Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Стрий, пл. 22 Січня, 15
Адреса:
Львівська область, Стрий, пл. 22 Січня, 15
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ctacbocc
29 листопада 2024, 14:00
Недавно мою картку заблокували, пройшло хвилин 15, як мене викинуло з застосунку та змінився пароль, третім особам карту не передавав. Пройшов день, я думав це якись глюк, але все те саме, то ж я спробував змінити пароль, але і це було не успішний рішенням через те що для зміни потрібний CVV (я його не пам‘ятаю оскільки картою користувався не довго) на карті залишилось ще 3000 прошу відгукнутись, та закрити рахунки, Дякую!
Коментарі (1)
Ответ банка
29 листопада 2024, 14:39
Вітаємо!
Прикро, що у Вас сталася така ситуація. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь.
Прикро, що у Вас сталася така ситуація. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь.
11 березня знімала гроші в банкоматі приват банку мені їх банкомат не видав але списав в банку ПУМБ мені сказали чекати пару днів пройшло пару днів грошей немає потім 18 березня на мій рахунок прийшло що гроші у мене на рахунку але заблоковані тобто вже до приват банку немає питань тут я подзвонила на гарячу лінію мені сказали чекати тиждень їх розблокують пройшов тиждень знову дзвоню кажуть 3 дні потім після 3 днів знову дзвоню і так продовжується до сих пір до 17 сказали мають прийти подзвонила вони сказали що може і не 17 квітня прийду може пізніше судячі з коментарів про цей банк вони взагалі не повертають гроші ці гроші мали піти на лікування, а я чекаю місяць і по їхньому ще буду чекати
Підкажіть будь-ласка куди можна звернутися аби написати заяву на шахраїв
Коментарі (2)
Підкажіть будь-ласка куди можна звернутися аби написати заяву на шахраїв
Ответ банка
15 квітня 2024, 11:28
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Бажаємо детальніше розібратися в даній ситуації. Хочемо зазначити, що при поверненні кошти блокуються на певний час. Ми детально перевіримо причину та терміни блокування. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Бажаємо детальніше розібратися в даній ситуації. Хочемо зазначити, що при поверненні кошти блокуються на певний час. Ми детально перевіримо причину та терміни блокування. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Заблокували мені картку, в додаток зайти не можу, звернувся в відділення, сказали чекати листа від служби безпеки про закриття мого рахунку, самостійно по моїй заяві закрити відмовляються, скільки це ще буде тривати!!!
Не віддать мені мої кошти, терміну закриття не говорять!!!
Скільки мені ще чекати?
Коментарі (2)
Не віддать мені мої кошти, терміну закриття не говорять!!!
Скільки мені ще чекати?
Ответ банка
24 березня 2024, 15:08
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Банк не може розблокувати рахунок вже 3 тижні, консультанти розводять руками і розказують мені за якесь розслідування особисті гроші заморожені, ніхто не може допомогти
Коментарі (2)
Ответ банка
29 грудня 2023, 12:15
Вітаємо!
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
17 грудня мені заблокували рахунок, після надходження на картку 10475 грн, ці гроші я очікував, так як продавав криптовалюту.Людина написала заяву шо я шахрай і хоче повернути ці кошти, оплата тоді була від 3-го лиця, я вже поскаржився на криптобіржі на це.На карті залишились гроші, які потрібні мені для особистого використання, заяву до кіберполіціі я вже написав,її номер 339393.Не рекомендую цей банк, так як блокують рахунки не розібравшись у ситуації, мені інтересно людина яка залишала на мене скаргу надала якісь докази?
Якщо ви поважаєте своїх клієнтів, вирішіть будь ласка це питання.
Коментарі (7)
Якщо ви поважаєте своїх клієнтів, вирішіть будь ласка це питання.
Ответ банка
20 грудня 2023, 21:44
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вже скоро буде рік, як банк заморозив мої особисті кошти в розмірі ~ 4650 грн і їх не повертає, на мої пояснення не реагує, при дзвінках на гарячу лінію в ПУМБ відправляють у відділення, а у відділенні нічим допомогти не можуть, та на письмову заяву мною особисто написану та зареєстровану у відділенні банку з вимогою закрити рахунок і залишок коштів перевести на мій рахунок відкритий в іншому банку — не відповідають!
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
Коментарі (5)
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
Ответ банка
17 червня 2023, 16:06
Вітаємо!
Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.