Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Бровари, бул. Незалежності, 2
Адреса:
Київська область, Бровари, бул. Незалежності, 2
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб: 10:00-14:00 (каса: 10:00-13:30), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Andrii07
1 серпня 2024, 23:19
Обслуживаюсь год в броварском отделении банка ПУМБ. Доволен подходом как к клиенту и отношением персонала. Имею счета юридического лица и карточные счета физического лица. Сотрудники банка и руководитель отделения всегда грамотно и оперативно консультируют, быстро проводят необходимый мониторинг для осуществления платежей, оперативно подготавливают и проводят все необходимые документы. В кассе всегда есть наличные деньги и валюта с купюрами хорошего качества. В данном отделении не было ни одной проблемы, которую бы мне не помогли решить. Рекомендую данное отделение для обслуживания и выражаю огромную благодарность коллективу отделения банка и лично руководителю отделения.
Написати коментар
Ответ банка
2 серпня 2024, 9:40
Вітаємо!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Вчора помилилась номером карти та відправила гроші не туди, подзвонила до банку, менеджер проінформував мене що треба зробити, через добу гроші мені повернули 🙏
Дякую цьому відділенню за вирішення проблеми
душе швидке реагування та вирішення питань, приємне ставлення менеджера
Коментарі (2)
Дякую цьому відділенню за вирішення проблеми
душе швидке реагування та вирішення питань, приємне ставлення менеджера
Ответ банка
17 липня 2024, 18:56
Вітаємо!
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Я являюся Клієнтом Вашого банку з 2019року. За весь період співпраці при зверненні отримую бездоганний сервіс під час обслуговування. І сьогодні 21.05.2024 під час заміни зарплатної карти менеджер, що мене обслуговування (Мороз Ольга) уважно мене вислухала, детально все пояснила, коментувала свої дії і швидко вирішила мої питання. Під час обслуговування повз проходила керуюча відділення (Снєгур Таміла) і поцікавилася, як в мене справи чи може мені допомогти. Мені дуже приємно, що багаторічна співпраця з кожним роком стає більш плідною і досить дружньою. Я дуже задоволений програмним забезпеченням і особливо те, що банк не стоїть на місці, а стрімко розвивається в цьому напрямку. Мене приємно вразив калькулятор по валютообміну та сповіщення про зміну курса.Вже дуже доступно, зрозуміло та легко, навіть мені- людині пенсійного віку (а це дійсно для мене дуже важливо).Із свого досвіду співпраці з ПУМБ я рекомендую вас, як банк своїм рідним, друзям та знайомим. Дякую за вашу роботу. Позитивні емоції та задоволення мене переповнюють під час візиту у відділення.Прошу відзначити відділення і виразити подяку керівнику даного відділення -СНЄГУР ТАМІЛІ ПЕТРІВНІ!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
21 травня 2024, 13:34
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування у відділенні! Вдячні, що так високо оцінили роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування у відділенні! Вдячні, що так високо оцінили роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Хочу подякувати працівникам банку ПУМБ Броварського відділення на бульварі Незалежності 2.
Дружина виїхала за кордон і там виникли проблеми з використанням застосунку. Зв’язок в тій країні дуже поганий, а дзвінки в роумінгу взагалі недоступні.
Мої звернення в кол-центр банка не допомогли. Тоді я звернуся до працівників броварського відділення, вони змогли зв’язатись з дружиною і крок за кроком допомогли їй вирішити проблему.
Дуже вам дякую, Таміла, і всі працівники банку!!! Добре, що в нас є небайдужі люди!
Коментарі (1)
Дружина виїхала за кордон і там виникли проблеми з використанням застосунку. Зв’язок в тій країні дуже поганий, а дзвінки в роумінгу взагалі недоступні.
Мої звернення в кол-центр банка не допомогли. Тоді я звернуся до працівників броварського відділення, вони змогли зв’язатись з дружиною і крок за кроком допомогли їй вирішити проблему.
Дуже вам дякую, Таміла, і всі працівники банку!!! Добре, що в нас є небайдужі люди!
Ответ банка
6 лютого 2024, 18:50
Вітаємо!
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що наше обслуговування залишило у Вас лише позитивні емоції!
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що наше обслуговування залишило у Вас лише позитивні емоції!
Мені потрібно звʼязатись з одним з менеджерів цього відділення.Моя картка загублена ,і в мене не має доступу що б подзвонити в банк, живу закордоном.Будь ласка звʼяжіться зі мною.Потрібно повернути кошти.Я не можу набрати ваше відділення, лише можу спілкуватись онлайн.Ваш офіційний онлайн менеджер банку нічим допомогти не може і не хоче!
ex3nalin@gmail.com
Написати коментар
ex3nalin@gmail.com
Ответ банка
8 січня 2024, 15:14
Вітаємо!
Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Как названивать в рабочие дни втюхивать, навязывать людям никому не нудные кредиты- вы мастера! А как я прихожу в отделение купить валюту, Бровары Отделение на Независимости 2, видя, что я молодая, кассирша просто в наглую мне врет и пытается втюхать купюры старого образца. Уважаемые, то что я выгляжу на 10 лет младше не значит, что я тупая! Я сейчас могу придти как бомж одетая, и это не будет значить, что у меня нет денег, может у меня стиль такой! Что это за оценивание по внешнему виду?
