Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
kish322 1 жовтня 2022, 16:57
Відкрив ФОП у Приватбанку в липні 2021 року і успішно отримував на нього валюту, продавав її і гривні переводив на власну картку для виплат. З того часу не було ніяких проблем, але 28 вересня 2022 року по звичайному алгоритму продаю валюту, створюю платіжку на переказ на картку і вона зависає на цілий день, в підтримці кажуть просто чекати. Наступного дня відкликаю платіжку, створюю нову, але результат той самий, «просто чекайте». В п’ятницю ситуація така ж, але оператор служби підтримки вже створює заявку в технічний відділ для розгляду питання. Того ж дня ввечері мені телефонують із головного офісу Приватбанку і повідомляють, що заявку розглянули і рахунок карти буде заблокований через технічну причину. Ні саму причину, ні чинники які призвели до неї, оператор повідомляти відмовився, було сказано що я ніяким чином не можу повпливати, і це сталося не з моєї вини, а з вини банку. Запропонували приїхати у відділення і відкрити нову карту з новим рахунком. Як я можу довіряти банку, відкриваючи новий рахунок в ньому, якщо його можуть закрити в будь-який момент, без повідомлення причини, для чого мені тратити 2−3 години робочого часу в чергах щоб через кілька місяців рахунок знову був заблокований.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2022, 17:54
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково зв`яжемось з вами в приватних повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg Kol 1 жовтня 2022, 9:56
Ну все приехали. Теперь с 1 октября чтобы забрать свои средства на свою валютную карту будьте добры отвалить этому банку с Wise не 0 процентов как это было раньше, а 1%, другие прямые платежи не 0.5 % как это было раньше, а 2% (поднять в 4 раза!!! это ж как нужно не любить своих клиентов и стремиться заработать на людях во время войны!!!). Вместо того чтобы помогать людям хоть как-то не лишиться своих средств банк просто напросто раздевает людей! Ну спасибо. с каждой 1000 уе вы теперь теряете не 5$ а 20$, нет слов просто! И это еще и при том что банк снизил месячный лимит на Wise платежи с 400 000 гривневого эквивалента аж до 75 000. Я не знаю кому там в этом банке сейчас приходят такие гениальные идеи, но пока они не вернут нормальные человеческие тарифы назад, лично я им пользоваться не буду. Это нереальные проценты, и просто какое то форменное издевательство в такой непростой час. У меня в голове не укладывается как можно во время войны так относиться к людям. Кто враг народа — непонятно.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2022, 10:32
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з незручностями. В жодному випадку Приватбанк не має на меті зловживати даним становищем.
Ми вводимо ці тарифи для можливості покращення ситуації з готівковими коштами та рівномірного розподілення по регіонам України.
Для отримання переказу Банк має забезпечити відділення готівковою валютою. Транспортування валюти ускладнено порушенням логістики між партнерами як в Україні так і за її межами.
Дане рішення тимчасове, у разі змін, ми одразу повідомимо вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Сват 30 вересня 2022, 20:23
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Миру, 55
Банк снизил депозиты в гривне до 6% это ничто по сравнению с инфляцией, Ощадбанк поднял до 9%, Укргазбанк до 13%.
Был долгое время клиентом, но стоит попрощаться с таким ПриватБанком.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2022, 10:11
Вітаємо.
Банк максимально орієнтований на підтримку клієнтів у цей нелегкий час. Перегляд відсоткових ставок запроваджується зовсім не для отримання/максимізації прибутку, а з метою покриття витрат банку.
Ще нагадаємо, наразі відкрито можливість придбання валюти онлайн під депозит за курсом продажу для карток ПриватБанку.
https://www.facebook.com/privatbank/posts/pfbid02Am4Q6L61VcrJ2EHTAW7LzdSYYSAvBCTh1NCinAi4LtG7jTNthki7oEqwWUPniExgl
LIL22 30 вересня 2022, 13:00
Приват 24 при входе начал требовать актуализацию данных.
Попытался это сделать. Подгрузил как и требовалось фото нужных страниц паспорта… а потом мне вывело анкету с вопросами, которые никак Привата не касаются. И обойти это никак. Либо ты даешь ответы — либо нет актуализации.

