Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Полтава, вул. Європейська, 33

Адреса:
Полтава, вул. Європейська, 33
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

 

 

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
27 червня 2024, 20:53
28 березня 2024 року отримав переказ на суму 13 тисяч гривень, в результаті обміну криптовалюти. Через годину мій рахунок було заблоковано з проханням звернутися до банку. Там мені пояснили, що нібито відправник коштів подав скаргу на мене, з проханням повернути кошти. Я в свою чергу надав банку всі необхідні документи (квитанцію, скріни, скаргу на відправника коштів) які підтверджують, що кошти мною були отримані чесним шляхом. На це банк мені відповів, що надана мною інформація не є достовірною. Я також зв’язувався з відправником коштів, який запевняє мене — ніякої скарги він не надсилав. В свою чергу банк ПУМБ не надав жодних підтверджень, що дійсно є скарга на мене.
Прохання посприяти у вирішенні ситуації та розблокувати мій акаунт пумб.
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
28 червня 2024, 11:32
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
1
27 грудня 2022, 12:18
ПУМБ вимагає сплатити кошти, присилаючи листи на емейл кожний місяць. З цим банком я ніколи не мав справу і договорів. Частина листа від ПУМБ:
«Доброго дня!
Пропонуємо скористатись унікальною програмою прощення кредиту
від ПУМБ!
Сплатіть лише частину заборгованості, а ми покриємо решту.
Як це працює:
Сплатіть 700 грн за договором № 200190… — і залишок боргу 3 482 грн буде прощено (анульовано). "
Зверніть увагу, що банк не звертається до мене по прізвищу (можливо не знає). Звернення на гарячу лінію нічого не дало. Після звернення у відділення ПУМБ, менеджер звірила моі паспорт. дані та відповіла, що це можливо помилка… тоді чомусь спитала без пояснень, чи не знаю я «Олесю Романівну» (без прізвища), почувши негативну відповідь запропонувала написати заяву (можливо, щоб не приходили листи)… Вибачень я не почув… Як може банк розсилати листи про борг, якщо номер договору не зв’язаний з конкретною особою? Можливо банк взагалі не знає прізвища власника емейла (бо зазвичай банки звертаються по прізвищу до клієнта при листуванні, а тут тільки «доброго дня») та отримує емейли просто з інтернету з надією, що хтось щось заплате… дуже добре, що з цим банком я ніколи не мав договорів…
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
27 грудня 2022, 12:56
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію. Також укажіть Вашу електронну пошту, на яку приходять повідомлення.
1
1 жовтня 2022, 20:40
Я звонил три раза! Уточнял! У меня по карте был минус 1500 и минимальный платежь 1300! Я спрашивал и уточнял если я плачу 3000 я выхожу из минуса! Ответили да конечно! Сразу защитается минус, а потом минимальный! Тоесть должно быть +200 я понял и оплатил в итоге минус 30! Это как так можно обманывать! Или у вас это в правилах! Где 200 и что за скрытые! Как можно уверять одно, а на деле совсем другое! И что кодовое слово вы сами его ставите! У меня четыре банка и везде девичья фамилия матери и друго го я ни когда не ставил! Что это вообще за бред! Так издеваться нравится? Что с кодовым