Коментарі (2)
Ответ банка
9 жовтня 2023, 17:58
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції під час візиту до відділення нашого банку. Проте, хочемо зазначити, що наш банк ПУМБ здійснює обмін та видачу готівкової іноземної валюти у відділеннях банку, відповідно до оновлених вимог згідно постанови НБУ №75 від 20.06.2023р., тобто це можуть бути купюри будь якого року емісії(випуску) та номіналу, за винятком значно зношених чи пошкоджених купюр.
Якщо Ви не бажаєте отримувати пропозиції від нашого банку, просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для відміни інформування щодо них у телефонному режимі.
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції під час візиту до відділення нашого банку. Проте, хочемо зазначити, що наш банк ПУМБ здійснює обмін та видачу готівкової іноземної валюти у відділеннях банку, відповідно до оновлених вимог згідно постанови НБУ №75 від 20.06.2023р., тобто це можуть бути купюри будь якого року емісії(випуску) та номіналу, за винятком значно зношених чи пошкоджених купюр.
Якщо Ви не бажаєте отримувати пропозиції від нашого банку, просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для відміни інформування щодо них у телефонному режимі.
Вже багато часу користуюсь послугами банку ПУМБ. Депозити, видача готівки в валюті, гривня. Ніколи, не по-яких питаннях, не було проблем. Завжди врахують усі побажання. Дякую.
Написати коментар
Ответ банка
18 серпня 2023, 18:49
Вітаємо!
Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!
Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!
23 июля мне заблокировали мой счёт при этом не было никаких сообщений… что он был заблокирован Я начал звонить на горячую линию там мне начали рассказывать полный бред (что я не правильно написал пароль, что кто-то зашел в мой аккаунт…) и на вопрос что мне сейчас делать мне отвечали идите в отделение с паспортом на вопрос как я пойду в отделение если сегодня суббота они как попугаи повторяли идите в отделение … (короче говоря очень недоволен тех поддержкой особенно Валентином 9512 очень грубо общается) пришел я в банк показал все скриншоты+квитанцию по платежу написал заяву и мне сказали ждать…На следующий день мне звонят и говорят по платежу 1500 грн была жалоба (не говорят какая) и что есть 1 вариант решение данной проблемы это прийти в банк и отправить эти деньги тому кто написал жалобу и что все мои скриншоты … не подтверждают того что я не воровал… эти деньги 1500 грн- я продал человеку криптовалюту и он мне скинул эти деньги + квитанцию Я считаю этого более чем достаточно для того что бы подтвердить этот переводПопрошу вас разобраться как минимум с вашей тех поддержкой потому что с таким отношением вообще не хочется быть клиентом вашего банка И объяснить как мне разблокировать свой счёт и вернуть 1500 которые я честно заработал!
Коментарі (10)
Ответ банка
26 липня 2023, 9:19
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації нашого фахівця. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації нашого фахівця. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Доброго дня. Відкрила карту Є-Підтримка для зарахування коштів ВПО, в додатку Дія надали цей статус ще 22.04.2022р. Кошти ще досі не надійшли, на картці Є-Підтримка стоїть якесь обмеження на зарахування та зняття коштів. Чому?
Написати коментар
Ответ банка
10 травня 2022, 14:42
Вітаємо!
Ми забезпечуємо лише технічний аспект зарахування, проводячи передану державним фондом виплату на рахунок клієнта. У зв'язку з цим банк не впливає на швидкість нарахування коштів та можливі затримки з боку держави.
Для перевірки лімітів та обмежень на рахунку «єПідтримка» просимо надіслати Ваші ПІБ та ІПН в особистих повідомленнях.
Ми забезпечуємо лише технічний аспект зарахування, проводячи передану державним фондом виплату на рахунок клієнта. У зв'язку з цим банк не впливає на швидкість нарахування коштів та можливі затримки з боку держави.
Для перевірки лімітів та обмежень на рахунку «єПідтримка» просимо надіслати Ваші ПІБ та ІПН в особистих повідомленнях.
Здравствуйте, я пользовался услугами банка 6 месяц.
И тут сложилась ситуация, заблокировали карту, не стого ни с чего, и банк не хочет со мной работать. Никаких крупных переводов не было.
Объяснений никаких нет, типа какая то жалоба клиента, иза одной жалобы блокировать щет, полный бред.
И когда я прихожу в отделение, мне говорят мы вам ваши деньги что на щету не вернём.
Карта не кредитная, там только мои личные деньги.
Советую не пользоваться етим банком.
Написати коментар
И тут сложилась ситуация, заблокировали карту, не стого ни с чего, и банк не хочет со мной работать. Никаких крупных переводов не было.
Объяснений никаких нет, типа какая то жалоба клиента, иза одной жалобы блокировать щет, полный бред.
И когда я прихожу в отделение, мне говорят мы вам ваши деньги что на щету не вернём.
Карта не кредитная, там только мои личные деньги.
Советую не пользоваться етим банком.
Ответ банка
30 листопада 2020, 11:59
Здравствуйте!
Для проверки информации просьба уточнить в личные сообщения Ваш идентификационный код.
Спасибо.
Для проверки информации просьба уточнить в личные сообщения Ваш идентификационный код.
Спасибо.