Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Сергій Васинюк 28 грудня 2022, 12:11
Відділення за адресою: Рівне, вул. Грушевського, 42-А
Питання де 200 грн?
Я відразував 14 тис грн. і почав поповнювати термінал, вніс 3600 і на наступній купюрі термінал висунувся через перепад напруги.
Після ввімкнення я на сусідній вніс решту, вийшло 10200.
Тому в першому терміналі точно було 3800.
На місці ніхто і нічого зробити не зміг, хоча я був на відділенні.
Сказали дзвонити на 3700. Після 30 хв знущань від робота, інакше це не назвеш, я добився до оператора, подав заявку на повернення 3800. Це 4 дні очікувань і мені повернули всього 3600.
Жодних підтверджень і пояснень при цьому ненадали, просто кинули на 200 грн.
Нераджу мати справу!

Виходить мене надурив ПриватБанк
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 13:21
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
igorzyden 28 грудня 2022, 11:19
Юридична особа.

26.12.2022 о 09:58 вперше через відомість створюється незарплатна виплата (по зарплатній досвід є і все проходило) для співробітника, де для списання вказується поточний рахунок підприємства. Тоді ж створені і підписані платежі по податках.

Оскільки через пару годин (тобто, біля 12:00) відомість із стану «Надіслано» не змінилась на стан «Опрацьовано», звертають в чат-підтримку.
Співробітниця Анна повідомляє, що треба ще зробити платіж на транзитний рахунок, звідки і будуть кошти надіслані на карту співробітника.

На моє уточнення «Транзитний рахунок вказати той самий, що і вказую при виплаті зарплати?» співробітниця банку Анна надає мені конкретний номер рахунку, що відрізняється від раніше зарплатного.
Відправляю кошти НА РАХУНОК, ЩО НАДАЛА СПІВРОБІТНИЦЯ БАНКУ.

Десь через три години (тобто, десь о 15:00) ніякого результату, відомість на виплату в тому ж стані.
Знову звертаюсь до чат-підтримки. Співробітница банку Анастасія повідомляє, що кошти на транзитний рахунок надійшли лише о 14:40 і тому затримка. Після чого запевняє, що протягом 30 хвилин кошти вже будуть зараховані на картку.

Наступний день (27.12) і жодного результату, відомість так і не змінила стан, кошти на картку не потрапили.
Знову звертаюсь до чат-підтримки.

Співробітниця Катерина повідомляє «Я створила заявку у технічний відділ. Вона буде розглянута протягом 1−2 днів, зазвичай протягом дня.» (до чого тут технічний відділ, я взагалі не зрозумів).

Станом на зараз (28.12, 11:15) відомість не змінила стан і кошти на картку не надіслані.

Це у банку працюють некомпетентні співробітники, які надали невірну інформацію і далі просто їм заборонили про це говорити, що вони прикривають один одного? Чи це проведення відомості для банку є такою надскладною операцією?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 13:09
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Andrey2512 28 грудня 2022, 0:05
Был всегда лимит ОЧ 70к гривень. Знал, что если что, то может выручить.

Недавно решил сделать покупку — а у меня лимит по кредитке 50к, а ОЧ — 0. На горячей линии сказали, что это из-за «сложной ситуации в стране».

Я думаю, ну ладно… Но потом пообщался с коллегами. Оказывается у них всё есть.

Напрашивается вывод: это из-за моей мариупольской прописки. И все равно на то, что я на службе, имею УБД, справку ВПО и проживаю в Киеве!

Вот и негодяи. Обидно.
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 9:50
Вітаємо.
Банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато чинників по кожному клієнту для встановлення ліміту. Можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки) для збільшення шансів.
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту, ми відправимо повідомлення.
Katsiaryna 27 грудня 2022, 14:25
Привіт, Приватбанк!

***Може ви не захочете читати ворожу мову, тому, щоб не образити почуття читача, переклала до google translate українською. Може, так мене хоч хтось у цьому банку почує***

Мені вже набридло, що банк мене принижує і повністю позбавляє прав на мої кошти тільки тому, що у мене білоруський паспорт.

Коли я намагалася дізнатися, що з моїми рахунками на самому початку війни, банк відмовчувався заготовленим повідомленням про 'блаблабла резидент країни агресора блаблабла', а в службі підтримки говорили, що для того, щоб розблокувати вхід до додатку потрібно прийти до банку, але в банку вас обслуговувати не будуть, тому що ви з країни агресора блаблабла. Тобто мені кажуть, що банку пофіг.