Вопросы про размер моей месячной и среднегодовой зарплаты… (я ее просто не знаю точно, премию какой то месяц дают, а какой то не дают, размер премии разный. Сколько там за год точно набегает…) И ладно этот вопрос, он хоть как-то в область фин мониторинга попадает…
Но какое дело Привату, есть ли у меня счета в других банках??? Почему я должен на это отвечать?
Позвонил на 3700… Прорвался через дебильного «голосового помощника» и добрался до живого человека. Так этот человек на мои вопросы стал врать и юлить!
Сперва он отвечал, что запрашивать все эти данные требует закон (постанова кабмина…). После уточнения «где в постанове сказано про счета в других банках» ответ сразу изменился — уже не закон требует, а банк решил собирать такую информацию о своих клиентах для бла-бла-бла…
И есть подозрение, что это только первая страница анкета. Вторую и т. д. я еще не видел.

Как-то можно этот опрос обойти? Не горю я желанием сообщать этой мутной структуре что-либо о себе, кроме того, что требует закон (паспорт, ИНН).
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 16:01
Добрий день!
Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку. Для цього, надана інформація має бути актуальною та в повному обсязі.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати надану вам консультацію в підтримці.
Проблема вирішена
Виталий (Vitaly) Лагерь (Lager) 30 вересня 2022, 12:14
История моей девушки в ПриватБанке. 27.09.22 в кассу принесли деньги (чтобы положить на счёт) кассир проверил купюры, но из-за обнаружения точки маркером на одной банкноте отказалась принимать и отправила в терминал самообслуживания, но и тут оказалось все не так просто (терминал после приёма купюр — выдал ошибку и направил к оператору банка). После связи с оператором, пришло сообщение о том, что вопрос данный будет решён в течении 1(одного) дня максимум 3(трёх) суток — после инкассации. Сегодня, на 4(четвёртые) сутки после звонка оператору стало известно, что в течении суток — деньги будут зачислены, но как обычно у ПриватБанка другая точка зрения и в следующем сообщении банк уже говорит, что в течении 14 суток будет обработана заявка. Это все происходит в отделении банка в центре города, в котором поток людей постоянный и в котором инкассация проводится каждый день! + ко всему, никогда валюты нет в продаже и обещанные депозиты на короткий срок ОСТАЛИСЬ ОБЕЩАНИЯМИ. И казалось бы — это, самый большой банк Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 13:45
Вітаємо!
Нам шкода, що ви та ваша дівчина зіткнулися з незручностями. Касири несуть матеріальну відповідальність за отримані від клієнтів кошти, тому у разі, якщо банкноти не належної якості — співробітники каси можуть відмовити в їх прийомі. На жаль, по вказаним вами даним у заявці неможливо ідентифікувати клієнта, якого стосується ця ситуація. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
Проблема вирішена
Slovoprvmsk 29 вересня 2022, 16:32
Спасибо ПриватБанк за актуализацию данных
Расскажу историю своего сослуживца (вместе защищаем харьковскую область на передовой
Почти месяц назад человеку заблокировали возможность переводить средства, потребовав выписки по картам и происхождение средств (зарплата и операции по онлайн зачислениям (букмекерская контора))
Мало того что банку в онлайн режиме не смогли передать выписки, так ещё и после посещения отделения (удалось выбраться только через пару недель туда), в районе пары часов объяснять откуда средства, на что был дан ответ заявка обрабатывается.
После регулярных звонков был дан ответ что ждите в течении недели обработаем заявку, а после этого вообще сказали (сегодня был последний день)
Что заявка будет обработана может завтра, а может и в понедельник.
Браво, ПриватБанк, может нам и рідну неньку захищати может быть в пятницу, а может и в понедельник?

