Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Київ, вул. Деревлянська, 8
Адреса:
Київ, вул. Деревлянська, 8
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 лютого 2023, 13:44
Вітаємо!
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що задля збереження банківської таємниці, ми не можемо обговорювати це з третіми особами. Тому, просимо Вашу дружину написати нам у приватні повідомлення на порталі або у Facebook https://www.facebook.com/pumbua.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що задля збереження банківської таємниці, ми не можемо обговорювати це з третіми особами. Тому, просимо Вашу дружину написати нам у приватні повідомлення на порталі або у Facebook https://www.facebook.com/pumbua.
Отвратительный банк! При открытии карты говорят лимит в месяц по переводам 400тис. У меня за 1 месяц было около 350тис, на второй месяц сделал ещё 80тис, и банк запросил предоставить документы происхождения всех средств 430тис. В ихних же правилах финмониторинга пункт 1.3 написано «При готівковій операції через касу на суму до 400 тис. грн підтверджувати джерело коштів не потрібно.» То есть если вы получите на карту более 400к за пол года или год (а может и 2), то так же попросят оправдать все средства. По електронной почте на этот вопрос они не дают ответ, а как бараны пишут одно и тоже. Так что люди задумайтесь, прежде чем пользоваться услугами ПУМБ банка, ведь времени вашего они заберут уйму. Отвечают очень редко и уже полтора месяца приходится ждать.
Коментарі (7)
Ответ банка
20 червня 2022, 10:34
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». Згідно нього з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані спеціалістом РБ Заява на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. Якщо сума перевищує ліміт, то потрібно вказати походження коштів.
Необхідні документи передаються на СБУ і Банк чекає їхнього рішення про непідтвердження підозри.
Необхідні документи передаються на СБУ і Банк чекає їхнього рішення про непідтвердження підозри.
В цьому відділені, чудове відношення до людей, на всі запитання ввічливо відповідають, розяснюють, можна швидко оформити і кредити і депозити, карточки і т. д.! В касі також ввічливо обслуговують, черга проходить швидко! Я дуже задоволена відділенням банку ПУМБ.))
Написати коментар
Ответ банка
11 листопада 2021, 17:00
Вітаємо! Щиро вдячні за те, що Ви знайшли можливість поділитися враженнями про роботу нашого відділення та високо оцінили якість обслуговування. Для нас дуже важливо відповідати Вашим очікуванням.
1) Спілкування працівників в клієнтами!
Це — жах! Як можна поянити ситуацію, коли клієнт стоїть в черзі до менеджера по обслуговуванню ФО, а він просто йде від тебе до іншого менеджера та його клієнта, пояснюючи, що «там важливіша проблема, ніж у Вас». І це приклад однієї ситуаціїї з сотні подібних.
2) Працівники не хочуть виконувати свою роботу.
Необхідно було привязати новий номер мобільного до рахунку. В результаті, відправили мене у інше відділення, де мені сказали, що змінювати номер телефону можна у будь якому відділенні банку.
3) Щоб закрити банківську карту, необхідно по 2-3 рази підходити у відділення, бо «ой, заяву про закриття можна написати лише на наступний день, коли у нас оновляться данні про стан вашої карти».
4) Постійне навязування на відкриття кредитної карти, взяття кредиту.
Чи хочу я бути клієном ПУМБ після таких траблів? НІ! Навіть оцінка за ослуговування (1 зірка), це дуже багато для такого клієнто неорієнтованого відділення.
Написати коментар
Це — жах! Як можна поянити ситуацію, коли клієнт стоїть в черзі до менеджера по обслуговуванню ФО, а він просто йде від тебе до іншого менеджера та його клієнта, пояснюючи, що «там важливіша проблема, ніж у Вас». І це приклад однієї ситуаціїї з сотні подібних.
2) Працівники не хочуть виконувати свою роботу.
Необхідно було привязати новий номер мобільного до рахунку. В результаті, відправили мене у інше відділення, де мені сказали, що змінювати номер телефону можна у будь якому відділенні банку.
3) Щоб закрити банківську карту, необхідно по 2-3 рази підходити у відділення, бо «ой, заяву про закриття можна написати лише на наступний день, коли у нас оновляться данні про стан вашої карти».
4) Постійне навязування на відкриття кредитної карти, взяття кредиту.
