Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 28
Адреса:
Вінниця, пр-т Коцюбинського, 28
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Cб: 10:00-14:00 (Cб: 10:00-13:30), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
3 липня 2024, 9:22
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Если купить валюту по коммерческому курсу, то чтобы её получить в кассе нужно будет ждать месяц, иначе спишут 1% с суммы. Как вы это объясните. Банк крутит деньгами клиента?! Так это не депозит. Ждём ответа.
Коментарі (4)
Ответ банка
13 жовтня 2023, 9:19
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.
Звертаємо Вашу увагу, що наша дебетова картка «ВсеКАРТА» повністю безкоштовна при оформленні та обслуговуванні. Зняття готівки безкомісійне у будь-якому банкоматі на території України. Зробити валютообмін за допомогою нашого застосунку «ПУМБ Online» Ви можете без комісії по більш вигідному курсу аніж в касі банку.
Відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку – 1%.
Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24
Ми раді надавати нашим клієнтам найбільш комфортні умови для користування та постійно покращуємо наші послуги.
Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.
Звертаємо Вашу увагу, що наша дебетова картка «ВсеКАРТА» повністю безкоштовна при оформленні та обслуговуванні. Зняття готівки безкомісійне у будь-якому банкоматі на території України. Зробити валютообмін за допомогою нашого застосунку «ПУМБ Online» Ви можете без комісії по більш вигідному курсу аніж в касі банку.
Відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку – 1%.
Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24
Ми раді надавати нашим клієнтам найбільш комфортні умови для користування та постійно покращуємо наші послуги.
Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Являемся клиентами ПУМБ более 20 лет. Могу сказать о банке только хорошее: девочки всё квалифицированно расскажут, объяснят, если не понятно с первого раза- повторят. В этом году открыла депозит «Юбилейный», о котором мне очень хорошо рассказала ведущий специалист отделения банка на Коцюбинского. Всем своим знакомым советую работать с этим отделением, квалифицированным, вежливым, доброжелательным, внимательным коллективом.
Написати коментар
Ответ банка
23 грудня 2021, 17:05
Добрый день! Благодарим Вас за сотрудничество и за приятный отзыв о нашей работе, нам приятно знать, что мы соответствуем Вашим ожиданиям.
Подав заявку на закриття кредитної картки/рахунку у березні. Минуло 45 днів, рахунок не закрився тому, що нарахували кешбек за березень у квітні. Здається, ну у чому тут проблема, ситуація типова — видайте через касу гроші, коли минуло 45 днів, і закрийте вже цей рахунок. Але події розгортались так, пишу коротку версію:
05/05/21 близько 11 години ранку, працівник у віділенні сказала, що не може цього зробити. Переказати на рахунок у іншому банку теж не можуть. Взяла мій телефон потикати у додатку, почала відкривати з мого додатку віртуальну картку, на яку, ймовірно (увага, переказ на картку/рахунок/номер телефону закінчувались нічим), вийшло б перекинути гроші, щоб закрити кредитний рахунок. Коли я це побачив, і сказав, що не хочу новий рахунок — ШВИРНУЛА по столу мій смартфон. Я розчарований пішов, і знову звернувся до колл-центру, де мені повторили — у віділенні повинні видати залишок через касу, і тоді рахунок остаточно закриється. Мій повторний візит у віділення близько 12 години був ще сумнішим і довшим, окремі фрази: «керівника йому, то керівника», «навіщо ускладнюєте» х 10. В результаті — зараз у мене заява якась нікому незрозуміла (навіть працівнику, яка допомагала мені її скласти) на ім'я керівника віділення, щоб видати мені ці 60 гривень 45 копійок через касу, розгляду чекати кілька днів.
Моя єдина претензія до ПУМБ — некваліфікований і невихований персонал.
Інших проблем з ПУМБ за 6 років користування — не було.
Коментарі (2)
05/05/21 близько 11 години ранку, працівник у віділенні сказала, що не може цього зробити. Переказати на рахунок у іншому банку теж не можуть. Взяла мій телефон потикати у додатку, почала відкривати з мого додатку віртуальну картку, на яку, ймовірно (увага, переказ на картку/рахунок/номер телефону закінчувались нічим), вийшло б перекинути гроші, щоб закрити кредитний рахунок. Коли я це побачив, і сказав, що не хочу новий рахунок — ШВИРНУЛА по столу мій смартфон. Я розчарований пішов, і знову звернувся до колл-центру, де мені повторили — у віділенні повинні видати залишок через касу, і тоді рахунок остаточно закриється. Мій повторний візит у віділення близько 12 години був ще сумнішим і довшим, окремі фрази: «керівника йому, то керівника», «навіщо ускладнюєте» х 10. В результаті — зараз у мене заява якась нікому незрозуміла (навіть працівнику, яка допомагала мені її скласти) на ім'я керівника віділення, щоб видати мені ці 60 гривень 45 копійок через касу, розгляду чекати кілька днів.