Так помимо этого
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 18:13
Добрий вечір!
Відповідно до чинного законодавства, банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу та зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі виникнення питань власник картки може самостійно звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua. Із зрозумілих причин ми не маємо змогу надати інформацію за зверненням третіх осіб.
Сергей Титенко 29 вересня 2022, 14:50
После национализации банка ничего не изменилось в работе банка все как было при Коломойском. Могут перевести деньги с твоей карты без твоего согласия и даже не известить тебя об этом. У меня уже дважды это было за последние 3 месяца.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 16:10
Добрий день!
Операції, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Списання без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше ввели дані картки на сторонньому сайті і дали згоду на подібні списання.
Якщо вами було залишено дані картки на сторонньому сайті для подальшого списання плати за раніше надані вам послуги, то в такому разі, банк не матиме змоги успішно оскаржити дані платежі, адже це означає, що ви раніше скористались послугою даного сайту/сервісу і у відповідності до договору з ним проводиться оплата за надану послугу.
Заявки на повернення коштів вже створені та знаходяться в роботі. Ми будемо оскаржувати дані операції за правилами міжнародної платіжної системи, яка встановила регламент на обробку таких заявок до 120-ти днів. Як тільки ми отримаємо інформацію щодо успішності оскарження ми вас додатково проінформуємо.
Алла Онищук 29 вересня 2022, 13:22
Наша семья от души благодарит сотрудника Привабанка (фахівця) Толочьянц Анну.
Она одна из не многих, которая смогла успокоить, терпеливо пояснить что нужно делать, довела дело до конца, помогла решить наш вопрос и еще несколько раз уточнила все ли теперь у нас в порядке.
Мы не раз обращались за помощью, после чего отпадало желание обслуживаться в вашем банке. Но теперь, мы будем всем рекомендовать ПРИВАТБАНК!!! И сами с удовольствием обслуживаться.
Анна, большое Вам человеческое спасибо! Вы прекрасный специалист и человек.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 14:58
Добрий день!
Ми завжди готові і раді прийти на допомогу.
Дякуємо, що ви з нами :)
markek 29 вересня 2022, 8:46
На временно оккупированных территориях, например Херсонская область, банк деактивировал карты даже на получение помощи детям.
Это приводит к тому, что люди вынуждены идти за помощью к оккупантам.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 10:11
Добрий день!
ПриватБанк працює в інтересах України та своїх клієнтів. Підтримуючи фінансову систему країни та клієнтів ми з самого початку повномасштабного вторгнення робимо все, щоб в цей непростий час клієнти могли користуватись доступними банківськими послугами. Приклад тому, введення кредитних канікул, а після їх закінчення зменшена відсоткова ставка за користування кредитом. Ми продовжили термін дії всіх карток на 12 місяців і даємо змогу оформлювати віртуальну картку, щоб клієнти, які не можуть фізично звернутись у відділення мали змогу продовжувати користуватись своїми коштами.
ПриватБанк продовжує обслуговувати рахунки клієнтів, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях і закликає не розповсюджувати неперевірену інформацію.
Toma666 29 вересня 2022, 3:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Коновальця, 33
27.09.2022 мне пришлось сделать вытяг о получении Свифт переводов, найти как сделать выписку с закрытых долларовых счетов и депозитов. как сохранить на телефоне. И о, ЧУДО!
Я пришла на отделение в г. Киев, ул. Коновальца 33. Меня обслуживала Анастасия Позняк!
Сервис на 6 звёзд. Это впервые за 15 лет обслуживания банка я получила все ответы и даже больше! человек предложил и увеличить кредит. лимит и полностью удовлетворив все мои запросы! Была я около 13:00 дня. Специалист заморочилась, молниеносно распечатала справки и на кассе проставила штампы на архивные выписки о полученных Свифт переводов, за 1−2 мин до обеда на кассе (а ведь могла бы пальчиком по экранчику водить на приватовском планшете). БРАВО. Я восторге. Анастасия выдавала ответы, быстрее гугл-запроса. ПРОСТО ВОСТОРГ. Явно тянет на сотрудника месяца-года.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 9:51
Доброго ранку!
Наші фахівці завжди готові прийти на допомогу. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
chereaxa 28 вересня 2022, 20:24
Как банк может быть и хороший (в смысле не хочешь хранить деньги дома). Как обслуживание — г…но. Исходя из этого хочешь хранить деньги дома— лучше их там и хранить дома или в другом банке. Кредиты не дают предлагают пользоваться банком причины почему не выдать кредит по сути — нет. Не вижу смысла хранить деньги в этом банке, если мне не могут даже дать лимит на 100грн
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 9:46
Доброго ранку!
Шкодуємо, що ваше враження про банк в цілому і обслуговування формується на основі рішення про надання кредитного ліміту. При розрахунку можливості надання кредиту та його суми банк враховує сотні різних факторів і у разі відмови в наданні кредиту ви можете спробувати подати заявку пізніше. Наявність чи відсутність кредитного ліміту ніяк не впливає на якість обслуговування нашими фахівцями. Ви можете виконувати ті ж операції використовуючи власні кошти замість кредитних, тим самим накопичуючи позитивну історію використання картки, що може вплинути на рішення про надання кредиту в майбутньому.
Oleg Kol 28 вересня 2022, 12:08
Почему узнаешь о изменения лимитов на зачисления валютных карт только после того как вы отменяете операцию. Почему никто никогда у вас не уведомляет про это ни на почту ни в приложении вообще:? Сейчас вы уменьшили зачисления на валютные карты по Wise в месяц с 400 000 сначала до 180 000 а теперь и аж до 75 00 гривневого эквивалента. Это что получается вместе около 10к уе теперь человек может в месяц получить получить 1900 уе? вы серьезно??? просто нет слов!!! Если это касается только Wise зачислений, то какой вообще общий лимит зачислений на валютные карты? Ответьте пожалуйста, ибо вы просто тупо никому и нигде не уведомляете об этом!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2022, 13:08
Добрий день!
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк на постійній основі в рамках ризик орієнтованого підходу переглядає суми ліміту. Системи грошових переказів є альтернативним варіантом для отримання коштів із-за кордону.
Yserdyukvs 27 вересня 2022, 21:10
Очень благодарна Наталии сотруднику Контакт центра Приват банка которая погла решить неприятную ситуацию при обращении мого отца в отделение Приват.
Номер вашого звернення 15708983
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2022, 9:26
Доброго ранку!
Наші фахівці завжди поруч і готові прийти на допомогу :)
Проблема вирішена
svezav 27 вересня 2022, 8:28
Мій єдиний дохід — це пенсія 4480грн (приходить на картку 4149 4991 1094 3188), також вже багато років користуюся кредитним лімітом (картка 5168 7554 2881 4285), жодної прострочки не було. Зараз там -3700грн.