І тут, несподівано, через 10 місяців, банк надсилає імейл про заборгованість у 125 гривень за якесь там обслуговування. Ух ти, нежданечко. *** приватбанк, ти вже вкрав у мене мої гроші, заблокувавши доступ до рахунків і додатків і повністю позбавив мене прав клієнта. Ти що не можеш сплатити ці 125 гривень сам, з тих вкрадених у мене грошей? Камоне, це вже смішно.

Приватбанк постійно принижував мене починаючи з 24 лютого, виправдовуючись війною і ситуацією в країні. І ось через 10 місяців, ти все ще не вважаєш мене за людину, за повноправного клієнта і продовжуєш відмовляти мені у відповідях на мої запитання, принижуєш, вимагаю якусь там заборгованість. Просто заплати ці 125 гривень узявши гроші з мого $бізнесу рахунку, в чому проблема? Ти ж вмієш приймати рішення за клієнтів та позбавляти їх прав! Вчини із заборгованістю також.

Набридло бути ізгоєм і постійно чути відмовки. А ще кажуть, що українські банки найкращі, що Європейські й поряд не стояли… боже яка ж жесть і брехня.

Те, що зараз робить банк — це виставляє ультиматум: доки не сплатиш нещасних 125 гривень, з тобою ніхто розмовляти та відповідати на твої запитання не буде. Ви правда вважаєте, що в 21 столітті, в європейській країні це вірний спосіб отримання платежу? Звучить майже як 'вибивання грошей' з 90-х, посадили нещасних дівчаток отримувати ось це все в обличчя за телефони та задоволені, думаючи, що обрали правильну стратегію. Вам не здається, що форма діалогу, і двосторонньої співпраці могла б бути пліднішою? Банк нічого не робив для мене останні 10 місяців, а якихось там нещасних 125 грн. все одно вимагає. Коли банк почне робити хоч щось?

Мої питання залишаються такими ж:

1. Коли мені розблокують рахунки?
2. Як мені розблокувати рахунки, будучи закордоном? (я не можу повернутися до України)
3. Як мені розблокувати програму? Чому воно у мене заблоковане? Я не можу бачити свої рахунки і вважаю, що банк уже вкрав мої гроші. Як мені дізнатися, скільки грошей у мене на рахунках??? (І не кажіть, що щоб щось зробити треба з’явитися до банку. 5+ мільйонів українців виїхало і перебуває в Європі, вони теж усі мають приїжджати до України, щоб вирішувати свої питання з банками???)