Чи хочу я бути клієном ПУМБ після таких траблів? НІ! Навіть оцінка за ослуговування (1 зірка), це дуже багато для такого клієнто неорієнтованого відділення.
Ответ банка
15 січня 2019, 18:48
Вітаємо. Нам прикро, що Ви зіткнулись з таким обслуговуванням :(
Дозвольте нам розібратись в цьому, для цього напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ/ІПН, дата звернення, хто Вас обслуговував. Правильно ми зрозуміли, Ви відвідали два відділення? Вкажіть, будь ласка, адреси.
Співробітники пропонують оформити продукт, виходячи з стандартів обслуговування.
Дозвольте нам розібратись в цьому, для цього напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ/ІПН, дата звернення, хто Вас обслуговував. Правильно ми зрозуміли, Ви відвідали два відділення? Вкажіть, будь ласка, адреси.
Співробітники пропонують оформити продукт, виходячи з стандартів обслуговування.
Оформлял карту Всеможу 30.06 в отделении Киева по улице Деревлянская (Якира)
Обслуживанием сотрудницы остался доволен. К сожалению забыл имя и отчество. Все четко объяснила, грамотно и доступно. Карту быстро выдали. Очередей не было. Хорошая и располагающая атмосфера. Ожидал почему-то худшего. А на деле идеально.
В итоге началом обслуживания в банке доволен.
Написати коментар
Обслуживанием сотрудницы остался доволен. К сожалению забыл имя и отчество. Все четко объяснила, грамотно и доступно. Карту быстро выдали. Очередей не было. Хорошая и располагающая атмосфера. Ожидал почему-то худшего. А на деле идеально.
В итоге началом обслуживания в банке доволен.
Ответ банка
20 липня 2018, 17:04
Вітаємо! Дякуємо за позитивний відгук. Намагатимося і в подальшому надавати вам кращий сервіс. Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Вчера забирала выплаты через ПУМБ.
В принципе, всё довольно быстро, и дозвон в КЦ и на отделении сразу выдали всю сумму, но это единственный плюс.
При дозвоне в КЦ, такое чувство что со мной разговаривал робот — на какие либо мои вопросы один ответ — Контакт центр не владеет данной информацией. Даже элементарный вопрос как адрес отделения — на сайте ПУМБа указан адрес Деревлянская, 8 мне называют Якира, 8. Переспросив это Деревлянская? Контакт центр не владеет данной информацией. А кто владеет?
На отделении встретил очередной робот, сотрудник с каменным лицом оформил все документы. А как же улыбка? Или в стандартах у сотрудников этого нет?
Так же удивило, что не предложили оформить ни депозит, ни карту, а просто молча выдали всю сумму, хотя ехала с настроем стать клиентом банка. Видимо ПУМБ не заинтересован в удержании средств, или сумма 3000 гривен для них маловата.
Коментарі (2)
В принципе, всё довольно быстро, и дозвон в КЦ и на отделении сразу выдали всю сумму, но это единственный плюс.
При дозвоне в КЦ, такое чувство что со мной разговаривал робот — на какие либо мои вопросы один ответ — Контакт центр не владеет данной информацией. Даже элементарный вопрос как адрес отделения — на сайте ПУМБа указан адрес Деревлянская, 8 мне называют Якира, 8. Переспросив это Деревлянская? Контакт центр не владеет данной информацией. А кто владеет?
На отделении встретил очередной робот, сотрудник с каменным лицом оформил все документы. А как же улыбка? Или в стандартах у сотрудников этого нет?
Так же удивило, что не предложили оформить ни депозит, ни карту, а просто молча выдали всю сумму, хотя ехала с настроем стать клиентом банка. Видимо ПУМБ не заинтересован в удержании средств, или сумма 3000 гривен для них маловата.
Ответ банка
17 лютого 2017, 14:45
Добрый день! Приносим извинения за возможные неудобства. Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте: https://about.pumb.ua/support/complaint Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и займутся расследованием.
Доброго дня! Возврат депозита произведен в банке в полном объеме и в оговоренное время. Банк приятно удивил), жаль % ставки у них упали.Банк сработал на 5+.
