитанцію, я зробив так як сказав співробітник банку, потім прийшов другий співробітник банку та сказав що треба було повернути кошти на карту відправнику, співробітник банку сказав що все зроблено, та мені треба очікувати на дзвінок з банку, та чекати коли прийдуть кошти, за пів року мені не хто не подзвонив, та в відділенні банку сказали що тей співробітник більше не працює, а заяву на перерахування коштів не було надіслано куди треба, сьогодні я знову писав заяву на перерахування коштів, та мені сказали що треба очікувати на дзвінок і тоді мені треба буде їхати 100 + км для того щоб я зміг забрати свої кошти в розмірі 34000 грн, Пів року вирішують питання, не рекомендую цей банк 1 із 5, коли вирішить питання видалю відгук, Приходько Володимир
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
10 січня 2025, 16:45
Вітаємо!

Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
1
8 серпня 2024, 21:07
Прийшов лист що приїдьте до відділення, 5 днів напишіть заяву на повернення коштів и закриття рахунку, але коли приїхали до відділення співробітники та менеджера банку погрожували поліцією та виганяли с відділення банку
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
9 серпня 2024, 11:35
Вітаємо!

Ми більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
1
5 квітня 2024, 15:42
Банкомат не выдал деньги, а банк деньги со счета снял.Обратился в отделение банка, там мне сказал работник, что деньги через неделю вернутся на счёт.Через неделю деньги не пришли.Написал заявление.Другой работник банка заявление принял и сказала, что деньги будут через 30 дней.Прошло 30 дней денег нет.Пошел сегодня в отделение, говорит деньги будут через 45 дней.Что скажет через 45 дней? Некомпетентность полная.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
5 квітня 2024, 16:55
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення всіх деталей.
3
28 вересня 2023, 13:59
Всем доброго времени суток, расскажу я вам о своей истории с этим банком. наверное один из самых худших банков исходят из отзывов ниже, у меня так же заблокировали средства на карте, но давайте более подробней.
Месяц назад я не смогла зайти в свое приложение, я сразу обратилась отделение банка, узнать причину и мне говорят ваша карта бала заблокирована, причину мы ещё не знаем, прийдите на следущий день мы всем выясним и скажем вам, нормально так, сотрудники отделение банка не знают причину, на следущий день меня попросили предоставить документы по платежу в 7800 грн, (это была продажа феатного актива на биржи куна) я предоставила все скрины с покупателям, по итогу банк принял и сказал обратиться через неделю, пошла неделя, я бегом в банк, и как вы думаете что банк попросил? Предоставить скрины моего баржевого акаунта, ну конечно же я приставила, сказали ожидайте ещё 3 дня, через три дня я снова в банк, и тут самое интересное, сотрудник банка заявляет что все придрставеные мной документы не подходят и они хотят какой-то файл сделки, на вопрос где его мне взять если на этой биржи такого нету сотрудница просто развела руками, по другому мы вам не чем не поможем. Я обратилась к покупателю и попросила чтоб он обратился в банк видь от него было минимум 2 перевода в один и тот же день, моно банк по которому пришёл возврат сказал, что не кого возврата нету. И вот вывод банк просто не хочет возвращать мои средства, как вам такое?)
А то что нужно бегать в отделение четы бы не каждый день я уже молчу, видь где это видано что сотрудники банка не знают не причин не регламента!

По итогу банк не хочет не закрывать мой счёт не объяснять ту причину почему возврат пришёл только по одной сумме из двух, хотя моно говорит что не кого возврата они не делали.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
28 вересня 2023, 16:19
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність обслуговування у відділенні нашого банку. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
1
26 вересня 2022, 11:21
Зайшов в відділення та оформив Пакет Black Platinum, на перший погляд питань не виникало, вся каша почалась вже після оформлення. Менеджер Віталій виглядав компетентним та розуміючим. Після оформлення він дав свій номер телефона та сказав що в нашому місті тільки ОДИН менегер для клубу Persona, і це НЕ він. Я поїхав в інше відділення до цього окремого менегера, а вона мені на відріз, нічого не знаю, ти замовляв не через мене… Добре, дочекався я фізичних карток, отримав, ну думаю спробую подзвонити на виділені номери 0 800 501 495 чи 590. І що? попадаю на звичайну лінію з поліною :))) Підтримка розводить руками, каже в анкеті мене не відмітили як Персона, зановіс.

Тобто банк буде справно брати абонплату в 500грн. за місяць але таке елементарне як персональний менегер та виділена лінія це за окрему плату чи як? розберіться будьласка і не футбольте мене, або закрийте всі пакети в банку, є інші варіанти на ринку.

Оформлення пакета 02.09.22
Сьогодні вже 26.09.22

Дякую.
Коментарі (7)
Ответ банка
ПУМБ
26 вересня 2022, 11:51
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
5 не зарахована
29 червня 2022, 11:22
На данний момент це — НАЙКРАЩЕ відділення найкращого банку в м. Чернігів. Дуже ввічливі і компетентні співробітники. На будь-яке питання вам завжди нададуть відповідь дуже швидко, а головне доступно для Вас.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
29 червня 2022, 12:19
Дякуємо Вам за відгук!