Будь ласка, не кидайте стандартну відписку про 'постнова НБУ блаблабла…', а опишіть свої конкретні дії, які банк готовий вжити, щоб вирішити проблему. Досить уже принижувати своїми відписками.
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2022, 16:47
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatianaC 27 грудня 2022, 13:11
Моя мама знімала гроші з карти свого чоловіка (він погано ходить, говорить та бачить).
Хотіла зняти 1200 грн, банкомат видав 1200 грн. А смс у додаток приват банку прийшла, що зняття було на 2000 грн. Помітила через 3 дні, повернулася до банку, розповіла свою історію, сказали, що таке може бути через перебої зі світлом, від неї відправили заявку на повернення грошей. Через три дні прийшла відмова. Вона знову пішла в приватбанк, їй сказали, що вона повинна заплатити за те, щоб їй допомогли розібратися, щоб їй повернути кошти, але ця допомога буде коштувати дорожче ніж 800 грн. Вона вийшла у сльозах, без своїх грошей, без наданої допомоги. Чому приватбанк так відноситься до песіонерів та не повертає кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2022, 14:22
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти мами та розібратися в ситуації.
Arrow186 26 грудня 2022, 23:46
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Мазепи, 7
Доволі давно користуюсь даним банком, ще з часів навчання в університеті отримував стипендію через даний банк.
Після навчання мав активні договори страхування на цьому моє співробітництво з банком завершувалась, раз в місяць скинув кошти і все.
А тут вирішив придбати деякі речі і подумав чому би не скористатись послугою оплата частинами, відкрив універсальну карту подав заявку але отримав відмову, ну думаю логічно банк не бачить моїх надходжень, спробував подати заявку від імені мами яка є давно клієнтом банку, отримує тут з/п і без проблем надали ліміт який вказували, потрібний товар був куплений без жодних проблем, умови зрозумілі кожному вніс кошти вони списалась або вніс більше і подав заявку на дострокове списання/закриття угоди.
Пройшов час зайшов я в додаток і бачу карту універсальну яку я відкрив при поданні заявки на ліміт думав потрібно її закрити, але спробую ще раз подати заявку на ліміт, в цей раз попросили вказати місце роботи, розмір з/п, вказав і ліміт встановили на тому рівні що вказував + оплата частинами, що впринципі і хотів, ліміт по КК не цікавить.
Багато пишуть що банк відмовляє або зменшує ліміт. В даній ситуації це є логічно, все залежить від кредитної історії, робота, а також в якій зоні ти проживаєш (мається на увазі на скільки далеко від зони бойових дії).
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2022, 10:11
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
ksuha23dlfn 26 грудня 2022, 13:39
В такий скрутний час Приват банк просто добиває! 2 роки тому склалися складні життєві умови і прийшлося скористатися кредитними коштами. 2 роки сплачувала всі відсотки та обов’язкові платежі. За місяць до війни майже закрила борг. Проживаю в Херсонській області. Ми перші потрапили в окупацію. Були вимушені зняти ці кошти, щоб хоч якось виживати! Банк зробив канікули тільки на 2 чи 3 місяці. Роботу виратила з першого дня війни. Доходів не маю. Держава сплачувала допомогу по безробіттю і я ці гроші не брала собі, а як могла скидувала на картку. З цього місяця і ці гроші вже платити не будуть. Банк пропонував программу із прощення частини боргу. В перший раз не було в кого попросити допомоги, тому я відмовилась. Наступного місяця зателефонувала, запропонували вдруге (був дуже прижмний співробітник). Я скащала, що не маю змоги прям зараз сплатити необхідну сумму, але пошукаю. Ми в окупації, без зв’язку, внтернет зовсім не стабільний. Я знайшла людину, яка може мені допомогти погасити необхідну сумму за програмою лояльності. Але інтернета не було декілька днів. І тепер, коли я знову зателефонувала, банк «передумав'!!! Як так??? Мало того, що ми сидимо в окупації, без будь-якої допомоги, гуманітарки, виплат, можливості не тільки працювати, а й просто вийти на вулицю, бо та *** розстрвлює людей…а банк ПЕРЕДУМАВ! Що це за задурення людей??? Тепер тілтки всю сумму треба сплатити…а її не має! І це в воєнний час! Бачте, треба було тільки в ці 2 дні встигнути це зробити. І нікого не цікавить те, що наявність інтернету від нас не залежить! Навіщо ви-ті, хто стоять на верхівці цього позорного банку дурите людей???
Я не маю змоги платити вам!!! І я, якщо виживу (бо ми зараз в зоні бойових дій! Хоча, що ви в цьому розумієте!!! Сидите десь на Мальдівах і витягуєте з людей останнє) я обов’язково звернусь до суду і я його виграю! Бо зараз -форс-мажорна ситуація!!! І ви не маєте жодного морального права забирати у людей останню можливість вижити! Я вас засужу!
Ви гірші за рашиків!
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 20:24
Добрий вечір!
Ми перевіряємо інформацію по вашій картці та уточнюємо деталі. Додатково зв'яжемось з вами в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Володимир Федоричак 26 грудня 2022, 10:00
Відділення за адресою: Львів, вул. Героїв УПА, 73
У четвер, 22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми навряд чи отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.

