Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2, Київ

Адреса:
Київ, пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: Пн-Пт: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
29 липня 2025, 2:29
Мой любимый банк, нет комиссии при снятии с банкомата любого банка. Отличное приложение, но есть вопросы по колаборации с Козловским, очень крипово.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
29 липня 2025, 14:41
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми раді, що Ви задоволені продуктами та послугами банку.

Шкодуємо, що Вам не сподобалась наша співпраця з Віталієм Козловським. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку, щоб ставати кращими для вас
1
8 травня 2024, 11:28
Вчора 07,05,2024р. я зайшла у відділення банку зробити операцію в касі. До закриття каси залишалось 2хвилини. Працівниця відділення (не касир) в грубій формі, причому на російській мові, почала закликати своїх колег «захистити» касира. Вона побігла до зав. відділенням із криками, що робочий день закінчився та треба стати на захист касира. Віддаючи належне касиру (спокійна працівниця), ми поспілкувались з нею 20секунд. Я не вирішила свого питання (не по вині касира), та поспішила залишити приміщення банку. Я пенсіонер 63роки, без зброї, від кого треба «захищати» касира, чому треба кричати, грубити. хамити. Одна працівниця відділення зробила все, щоб відштовхнути клієнта та думку про банк помножити на «0». Добре те, що вибір банків у нас у країні є. Тому повертатись в цей банк за послугами я більше не буду і раджу іншим клієнтам, якщо є вибір, скористайтесь ним не на користь ПУМБ,
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
8 травня 2024, 12:38
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наше обслуговування у відділенні банку. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
1
6 березня 2024, 10:54
Вже другий день я не маю доступу до свого акаунта в digital pumb, система просто написала, що мій акаунт заблокований. Ні одна підтримка не повідомляє причин і ніяк не вирішує це питання. Все що вони змогли зробити, це примусити мене чекати наступного дня, щоб повідомити, що вони створили заявку на менеджера, який зв’яжеться протягом дня. Що це за обслуговування?! Мовчки закрити доступ до рахунків і лише і робити, що переадресовувати мене з однієї підтримки на іншу, а потім на менеджера і при цьому навіть не надаючи хоч якихось пояснень.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
6 березня 2024, 13:27
Вітаю!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
1
10 вересня 2023, 8:37
в серпні місяці 2023 отримав повідомлення, що нараховані відсотки за використання кредитної карти за липень в сумі більше ніж 900 грн.(при звернені на ГЛ це підтвердили
АЛЕ
при розборах польотів, а по іншому таку «роботу» пумб назвати неможливо оператор не змогла знайти причину такого нарахування посилаючись на інформацію від технічного відділу…що характерно використана сума за липень була то приблизно 15 т. то 18 т., але ж зглянтеся-ні з 15 т. ні з 18 т. ну ніяк не виходить 900грн. за майже 4% від згаданих сум ((((
тим більше, що погашення використаних коштів було зроблено в строки встановлені пумб, хоча і в неповному обсязі(десь може гривень 200 нехватило) завдяки відсутності технічної можливості при поповнені рахунку через термінали які вказує банк (обмеження суми поповнення до 4999грн. в добу???)
далі ще краще…
я звернувся в відділення банку у м.Києві, проспект Перемоги106/2(досі «Перемоги»???((((() і менеджерка, можливо сама молодша по віку та недостатньо обізнана своїй спеціальності, хвилин з 10 уточнювала ситуацію, потім покликала ще одну, нічого не зрозуміло, потім покликали ще одну і ніяк не змогли пояснити звідки взагалі
виникли відсотки, а і чому саме така сума ((((
що характерно
на момент початку знов таки «розбору польотів» у відділенні була керівник, але нажаль в процесі залучення додаткових спеціалістів вона десь зникла…як пояснили менеджерки в неї обідня перерва, але з якого часу і до якого невідомо, тому, що перерва ця обідня в неї ненормована…і взагалі керівник їм не звітується…ну чи або не пояснює, що, де, коли, як та інше під час робочого часу з нею виникає з загадковими переміщеннями з робочого місця…
закінчилося тим, що мені пообіцяли зворотній зв’язок телефонним дзвінком і я його отримав від менеджерки яка займалася вирішенням питання з самого початку, але я почув те саме, що вони нічого не можуть пояснити (((
на мою пропозицію повідомити керівнику відділення все-таки зв’язатися зі мною з метою вирішення цієї ситуації вона пообіцяла все передати, але…чи не передала чи керівник досі на обіді і це вже тиждень…
відсотки ці, свавільно нараховані та головне відчислені з карти начебто і не великі, але я краще їх додатково переведу як донат для ЗСУ ніж подарую їх цій фінустанові…
#пумб_обкрадає_клієнтів
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
10 вересня 2023, 9:04
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону і дату звернення до відділення. Це дозволить нам детальніше розглянути описаний випадок та надати Вам зворотній зв'язок.
3
28 жовтня 2022, 19:04
Знімала готівку з доларової карти в Україні. Яку купила перед початком війни. Потрібні гроші, звернулася до банку для зняття, готівку видали. Але потрібно було зняти всю суму, так як є обмеження по зняттю, а мені відповіли, що необхідної суми немає на рахунку, 1% комісії 27$. При знятті ніхто не попередив про комісію, при оформленні пластикової карти ніхто не попередив. Тепер у мене не вистачає грошей і при наступному знятті готівки ще буде комісія, тобто у мене заберуть загалом до 40$ за мої гроші, які я сама заробила і відкладала. У час війни грабують своїх громадян. Не кращі за окупантів.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
29 жовтня 2022, 12:07
Вітаємо! З 10 вересня поточного року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн. Будь ласка, повідомте нам в особистих повідомленнях дату зняття коштів, щоб ми могли перевірити коректність нарахування комісії.
1
29 вересня 2022, 7:19
Користуюся послугами банка з 2011 року, коли був ще зарплатний проект. У 2020 році відкрив у Київській області рахунок для власних потреб та користувався. Ніяких зауважень не було.У вересні 2022 року у банку виникло питання звідки і чому з 2020 року я поповнював рахунок, чому люди поповнювали рахунок, зажадав від мене довідки про мої доходи та майно, на що я відповів відмовою звісно. У вересні 2022 року треба було батьку лягати до лікарні та поповнив картку на 76000 грн. Шляхом переказів з ощадбанк24, але банк отримавши кошти заблокував мій рахунок. У лікарні я не зміг розрахуватися карткою. Звернувся до відділення працівник вказала ми не бачимо причину блокування, а співробітник що поставив блок за кордоном. Написав заяву про закриття рахунку. Вказали що 45 днів будуть розглядати і можуть не віддати гроші. Скажу честно більше 10 років користувався банком, але з початком війни у них щось сталось і тепер крадуть гроші! Нічого буду звертатись до поліції суду національного банку але свої гроші заберу! Порада обходьте цей банк стороною.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
29 вересня 2022, 12:06
Вітаємо, Андрій Андрійович!