Через затримку пенсії в цьому місяці (в Приватбанку її видали 26 вересня о 8:08, хоча на офіційній сторінці у фейсбуці пенсійний фонд прозвітував що всі пенсїї перерахував ще 23 вересня https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/posts/pfbid02bz9Lv4S5pf1pPXWhjZhhnYxiFDMhqwEGxurNYzdgrS1y2gDJDxT8fMsdquP2m27Xl) не змогла вчасно внести обов’язковий платіж і сталася прострочка кредитного ліміту.

Обов’язковий платіж у розмірі 1300 грн було внесено 26 вересня о 8:59 (тобто просрочка по по часу становить всього лише 9 ГОДИН). Але вже нараховані проценти у розмірі 196грн і вимога погасити все тіло кредиту у розмірі 3912 грн, щоб відновити пільговий період. Я не маю змоги закрити до кінця місяця всю сумму. Хто ж знав що бувають затримки пенсії (за 8 років жодного разу такого не було, а тут затримали).

Просила у чаті приват24 щось зробити — суха відповідь «На жаль, такої можливості немає.». Що це за нелюдське ставлення? Це ж всього 9 годин прострочки (і перший раз в житті).

Прошу увійти в моє скрутне становище і відмінити нараховані проценти, та поновити пільговий період.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 10:48
Вітаємо!
Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.
Банк дає вам можливість користуватися кредитними коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити непотрібно.
Пільговий період не діє, якщо раніше ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця, згідно умовам договору, з яким ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/. Зверніть увагу, що це комісія за користування кредитним коштами, а не пеня за невчасне погашення по кредиту, тому ви і надалі можете вносити мінімальні платежі до 25 числа місяця, щоб бути в пільговому періоді.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasil12213 26 вересня 2022, 23:27
ШЕЛУХИННА АННА СЕРГІЇВНА
була придбала у мене сонцезахисні окуляри зробивши мені передоплату я відправив
через проблеми Укр пошти посилка затрималась більше ніж на місяць