Враховуючи суму і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 15:29
Добрий день!
Ми можемо надати інформацію по стану заявки на повернення коштів лише за зверненням власника картки. Якщо заявка вже подана і в роботі то за її результатом ми проінформуємо клієнта. У разі виникнення додаткових питань власник картки може звернутись в чат на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Федоричак 26 грудня 2022, 9:58
Відділення за адресою: Львів, вул. Героїв УПА, 73
22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми не отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму (20 тис. грн.) і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 11:19
Добрий день!
Ми не прагнемо створювати незручності клієнтам та перепрошуємо за некоректну роботу банкомату.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку, а кошти були списані, за зверненням власника картки подається заявка на повернення коштів. При обробці такої заявки враховуються дані, які фіксує банкомат при проведенні кожної операції та додатково можуть знадобитись результати інкасації. За результатом розгляду заявки ми інформуємо клієнта.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи стану заявки на повернення за зверненням третіх осіб, таку інформацію може отримати власник картки.
Проблема вирішена
Tana1407 25 грудня 2022, 14:00
При внесені коштів в термінал вимкнули світло і сума не була зарахована на рахунок. При подачі заявки бот двічі фіксував суму 2500 замість втрачених 8500 грн. Неодноразово були подані заявки на повернення коштів (з 8500 грн було повернено 2500 грн і 500 грн). Банк відповідає, що підстав на повернення немає, при цьому спирається не на результати інкасації, а на систему. Тут варіанти такі: або касири на касі перерахунки чи інкасатори не чисті на руку, або сам банк не гребує під час війни грабувати внаглу людей.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2022, 15:28
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Ми перевіряємо інформацію за вашим зверненням та за необхідністю зв'яжемось з вами додатково.
finansist7 24 грудня 2022, 18:19
Новые банкоматы, которые работают на прием и на выдачу — УЖАСНЫ!
3 раза пришлось столкнуться (снятие средств) и все три раза — проблема!
Первые два раза — операцию обрабатывает по 5 минут!!!
3й раз — 5 минут думал и вообще не выдал деньги!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2022, 9:30
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших даних та інформації, щодо роботи банкомату.
alexander359xyz 24 грудня 2022, 17:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
Три дні підряд замовляю готівку (валюту) до видачі. Три дні підряд приїжджаю у відділення у другій половині дня, як написано у повідомленні. Три дні підряд в цей час у відділенні немає світла, і клієнтів не обслуговують. Три дні підряд перезамовляю готівку. Біля відділення натовп знервованих людей. Не можна ні перенести на інший день, ні приїхати отримати пізніше — ваші співробітники відсижують у темряві до 6ї години і з відчуттям виконаного обов’язку замикають відділення і ідуть додому. Кол-центр раніше міг перенести замовлення на наступний день, тепер не може. Поряд з вами вже останній кіоск із шаурмою має генератор. Інші банки теж мають генератори. Ви для чого взагалі існуєте — для платити зарплату своїм працівникам чи все-таки для обслуговування клієнтів? Я вже тиждень не можу отримати свої гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2022, 18:11
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою відділення. Наразі працюємо над тим, щоб забезпечити безперервну роботу якомога більшій кількості наших відділень. На даний момент в автономному режимі працює майже 100 наших відділень в усіх регіонах, адреси яких можна знайти за посиланням: https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf.
alians72 23 грудня 2022, 20:15
Сегодня решил закрыть досрочно кредит по карте универсальной сумма кредита 10444.1 грн.Авторизовался в терминале самообслуживания по номеру финансового телефона и стал вносить наличные после внесения наличных в сумме 10500 грн терминал списал комиссию 20.89 грн при этом до начала операции на табло светилось 0 % комиссии при пополнении.Далее остаток 35 грн пополнил опять карту Универсальная уже без комиссии. Суть обращения в том что перед операцией терминал пишет 0% комиссии, а после пополнения самовольно снимает 0.2 % тоесть скрытый платёж без уведомления далее второй платёж на карту проводит без комиссии.Позвонил на 3700 оставил заявку. Пополнение собственной универсальной карты0% комиссии хотя с меня взяли даже не уведомив
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2022, 9:49
Вітаємо.
Комісії за поповнення картки у терміналі самообслуговування (зокрема й зарахування решти від 50 грн): з наявністю картки — не тарифікується; без картки — для клієнтів ПриватБанку 0,2% від суми (мінімум 2 грн). Детальніше з тарифами картки «Універсальна» можна ознайомитись за посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Здравствуйте, я являюсь частным предпринимателем работаю на окупированной территории, являюсь налогоплательщиком 3й группы, плачу 2% от оборота, ПриватБанк в декабре отказал мне в обслуживании без объяснения причин, как я могу оплатить налоги за ноябрь до конца года и сформировать отчёт за декабрь в январе? Если доступ в приложении мне заблокировал ПриватБанк! Что ПриватБанк мне посоветует делать?!
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 16:08
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fantomas2020 23 грудня 2022, 11:21
t.me/ukrainetrafikbot
✅Переказ: 6.370,31 ₴ на 4149************
Операція: Успішна.
Відправник: разова виплата від організації ООН.
❗️УВАГА: щоб гроші були остаточно відправлені вам, треба ПІДТВЕРДИТИ ваш вік👇
Скорее всего мошенники
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 12:23
Вітаємо.
Так, то шахраї. Користуйтесь офіційними джерелами.
Ось тут є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
romanalex 22 грудня 2022, 18:00
Добрый день, 20.12.2022 купил ОВГЗ UA4000204150 через форму на сайте. 245 штук. Ни ответа, ни привета. Заявка принята, но деньги со счёта не списались, и на момент вечера 22.12.2022 в личном кабинете не вижу никаких действий по моей заявке. Сумма меньше 400 тыс. — подтверждать происхождение средств ненужно. В чём заминка, как с вами связаться?
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 13:27
Вітаємо.
Необхідно надати джерело походження коштів на рахунках, з яких було утворено депозит, та переподати заявку.
Василий Лукиянчук 22 грудня 2022, 7:45
21.12.2022р. банк списав із карти 2000Грн за зняття всього 1000Грн. Чистий грабіж 100 процентів. І списано за 10 годин до самого зняття. Повернути гроші практично не можливо. Мною було доказано незаконність списання. Ні в чаті ні оператор не дали відповіді коли і чи взагалі мені повернуть вкрадені гроші. Українці Вас всіх грабує держава під час війни. Спочатку загнали в цифровізацію обіцяли золоті гори, а зараз залазять всі банки особливо державні у Ваші кармани нагло і безсовісно. ООН допомагає всім українцям, а рідненькі банки тихенько грабують Вас.
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2022, 9:02
Доброго ранку!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 грудня 2022, 9:14
Відгук зарахований (на 23.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Олександр Пархоменко 21 грудня 2022, 17:20
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 78-В
Всіма дуже «шанований» банк приват продовжує займатись махінаціями і шулерством з реалізацією ювілейних монет НАЦБАНКУ. Перші місяці початку їхніх махінацій з реалізації монет, працівники банку приват на гарячій лінії 3700 — давали хоть якусь приблизну інформацію про початок реалізації нових монет в тому чи іншому місті України. Зараз такої інформації вони надати не можуть- вона їм не надходить!
Пропонують звертатись у відділення. А у відділеннях, як не прийдеш — нічого немає на продаж звичайним людям. Один день не зайшов — і трапляється чудо, касир з опущеними очима в підлогу розказує, що вчора вже все продали!!!