Написати коментар
Ответ банка
26 травня 2016, 12:22
Здравствуйте! Благодарим за положительный отзыв! :)
Брала кредит на покупку товару, в додаток отримала кредитну карту, яку я не активувала і не користувалася.… Виплатила кредит і мені потрібна була довідка про погашення кредиту і про закриття карти… Дівчина у відділенні цього банку видала довідку про закриття кредиту, а про карточку не дала я написали заяву і вона пообіцяла через 5 днів звернутися до неї і вона видасть.… але ще вона попросила покласти на рахунок гроші 35 грн(за послуги банка)… я поклала на той реквізит який вона дала… Приїхав через 5 днів мені заявляють що на моєму рахунку кошти які треба десь діти і тільки тоді через 45 днів карта закриється… я не розумію? Навіщо я платили гроші? Це вона навмисне міні таке зробила? Довідка мені була необхідна… Більш ніколи не буду з вами зв'язуватися.…
Написати коментар
Ответ банка
25 травня 2016, 11:40
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Рекомендуємо вам написати відгук в форму зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням.
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням.
На каком основании вы блокируете деньги на карточном счете? Банк имеет всю контактную информацию, я плачу банку ежемесячную плату за смс банкинг, почему банк не удосужился уведомить меня о том что меняются условия тарификации?? С счета которым я не пользуюсь больше года и на котором лежат 75 евроцентов, банк снимает 6 евро 80 центов. Я не подписывала с банком никаких новых договоров, я не соглашалась на те тарифы которые мне навязывает банк.И если бы банк уведомил о смене тарифов, счет был бы закрыт в тот же день. Вы нарушаете закон Украины. Это односторонее изменение существенных условий договора, запрещенное законом о банках и банковской деятельности.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 лютого 2016, 11:46
Здравствуйте!
Приносим извинения за возможные неудобства.
Напоминаем, что банк заблаговременно сообщает своим клиентам о грядущих изменениях тарифов на нашем сайте: pumb.ua/.
Если у вас есть предложения по улучшению работы банка, рекомендуем написать их в форме обратной связи на нашем сайте: pumb.ua/ru/pravda/feedback/. Мы обязательно с ними ознакомимся.
Приносим извинения за возможные неудобства.
Напоминаем, что банк заблаговременно сообщает своим клиентам о грядущих изменениях тарифов на нашем сайте: pumb.ua/.
Если у вас есть предложения по улучшению работы банка, рекомендуем написать их в форме обратной связи на нашем сайте: pumb.ua/ru/pravda/feedback/. Мы обязательно с ними ознакомимся.
В рабочее время отделение закрыто по ул.Смелянской
Написати коментар
Ответ банка
25 листопада 2015, 12:23
Здравствуйте!
Приносим извинения за возможные неудобства.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
Приносим извинения за возможные неудобства.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
«Ваш рахунок заблоковано, зверніться до відділення банку»
Із дружиною завітали до відділення банку, що за адресою вулиця Деревлянська, 8 (м. Київ)
Нам було озвучено, що зняття готівкових коштів перевищує ліміти за вашим внутрішнім фінмоніторингом, нам надали лист документів, необхідних для надання банку із метою підтвердження законності їх отримання.
Наступний раз через тиждень завітали до банку вже із документами, як виявилось, банк не приймає документи із «Дії» (ОК-5, ОК-7) у цьому ж відділенні нам по-хамськи відповіли, що нікому це не потрібно і в принципі персоналу плювати на цю ситуацію, ну і найкраща фраза банку ПУМБ: «нічого із цим не можемо зробити».
А ще здивувала фраза, «як ви думаєте фінмон буде ваші документи читати, навіщо нам QR на документах та паролі, ви що думаєте у них телефони є?»
Ви правда, серйозно? Думаю ваш банк у кам’яному віці, якщо у персоналу немає телефонів…
Ваш співробітник розлив чай на наші документи прямо під час візиту. Як це пояснити?
Далі — усе, що співробітниця встигла відсканувати, мала б передати банку, але ні…
До нас по телефону звернувся інший співробітник вашого банку, із проханням надати ті самі документи. Навіщо? Ви ж уже отримали їх у паперовому вигляді…
Вже більше місяця пройшло із моменту їх надання, отримуємо прохання надати більш детальні пояснення, але все вже описано у першій заяві. Чому така неповага до клієнта? У країні війна, ви блокуєте незаконно рахунки, і навіть після отримання усіх документів нічого не робите.
Рахунок ніхто не розблоковує, кошти зависли, та утримуються банком НЕзаконно.
Навіщо ваш банк, якщо вам плювати на клієнтів, і ви відкрито показуєте це при візиті до банку?