ШЕЛУХИННА АННА СЕРГІЇВНА попросила мене повернути гроші так як війна і вона переїджає
я повернув (дурак)
так як сума невелика

після цього посилка їй прийшла і вона її забрала))))
гроші вона мені неповертає блокує))

продавці будьте уважні до даної персони ПОГАНА ЛЮДИНА ХАМКА

ЇЇ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ 0664327149
Курахове Покровський рн Донецька область
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 10:04
Вітаємо!
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
Проблема вирішена
Олег Науменко 26 вересня 2022, 22:33
Завдяки тому що є інші банки, які розуміють що людям зараз важно і надають сьогодні оплату частинами по факту реально а не на папері — сьогодні встановив кондиціонер. Куди подівся ПриватБанк на разі невідомо…та й…не хай вони заморачуються…
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 9:46
Добрий ранок!
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з «Оплати Частинами» повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sausan 26 вересня 2022, 22:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 45
На жаль, нещодавно наша сім'я нещодавно стикнулась з шахрайськими діями через приват банк. З карток моєї матері було майже одночасно списано транзакції з двох рахунків (кредитний та власний) на загальну суму 74тисячі гривень.

Жодних підтверджень в момент списання коштів моя мама не робила і в Приват24 не могла навіть зайти. Через декілька годин після того, як вона отримала змогу зайти в Приват 24, виявилось що кошти зняті.

Одразу була направлене телефоном звернення до підтримки про блокування карток. Наступного дня мій чоловік з мамою звернулись в фізичне відділення за адресою м. Київ, Вишгородська 45 з вимогою прийняти заяву про скасування транзакцій та початок внутрішнього розслідування службою безпеки. У намаганні написати таку заяву, співробітники банку відмовили, посилаючись на те що ніякі заяви вони не приймають та відправили звертатись в поліцію.

Наступного ж дня, була написана заява у відділку поліції та відкрите провадження. З витягом з реєстру ми знову звернулись в те саме відділення банку. Також до банку змогла прийти я, донька, та апелюючи до договору офрети Приват банку та через галас який ми навели у відділені, до нас таки вийшов голова відділення, та сказав що потрібно скласти заяву на відкриття розслідування то відкликання транзакції. Виявляється все ж таки такі заяви подаються, але їх треба вигризати скандалами, бо співробітники тупо морозяться.

Далі було ще цікавіше. Ми відновили доступ до Привату24, щоб я могла подивитись, чи приходили сповіщення про транзакції. Так вони дійсно приходили, але, для того щось підтвердити їх потрібно було зробити наступне: зателефонувати особисто в приват банк та підтвердити транзакцію або завантажити фото в додаток. Жодна з цих операцій не була зроблена. Я одразу ж звернулась до мобільного оператору, щоб перевірити чи не були здійснені дзвінки в той день з нашого телефону, оператор підтвердив що ні.

Через буквально 15 хвилин як ми вийшли з відділення, до нас зателефонували з підтримки ПриватБанку та повідомили що в нашій заяві нам відмовлено, адже в них в системі показує що авторизацію платежів ми начеб-то підтвердили. На вимогу надати технічну розширену документацію того, яким точно чином була зроблена авторизація банк нам відмовив. НАДАВАТИ ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ чому та на якій підставі нам відмовлено в скасуванні платежів нам теж відмовлено. Оператор просто постійно повторює що ніяких письмових підтверджень вони не дають, тобто я маю вірити їм на словах.