Моя єдина претензія до ПУМБ — некваліфікований і невихований персонал.
Інших проблем з ПУМБ за 6 років користування — не було.
Ответ банка
6 травня 2021, 10:55
Добрий день! Нам дуже шкода, що Ви зіштовхнулися з подібною ситуацією. Справді, закриття рахунку відбувається тільки у відділенні банку, коли рахунок прирівняний до 0. Якщо на рахунку є залишок або борг, його необхідно закрити.
Підкажіть, будь ласка, ім’я спеціалістів які з Вами працювали. Ми обов’язково розберемося в описаній ситуації та проведемо розмову з колегами.
Підкажіть, будь ласка, ім’я спеціалістів які з Вами працювали. Ми обов’язково розберемося в описаній ситуації та проведемо розмову з колегами.
Являюсь клиентом ПУМБ банка уже несколько лет!!! Довольна на все 100% и условиями и обслуживанием!!! Всегда все прозрачно и честно по кредитам!!! Несколько кредитов брала и вовремя платила взносы и вовремя закрывала кредит и ни каких проблем не было!!! Всегда рекомендую знакомым попробовать ПУМБ банк!!! Теперь оформила и кредитку ВСЕ МОЖУ и очень довольна осталась ею!!! Сейчас доплачиваю принтер и уже думаю что возьму в следующий кредит!!! Благодаря банку ПУМБ у меня появилась сенсорная панель електроплита, ноутбук, телефон, принтер и вроде что то еще. Буду и дальше пользоваться услугами этого банка!!! Спасибо вам огромное!!! Побольше вам хороших клиентов!!!
Клиентам ПУМБ банка порекомендую вовремя оплачивать все свои кредиты и проверять их что бы потом не было недоразумений потому что електронника не идеальна и бывают и сбои в системах и в этом точно не банк виновен!!!
Коментарі (1)
Клиентам ПУМБ банка порекомендую вовремя оплачивать все свои кредиты и проверять их что бы потом не было недоразумений потому что електронника не идеальна и бывают и сбои в системах и в этом точно не банк виновен!!!
Ответ банка
15 лютого 2019, 12:25
Добрый день!
Алена, такие оценки очень нам приятны! Благодарны за сотрудничество, спасибо!
Алена, такие оценки очень нам приятны! Благодарны за сотрудничество, спасибо!
нужен был кредит очень срочно, позвонили с ПУМБ все обсудили и сказали приехать в банк (обл. центр) и взять документы с собой. Приезжаю туда и мне говорят вам кредит не одобрен. Я еду за 100 км когда у меня каждая копейка на щету чтобы на них просто посмотреть- ето бред
Написати коментар
Ответ банка
13 березня 2018, 12:30
Добрый день! Приносим извинения за доставленные неудобства. Уточните, пожалуйста, когда вы обращались в отделение и по какому адресу, а также ваш ИНН в личные сообщения. Постараемся разобраться. Спасибо!
Я надав банку всі докази того, що я не шахрай, а просто виводив свої криптоактиви, такі як ордер, скаргу на покупця криптовалюти та звернення до підтримки, і ше багато інших доказів. Це тривало приблизно два-три тижні, я їздив туди кожен день по два рази і додавав нові докази. Зрештою, мені відмовили і сказали подавати апеляцію щодо повернення криптовалюти, але нічого не повернули.
Я знову прийшов до банку і подав додаткові докази з підтримки, що мені ніхто нічого не повернув. Сьогодні вже наступний місяць, 02.07.2024, і працівник Олеся Дідук весь час розмовляла по телефону, кажучи заходити в банк. На карті була сума більше 70 000 грн. Олеся Дідук сказала вивести решту, що я і зробив, але 70 000 грн просто зникли.
У банкінгу ця сума, яка була зарахована, відображається, але на балансі її не показує. Я розумію, що без мого відома ці кошти кудись зникли. На мої запитання Олеся Дідук не дала жодної відповіді і просто віднеслася до мене як до речі, не надавши жодної ясності щодо ситуації. Кошти не були розблоковані, хоча я надав всі докази того, що не є шахраєм. Щодня я питав про стан перевірки, але отримував лише відповідь, що перевірка триває.
Не здивуюсь, якщо вона дійсно списала мої кошти без мого відома.