словом!!! Какое вы поставили! Или мне на костылях ехать 30 км. А что слова сами стасите это офигеть! Я ни когда не ставил другие слова пото му что забуду такая привычка! И кто авам разрешил ставить свои слова еще и без подсказки! Явно ваш интузиазм! Почему сколько я с вами это не первая ложь? Люди!!! НИ КОГДА НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ МЕРЗКИМ БАНКОМ! ОДНА ЛЕЖЬ И ВРАНЬЕ!!! МИНУС НА КАРТЬЕ ЭТО ВАШЕ ПОЖИЗНЕННОЕ ЯРМО И ВСЕ БУДЕТ СДЕЛАНО ЧТО БЫ ТАК И БЫЛО! ТАКОГО ЛЖИВОГО БАНКА НЕТ! Я СОТРУДНИЧАЮ С ЧЕТЕРЬМЯ! ПРОБЛЕМЫ ВСЕ ВРЕМЯ СКОЛЬКО Я В ЭТОМ БАНКЕ ПОСТОЯННО!!!
Коментарі (7)
Ответ банка
ПУМБ
3 жовтня 2022, 11:57
Вітаємо! Кодове слово клієнти вигадують самостійно на етапі підписання договору. Працівники банку цього не роблять.
Щодо Вашої кредитної картки, то у Вас підключена страховка. Відтак, сума, яка Вас цікавить, пішла на оплату страхового платежу.
3
6 травня 2022, 3:19
20.04.22 Банк заблокував мій рахунок.
Зі мною вперше така ситуація.
На рахунку стало писатися-9999999999, колл-центр відправив до відділення. Відділення сказали, що блокування пройшло через те, що були транзакції за декілька днів на суму 101 тис поповнень-виводу легального сайту Бінанас, який з16 березня 2022 на території України вважається легальним.Тобто я не робив поповнення якогось сумнівного терористичного чи пов’язаного з забороненими речами сайту. Я вчився поповнювати, виводити і працювати з цим сайтом. Ліміт в 100 тис перевищив так як мав 2 картки Пумб і не знав що це рахується як один рахунок.+ я чув тільки, що про перевищення понад 400тис грн, мають баки право запитувати.
Сказали Для розблокування потрібно справку про походження коштів.
На разі я не працюю, як і багато інших людей. Я надав і написав 2 заяви пояснення, про те, що у виписці самого банку чітко видно назву ресурсу і суми поповнень в середньому по 5000 грн кожна, та те, що відбувалося спочатку списання коштів, а потім ТІЛЬКИ надходження приблизно тієї ж самої суми. Тобто ніяких 100тис ДОХОДУ, про джерело надходження яких запитує відділ фін.моніторингу банку на мій рахунок НЕ НАДХОДИЛО це тільки оборот коштів виник через поповнення — вивід ТУДИ-СЮДИ.
Початкова транзакція, це кошти в розмірі 4000 грн з яких я робив поповнення сайту, мені перевела мама на карту. Остання транзакція 4999грн це взагалі кошти з моєї картки іншого банку, які я перевів з особистого рахунку на уже (як виявилося потім) заблоковану карткуПУМБ.
Пояснень роз’яснень -заяв банку недостатньо.
Таким чином на карті в мене зависло 10 тис грн, частину яких я маю повернути назад, а частина мені вкрай була потрібна.Вони зависли і мені прийшлося припинити важливе лікування через це (
Ця ситуація в мене вкрай розчарувала і рівень патріотизму значно впав. За кого ми зараз воюємо, за кого волонтеримо!!!:(Щоб свої такі *** забирали у простих людей останні кошти в цей час! «Вора» вони спіймали крупного називається…, коли Ахметови мільярди крутять ворочають по схемах!
Шкода що закони придумують, але інструмент, та трактування їх використання недосконалий і страждають невинні люди. Я користувався банком декілька років, привів багато людей туди, А тепер всі в мене запитають: Ну що тобі повернули кошти ці!!!