Банк надав Вам офіційний запит з проханням надати документи щодо натходження коштів, Ви відмовились. Уточніть будь ласка у якому відділенні писали заяву на закриття?
Дякуємо.
5 не зарахована
23 вересня 2021, 12:20
Декілька днів тому звернулась у відділення до консультанта Анастасії, оформили все бистро, чітко і без всяких зусиль! Все сподобалось, дякую 😉
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
23 вересня 2021, 13:09
Вітаємо! Щиро вдячні Вам за те, що знайшли можливість поділитися враженнями про роботу відділення та високо оцінили якість обслуговування нашого спеціаліста, для нас дуже важливо відповідати Вашим очікуванням.
Відповідь адміністратора
Мінфін
26 вересня 2021, 10:20
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.09.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
1
17 вересня 2021, 12:39
«ВсеКарта» цього банку має оформлюватися безплатно, але на практиці мені нав’язали оплату страхування у якійсь фірмі «АСКА-Життя» «EWA», на яке я не погоджувався. Коли я написав у підтримку банку, мені відповіли, що згідно з даними їх перевірки, ніякого страхування мені взагалі не оформлювалося. Тобто людей при оформленні цієї карти примушують платити якійсь лівій фірмі за повітря.
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
17 вересня 2021, 13:21
Вітаємо! Згідно з умовами, відкриття та обслуговування дебетової картки «всеКАРТА» абсолютно безкоштовні. Страхові послуги, які пропонуються у відділенні, є додатковими та оплачуються 1 раз в рік, сума страховки залежить від виду страхування: «Туристичне страхування»; «Автоцивілка»; «Послуга від шахраїв» та інші.
Будемо раді розібратись в ситуації та перевірити коректність обслуговування з боку наших колег. Після повної перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
1 не зарахована
8 лютого 2021, 17:19
Безобразное обслуживание! По крайней мере, в отделении по адресу проспект Перемоги, 106/2. Такое впечатление, что обман — это корпоративная политика. *Удачи* владельцам и сотрудникам. Воздастся Вам сторицей!
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
9 лютого 2021, 14:23
Здравствуйте!
Просьба уточнить более подробно ситуацию в личные сообщения.
3
31 січня 2020, 8:50
Вчера оформила карту в отделении ПУМБ Проспет победы 106 г.Киев
«Все могу» Сегодня решила войти в ПУМБ онлайн. С третьей попытки заблокировался вход. При звонке в кол-центр услышала, что не мой день рождения и кодовое слово потребовали, но в отделении меня его и не спрашивали. И как это возможно?
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
31 січня 2020, 13:58
Добрый день!
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией. Отправили её коллегам на рассмотрение, ответ сообщим Вам в личных сообщениях на форуме.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Києві 🏦 / Відділення ПУМБ: пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2, Київ