Пропозиція для махінаторів з Приват банку: на цій сторінці
https://privatbank.ua/premium-banking/coins
добавьте інформацію що простим людям не продаєте.
А розділі детальніше добавте послання на OLX хто продає!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 20:27
Добрий вечір!
Враховуючи невелику кількість монет відсутня можливість здійснювати продаж у всіх відділеннях. Виходячи з низки параметрів було визначено перелік відділень для продажу нумізматичної продукції. Банк розподіляє отримані монети між відділеннями, список яких ми розмістили на нашому сайті: https://privatbank.ua/premium-banking/coins
Також на сайті зазначено орієнтовний місяць запуску продажу монет, які ще не стали доступними для покупки.
Продаж монет здійснюється при зверненні клієнта в касу відділення. Ми передали інформацію колегам, щоб розглянути можливі варіанти для покращення інформування на сайті про старт продажу монет.
mytrip59 21 грудня 2022, 13:54
На сайті Приват-бана хотів виконати комунальні платежі. Але картою іншого банку. Частину платежів було заблоковано. Коли я звернувся до іншого банку. Протягом 5 хвилин мені пояснили, що проблема на боці Привату. Я звернувся до Привату о 12:17. Минуло півтори години спілкування з операційним приватом банку. Я скинув копії паспорта, копію картки Привату, копію картки іншого банку. На моє запитання, яка ПІБ операціоніста, відповіді не було. Питання із блокуванням не вирішене. Ось скрини нашого сьогоднішнього листування. Листування ще триває. Вгорі скрін проблемного платежу. Як можна допомогати клієнтам так довго? І можливо, без результатів. Сумно.
Оператор написав свій номер 283540. Зараз 13:53
Скрини нашого листування

https://drive.google.com/file/d/1Rf5FKpWMVGxGXap67GxMq9FdMFa1SObT/view?usp=share_link
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 16:14
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та перевірити ваше звернення в підтримку.
Проблема вирішена
Калениченко Олександр Васильович 21 грудня 2022, 12:31
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 367
На початку війни я виїхав з України. Мені 84 роки. Мій рахунок в Приват Банку був доступний, я оплачував квитки і навіть зміг переказати гроші на рахунок ЗСУ, що тільки відкрився в Нацбанку.
Війна тривала, я довго не заходив в Приват 24, а коли спробував — потрібна повторна авторизація! Після довгих розмов, переписки і теж «авторизації» 3моб таки ввімкнув роумінг мого банківського тел. 091****. А Приват Банк його заблокував і робить вигляд, що турбується про безпеку моїх грошей.
У мене є вагомі підстави думати, що ПБ просто хоче посидіти на них, як той Кощей.
Вимагаю негайно розблокувати мій +38091***… Мій телефон для зв’язку +9725475578285
Моїми грошами буде користуватись ЗСУ, а не ПБ.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 15:13
Добрий день!
Доступ в акаунт надається за логіном, який є фінансовим номером та паролем від акаунту клієнта. У вашому випадку отримати доступ до акаунту можна з використанням фінансового номеру. Якщо при самостійному вході в акаунт виникають труднощі, за вашим зверненням в онлайн чат на нашому сайті pb.ua фахівці можуть ідентифікувати вас в безпечній сесії та допомогти з відновленням доступу чи зміною фінансового номеру за необхідності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