Зважаючи на абсолютно недбале відношення до подібних ситуацій банком та їх співробітниками, вважаю за потрібне судове розслідування не тільки самої шахрайської махінації, але й розслідування недбалості банку щодо проведення фінансових транзакцій. Відповідно до відкритого провадження ми звернулись до адвокатів, та плануємо вести судові справи.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 9:52
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та детальніше розібратися в ситуації.
toxel2 26 вересня 2022, 20:16
Сьогодн, 26.09.22 о 12;42, додаток присилає оповіщення: «Відмова. Недостатньо коштів. Переказ з картки. Зайшовши в додаток, побачив ось таку картинку, в моїх траназакціях:
Переказ зі своєї карти -3 000,00
UAH -3 015,00 15,00 0,00 497,85
Переказ зі своєї карти -2 000,00
UAH -2 010,00 10,00 0,00 3 512,85
Переказ зі своєї карти -1 000,00
UAH -1 005,00 5,00 0,00 5 522,85
Переказ зі своєї карти -500,00
UAH -505,00 5,00 0,00 6 527,85
Переказ зі своєї карти -50,00
UAH -55,00 5,00 0,00 7 032,85
Всі перекази здійснені на протязі однієї хвилини, жодних смс, жодних підтверджень у додатку, булоб б там 50 чи 100тисяч, не лишилось би нічого.
Заблокувавши карту, звернувся одразу у відділення банку, на мене так зреагували, наче я вже не перший і навіть не третій с таким питанням, не за сьогодні, а за останню годину.
Кажу вкрали гроші з картки, Відповідь:«А це не до нас, ану стоп страховка єсть, назвіть номер, аааа нема страховки, точно не до нас, нічим не допоможем»
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 9:40
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Подібні операції можуть здійснюватися при коректному введенні платіжних даних картки на сервісі, що мають бути відомі лише її власнику.
Реквізити картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safessne
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
ZakharAl3 26 вересня 2022, 10:22
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Шевченка, 37
Моей матери пришел перевод вестерн юнион от ООН. Я как клиент привата посоветовал, чтоб не замарачиваться решили открыть карту в приват банке, что бы через приват 24 закидывать перевод на карту. И 26/09/22 около 9:00 пришел в отделение с матерью чтобы она стала клиентом данного банка. Далее после уточнения вопроса о том сколько полных лет, последовал вопрос где получаете пенсию? После ответа что не в привате — последовал ответ, что тогда идите в тот банк где пенсию получаете. Приват вы серьезно? Это даже цирком назвать нельзя. В условиях войны раскидываться потенциальными клиентами. К вам приходят что бы оформить карту и стать клиентом, вы отказываете. Молодцы. Правильным курсом идете. В общем пошли в другой банк. Перевод получили. Глядя на все это у меня пропало желание быть в дальнейшем клиентом привата, хотя таковым являюсь с 2013 года.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2022, 11:32
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та провести перевірку щодо даного інциденту.
nikolsss 25 вересня 2022, 12:31
На сайті банку у «Поширенi питання» на сторінці порад виїжджаючим за кордон зазначено, що за кордоном з Digital картки можна зняти кошти за допомогою функції NFC у банкоматі (оплата Apple Pay/Google Pay).

Назвіть принаймні один банк в Італії чи Польщі, або хочаб в іншій країні ЄС, де це взагалі можливо?
Схоже на брехню. Можливо, технічно це й можна реалізувати, проте фактично це не можливо.
Спробували понад 15 різних банків з NFC — всюди вимагається фізична картка.
Тому Монобанк вже й надсилає фізичні картки до Європи, а ви вочевидь пишете брехню. Тільки не потрібно писати відгук, що мене не можливо ідентифікувати як клієнта, чи порадити звернутися на гарячу лінію. Це безрезультатно.

Якщо хочете відповісти — зробіть це предметно і краще спробуйте знайти хоча б одне успішне зняття по NFC в ЄС серед клієнтів Привату і навести принаймні приклад 1 закордонного банку чи мережі банкоматів, де це можливо. Переконані, що нічого не такого не має. А тоді не потрібно вводити клієнтів в оману, що таке взагалі можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2022, 15:09
Добрий день!
Віртуальну картку можна прив'язати до гаманця Google/Apple Pay, як для здійснення оплат через термінали використовуючи пристрої з NFC, так і для зняття готівки зі зчитуванням картки через NFC в банкоматах, які підтримують таку опцію. Якщо банкомат закордонного банку не зчитує NFC, а вимагає лише фізичної присутності картки, ймовірно, що це налаштування банку, який обслуговує даний банкомат. З нашої сторони такі операції можливі.
Якщо при спробі здійснити ту чи іншу операцію виникають питання чи складнощі завжди можна звернутись до наших колег в онлайн підтримку на сайті pb.ua

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