Телефонував до Нацбанку, там сказали дочекатися письмової відповіді від банку офіційної,і якщо я з нею не погоджуюсь, то подавати скаргу -заяву на банк до нацбанку.
Коментарі (31)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
6 травня 2022, 9:48
Вітаємо!

Перевірка джерел походження коштів здійснюється відповідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Даний закон зобов'язує банк здійснювати перевірку фінансових операцій клієнта щодо їх відповідності наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик. Банк має право вимагати документи при проведенні переказу на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо вони викликають підозру про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідних операцій.

Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату складення заяв у відділенні банку. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
1
1 лютого 2021, 9:47
Плачу минимальный платеж в который вписано тело кредита. Но так как сумма минимального платежа остается фиксированной и не изменяется в меньшую сторону, интересно куда девается тело кредита. По логике если платится тело тогда и платеж соразмерно уменьшается. Но платеж все время один! Куда девается тело кредита? Может так и должно быть?
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
1 лютого 2021, 18:23
Здравствуйте!
Для проверки информации по договору просьба уточнить в личные сообщения Ваш идентификационный код.
Спасибо.
1
23 грудня 2019, 20:22
после полутора лет нерешенной проблемы с дебетной картой (не видят терминалы) и отказом банка в бесплатном перевыпуске карты ( был диалог в этом форуме) решил разорвать с данным банком отношения и пришел закрыть карты в отделение 3 г. Полтава. мне было предложено оплатить 93 грн. задолженности. после оплаты я потребовал распечатку, за какие услуги взяты деньги, но мне было отказано — в связи с созданием прецендента, и вообще мы такие документы не выдаем.дали распечатку за 17,95 грн.-за обслуживание счета! на просьбу дать расписку, что к моменту закрытия счета финансовых претензий от банка ко мне нет, мне тоже было отказано.пришлось обратиться на гарячую линию банка, и оператор по моему телефону обьяснил управляющему отделением, как составить документ. при получении расписки я обнаружил, что за мною числятся 3 (!!!)карты!!! на мое требование предоставить документы, когда они мне выданы с моей подписью о получении мне отказано по причине — может, карта выпущена, а вы ее не получили… обращение на гарячую линию банка ни к чему не привело- оператор направил разбираться с управляющим отделением, круг замкнулся. просьба разобраться, за какие услуги банк взял деньги и на каком основании выпущены карты на мое имя за мои деньги? также после всего произошедшего я хочу получить на руки расписку от банка об отсутствии финансовых претензий.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
24 грудня 2019, 13:11
Добрый день!
По Вашему пакету услуг действительно есть плата за обслуживание. У Вас также есть и дополнительная карта, за которую начислена плата, так как Ваш пакет услуг по умолчанию эту карту не предусматривает. Выпуск дополнительных карт инициируется только на основании Вашего заявления в отделении банка, или при самостоятельном выпуске Вами в ПУМБ Online.

«дать расписку, что к моменту закрытия счета финансовых претензий от банка» — справку о закрытии счета и отсутствии претензий со стороны банка возможно получить после фактического закрытия карточного счета.
1
3 грудня 2019, 14:32
Плачу минимальный платеж 1200 с копейками. Не много варьируется. Странным образом почему то сумма платежа и долга не изменяется но спорить бесполезно. Я привык платить. Я инвалид второй группы и совпало мне надо лечь пролечиться. А как пенсия минималка то эта сумма почти пенсия. Писал письмо, звонил и мне перезвонили. сказали что есть возможность пересмотреть и платить в пределах 812 гривен. Как я понял сумма будет тоже постоянной или пожизненной. Проинформировали что предварительно одобрено. Надо приехать в отделение банка. Я на костылях по снегу еду со светлой мыслью. Приезжаю а мне
у нас ни чего такого нет и до свидания. Просил всего лишь на пару месяцев каникулы или как то еще. Что бы на лечение остались деньги. Всего на всего на пару тройку месяцев. Не ужели это критично невозможно. Какого черта вообще я ехал в отделение. Или решили по прикалываться. Но вроде как то над калекой и не пристойно прикалываться. А в общем конечно спасибо за понимание и отзывчивость. Ни кто не застрахован от инвалидности и не известно как жизнь ляжет. Очень хочется что бы хоть кого то из этих вельмож переламало, жизнь вынудили взять кредит и просто потом по смеялась над ними. СПАСИБО ЕЩЕ РАЗ!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
3 грудня 2019, 17:02
Добрый день!
Сожалеем, что Вы попали в такую ситуацию.

Касательно вопроса по кредитной карте — как и сообщали неоднократно Вам ранее, у Вас каждый месяц сумма начисленных процентов по кредитной карте уменьшается. Проверить детально операции Вы можете самостоятельно, сформировав выписку в ПУМБ Online или в любом ближайшем отделении банка ПУМБ.

Кредитных каникул ПУМБ не предоставляет, как и отсрочек платежей. Рекомендуемым вносить хотя бы минимальный обязательный платеж.
4 не зарахована
2 жовтня 2019, 11:20
Куда обратиться что бы проверить всю эту махинацию? Плачу все время на тысячу больше обязательного платежа. То есть отдаю всю пенсию что бы покончить с вашим банком. Платеж не изменился и это постоянно. Картой не пользуюсь, так как не хочу брать и копейку с этого обдиралова и обмана. Или это кидалово на всю оставшуюся жизнь. Подкармливать ваши лица. И как вам наверное кажется это не жирно! Это же смешно с такой суммы каждый месяц полторы тысячи процент и обязательный платеж не изменяется. Как по вашему можно эдакую жадность удовлетворить. Куда можно обратиться с жалобой или проверкой этих не понятных платежей? Должно быть что то куда можно обратиться.Что мне расскажут ваши коллеги? Из вашего банка. Мне надо обратиться куда то к независимой организации. Почему и спрашиваю как и куда можно обратиться кроме ваших коллег. Коллеги заинтересованы в хорошей работе банка.
Зачем вообще платить больше положенного. Или волшебная шкатулка? Что заплатил 1300, что 2300 суть одна. Я бы лучше оставил эту 1000 на следующий месяц. Оно по моему все равно а мне по легче выплачивать вечное.
Коментарі (8)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
2 жовтня 2019, 12:17
Добрый день.
Благодарим за Ваш отзыв, уже общаемся с Вами на странице Фейсбук. контролировать состояние задолженности можно самостоятельно в ПУМБ Online, а о сумме ежемесячного платежа банк уведомляет в смс
1
2 серпня 2019, 16:28
Буквально сьогодні намагалась закрити кредитну картку. Повну суму до погашення дізнавалась сьогодні по гарячій лінії та в пумб онлайн. Цю суму сплатила у відділенні на кассі, де, як завжди, немає чим давати решту (звісно на користь банку). Після сплати через 5 хвилин спеціаліст говорить, що я ще 5,37 повинна внести!!! Хоча де вони взялись так пояснити вона і не змогла!!! Йду до касси, сплачую, знову решти немає чим давати ( на користь кого вже й здогадатись можна!), на прохання надати довідку про закриття рахунку — негативна відповідь, тільки виписка про 5,37, що я заплатила… Кажуть через 45 днів тільки зможуть надати довідку… Скажіть, в якому банку ще так??? І в підсумок, як би я не намагалась спілкуватись українською, дівчина впевнено володіла тільки російською… Порушення закону про мову. Дякую за найгірше обслуговування з мого досвіду.
Коментарі (8)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
2 серпня 2019, 17:03
Вітаємо, нам прикро, що така ситуація могла скластись! :(
Дозвольте розглянути її більш детально. Для цього вкажіть нам, будь ласка, Ваш ІПН в особистих повідомленнях, так ми перевіримо детальніше.

Стосовно закриття картки — згідно Договору комплексного банківського обслуговування, карткові рахунки закриваються згідно відповідної заяви від Вас, термін закриття рахунків — протягом 45 днів, після цього терміну Ви можете замовити безкоштовну довідку про закриття картки/відсутність заборгованності.
5
17 квітня 2019, 13:09
Компетентность сотрудников очень порадовала.Полная консультация по использованию кредитной картой до мелочей сотрудником Крат А.А, чтоб потом не возникло непонимания.Рекомендую это отделение.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
17 квітня 2019, 14:57
Добрый день!
Благодарим за Ваш отзыв и высокую оценку сотрудника. Мы стремимся к качественному обслуживанию и Ваш отзыв мотивирует нас.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Полтаві 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Європейська, 33, Полтава
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Полтава, вул. Європейська, 33. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Полтава, вул. Європейська, 33- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.